[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.575 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 15:38
Verwijderd schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:50:
Verwachten jullie op de korte termijn nog iets van MATIC?

Staat ook weer relatief laag. Wellicht een gokje waard?
Ik denk dat Matic nog terug zal vallen naar zijn support:

edit, nieuwe link: https://www.tradingview.com/x/zR2XjMcK/

sorry, heel slecht getekend :D

Ik heb een buy order staan op 102 sats

[ Voor 12% gewijzigd door HaruHaru op 09-08-2019 10:02 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

oNo schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:59:
@Verwijderd met wat hopium wel.

Het kan nog wel even duren voordat Coinbase deze list, ALS het überhaupt al gebeurt. Ik snap eigenlijk niet echt waarom zij aan deze geruchten doen...

Maar jij bent van de HODL, dus waarom niet? Al zou ik nog wel even wachten met inkopen. Of een buy stop limit just in case.
Naja ik ben gewoon een beetje op zoek naar een trade. Voor wat meer BTC.

Maar met mijn TA kennis is het dus vergelijkbaar met geblinddoekt de Grand Canyon oversteken op een visdraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Globalq3 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:31:
Deze week waren er wat problemen met het Zilliqa netwerk, waarschijnlijk zijn daardoor mensen uitgestapt.

Zilliqa heeft zeker potentie maar heeft nog een lange weg te gaan voor wat betreft de techniek die ze toepassen. Laten we zeggen dat ze nu in een soort alpha test zitten gezien het nog met een 'beperkt' aantal nodes operationeel is. Opschalen wordt de grootste uitdaging en dat is juist wat ze willen.
Klopt deze tweet dan over de CEO van ZIL?
https://twitter.com/DoveyWan/status/1159315466243866624

@Verwijderd _O- Wat een vergelijkenis weer hahahahaha geweldig

[ Voor 5% gewijzigd door HaruHaru op 09-08-2019 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:00:
[...]

Ik denk dat Matic nog terug zal vallen naar zijn support:

edit, nieuwe link: https://www.tradingview.com/x/zR2XjMcK/

sorry, heel slecht getekend :D

Ik heb een buy order staan op 102 sats
Ah ok tnx voor de info :) zou wel mooi zijn als je die hit en hij blijkt gelist te worden op coinbase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:05:
[...]

Ah ok tnx voor de info :) zou wel mooi zijn als je die hit en hij blijkt gelist te worden op coinbase.
Ik ben zeker niet de beste met TA, maar als je kijkt naar de trend van andere coins en hoe Matic heeft gedaan de afgelopen keren, kunnen deze targets wel gehit worden. Maar, dont take my advice, zoals ik zei: ik denk dat..... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:06:
[...]

Ik ben zeker niet de beste met TA, maar als je kijkt naar de trend van andere coins en hoe Matic heeft gedaan de afgelopen keren, kunnen deze targets wel gehit worden. Maar, dont take my advice, zoals ik zei: ik denk dat..... 8)
Ach zo heb ik in ieder geval een beetje inzicht van iemand die leuk bezig is met traden.

24h volume van Matic is wel ok, en vanaf de high van 177 zeker interessant. Vandaar dat ik er een beetje naar zat te spieken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:12:
[...]

Ach zo heb ik in ieder geval een beetje inzicht van iemand die leuk bezig is met traden.

24h volume van Matic is wel ok, en vanaf de high van 177 zeker interessant. Vandaar dat ik er een beetje naar zat te spieken.
Ja ik hou me minimaal bezig met traden, vind het wel leuk. maar me leven hangt er niet van af ofzo. en als ik te kort kom, jat ik gewoon spullen van @Slux om zo meer coins te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:16:
[...]

Ja ik hou me minimaal bezig met traden, vind het wel leuk. maar me leven hangt er niet van af ofzo. en als ik te kort kom, jat ik gewoon spullen van @Slux om zo meer coins te kopen :+
Die arme @Slux. Heeft het al niet zo breed met zijn boterhamzakje halfvol Litecoins, en dan ook cryptovrienden lotgenoten die zijn spulletjes stelen.

Ik zou hem bijna een donatie sturen, ware het niet dat ik zelf behoorlijk #rekt ben. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:21:
[...]

Die arme @Slux. Heeft het al niet zo breed met zijn boterhamzakje halfvol Litecoins, en dan ook cryptovrienden lotgenoten die zijn spulletjes stelen.

Ik zou hem bijna een donatie sturen, ware het niet dat ik zelf behoorlijk #rekt ben. :+
Wou ik ook doen eigenlijk, ik had nog spare 0.1 LTC :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik hoop en verwacht dat we op de MA7 (geel, 11.500 USDT) gaan afketsen of dat we nog even op de huidige koers blijven en wachten tot de MA7 daar ook is aanbeland (Die zoekt immers altijd met enige vertraging het huidige niveau in 7 dagen op). Mocht dat niet gebeuren dan richting 10.500 USDT, volgende stop 9.400 USDT en als die niet houdt dan is de bodem ver te zoeken.

TA'ers zien verschillende zaken, waaronder de 2e lagere top die nu mogelijk wordt gevormd, dat is bearish, maar een goede correctie hoort erbij en dat geeft wat tijd voor de MA99 lijn om op te schalen en hoger te gaan. Waardoor die door bots weer als bodem kan worden gebruikt, maar hopelijk doet de MA7 dat al, met MA25 als backup.

Vooral bots houden erg rekening met dergelijke niveaus. Gemixte signalen dus, ik zit 50% in Bitcoin, ADA en ONT en heb Bitcoin buy orders rond de 10.500 USDT (maar dan omgerekend in Euro) klaar staan. En als we daar doorheen zakken dan moet ik nog even bedenken wat ik dan ga doen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lhj5kQTu5YmZ0cNJGSgpDmHQ/full.png

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:23

oNo

Bedankt weer @Taro .
Al die ideas op tradingview, sommige hebben een dubbele agenda. Maar zo samenvattend belangrijke lijnen aangeven hier op Tweakers is altijd prettig.
Als je aan het daytraden bent met shitcoins is het uiteraard goed te weten wat BTC doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:50:
Verwachten jullie op de korte termijn nog iets van MATIC?

Staat ook weer relatief laag. Wellicht een gokje waard?
MATIC heeft weer een flinke pump gehad. Meestal is het daarna weer enige tijd langzaam bloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
ADA ;w Gelukkig net op tijd omgezet.

