[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Sahara schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:34:
Zou mij niet verbazen als we een pumpje krijgen met BTC, gevolgd door een lange rode kaars.
ja zou kunnen,en de grote whales die zich in hun control center kapot lachen dat alle alts down the drain gaan :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
sourcecode schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:42:
[...]

ja zou kunnen,en de grote whales die zich in hun control center kapot lachen dat alle alts down the drain gaan :)
Nieuwe All time low voor ZIL: 75 sats. Misschien als ie nog een keer halveert, dat ik dan een stapeltje ZIL aanschaf, maar dan kan BTC ook nog omlaag en dan wordt ie nog goedkoper.. Lastig :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

en wat te denken van enjin met de samsung soap :)
zet die eens op de 1 Week op binance 8)7

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 21:24

Bever!

3

Wat een markt zeg, damn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Blijkbaar is het Bart seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Yes al mijn koop orders afgegaan, maar of ik er blij van ga worden -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Soort van gekkenhuis nu in de wereld van het grote geld ;)

[ Voor 2% gewijzigd door RaptorXS op 07-08-2019 17:13 . Reden: nu toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Net maar eens een short gedaan op Binance, maar dat is ook niet te doen zeg. Eerst BTC kopen, wat je dus al eigenlijk helemaal niet wil om te shorten. Dan die BTC verplaatsen naar de margin market. Dan BTC lenen en alles verkopen. Na de run omlaag moet je weer BTC kopen, de lening terug betalen en dan weer BTC verkopen en terug naar niet margin trading. Gaat lekker als iedere seconde soms telt. Dan ook nog een het probleem dat je een tab soms moet verversen voordat wat je gekocht hebt doorgevoerd is. Ik snap dat het zo voor Binance goed werkt, maar een shortknop was wel zo fijn geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:27
Lekker hoor, verkocht op 10750 euro en weer terugkopen op 10400 >:) Zo mag het wel even blijven barten wat mij betreft :z Niet verder zakken aub... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 13:27

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

bruutone schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:17:
Lekker hoor, verkocht op 10750 euro en weer terugkopen op 10400 >:) Zo mag het wel even blijven barten wat mij betreft :z Niet verder zakken aub... :X
Met hoeveel zit je er in dan? Als het 200 euro is, heb je nog maar 6 EU winst ofzo 😅

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
NeFoRcE schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:22:
[...]

Met hoeveel zit je er in dan? Als het 200 euro is, heb je nog maar 6 EU winst ofzo 😅
Maakt het uit ? 5% is 5% en 2% is 2%. Of dat nou met 200 euro is of 200k euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
NeFoRcE schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:22:
[...]
Daar ga ik geen inzage in geven, maar ik doe het ervoor 8)

edit: het is trouwens omhoog en omlaag cashen natuurlijk, dus het is eerder 6-7%...

[ Voor 13% gewijzigd door bruutone op 07-08-2019 17:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
Luuk schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:37:
Weer een nieuwe Bart in the making?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NBJKhUi.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Richh op 07-08-2019 18:13 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-09 16:15
Sahara schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:51:
[...]

Nieuwe All time low voor ZIL: 75 sats. Misschien als ie nog een keer halveert, dat ik dan een stapeltje ZIL aanschaf, maar dan kan BTC ook nog omlaag en dan wordt ie nog goedkoper.. Lastig :?
Ik gok op Zil, afgelopen dagen aan het bijkopen. Maar gaat wel hard naar beneden nu 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
Ik blijf maar gokken. Op STRAT, ADA en NEO.

Allemaal kansloos. Gelukkig nog wat andere coins in the bag.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
Op naar de volgende!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/51bHPdNheIAAuzYMgNBH4S2X/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Heb al mijn alts (nou ja... ETH en NEO) omgezet in BTC. Enkel een restje BNB blijft nog over. Dat altseizoen komt ofwel erg traag op gang, ofwel komt het gewoon niet. Ten opzichte van BTC zijn (bijna) al de alts-grafieken gewoon bodemloze putten. Ik had al veel eerder moeten omzetten, maar ja, je kent dat. Schade in $$ is gelukkig beperkt.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:48
Wat gebeurd er nu eigenlijk met een "project" als de marktwaarde van de coin eruit loopt?

Is de munt tevens een financieringsbron voor een lopend project, en zal derhalve een project in moeilijkheden komen als het muntje daalt? Of worden projecten, ook nog, anders gefinancieerd?

Is, zoals bijv. XRP, het "uitgeven" van nieuwe coins direct een bak "geld" voor het project of hoe moet ik dat zien?

Dit tegen de achtergrond van leeglopende alts en stijgende BTC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:15
Appeltjeeitje schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:31:
Is de munt tevens een financieringsbron voor een lopend project, en zal derhalve een project in moeilijkheden komen als het muntje daalt? Of worden projecten, ook nog, anders gefinancieerd?
Voor de meeste coins uit 2017/begin 2018 was de munt voor een financieringsbron voor tripjes naar de bahama's of andere oorden waar de "developers" zich vermaakten..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Wat gebeurd er nu eigenlijk met een "project" als de marktwaarde van de coin eruit loopt?

Is, zoals bijv. XRP, het "uitgeven" van nieuwe coins direct een bak "geld" voor het project of hoe moet ik dat zien?

Dan komen ze op deadcoins.com
Je kan het beter zien als zakkenvullen voor de bedenkers, en als ze extra geld nodig hebben geven ze weer wat extra coins uit totdat ze het niet verder kunnen uitmelken.
Echte serieuze projecten zijn er niet, het is allemaal troep die alts, op een paar store of value coins na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Niet alleen de waarde van de munt van de ontwikkelaars is een probleem, maar vooral hoeveel geld ze hebben om mee te werken. Stel ze hebben 10 man in dienst, is het ICO geld op, kan dat het einde van het project zijn. Als de ontwikkelaars geen geld meer hebben kunnen/moeten ze er mee stoppen wat de munt ook gelijk dood maakt. Een munt zonder team zal nooit ergens komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
PilatuS schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:37:
[...]

