[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:30
HaruHaru schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:39:
[...]

Straks worden de sats waardes zeeeeeer aantrekkelijk voor traders. Hoe lager hoe beter voor ze?
Overall lijkt mij de beste strategie: BTC hodlen en overstappen op de alts zodra deze overduidelijk zijn begonnen te pompen. De 10/20% stijging die je dan hebt gemist vanaf de bodem is beter te behappen dan de dalingen die de alts nu dagelijks voor de kiezen krijgen.

Dat gezegd hebbende volg ik dit advies zelf maar deels, ik zit nu 60% BTC en 40% KMD.

[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-08-2019 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 16:38
drink die gifbeker helemaal leeg vaak genoeg in het verleden te snel verkocht alles of niets 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
[...]

Straks worden de sats waardes zeeeeeer aantrekkelijk voor traders. Hoe lager hoe beter voor ze?
Satswaarde zegt niks, het gaat om perspectief :P en daar ontbreekt het een beetje aan.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 08:54
[...]

Hoe laag moeten ze dan nog gaan? Er zijn alts die nog maar op 15 sats of lager staan.
FOMO zou kunnen, maar er moet wel iemand beginnen met investeren/kopen. Niet van één alt, maar wel 20 of meer. Dan krijg je wel weer mensen mee. Maar; wie gaat dit nog doen? Ik denk dat er nu vooral F is, ofwel Fear dat als je nu koopt je het niet meer kwijt raakt met winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 15:38
Soeski schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:42:
[...]

Hoe laag moeten ze dan nog gaan? Er zijn alts die nog maar op 15 sats of lager staan.
FOMO zou kunnen, maar er moet wel iemand beginnen met investeren/kopen. Niet van één alt, maar wel 20 of meer. Dan krijg je wel weer mensen mee. Maar; wie gaat dit nog doen? Ik denk dat er nu vooral F is, ofwel Fear dat als je nu koopt je het niet meer kwijt raakt met winst.
Werkelijk geen idee hoe lager nog. Zolang er geen nieuwe geld stroomt naar Alts, zullen ze waarschijnlijk lager gaan.
Richh schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:42:
[...]

Satswaarde zegt niks, het gaat om perspectief :P en daar ontbreekt het een beetje aan.
Hmmm Ik vind de sat waarde van QTUM steeds interessanter worden :)
TuutjDrie schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:41:

[...]

Overall lijkt mij de beste strategie: BTC hodlen en overstappen op de alts zodra deze overduidelijk zijn begonnen te pompen. De 10/20% stijging die je dan hebt gemist vanaf de bodem is beter te behappen dan de dalingen die de alts nu dagelijks voor de kiezen krijgen.

Dat gezegd hebbende volg ik dit advies zelf maar deels, ik zit nu 60% BTC en 40% KMD.
Ik moet ook van al die alts af en gewoon max 2 of 3 stuks hebben. Heb er nu te veel en wil me eigenlijk alleen focussen op BTC ETH LTC & QTUM (voor HODL, niet voor traden)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Soeski Ik heb nu weer ADA en ONT in de pf zitten, tegen beter weten in. Laten we het erop houden dat het een gevalletje buy low zou kunnen zijn, maar, als dit nog langer duurt blijkt het alsnog een buy high te zijn. We gaan het wel zien.

ADA is nu nog maar de helft waard tov anderhalve maand geleden en ONT ook. x2 gaan is dus zeker weer een optie.

Tijdens de run richting de 14k heb ik ONT ook in de lage 0.9x regionen gekocht en rond de 1.5x regionen verkocht, met een heleboel geluk kan dat mogelijk weer gebeuren.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:35

oNo

Maar als je dan een alt bag hebt. Waarom niet op korte termijn een verkoopmoment zoeken/pakken?
Daarna een limit order instellen en eventueel mee laten zakken? Of weer kopen als zo'n rode BTC candle de boel mee heeft getrokken.
De winst bij alts is de rode candles niet pakken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

oNo schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:34:
Maar als je dan een alt bag hebt. Waarom niet op korte termijn een verkoopmoment zoeken/pakken?
Daarna een limit order instellen en eventueel mee laten zakken? Of weer kopen als zo'n rode BTC candle de boel mee heeft getrokken.
De winst bij alts is de rode candles niet pakken.
Ik denk dat mensen die al meer dan 90% verlies staan op hun alt-bag die laatste 10% hun ook niet veel kan boeien. Verlies is mentaal al verwerkt en blijven dus gewoon hodlen tot er misschien toch nog een opleving van hun muntje komt....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
ivibes schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:42:
[...]