Edit: BTC dominantie op hol geslagen :) vlieg maar lekker.

[ Voor 45% gewijzigd door HaruHaru op 09-08-2019 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
oNo schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:52:
Zijn er mensen die hun fiets (of wat anders met waarde) hebben verkocht om te investeren in cryptos? :+

Vanwege een iets andere levenswijze fiets en windsurf ik het laatste jaar een stuk minder. En eigenlijk kan ik dan wel een paar fietsen, boards en zeilen missen. Dat zijn toch heel wat LTCtjes bijvoorbeeld.
Begin vorig jaar van mijn winst een miner gebouwd (pc met vier videokaarten erin). Een paar maanden volgehouden maar toen de boel weer verkocht en van dat geld weer IOTA terug gekocht... met mijn berekening uit die tijd schreef ik toen minder af op die miner dan als ik dat had gedaan door te hodlen 8)7

Maar als ik dat geld van die miner had vastgehouden en nu in IOTA had gestopt had ik er ongeveer zes keer zoveel IOTA voor terug kunnen kopen :9B

Afijn, nog een paar dagen vakantie en aan het toekijken hoe mij pf in waarde verliest maar de tech in waarde toeneemt ;)

Remember:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VysFn5OudLhnvIuf0M1t3XrX/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:40:
[...]

Haha ja wel 1 van de duurste. De goedkoopste naturel zit op 6 euro.

Maarja das te min voor mij als crypto investeerder.

Ik wil minimaal een bijna uitgestorven diersoort op mijn pannenkoek.
Die shoarma pannenkoek daar is heerlijk, en als je geluk hebt begint de keuken z’n muziekje te doen als ze hem opdienen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 08:54
HaruHaru schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:52:
ADA ;w Gelukkig net op tijd omgezet.

Edit: BTC dominantie op hol geslagen :) vlieg maar lekker.
Wat is er met ADA? Die staat nog 3,4% in de plus op de 24H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
Al die alts zijn maar zielig.. om te janken, echt waar.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:53

ScreamGT

joejoe

Pelox schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:05:
Al die alts zijn maar zielig.. om te janken, echt waar.
XRP ook onderweg naar z'n ath :+

Nee inderdaad, het ziet er niet uit op het moment.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Soeski schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:01:
[...]

Wat is er met ADA? Die staat nog 3,4% in de plus op de 24H
https://www.tradingview.com/x/kGWSkFA3/

je bedoeld andersom 4.3% in de min?*

* Kan mogelijk verschillen per exchange

[ Voor 7% gewijzigd door HaruHaru op 09-08-2019 13:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Buy when there's blood in the streets... Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen als eeuwige pessimistische bear :Y

Grote kans dat omdat nu erg veel mensen ook afscheid nemen van hun alts dat ze dus goedkoop door anderen kunnen worden ingekocht en dat deze binnenkort weer stijgen omdat die kopers daar belang bij hebben. Verkopen van je alts had je (achteraf gezien natuurlijk) al veel eerder moeten doen.

Ik sluit echt een mega rode candle voor zowel Bitcoin als alle alts niet uit, echt iets om rekening mee te houden, maar, bijv. ADA nu voor 0,0484 USDT of 414 sats inkopen is misschien geen vreemde stap. Charles heeft aangegeven dat er eind deze maand wat datums voor ADA gerelateerd nieuws aan zitten te komen. Dat kan wederom uitstel betekenen en dan gaat de koers echt door het putje. Of het is positief nieuws en op de weg naar die aankondigingen toe stijgt mogelijk de koers al iets. Mocht het echt positief nieuws blijken te zijn, dan is de huidige koers een mooi instapmoment.

Het blijft gokken net als bij alle andere cryptocurrency, ADA heeft enige tijd geleden zelfs nog de 0,027 USDT aangetikt, dus nog 50% eraf kan maar zo. Maar ik heb nu 25.000 stuks ingeslagen en ga proberen daar de komende tijd even niet aan te zitten. Over 3 uur heb ik daar vast al enorme spijt van, maar hey, als hij overmorgen wél op >500 sats staat dan sla ik mijzelf ook voor mijn kop dat ik ze niet heb gekocht toen ze lager stonden. Je kunt het achteraf gezien nooit goed doen, maar een nieuwe bearmarket zit ik niet op te wachten en daar ben ik hier niet voor...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Klaas25 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:55:
Ik had vanmiddag me eerste zakje ZIL dus gekocht. Sta nu alweer op -3% :F
en nu nog meer verlies voor je helaas.... nog ff zakken en dan zit zil aan de ico prijs

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:33
houd moed broeders en zusters houd moed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
HaruHaru schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:19:
[...]

https://www.tradingview.com/x/kGWSkFA3/

je bedoeld andersom 4.3% in de min?*

* Kan mogelijk verschillen per exchange
Nee, in de plus. Nu nog 2,65% hoger dan 24u geleden. Maar ik kijk op ETH, niet op BTC pairing :)
Mijn BTC-alts zijn echt door de grond, mijn ETH alts doen het ook niet goed maar in verhouding geweldig!

[ Voor 13% gewijzigd door Soeski op 09-08-2019 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Zozo, de ark is vandaag wederom 10% gedropt .. 24 uur daarvoor ook al.
Nu 1 coin voor 24 centen!

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 09-08-2019 14:26 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:26:
Zozo, de ark is vandaag wederom 10% gedropt .. 24 uur daarvoor ook al.
Nu 1 coin voor 24 centen!
Wanneer weer instappen?

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

even wachten totdat we uit de driehoek zijn nu, en dan kijken wat het sentiment wordt + BTC dominantie

er zijn heeel veel traders die hier nu wel op wachten :)

[ Voor 10% gewijzigd door sourcecode op 09-08-2019 14:36 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:25:
[...]

Nee, in de plus. Nu nog 2,65% hoger dan 24u geleden. Maar ik kijk op ETH, niet op BTC pairing :)
Mijn BTC-alts zijn echt door de grond, mijn ETH alts doen het ook niet goed maar in verhouding geweldig!
Is dit niet jezelf een beetje voor de gek houden ? In dollars en euro's heb je geld verloren. Dat een coin het dan minder slecht doet dan het tradingpair maakt het niet dat je geen verlies hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

2020 before de nieuwe altcoin boOOooom

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 09-08-2019 14:41 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

check de WINk op binance het orderbook :)
zo laag heb ik het nog niet gezien van een coin op binance 8)7 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door sourcecode op 09-08-2019 14:44 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
PilatuS schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:36:
[...]

