[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Richh schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:13:
[...]

Als je zeker weet dat je over een paar dagen voor fors lager kan instappen zou ik alles eruit halen, des te groter is je winst op termijn :P

Zelf heb ik daar de ballen niet voor :+ Beetje fomo.
Haha i know what you mean :)

Maar toch, als je enkel je winst eruit haal, doe je dan geen verlies met de rest op lange termijn?

Iemand die me wat kan bijpraten wat beter is als je wilt uitcashen? Het is namelijk zo, ik ging al es wat BTC verkopen op 12K maar ik zei, ik wacht wel effe, die stijgt nog wel .... die bleef maar dalen en dalen en zat bijna aan de koers van mijn inleg .... dus alle winst verdampt :(

a) volledige inleg + winst eruit halen

b) enkel je winst eruit halen op koers X - de rest (inleg) laat je gewoon staan aan de koers dat je hem gekocht hebt. Dan bereken je je BTC (winst x koers) hoeveel je moet verkopen

c) gewoon niets doen en hopen op nog een stijging

Wat zou jij doen? BTC heeft al paar keren de 11-12k geruikt maar teruggevallen naar 7-8K.

Er zitten er hier een pak Crypto tweakers die veel meer weten dan mij :)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

b)

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Wat de hell jongen. Die sell wall werd opgegeten zoals mijn kat zijn vlees eet. Vervolgens tikt het 12k aan en rusht het even 150 dollar omhoog binnen 1 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
spietie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:01:
[...]

Maar toch, als je enkel je winst eruit haal, doe je dan geen verlies met de rest op lange termijn?

Iemand die me wat kan bijpraten wat beter is als je wilt uitcashen? Het is namelijk zo, ik ging al es wat BTC verkopen op 12K maar ik zei, ik wacht wel effe, die stijgt nog wel .... die bleef maar dalen en dalen en zat bijna aan de koers van mijn inleg .... dus alle winst verdampt :(

b) enkel je winst eruit halen op koers X - de rest (inleg) laat je gewoon staan aan de koers dat je hem gekocht hebt. Dan bereken je je BTC (winst x koers) hoeveel je moet verkopen

Wat zou jij doen? BTC heeft al paar keren de 11-12k geruikt maar teruggevallen naar 7-8K.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

b)
Leer van je fouten.. Ergo, haal in ieder geval iets van je inleg eruit. Zodoende hoef je niet erg te balen als de koers weer daalt en ook niet heel erg te balen als de koers toch nog doordendert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 15:38
nieuwe parabolic wave?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:46
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

b)
Je kan overwegen om gestaffeld in- en te verkopen.

(ik doe nu hetzelfde met BTC die is ingekocht op 9389 en 9572 :) )

[ Voor 5% gewijzigd door Appeltjeeitje op 06-08-2019 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:03:
[...]

Leer van je fouten.. Ergo, haal in ieder geval iets van je inleg eruit. Zodoende hoef je niet erg te balen als de koers weer daalt en ook niet heel erg te balen als de koers toch nog doordendert.
Dus niet enkel je winst dan?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Appeltjeeitje schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:05:
[...]

Je kan overwegen om gestaffeld in- en te verkopen.

(ik doe nu hetzelfde met BTC die is ingekocht op 9389 en 9572 :) )
Hoe bedoel je juist, gestaffeld? Kan dat woordje niet echt :9

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
spietie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:09:
[...]

Hoe bedoel je juist, gestaffeld? Kan dat woordje niet echt :9
Stapsgewijs.. een stukje op koers x, een stukje op koers y en nog een stukje op koers f etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 15:18
Wanneer cashen is de vraag? Toch best lastig vind ik in de huidige trend. Deze is zo agressief naar boven dat nu uitstappen geen optie lijkt... en zodadelijk weer spijt als hij 10% naar beneden dondert. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 13:27

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

bruutone schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:10:
Wanneer cashen is de vraag? Toch best lastig vind ik in de huidige trend. Deze is zo agressief naar boven dat nu uitstappen geen optie lijkt... en zodadelijk weer spijt als hij 10% naar beneden dondert. :X
Ik ga zo winst cashen, ik kijk het nog even aan, maar trek dan m'n BTC winst eruit, het is mij al te vaak gebeurd dat ik winst denk te pakken, de boel instort, en ik dus netto na 3 jaar in Crypto te zitten, nog steeds netto 50 euro verlies heb. Ik ben een trieste mafklapper. :+

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:10:
[...]

Stapsgewijs.. een stukje op koers x, een stukje op koers y en nog een stukje op koers f etc etc
Aha ok bedankt maar probleem is dat ik nu wat gekocht heb op 8600 euro , die staat al goed in de plus, zo'n 30% ofzo. Heb al 2x meegemaakt dat ik ging verkopen maar toch wachten op nog een stijging en dan zakt de koers. Je blijft wachten omdat je denkt, hey die stijgt wel weer maar ... haha zakt en zakt tot bijna aan mijn inlegkoers.

Denk dat iedereen van ons deze situatie al meegemaakt heeft (misschien de die-hards niet O+ ) maar natuurlijk dat is de moeilijkheid om te beslissen wat te doen.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

spietie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:12:
[...]

