[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:25:
[...]

Als ik zoek in het vorig deel van dit topic is er welgeteld niemand die Spice noemt. In dit topicdeel is er slechts 1 persoon die spice aanhaalt, en laat dat nou ook de eigenaar zijn. Het riekt allemaal een beetje ;)
Ik ken wel de Spice-girls, telt dat ook? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 19:40
Melchuzz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:22:
In iedergeval bedankt voor je nuttige antwoord _/-\o_
Hoeveel Bitcoin Cash heb jij in je portfolio? :')

You will understand energy and you will be happy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Melchuzz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:04:
Zoals jullie al aangaven is spice nu ook op coinex te krijgen.
Nu heb ik al aardig wat spice staan op cryptophyl, raden jullie aan dat naar coinex te zetten of gewoon daarop laten en verkopen?
Okay, dus coinex heeft 50 million spice verdeeld over de mensen die aan de lotery hebben meegedaan. Die hebben dus 50 million spice aan 60 sats kunnen kopen,

Momenteel zit de prijs op memo.cash rond de 420 en ook op cryptophyl. Sideshift.ai verkoopt spice aan 550 en koopt ze aan 226. Coinex laatstre grote trade was 500 000 spice aan 435.

De mensen die spice voor 60 sats hebben verkopen kunnen dus dumpen aan 100 of 200. Als dat gebeurt gaat de prijs nog wel naar beneden. Maar het kan ook goed zijn dat die al niet meer onder de 300 willen verkopen.

Ik had de eerste twee trades te pakken. 100 000 spice aan 700 sats verkocht en toen 20 000 spice aan 300 sats gekocht.

Ben momenteel arbitrage tussen de 3 plaatsen aan het doen en mocht er genoeg volume (boven de 500 000) boven de 550 prijs van sideshift.ai komen dan ga ik ook van sideshift kopen.

Ik denk dat spice de komende 3 maanden wel een market cap van 10 - 20 miljoen kan halen, ALS de BTC/BCH prijs langzaam blijft doorstijgen.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:19:
[...]

[...]

Jullie? Ik heb er 1 persoon over horen praten (als je zoekt op Spice in dit topic).. Je zou bijna vermoeden dat hier een dubbel account actief is...
:F

Iets met je hoofd ergens uit halen. BCH is de 5de grootste coin met een market cap die gelijk is aan Litecoin. Tuurlijk dat tokens op BCH het goed dan doen. Je kunt ze sneller en goedkoper traden dan andere tokens. Ik heb trouwens ook gratis spice op tweakers uitgedeelt, heb je die gemist? Jammer voor je joh.

[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 06-08-2019 16:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 16:38
Kain_niaK schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:33:
[...]

Okay, dus coinex heeft 50 million spice verdeeld over de mensen die aan de lotery hebben meegedaan. Die hebben dus 50 million spice aan 60 sats kunnen kopen,

Momenteel zit de prijs op memo.cash rond de 420 en ook op cryptophyl. Sideshift.ai verkoopt spice aan 550 en koopt ze aan 226. Coinex laatstre grote trade was 500 000 spice aan 435.

De mensen die spice voor 60 sats hebben verkopen kunnen dus dumpen aan 100 of 200. Als dat gebeurt gaat de prijs nog wel naar beneden. Maar het kan ook goed zijn dat die al niet meer onder de 300 willen verkopen.

Ik had de eerste twee trades te pakken. 100 000 spice aan 700 sats verkocht en toen 20 000 spice aan 300 sats gekocht.

Ben momenteel arbitrage tussen de 3 plaatsen aan het doen en mocht er genoeg volume (boven de 500 000) boven de 550 prijs van sideshift.ai komen dan ga ik ook van sideshift kopen.

Ik denk dat spice de komende 3 maanden wel een market cap van 10 - 20 miljoen kan halen, ALS de BTC/BCH prijs langzaam blijft doorstijgen.
zit je nou antwoord te geven op je eigen vraag? wordt met de dag gekker hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Alsjeblieft zeg.. ik word nu een beetje pissig. Waarom wordt het toegestaan om je eigen project zo door de strot te duwen van iedereen. Een beetje fomo creëren zodat je van je bags af komt, bah bah |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

bie100 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:35:
[...]

zit je nou antwoord te geven op je eigen vraag? wordt met de dag gekker hier
Ik ben Melchuzz niet, waarom denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:36:
Alsjeblieft zeg.. ik word nu een beetje pissig. Waarom wordt het toegestaan om je eigen project zo door de strot te duwen van iedereen. Een beetje fomo creëren zodat je van je bags af komt, bah bah |:(
Ik wil juist zo veel mogelijk spice. En dan bijhouden tot alt season begint, die SLP tokens zullen dan als een gek omhoog schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
  • Laatst online: 29-09 19:40
Kain_niaK schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:36:
[...]

