[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
HaruHaru schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:34:
[...]

Ik durf dit nog steeds niet te doen. Ik ben al een amateur in traden, laat staan dat ik ga shorten of long- en. Succes er mee, Taro! _/-\o_
Ik vind het ook altijd wel spannend hoor, daarom is het ook zo leuk :)

De laatste dan voor vandaag, in dit geval een x25. De derde keer gaat het altijd verkeerd. Even andere dingen doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EaNJtqUJzbn5EYMmji0LUMYI/full.png

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 13-08-2019 15:46 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Taro schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:43:
[...]

De laatste dan voor vandaag, in dit geval een x25. De derde keer gaat het altijd verkeerd. Even andere dingen doen.

[Afbeelding]
Heb je je short al gesloten dan? Hoeveel ruimte neem jij meestal tussen begin en einde van je positie eigenlijk?
Ik ben inmiddels op de 100 btc buywall op 11.200 ook deels 'short' gegaan want die werd toch best makkelijk opgegeten. Maar erg diepe wicks zijn er nochtans niet gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:27
Ik wacht nog met mijn short tot we de 11000 voorbij zijn... daar zit ook de 0.382 FIB.

Mijn grafiekje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SNoyyOwKakiEzKAqWstAV4N1/full.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door bruutone op 13-08-2019 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Luuk schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:38:
[...]

Je hebt je telefoon en portemonnee nog wel? Ik zou je creditcard ook ff in de gaten houden de komende dagen. :+ :+
Ik ben bij (crypto)vrienden in een klein Grieks plaggedorp met 1000 inwoners (tijdens de zomer 7500) dus dat zit wel goed. We hebben sowieso overal een rekening lopen om niks mee te hoeven nemen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Man man man:
Beurzen omhoog op gesprekken VS-China

De Dow Jones opende op het eerste signaal van de gesprekken dinsdagmiddag direct en ging van 0,5% verlies naar 1,5% winst.
8)7
edit: Wat het met de cryto koersen doet? Geen idee maar waarschijnlijk de TA"ers wel.
Bron: de Televaag.

[ Voor 16% gewijzigd door RaptorXS op 13-08-2019 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:32:
[...]

Bosnië niet maar verder wel een paar van die landen gehad zoals je ziet. Tot nu toe valt het me nog niet heel erg mee, ook niet tegen maar gezien het vakantietijd is denk ik dat de mooiste exemplaren elders op een strand nog mooier liggen op te drogen. Geeft niks want ik kreeg zojuist een foto doorgestuurd uit de categorie 'alcohol maakt sneller herinneringen zoek dan je ze kunt maken': :+

[Afbeelding]

Ik ken de dame, herken de omgeving en weet hoe ik er zelf uit zie }:O maar de combinatie van deze 3 dingen op bovenstaande foto zegt me helemaal niks. Geen flauw idee meer. :D |:( 8)7
Ome crypts heeft het wel naar zijn zin hier. :P
Volgens mij heb ik deze foto eerder gezien in opsporing verzocht... Jij bent toch niet de man van middelbare leeftijd die foto's maakt onder de rokjes van jongedames???

Geintje natuurlijk. Geniet van je vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
De 11k gaat eraan zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
Kost wel veel moeite zeg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aiai... Het kaertenhuys zakt in elkander.

Grijpt uwer goudbaeren en neemt uwer benen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:15:
Aiai... Het kaertenhuys zakt in elkander.

Grijpt uwer goudbaeren en neemt uwer benen!
Cashen nu het nog kan!!! Bitcoin tijdperk is OVER

Geintje natuurlijk. Maar wel benieuwd waar het vanaf nu heen gaat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PHPResource schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:48:
[...]

Heb je je short al gesloten dan? Hoeveel ruimte neem jij meestal tussen begin en einde van je positie eigenlijk?
Ik ben inmiddels op de 100 btc buywall op 11.200 ook deels 'short' gegaan want die werd toch best makkelijk opgegeten. Maar erg diepe wicks zijn er nochtans niet gevolgd.
Nee, had ik niet. Moesten even snel een boodschapje doen, de billen bij elkaar gehad omdat hij weer steeg, vrouw achter het stuur, ik met mobiele versie van ByBit open ernaast. Even buiten blijven wachten, laat ik het er op houden dat de boodschappen vandaag gratis zijn :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XHxrQNPjtVLWmMgEjtqiuzMq/full.png

Verschil tussen begin en eind: Verschilt echt per keer. Ik kijk het altijd even aan. Wel direct een stop loss instellen, anders ga je echt rekt.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 13-08-2019 16:29 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Taro schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:27:
[...]

Nee, had ik niet. Moesten even snel een boodschapje doen, de billen bij elkaar gehad omdat hij weer steeg, vrouw achter het stuur, ik met mobiele versie van ByBit open ernaast. Even buiten blijven wachten, laat ik het er op houden dat de boodschappen vandaag gratis zijn :)

[Afbeelding]

Verschil tussen begin en eind: Verschilt echt per keer. Ik kijk het altijd even aan. Wel direct een stop loss instellen, anders ga je echt rekt.
Haha geweldig. Mooie trade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Blij dat ik mijn inleg + winst verkocht heb op 1100 EUR, nu wacht ik nog af om opnieuw in te stappen.

Denk dat we nog wat lager zullen gaan ook, 9K (eur) ?

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 16:38
spietie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:30:
Blij dat ik mijn inleg + winst verkocht heb op 1100 EUR, nu wacht ik nog af om opnieuw in te stappen.