Is dit niet jezelf een beetje voor de gek houden ? In dollars en euro's heb je geld verloren. Dat een coin het dan minder slecht doet dan het tradingpair maakt het niet dat je geen verlies hebt.
Hoe dat zo? Ik handel ADA tegen ETH, niet tegen BTC momenteel. Dan is BTC toch niet interessant voor mij nu? In ETH is het 2,6% meer waard dan 24u geleden, dus voor mij is dat vooruitgang. Dat ETH misschien minder waard is dan gister, dat kan natuurlijk. Daar let ik niet zozeer op, want ik wil meer ETH verzamelen. Dollars en euro's is leuk als je gaat fiatten maar dat heb ik nog nooit gedaan (of willen/kunnen doen :'( )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
BTC naar 70% dominance is wel een leuk verjaardagscadeau :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:15
Richh schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:49:
BTC naar 70% dominance is wel een leuk verjaardagscadeau :)
Happy birthday! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
sourcecode schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:44:
instappen :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:46:
[...]

Hoe dat zo? Ik handel ADA tegen ETH, niet tegen BTC momenteel. Dan is BTC toch niet interessant voor mij nu? In ETH is het 2,6% meer waard dan 24u geleden, dus voor mij is dat vooruitgang. Dat ETH misschien minder waard is dan gister, dat kan natuurlijk. Daar let ik niet zozeer op, want ik wil meer ETH verzamelen. Dollars en euro's is leuk als je gaat fiatten maar dat heb ik nog nooit gedaan (of willen/kunnen doen :'( )
Ik vind het raar om over winst te praten als je in euro's achteruit bent gegaan, maar dat zal wel aan mij liggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Nou kijk deze is wel net gelist, en of het een shitcoin is of niet, 100 euro heb ik er wel voorover denk ik.
zal er nog ff over nadekken, je krijg er ongeveer 310000 voor O-) O-)

o ja koop ze wel via eth of usdt

[ Voor 5% gewijzigd door sourcecode op 09-08-2019 14:56 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dotcom87
Niet twijfelen! Volgens mijn chart is er een stevige support op 0 sat:

Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/3b/95/ikuvpOpq_o.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 09:27
[...]

Het kan aan mij liggen, maar dit lijkt mij heel onverstandig.. 8)7

ETH vs USD/BTC...
$211,53 USD (-5,84%)
0,01799344 BTC (-5,27%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
Gisteren dus van 11500 support naar de 12150 resistance. Higher low en lower high op de 4hr chart, dus met een kleine range. Volume omlaag, dus we kunnen ons vasthouden voor een grote move van BTC zo vlak voor het weekend :) Hopelijk omhoog! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
bruutone schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:58:
[...]

Het kan aan mij liggen, maar dit lijkt mij heel onverstandig.. 8)7

ETH vs USD/BTC...
$211,53 USD (-5,84%)
0,01799344 BTC (-5,27%)
Dat ligt inderdaad aan jou (jullie; Pilatus). Je handelt om meer BTC en ETH te verzamelen met alts. De dollar/euro waarde is daarbij minder belangrijk, want je handelt met de instelling dat op lange(re) termijn deze hoger staan dan waar je ooit mee begon.
Puur op dollars/euro's handelen heeft helemaal geen zin als je niet op korte termijn steeds je geld er uithaalt of dat helemaal niet van plan bent. Want die meer euro's/dollars kan wel eens in sats of etoshis (bah haha) minder waard zijn, dus ga ik achteruit.
Het is maar net welke benadering je volgt. Velen handelen hier om direct meer cash te hebben, ik handel om meer crypto te hebben. De waarde daarvan in cash interesseert me (nog) niet zo.
Dat ik met ADA nog altijd verlies heb staat overigens vast, die 2,6% is geen WINST. Dat heb ik ook nergens gezet dacht ik. Het is 2,6% meer dan gisteren in etoshis, dus dat is vooruitgang. Dat ik nog altijd -60% sta op ADA is een ander verhaal... :+

Ik heb ook THETA-ETH als pairing en die staat -20%. Die is echter in dollars nu meer waard dan ik er voor "betaald heb" in dollars. Dat interesseert me dus niet, ik wil die -20 naar +1 of hoger hebben. Meer etoshis!

[ Voor 7% gewijzigd door Soeski op 09-08-2019 15:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:08:
[...]
Dat ligt inderdaad aan jou (jullie; Pilatus). Je handelt om meer BTC en ETH te verzamelen met alts. De dollar/euro waarde is daarbij minder belangrijk, want je handelt met de instelling dat op lange(re) termijn deze hoger staan dan waar je ooit mee begon.
Totaal niet naar dollars kijken vind ik alles behalve slim. Meer dollars betekent namelijk ook meer BTC wanneer BTC zakt en je in dollars zit. Het is niet zo alsof niets met dollars doen betekent dat je automatisch ook meer crypto's gaat vergaren. Zowel op BTC als op dollars letten is belangrijk, niet 1 van beide.
Het is 2,6% meer dan gisteren in etoshis, dus dat is vooruitgang.
Dat is het dus niet, dat is mijn punt. Door in dollars te zitten had je nog meer gehad. Je bent er op achteruit gegaan, zowel in dollars als in ETH.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 09-08-2019 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:24
ETH .0177
BCH .0268
LTC .0073
XLM 630 satoshi

Get rekt shitcoin bagholders

[ Voor 12% gewijzigd door The Redman op 09-08-2019 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
PilatuS schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:19:
[...]