Ik ben Melchuzz niet, waarom denk je dat?
Omdat overal waar jij opduikt mensen extra op hun hoede zijn :P

You will understand energy and you will be happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-10 08:36
Kain_niaK schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:33:
[...]

Bedankt voor de opheldering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Grappig dit om te lezen als je mensen (één eigenlijk) op ignore hebt staan _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:44:
Grappig dit om te lezen als je mensen (één eigenlijk) op ignore hebt staan _/-\o_
Eerder irritant omdat je ook nog die quotes voorbij ziet komen, ik heb die A87 en smrived er ook nog op staan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik spice aanschaffen via LiteBit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:47:
[...]

Eerder irritant omdat je ook nog die quotes voorbij ziet komen, ik heb die A87 en smrived er ook nog op staan.
Begrijpelijk als je dat met meer personen hebt idd.. ach, ik heb geleerd niet meer in discussie te gaan en me sowieso niet zoveel meer te mengen in de gesprekken..

Deze ignore doet het goed genoeg voor mij 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
Verwijderd schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:48:
Hoe kan ik spice aanschaffen via LiteBit?
LiteBit ondersteund nog geen Spice voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melchuzz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:56:
[...]

Ah jammer. Waarom niet eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
Verwijderd schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:59:
[...]

Ah jammer. Waarom niet eigenlijk?
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 08:54
MATIC gaat maar door! +63% al op de 24h candles.
Sta dus nu nog maar -61% verlies in mijn PF. Alsie nou nog ff +150% erbij doet sta ik quitte >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al even wat vliegensvlugge research gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/P4m6435/20190806-170340.jpg

Betrouwbare bron: Kain_niaK en de output van zijn kop: Spice

Dusja er wordt in ieder geval niet om gelogen.

Succes met de handel boys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Soeski schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:08:
MATIC gaat maar door! +63% al op de 24h candles.
Sta dus nu nog maar -61% verlies in mijn PF. Alsie nou nog ff +150% erbij doet sta ik quitte >:)
Blijf je er in zitten, of verkoop je MATIC rond deze prijs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:27
D-Ed schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:44:
Waar zit die instelling? Ik heb last van nekharen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
PilatuS schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:15:
[...]

Blijf je er in zitten, of verkoop je MATIC rond deze prijs ?
Verkopen, wat zeg jij nou? :)
Ik heb in 1,5 jaar pas 2x met loss verkocht, vandaar dat ik ook zo diep in de bags zit :+
Ik hodl tot ik winst heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:19:
[...]

Verkopen, wat zeg jij nou? :)
Ik heb in 1,5 jaar pas 2x met loss verkocht, vandaar dat ik ook zo diep in de bags zit :+
Ik hodl tot ik winst heb!
Je hebt er alle vertrouwen in dat alle coins nieuwe ATH's gaan doen en coins niet naar 0 gaan ?

Ik snap het wel hoor, maar vind het nogal een gok te blijven holden. BTC, LTC, BNB, zulke coins durf ik wel aan vast te blijven houden met verlies omdat ik het vertrouwen heb dat ze toch wel weer omhoog gaan, maar een random lowcap altcoin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
Verwijderd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:03:
Ik verwacht nog een stijging van Nash (NEX). 23 augustus gaat hun exchange live en meestal is de aanloop naar zoiets toe erg bullish. Verder is Nash meer iets voor de long run en een mooie hold voor mij.
Ik verwacht vooral bij de livegang een enorme boost (waar de token ook gekocht kan worden). Token is enkel bij Switcheo en wat crappy exchanges beschikbaar. Ook alleen de munten die vrij zijn gekomen via de ICO.

Ondanks dat is hij de afgelopen maand toch flink gestegen :). Exchange met megapotentie in ieder geval!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
PilatuS schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:37:
[...]

Je hebt er alle vertrouwen in dat alle coins nieuwe ATH's gaan doen en coins niet naar 0 gaan ?