Denk dat we nog wat lager zullen gaan ook, 9K (eur) ?
Afbeeldingslocatie: https://femkevanrossum.files.wordpress.com/2015/06/glazen-bol-2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Ik vermoed eerder een support op 10.800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-10 08:36
Gaat lekker zo met de BTC :9~
En waar hebben jullie de buy order op gezet? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spietie
Ja ik heb die hier naast mij staan natuurlijk O-) _/-\o_ We gaan nog mooie tijden tegemoet.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Snif, en ik heb nog steeds dezelfde hoeveelheid BTC.
Maarja, dat heb je met LT Hodlers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
Nou kom op doorpakken die handel !!! slappe gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:48
Van €10200 naar € 9800. Is weer mooi geweest!!

Top 20 alts mogen weer voorzichtig omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 21:24

Bever!

3

Taro schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:27:
[...]

[Afbeelding]

Mooie trade, ik zou wat winst nemen en sl in het groen plaatsen mocht je dat nog niet gedaan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juggermood
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-11-2020
Is De support lijn geraakt? 'll ques so! :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Crypts schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:32:
[...]

Bosnië niet maar verder wel een paar van die landen gehad zoals je ziet. Tot nu toe valt het me nog niet heel erg mee, ook niet tegen maar gezien het vakantietijd is denk ik dat de mooiste exemplaren elders op een strand nog mooier liggen op te drogen. Geeft niks want ik kreeg zojuist een foto doorgestuurd uit de categorie 'alcohol maakt sneller herinneringen zoek dan je ze kunt maken': :+

[Afbeelding]

Ik ken de dame, herken de omgeving en weet hoe ik er zelf uit zie }:O maar de combinatie van deze 3 dingen op bovenstaande foto zegt me helemaal niks. Geen flauw idee meer. :D |:( 8)7
Ome crypts heeft het wel naar zijn zin hier. :P
Alcohol maakt van een 6 vaak ook een 9...

OT: enkele alts heb ik gekocht met alcohol op...een keer zelfs na een paar alt-biertjes in Düsseldorf - heftig spul man.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tja wat er nu weer gebeurt is toch wel speculeren BTC drops en de BCHABC is rising............
mooi he crypto 8)7 8)7

nee de SEC heeft er wijs aan gedaan...... 8) 8)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
Het lijkt erop dat de 200 EMA op de 4H toch als support dient. Wie weet op naar de 12K. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bever! schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:50:
[...]

Mooie trade, ik zou wat winst nemen en sl in het groen plaatsen mocht je dat nog niet gedaan hebben
Ik had hem al geclosed op het moment van posten, ging uit eten, dan ByBit open hebben wordt blijkbaar niet gewaardeerd :)

Tijdens zo'n trade stel ik steeds de stop loss +-30 Dollar boven de huidige koers in, per 20 Dollar. Dus als hij weer 20 is gedaald, stel ik hem 30 boven de huidige koers in. Werkt prima om kleine piekjes op te vangen, is acceptabel als iets minder winst en geeft de koers de ruimte om weer verder te dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Voor de tweede keer in een week kom ik niet op Kraken.....

Begon met een internal server-error maar nu geeft ie een bad gateway :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het distributie verhaal wat ik laatst had gepost klopt nog steeds erg goed.

https://twitter.com/Rnb010/status/1160535375087095808

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 13-08-2019 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Appeltjeeitje schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:45:
Voor de tweede keer in een week kom ik niet op Kraken.....

Begon met een internal server-error maar nu geeft ie een bad gateway :(
Unfortunately we are having some connectivity issues at the moment, but we are working to resolve the issue and will update as soon as we have more information.

Updates will be provided at http://status.kraken.com

Sorry for the inconveniences.

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
ivibes schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:03:
[...]

Unfortunately we are having some connectivity issues at the moment, but we are working to resolve the issue and will update as soon as we have more information.

Updates will be provided at http://status.kraken.com

Sorry for the inconveniences.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
The sound of silence here.
Alles sal reg kom! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

OENOS SED LEO!

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Heel interessant wat er aan de gang is. BTC zakt,. nu 3% omlaag in de afgelopen 45 minuten. Litecoin maar 0.25% omlaag in dezelfde tijd en Bcash omhoog.

Edit: Ik had laatst trouwens de descending triangle gepost, maar deze is mooier en de invalidatie komt ook eerder mocht het zo gaan. Als deze driekhoek/bullflag niet uitspeelt ga ik over naar de descending triangle

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JE3YX4tt7aR7GIvvCSEMTHLJ/full.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door PilatuS op 14-08-2019 03:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:55
Taro schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:43:
[...]

[Afbeelding]
Zit hier ook in een short op ByBit. Ik ben wel iets voorzichtiger met mijn leverage ;). Mijn average entry price was 11344. 20% exit op 10927, 10% exit op 10626. En nu de SL elke 4 uur rustig laten zakken en zien waar de overige 70% gaat eindigen (op dit moment op 13,87% profit) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ik dacht doe eens contrair, heb een paar longs gezet rond de 10.2 / 10.3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dotcom87
Onderstaande foto komt niet van mij, maar van de WhalePump Reborn groep op Telegram:

Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/62/48/nasAfePO_o.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin is vannacht behoorlijk verder gedaald, ik had verwacht dat daar nog wel een paar dagen tussen zouden zitten na de eerdere dalingen van gisteren.