Totaal niet naar dollars kijken vind ik alles behalve slim. Meer dollars betekent namelijk ook meer BTC wanneer BTC zakt en je in dollars zit. Het is niet zo alsof niets met dollars doen betekent dat je automatisch ook meer crypto's gaat vergaren. Zowel op BTC als op dollars letten is belangrijk, niet 1 van beide.
Als je bedoelt dat je ook steeds terug gaat naar dollars en dan weer wacht om lager in te stappen etc., dat kan natuurlijk. Zo werkt het (hier) niet met de trading bot, je bent continu aan het handelen en eigenlijk is al je balance bezig voor je met alts. Ik houd bijna geen USD achter de hand om te wachten op "betere" momenten; dat doet de bot allemaal voor je.
Als ik naar dollars zou moeten kijken moet ik ook nog naar de dollar/euro koers kijken, want we leven tenslotte in euro's. Zo heb je dus BTC/USD en USD/EUR om in de gaten te houden om te kijken of je écht winst hebt in geld, want meer dollars wil niet zeggen meer EURO's. Zo blijf je bezig ;)
Kortom; zo werkt het systeem niet voor mij. Natuurlijk kán je het wel zo doen en ik zeg ook niet dat dat niet goed zou zijn. Ik zeg gewoon hoe ik het doe, dat het me tot nu toe niet veel gebracht heeft en dat mijn doel is om meer crypto te verzamelen. Dat je dat óók kan doen door niet in alts te stappen en steeds te switchen naar fiat (USD), dat weet ik. Voorlopig heb ik verlies in crypto (sats en etoshis) en dat moet eerst weer opgelost worden :). De dollars en daarna de euro's dat komt later wel als ik groot ben :o
Ik heb een periode gehad waarbij ik 20% meer etoshis had dan waarmee ik begon, maar in dollarwaarde was het veel minder waard dan de start. Toch was ik blij want ik wil helemaal geen cash (nog), ik wil meer crypto. Dat wordt vanzelf wel veel meer waard, dus hoe meer ik verzamel hoe beter. Dat ik dat 100% met alts doe is mijn probleem nu |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:08:
[...]

Puur op dollars/euro's handelen heeft helemaal geen zin als je niet op korte termijn steeds je geld er uithaalt of dat helemaal niet van plan bent. Want die meer euro's/dollars kan wel eens in sats of etoshis (bah haha) minder waard zijn, dus ga ik achteruit.
Het is maar net welke benadering je volgt. Velen handelen hier om direct meer cash te hebben, ik handel om meer crypto te hebben. De waarde daarvan in cash interesseert me (nog) niet zo.
Dat ik met ADA nog altijd verlies heb staat overigens vast, die 2,6% is geen WINST. Dat heb ik ook nergens gezet dacht ik. Het is 2,6% meer dan gisteren in etoshis, dus dat is vooruitgang. Dat ik nog altijd -60% sta op ADA is een ander verhaal... :+

Ik heb ook THETA-ETH als pairing en die staat -20%. Die is echter in dollars nu meer waard dan ik er voor "betaald heb" in dollars. Dat interesseert me dus niet, ik wil die -20 naar +1 of hoger hebben. Meer etoshis!
Afbeeldingslocatie: https://ethgasstation.info/blog/wp-content/uploads/2019/06/Selection_138.png

Meeste exchanges hanteren Gwei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
PilatuS schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:19:
[...]

Minder ipv meer bedoel je denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Mmmm wanneer komt er een mega grote dump? O-)

Ben aan t wachten op een nieuw instapmoment maar die komt er maar niet, dju toch. :X

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:30:
[...]

Als ik naar dollars zou moeten kijken moet ik ook nog naar de dollar/euro koers kijken, want we leven tenslotte in euro's. Zo heb je dus BTC/USD en USD/EUR om in de gaten te houden om te kijken of je écht winst hebt in geld, want meer dollars wil niet zeggen meer EURO's. Zo blijf je bezig ;)
Dat is dus totaal iets anders.

Je denkt dat je er op vooruit bent gegaan omdat ADA minder hard is gezakt dan ETH. Je ziet het als vooruitgang, maar je hebt alleen maar iets minder verlies. Minder verlies is geen winst, maar nog steeds verlies. Vandaar dat ik het vreemd vind dat je het er over hebt dat je er op vooruit bent gegaan, want dat is niet zo. Je bent er op achteruit gegaan alleen wat minder door in ADA te zitten ipv ETH. Hoe je het ook bekijkt, dollars, euro's, ETH's of ADA's. Je bent er in alle gevallen op achteruit gegaan. Juist als je doel is meer ETH's te vergaren is USDT een goede optie. Neem bijvoorbeeld de val van BTC van 6.4k naar 3.2k. Dan heb je 100% meer BTC door niets te doen. In die tijd in BTC of alts zitten, daarbij is het onmogelijk ook maar in de buurt te komen van die winst in BTC. Jij of je bot traden zich kapot met als resultaat minder ETH en minder dollars/euro's dan door niets te doen. Hoe is dat vooruitgang ?
bruutone schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:32:
[...]

Minder ipv meer bedoel je denk ik?
Nee :)

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 09-08-2019 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
PilatuS schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:40:
[...]

Dat is dus totaal iets anders.

Je denkt dat je er op vooruit bent gegaan omdat ADA minder hard is gezakt dan ETH. Je ziet het als vooruitgang, maar je hebt alleen maar iets minder verlies. Minder verlies is geen winst, maar nog steeds verlies. Vandaar dat ik het vreemd vind dat je het er over hebt dat je er op vooruit bent gegaan, want dat is niet zo. Je bent er op achteruit gegaan alleen wat minder door in ADA te zitten ipv ETH. Hoe je het ook bekijkt, dollars, euro's, ETH's of ADA's. Je bent er in alle gevallen op achteruit gegaan. Juist als je doel is meer ETH's te vergaren is USDT een goede optie. Neem bijvoorbeeld de val van BTC van 6.4k naar 3.2k. Dan heb je 100% meer BTC door niets te doen. In die tijd in BTC of alts zitten, daarbij is het onmogelijk ook maar in de buurt te komen van die winst in BTC.
[...]
Nee :)
Ik zie minder verlies, dus meer ETH hebben dan de dag ervoor, om wat voor reden dan ook (in dit geval doordat ADA inderdaad omhoog is gegaan of ETH harder omlaag dan ADA) als vooruitgang.
Jij blijft over winst spreken. Daar heb ik het niet over. Dat heb ik een jaar geleden al losgelaten... winst ken ik niet meer haha.
Let's agree to disagree :)

[ Voor 5% gewijzigd door Soeski op 09-08-2019 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:05:
[...]

Ik zie minder verlies, dus meer ETH hebben dan de dag ervoor, om wat voor reden dan ook (in dit geval doordat ADA inderdaad omhoog is gegaan of ETH harder omlaag dan ADA) als vooruitgang.
Let's agree to disagree :)
Dat snap ik wel :) Maar juist als je doel meer ETH is dan is in dollars zitten de beste optie. Zie ook de edit. Door niets te doen ga je er in ETH meer op vooruit dan door te traden, dat vind ik nogal zonde wanneer je doel meer ETH is :) Edit: Dit los van winst of verlies, maar puur kijken naar wat het meeste ETH zou opleveren.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 09-08-2019 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
PilatuS schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:08:
[...]