Ik snap het wel hoor, maar vind het nogal een gok te blijven holden. BTC, LTC, BNB, zulke coins durf ik wel aan vast te blijven houden met verlies omdat ik het vertrouwen heb dat ze toch wel weer omhoog gaan, maar een random lowcap altcoin ?
Ik weet ook dat het niet reeel is om dat te verwachten. En dan heb ik nog niet eens op de ATH gekocht, omdat ik al wist dat ze meestal na launch aardig droppen om daarna weer een aantal keer omhoog te gaan. Zoals nu, alleen of het genoeg is...
Ik heb lang gedacht dat de alts wel weer bij zouden trekken, maar als je al ziet hoeveel moeite de top10/top20 alts hebben om uberhaupt kopers te vinden, dan hoef ik van NEBL, GO, MTL, ENJ, AMB en nog een aantal van mijn -80'ers nooit meer iets te verwachten. Ik ben dan ook begonnen met ze om te zetten naar iets dat nog wel stijgt. Dat valt niet mee trouwens, want er zijn zowat geen alts die het goed doen de laatste tijd, dus ik ruil het ene verlies om voor het andere die ook weer zakt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willem Egel schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:51:
[...]

Ik verwacht vooral bij de livegang een enorme boost (waar de token ook gekocht kan worden). Token is enkel bij Switcheo en wat crappy exchanges beschikbaar. Ook alleen de munten die vrij zijn gekomen via de ICO.

Ondanks dat is hij de afgelopen maand toch flink gestegen :). Exchange met megapotentie in ieder geval!
Zeker veel potentie, alleen komt de token nog niet op hun eigen platform beschikbaar. Het is een security en Nash mag op dit moment nog niet handelen in securities. Hier zijn ze mee bezig en verwachten ze op een later moment. Securities en DEX zijn de toekomst. NEX is hierdoor dus gigantisch gewild op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:55:
[...]

Ik weet ook dat het niet reeel is om dat te verwachten. En dan heb ik nog niet eens op de ATH gekocht, omdat ik al wist dat ze meestal na launch aardig droppen om daarna weer een aantal keer omhoog te gaan. Zoals nu, alleen of het genoeg is...
Ik heb lang gedacht dat de alts wel weer bij zouden trekken, maar als je al ziet hoeveel moeite de top10/top20 alts hebben om uberhaupt kopers te vinden, dan hoef ik van NEBL, GO, MTL, ENJ, AMB en nog een aantal van mijn -80'ers nooit meer iets te verwachten. Ik ben dan ook begonnen met ze om te zetten naar iets dat nog wel stijgt. Dat valt niet mee trouwens, want er zijn zowat geen alts die het goed doen de laatste tijd, dus ik ruil het ene verlies om voor het andere die ook weer zakt... :)
Maar dan is zo'n MATIC pump zoals nu toch het perfecte moment om die om te zetten ? Dat MATIC een ENJ doet zou mij niets verbazen. Wel balen natuurlijk als iets als MATIC wel de weg omhoog kan vinden, maar hoe waarschijnlijk dat is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:34
bruutone schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:15:
[...]

Custom CSS (moet je activeren via de Karma store):

code:
1
div[data-owner-id="182977"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Toch wel een leuk weetje dat Bybit qua bid/ask koers van BTC de laatste tijd een beetje achterloopt op die van BitMEX. Ik zie het nu al een paar keer vandaag dat wanneer BitMEX bijv. net een spike down of up doet, de bid/asks op Bybit soms net een seconde of 3 achter BitMEX aanhobbelen. Daar BitMEX toch wel leading is, kan je hier mooi profijt uit halen, door bijv. als BitMEX omlaag klapt, en op Bybit de bids relatief nog even te hoog staan vs. BitMEX, je dan snel nog ff die hoge bid met een short kan meepakken als de koers op Bybit fff later BitMEX alsnog naar beneden volgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
PilatuS schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:59:
[...]

Maar dan is zo'n MATIC pump zoals nu toch het perfecte moment om die om te zetten ? Dat MATIC een ENJ doet zou mij niets verbazen. Wel balen natuurlijk als iets als MATIC wel de weg omhoog kan vinden, maar hoe waarschijnlijk dat is ?
Zeker! Als ik thuis was geweest vandaag i.p.v. op werk dan had ik zoiets gedaan. Maar helaas, op werk kan ik dat soort handelingen niet goed doen en monitoren de hele tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
bruutone schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:15:
[...]

Is via custom CSS gedaan (heb hier een code gekregen waar ik Kain z’n user id in moest zetten). Zit nu op mobiel (vakantie FTW!) dus kan het je ff niet aandragen.. Zal vast iemand anders doen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Grijns, het blijft altijd wennen dat de BTC in de rode cijfers staat.
Maarja, verkopen is momenteel hier geen optie.
Happy trading of hodling. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Laatst online: 28-09 21:48
RaptorXS schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:55:
In een week tijd 20% erbij, blijft wennen inderdaad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Edwin__ schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:56:
[...]