Blijft vooralsnog mooi op de MA25 (roze) hangen, maar, ik wordt wel steeds meer bearish, het momentum is verdwenen. Als Bitcoin door de MA25 zakt kan dat wederom hard gaan en de MA99 (rood) is nu dichterbij (~9.650 USDT) dan de vorige keer dat de MA25 het niet kon houden. Die zouden we ook maar zo eens op kunnen gaan zoeken. Daarna komt de 8.500 weer ter sprake voor de gap fillers.

Laatst zaten we in het kleinere timeframe in een triangle die naar beneden uitbrak. In het iets grotere plaatje zitten we ook in een triangle, zoals @PilatuS al aangaf. Dit kan op verschillende manieren worden gezien, als een bullflag en dan breekt deze naar boven uit, maar het neigt steeds meer naar een descending triangle die doorgaans naar beneden zal uitbreken.

Kortom: Het kan zoals altijd alle kanten op, ik heb goede hoop dat we bullish blijven (Zolang we boven de 3.150 USDT blijven kan je dat in het grotere plaatje natuurlijk altijd als bullish zien als je wil :)), maar ik vermoed dat we niet snel weer de 14k zullen aantikken. Daarom zit ik vooralsnog nog steeds 100% in fiat en ga zo af en toe een short openen, helemaal als de MA25 het mogelijk gaat begeven.

Op de langere termijn heb ik goede hoop dat we richting 9.700 / 8.500 gaan en daarna de bullrun voortzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ArD9bwKp3IdwFSsDuGDmcmGW/full.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
dotcom87 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 06:21:
[...]
Ik ben wel iets voorzichtiger met mijn leverage ;)
Met meer leverage heb je voornamelijk als nadeel dat je liquidation price dichterbij de huidige koers zit, maar in veel gevallen gaat er echt wel vele uren/dagen overheen om daar te komen. Als je dichtbij de pc/laptop bent zal dat er echt niet zo snel van komen als je daarnaast ook nog een stop loss hanteert.

Voordeel van veel leverage is dat je met weinig contracts (=evenveel als met weinig leverage) kunt starten en als het op de lange termijn goed gaat nog behoorlijk kunt opschalen. Je zet immers voor hetzelfde aantal contracten veel minder eigen middelen in. En als je wel rekt gaat ben je ook minder kwijt dan als je minder leverage had gebruikt, al was je dan waarschijnlijk niet rekt gegaan, maar heb je alsnog een aanzienlijk verlies. Meer leverage betekent niet automatisch dat je ook meer contracts in moet zetten, dat aantal kan gewoon hetzelfde zijn met dus minder inzet van eigen middelen.

Als ik achter de knoppen zit begin ik liever met 25x en weinig contracts om snel uit te stappen als het mis gaat of verder op te schalen als het goed gaat.

Als je dicht bij een liquidation price komt ben je naar mijn idee al verkeerd bezig. Ja, ik ben al 2x geliquideerd, maar, zo ver laat ik het niet meer komen. Liever tig keer 1 minuut na het instappen al weer uitstappen dan hopen dat je verkeerde trade alsnog goed gaat komen en het verlies hoog op laten lopen. Natuurlijk heb je dan regelmatig dat direct na het uitstappen de koers alsnog doet wat je vooraf had verwacht, maar shit happens.

Ieder zo zijn eigen tactiek en uiteraard vooral doen waar je je zelf goed bij voelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotcom87
Taro schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:07:
[...]

Met meer leverage heb je voornamelijk als nadeel dat je liquidation price dichterbij de huidige koers zit, maar in veel gevallen gaat er echt wel vele uren/dagen overheen om daar te komen. Als je dichtbij de pc/laptop bent zal dat er echt niet zo snel van komen als je daarnaast ook nog een stop loss hanteert.

Voordeel van veel leverage is dat je met weinig contracts (=evenveel als met weinig leverage) kunt starten en als het op de lange termijn goed gaat nog behoorlijk kunt opschalen. Je zet immers voor hetzelfde aantal contracten veel minder eigen middelen in. En als je wel rekt gaat ben je ook minder kwijt dan als je minder leverage had gebruikt, al was je dan waarschijnlijk niet rekt gegaan, maar heb je alsnog een aanzienlijk verlies. Meer leverage betekent niet automatisch dat je ook meer contracts in moet zetten, dat aantal kan gewoon hetzelfde zijn met dus minder inzet van eigen middelen.

Als ik achter de knoppen zit begin ik liever met 25x en weinig contracts om snel uit te stappen als het mis gaat of verder op te schalen als het goed gaat.

Als je dicht bij een liquidation price komt ben je naar mijn idee al verkeerd bezig. Ja, ik ben al 2x geliquideerd, maar, zo ver laat ik het niet meer komen. Liever tig keer 1 minuut na het instappen al weer uitstappen dan hopen dat je verkeerde trade alsnog goed gaat komen en het verlies hoog op laten lopen. Natuurlijk heb je dan regelmatig dat direct na het uitstappen de koers alsnog doet wat je vooraf had verwacht, maar shit happens.

Ieder zo zijn eigen tactiek en uiteraard vooral doen waar je je zelf goed bij voelt.
Ik heb het hier gisteren nog over gehad met een andere trader:
Starting with $10,000. Trading only 1/5 ($2000) for every trade at 10x would yield a profit of $12,984.