Niet alleen de waarde van de munt van de ontwikkelaars is een probleem, maar vooral hoeveel geld ze hebben om mee te werken. Stel ze hebben 10 man in dienst, is het ICO geld op, kan dat het einde van het project zijn. Als de ontwikkelaars geen geld meer hebben kunnen/moeten ze er mee stoppen wat de munt ook gelijk dood maakt. Een munt zonder team zal nooit ergens komen.
Dus dan, alle reacties lezende, zal er in die zin geen verband zijn (scenario) tussen de bitcoin en de alts. Dan stop ik met peinzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Appeltjeeitje schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:41:
[...]

Dus dan, alle reacties lezende, zal er in die zin geen verband zijn (scenario) tussen de bitcoin en de alts. Dan stop ik met peinzen :)
Veel ICO's zijn begonnen met coins uitleveren via ETH. Bijvoorbeeld 1 ETH is 1000 coins van coin X. Is denk ik wel een reden waarom ETH het zo slecht heeft gedaan sinds de low. Hij heeft wel wat laten zien, maar niet wat BTC of LTC heeft laten zien. Zelfde verhaal als met XRP waar er te veel van verkocht zijn. Al die teams moesten wel ETH verkopen om cash binnen te halen.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 07-08-2019 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh

Is de munt tevens een financieringsbron voor een lopend project, en zal derhalve een project in moeilijkheden komen als het muntje daalt?
Als het goed is: niet. Een cryptomunt is geen aandeel (!!!).

Echter, het gebeurd toch regelmatig, vooral bij kleinere projectjes, dat developers bij de start zelf héél veel muntjes inslaan en dat het eventuele succes van het project bepaalt hoe lang ze blijven doorontwikkelen. Ik denk dat je uit de dip begin 2018 prima kan concluderen hoe enthousiast developers aan verschillende cryptoprojecten bleven werken... of sterker nog: hoe de ontwikkeling van talloze crapmuntjes volledig is stilgevallen.

Dan blijft er enkel een speculatief spel over, maar zoals je merkt gaat dat ook een keer voorbij.
Of worden projecten, ook nog, anders gefinancieerd?
Hoe decentraal en onafhankelijk is een cryptomunt als het elders door gefinancierd wordt? :+
Als het niet decentraal of onafhankelijk is, waarom dan uberhaupt blockchain gebruiken? :X
Men trekt conclusies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
PilatuS schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:44:
[...]

Veel ICO's zijn begonnen met coins uitleveren via ETH. Bijvoorbeeld 1 ETH is 1000 coins van coin X. Is denk ik wel een reden waarom ETH het zo slecht heeft gedaan sinds de low. Hij heeft wel wat laten zien, maar niet wat BTC of LTC heeft laten zien. Zelfde verhaal als met XRP waar er te veel van verkocht zijn. Al die teams moesten wel ETH verkopen om cash binnen te halen.
Helder.

Alleen suggereert dit wanneer nieuwe ICO's kiezen om hun coins uit te leveren via bijvoorbeeld Litecoin dat dan de waarde van de LTC onder druk zou komen te staan. In deze redenering zal ongetwijfeld een denkfout zitten door gebrek aan kennis bij mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

de manier hoe BTC nu (lees whales) nu te werk gaat. kan gewoon een offensief zijn om alle meuk uit te schakelen. dit proces kan nog wel even duren ? kan het mis hebben dat dit niet zo is, maar de lijst op cmc blijft maar groeien en in het ongereguleerde wilde westen van crypto maakt het alleen maar complexer.

de tijd zal het leren 8)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Appeltjeeitje schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:50:
[...]

Helder.

Alleen suggereert dit wanneer nieuwe ICO's kiezen om hun coins uit te leveren via bijvoorbeeld Litecoin dat dan de waarde van de LTC onder druk zou komen te staan. In deze redenering zal ongetwijfeld een denkfout zitten door gebrek aan kennis bij mij.....
Dat kan niet met een Litecoin, het is geen ontwikkelplatform zoals een ETH ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Slux schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:55:
[...]

Zoiets vermoedde ik al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
sourcecode schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:54:
de manier hoe BTC nu (lees whales) nu te werk gaat. kan gewoon een offensief zijn om alle meuk uit te schakelen. knip
Ik weet niet of je op mij reageert maar hier zat ik inderdaad over te denken en wat dat met mijn "strategie" zou moeten doen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Stel dat de huidige ontwikkelingen echt het einde van de altcoins betekenen. Dan bloeden ze nagenoeg allemaal dood, blijven er misschien 10-20 in leven en vloeit al dat geld weer richting Bitcoin of fiat rekeningen. Zou dat erg zijn?

Laten we eerlijk zijn, >75% van de alts slaan nergens op. De enige reden dat mensen ze kopen is om er geld op te verdienen en voornamelijk worden ze ingeslagen als ze nog weinig waard zijn. Spice is bijv. een voorbeeld van een coin die eind 2017 mooie resultaten had opgeleverd, maar anno 2019 niet echt relevant is, ondanks dat enkele shillers er nog iets op gaan verdienen.

Ik trap er niet meer in en steeds minder traders wagen zich eraan. Dan is de vraag of dit nu definitief of tijdelijk is. Is men realistisch geworden? Komen de gouden bergen van eind 2017 nooit meer terug? Of is het tijdelijk en klotst begin 2020 het gratis geld weer tegen de plinten op?

ONT is vandaag nog 4% gedaald, betekent dat goedkoop inslaan, of kan er nog 80% vanaf? ADA is zelfs 6% gedaald vandaag en zit bijna op 0,05 USDT. Die kan prima terug naar 0,03 of zelfs <0,025 USDT.