In een week tijd 20% erbij, blijft wennen inderdaad :9
Daarom zie je weinig postings meer van daytraders, evt. met hun shillcoins, die zijn bezig met hun prive eilandje te kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
RaptorXS schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:55:
Voor andere geen probleem te verkopen zag ik op de Binance app, een muur van 840BTC @ 12K :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:05:
[...]

Daarom zie je weinig postings meer van daytraders, evt. met hun shillcoins, die zijn bezig met hun prive eilandje te kopen. ;)
Het zijn toch juist voornamelijk de traders die hier posten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:05:
[...]

Nou je het zegt ik heb al een tijd geen VET, NLG, XVG TRX XRP traders gezien hier.

Misschien zijn ze eindelijk verstandig geworden en overgestapt naar Litecoin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 17:43

RyuuPro

That Damn Fly

Vandaag werd mijn Sell order op Bl3P voor mijn BTC weer getriggered.
Sta ondertussen op +20% ten opzichte van toen ik startte 14 maanden geleden.

Nu nog 55% erbij en dan sta ik quitte met de andere helft van mijn inleg die -75% heeft gedaan de afgelopen paar jaar. 8)7

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:36:
_O-

Alsof dat met btc niet is gebeurd in de run naar 20.000, toen had je ook van die mafklappers die riepen, als je nu niet koopt zie ik je op 60.000 en ook recent heb ik weer dat soort kretologie voorbij zien komen. :O

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Melchuzz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:56:
[...]

Maar het staat nu wel op blockfolio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
Mr_Ripple schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:24:
[...]

_O-

Alsof dat met btc niet is gebeurd in de run naar 20.000, toen had je ook van die mafklappers die riepen, als je nu niet koopt zie ik je op 60.000 en ook recent heb ik weer dat soort kretologie voorbij zien komen. :O
Totaal niet te vergelijken met deze shillposter die zijn eigen shitcoin opzet en vervolgens anderen aanspoort om er maar over te posten + zelf extra te shillen op diverse secties van deze site. Enfin, ik stop erover. Bad publicity is also good publicity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:31:
[...]

Totaal niet te vergelijken met deze shillposter die zijn eigen shitcoin opzet en vervolgens anderen aanspoort om er maar over te posten + zelf extra te shillen op diverse secties van deze site. Enfin, ik stop erover. Bad publicity is also good publicity
Speaking of, Holo is ook zo geweldig. :X

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:31:
[...]

Ha jij bent gewoon jaloers dat je zelf geen coin kunt verzinnen die nu al een market cap van 1.5 miljoen heeft. Da's natuurlijk nog niks, maar daar maken we er wel een miljoen of twintig van. (zeker wanneer alt season begint)

Nu trouwens een 5 million spice airdrop op cryptophyl.

Daarbij waren er hier ook een zooi tweakers die hun eigen coin ooit hebben proberen op te zetten maar daar hoor ik nu niks meer van en toen deed er niemand moeilijk (het probleem ligt dus bij jou). Maar spice heeft zeg maar de top 20 propaganda brainiacs binnen crypto te pakken gekregen (waaronder ik) dus dat komt goed.

[ Voor 19% gewijzigd door Kain_niaK op 06-08-2019 21:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bruutone
Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders....

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik zit nu een short op bitmex demo.
Domp eet... DUMP IT!! damppp eeett DUmp sell sell sell Dump eet verkoop verkoop verkoop :+

[ Voor 56% gewijzigd door A87 op 06-08-2019 22:49 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik wist niet dat er een top 20 crypto propaganda brainiacs was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ouch BTC, weer een mooie rode candle :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Loopt het toch weer anders af dan verwacht :)

Kan prima dat Bitcoin nog even de MA7 (Geel) of MA25 (Roze) opnieuw gaat testen om daarna verder omhoog te gaan. Maar het gaat de afgelopen uren toch wel erg hard omlaag...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ry7z3gbv4hDeQFqMrqxDVKMJ/full.png

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Azer schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 23:27:
Ouch BTC, weer een mooie rode candle :(
Tsja, 7 dagen op rij groene candles. Op zijn minst even een correctie is alles behalve vreemd :)

Edit: En ZIL maakt een nieuwe low *O* Oh, wacht... :(

Edit2: @Taro Hier op mijn zolderkamer vind ik dat plaatje nog steeds maar niets he :P