Trading $10,000 at 2x and then trading the entire account each trade gave a total of $19,383 (profit of $9,383).
Dus het klopt inderdaad wat je zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Ga je dan later alsnog niet op dezelfde manier rekt als je upscaled zodra het goed gaat? (en dat verkeerd getimed is ... :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Het ziet er naar uit dat twee jaar na de BTC/BCH fork dat alle investeerders die BTC over BCH kozen hun BTC hebben ingewisselt nu. Ik denk dat de bodem BTC/BCH ratio bereikt is.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HFdU7Uzl.png

En ook dat er een stevige kans is dat BCH alt season gaat leiden. Ripple en litecoin bieden nauwelijks niks extra aan tov Bitcoin. Ripple is veel te centraal en alle miljarden ripples zijn nooit gemined geweest. Charlie Lee zegt dat Litecoin ontwikkeling is bijna volledig dood is, litecoin is niks meer dan een pure close van Bitcoin die niks anders doen dan Bitcoin code overneemt, zonder te innoveren.

Dan heb je nog Ethereum die wel innoveert en dingen aanbied die Bitcoin niet aanbied. ECR-20 tokens doen het veel en veel beter dan Omni tokens met uitzondering van Tether natuurlijk. Tether is momenteel ook aan het verhuizen, weg van Omni omdat het gevaar bestaat dat wanneer er weer 400 000 tx per dag gedaan worden Tether transacties ook onbetaalbaar worden, (elke Tether actie is een tx op de Bitcoin blockchain en daar moet een fee voor betaald worden)

Bitcoin Cash heeft wel innoveert. Er word steeds meer overgenomen code van Bitcoin Core vervangen, (veel van die code is trouwens ook door mensen geschreven die nu voor Bitcoin Cash code), CTOR is actief. Mempool validatie draait nu op code die parallel kan lopen. Bitcoin Cash blokken kunnen gebruik maken van een 100 op 1 compressie waar Bitcoin Core nauwelijks 2 op 1 haalt. Cashshuffle is een beter werkende versie van coinjoin, maar coinjoin is niet te betalen op BTC. Een centrale mixer gebruiken is goedkoper dan coinjoin met alle risico's van dien. Cashfushion is het volgende wat er zit aan te komen om de privacy voor Bitcoin Cash gebruikers groot te maken.

De SLP tokens zijn net flink van start gegaan met mijn spice token en de honest stable coin die het momenteel het beste doen. Mocht er een dikke bullrun komen waar mensen weer flink veel tokens gaan komen dan is de kans groter dat men SLP tokens koopt dan OMNI tokens. En ook Ethereum tokens kunnen erg duur worden mocht Ethereum weer meer dan een miljoen tx per dag gaan doen.

De eerste games die gebruik maken van SLP tokens zitten er ook aan te komen. Check dees. Realmx.

Dat is een game waar de game assets SLP tokens zijn. Dat wil dus zeggen dat het mogelijk is om een soort van world of warcraft te maken waar je loot op de Bitcoin Cash chain staat en je dus volledig eigenaar bent van je loot. Je kunt je loot dan naar je eigen wallet sturen door een SLP transactie te maken. En dus ook je loot decentraal gaan verhandelen. Dat heeft wel voordelen tegenover een centraal systeem. Geeft spelers veel meer controle en de ontwikkelaar van de game iets minder.

Games die SLP tokens gaan gebruiken kunnen een zekerheid aanbieden dat de prijs voor het sturen van zo een token niet afhangt van hoeveel mensen het systeem gebruiken. Ethereum en Bitcoin Core hebben al laten zien dat ze dat NIET kunnen. Dat maakt in de toekomst wel een verschil. Een cryptokitties scenario op Bitcoin Cash kan niet gebeuren. 8 million tx per dag is momenteel al mogelijk zonder verdere centralisatie (dat heeft de schalingstest van een jaar geleden al laten zien) en alles is bijna klaar om dat nog verder te vermeerderen.

(orphan rates hangen af van de delay tussen een gevonde blok en wanneer de andere miners dit blok krijgen. De formule is 1 - e-t/600 waar t de gemiddelde propagatie tijd is in seconden)

Mocht Bitcoin Cash een growspurt in tx zien de komenden jaren dan komt er natuurlijk ook meer geld beschikbaar voor devs en zul je meer devs hebben die helpen om verder te schalen. Met CTOR actief is de weg klaar naar blokken van 100 MB die maar 1 MB aan data verbruiken op het netwerk. Dit maakt 40 miljoen tx per dag mogelijk zonder verdere centralisatie. Zelfs bij het aller optimistische groei scenario is 40 miljoen tx per dag echt wel goed voor de komende 7 jaar, waarschijnlijk zelfs 10 jaar. 40 miljoen tx laat het 10 miljoen mensen toe om elke dag de Bitcoin Cash blockchain 4 keer te gebruiken. Zoiets is onmogelijk bij Bitcoin Core, tenzij deze regels worden aangepast in de code

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
-static const unsigned int MAX_BLOCK_SIZE = 1000000;
+static const unsigned int TX_PER_MINUTE = 1400;
+static const unsigned int TX_AVG_SIZE_GUESS = 256;
+static const unsigned int MAX_BLOCK_SIZE =
+   TX_PER_MINUTE * TX_AVG_SIZE_GUESS * 10 * 2;
 static const unsigned int MAX_BLOCK_SIZE_GEN = MAX_BLOCK_SIZE/2;
 static const int MAX_BLOCK_SIGOPS = MAX_BLOCK_SIZE/50;
 static const int64 COIN = 100000000;

Deze regel maakt het gewoon onmogelijk voor Bitcoin gebruik om te groeien, omdat miners niet elke tx meer in een block kunnen stoppen en dus de tx kiezen met de hoogste fees. (want meer winst) Dit zorgt ervoor dat gebruikers tegen elkaar moeten gaan opbieden. En omdat je niet weet welk bod een andere gebruiker in de toekomst maakt (5% van de tijd duurt het een uur voor een Bitcoin block ipv 10 minuten) weet je ook niet hoe hoog je eigen bod moet zijn. Dit zorgt voor veel onzekerheid. De ene dag is de fee 1 cent, de andere dag een euro.