Aha ok bedankt maar probleem is dat ik nu wat gekocht heb op 8600 euro , die staat al goed in de plus, zo'n 30% ofzo. Heb al 2x meegemaakt dat ik ging verkopen maar toch wachten op nog een stijging en dan zakt de koers. Je blijft wachten omdat je denkt, hey die stijgt wel weer maar ... haha zakt en zakt tot bijna aan mijn inlegkoers.

Denk dat iedereen van ons deze situatie al meegemaakt heeft (misschien de die-hards niet O+ ) maar natuurlijk dat is de moeilijkheid om te beslissen wat te doen.
Ik blijf zelf nog spijt hebben dat ik in 2008 m'n maten uitlachte van; crypto? Weggegooid geld!, en je toen dus BTC kon kopen voor een schijntje. Kocht je toen bijv 100 bitcoin voor, iets vna 300 euro. Dan was je nu miljonair geweest. Maar zoals zo vaak gezegd; als je alles van te voren weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf wel hodlen op weg naar de 100k of 3k dus als jullie nou je winst verzekeren dan heb je altijd vergelijkingsmateriaal bij mij.

#lambomoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

b)
Begin 2018 heb ik mijn inleg + winst uit laten betalen (ingestapt precies twee jaar geleden, ook tijdens mijn vakantie).

Nu ‘speel’ ik alleen nog maar met ‘de winst’. Om eerlijk te zijn heb ik van de winst ook een miner gekocht (+ mijn hondje) maar die miner is weer verkocht en daar heb ik weer IOTA van teruggekocht toen die nog op $1,86 stond 😂

Nu zit ik er voor de lange termijn in met een ‘de dood of de gladiolen’ doordachte tactiek en all in op IOTA.

Lang verhaal kort. Haal er bij winst zsm je inleg uit en je kunt met een gerust hart verder in deze doldwaze wereld. En als het verlies nu teveel pijn doet dan heb je regel 1 niet nageleefd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
spietie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:12:
[...]

Tja en nu wil je van ons horen wat je moet doen, maar dat dilemma hebben wij allemaal :+
Het ligt allemaal aan je toekomstvisie voor bitcoin (hoe hoog denk je dat die zal gaan in de verre toekomst), de grootte van de investering (hoe meer geld hoe belangrijker het is om tijdig te cashen) en in hoeverre je tevreden bent met de reeds gerealiseerde winst. Ik heb er in ieder geval van geleerd en probeer zo nu en dan er wat uit te halen, maar veruit het grootste deel houd ik erin voor de longterm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:37
NeFoRcE schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:14:
[...]

Ik blijf zelf nog spijt hebben dat ik in 2008 m'n maten uitlachte van; crypto? Weggegooid geld!, en je toen dus BTC kon kopen voor een schijntje. Kocht je toen bijv 100 bitcoin voor, iets vna 300 euro. Dan was je nu miljonair geweest. Maar zoals zo vaak gezegd; als je alles van te voren weet.
Dat heb ik ook wel eens gedacht maar daarbij moet je ook zo eerlijk zijn om te beseffen dat je dan waarschijnlijk al ver daarvoor weer had verkocht (ik in ieder geval zeker wel). Er zijn er maar heel weinig die vanaf 2009 tot 2017 hebben gehodl.

Daarom deden de alts het ook zo goed in 2017 (als coin x van 1 cent naar 10 dollar gaat ben ik rijk), iedereen dacht met een pennycoin snel heel erg rijk te kunnen worden. In die hysterie zijn er daadwerkelijk ook een aantal rijk geworden maar het gros van de mensen kwam er zeer bekaaid vanaf.

[ Voor 17% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-08-2019 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Heb toch al een nieuwe Iphone en Apple Watch kunnen uithalen uit de eerdere winst dus niet zo slecht :)

Tja moest iedereen hier een glazen bol hebben, dan waren we al miljonairs, zeker A87 met zijn ARK :+

Maar van TA ken ik de nougaballen van daarmee dat ik liever wat advies hoor van mensen die al jaren hiermee bezig zijn. Niet dat ze dan exact weten wat te doen, maar hebben toch wat meer inzicht dan mezelf _/-\o_

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
TuutjDrie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:16:
[...]

Er zijn er maar heel weinig die vanaf 2008 tot 2017 hebben gehodl.
Ik durf wel te zeggen, niemand!

Bitcoin is pas voor het eerst gemined op 3 januari 2009. :P

[ Voor 42% gewijzigd door Dark Matter op 06-08-2019 09:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 15:20
NeFoRcE schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:14:
[...]

Ik vind dit wel grappig. 2 post hiervoor schrijf je dat je nu gaat verkopen (prima hoor!) maar dit laat wel zien dat je nooit miljonair zou zijn geworden in 2008 omdat jij dan ook het grootste deel verkocht had na een kleine stijging voordat het uberhaubt zo veel gestegen was. Prijs kan nu net zo goed door stijgen naar 50k en dan voel je je achteraf weer zo omdat je zoveel had kunnen verdienen. Maar de meeste van ons kunnen die druk niet aan om lang af te wachten zonder die winst te pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Mirved schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:22:
[...]