Dat snap ik wel :) Maar juist als je doel meer ETH is dan is in dollars zitten de beste optie. Zie ook de edit. Door niets te doen ga je er in ETH meer op vooruit dan door te traden, dat vind ik nogal zonde wanneer je doel meer ETH is :) Edit: Dit los van winst of verlies, maar puur kijken naar wat het meeste ETH zou opleveren.
Dan snap ik je misschien niet. Hoe heb ik meer ETH door geen ETH te hebben, maar dollars? Dat geldt dan toch alleen als ik ETH verkoop op waarde X, en dan ETH terugkoop als ETH X-1 waard is?
Wat is daar de lol aan? Ik zit vol in de alts! :D
(en inmiddels daardoor zo'n 0,5 BTC en 3 ETH armer)

[ Voor 3% gewijzigd door Soeski op 09-08-2019 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ach @PilatuS Ik snap @Soeski wel een beetje.. Ik doe dat hetzelfde met mijn alt..

Nu het zo zakt stap ik ook niet meer uit maar als de markt iets meer voorspelbaar is probeer ik ook weer met wat traden ‘op gevoel’ meer IOTA te verzamelen (met max 20% van m’n stack).

Als ie echt naar $0,15 zakt dan misschien nog eens wat bijleggen maar ach, misschien ook niet. Heb totaal geen winstoogmerk op korte termijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:12:
[...]

Dan snap ik je misschien niet. Hoe heb ik meer ETH door geen ETH te hebben, maar dollars? Dat geldt dan toch alleen als ik ETH verkoop op waarde X, en dan ETH terugkoop als ETH X-1 waard is?
Wat is daar de lol aan? Ik zit vol in de alts! :D
Even als voorbeeld. ETH is 100 dollar en zakt met 10%. Door in ETH te zitten heb je 10% minder ETH. Door in dollars te zitten zou je 10% meer ETH hebben. In het geval van ADA waarbij ETH 10% daalt en ADA 5% stijgt heb je 5% minder ETH tegenover de 10% meer die je zou hebben door niets te doen en in dollars te zitten.

Ik heb BTC gisteren verkocht boven de 12k en heb nu meer BTC door niets te doen en in USDT te zitten. Juist wanneer je doel meer BTC of meer ETH is kan niets doen vaak genoeg de beste optie zijn om er meer van te krijgen. Vandaar dat ik het vreemd vind dat je het er over hebt dat er vooruitgang is geweest. Tegenover niets doen is het geen vooruitgang. Je hebt minder ETH dan dat je had gehad door geen trades te maken.

En ja, dan moet je inderdaad ETH verkopen en later terug kopen, maar wat is daar mis mee als dit het meeste opleverd ?

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 09-08-2019 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Als je meer ETH bij elkaar heb gesprokkeld, maar, ETH vs BTC is gedaald en BTC vs Euro is gedaald (en ETH dus ook vs fiat is gedaald), dan kan je alleen van "meer ETH" spreken en niet van winst. Zolang je in het echte leven niet met ETH betaalt maar met fiat, heb je nu gewoon verlies. Als je ETH maximalist bent en er van uit gaat dat ETH vs fiat weer gaat stijgen, dan heb je op het moment dat dat daadwerkelijk gebeurt pas winst, nu nog steeds niet want dan loop je nu vooruit op de feiten.

Natuurlijk kan je dit vanaf meerdere kanten benaderen, maar "meer ETH bij elkaar gesprokkeld" is in dit geval wat mij betreft de juiste uitspraak, winst heb je (nog) niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:21:
[...]
maar "meer ETH bij elkaar gesprokkeld" is in dit geval wat mij betreft de juiste uitspraak, winst heb je (nog) niet.
Alleen minder dan door geen trades te maken en in USDT te gaan zitten. Als voorbeeld 10% meer ETH door niets te doen en 5% meer ETH door te traden. Dan vind ik spreken van vooruitgang door te traden een vreemde uitspraak. Het is natuurlijk wel zo, want er is meer ETH, maar wanneer geen ETH hebben je meer ETH zou opleveren vind ik het meer iets minder achteruit gaan dan vooruit gaan.

Daarom vind ik het zonde door helemaal niet naar dollars te kijken. Ik snap prima dat het doel meer crypto is, maar dit kan je dus ook heel goed doen door wel naar dollars te kijken. Daarom kijk ik zelf naar beide. Als ik 2x meer BTC zou hebben terwijl BTC met 80% is gezakt, dan doe ik toch iets flink fout en vind niet dat ik er op vooruit ben gegaan.

[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 09-08-2019 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
PilatuS schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:23:
[...]

Alleen minder dan door geen trades te maken en in USDT te gaan zitten. Als voorbeeld 10% meer ETH door niets te doen en 5% meer ETH door te traden. Dan vind ik spreken van vooruitgang door te traden een vreemde uitspraak. Het is natuurlijk wel zo, want er is meer ETH, maar wanneer geen ETH hebben je meer ETH zou opleveren vind ik het meer iets minder achteruit gaan dan vooruit gaan.
Switchen naar dollars en later weer ETH terugkopen (die dan wel gezakt moet zijn, anders heb je alsnog weer minder ETH als je terug koopt), ja dan kan je meer ETH hebben. Maar dan moet ETH wel zakken.
Als ik van ETH naar USDT overstap kan ik nooit meer ETH hebben, want ik HEB dan geen ETH :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Soeski schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:45:
[...]
Als ik van ETH naar USDT overstap kan ik nooit meer ETH hebben, want ik HEB dan geen ETH :+
Maar wel meer terugkopen, dat is toch het hele principe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Taro schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:21:
[...]

Als je meer ETH bij elkaar heb gesprokkeld, maar, ETH vs BTC is gedaald en BTC vs Euro is gedaald (en ETH dus ook vs fiat is gedaald), dan kan je alleen van "meer ETH" spreken en niet van winst. Zolang je in het echte leven niet met ETH betaalt maar met fiat, heb je nu gewoon verlies. Als je ETH maximalist bent en er van uit gaat dat ETH vs fiat weer gaat stijgen, dan heb je op het moment dat dat daadwerkelijk gebeurt pas winst, nu nog steeds niet want dan loop je nu vooruit op de feiten.