[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 06-08-2019 23:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:56:
Ik wist niet dat er een top 20 crypto propaganda brainiacs was
Er zijn heul veul top 20's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Maar nog meer Chinezen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik weet niet of die propaganda nou wel zo effectief is. Ik bedoel, door die propaganda hier heeft iedereen een hekel aan Bcash gekregen en wil niemand die meuk nog kopen behalve om een ritje te maken en weer te dumpen. Het is propaganda die het tegenovergestede bereikt, alles behalve effectief dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Kan goed zijn maar het is wel entertainment.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OGMeT3T.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:17
Vanochtend wakker worden met 2 ADA buy orders die er door zijn :) Nu ben ik ook klaar voor de start van alt-season!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Schuey schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 07:33:
Vanochtend wakker worden met 2 ADA buy orders die er door zijn :) Nu ben ik ook klaar voor de start van alt-season!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XxCy7pwH3jZstLFnlCM3J5Zi/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
;(

Laten we hopen dat je het mis hebt. Anderzijds zou eens schoon schip maken ook niet verkeerd zijn en de markt wat meer solide maken zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 15:38
Altcoin boom komt er vast nog wel een keer aan. gaat alleen best lang duren voordat het er is, zo lijkt het :D

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:37

raq

HaruHaru schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:02:
Altcoin boom komt er vast nog wel een keer aan. gaat alleen best lang duren voordat het er is, zo lijkt het :D
Wat denk jij wat de voortekenen zijn dan? Hoe kun je herkennen dat het "eraan" komt en waardoor denk je dat het nog lang duurt?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

raq schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:08:
[...]

Wat denk jij wat de voortekenen zijn dan? Hoe kun je herkennen dat het "eraan" komt en waardoor denk je dat het nog lang duurt?
btc dominantie in de gaten houden

https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentage

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
raq schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:08:
[...]

Ik ben geen helderziende, weet niks van voortekenen. Echter bestaat er een soort van FOMO dat mensen (nieuwelingen en niet-wetenden en de niet superrijken.) zullen denken van: Shit BTC te hoog, ik koop wel een alt-coin, is goedkoper. Die zul je vast wel hebben. 8)

Waardoor het lang duurt? BTC.D staat veeeeels te hoog en stroomt alleen maar geld naar BTC op dit moment. Kijk maar naar de BTC.D toen de alt seasons begon.

Thanks @sourcecode

BTC.D = Tradingview symbol voor Bitcoin Dominance. Daar hou ik het bij.

[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 07-08-2019 08:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Interview met de founder van Bybit. Interessant dat er in de komende 3 weken een USD swap feature komt waarmee je kunt switchen tussen BTC/USD, ETH/USD, etc. En daarna komen ze met een mogelijkheid om je BTC te parkeren in USD (geen USDT) als BTC begint te dalen en je niet short zit. Dat is wel een top feature wat gelijk bij BitMEX en tot dan bij Bybit het grootste nadeel is, dat je altijd in BTC zit en ook als je niet handelt en BTC daalt, dat je gezellig meedaalt in USD value.

[YouTube: Bybit Live AMA with Founder and CEO Ben Zhou]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Volgens mij stroomt er helemaal geen nieuw geld in crypto en wordt er alleen maar oud geld uit shitcoins de verplaatst naar BTC.

In mijn kleine omgeving vind iedereen het wel mooi en stapt niemand in, de FOMO is ook weg.

Al een paar keer gezegd er is geen enkele alt coin op een paar store of value coins na die wat toevoegen, steeds meer mensen gaan dat inzien en zal daardoor imo alleen maar verder afdalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:24:
Volgens mij stroomt er helemaal geen nieuw geld in crypto en wordt er alleen maar oud geld uit shitcoins de verplaatst naar BTC.

In mijn kleine omgeving vind iedereen het wel mooi en stapt niemand in, de FOMO is ook weg.

Al een paar keer gezegd er is geen enkele alt coin op een paar store of value coins na die wat toevoegen, steeds meer mensen gaan dat inzien en zal daardoor imo alleen maar verder afdalen.
I agree!

Alleen maar intern gehossel.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru

Ja ook dat dus, amper nieuwe geld of dus helemaal niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:00

Bekijk anders deze site is: https://coinlib.io/global-crypto-charts

Hier heb je wel een mooi overzicht van de moneyflow binnen de crypto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Schuey schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 07:33:
Die gaat al netjes richting de 5 cent :) Zou 4 cent ook nog lukken?

ONT zit nu ook aan de verkeerde kant van de 0.9x...

Op 30-4-2018 had je voor 802 ONT -> 1 Bitcoin. Nu kan je voor 940 Dollar 1.000 ONT kopen. En ONT heeft nog nooit een ATH laten zien tijdens een Bitcoin ATH, omdat ONT toen nog niet bestond. De risk reward ratio is wat dat betreft wel erg mooi, met daarnaast een stukje dividend.