Mijn vermoeden is dat veel traders realistisch zijn geworden. Nagenoeg iedereen wist wel dat we alleen maar zaten te speculeren. Nu men realistisch wordt zie je dat terug, de altcoins dalen maar verder en verder. Eigenlijk is alleen Bitcoin nog relevant. Maar blijft Bitcoin ook nog relevant, of ziet men als gevolg van de ontwikkelingen bij de altcoins in dat Bitcoin eigenlijk ook niet heel erg relevant meer is voor dagelijks betalingsverkeer?

Voor de volledigheid: Ik zie een toekomst voor Bitcoin met nieuwe ATH's, maar, het zou mij ook niet verbazen als de markt en traders volwassen worden en men alleen nog pumps en dumps gaat meepakken voor winst, maar doordat de meerderheid snel en vaker winst gaat nemen na stijgingen we nooit echt meer hoge koersen mee zullen maken.

Mijn hoop is dat we op de MA7 of MA25 afketsen en de koers weer omhoog gaat, maar, omdat de alts dusdanig blijven dalen zou het mij ook niet verbazen als dit een failed rally wordt waarbij veel traders Bitcoin als swingtrade cryptocurrency gaan zien ipv een munt die weer een nieuwe ATH gaat neerzetten. En dan hou ik rekening met lagere koersen... Ik zit nu 50% in Bitcoin en 50% in fiat en heb sinds de 13.xxx USDT toch minder Bitcoin en fiat waarde in de pf, het zou mij niet verbazen als die trend zich doorzet...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Appeltjeeitje schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:50:
[...]

Helder.

De ICO tijd is wel aardig voorbij nu. Vrijwel alle projecten die nu lopen zijn in ETH betaald omdat het ook tokens op de ETH chain waren. Mocht het ooit zover komen dat er een nieuwe ronde komt waarbij ICO's zeg 1 miljoen LTC ophalen, dan heb je gewoon hetzelfde probleem. Denk alleen niet dat het ooit zal gebeuren. Denk dat die gekte wel voorbij is nu :)
Slux schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:55:
[...]

ICO's kunnen natuurlijk wel vragen om in LTC betaald te worden, maar goed, gaat waarschijnlijk niet gebeuren.

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 07-08-2019 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:50
Als deze daling doorzet ga ik juist wel een aantal alts inslaan, op bepaalde levels vind ik de risk/rewards interessant genoeg. Naast KMD die ik nu al heb, denk ik aan STRAT en NANO.

STRAT op 25 cent en NANO op 50 cent ga ik flink inslaan mocht het zover komen. Misschien als enorme YOLO nog wat GVT op 50 cent (die daalt ook zeer snel, koerst momenteel op 1,50).

KMD ben ik reeds aan het inladderen, volgende plukje wordt gekocht op 80 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuutjDrie schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:10:
Als deze daling doorzet ga ik juist wel een aantal alts inslaan, op bepaalde levels vind ik de risk/rewards interessant genoeg. Naast KMD die ik nu al heb, denk ik aan STRAT en NANO.

STRAT op 25 cent en NANO op 50 cent ga ik flink inslaan mocht het zover komen. Misschien als enorme YOLO nog wat GVT op 50 cent (die daalt ook zeer snel, koerst momenteel op 1,50).

Als we dat soort prijzen gaan zien gooi ik er ook nog wat van die smerige euro's tegenaan. Boeit me allemaal ook vrij weinig meer.

Mijn hoeveelheid GVT ga ik binnenkort maar eens vertrippelen.

Met een gemiddelde inkoop van een dollar of 20 kan ik me daar al geen buil meer aan vallen. Die heb ik namelijk al ;)

Altcoins, tfoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Vannacht nog een poging om door de 12k te rammen dankzij de Aziaten? Hopelijk blijf'tie daar dan ook #wishful thinking

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
Taro schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:01:
Stel dat de huidige ontwikkelingen echt het einde van de altcoins betekenen. Dan bloeden ze nagenoeg allemaal dood, blijven er misschien 10-20 in leven en vloeit al dat geld weer richting Bitcoin of fiat rekeningen. Zou dat erg zijn?

Laten we eerlijk zijn, >75% van de alts slaan nergens op. De enige reden dat mensen ze kopen is om er geld op te verdienen en voornamelijk worden ze ingeslagen als ze nog weinig waard zijn. Spice is bijv. een voorbeeld van een coin die eind 2017 mooie resultaten had opgeleverd, maar anno 2019 niet echt relevant is, ondanks dat enkele shillers er nog iets op gaan verdienen.

Ik trap er niet meer in en steeds minder traders wagen zich eraan. Dan is de vraag of dit nu definitief of tijdelijk is. Is men realistisch geworden? Komen de gouden bergen van eind 2017 nooit meer terug? Of is het tijdelijk en klotst begin 2020 het gratis geld weer tegen de plinten op?

ONT is vandaag nog 4% gedaald, betekent dat goedkoop inslaan, of kan er nog 80% vanaf? ADA is zelfs 6% gedaald vandaag en zit bijna op 0,05 USDT. Die kan prima terug naar 0,03 of zelfs <0,025 USDT.

Mijn vermoeden is dat veel traders realistisch zijn geworden. Nagenoeg iedereen wist wel dat we alleen maar zaten te speculeren. Nu men realistisch wordt zie je dat terug, de altcoins dalen maar verder en verder. Eigenlijk is alleen Bitcoin nog relevant. Maar blijft Bitcoin ook nog relevant, of ziet men als gevolg van de ontwikkelingen bij de altcoins in dat Bitcoin eigenlijk ook niet heel erg relevant meer is voor dagelijks betalingsverkeer?