Natuurlijk kan je dit vanaf meerdere kanten benaderen, maar "meer ETH bij elkaar gesprokkeld" is in dit geval wat mij betreft de juiste uitspraak, winst heb je (nog) niet.
Ik spreek dan ook steeds van "meer ETH" en niet van winst. Winst is wel het uiteindelijke doel, en wat Pilatus ook schrijft snap ik wel en doen collega bot traders ook wel. Die stappen over naar USDT (de T is belangrijk, dus niet USD) tot er weer een gunstig moment komt. Ik handel in alts om meer ETH te vergaren en stap er dus niet "uit".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:45:
[...]

Switchen naar dollars en later weer ETH terugkopen (die dan wel gezakt moet zijn, anders heb je alsnog weer minder ETH als je terug koopt), ja dan kan je meer ETH hebben. Maar dan moet ETH wel zakken.
Klopt natuurlijk, maar dat is ook het hele punt door wel naar dollars te kijken. Het is vaak genoeg de beste manier om meer crypto te vergaren. En inderdaad, dan moet je wel iedere keer terug kopen, maar je bereikt er meer mee dan met traden terwijl zowel ETH als ADA zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Taro schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:46:
[...]

Maar wel meer terugkopen, dat is toch het hele principe?
Als ETH zakt wel ja... als deze vervolgens alleen maar stijgt zit je dan met je USDT... zonder ETH. :)
En die USDT wordt niet meer waard.

[ Voor 6% gewijzigd door Soeski op 09-08-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
PilatuS schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:47:
[...]

Klopt natuurlijk, maar dat is ook het hele punt door wel naar dollars te kijken. Het is vaak genoeg de beste manier om meer crypto te vergaren. En inderdaad, dan moet je wel iedere keer terug kopen, maar je bereikt er meer mee dan met traden terwijl zowel ETH als ADA zakken.
Dat denk ik ook wel, dat is alleen niet de manier waarop het nu gaat bij mij. Daarom zei ik al dat ik niet per se denk dat IK goed bezig ben (het resultaat ondersteunt mijn ervaring helaas). Die manier werkt prima als je tussen ETH en USDT switched b.v., niet als al je balance in 20 alts zitten die tegen ETH verhandeld worden. Als ik namelijk mijn ETH naar USDT omzet dan kan dit niet naar een (andere) alt. Dan moet ik wachten tot ETH zakt, ETH terugkopen en dan de alt weer (bij)kopen op een gunstig moment. Ik moet ook nog ergens werken he? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Soeski schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:48:
[...]

Als ETH zakt wel ja... als deze vervolgens alleen maar stijgt zit je dan met je USDT... zonder ETH. :)
En die USDT wordt niet meer waard.
Hetzelfde gaat natuurlijk op als je naar een alt overstapt die tov ETH zakt. Dan heb je ook geen ETH en dan kan je ook minder ETH terugkopen.

Dat is de reden dat naar USDT uitstappen dubbel voordeel kan betekenen, mits het goed gaat uiteraard. Als ETH tov fiat daalt en de andere alt tov fiat en ETH daalt, dan kan je in verhouding nog meer ETH terugkopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 09-08-2019 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Taro schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:51:
[...]

Hetzelfde gaat natuurlijk op als je naar een alt overstapt die tov ETH zakt. Dan heb je ook geen ETH en dan kan je ook minder ETH terugkopen.
Ik sta niet voor niets muurvast zonder balance en op -60 gemiddeld met alle alts op ETH :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo

oNo

Vandaag een bezoekje aan een kasteel ergens in Frankrijk.

Het kasteel zat vol met altcoin only bagholders en was belegerd door BTC. De voedselvoorraad was bijna op, men was begonnen met de ezels, en ook het water stroomde amper meer.
Na goed kijken zag ik ook nog een verdwaalde trader in het kasteel die alleen in BTC en ETH rekende...

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:50:
[...]

Dat denk ik ook wel, dat is alleen niet de manier waarop het nu gaat bij mij. Daarom zei ik al dat ik niet per se denk dat IK goed bezig ben (het resultaat ondersteunt mijn ervaring helaas). Die manier werkt prima als je tussen ETH en USDT switched b.v., niet als al je balance in 20 alts zitten die tegen ETH verhandeld worden. Als ik namelijk mijn ETH naar USDT omzet dan kan dit niet naar een (andere) alt. Dan moet ik wachten tot ETH zakt, ETH terugkopen en dan de alt weer (bij)kopen op een gunstig moment. Ik moet ook nog ergens werken he? :D
Daarom doe ik zelf vrijwel niets met BTC of ETH pairs. Heel af en toe als een bepaalde alt in BTC echt extreme dingen doet, RVN bijvoorbeeld, dan wil nog wel eens er iets mee doen. Verder dus alleen USDT pairs omdat ik dan ook stop losses kan zetten. Een stop loss in BTC of ETH is vrij nutteloos als die pairs zakken nadat de stop loss af gaat.

Los van dat zou ik ook gek worden om niet alleen de alts in de gaten te moeten houden, maar ook nog eens het BTC of ETH pair. 3% winst op een alt kan best eens 5% verlies zijn in dollars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
Het verwordt nu een beetje tot een eindeloze welles-nietes discussie. Er liggen voldoende argumenten op tafel waar eenieder die ervoor open staat zijn lering uit kan trekken met het oog op de macro-ontwikkelingen in cryptoland op dit moment. Het staat eenieder ook vrij om lekker te doen wat hij/zij wil, wijsheid of niet!

Een aantal acteren graag op het heden, terwijl anderen dit doen op basis van een potentiële utopie.
De toekomst zal het ons allen leren. In het heden zegevieren naar mijn mening de realisten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
bruutone schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:59:
Het verwordt nu een beetje tot een eindeloze welles-nietes discussie.
Ik denk dat we er inmiddels wel aardig uit zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
bruutone schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:59:
Het verwordt nu een beetje tot een eindeloze welles-nietes discussie. Er liggen voldoende argumenten op tafel waar eenieder die ervoor open staat zijn lering uit kan trekken met het oog op de macro-ontwikkelingen in cryptoland op dit moment. Het staat eenieder ook vrij om lekker te doen wat hij/zij wil, wijsheid of niet!