Zal je altijd zien, over een paar maanden denken we allemaal: Hadden we toen maar flink ingeslagen, altseason is here! Ik ga er misschien wel wat extra fiat insteken, dan hoef ik de hoeveelheid Bitcoin niet af te zien nemen, parkeer ik ze aan de zijkant en kijk ik over een paar maanden wel weer.
Ik vermoed dat dat oud nieuws is en iemand dat weer aan het oprakelen is voor wat extra aandacht en fud.

CZ bemoeit zich er ook al mee:
PilatuS schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 23:28:
[...]
Edit2: @Taro Hier op mijn zolderkamer vind ik dat plaatje nog steeds maar niets he :P
Ik kan echt niet aan dark mode wennen op Binance. Op Coinbase Pro wel, daar blijft voor mij alles goed leesbaar, maar op Binance vind ik o.a. de linkerkant van de getallen in het orderbook slecht leesbaar worden. Het is geen felrood en felgroen op zwart, maar een laffe kleur. Ach ja, zo blijf jij wel wakker :)

[ Voor 33% gewijzigd door Taro op 07-08-2019 09:04 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Oud nieuws voor mij die zag een een tijdje terug al voorbij komen op telegram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
micmulder schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:56:
[...]

Bekijk anders deze site is: https://coinlib.io/global-crypto-charts

Hier heb je wel een mooi overzicht van de moneyflow binnen de crypto
Daar kan je niet zoveel mee en zegt verder niks over nieuw geld dat de markt binnen komt, ik trade alleen in EUR pairs dat betekend niet dat er nieuw EUR die markt binnen stroomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:00
Slux schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:01:
[...]

Daar kan je niet zoveel mee en zegt verder niks over nieuw geld dat de markt binnen komt, ik trade alleen in EUR pairs dat betekend niet dat er nieuw EUR die markt binnen stroomt
Ik zeg ook niet dat je hier vanuit alles kan opmaken, alleen het geeft je wel een kleine indicatie/houvast.
Daarbij staat er ook een flow van de EUR en andere valuta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:30

oNo

Mooi wakker worden zo op vakantie. M'n zak MATIC die ik heb ingeruild voor een hele zooi BNB na het nieuws van Coinbase gaat lekker 8)7 *O*
Ok heb ook wat ONE er bij, maar meer MATIC. Dit vanwege dat deze eerder een veel hogere pump heeft gehad en ik denk dat er meer bagholders wachten op break even. Een eerder verlies op deze coin is er al weer mooi uit ;) en weggezet deze keer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 21:24

Bever!

3

Sahara schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:15:
Interview met de founder van Bybit. Interessant dat er in de komende 3 weken een USD swap feature komt waarmee je kunt switchen tussen BTC/USD, ETH/USD, etc. En daarna komen ze met een mogelijkheid om je BTC te parkeren in USD (geen USDT) als BTC begint te dalen en je niet short zit. Dat is wel een top feature wat gelijk bij BitMEX en tot dan bij Bybit het grootste nadeel is, dat je altijd in BTC zit en ook als je niet handelt en BTC daalt, dat je gezellig meedaalt in USD value.

[YouTube: Bybit Live AMA with Founder and CEO Ben Zhou]
Wat je zegt is onjuist, 1x short is een cash positie en kan je niet geliquideerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Update van Binance ivm de KYC leak:

https://www.binance.com/e...atement-on-False-KYC-Leak

Je kunt max 25 Bitcoin verdienen door de persoon bekend te maken die de afbeeldingen verspreid :)

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 07-08-2019 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
Taro schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:02:
Update van Binance ivm de KYC leak:

https://www.binance.com/e...atement-on-False-KYC-Leak

Je kunt max 25 Bitcoin verdienen door de persoon bekend te maken die de afbeeldingen verspreid :)
Mooi shit als je toevallig Erik van het Hof bent... Gelukkig zag ik mijzelf er niet bij staan tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Taro schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:58:
[...]

Die gaat al netjes richting de 5 cent :) Zou 4 cent ook nog lukken?
Goedkoopste klompje was op 4,75 cent gekocht zelfs, dus dat acht ik niet geheel onmogelijk, maar
dan moet er misschien wat aanleiding zijn. Vanacht zag ik bij de XRP koers ook een flinke drop, geen idee hoezo.

Die extra fiat had ik er vorige maand ingestopt, klein bedrag, maar wel op leuke instapmomenten voor mezelf en wat DCA (in euro's, dus ECA? ?:P ) :)

[ Voor 15% gewijzigd door Schuey op 07-08-2019 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Bever! schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:34:
[...]