Ik vind dit wel grappig. 2 post hiervoor schrijf je dat je nu gaat verkopen (prima hoor!) maar dit laat wel zien dat je nooit miljonair zou zijn geworden in 2008 omdat jij dan ook het grootste deel verkocht had na een kleine stijging voordat het uberhaubt zo veel gestegen was. Prijs kan nu net zo goed door stijgen naar 50k en dan voel je je achteraf weer zo omdat je zoveel had kunnen verdienen. Maar de meeste van ons kunnen die druk niet aan om lang af te wachten zonder die winst te pakken.
Precies dit inderdaad. Daarom ben ik ook maar een simpele burger en geen beurshandelaar ;(

Vorig jaar op vakantie geweest naar de USA. Ook naar Las Vegas. En je raadt het al, niet gegokt. Ik ken mijzelf. Dat gaat geld kosten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
PilatuS schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:01:
[...]

Als het niet gebeurt is het nu wel jouw schuld he :P
Told you ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Daar was vannacht wel een daling tot 11570 voor nodig :+ Net boven m'n buy order ;w :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:44:
[...]

Daar was vannacht wel een daling tot 11570 voor nodig :+ Net boven m'n buy order ;w :'(
Agh bekijk het van de zonnige kant..
Ik was juist all-in gegaan vannacht en kan zo mijn vakantie cash aftikken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:44:
[...]

Mag ik vragen hoe/waar je dat ingesteld hebt? Ik heb eerder wel eens op die bittrex/bitfinex enzo gezeten, maar dat is me net ff wat teveel gedoe allemaal. Koop nu alles bij LiteBit. Maar je kan daar niet auto-buy doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
NeFoRcE schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:48:
[...]

Mag ik vragen hoe/waar je dat ingesteld hebt? Ik heb eerder wel eens op die bittrex/bitfinex enzo gezeten, maar dat is me net ff wat teveel gedoe allemaal. Koop nu alles bij LiteBit. Maar je kan daar niet auto-buy doen.
Op een exchange, in dit geval Binance. Daar kan je je assets parkeren in een zogenaamde stablecoin zoals usdt (of pax), en kan je bij een bepaalde koers instellen om weer in te stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

NeFoRcE schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:12:
[...]

Ik ga zo winst cashen, ik kijk het nog even aan, maar trek dan m'n BTC winst eruit, het is mij al te vaak gebeurd dat ik winst denk te pakken, de boel instort, en ik dus netto na 3 jaar in Crypto te zitten, nog steeds netto 50 euro verlies heb. Ik ben een trieste mafklapper. :+
Zo, 50 EUR winst eruit gehaald.

Kan ik nu rustig de vergadering in :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:38
NeFoRcE schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:01:
[...]

Zo, 50 EUR winst eruit gehaald.

Kan ik nu rustig de vergadering in :+
gefeliciteerd man met je vergaarde rijkdom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Slux kan daar een week van eten.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ga eens op de exchanges kijken, Binance bijvoorbeeld. LiteBit is handig om een snelle aankoop te doen, maar om te traden echt super onvoordelig.

Best knap eigenlijk dat je daar 50 euro winst uit hebt weten te halen.

Edit: desnoods coinbase pro zodat je euro pairs hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2019 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:23

oNo

Mooi BTC pumpje.

Hoe kan je goed beginnen maar het niet goed doen.

Een deel BTC inruilen voor LTC, vlak voor de halving.
BTC blijft stabiel, LTC pumpt ff lekker.
Niets doen.
En nu, LTC weer terug (zelfs iets lager dan inkoop geweest) en een BTC pump gemist.

Prachtig hoe de markt beweegt, allemaal kansen om je heen en je er niets van hebt gemaakt... 8)7 |:(
En zelfs nadat je gisteren tegen jezelf hebt gezegd nu op tijd profit pakken... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Als ik naar de grafiek (kraken) kijk van BTC zie ik gisteren overdag, van 08.30h tot 19.30h, stijgende koersen in combi met hoge volumes (vergeleken met de nacht) en afgelopen nacht afkalvende koersen bij lage volumes.

Vanmorgen start weer net als gisteren, hogere koersen bij hogere volumes.

Is hier een logische verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:23

oNo

bie100 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:08:
[...]
gefeliciteerd man met je vergaarde rijkdom
:Y)

Maar profit pakken, hoe klein ook, en een (goed) ander moment instappen is wel de basis.
Alle kleine positieve beetjes helpen (= relatief)
Het is in elk geval beter dan toekijken hoe je pf langzaam in waarde zakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Dit soort berichten moeten we hebben!

https://nl.investing.com/...-als-veilige-haven-128699

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Meanwhile worden onze keiharde euro's alleen maar minder waard:
https://frontpage.fok.nl/...li-2-5-procent-hoger.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
[...]

Serieus? Dan ben je echt een dief van je eigen portemonnee, zeker als je daar ook nog eens verkoopt.
Dat is dan per transactie grofweg 2% wat je weggooit :o . Maak een account op coinbase oid en dump daar je fiat. Dan kun je ook stop loss en buy order instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:35

Secsytime

Automagisch

Dat krijg je als de rente in Europa kunstmatig laag gehouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Secsytime schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:37:
[...]