Ik denk dat mensen die al meer dan 90% verlies staan op hun alt-bag die laatste 10% hun ook niet veel kan boeien. Verlies is mentaal al verwerkt en blijven dus gewoon hodlen tot er misschien toch nog een opleving van hun muntje komt....
Ik dus. Misschien moet ik maar gewoon weg doen en de waarheid voor ogen zien :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
ivibes schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:42:
[...]

@PilatuS postte deze pic: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PVIZkenEWvYlWWwwFdN1AAB1/full.png eerder.

Mensen die op 90% verlies staan zijn helemaal fucked, moet je negen keer over de kop gaan om überhaupt op break even te komen... Coins die een ENJ doen zijn zeldzaam, dus afhankelijk van wat de restwaarde is van je 10% is het niet eens zo een gek idee om je bag alsnog te lozen bij de huidige BTC Dominance van 68.9% en je bag terug te kopen als de BTC Dominance tegen de 80% staat. Want dan heb je meer van je shitcoin en ben je sneller bij je break even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
NPXS 4 sats, DENT 5 sats, wie gaat als eerste naar de 1 sat :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 09:22
Sahara schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:53:
[...]

@PilatuS postte deze pic: [Afbeelding] eerder.

Mensen die op 90% verlies staan zijn helemaal fucked, moet je negen keer over de kop gaan om überhaupt op break even te komen... Coins die een ENJ doen zijn zeldzaam, dus afhankelijk van wat de restwaarde is van je 10% is het niet eens zo een gek idee om je bag alsnog te lozen bij de huidige BTC Dominance van 68.9% en je bag terug te kopen als de BTC Dominance tegen de 80% staat. Want dan heb je meer van je shitcoin en ben je sneller bij je break even.
Dit gewoon...wie nu nog al zijn altbags heeft bijgehouden tijdens de bearmarket en zelf constant heeft bijgekocht zit er toch niet zo goed bij. Komt er uberhaupt wel nog een altcoincycle ? Persoonlijk zie ik zeker een paar alts nog opveren maar zoals 2017??? Dat lijkt me toch een eenmalig gebeuren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik weet het niet, ik kijk ook een beetje naar mezelf....
Het grootste deel van m'n pf is gelukkig BTC maar heb ook nog een hele flinke bag ADA die momenteel op -65% staat.
Ik vertik het gewoon om m'n verlies te nemen en als hij nog dieper zakt, het zij zo....
:P

till death do us part...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
PHPResource schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:55:
NPXS 4 sats, DENT 5 sats, wie gaat als eerste naar de 1 sat :+ 8)7
$WIN :)

@ivibes Same here, ;(

[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 08-08-2019 12:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 09:22
ivibes schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:59:
Ik weet het niet, ik kijk ook een beetje naar mezelf....
Het grootste deel van m'n pf is gelukkig BTC maar heb ook nog een hele flinke bag ADA die momenteel op -65% staat.
Ik vertik het gewoon om m'n verlies te nemen en als hij nog dieper zakt, het zij zo....
:P

till death do us part...
Ik nam mijn verlies in november en zette gewoon alles om in BTC. Mijn volledige verlies kunnen wegwerken en zelf terug op winst op deze manier. Ik had uiteraard ook geen glazen bol en het bleek een fantastische keuze maar morgen kan BTC zomaar terug donderen naar beneden en is alles terug weg als sneeuw voor de zon. Maar ergens heb ik het gevoel dat wie nu voor het overgrote deel in BTC zit, toch wat geruster slaapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]
dus afhankelijk van wat de restwaarde is van je 10% is het niet eens zo een gek idee om je bag alsnog te lozen bij de huidige BTC Dominance van 68.9% en je bag terug te kopen als de BTC Dominance tegen de 80% staat.
Dat snap ik. Maar ervan uitgaan dat de BTC dominantie naar 80% gaat is net zo'n grote gok als hopen een forse stijging van een shitcoin....

Daarbij neem ik natuurlijk ook nog netjes m'n dagelijkse portie hopium in....
O-)

[ Voor 0% gewijzigd door iVibes op 08-08-2019 12:17 . Reden: dikke typo jonguh! ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:37
[...]