Kun je voorstellen dat mensen alleen op zondag hun boodschappen doen, omdat het anders te duur is om je betaalkaart te gebruiken?

[ Voor 18% gewijzigd door Kain_niaK op 14-08-2019 09:56 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bobmeister schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:17:
Ga je dan later alsnog niet op dezelfde manier rekt als je upscaled zodra het goed gaat? (en dat verkeerd getimed is ... :P )
Als je upscaled moet je ook je stop losses weer dichter bij de koers instellen. Je schaalt op omdat de trend mee zit, dus zit er als het goed is ook meer ruimte tussen stop en koers dan toen je instapte. Daarmee beperk je het risico, sterker nog, als je dit goed doet komt je stop loss in een gebied te staan waar je sowieso nog met winst uitstapt.

De grootste fout die veel traders maken is om een hogere leverage te gebruiken om direct all-in te gaan en geen stop loss in te stellen. Als de koers dan tegen zit gaat het erg snel de verkeerde kant op.

Stel dat je 0,1 Bitcoin op ByBit hebt staan, dan kan je bijv.:

10x 0,1 inzetten om met 1 Bitcoin te spelen (all-in)
25x 0,01 inzetten om met 0,25 Bitcoin te spelen, als het goed gaat stel je je stop loss bij en voeg je nog 25x 0,01 toe, etc. etc. totdat je dat maximaal tien keer hebt gedaan en dan speel je dus met 2,5 Bitcoin.

De andere tactiek is natuurlijk gelijk aan DCA, stel je opent een short en de koers stijgt, dan zou je met de 2e tactiek nog nieuwe shorts kunnen openen op een hogere koers om je gemiddelde instapprijs te verhogen en dus ook je liquidatieprijs te verhogen. Met 10x 0,1 had dat niet gekund, met 25x 0,01 wel. Maar, ga hier heel erg voorzichtig mee om, al kan dit ook een mooie tactiek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
Taro schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:32:
[...]

Als je upscaled moet je ook je stop losses weer dichter bij de koers instellen. Je schaalt op omdat de trend mee zit, dus zit er als het goed is ook meer ruimte tussen stop en koers dan toen je instapte. Daarmee beperk je het risico, sterker nog, als je dit goed doet komt je stop loss in een gebied te staan waar je sowieso nog met winst uitstapt.

De grootste fout die veel traders maken is om een hogere leverage te gebruiken om direct all-in te gaan en geen stop loss in te stellen. Als de koers dan tegen zit gaat het erg snel de verkeerde kant op.

Stel dat je 0,1 Bitcoin op ByBit hebt staan, dan kan je bijv.:

10x 0,1 inzetten om met 1 Bitcoin te spelen (all-in)
25x 0,01 inzetten om met 0,25 Bitcoin te spelen, als het goed gaat stel je je stop loss bij en voeg je nog 25x 0,01 toe, etc. etc. totdat je dat maximaal tien keer hebt gedaan en dan speel je dus met 2,5 Bitcoin.

De andere tactiek is natuurlijk gelijk aan DCA, stel je opent een short en de koers stijgt, dan zou je met de 2e tactiek nog nieuwe shorts kunnen openen op een hogere koers om je gemiddelde instapprijs te verhogen en dus ook je liquidatieprijs te verhogen. Met 10x 0,1 had dat niet gekund, met 25x 0,01 wel. Maar, ga hier heel erg voorzichtig mee om, al kan dit ook een mooie tactiek zijn.
Dit klopt volledig. Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel je achter de knoppen wil/kan zitten. Als je met een 25x begint, dan moet je toch regelmatig kunnen controleren en de SL bijstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Van mij mogen we onder de 10k duiken.. eens wat actie in de tent :)
Waar zijn de goede ouwe tijden?? .. gewoon 1000 eraf en erbij in een 10 minuten tijd? :'(

[ Voor 40% gewijzigd door C6DL op 14-08-2019 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
C6DL schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:34:
Van mij mogen we onder de 10k duiken.. eens wat actie in de tent :)
Waar zijn de goede ouwe tijden?? .. gewoon 1000 eraf en erbij in een 10 minuten tijd? :'(
Haha noem je dat een goeie oude tijd? :+
In ieder geval wel lekker als je daar een short hebt dat dan weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ze zijn bij Bitfinex mijn Tether FUD nu zo beu dat ze in de prijs grafiek mijn naam (matthijs) zijn begonnen te spellen.
Duidelijker kun je het niet hebben toch?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Z1TVHYM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Taro schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:26:
Bitcoin is vannacht behoorlijk verder gedaald, ik had verwacht dat daar nog wel een paar dagen tussen zouden zitten na de eerdere dalingen van gisteren.