Dat krijg je als de rente in Europa kunstmatig laag gehouden wordt.
Yup en de FED die lekker dollars bijdrukt. Het is 1 kunstmatige bubbel aan het worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Telefooncal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:35

Telefooncal

Tring tring!

bruutone schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:37:
[...]

Serieus? Dan ben je echt een dief van je eigen portemonnee, zeker als je daar ook nog eens verkoopt.
Dat is dan per transactie grofweg 2% wat je weggooit :o . Maak een account op coinbase oid en dump daar je fiat. Dan kun je ook stop loss en buy order instellen.
Ik zou Kraken aanraden, gratis storten met SEPA en vaak nog dezelfde dag op je account bijgeschreven. Ook bijzonder goede helpdesk mocht er ooit eens iets gebeuren met je account. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Telefooncal schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:49:
[...]

Ik zou Kraken aanraden, gratis storten met SEPA en vaak nog dezelfde dag op je account bijgeschreven. Ook bijzonder goede helpdesk mocht er ooit eens iets gebeuren met je account. _/-\o_
@Verwijderd had laatst problemen met kraken.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Appeltjeeitje schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:23:
Als ik naar de grafiek (kraken) kijk van BTC zie ik gisteren overdag, van 08.30h tot 19.30h, stijgende koersen in combi met hoge volumes (vergeleken met de nacht) en afgelopen nacht afkalvende koersen bij lage volumes.

Vanmorgen start weer net als gisteren, hogere koersen bij hogere volumes.

Is hier een logische verklaring voor?
Voor wat? Dat er hogere volumes zijn of de correlatie tussen hoge volumes en een snel stijgende of dalende markt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
Retrace naar 11.800 incoming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Azer schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:10:
[...]

Voor wat? Dat er hogere volumes zijn of de correlatie tussen hoge volumes en een snel stijgende of dalende markt?
Eigenlijk meer vanuit het idee dat s'nachts het Oosten leading is (?) en overdag het Westen.
En als hierin een verschil is, kijkt dan op dit moment Azie anders naar de markt dan wij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Misschien. Zelf wil ik eerst nog even naar €11800......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Op 13k usdt staat op Binance een sellorder van 274 stuks btc :+
Niet schokkend veel maar wel opvallend

[ Voor 24% gewijzigd door PHPResource op 06-08-2019 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:55:
Op 13k usdt staat op Binance een sellorder van 274 stuks btc :+
Niet schokkend veel maar wel opvallend
Nou, ik wil je wel vertellen dat dat niet de mijne zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Appeltjeeitje schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:57:
[...]

Nou, ik wil je wel vertellen dat dat niet de mijne zijn :)
Haha en de 1194 stuks op 12.500 dan? :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:58:
[...]

Haha en de 1194 stuks op 12.500 dan? :*)
Niet dat ik weet maar mss is mijn vrouw weer bezig....... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Om winst uit te cashen, gebruiken jullie een tool of website waar je het kan omrekenen?

Of gewoon via het sellmenu item van bijv Coinbase Pro?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
spietie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:05:
Om winst uit te cashen, gebruiken jullie een tool of website waar je het kan omrekenen?

Omrekenen of omzetten naar cash? Mijn enige keer dat ik uit liet cashen deed ik via mijn btc wallet, de waarde stuurde ik naar Bitonic en die storten dat door naar mijn rekening.

Nu zal ik dat doen via Coinbase overigens ivm minder fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
D-Ed schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:11:
[...]

Omrekenen of omzetten naar cash? Mijn enige keer dat ik uit liet cashen deed ik via mijn btc wallet, de waarde stuurde ik naar Bitonic en die storten dat door naar mijn rekening.

Nu zal ik dat doen via Coinbase overigens ivm minder fee.
Ook hier via Coinbase. Uitbetaling van hen naar je bank duurder maar 1 dag, vliegensvlug!

Ik bedoelde , om rap uit te rekenen hoeveel BTC je moet verkopen om je winst af te roomen. Doe je dit bijv via de exchange of gebruik je een (online) tool?

@D-Ed aan welk bedrag cash jij uit? (euro)

[ Voor 3% gewijzigd door spietie op 06-08-2019 12:24 ]

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
spietie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:20:
[...]

Ook hier via Coinbase. Uitbetaling van hen naar je bank duurder maar 1 dag, vliegensvlug!

Ik bedoelde , om rap uit te rekenen hoeveel BTC je moet verkopen om je winst af te roomen. Doe je dit bijv via de exchange of gebruik je een (online) tool?

Met een calculator? BTC amount * dollar price? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
hmmm, ik ben weer te hebberig, deksel op de neus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Appeltjeeitje schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:35:
hmmm, ik ben weer te hebberig, deksel op de neus.....
Zooo.. in 1 minuut $600 down.. wow.. ja ik zal ook al te wachten op 12500 en hoger, nope weer even terug zegt iemand :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:47
We'll meet again.

Afbeeldingslocatie: https://miseciara.files.wordpress.com/2013/11/bart.gif

:(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
spietie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:20:
[...]