@PilatuS postte deze pic: [Afbeelding] eerder.

Wil ik breakeven zijn moet bitcoin met 300% omhoog gaan (enige waar ik nog inzit).
Dus 35400 dollar, here we come! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Lambo LP670 SV schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 12:24:
[...]

Wil ik breakeven zijn moet bitcoin met 300% omhoog gaan (enige waar ik nog inzit).
Dus 35400 dollar, here we come! :+
Gelukkig heb je al een Lambo LP670 SV
ivibes schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 12:15:
[...]

Dat snap ik. Maar ervan uitgaan dat de BTC dominantie naar 80% gaat is net zo'n grote gok als hopen een forse stijging van een shitcoin....

Daarbij neem ik natuurlijk ook nog netjes m'n dagelijkse portie hopium in....
O-)
Ik heb een aantal maanden geleden mijn percentage btc verhoogd naar 20% inmiddels is dit vanzelf iets van 35% geworden. Btc compenseert mijn verlies op alts dus ik sta eigenlijk al een hele tijd quitte.. helaas niet alles omgezet naar btc, maar ik kan er mee leven.

[ Voor 51% gewijzigd door Pelox op 08-08-2019 12:35 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja jongens geld moet rollen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oNo

oNo

Men switcht naar nieuwe alts. Even profiteren en wegwezen. Als een soort destructieve levensvorm die iedere keer een nieuwe planeet zoekt, leeg zuigt en naar de volgende hopt. Sommige planeten hebben nog wat verborgen resources waar na ontdekking massaal op wordt gedoken en nog wat extra slachtoffers na laat.

Natuurlijke scheiding, de zwakkeren / sukkels blijven achter, left for dead... :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

De pannenkoeken in de Efteling zijn ook een dikke buy high...

15 euro voor een pannenkoek.

Had ik toch weer 10 GVT voor kunnen kopen.

Maarja je kunt nou eenmaal niet op crypto kauwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Verwijderd schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:34:
De pannenkoeken in de Efteling zijn ook een dikke buy high...

15 euro voor een pannenkoek.

Had ik toch weer 10 GVT voor kunnen kopen.

Maarja je kunt nou eenmaal niet op crypto kauwen.
Is dat serieus? 15 euro voor één pannenkoek? 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

TuutjDrie schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:37:
[...]

Is dat serieus? 15 euro voor één pannenkoek? 8)7
Haha ja wel 1 van de duurste. De goedkoopste naturel zit op 6 euro.

Maarja das te min voor mij als crypto investeerder.

Ik wil minimaal een bijna uitgestorven diersoort op mijn pannenkoek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
Verwijderd schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:40:
[...]

Haha ja wel 1 van de duurste. De goedkoopste naturel zit op 6 euro.

Maarja das te min voor mij als crypto investeerder.

Ik wil minimaal een bijna uitgestorven diersoort op mijn pannenkoek.
Snap ik, lekker rekt gaan in stijl. Sterven in het harnas.

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-08-2019 13:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oNo

oNo

Verwijderd schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:40:
[...]Ik wil minimaal een bijna uitgestorven diersoort op mijn pannenkoek.
Een altcoinbagholdersaurus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
oNo schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:45:
[...]

Een altcoinbagholdersaurus?
Nanosaurus, das zijn favo :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ach ja soms moet je jezelf even lekker verwennen.

Het scheelt al enorm dat de vrouw en kinderen droge bolletjes ham eten.

Zo kan de baas zich lekker uitleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:52:
[...]

Haha ach ja soms moet je jezelf even lekker verwennen.

Het scheelt al enorm dat de vrouw en kinderen droge bolletjes ham eten.

Zo kan de baas zich lekker uitleven.
Hahahaha!
Geniet er van! :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hektor73 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 07:42:
[...]
Welke signalen waren er voor jou om erin te stappen?
Zag dat ie lekker bezig was, dus dan zoek ik een dipje om in te stappen en dan laten lopen. Er zat nog zat ruimte tussen de instap en de vorige ATH waarbij ik dacht dat de kans wel aardig aanwezig was dat ie richting die ATH ging. Uiteindelijk is ie nog flink verder gegaan, maar dat risico ga ik niet lopen. Als je in zo'n 30% candle omlaag komt te zitten heb je echt een probleem. Bij zulke trades zit ik er ook constant op met de vinger op de marketsell knop. Uiteindelijk gewoon netjes een limit laten vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 21:24

Bever!