Blijft vooralsnog mooi op de MA25 (roze) hangen, maar, ik wordt wel steeds meer bearish, het momentum is verdwenen. Als Bitcoin door de MA25 zakt kan dat wederom hard gaan en de MA99 (rood) is nu dichterbij (~9.650 USDT) dan de vorige keer dat de MA25 het niet kon houden. Die zouden we ook maar zo eens op kunnen gaan zoeken. Daarna komt de 8.500 weer ter sprake voor de gap fillers.

Laatst zaten we in het kleinere timeframe in een triangle die naar beneden uitbrak. In het iets grotere plaatje zitten we ook in een triangle, zoals @PilatuS al aangaf. Dit kan op verschillende manieren worden gezien, als een bullflag en dan breekt deze naar boven uit, maar het neigt steeds meer naar een descending triangle die doorgaans naar beneden zal uitbreken.

Kortom: Het kan zoals altijd alle kanten op, ik heb goede hoop dat we bullish blijven (Zolang we boven de 3.150 USDT blijven kan je dat in het grotere plaatje natuurlijk altijd als bullish zien als je wil :)), maar ik vermoed dat we niet snel weer de 14k zullen aantikken. Daarom zit ik vooralsnog nog steeds 100% in fiat en ga zo af en toe een short openen, helemaal als de MA25 het mogelijk gaat begeven.

Op de langere termijn heb ik goede hoop dat we richting 9.700 / 8.500 gaan en daarna de bullrun voortzetten.

[Afbeelding]
Goed om te lezen wat voor strategie je hanteert. Heb je nog een buy limit order boven de huidige koers ingesteld, zoja waarop? Ben momenteel aan het twijfelen om ook deels uit te stappen maar ben bang voor een sell low momentje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Goedemiddag, het woord: recessie duikt opeens overal op.
Ben benieuwd hoe de crypto's zich houden tijdens een recessie want dat hebben we nog niet meegemaakt.
Tijdens de laatste grote recessie in 2008 is de Bitcoin ontstaan....
;)

[ Voor 16% gewijzigd door RaptorXS op 14-08-2019 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Dat VET laat mij tot op heden nog wel in de steek hoor... ;w

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PHPResource schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:42:
[...]

Goed om te lezen wat voor strategie je hanteert. Heb je nog een buy limit order boven de huidige koers ingesteld, zoja waarop? Ben momenteel aan het twijfelen om ook deels uit te stappen maar ben bang voor een sell low momentje
Nee, op dit moment geen hogere buy order staan. Ik heb nu verder ook geen positie, behalve wat Bitcoin op ByBit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 19:40
RaptorXS schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:29:
Ben benieuwd hoe de crypto's zich houden tijdens een recessie want dat hebben we nog niet meegemaakt.
Bitcoin is opgericht door mensen tijdens de vorige crisis, voor mensen die de onvermijdelijke volgende crisis willen overleven. Pas dan kan Bitcoin laten zien waarom we moeten vertrouwen op iets dat is gebouwd met het idee niets te vertrouwen. Zelfs Satoshi had niet durven dromen dat Bitcoin zonder crisis al zo hoog staat. Maar het is nog niet te laat :).

You will understand energy and you will be happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:52:
Dat VET laat mij tot op heden nog wel in de steek hoor... ;w
:(:)
Ik denk bijna alle alts alleen een LTC en BNB staat nog redelijk, de rest zit weer aardig op het niveau zo niet onder de 2018 dip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Nog meer spice stuff. Trading gaat lekker. Doe veel arbitrage tussen cryptophyl en coinex. Op coinex staat hele grote CET/SPICE (CET is de token van de exchange zelf die ze elke maand terug kopen om zo een deel van de trading fees weer te verdelen) buy orders van wel 8 miljoen spice (kleine 7000 dollar) op een prijs van 280 satoshis. Op cryptophyl kan ik regelmatig spice onder de 280 kopen. Pak soms wel 5% winst per trade. (maar meestal maar iets van 1%)

Ook heeft cryptophyl momenteel een 6 miljoen spice airdrop die gedropt word aan de hand van het tradings volume. Er is wel door twee traders 20M aan washtrading gedaan geweest die er nog van afgehaald moet worden. Mijn target is om 10% van het volume te halen, in dat geval krijg ik 600 000 spice en dat is toch al gauw 600 dollar waard. We zullen zien of ik het kan halen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UBAleYh.png

Het is al een lange tijd geleden dat ik nog met trading geld verdiend hebt. Als BCH je basepair is dan helpt het natuurlijk gigantisch al BCH tijdens het traden omhoog gaat. BCH is 7 a 8% omhoog gegaan de laatste 30 dagen. Ik ben nu een maand elke dag aan het traden en ben met 1600 CAD begonnen. (eerst op local.bitcoin.com voor 1600 CAD aan BCH gekocht). Nu zit ik op 2200 USD, dat is al bijna 3000 CAD.

Dus bijna een verdubbeling van mijn inzet in de laatste 30 dagen.

Het opstarten van een eigen token, of er heel dicht bij betrokken zijn loont toch de moeite hoor.

Oh ja spicey stuff.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MGZf4Wf.png

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Edit

[ Voor 85% gewijzigd door Slux op 14-08-2019 17:45 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Kain_niaK Weet je hoe het is om interesse in iemand anders te tonen? Of inhoudelijk op iemand te reageren en een gezond en evenwichtig gesprek te voeren?

Je hebt zenders en ontvangers en je gedraagt je hier voornamelijk als zender en shiller van je eigen interesses en belangen.