Voor de volledigheid: Ik zie een toekomst voor Bitcoin met nieuwe ATH's, maar, het zou mij ook niet verbazen als de markt en traders volwassen worden en men alleen nog pumps en dumps gaat meepakken voor winst, maar doordat de meerderheid snel en vaker winst gaat nemen na stijgingen we nooit echt meer hoge koersen mee zullen maken.

Mijn hoop is dat we op de MA7 of MA25 afketsen en de koers weer omhoog gaat, maar, omdat de alts dusdanig blijven dalen zou het mij ook niet verbazen als dit een failed rally wordt waarbij veel traders Bitcoin als swingtrade cryptocurrency gaan zien ipv een munt die weer een nieuwe ATH gaat neerzetten. En dan hou ik rekening met lagere koersen... Ik zit nu 50% in Bitcoin en 50% in fiat en heb sinds de 13.xxx USDT toch minder Bitcoin en fiat waarde in de pf, het zou mij niet verbazen als die trend zich doorzet...
Een groot deel van de alts sloegen in 2017 ook nergens op maar toch gingen ze omhoog. ik denk dat er wel weer een volgende altcoin boom komt, misschien volgend jaar pas. we zitten nu trouwens wel op een interessant punt. als de prijs hier doorheen breekt zie ik het de komende tijd wel somber in.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBYzGLJX4AEa026.jpg:large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Verwijderd GVT is wel een mooie DCA optie voor jou ja :) Als je nu een zelfde aantal inkoopt ga je van 29 USDT gemiddelde aankoopprijs naar 15,50 USDT. Maar, die kan maar zo doorzakken naar 0,75 USDT en als je er dan weer een zelfde aantal inslaat, daal je al naar 12,1875 USDT. En als hij dan naar 0,00 gaat ben je er 3x zoveel kwijt als nu.

Klinkt als een goede deal ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:26:
@Verwijderd GVT is wel een mooie DCA optie voor jou ja :) Als je nu een zelfde aantal inkoopt ga je van 29 USDT gemiddelde aankoopprijs naar 15,50 USDT. Maar, die kan maar zo doorzakken naar 0,75 USDT en als je er dan weer een zelfde aantal inslaat, daal je al naar 12,1875 USDT. En als hij dan naar 0,00 gaat ben je er 3x zoveel kwijt als nu.

Klinkt als een goede deal ;)
Als je het zo stelt... inderdaad!

oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
superpolm schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:25:
[...]

Een groot deel van de alts sloegen in 2017 ook nergens op maar toch gingen ze omhoog. ik denk dat er wel weer een volgende altcoin boom komt, misschien volgend jaar pas. we zitten nu trouwens wel op een interessant punt. als de prijs hier doorheen breekt zie ik het de komende tijd wel somber in.

[Afbeelding]
Volgens mij is deze grafiek al verouderd? Iets zegt me, dat ik hem al eens eerder heb gezien. De x-as is alleen niet goed te beoordelen qua datums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

PHPResource schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:28:
[...]

Volgens mij is deze grafiek al verouderd? Iets zegt me, dat ik hem al eens eerder heb gezien. De x-as is alleen niet goed te beoordelen qua datums
doe ff rechtermuisklik open image new tab dan zie je de datums wel

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:37:
[...]

Dan komen ze op deadcoins.com
Je kan het beter zien als zakkenvullen voor de bedenkers, en als ze extra geld nodig hebben geven ze weer wat extra coins uit totdat ze het niet verder kunnen uitmelken.
Echte serieuze projecten zijn er niet, het is allemaal troep die alts, op een paar store of value coins na.
@Appeltjeeitje Maar doe vooral je eigen research (DYOR) ipv alle opmerkingen hier zomaar voor lief aan te nemen. Genoeg coins waar wél een goed team, community en visie achter zit ;)

Volgens mij is @Slux onlangs flink rekt gegaan want zo bearish heb ik hem al tijden niet meer gezien.. :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:42:
[...]

@Appeltjeeitje Maar doe vooral je eigen research (DYOR) ipv alle opmerkingen hier zomaar voor lief aan te nemen. Genoeg coins waar wél een goed team, community en visie achter zit ;)

Volgens mij is @Slux onlangs flink rekt gegaan want zo bearish heb ik hem al tijden niet meer gezien.. :(:)
Slux is gewoon een klootzak. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:42:
[...]

Genoeg coins ? kom op, die zijn op 2 handen te tellen.

Niet zover ik weet maar zou wel mooi zijn geeft weer wat spanning, ik kijk steeds meer uit naar eind van het jaar eigenlijk.
Verwijderd schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:46:
[...]
Lul :(
;)

[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 07-08-2019 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:46:
[...]

Staat nog láng niet op mijn zeer korte ignore lijst :+

@Slux Ah, ik dacht dat je eigenlijk géén alt meer de moeite vond.. Phoehee 8)

Overigens snap ik zeker dat mensen op dit moment weinig vertrouwen hebben.. Ik had dat een hele tijd geleden ook en daarom besloten te focussen op één project zodat ik alleen daar nog maar het nieuws over bij hoef te houden. En voor alle overige crypto dingen kom ik hier O-)

[ Voor 46% gewijzigd door D-Ed op 07-08-2019 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:50:
[...]

Genoeg coins ? kom op, die zijn op 2 handen te tellen.

Niet zover ik weet maar zou wel mooi zijn geeft weer wat spanning, ik kijk steeds meer uit naar eind van het jaar eigenlijk.

[...]

Lul :(
;)
Ik hoop dat je het cryptoavontuur kunt afsluiten met nog eenmaal een dikke vette mega klapper. 500 dollar Litecoins en 160 euro Nano's.

Dat ik daar zelf ook wat van proviteer is mooi meegenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hektor73
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-01-2023

Ik denk dat de meeste alts nog wel in leven blijven, met dank o.a. aan de Exchanges. Zij hebben er veel belang mee dat deze in leven blijven v.w.b. fees en hun onderscheidend vermogen. Als bijna alleen BTC overblijft, kan 90% vd Exchanges weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hektor73 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:18:
[...]