3

Btc op de 6 uur grafiek, lijkt weer zo'n typische bullflag zoals we ze in de parabolische run hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Bever! schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:12:
Btc op de 6 uur grafiek, lijkt weer zo'n typische bullflag zoals we ze in de parabolische run hadden.
En op de 4 uur een golden cross.. Ben benieuwd 😁

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:27
Tot nu toe een saaie BTC dag... pingpong tussen 11-12K. Waar is de whale die hem even doordrukt naar 12,3K and beyond! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:20
hmmm, waar ik op €10.900 m'n winst niet pakte zit ik er toch over te denken dit op €10.600 maar wel te doen.... Ben toch bang voor een daling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Bever! schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:12:
Deurstopper schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:15:
[...]
En op de 4 uur een golden cross.. Ben benieuwd 😁
En om 6 uur een pizza van de Jumbo in de oven...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
ivibes schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:31:
[...]

[...]

En om 6 uur een pizza van de Jumbo in de oven...
nee, getver :P koop zo een pizza bodem en verzin je eigen pizza. das leuker en lekkerder :D Ga ik namelijk vanavond doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:27
Appeltjeeitje schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:25:
hmmm, waar ik op €10.900 m'n winst niet pakte zit ik er toch over te denken dit op €10.600 maar wel te doen.... Ben toch bang voor een daling.
In dat geval kun je beter een stop loss zetten op bijv 10500 euro. Gevaar is bij een erg sterke daling dat je niet verkoopt (is mij ook weleens gebeurt helaas), maar een eventuele boom omhoog pak je dan nog wel mee. Wat dat betreft vind ik 'alle?' exchanges echt zo bagger. Waarom kun je niet gewoon een limit order plaatsen op 10500 die pas verkoopt als deze geraakt wordt; zal wel iets mee minder fee opbrengst te maken hebben...

Oriënterende vraag: Zijn er exchanges die dit wel ondersteunen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 23:43
HaruHaru schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:35:
[...]

nee, getver :P koop zo een pizza bodem en verzin je eigen pizza. das leuker en lekkerder :D Ga ik namelijk vanavond doen :D
Maak je eigen bodem, zoveel werk is het niet, lekkerder dan zo'n kant en klaar ding. Troostvoedsel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
bruutone schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:40:
[...]

In dat geval kun je beter een stop loss zetten op bijv 10500 euro. Gevaar is bij een erg sterke daling dat je niet verkoopt (is mij ook weleens gebeurt helaas), maar een eventuele boom omhoog pak je dan nog wel mee. Wat dat betreft vind ik 'alle?' exchanges echt zo bagger. Waarom kun je niet gewoon een limit order plaatsen op 10500 die pas verkoopt als deze geraakt wordt; zal wel iets mee minder fee opbrengst te maken hebben...

Ja, maar niet geraakt worden is iets wat ik liever niet heb.
En een limitorder zoals jij voorstelt kan de exchange denk ik niet garanderen en dan komt het gez**k op ze af..... Begrijp me niet verkeerd, ik zou het ook graag willen. Ik las over de historie van Kraken dat er tijden zijn geweest dat er fantastische ordertypen hebben bestaan, maar helaas, nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:08

gws24

Thinking is hard!

Appeltjeeitje schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:52:
[...]

Ja, maar niet geraakt worden is iets wat ik liever niet heb.
En een limitorder zoals jij voorstelt kan de exchange denk ik niet garanderen en dan komt het gez**k op ze af..... Begrijp me niet verkeerd, ik zou het ook graag willen. Ik las over de historie van Kraken dat er tijden zijn geweest dat er fantastische ordertypen hebben bestaan, maar helaas, nu niet meer.
Kraken heeft als het goed is weer stop loss orders, die hadden ze eind 2017 inderdaad weggehaald vanwege de druk op hun systeem.

ja dus: https://blog.kraken.com/p...d-adds-10-currency-pairs/

[ Voor 7% gewijzigd door gws24 op 08-08-2019 14:54 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Is het nou eindelijk tijd voor ADA?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
HaruHaru schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:27:
Het wordt wel tijd!!
ADA, KMD, MIOTA, XRP
Fly babies fly.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Appeltjeeitje schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:25:
Eergisteren mijn winst gepakt, zag het weeral zakken naar 9K EUR , toch 600 euro winst genomen plus inleg;

Natuurlijk, steeg ie dan terug 500-700 euro terug omhoog! DOh! 8)7 :X

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
spietie schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:35:
[...]