Wat je zegt is onjuist, 1x short is een cash positie en kan je niet geliquideerd worden
Wat die CEO hier zegt: YouTube: Bybit Live AMA with Founder and CEO Ben Zhou, is dat er een USD wallet komt dat fungeert als een safe haven voor je assets, hij zegt praat over een hedge dat zorgt waarbij je BTC kunt swappen naar USD. Dus toch een vorm van een constante USD value. Of zie ik iets over het hoofd? Ik ben om eerlijk gezegd niet bekend met het fenomeen hedging.

Als het 1x short is, dan ben je dus beschermd tegen koersdaling, maar als BTC stijgt dan blijft je USD value gelijk, maar daalt je value in BTC als je dus 1x short?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
Volgens mij is er iets goed fout gegaan bij cryptophyl:
https://ibb.co/wSkwPcF

Edit:
Is gewijzigd :P

[ Voor 14% gewijzigd door Melchuzz op 07-08-2019 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Melchuzz Wel opvallend dat er hier 2 mensen over Spice praten en ze allebei een relatie met BCH hebben. Zal wel toeval zijn O-)

Edit: Ik kan mij het bericht nog herinneren waarbij iemand aantoonde dat KN ergens aangaf de mensen op dit forum wel voor zijn rekening te nemen om BCH bij te gaan shillen en verkondigen. Is er nu ergens een soortgelijke post te vinden waarbij iemand een groep mensen met een soort collectebus op pad stuurt om zieltjes te gaan winnen en een nieuwe shitcoin tot een succes te maken?

Bitcoin is de enige echte Bitcoin en niemand trapt op dit moment meer in nieuwe ICO's of mooie verhalen.

[ Voor 68% gewijzigd door Taro op 07-08-2019 12:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:25
Net wat Spice gekocht. Dus nu ben ik niet langer Bitcoin (BCH) maximalist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 16:38
nou dat wordt weer gehaktballen vreten deze week :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 09:45
BFmango schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:22:
Wat er nu allemaal op de aandelenmarkt aan het gebeuren is, dat is pas REKT gaan.

Er zijn echt een hoop mensen veel geld kwijtgeraakt vandaag en vrijdag.

Inclusief ik :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F

-O- -O- -O-
Sell in may and go away. But ­remember to come back in September.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Laatst online: 15-12-2024
blubbers schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:53:
[...]

Sell in may and go away. But ­remember to come back in September.
Bijkopen.

Alles staat nu in de uitverkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

BFmango schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:17:
[...]

Bijkopen.

en wat koop jij zoal bij dan ?
want die uitverkoop dachten we weken geleden ook al........
bijv. ZIL

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:55
Voor mezelf recent beslist om te stoppen met alt-coins for now. Enkel nog BTC traden op ByBit.

Vanochtend in een long gestapt op 11586, we zullen zien waar het eindigt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 23:43
Vannacht geliquideerd doordat een buy order gecancelled is. Support op Bybit ingeschakeld, want ik weet heel zeker dat ik niet zelf de order heb geannuleerd. Support-mannetje kijkt de logs na, ziet dat de order is aangemaakt op 06-08 23:nogwat (zoals verwacht), en geannuleerd op 05-08. Hey, wacht even, dat kan natuurlijk niet. Hij gaat het nu verder laten uitzoeken. Ik ben benieuwd wat hieruit komt en of ze mij nu gaan compenseren voor het verlies. Laten we het hopen, want dit is wel balen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
sourcecode schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:21:
[...]

bijv. ZIL
Ik blijf ZIL kopen, you can judge me, i dont care. ik gok er op :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
BFmango schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:17:
[...]

Bijkopen.

Het staat al maaaaanden in de uitverkoop allemaal. Om vervolgens een kortingsactie te krijgen op de uitverkoop. En daarna een laatste kans korting-sticker op die kortingsactie. En daarna nog eens 20% korting op de gehele collectie op de korting van de kortingsactie. :+
En bij sommige alts lijkt het alsof we in de opheffingsuitverkoop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik weet niet of er hier nog NANO traders zijn ? laatste weken kan je er erg lekker aan verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
BFmango schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:22:
Wat er nu allemaal op de aandelenmarkt aan het gebeuren is, dat is pas REKT gaan.
Mooi! Neem de huizenmarkt ook even mee de afgrond in _/-\o_

Lang leve Bitcoin *O*
Alles komt goed d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:10:
Ik weet niet of er hier nog NANO traders zijn ? laatste weken kan je er erg lekker aan verdienen.
Ik vind NANO op Binance een te laag volume hebben om fatsoenlijk mee te kunnen traden. Een swingtrade is nog wel te doen, maar een scalp schiet niet op. Zelfs niet al te grote bedragen zijn lastig kwijt te raken als het nodig is zonder enorm veel slippage. Met 350k volume op 24 uur pak ik liever een andere coin met meer volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Laatst online: 15-12-2024
sourcecode schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:21:
[...]

bijv. ZIL
Ik heb het over normale aandelen. Geen Bitcoins.