Ik denk dat de meeste alts nog wel in leven blijven, met dank o.a. aan de Exchanges. Zij hebben er veel belang mee dat deze in leven blijven v.w.b. fees en hun onderscheidend vermogen. Als bijna alleen BTC overblijft, kan 90% vd Exchanges weg.
Je kan als exchange nieuwe coins listen, trade wedstrijden doen en andere acties. Alleen wanneer iets dood gaat omdat niemand er meer interesse in heeft, dan gaat het gewoon dood. Uiteindelijk zijn het de gebruikers van de exchange die kiezen om iets wel of niet te doen. Dan kan je als exchange wel van alles proberen, maar dit zal maar tijdelijk helpen. Als genoeg mensen klaar zouden zijn met alts zijn ze er klaar mee en is het over, daar kan een exchange heel weinig tegen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Komop BTC na een paar keer nu de 12k. getest te hebben, rammen met die zooi! _/-\o_ :9B *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hektor73
PilatuS schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:21:
[...]

Je kan als exchange nieuwe coins listen, trade wedstrijden doen en andere acties. Alleen wanneer iets dood gaat omdat niemand er meer interesse in heeft, dan gaat het gewoon dood. Uiteindelijk zijn het de gebruikers van de exchange die kiezen om iets wel of niet te doen. Dan kan je als exchange wel van alles proberen, maar dit zal maar tijdelijk helpen. Als genoeg mensen klaar zouden zijn met alts zijn ze er klaar mee en is het over, daar kan een exchange heel weinig tegen doen.
Uiteindelijk houden ze dat uiteraard niet tegen, maar de belangen zijn groot. En is er te weinig BTC voor iedereen, als iedereen vandaag zou besluiten om zijn alts te verkopen dan er is te weinig beschikbare/circulating supply BTC (op dit moment naar schatting 1 mln BTC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
TuutjDrie schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:10:

Stratis is inmiddels wel uit de top 100 gedonderd, dat is niet bepaald hoopvol. Zodra je als coin op de tweede pagina van cmc komt ben je soort van "opgegeven" imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hektor73 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:28:
[...]

Uiteindelijk houden ze dat uiteraard niet tegen, maar de belangen zijn groot. En is er te weinig BTC voor iedereen, als iedereen vandaag zou besluiten om zijn alts te verkopen dan er is te weinig beschikbare/circulating supply BTC (op dit moment naar schatting 1 mln BTC)
Ik denk dat het proces van alts naar BTC al aardige tijd aan de gang is, dat laten de charts wel zien. Zoiets gaat sowieso langzaam. Verder is er zat BTC voor iedereen, alleen zal de prijs flink omhoog gaan wanneer de vraag omhoog schiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

wow

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hektor73 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:28:
[...]

Nee hoor, er is genoeg Bitcoin voor iedereen, mits je de juiste prijs wil betalen... De prijs zal dus omhoog gaan, precies wat iedereen wil bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:55:
[...]

Nee hoor, er is genoeg Bitcoin voor iedereen, mits je de juiste prijs wil betalen... De prijs zal dus omhoog gaan, precies wat iedereen wil bereiken.
Max 21 miljoen BTC (min de miljoenen verloren BTC's) is nou ook niet echt bepaald dat dit de max is. In hele BTC's natuurlijk wel, maar BTC is prima deelbaar. Wie weet wat een enkele Satoshi ooit waard kan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hektor73
PilatuS schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:05:
[...]

Max 21 miljoen BTC (min de miljoenen verloren BTC's) is nou ook niet echt bepaald dat dit de max is. In hele BTC's natuurlijk wel, maar BTC is prima deelbaar. Wie weet wat een enkele Satoshi ooit waard kan zijn :)
Voor de vele welgestelden op dit forum geen probleem, maar 1 Satoshi zal voor een grote groep arme wereldbewoners onbereikbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hektor73 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:25:
[...]

Voor de vele welgestelden op dit forum geen probleem, maar 1 Satoshi zal voor een grote groep arme wereldbewoners onbereikbaar worden.
Dat zal vast zo zijn, maar dat is helaas met van alles het geval. Mensen die van een dollar per dag moeten leven zullen inderdaad geen BTC gaan kopen. Hetzelfde geldt voor goud kopen of andere dure dingen. Als je daar naar gaat kijken is niet iedereen in Nederland welgesteld ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hektor73
PilatuS schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:28:
[...]

Dat zal vast zo zijn, maar dat is helaas met van alles het geval. Mensen die van een dollar per dag moeten leven zullen inderdaad geen BTC gaan kopen. Hetzelfde geldt voor goud kopen of andere dure dingen. Als je daar naar gaat kijken is niet iedereen in Nederland welgesteld ?
Daarom vind ik het zo jammer dat niet meer mensen nu een klein bedrag investeren, dat kan in de toekomst zorgen voor een betere herverdeling van rijkdom. Afgelopen weken toch enkele mensen weten te overtuigen om € 100,- in BTC te investeren, mogelijk verlies is te overzien, mogelijke winst enorm. Als iedereen dat nu doet, gaan we zo naar de moon 😊.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hektor73 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:36:
[...]

Daarom vind ik het zo jammer dat niet meer mensen nu een klein bedrag investeren, dat kan ik de toekomst zorgen voor een betere herverdeling van rijkdom. Afgelopen weken toch enkele mensen weten te overtuigen om € 100,- in BTC te investeren, mogelijk verlies is te overzien, mogelijke winst enorm. Als iedereen dat nu doet, gaan we zo naar de moon 😊.
Iedereen die nu geld inversteerd heeft geld over. Alle mensen die vrijwel volledig bezig zijn met overleven en brood op tafel krijgen die zullen nooit de mogelijkheid hebben BTC te kopen. Wat dat betreft gaat BTC ook zeker geen rijkdom verdelen. Hooguit mensen die al rijk zijn (wij allemaal) nog rijker maker, maar iemand die arm is heeft die mogelijkheid gewoon niet.