Eergisteren mijn winst gepakt, zag het weeral zakken naar 9K EUR , toch 600 euro winst genomen plus inleg;

Natuurlijk, steeg ie dan terug 500-700 euro terug omhoog! DOh! 8)7 :X
Bij optie- en aandelen zeiden ze altijd: Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden.
En €600 is goed geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Appeltjeeitje schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:55:
[...]

Bij optie- en aandelen zeiden ze altijd: Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden.
En €600 is goed geld.
Ja dat is , nu wacht ik tot opnieuw een mooi instapmoment.

Nu wel getwijfeld om enkel de winst te nemen en de inleg te laten staan, maar toch maar alles eruit gehaald.

Als ik mijn inleg had laten staan, dan moet ik die verkopen aan een grotere koers dan de instapkoers anders verlies je ook (dacht ik)

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
spietie schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:57:
[...]

knip
Als ik mijn inleg had laten staan, dan moet ik die verkopen aan een grotere koers dan de instapkoers anders verlies je ook (dacht ik)
Ik weet niet of ik je goed begrijp maar volgens mij niet (wel simpel rekenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
HaruHaru schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:27:
laten we het hopen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nou Bitcoin, wat gaat het worden ? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m7STGa8ZNJ3NzQd2ePWB85sD/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mijn TA bijdrage voor deze dag:
’Van warm zomerweer is duidelijk geen sprake meer’
Omslag naar koel en herfstachtig weer
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Appeltjeeitje schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:59:
[...]

Ik weet niet of ik je goed begrijp maar volgens mij niet (wel simpel rekenen)
Zeker? Ik dacht juist niet omdat je BTC hoeveelheid (door de winst eruit te nemen) wat minder is dus als je dan de rest verkoopt tegen je inkoopkoers dan heb je toch niet meer hetzelfste bedrag?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
spietie schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:31:
[...]

Zeker? Ik dacht juist niet omdat je BTC hoeveelheid (door de winst eruit te nemen) wat minder is dus als je dan de rest verkoopt tegen je inkoopkoers dan heb je toch niet meer hetzelfste bedrag?
Ik koop met 100 euro een waarde. Omgerekend naar euro stijgt ie naar 110 euro. Deze winst haal ik eruit, 10 euro. Rest 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Appeltjeeitje schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:36:
[...]

Ik koop met 100 euro een waarde. Omgerekend naar euro stijgt ie naar 110 euro. Deze winst haal ik eruit, 10 euro. Rest 100 euro.
Oftewel ben ik hier mis, maar je hebt dan toch minder BTC over? Dus moet je de rest toch verkopen aan een hogere koers voor hetzelfste inlegbedrag te hebben?

Of ben ik hier mis? Kan ook zijn hoor. }:O

[ Voor 4% gewijzigd door spietie op 08-08-2019 16:47 ]

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo

oNo

Je hebt minder BTC ja, maar dat is op dat moment wel 100 euro waard. Er is nog niets aan de hand.

Het wordt een probleem als de BTC koers terugvalt naar de hoogte van het inkoopmoment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:04
Bij litebit een actie met dusk om een vakantie te winnen. Zat het een beetje in de gaten te houden deze week en die dusk deed vooral zakken. Gisteren onderweg dus ik dacht dat komt donderdag wel. Staat dat ding al te pompen sinds vanochtend vroeg. Iemand bekend met dusk? Is dus een sto platform uit nederland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DJ-Promo schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 17:08:
Iemand bekend met dusk? Is dus een sto platform uit nederland?
https://info.binance.com/en/currencies/dusk-network

Verder is het de zoveelste nieuwe ICO Binance coin die pumped. Zou er niet al te veel achter zoeken dan gewoon een random pump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Bij Binance hebben veel IEO muntjes de afgelopen dagen flink gepumpt door aankondiging van het gelust worden bij Coinbase.
Vlak er na een aankondiging van de volgende IEO, dus een BNB pump.

Ik doe wel mee met m'n HODL BNBs en pak ff wat profit via BNB daytraden (redelijk voorspelbaar) maar een heleboel dagen extra BNB HODLen voor extra tickets ga ik deze keer niet doen. Ik denk namelijk dat je met BNB daytraden meer kans hebt op meer profit.