Oh zo.. Op een gegeven moment stond mijn winst op iets van 26 x de inleg.. Dat heb ik verder niet op de cent meer terug gerekend maar via de Delta app krijg je snel een goed beeld :*)

Ik heb mijn inleg en iets van 6 keer de winst uitgekeerd.. In die periode zaten we overigens al wel in de neerwaartse trend dus erg blij dat ik toen die keuze maakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTY2
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10-2024
rebuyyyy :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Good call

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
spietie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:05:

Even een excel maken in 2 minuten? Een voorbeeld:
Inkoopprijs aantal fees Totaal Huidige koers totaal netto winst/verlies %

[ Voor 15% gewijzigd door bruutone op 06-08-2019 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefooncal schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:49:
[...]

bijzonder goede helpdesk? nou dan heb je andere exchanges nog niet meegemaakt. Kraken helpdesk is echt niet bijzonder goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Dikke tip. De eerste SLP token op Bitcoin Cash die geen stablecoin is word voor het eerst verhandelt op Coinex. Coinex heeft ongeveer een miljoen gebruikers (voornamelijk chinees)

Ik denk dat spice een beetje de dogecoin van Bitcoin Cash gaat worden. Vermits het de eerste SLP token is die een markt waarde krijgt denk ik dat er wel veel mensen zullen zijn die ook zo zullen redenneren.

Mocht er weer een bull market komen met BTC over de 20 000 dan zullen BTC en Ethereum alle twee snel tegen scalings problemen aanlopen. Bitcoin Cash is een stuk simpler dan Ethereum en door de hogere blocksize limiet plus de engineering die alle BCH coders hebben uitgevoerd kan BCH momenteel 8 miljoen tx per dag aan. (20 MB blocks) zonder verdere centralisatie.

Bij een bull market over de 20 000 USD voor BTC betekend dat dus dat BTC en Ethereum weer traag en duur worden, terwijl BCH een stuk verder kan. Een SLP token markt op BCH kan dus een heel eind gaan voor het versturen van tokens meer dan een cent kost. En ik denk dat dat wel verschil maakt.

Ook is er momenteel arbitrage mogelijk tussen 3 SLP token websites. Sideshift.ai, cryptophyl en memo.cash.

Sideshift en cryptophyl zijn 1 conf terwijl memo.cash 0 conf is. Het is erg lekker om spice of BCH van sideshift of cryptophyl naar memo.cash te sturen en meteen te kunnen verkopen zonder op confirmatie hoeven te wachten.

Ik heb laatst 3 arbitrages gedaan binnen 1 BCH block. En ik denk dat die snelheid voor traders uiterst intressant is.

Voor de meeste SLP exchanges zal het voorlopig nog wel 1 conf blijven, en af en toe heb je dan een blok van over het uur, dus dan zit je nog te wachten. Maar zowel Coinex als cryptophyl zijn een DEX aan het uitbouwen waar je non custodial kunt gaan traden. En dan word het weer 0-conf omdat er voor de exchange dan minder risico is.

Maar 1 conf is momenteel toch stukken beter en sneller dan bij BTC (tenzij je je arm betaal aan fees). Ethereum werkt momenteel ook prima, maar mocht de chain daar weer maximaal gebruikt worden gaat het ook bij Ethereum lang duren met erg hoge gas kosten.

Ook zijn SLP token op BCH een stuk makkelijker dan de ERC-20

Hier is een screenshot van het creatie menu voor token op Electron Cash SLP versie.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/czFNdLsl.png

SLP is ook eenvoudiger dan Omni, je hebt 220 bytes aan opreturn in plaats van 40. En natuurlijk loop je niet tegen scalings issuess aan.

Er zijn wel nog dingen die gefixt moeten worden. Electron Cash kan bij het valideren van een SLP token soms wel 5 minuten aan het nummer crunches zijn door de chain heen.

[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 06-08-2019 13:18 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hou deze site bij, maar dit schommelt heel erg, maand geleden werd nog voorspelt 7250 minimum ong in augustus-september en nu weer 10k. Hebben jullie sites met dit soort voorspellen die een beetje betrouwbaar zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Er zat deze keer een engeltje op mijn schouder, tot 2x naast de pot gepist met m'n short op BTC, gelukkig niet vandaag. Short entry op gemiddeld 12257.34 en exit op gemiddeld 11794.80: +0.0303 BTC :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:18:
ik hou deze site bij, maar dit schommelt heel erg, maand geleden werd nog voorspelt 7250 minimum ong in augustus-september en nu weer 10k. Hebben jullie sites met dit soort voorspellen die een beetje betrouwbaar zijn?
Het valt niet te voorspellen, dus gebruik zulke sites niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azer schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:24:
[...]

Het valt niet te voorspellen, dus gebruik zulke sites niet :)
Deze site geeft marges aan en daar ben ik juist blij mee, veel sites geven meer een fixed waarde eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:18:
Wanneer iemand betrouwbaar cryptokoersen kon voorspellen waarom zou diegene dan nog met kruimelwerk als dit soort websites geld proberen te verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASW1 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:27:
[...]