Verder is het nog maar de vraag wat de toekomst van BTC zal zijn. Wij zijn hier natuurlijk allemaal op lange termijn bullish, maar alles is mogelijk, ook dat BTC kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hektor73
PilatuS schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:41:
[...]

Iedereen die nu geld inversteerd heeft geld over. Alle mensen die vrijwel volledig bezig zijn met overleven en brood op tafel krijgen die zullen nooit de mogelijkheid hebben BTC te kopen. Wat dat betreft gaat BTC ook zeker geen rijkdom verdelen. Hooguit mensen die al rijk zijn (wij allemaal) nog rijker maker, maar iemand die arm is heeft die mogelijkheid gewoon niet.

Verder is het nog maar de vraag wat de toekomst van BTC zal zijn. Wij zijn hier natuurlijk allemaal op lange termijn bullish, maar alles is mogelijk, ook dat BTC kapot gaat.
Alles kan uiteraard, maar ook voor de vele mensen die wel ergens tussen de €0 ,- en € 100,- kunnen missen, gewoon doen voor hodlen. Er zijn nog zoveel mensen die geen weet van crypto hebben en deze mogelijke kans op een leuke spaarpot/extraatje aan zich voorbij laten gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
Hektor73 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:48:
[...]

Alles kan uiteraard, maar ook voor de vele mensen die wel ergens tussen de €0 ,- en € 100,- kunnen missen, gewoon doen voor hodlen. Er zijn nog zoveel mensen die geen weet van crypto hebben en deze mogelijke kans op een leuke spaarpot/extraatje aan zich voorbij laten gaan.
Persoonlijk adviseer ik niemand, dus vooral geen vrienden,familie etc. om te investeren in crypto,s.
IK hou ze graag te vriend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hektor73 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:48:
[...]

Iets wat je kan missen in BTC stoppen is waarschijnlijk geen slecht plan, maar arme mensen zullen gewoon niet rijker worden door BTC. Daar zijn ze helaas te arm voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hektor73
RaptorXS schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:52:
[...]

Persoonlijk adviseer ik niemand, dus vooral geen vrienden,familie etc. om te investeren in crypto,s.
IK hou ze graag te vriend. ;)
Ik adviseer ze niet, maar hun aan het denken te zetten. Want ik hou ze ook graag te vriend bij een eventueel verlies.

[ Voor 8% gewijzigd door Hektor73 op 07-08-2019 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat LTC iedere keer doet tegenover BTC is ook echt prachtig. Doet LTC even een run omhoog dan gaat BTC ietsjes later er achter aan. Heb dit nu al zo vaak zo zien gaan dat ik bijna bang ben er weer gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hektor73
PilatuS schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 00:02:
Wat LTC iedere keer doet tegenover BTC is ook echt prachtig. Doet LTC even een run omhoog dan gaat BTC ietsjes later er achter aan. Heb dit nu al zo vaak zo zien gaan dat ik bijna bang ben er weer gebruik van te maken.
Gaan ze ook “samen” weer maar beneden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hektor73 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 00:19:
[...]

Gaan ze ook “samen” weer maar beneden?
LTC voorspeld vaak een paar minuten van te voren wat BTC gaat doen. Als LTC gaat dumpen volgt BTC ook meestal wel. Moet wel zeggen dat het qua omhoog beter klopt dan qua omlaag. Dit is alleen ook wel omdat LTC de laatste tijd omlaag gaat terwijl BTC omhoog gaat. Als LTC dan even een dump doet zakt BTC vaak wel mee, maar maakt ook wel een sterkere bounce omhoog. Omhoog werkt nu dus beter dan omlaag.

Af en toe zie ik LTC wat zakken en BTC nog een poging omhoog doen. Dan gaat het qua BTC in mijn hoofd zo terwijl BTC stijgt: LTC says no :P Dan faalt die poging omhoog voor BTC meestal ook wel.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 08-08-2019 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:34
PilatuS schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 00:23:
[...]

LTC voorspeld vaak een paar minuten van te voren wat BTC gaat doen. Als LTC gaat dumpen volgt BTC ook meestal wel. Moet wel zeggen dat het qua omhoog beter klopt dan qua omlaag. Dit is alleen ook wel omdat LTC de laatste tijd omlaag gaat terwijl BTC omhoog gaat. Als LTC dan even een dump doet zakt BTC vaak wel mee, maar maakt ook wel een sterkere bounce omhoog. Omhoog werkt nu dus beter dan omlaag.

Af en toe zie ik LTC wat zakken en BTC nog een poging omhoog doen. Dan gaat het qua BTC in mijn hoofd zo terwijl BTC stijgt: LTC says no :P Dan faalt die poging omhoog voor BTC meestal ook wel.
Over de gehele breedte of op een exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
EnderQ schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 00:27:
[...]

Over de gehele breedte of op een exchange?
Ik zit zelf alleen op Binance met BTC en LTC constant open. Soms pak ik Bitmex erbij, maar dat is puur voor BTC. Als BTC op Binance zeg een 1000 BTC wall aan het opeten is, dan wil ik zie hoeveel hoger Bitmex zit. Verder geen idee hoe dit met BTC en LTC gaat op andere exchanges, maar op Binance is het opvallend hoe LTC kan voorspellen wat BTC gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De 1 uur chart van COS _/-\o_ _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xJZgFooCsN3MwVTABKHdataI/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Over een parabolic move gesproken!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gaat helemaal nergens over, maar ik vind het erg leuk om allemaal te zien. Heb verkocht op 3188. Ik denk ik ga net onder de 4 uur close ATH zitten, maar blijkbaar was dat conservatief. Een leuk bedrag gepakt en ik raak dat ding nu ook niet meer aan. Maar damn wat een move. Over de 100% voor vandaag 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:55
PilatuS schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 01:38:
[...]