IEO is is inmiddels wat uitgewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hektor73
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-01-2023
De whales zijn in onderling overleg 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
HaruHaru schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:34:
[...]

Ja, vind het best eng, heb een zware HOT bag. Twijfel of ik em wel zou moeten houden.
Ik dump binnenkort vele van mijn alts weg voor BTC & LTC.
Hier hetzelfde met HOT. Best pijnlijk om de huidige prijs te zien. Echter, ik blijf volop vertrouwen hebben in HOT. De ontwikkeling loopt wat vertraging op, maar doordat de releases van hun producten (holoports + software) nog moeten plaatsvinden denk ik er toch over om maar gewoon te hodlen. Maar het blijft een lastige keuze.... Het is ook rijkelijk laat om HOT nu pas van de hand te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door radem205 op 08-08-2019 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
radem205 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 17:41:
[...]

Hier hetzelfde met HOT. Best pijnlijk om de huidige prijs te zien. Echter, ik blijf volop vertrouwen hebben in HOT. De ontwikkeling loopt wat vertraging op, maar doordat de releases van hun producten (holoports + software) nog moeten plaatsvinden denk ik er toch over om maar gewoon te hodlen. Maar het blijft een lastige keuze....
Inderdaad ook zo'n coin die harder doorgespoeld is dan mijn wc momenteel kan doen. Net als ENJ, AMB, WABI... in relatief korte tijd zó hard in waarde gedaald (-60 tot -80), echt bizar eigenlijk hoe erg deze gedumpt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Of gepumpt zijn geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vooral ENJ. Man, wat een dag was dat. Nog nooit eerder een coin gezien die 260% deed in 24 uur. Toen even wat uurtjes een correctie en toen nog een keer 150%. RIP HOLD FOMO'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
PilatuS schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 17:55:
[...]

Vooral ENJ. Man, wat een dag was dat. Nog nooit eerder een coin gezien die 260% deed in 24 uur. Toen even wat uurtjes een correctie en toe nog een keer 150%. RIP HOLD FOMO'ers.
Dan heb jij de run van EVX gemist denk ik op 25/26 maart dit jaar.. .die ging daar nog overheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Bart waar ben je? Ik verwacht binnenkort toch wel weer een lange rode kaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Sahara schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 17:59:
Bart waar ben je? Ik verwacht binnenkort toch wel weer een lange rode kaars.
Buy-orders staan klaar. Dus van mij mag die komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 17:58:
[...]

Dan heb jij de run van EVX gemist denk ik op 25/26 maart dit jaar.. .die ging daar nog overheen :)
Hoeveel deed die dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
Hij begon op ~7400 sats om 13.00 en piekte op 42000. Om 13.00 de dag erna stond deze nog op ruim 29000 sats.
Da's bijna x4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bruutone schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:40:
[...]

Je kunt toch gewoon een stop limit sell order instellen die pas getriggered wordt op dat bedrag (stop: 10.500) en dan de limit op bijv. 10.250 instellen? Dan weet je zeker dat hij wordt verkocht en mogelijk zelfs nog voor 10.499,99 Euro, hij zal altijd tegen de beste prijs verkocht worden.

Edit: Nice, winst op ADA :D

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Taro schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 18:13:
[...]

Je kunt toch gewoon een stop limit sell order instellen die pas getriggered wordt op dat bedrag (stop: 10.500) en dan de limit op bijv. 10.250 instellen? Dan weet je zeker dat hij wordt verkocht en mogelijk zelfs nog voor 10.499,99 Euro, hij zal altijd tegen de beste prijs verkocht worden.

Edit: Nice, winst op ADA :D
Op Kraken kennen ze die order niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Appeltjeeitje schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:57:
[...]

Op Kraken kennen ze die order niet.
Hebben ze destijds uitgeschakeld omdat hun platform niet voldoende capaciteit had, hebben ze dat nog steeds niet op orde anderhalf jaar na de bullrun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Taro schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 19:59:
[...]