Wanneer iemand betrouwbaar cryptokoersen kon voorspellen waarom zou diegene dan nog met kruimelwerk als dit soort websites geld proberen te verdienen?
Moet je dan per se geld verdienen? Als je al genoeg geld heb kan je als hobby toch een website lanceren waarop je publiceer wat ongeveer de koers gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
NeFoRcE schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 08:06:
[...]
Ach, als ik naar mijn portfolio kijk zit bij mij, sinds ik de coins heb:

XRP: +35%
BTC: + 6%
Hoe krijg je het voor elkaar om maar +6% op BTC te staan met +35% op XRP ? Het afgelopen jaar heeft XRP het zo'n beetje het slechtste gedaan en BTC juist heel goed. Op welke momenten heb je gekocht als die percentages kloppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Verwijderd schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:29:
[...]

Moet je dan per se geld verdienen? Als je al genoeg geld heb kan je als hobby toch een website lanceren waarop je publiceer wat ongeveer de koers gaat doen?
Wanneer mensen als jij zich melden in dit topic gaat de koers omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:29:
[...]

In wat voor wereld leef jij? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azer schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:32:
[...]
In wat voor wereld leef jij? :X
In een wereld waarbij je elkaar iets gun i.p.v egoïstische hebberigheid ;) Come join me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

PilatuS schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:29:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar om maar +6% op BTC te staan met +35% op XRP ? Het afgelopen jaar heeft XRP het zo'n beetje het slechtste gedaan en BTC juist heel goed. Op welke momenten heb je gekocht als die percentages kloppen ?
Ripple gekocht toen ze 25c per stuk waren ongeveer.
Bitcoin op verschillende momenten wat van gekocht, op 7500 en op 12200 (EUR). Bitcoin nu dus ongeveer quite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Kain_niaK schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:15:
Mocht er weer een bull market komen met BTC over de 20 000 dan zullen BTC en Ethereum alle twee snel tegen scalings problemen aanlopen.
Scalingproblemen slaan op de throughput; hoeveel transacties er per tijdstip doorheen kunnen.
Er bestaat geen lineair verband tussen muntwaarde en throughput.
Er zit wel een correlatie tussen extreme stijgingen en throughput, maar daar is nog geen sprake van (imho).

Het is niet zo dat een hogere muntwaarde per sé betekent dat er meer transacties zijn. In theorie hoeft dat helemaal niet.

Als er een bullrun komt met de stijgingen uit eind 2019, met dus duizenden mensen die mee willen graaien, dán komt er gezeur omtremt scaling. Of de BTC prijs dan $2 of $2.000.000 is, dat maakt eigenlijk geen drol uit. Zolang het aantal transacties niet noemenswaardig wijzigt, doet de prijs er niks aan toe. Zelfs niet zonder lightning. Hetzelfde geldt voor ETH en alle andere munten.

Je kan dus niet zeggen dat 20.000 het punt is waarop het mis gaat. Sterker nog: eind 2017 ging het allang mis rond de 10.000 dollar, waar we nu al een tijdje boven zitten zonder noemenswaardige problemen.
Bij een bull market over de 20 000 USD voor BTC betekend dat dus dat BTC en Ethereum weer traag en duur worden
Dit is dus feitelijk onjuist.

Je kan niet zeggen dat dit gaat gebeuren bij bedrag X.

Je vergelijk met BCH is ook een beetje flauw, omdat het BCH netwerk sowieso amper transacties kent relatief gezien tot BTC en ETH.
Ook is er momenteel arbitrage mogelijk tussen 3 SLP token websites. Sideshift.ai, cryptophyl en memo.cash
Als er noemenswaardige arbitrage mogelijk is tussen verschillende sites, en er is nog geen enkele bot op ingestapt... dan toont dat vooral aan dat het betrekkelijk weinig gebruikt wordt met alle risico's van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 23:43
Winst van 3 dagen traden weg door een combinatie van fomo, een vergeten stoploss en die mooie dump :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Verwijderd schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:33:
[...]

In een wereld waarbij je elkaar iets gun i.p.v egoïstische hebberigheid ;) Come join me
Wat kan die koers jou dan schelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 08:54
Weet iemand of er ook een site / tool is die bijhoudt hoeveel fiat waarde je had op het moment van aankoop? We hebben allemaal tools die aangeven wat je NU hebt in BTC of in USD b.v., maar niet wat het toen waard was in fiat.
Voorbeeld; Ik heb een pair op -16% staan, maar ik heb teruggezocht dat met de dollarkoers bij aanschaf in relatie tot de koers nu het meer waard is in fiat, ook al sta ik op verlies in sats. Nu is de dollarkoers voor ons ook weer interessant in relatie tot de eurokoers, dat gaat nog een stap verder, maar is er een site die dit soort historische gegevens heeft en ook meteen kan toepassen op je PF als je alles invult?

Je vult dan al je aankopen in met de juiste datum (evt tijd) en daar komt een USD bedrag uit, NIET herberekend naar de waarde nu maar naar het moment van de BTC/USD koers van toen.