Gaat helemaal nergens over, maar ik vind het erg leuk om allemaal te zien. Heb verkocht op 3188. Ik denk ik ga net onder de 4 uur close ATH zitten, maar blijkbaar was dat conservatief. Een leuk bedrag gepakt en ik raak dat ding nu ook niet meer aan. Maar damn wat een move. Over de 100% voor vandaag 8)7
Damn, daar heb je waarschijnlijk wel een mooie winst mee gemaakt! Nu zal je wel contentos zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hektor73
Welke signalen waren er voor jou om erin te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 15:38
Vandaag is de dag dat BTC de 12K zal breken, anders verkoop ik mijn fiets....... /3

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
HaruHaru schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:03:
Vandaag is de dag dat BTC de 12K zal breken, anders verkoop ik mijn fiets....... /3
Dat is toevallig gister is mijn fiets gestolen ......

Waar was jij gister? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Slux schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:10:
[...]

Dat is toevallig gister is mijn fiets gestolen ......

Waar was jij gister? :+
Shitt...... of all places, moest het iemand zijn van Tweakers en ook nog is Slux. Hoe veel LTC wil je er voor? :7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
HaruHaru schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:11:
[...]

Shitt...... of all places, moest het iemand zijn van Tweakers en ook nog is Slux. Hoe veel LTC wil je er voor? :7
Moet niet gekker worden, gister ook al uit gemaakt voor alles en nog wat, en nu mag ik ook nog eens mijn eigen fiets terug kopen.. }:|

Had toch wel wat meer verwacht van mijn eenzijdige vrienden :'(

Slux neemt neemt maar een extra antidepressiva pilletje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
Slux schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:18:
[...]

Moet niet gekker worden, gister ook al uit gemaakt voor alles en nog wat, en nu mag ik ook nog eens mijn eigen fiets terug kopen.. }:|

Had toch wel wat meer verwacht van mijn eenzijdige vrienden :'(

Slux neemt neemt maar een extra antidepressiva pilletje
Nee nee, read again :D ik wil je ervoor betalen aangezien je mij hebt betrapt, vind ik het wel eerlijk als ik wat deel met je :P

Geen zorgen, mijn LTC Friend <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
BTC dump incoming of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
HaruHaru schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:21:
[...]

Nee nee, read again :D ik wil je ervoor betalen aangezien je mij hebt betrapt, vind ik het wel eerlijk als ik wat deel met je :P

Geen zorgen, mijn LTC Friend <3
<3 Toch nog vrienden.

Euhm hij koste mij 50 euro maar omdat ik gister geen fiets had kon ik ook niet traden dus als ik dat erbij op tel en de emotionele schade, minus vrienden korting +/- 50 LTC lijkt mij dan wel een redelijke deal.

Gaarne binnen 2 uur over maken, dan kan ik nog een biertje halen oOo
MFDWdBYoTvmxTXgGgRR1B23anssjz1vtfP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
bruutone schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:28:
Niet zo negatief op de vroege ochtend :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Slux schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:29:
[...]

<3 Toch nog vrienden.

Euhm hij koste mij 50 euro maar omdat ik gister geen fiets had kon ik ook niet traden dus als ik dat erbij op tel en de emotionele schade, minus vrienden korting +/- 50 LTC lijkt mij dan wel een redelijke deal.

Gaarne binnen 2 uur over maken, dan kan ik nog een biertje halen oOo
MFDWdBYoTvmxTXgGgRR1B23anssjz1vtfP
jeejtje. zoveel heb ik er niet voor gekregen. Ik heb 0.1 voor gekregen. Meer kan ik niet overmaken naar je :P Is dat je LTC adres :D ?

Ontopic: LTC is nu een week lang aan het zakken tegenover BTC. vandaag zie ik de eerste groene candle in de maak. misschien een mooi moment om in te stappen....... edit: of niet |:(

[ Voor 12% gewijzigd door HaruHaru op 08-08-2019 08:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
Richh schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:29:
[...]

Niet zo negatief op de vroege ochtend :F
Hehe, ja sorry :) Het is ook meer een vraag dan een vaststelling. Volume valt behoorlijk terug, vandaar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
bruutone schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:39:
[...]

Hehe, ja sorry :) Het is ook meer een vraag dan een vaststelling. Volume valt behoorlijk terug, vandaar...
Meestal is het donderdag dipdag om vervolgens vrijdagmiddag weer te herstellen en zat en zon door te stijgen. Of te wel.. hodl

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Pelox schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:05:
[...]

Meestal is het donderdag dipdag om vervolgens vrijdagmiddag weer te herstellen en zat en zon door te stijgen. Of te wel.. hodl
van mij mag die vallen. Na de top-out denk ik dat we nu een tijdje in accumulatie fase zitten en hoop ik dat dit nog wel even voortzet :D . More for Le Moi at discount prices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik dacht ik koop wat altcoins voor de gein.. Nu zit ik bij Koos Konijn..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bruutone schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:28:
Goed mogelijk. Iets of iemand wil het absoluut niet voorbij de 12k laten komen zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:47

oNo

Zijn er mensen die hun fiets (of wat anders met waarde) hebben verkocht om te investeren in cryptos? :+

Vanwege een iets andere levenswijze fiets en windsurf ik het laatste jaar een stuk minder. En eigenlijk kan ik dan wel een paar fietsen, boards en zeilen missen. Dat zijn toch heel wat LTCtjes bijvoorbeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
oNo schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:52:
Zijn er mensen die hun fiets (of wat anders met waarde) hebben verkocht om te investeren in cryptos? :+

Vanwege een iets andere levenswijze fiets en windsurf ik het laatste jaar een stuk minder. En eigenlijk kan ik dan wel een paar fietsen, boards en zeilen missen. Dat zijn toch heel wat LTCtjes bijvoorbeeld.
Zeker! Ik heb laatst mijn lever verkocht op de zwarte markt en daar wat bitcoins voor gekregen. Heb hier al bijna 40% winst op gemaakt na de laatste pump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Azer schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:53:
[...]