Hebben ze destijds uitgeschakeld omdat hun platform niet voldoende capaciteit had, hebben ze dat nog steeds niet op orde anderhalf jaar na de bullrun?
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Hm als je dadelijk nog wat verder gaat zakken gooi ik toch maar een short in.. 11.4 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Iemand al wat ZILLIQA opgepikt? Waren hier wel wat ZIL fans toch? Stond die laatst nog niet op 2,5 cent?
Echt niet normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Klaas25 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:26:
Iemand al wat ZILLIQA opgepikt? Waren hier wel wat ZIL fans toch? Stond die laatst nog niet op 2,5 cent?
Echt niet normaal...
Dat is een van die muntjes waar ik zwaar op tijd ben uitgestapt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Rechtzodiegaat schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:28:
[...]

Dat is een van die muntjes waar ik zwaar op tijd ben uitgestapt. 8)7
ik ook :0, maar ik hou deze wel goed in de gaten |:(

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Echt niet normaal...
Ik wacht het maar even af voorlopig tot ik iets goeds zie. De 1500 en 1000 zijn er aan gegaan, nu op 845, maar wat is de bodem ? Nu, 600, 500, 100 ? Nu kopen zie ik als hopen dat de bodem er is en een pure gok.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Echt niet normaal...
Heb die nog getrade rond de 2400 sats ofzo in 2018.. Crazy.. Blij dat ik die bag kwijt ben. Btc only!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Ik had vanmiddag me eerste zakje ZIL dus gekocht. Sta nu alweer op -3% :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
We go down de komende dagen!... *glazenbol* *voorgevoel*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
C6DL schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:21:
We go down de komende dagen!... *glazenbol* *voorgevoel*
En voor de langere termijn, to the moon! *O* :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Een channel op 4uu gok ik (channel omhoog) Zit in mijn testnet long met 4000 contracts.
Ik denk 12900 dan terug naar 12300 ofso
Eerst ff 11400 aantikken

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 08-08-2019 22:16 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:13:
[...]

Een channel op 4uu gok ik (channel omhoog) Zit in mijn testnet long met 4000 contracts.
Ik denk 12900 dan terug naar 12300 ofso
Een channel op de 4 uur kan ik er zo niet van maken. In ieder geval niet een channel dat niet omlaag gebroken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:16:
[...]

Een channel op de 4 uur kan ik er zo niet van maken. In ieder geval niet een channel dat niet omlaag gebroken is.
ik denk dat het een channel wordt.
En een wedgedown op 15min. Geen vrijeval in het rafijn... Als dat gebeurd zou zomaar 7K kunnen Lijkt mij sterk.

het is onderhand dik Augustus word weer eens tijd om boven de 12K te gaan

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 08-08-2019 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:17:
[...]

ik denk dat het een channel wordt.
En een wedgedown op 15min. Geen vrijeval in het rafijn... Als dat gebeurd zou zomaar 7K kunnen Lijkt mij sterk.

het is onderhand dik Augustus word weer eens tijd om boven de 12K te gaan
We hebben de 1 uur 99MA gebroken die eerst support was. Op het grote plaatje weer geen higher high gemaakt. De 2 pogingen daar toe kregen beide een dikke Bart. Ik neig wat meer bearish nu op dit moment. Mogelijk wordt die 1 uur 99MA weer getest, maar als die dan weerstand blijft en de prijs kan er niet boven komen dan ziet het er niet echt goed uit. Mocht ie weer support worden zie ik wel ruimte voor verder omhoog, maar tot die tijd vind ik het hele plaatje alles behalve mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Man man man Die ARK .. WOW die is echt het ravijn ingestort
https://coinmarketcap.com/currencies/ark/#charts

Litebit is er al mee gestopt 8)7
Check litebit maar eens, die zijn gestopt met ARK!!!!

[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 08-08-2019 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
A87 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:31:
Man man man Die ARK .. WOW die is echt het ravijn ingestort
https://coinmarketcap.com/currencies/ark/#charts

Litebit is er al mee gestopt 8)7
Check litebit maar eens, die zijn gestopt met ARK!!!!
Heb gehoord dat ARK binnenkort een nieuwe listing krijgt.

Op deadcoins.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

The Redman schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:34:
[...]

Heb gehoord dat ARK binnenkort een nieuwe listing krijgt.

Op deadcoins.com
Serieus of een grap? Aangezien ARK nu een en al slecht nieuws is all over the place

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ark was al een onnodig project en nu nog erger dus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klaas25
Ik kreeg al arkwaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik had mijn ark ook al in 2018 gedumpt. Toch zit er potentie in mits het project wordt ''gezien'' ergens in 2025 ofso. Op zich geen gek idee om een keer 1000 stuks te kopen als het een paar euro waard is. En dat gewoon te holden

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 08-08-2019 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
A87 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:44:
[...]