Probeer ook eens inhoudelijk mee te doen op dit forum ipv alleen je eigen shit neer te plempen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 17:44:
@Kain_niaK Weet je hoe het is om interesse in iemand anders te tonen? Of inhoudelijk op iemand te reageren en een gezond en evenwichtig gesprek te voeren?

Je hebt zenders en ontvangers en je gedraagt je hier voornamelijk als zender en shiller van je eigen interesses en belangen.

Probeer ook eens inhoudelijk mee te doen op dit forum ipv alleen je eigen shit neer te plempen.
Zal die nooit doen, dat die kerel nog geen permaban heeft snap ik niet, bcash onzin, geloof onzin enz
Met gelovige kan je niet praten, hij is er een mooi voorbeeld van.

gewoon in je ignore lijst zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Long gaat de goede kant op.. Sl in de plus gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online
Bever! schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 18:07:
Welke long is dat dan :P 10480 terwijl die nu op 10540 staat en strask weer < 10500 staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Bobmeister schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 18:10:
[...]

Welke long is dat dan :P 10480 terwijl die nu op 10540 staat en strask weer < 10500 staat ?
10360

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online
Hij ging de goede kant op :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

LOL ach geen verlies in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
En klats ETH onder de 200. Alts gaan echt helemaal rekt op deze manier.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 18:33:
LTC doet ook even een dump. Pfff...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Tether gaat lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:47

oNo

Bartvandelaar schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 18:33:
Ik heb sinds deze week veel (nog meer) ERD en MATIC.
Weinig reactie op de BTC dump 😁

Maar m'n BNB en LTC daarentegen... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ik ga het maar weer eens proberen met een klein plukje LTC en bcash

wauw XRP is even doorgespoeld :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Slux op 14-08-2019 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Alles rekt :r ;w

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bever! schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 18:07:
Top gedaan :)

Ik heb voor de fakeout 2x 5.000 contracts met 25x short ingekocht met gemiddeld 10.432 USD inkoopprijs. Toen ineens kwam die fakeout, ik had geen stop loss staan, meer dan 150 Dollar in het rood. Wederom billen bij elkaar, vertrouwen op de trend en toen ineens kwam die mooie stapel rode candles :) Stop loss @ 10.370 ingesteld en uiteindelijk met een market close eronder gesloten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nz3BiYGTXFOUYH2HygrIkwfu/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Pfoe blij dat ik uit die trade ben.. Snel naar 10k gegaan zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Daar snap ik niets van Taro... :?
Ik houd het bij simpel traden. Net trouwens een groot deel ERD en MATIC ingeruild voor BNB en toen gingen die ook naar beneden. BNB ook, maar minder hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Auw... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stapt er nog iemand in Matic? Ik zie er van af :)

ONT ook onder de 0,8, ADA onder de 0,05, NEO onder de 9,5 -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Toch wel benieuwd waar dit plots vandaan komt hoor? Het momentum is echt compleet weggevaagd. Van bull naar bear in nog geen paar dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
Mijn billen zijn nog steeds bij elkaar, hopende op een verdere daling. Zag te laat mijn alarm :(
SL in het groen op 10200 ik laat hem gewoon lopen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/feRhZ2lEK2LnTT5tUT57WgSp/thumb.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door bruutone op 14-08-2019 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PHPResource schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:27:
Toch wel benieuwd waar dit plots vandaan komt hoor? Het momentum is echt compleet weggevaagd. Van bull naar bear in nog geen paar dagen
Ja vraag ik me ook af, zal toch wel weer wat gaande zijn ergens.

Durf ook niet in te stappen, kijk het wel aan ik heb genoeg verlies gehad de laatste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
In principe is dit natuurlijk al sinds de 13.970 USDT gaande, met daarna wat ups en downs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Zat er al een tijdje aan te komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Zoek anders eens op "Binance maintenance". Dan is er altijd onrust/actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Al die rally's vallen binnen de grote naar beneden aflopende driehoek. Ik vraag me af of die 9100 bodem het nu gaat houden hoor.. Amper kracht van de bulls nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
oNo schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:30:
Zoek anders eens op "Binance maintenance". Dan is er altijd onrust/actie.
Niet altijd. De vorige keer gebeurde er helemaal niets. Keer daar voor wel inderdaad :)

We zitten nu op de lijn, kwam alleen sneller dan verwacht. Eens zien of we hier kunnen bouncen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2UWsFOiXCFZYMFkqnruQnq8L/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
XRP heeft zoveel goed nieuws vandaag dat men in paniek raakte. Dusja moesten ze neerschieten. Bravo gelukt. Ik koop wel weer wat cheap op :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 15:38
Taro schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:26:
Stapt er nog iemand in Matic? Ik zie er van af :)

ONT ook onder de 0,8, ADA onder de 0,05, NEO onder de 9,5 -O-
ik wacht nog steeds op de 120 sats :D $MATIC

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BCH vanochtend op >+6% en nu op <-8%, die gaat ook hard onderuit...

Fiat is op dit moment wel echt een veilige haven, maar morgen kan alles weer groen zijn.

Ik wacht persoonlijk in ieder geval de 9.700 af voordat ik überhaupt weer overweeg om in te stappen OF er moet weer duidelijk een bullish trend zichtbaar worden.