Heb deze week Realty Income Inc. en Vereit Inc. extra bijgekocht. Hebben het afgelopen halfjaar erg goed gedaan voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:57
M'n Moneros op een hogere koers dan de Litecoins...... strange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Weer een nieuwe Bart in the making?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
Luuk schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:37:
Weer een nieuwe Bart in the making?
Wellicht, de vraag is wanneer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:32:
[...]

Ik vind NANO op Binance een te laag volume hebben om fatsoenlijk mee te kunnen traden. Een swingtrade is nog wel te doen, maar een scalp schiet niet op. Zelfs niet al te grote bedragen zijn lastig kwijt te raken als het nodig is zonder enorm veel slippage. Met 350k volume op 24 uur pak ik liever een andere coin met meer volume.
Ik zit op Huiboi en dat gaat best aardig daar moet ik zeggen maar ik speel ook maar met een paar k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
AlterMann schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:32:
Vannacht geliquideerd doordat een buy order gecancelled is. Support op Bybit ingeschakeld, want ik weet heel zeker dat ik niet zelf de order heb geannuleerd. Support-mannetje kijkt de logs na, ziet dat de order is aangemaakt op 06-08 23:nogwat (zoals verwacht), en geannuleerd op 05-08. Hey, wacht even, dat kan natuurlijk niet. Hij gaat het nu verder laten uitzoeken. Ik ben benieuwd wat hieruit komt en of ze mij nu gaan compenseren voor het verlies. Laten we het hopen, want dit is wel balen zo.
Wow dat meen je! Hou ons op de hoogte als je wil, ben erg benieuwd of en hoe je gecompenseerd gaat worden. Wel heel vreemd dat dit uberhaupt heeft kunnen gebeuren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:46:
[...]

Ik zit op Huiboi en dat gaat best aardig daar moet ik zeggen maar ik speel ook maar met een paar k.
Op Binance is het bijna niet te doen met dat volume. Zie de laatste trades en de tijden die er bij staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9fGs8zYSokuT3lt0QiGdw5OX/full.jpg

Dan ook maar 1 of 2k verkopen wordt een strijd tegen de bots die constant orders aanpassen. Een tijdje terug was ik bezig met TFUEL en ben toen zowat een half uur bezig geweest een order kwijt te raken via limit. Een marketorder was sowieso geen optie en limit was een gevecht. Dan liever iets als MATIC pakken met enorm volume en een goed gevult orderboek waarbij ook een marketsell geen probleem is. Heb nu met mijzelf afgesproken eigenlijk alles met minder dan 1 miljoen volume in 24 uur niet aan te raken. Veel te veel gezeik mee gehad. Kan die tijd beter ergens anders insteken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:57:
[...]

Op Binance is het bijna niet te doen met dat volume. Zie de laatste trades en de tijden die er bij staan.

[Afbeelding]

Dan ook maar 1 of 2k verkopen wordt een strijd tegen de bots die constant orders aanpassen. Een tijdje terug was ik bezig met TFUEL en ben toen zowat een half uur bezig geweest een order kwijt te raken via limit. Een marketorder was sowieso geen optie en limit was een gevecht. Dan liever iets als MATIC pakken met enorm volume en een goed gevult orderboek waarbij ook een marketsell geen probleem is. Heb nu met mijzelf afgesproken eigenlijk alles met minder dan 1 miljoen volume in 24 uur niet aan te raken. Veel te veel gezeik mee gehad. Kan die tijd beter ergens anders insteken.
Okay, op huibi is het volume ook om te huilen maar ik zet elke keer een koop en verkoop ordertje neer met +/-15 cent marge en ze zijn er elke keer doorheen, ik zit er voor de rest ook niet op, krijg een melding dat ie er door is en plaats weer een nieuwe, het is geen daytrade muntje meer dagen muntje voor mij waar ik weinig aan hoef te doen.
Market orders werk ik zo ie zo niet mee, hadden we laatst al over gehad, met EUR pairs zijn de boekjes gewoon te dun.

Edit
ik zie nu pas dat BTC al weer een tijdje boven de 12k staat *O*
Tijd om wat litecoin, bcash en dash in te slaan

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 07-08-2019 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Omnomnom, de aandelenbeursen en rente zakken weer, goud en BTC stijgen.
Niks nieuws onder de zon dus.
Hodl ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 07-08-2019 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Zou mij niet verbazen als we een pumpje krijgen met BTC, gevolgd door een lange rode kaars.
Pagina: 1 ... 47 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!