Een aantal acteren graag op het heden, terwijl anderen dit doen op basis van een potentiële utopie.
De toekomst zal het ons allen leren. In het heden zegevieren naar mijn mening de realisten.
Nu zo word het forum thread wel wat langer hé en kan je es op t gemak doorlezen. :+ :D

SPiET

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:01:
[...]

Ik denk dat we er inmiddels wel aardig uit zijn :)
Nietes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
De trend is toch dat de meeste all in gaan in BTC en ETH, BCH en LTC links laten liggen; Die dalen maar beetje per beetje verder.

Dan is het een goed inkoopmoment voor deze muntjes.

Shitcoins blijf ik af, sta met een stuk of 5 enorm in de min.

SPiET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:21:
[...]

Idd het is crisis in huize slux ik ben zelfs de deur uitgezet, al is die er ook wel weer blij mee.

Er valt weinig meer te stelen, alles is weg van het bestek tot aan het bedegoed en onderbroeken.
Ik ga nu van mijn laatste centjes wat Liteoshies inslaan en als er nog iets overblijft een long openen.

Als jij pannenkoeken kan eten van 15 euro heb ik geen medelijden met je... en dan ook een beetje zielig doen dat je bijna rekt bent.. je bent gewoon een pannenkoek... :+
HaruHaru schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:22:
[...]
Wou ik ook doen eigenlijk, ik had nog spare 0.1 LTC :P
Je had nog een spare 0.1 LTC, met de nadruk op had zeker }:|

Nou bedankt lotgenoten, slux gaat zijn portemonnee legen voor de coins en long, rekt here i come :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

sourcecode schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:44:
Tja...
WINk heeft nog weinig gedaan, een matige stuiptrekking vlak na launch date.
Ok had wat winnende tickets en heb ruim de helft meteen na launch verkocht voor bijna 4x. Ik heb nu nog een zakje wat de waarde van de inleg heeft (~150 €) wachtende op een moonshot... :skelet:

De IEO daarvoor deed het een stuk beter, ERD. Het zakje wat ik daar nog van heb zet ik naast die van WINk... :z ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
WIN is weer zo'n coin die maar blijft zakken en zakken om dan ineens even 40% tot 100% te gaan doen in minder dan 2 dagen. Al die Binance IEO's doen dat op die manier. Toch wel iets om in de gaten te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
PilatuS schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:30:
WIN is weer zo'n coin die maar blijft zakken en zakken om dan ineens even 40% tot 100% te gaan doen in minder dan 2 dagen. Al die Binance IEO's doen dat op die manier. Toch wel iets om in de gaten te houden :)
Die coins heb ik ook wel (gehad), maar zelfs als ze +100 doen heb je verlies... je staat namelijk al -60 of erger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo laag die WIN nu staat, ga ik wel wat speelgeld erin doen :)
ik wacht nog ff af welke richting we opgaan

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:31:
[...]

Die coins heb ik ook wel (gehad), maar zelfs als ze +100 doen heb je verlies... je staat namelijk al -60 of erger. :)
Het zijn van die coins waar ik puur ritjes mee maak als ze eens wat doen. Van de week was het ook weer zo'n IEO die 70% deed ofzo waar ik dan wat kleine ritjes mee maak. Daarna ook gelijk verkopen en weg er mee. Het zijn voor mij geen coins die ik ga holden of zelfs maar een swing trade mee maak, puur een kleine scalp van max een aantal uren. (Of soms minder dan 1 minuut :D)
sourcecode schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:35:
zo laag die WIN nu staat, ga ik wel wat speelgeld erin doen :)
ik wacht nog ff af welke richting we opgaan
In USDT heeft ie nog zat ruimte om verder te zakken. Je weet dat ie ergens eens een dikke pump gaat doen, maar of dat 5% lager is of 80% lager dan de koers van nu weet niemand. Ik wacht het liever af tot ie 10% of meer doen om dan een dipje te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:19:
[...]

Idd het is crisis in huize slux ik ben zelfs de deur uitgezet, al is die er ook wel weer blij mee.

Er valt weinig meer te stelen, alles is weg van het bestek tot aan het bedegoed en onderbroeken.
Ik ga nu van mijn laatste centjes wat Liteoshies inslaan en als er nog iets overblijft een long openen.

Als jij pannenkoeken kan eten van 15 euro heb ik geen medelijden met je... en dan ook een beetje zielig doen dat je bijna rekt bent.. je bent gewoon een pannenkoek... :+

[...]

Je had nog een spare 0.1 LTC, met de nadruk op had zeker }:|

Nou bedankt lotgenoten, slux gaat zijn portemonnee legen voor de coins en long, rekt here i come :)
Betekend dit dat je gewoon door blijft traden na eind dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat een spel dit zeg op hoog niveau en de kruimels maar toekijken.
hoezo manipulatie.......... lol

[ Voor 20% gewijzigd door sourcecode op 09-08-2019 18:10 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
En het is weer weekend en ben benieuwd, welke kant gaan we op met de crypto's?
Wie het weet mag het zeggen maat ik hodl gewoon verder. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 17:47:
[...]

Betekend dit dat je gewoon door blijft traden na eind dit jaar?
Nee dat staat wel vast, ik moet echt stoppen met traden, ik heb er ook steeds minder lol in of ik nou verlies of win de crypto uitdaging is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Slux schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:14:
[...]

Nee dat staat wel vast, ik moet echt stoppen met traden, ik heb er ook steeds minder lol in of ik nou verlies of win de crypto uitdaging is weg.
Oei dat klinkt als een verslaving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Thommie.nl schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:37:
[...]

Of gewoon werk wat saai begint te worden, waarbij het tijd is voor een nieuwe uitdaging/baan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:20
Thommie.nl schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:37:
[...]

In dit soort bewoordingen heb ik momenteel een bad trip.....
Moet ik aan de methadon of zal ik cold turkey gaan, pff wat een slagveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Appeltjeeitje schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:10:
[...]

In dit soort bewoordingen heb ik momenteel een bad trip.....
Moet ik aan de methadon of zal ik cold turkey gaan, pff wat een slagveld
heb je er meer geld in zitten dat je kan missen dan?
heel belangrijk!!!!

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Leuke candle van HOT
Er mogen er nog zo'n paar volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
sourcecode schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:14:
[...]

heb je er meer geld in zitten dat je kan missen dan?
heel belangrijk!!!!
Nee.