Ik zie nu wat de hele PF waard is en ik weet wat ik er in totaal ingestopt hebt, dus het totaalbeeld heb ik wel. Alleen dus niet het individuele beeld per coin, en dat zou ik ook wel interessant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Soeski schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:49:
Weet iemand of er ook een site / tool is die bijhoudt hoeveel fiat waarde je had op het moment van aankoop? We hebben allemaal tools die aangeven wat je NU hebt in BTC of in USD b.v., maar niet wat het toen waard was in fiat.
Voorbeeld; Ik heb een pair op -16% staan, maar ik heb teruggezocht dat met de dollarkoers bij aanschaf in relatie tot de koers nu het meer waard is in fiat, ook al sta ik op verlies in sats. Nu is de dollarkoers voor ons ook weer interessant in relatie tot de eurokoers, dat gaat nog een stap verder, maar is er een site die dit soort historische gegevens heeft en ook meteen kan toepassen op je PF als je alles invult?

Je vult dan al je aankopen in met de juiste datum (evt tijd) en daar komt een USD bedrag uit, NIET herberekend naar de waarde nu maar naar het moment van de BTC/USD koers van toen.

Ik zie nu wat de hele PF waard is en ik weet wat ik er in totaal ingestopt hebt, dus het totaalbeeld heb ik wel. Alleen dus niet het individuele beeld per coin, en dat zou ik ook wel interessant vinden.
Als je niets in excel maakt kan je eens kijken naar de app Blockfolio. Ik gebruik deze na een tip hier van een forumlid. Wat jij wilt kan daarmee. (op telefoon, weet niet of er een Linux/Windows PC app is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kom op Bitcoin, dat 11800 plateau kennen we nu wel }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:24
AlterMann schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:40:
Winst van 3 dagen traden weg door een combinatie van fomo, een vergeten stoploss en die mooie dump :X
BTC hoeveelheid neem ik aan? Met deze votaliteit maar in grote lijnen opgaande markt focus ik me alleen op BTC hoeveelheid. Buiten een aantal hodl munten, die ik ook, efficiënter zou kunnen inzetten maar handen vol om meer BTC te vergaren op het USDT/BTC-paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Richh schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:39:
[...]

Scalingproblemen slaan op de throughput; hoeveel transacties er per tijdstip doorheen kunnen.
Er bestaat geen lineair verband tussen muntwaarde en throughput.
Er zit wel een correlatie tussen extreme stijgingen en throughput, maar daar is nog geen sprake van (imho).

Het is niet zo dat een hogere muntwaarde per sé betekent dat er meer transacties zijn. In theorie hoeft dat helemaal niet.

Als er een bullrun komt met de stijgingen uit eind 2019, met dus duizenden mensen die mee willen graaien, dán komt er gezeur omtremt scaling. Of de BTC prijs dan $2 of $2.000.000 is, dat maakt eigenlijk geen drol uit. Zolang het aantal transacties niet noemenswaardig wijzigt, doet de prijs er niks aan toe. Zelfs niet zonder lightning. Hetzelfde geldt voor ETH en alle andere munten.

Je kan dus niet zeggen dat 20.000 het punt is waarop het mis gaat. Sterker nog: eind 2017 ging het allang mis rond de 10.000 dollar, waar we nu al een tijdje boven zitten zonder noemenswaardige problemen.

[...]

Dit is dus feitelijk onjuist.

Je kan niet zeggen dat dit gaat gebeuren bij bedrag X.

Je vergelijk met BCH is ook een beetje flauw, omdat het BCH netwerk sowieso amper transacties kent relatief gezien tot BTC en ETH.

[...]

Als er noemenswaardige arbitrage mogelijk is tussen verschillende sites, en er is nog geen enkele bot op ingestapt... dan toont dat vooral aan dat het betrekkelijk weinig gebruikt wordt met alle risico's van dien.
BCH doet momenteel 50 000 tx per dag, dat is meer dan 10% van BTC. Dat is toch iets voor een coin van nog geen twee jaar oud. SLP token trading zal daar snel flink meer van maken.

En wat ik zeg is wel juist, tenminste als er weer een mania rond crypto ontstaat. Ik zie niet in waarom dat NIET zo gebeuren als BTC over de 20 000 USD heen gaat. Nu betaal je al makkelijk een dollar per transactie op BTC. Mochten we boven de 20 000 USD gaan, dan is het zo weer 10 dollars per transactie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Kain_niaK schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:19:
[...]

BCH doet momenteel 50 000 tx per dag, dat is meer dan 10% van BTC.
Precies mijn punt :Y)
En wat ik zeg is wel juist, tenminste als er weer een mania rond crypto ontstaat.
Dat die mania rond 20k ontstaat is dus precies wat ik betwijfel. Tot nu toe wijst helemaal niks daarop; de huidige fee's zijn totaal niet vergelijkbaar met de 11k eind 2017.
Ik zie niet in waarom dat NIET zo gebeuren als BTC over de 20 000 USD heen gaat.
Ik denk dat dat moment veel hoger gaat liggen dit maal. Nogmaals: anders had je nu rond de 11k al scheuren moeten zien. Die zijn er nu niet.