Sta er ook niet vreemd van te kijken als we de 8.500 aantikken, van 13.970 naar het huidige punt is al -3.770, dus het is niet vreemd als er nu nog een keer 1.720 of meer vanaf gaat. Wees gewaarschuwd, maar trek je eigen plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Sinds juni -40% ongeveer. Gaat goed zeg.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Zit dit filmpje te kijken: YouTube: Scalping Bitmex Liquidations , waarbij je op basis van eerdere pumps/dumps kan voorspellen waar daarop volgend de liquidations plaats zullen vinden en je bij benadering je limit buy of sell orders kan plaatsen om te profiteren van andermans ellende :Y) . Interessant dat het soms heel erg overeenkomt met de liquidatie percentages van 100x, 50x en 25x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Pelox schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:56:
Ik heb 63% van mn trade winst ingeleverd.

Een potje BTC hodl zorgt gelukkig nog voor lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Pelox schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:56:

52 Week High / Low $13.796,49 USD /
$3.191,30 USD
Het bloed vloeit nog niet door de straten ;)
Edit: Bron: https://biflatie.nl/waaro...in-augustus-2019-slabakt/

[ Voor 12% gewijzigd door RaptorXS op 14-08-2019 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
RaptorXS schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:01:
[...]

[...]

Het bloed vloeit nog niet door de straten ;)
Dat doet het al 2 jaar ;)

Ik ben in ieder geval heel blij dat ik de afgelopen maanden helemaal niks meer heb ingelegd, maar mijn geld in huis en vakanties heb gestoken.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hier_ben_ik
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:55:

Fiat is op dit moment wel echt een veilige haven, maar morgen kan alles weer groen zijn.

Ik wacht persoonlijk in ieder geval de 9.700 af voordat ik überhaupt weer overweeg om in te stappen OF er moet weer duidelijk een bullish trend zichtbaar worden.

Sta er ook niet vreemd van te kijken als we de 8.500 aantikken, van 13.970 naar het huidige punt is al -3.770, dus het is niet vreemd als er nu nog een keer 1.720 of meer vanaf gaat. Wees gewaarschuwd, maar trek je eigen plan.
Ik kom net terug van vakantie. Geen internet aangeraakt los van 1x een pizzatent opzoeken, dus topic een paar weken gemist en wilde net gaan vragen wat de support levels zijn atm. Je hebt de vraag geloof ik al beantwoord voordat ik hem kon stellen d:)b

Support op 9700 en 8500 denk ik?
De 100 daily en 21 weekly moving average liggen daar ook ergens? (Ik heb nog geen app gevonden die die lijnen gewoon plot, als iemand daar een tip voor heeft..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Een bodem op 10k. Macro higher low? => bullish? Of ff geduld en < 10k - > 9k retest?

voor de mensen die iets de schuld willen geven:
https://www.zerohedge.com...lapsed-irs-deadline-looms

[ Voor 44% gewijzigd door Bever! op 14-08-2019 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Pelox schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:02:
[...]

Dat doet het al 2 jaar ;)

Ik ben in ieder geval heel blij dat ik de afgelopen maanden helemaal niks meer heb ingelegd, maar mijn geld in huis en vakanties heb gestoken.
Dat is mooi toch?
Ik leg ook al meer als een half jaar niks meer in crypto's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Taro schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:55:

Same here, vorige week all in fiat, nog wat BTC staan die ik had aangekocht op 6000 eur, laat ik lekker staan maar man, wat een daling zeg.

Nu in fiat en effe wachten om terug in te stappen want gaat nog verder zakken, denk ik en hoop ik

SPiET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

chinese ponzi trying to kill btc ponzi

https://twitter.com/DoveyWan/status/1161703117835997185

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Cryptos Just Collapsed As IRS Deadline Looms,

A month ago, the IRS sent letters to thousands of crypto investors to clarify crypto tax filing requirements and, in certain cases, compel them to pay back taxes.

As CoinTelegraph reports, those who already received letter 6173, titled “Reporting Virtual Currency Transactions” on July 16 now have less than a week to reply to the IRS. The most serious of the trio of letters that were disseminated (sent alongside letters 6174 and 6174-A), 6173 requires immediate action.

If recipients do not respond to this letter in time, their tax accounts will be audited by the IRS. Recipients are required to respond to this letter within 30 days of the date listed on the letter and requires all crypto transactions between the years of 2013 to 2017 be reported. Reports must include transactions between wallets and exchanges.
Denk eigenlijk niet dat de Amerikanen zo belangrijk zijn in de crypto world maar we gaan het meemaken. :)
Bron: https://www.zerohedge.com...lapsed-irs-deadline-looms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Potentieel interessant om een mooi ritje mee te maken:
https://www.reddit.com/r/...en_added_on_coinbase_pro/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Wanneer de prijs omhoog gaat moet je verkopen, wanneer hij naar beneden gaat kopen. Ik heb all mijn spice meteen voor BCH verkocht. BCH aan 310 is een heerlijk koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dees is wel interessant. Ik heb inderdaad vandaag op Bitfinex een hoop 50 BTC en 100 BTC orders voor bij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Kain_niaK schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:47:
[...]

Wanneer de prijs omhoog gaat moet je verkopen, wanneer hij naar beneden gaat kopen. Ik heb all mijn spice meteen voor BCH verkocht. BCH aan 310 is een heerlijk koopje.
BTCCH ABC123 heerlijk koopje voor 0,023 euro. Binnenkort kijk jij op tv. '' Geen cent te makken''

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 14-08-2019 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ark is nu 21 cent -14% :9

[ Voor 89% gewijzigd door A87 op 14-08-2019 22:23 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!