Ik sta ook wel op dikke winst maar mn huidige positie is dik foute boel, vooral door LTC.
Daar heb ik teveel vertrouwen in gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
@Slux Nee hoor. Heb ze nog 😎
En... Als je terug kijkt naar mijn berichten, vroeg ik om bevestiging of het je LTC adres is 😁

[ Voor 60% gewijzigd door HaruHaru op 09-08-2019 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Appeltjeeitje schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:16:
[...]

Nee.

Ik sta ook wel op dikke winst maar mn huidige positie is dik foute boel, vooral door LTC.
Daar heb ik teveel vertrouwen in gehad....
Dan mag je nog van geluk spreken dat je in LTC zat/zit, alleen BTC is de ''veilige'' haven op het moment.
Ze als in meervoud ? Stiekem mijn fiets doorverkocht dus ? ;(
50 LTC hadden we afgesproken toch ? *;

[ Voor 25% gewijzigd door Slux op 09-08-2019 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Slux schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:20:
[...]

Dan mag je nog van geluk spreken dat je in LTC zat/zit, alleen BTC is de ''veilige'' haven op het moment.
Ik ga deels afscheid nemen van het één en ander. Ook van DASH en XMR die rond BE zweven bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Slux schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:20:
[...]

[...]

Ze als in meervoud ? Stiekem mijn fiets doorverkocht dus ? ;(
50 LTC hadden we afgesproken toch ? *;
Ja, minus 49.9 voor transactie kosten..... Hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Appeltjeeitje schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:24:
[...]

Ik ga deels afscheid nemen van het één en ander. Ook van DASH en XMR die rond BE zweven bij mij.
Ja Dash en XMR zijn er hier ook al even uit, alles eigenlijk alleen nog wat BTC, zoek wel een instap momentje maar het is een moeilijke markt op het moment.

Zou wel oppassen met paniek verkopen, vaak krijgt je toch weer een kleine opleving voordat we verder weer afglijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Slux schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:28:
[...]

Ja Dash en XMR zijn er hier ook al even uit, alles eigenlijk alleen nog wat BTC, zoek wel een instap momentje maar het is een moeilijke markt op het moment.

Zou wel oppassen met paniek verkopen, vaak krijgt je toch weer een kleine opleving voordat we verder weer afglijden.
Ik kijk het aan en verkoop gestaffeld (en hou zelfs nog wat)
Bedankt voor je advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

is deze taktiek die nu al een paar uur aan de gang is, gewoon het extra uitmelken van de alts markt ?
nahh lat maar, gewoon dominatie btc 8)7 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:( |:(

[ Voor 27% gewijzigd door sourcecode op 09-08-2019 19:51 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

M'n TabTrader alertje ging net af..
MATIC nadert langzaam de 100 Satoshi... (105 aangetikt)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:20:
@Slux Nee hoor. Heb ze nog 😎
En... Als je terug kijkt naar mijn berichten, vroeg ik om bevestiging of het je LTC adres is 😁
Die 102 sats komt al dichterbij he voor matic. Zal ik met je mee deze shitcoin in duiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ivibes schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:22:
M'n TabTrader alertje ging net af..
MATIC nadert langzaam de 100 Satoshi... (105 aangetikt)
Ik had ook een alert op 105 _O-

We kunnen wel een groepsaankoop doen.

Met zn allen rekt op de launchpad meuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Haha gezellig samen rekt gaan heeft ook z'n charme... :)
Er staan wel flink wat buy orders klaar rond de 100 sat, best kans dat hij nu al omhoog gaat...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:41:
[...]

Die 102 sats komt al dichterbij he voor matic. Zal ik met je mee deze shitcoin in duiken?
Ik heb net de Bitcoin uit mijn handelspotje @ 11.857,50 USDT verkocht, daar staat nu weer een lagere buy order onderin de 11.7xx regionen. Ik wil ook wel mee instappen, gaat dan wel via USDT dus helemaal tegelijk timen lukt niet. Of wordt dit dan gezien als een pump en dump? :)

Buy order staat op 0,01241 USDT a 200.000 stuks, let's go *O*
Edit: Haalt die lullo zijn enorme buy order van tig miljoen stuks @ 0,01240 weg, zodat ik geen buffer meer heb... Nouja, what could possibly go wrong :)

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 09-08-2019 21:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gaat lekker met MATIC inderdaad. Vandaag 20% er af in USDT en vrijwel volledig geretraced na een 100% pump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:00
Bah zelfs ETH en LTC hebben deze week waardeloos gepresteerd. Had daar nog best veel van, maar blijft niet veel van over zo.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
B-Bandit schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:07:
Bah zelfs ETH en LTC hebben deze week waardeloos gepresteerd. Had daar nog best veel van, maar blijft niet veel van over zo.
Ik heb mijn LTC inmiddels ook verkocht. Had er veel verwacht en in de aanloop naar de halving toch wat kunnen verdienen. Helaas keihard gezakt ook weer. Vol in BTC nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:48:
[...]

Ik heb net de Bitcoin uit mijn handelspotje @ 11.857,50 USDT verkocht, daar staat nu weer een lagere buy order onderin de 11.7xx regionen. Ik wil ook wel mee instappen, gaat dan wel via USDT dus helemaal tegelijk timen lukt niet. Of wordt dit dan gezien als een pump en dump? :)

Buy order staat op 0,01241 USDT a 200.000 stuks, let's go *O*
Edit: Haalt die lullo zijn enorme buy order van tig miljoen stuks @ 0,01240 weg, zodat ik geen buffer meer heb... Nouja, what could possibly go wrong :)
Ik heb een buy staan op 101 sats.

Om alvast eventueel verlies te compenseren ook meteen maar voor 150 euries bitcoin bijgekocht.

Zo moet het goedkomen.

Edit: omdat ik nogal wat lekkere biertjes heb gehad bij het eten en nu aan de captain cola zit en alles op mijn mobiel doe, weet ik even niet zeker waar de bitcoin heen gaat :+ ... ff vlug via Litebit gedaan maar weet nu niet of het naar mijn Binance account gaat die er nog in stond of dat ik de litebit wallet gebruik...

Afijn mocht het in een limbo verdwijnen dan maak ik het wel weer goed met Matic. :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2019 21:21 ]

Pagina: 1 ... 50 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!