En dan nog vergeet je voor het gemak even dat BTC niet stil heeft gestaan met oa lightning network, en doe je de aanname dat BCH er beter mee om kan gaan. Dat het "beter" gaat met 10% van de transacties spreekt voor zich. Evenals de stelling dat decentraliteit gelijk zou zijn is nergens op gebaseerd.
Er is nog nooit een praktijktest geweest op gelijk gebruik. Ik ben wel oprecht benieuwd hoe jij daarop zou reageren trouwens :)
Mochten we boven de 20 000 USD gaan, dan is het zo weer 10 dollars per transactie.
Ik probeer je nou net uit te leggen dat je dit soort cijfers niet uit de lucht moet grijpen :X dit is gewoon FUD op BTC creëren, zoals gebruikelijk.
Ten eerste is die 20k nergens op gebaseerd (dat zie je aan de huidige 10k koers, nogmaals dan maar), ten tweede is die 10 dollar ook uit de duim gezogen. Stop daar nou eens mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

IK GING rekt op testnet HOLEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Heb nu weer een positie open ^^

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 06-08-2019 14:46 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Spice trading is gestart!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Khxt8qb.gif

Alles over spice --> https://spicetoken.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Reden voor MATIC pump?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
@Bartvandelaar Omdat ik mijn matic te vroeg heb verkocht voor BTC. :(

[ Voor 199% gewijzigd door HaruHaru op 06-08-2019 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
moet daar een reden voor zijn dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Hoe snel een fomo run omslaat in een downtrend boee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:29
Kan https://www.cryptocompare.com niet wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeros
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 16:49
MATIC en wat andere coins zijn door coinbase genoemd als potentials om te worden gelist op het platform.

Zou daardoor kunnen komen, anders gewoon normale cryptopraktijken met pump en dump.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
Deze kan inderdaad wat ik zoek... er is alleen 2 jaar (!) geleden al gevraagd om een import manier (CSV, Excel whatever) en die is er niet. Alles moet 1 voor 1 handmatig ingevoerd worden. Oef... not gonna happen. Dat zijn meer dan duizend transacties de afgelopen 2 jaar. Thanks, ik zoek verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Bij mij ligt kraken eruit met een bad gateway.

edit; weer terug, met gebreken maar orders kunnen worden gegeven

[ Voor 42% gewijzigd door Appeltjeeitje op 06-08-2019 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Appeltjeeitje schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:04:
[...]

Als je niets in excel maakt kan je eens kijken naar de app Blockfolio. Ik gebruik deze na een tip hier van een forumlid. Wat jij wilt kan daarmee. (op telefoon, weet niet of er een Linux/Windows PC app is)
Bedankt, ga ik naar kijken! Is momenteel de Exchange data aan het inlezen; even kijken hoe ver hij terug gaat en of ik de rest handmatig moet invullen... da's wel een boel werk dan, maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 16:58

Ik gebruik zelf Blockfolio. Maar je kan ook op www.worldcoinindex.com een account maken en daar alles bijhouden. Ik vind zelf op de mobiel wat praktischer.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Drardollan schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:53:
[...]

Ik gebruik zelf Blockfolio. Maar je kan ook op www.worldcoinindex.com een account maken en daar alles bijhouden. Ik vind zelf op de mobiel wat praktischer.
Ja blockfolio is een leuke app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-10 08:36
Zoals jullie al aangaven is spice nu ook op coinex te krijgen.
Nu heb ik al aardig wat spice staan op cryptophyl, raden jullie aan dat naar coinex te zetten of gewoon daarop laten en verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Kain_niaK schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:58:
[...]

Blockfolio ziet er goed uit inderdaad, en hij heeft alle transacties geimporteerd uit Binance vanaf 01-2018. Die paar uit 2017 moet ik dan zelf doen.
De vraag is alleen of de USD waarde die er staat, de waarde NU is, of de waarde verzameld sinds aankoop...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
Kain_niaK schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:58:
[...]

Melchuzz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:04:
Zoals jullie al aangaven is spice nu ook op coinex te krijgen.
Nu heb ik al aardig wat spice staan op cryptophyl, raden jullie aan dat naar coinex te zetten of gewoon daarop laten en verkopen?
Jullie? Ik heb er 1 persoon over horen praten (als je zoekt op Spice in dit topic).. Je zou bijna vermoeden dat hier een dubbel account actief is...

[ Voor 3% gewijzigd door PHPResource op 06-08-2019 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-10 08:36
PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:19:
[...]

[...]

Jullie? Ik heb er 1 persoon over horen praten (als je zoekt op Spice in dit topic).. Je zou bijna vermoeden dat hier een dubbel account actief is...
Tijdje geleden is het ook al aangegeven door een ander persoon..
In iedergeval bedankt voor je nuttige antwoord _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Melchuzz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:22:
[...]

Tijdje geleden is het ook al aangegeven door een ander persoon..
In iedergeval bedankt voor je nuttige antwoord _/-\o_
Als ik zoek in het vorig deel van dit topic is er welgeteld niemand die Spice noemt. In dit topicdeel is er slechts 1 persoon die spice aanhaalt, en laat dat nou ook de eigenaar zijn. Het riekt allemaal een beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
PHPResource schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:25:
[...]

Als ik zoek in het vorig deel van dit topic is er welgeteld niemand die Spice noemt. In dit topicdeel is er slechts 1 persoon die spice aanhaalt, en laat dat nou ook de eigenaar zijn. Het riekt allemaal een beetje ;)
een beetje? :O
Pagina: 1 ... 46 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!