Zeker! Ik heb laatst mijn lever verkocht op de zwarte markt en daar wat bitcoins voor gekregen. Heb hier al bijna 40% winst op gemaakt na de laatste pump.
Haha en gevierd met een avondje drank? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox

Ik heb de afgelopen jaren enorm veel spullen verkocht om te investeren in crypto. Alles wat ik niet meer gebruik verkoop ik en 50% reserveer ik om te investeren en 50% spaar ik voor iets leuks.

Moet zeggen dat ik ook erg veel spullen uit een erfenis had welke ik beetje bij beetje aan het verkopen ben. Ongeveer de helft van mijn crypto's komt uit verkoop van spullen :9

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru

Nee, ik heb die van Slux gestolen en verkocht. Was niet mijn fiets. dus is goede investering. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
HaruHaru schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:00:
[...]

Nee, ik heb die van Slux gestolen en verkocht. Was niet mijn fiets. dus is goede investering. :+
Haru ging te voet naar het zwembad en met de fiets van Slux naar huis...dat wordt tegenwoordig herdacht en gevierd met een triathlon.
:D

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 13:27

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik heb m'n schoonmoeder verkocht voor BTC. Ze weet het alleen nog niet, maar ze wordt vanmiddag opgehaald :+

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:47

oNo

NeFoRcE schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:20:
[...]

Ik heb m'n schoonmoeder verkocht voor BTC. Ze weet het alleen nog niet, maar ze wordt vanmiddag opgehaald :+
Dat kost je BTC, alleen al de verwijderingsbijdrage...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 15:20

Ik snap nu eindelijk wat ze bedoelen met de halving bij LTC. Als je LTC koopt wordt die een tijd later de helft minder waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
HOT gaat ook weer terug naar oude IDEX waarden (vlak voor de listing op Binance 5 sats).

Gezien het tempo dat de alts dalen heb ik niet de indruk dat we al dicht bij de bodem zitten. GVT nog 1,43, op dit tempo duikt ie binnen een week onder de dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

lolno

Ik heb wel een bijbaantje naast mijn fulltime job, en een deel van die inkomsten stop ik in crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
TuutjDrie schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:32:
HOT gaat ook weer terug naar oude IDEX waarden (vlak voor de listing op Binance 5 sats).

Gezien het tempo dat de alts dalen heb ik niet de indruk dat we al dicht bij de bodem zitten. GVT nog 1,43, op dit tempo duikt ie binnen een week onder de dollar.
Ja, vind het best eng, heb een zware HOT bag. Twijfel of ik em wel zou moeten houden.
Ik dump binnenkort vele van mijn alts weg voor BTC & LTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 08:54

..knip..

Ik begin die mening steeds meer te delen ook. Het gaat al zo lang slecht met nagenoeg alle alts dat niemand er meer in gelooft qua project/techniek. Elke keer een lagere low. Ik zie het aan mijn hele pf ook; ondanks dat het al structureel daalt verbaas ik me elke keer weer dat het nóg lager kan als je wakker wordt.
Elke keer dat BTC de 12K aantikt is mijn pf waarde 0,01BTC lager dan de vorige keer dat 12K aangetikt werd. Kortom; de dollarwaarde van de pf daalt ook dus nog steeds. Het is te lang niet goed gegaan met de alts denk ik; dat vertrouwen komt niet meer terug en het speculatieve is alleen maar meer bevestigd. Leuk om swings mee te pakken maar alts die -50 of -90 hebben gedaan zullen vermoedelijk niet meer allemaal investeerders vinden om naar niveau januari 2018 te komen. De alts die nu weer flink stijgen zakken net zo hard weer terug; het is puur voor in-en-uit snel winst maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Soeski schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:35:
[...]

Ik begin die mening steeds meer te delen ook. Het gaat al zo lang slecht met nagenoeg alle alts dat niemand er meer in gelooft qua project/techniek. Elke keer een lagere low. Ik zie het aan mijn hele pf ook; ondanks dat het al structureel daalt verbaas ik me elke keer weer dat het nóg lager kan als je wakker wordt.
Elke keer dat BTC de 12K aantikt is mijn pf waarde 0,01BTC lager dan de vorige keer dat 12K aangetikt werd. Kortom; de dollarwaarde van de pf daalt ook dus nog steeds. Het is te lang niet goed gegaan met de alts denk ik; dat vertrouwen komt niet meer terug en het speculatieve is alleen maar meer bevestigd. Leuk om swings mee te pakken maar alts die -50 of -90 hebben gedaan zullen vermoedelijk niet meer allemaal investeerders vinden om naar niveau januari 2018 te komen. De alts die nu weer flink stijgen zakken net zo hard weer terug; het is puur voor in-en-uit snel winst maken.
Eens, maar er blijft altijd de factor massahysterie / FOMO: zodra de alts beginnen te pompen (genoeg whales die baat hebben bij nog minstens één grote pomp) breekt de hel weer los op twitter en kan het ook heel snel gaan.

We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
TuutjDrie schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:38:
[...]

Eens, maar er blijft altijd de factor massahysterie / FOMO: zodra de alts beginnen te pompen (genoeg whales nog voorhanden nog één grote pomp willen) breekt de hel weer los op twitter en kan het ook heel snel gaan.

We zullen zien.
Straks worden de sats waardes zeeeeeer aantrekkelijk voor traders. Hoe lager hoe beter voor ze?

Pagina: 1 ... 48 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!