Ik had mijn ark ook al in 2018 gedumpt. Toch zit er potentie in mits het project wordt ''gezien'' ergens in 2025 ofso. Op zich geen gek idee om een keer 1000 stuks te kopen als het een paar euro waard is. En dat gewoon te holden
De meeste projecten zullen dan al dood zijn door gebrek aan funds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

TuutjDrie schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:48:
[...]

De meeste projecten zullen dan al dood zijn door gebrek aan funds.
ARK heeft funds tm 2025

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 08-08-2019 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
En het is weer rustig hier op het forum maar dat veranderd wel weer als we gaan moonen!
En ja, dat gaat gebeuren.
Maar de meesten hier gaan er niet echt welvarend van worden omdat ze snel winst pakken. ;)

Bron: ervaring uit het verleden en de postings hier van mede-leden.. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door RaptorXS op 08-08-2019 23:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 23:39:
En het is weer rustig hier op het forum maar dat veranderd wel weer als we gaan moonen!
Maar de meesten hier gaan er niet echt welvarend van worden omdat ze snel winst pakken. ;)

:?
Ik denk toch echt dat de meeste holders behoorlijk rekt zijn gegaan omdat ze geen winsten wouden pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hektor73
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-01-2023
RaptorXS schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 23:39:

Hier een semi hodler, pak alleen de grotere swings mee, voor ca. 80% BTC, voor de langere termijn (> 3 jaar).
Daarnaast een klein potje voor traden, puur voor de fun.

Dat werkt goed voor mij in combinatie met een vaste fulltime baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Echt niet normaal...
Ik heb een zware bag nog. Geen fan, maar hield het vast voor +100% wat uiteindelijk de andere kant opgegaan is. helaas. is niet anders, afwachten. Nu is het te laat om te verkopen. Ik heb me verlies al geaccepteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalq3
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 11:48
Deze week waren er wat problemen met het Zilliqa netwerk, waarschijnlijk zijn daardoor mensen uitgestapt.

Zilliqa heeft zeker potentie maar heeft nog een lange weg te gaan voor wat betreft de techniek die ze toepassen. Laten we zeggen dat ze nu in een soort alpha test zitten gezien het nog met een 'beperkt' aantal nodes operationeel is. Opschalen wordt de grootste uitdaging en dat is juist wat ze willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vaak kan je als iedereen pessimistisch is een enorme groene candle verwachten. Ik zit zelf met mijn handelspot op Binance in Bitcoin en op Coinbase Pro in fiat om het risico te spreiden.

ONT is inmiddels onder de 90 cent gedaald, daar stap ik nu weer in en ik zet een sell order om +-1.5% te pakken, veel meer durf ik niet aan voordat hij mogelijk weer verder zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:41
Taro schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:35:
Vaak kan je als iedereen pessimistisch is een enorme groene candle verwachten. Ik zit zelf met mijn handelspot op Binance in Bitcoin en op Coinbase Pro in fiat om het risico te spreiden.

ONT is inmiddels onder de 90 cent gedaald, daar stap ik nu weer in en ik zet een sell order om +-1.5% te pakken, veel meer durf ik niet aan voordat hij mogelijk weer verder zakt.
Laat die enorme groene candle maar komen! Zit nog steeds LONG op ByBit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwachten jullie op de korte termijn nog iets van MATIC?

Staat ook weer relatief laag. Wellicht een gokje waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Slux schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 07:17:
[...]

:?
Ik denk toch echt dat de meeste holders behoorlijk rekt zijn gegaan omdat ze geen winsten wouden pakken.
Niet met ZIL, wel met MATIC.

Goed ingekocht met BNB, net met een beetje winst verkocht. Wel veel te laat... :(
Maar dubbel slecht omdat bij eerder winst pakken en terug naar BNB ik voor de aankondiging van de IEO van PERL zou zijn geweest.
Nog dommer dan de boot missen... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo

oNo

@Verwijderd met wat hopium wel.

Het kan nog wel even duren voordat Coinbase deze list, ALS het überhaupt al gebeurt. Ik snap eigenlijk niet echt waarom zij aan deze geruchten doen...

Maar jij bent van de HODL, dus waarom niet? Al zou ik nog wel even wachten met inkopen. Of een buy stop limit just in case.
Pagina: 1 ... 49 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!