Rookworst zonder r is ook worst.
Oh? Waar is dat geld nu dan? Ergens opgeslagen in een kluis?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Er zit zeker wel 100 miljard in Altcoins atm. Dat er geen 100 miljard voor betaald is, is wat anders.gws24 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:47:
[...]
Er zit geen 100 miljard in alt-coins, dat is puur de marketcap en dat zegt helemaal niks over de ingelegde hoeveelheid geld. Als ik nu voor 1 bitcoin 20k betaal dan schiet de market cap ook naar 420 miljard in plaats van de 210 miljard wat het nu is. Toch is er maar 20k bijgekomen en niet 210 miljard. Market cap is niks anders dan de laatste prijs x de hoeveelheid munten.
De marketcap van goud is toch huidige koers x wereldvoorraad. Niet meer en niet minder. Wat er ooit voor betaald is, is totaal niet relevant
[ Voor 9% gewijzigd door two-one op 05-08-2019 12:51 ]
Als je zegt dat dat erin zit betekent dat letterlijk dat dat ervoor betaald is, niet dat het dat waard is.two-one schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:45:
[...]
Er zit zeker wel 100 miljard in Altcoins atm.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Zeg kon je dit niet een paar maanden eerder vertellen dat we dit al moesten kopen?Ali Baba 1001 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:46:
En heeft iemand hier Thorecoin? Er zijn er maar weinig van. Maar jeetje mina wat is die me gestegen!
SPiET
Ik bedoel uiteraard de totale waarde. In mijn voorgaande berekening lijkt me dat duidelijk.oisyn schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:50:
[...]
Als je zegt dat dat erin zit betekent dat letterlijk dat dat ervoor betaald is, niet dat het dat waard is.
Zoals @.oisyn al zegt je zei "zit" en dat is wat anders dan waarde maar goed daar kunnen we ook weer een pagina over gaan discussierentwo-one schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:53:
[...]
Ik bedoel uiteraard de totale waarde. In mijn voorgaande berekening lijkt me dat duidelijk
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Iemand die meer achtergrondkennis heeft en er wat over kan vertellen?
[ Voor 26% gewijzigd door oNo op 05-08-2019 13:02 ]
1+1=2oNo schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:02:
Zou de handelsoorlog tussen de VS en China een positief effect hebben op de waarde van onze muntjes?
Iemand die meer achtergrondkennis heeft en er wat over kan vertellen?
Geld vloeit van de aandelenbeurzen naar de cryptobeurzen.
Maar shit ik heb ook aandelen....
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Het hangt er allemaal net vanaf hoe je het benadert. De CMC kan je het beste vergelijken met de AEX. Je kan obv de prijs van een munt/aandeel berekenen wat de marketcap/beurswaarde van een bedrijf is. Dat hoeft niet gelijk te zijn aan hetgeen ervoor betaald is. Het bepaald echter wel wat het muntje/bedrij waard is..oisyn schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:50:
[...]
Als je zegt dat dat erin zit betekent dat letterlijk dat dat ervoor betaald is, niet dat het dat waard is.
Apple is bijvoorbeeld 1000 miljard USD waard. Niemand heeft dat er ooit voor betaald, maar toch is dat de waarde van het bedrijf. Alphabet, het moederbedrijf van Google is ook 1000 miljard USD waard op de beurs. Stel ik ben een grootaandeelhouder van Alphabet en besluit 25 miljard USD aan aandelen te verkopen en in Apple te steken. Het volgende gebeurt dan:
Aandelen Google kelderen als een malle want er is van de een op de andere dag 25 miljard aan aanbod op de markt (verstandige zou ook zijn om dit geleidelijk te doen). Waarschijnlijk is door het negatieve sentiment wat er door mijn dump ontstaat nog maar een waarde van 850 miljard USD over voor Alphabet.
Ik koop in 1x voor 25 miljard aan aandelen Apple. Door deze megaimpuls krijgt het aandeel weer vleugels en is mijn investering van 25 miljard goed voor een toename in waarde van 1000 naar 1200 miljard.
Kortom, voor ik begon waren de bedrijven 2000 miljard waard en na afloop 2050 miljard waarbij er met in totaal 350 miljard aan geld is geschoven, ondanks dat mijn big move slechts 25 miljard was.
Pas het bovenstaande toe op crypto en je ziet hoe gemakkelijk de whales geld kunnen verdienen....
Maar ja, het geld ‘zit’ dus niet in een bepaalde munt. Het is echter wel verzilverbaar en kan gebruikt worden voor andere doeleinden.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Er “in zit” is idd wat ongelukkig gekozen.gws24 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:59:
[...]
Zoals @.oisyn al zegt je zei "zit" en dat is wat anders dan waarde maar goed daar kunnen we ook weer een pagina over gaan discussieren. Hoe stel jij je trouwens voor dat die 100 miljard aan waarde er uit gehaald wordt? Dan moet iemand toch echt 100 miljard neerleggen om ze te kopen, oftewel netto effect nul, en dat gaat nooit gebeuren.
Wellicht te wijden aan mijn Brabantse tongval.
En, uiteraard is die berekening puur theoretisch. De vraagstelling was wat er zou gebeuren met de waarde van de bitcoin als alle waarde die nu in Altcoins in BTC zou zitten.
Als je het puur theoretisch bekijkt en je die vraag wil beantwoorden is dat inderdaad zo. Misschien dat ik, en anderen, iets te snel vielen over die marketcap berekening maar dat komt omdat al veel vaker in dit topic mensen zijn geweest die marketcap verwarren met hoeveel geld er in zit en het als indicator veel te belangrijk maken dan het is.two-one schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:17:
En, uiteraard is die berekening puur theoretisch. De vraagstelling was wat er zou gebeuren met de waarde van de bitcoin als alle waarde die nu in Altcoins in BTC zou zitten.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
https://twitter.com/SatoshiLite/status/1158326430574399489
Zo zag ik het ook niet hoorA87 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 04:12:
[...]
Was geen aanval ofso , ik denk dat die prijs wel prima is rond 11-12k.Mischien zelfs 13-14k
Daar is geen enkel bewijs voor.Ali Baba 1001 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:05:
[...]
Geld vloeit van de aandelenbeurzen naar de cryptobeurzen.
@RichhRichh schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:13:
[...]
Ligt volledig aan je doelendenk dat velen het laatste doen.
Ik ga voorlopig alleen maar meer stacken en hodlen. En het gaat er volledig af als ik een huis ga kopen.
Aan de andere kant vind ik het best tricky om al mijn BTC te verkopen. Denk dat het nooit verkeerd uit pakt om ook maar een klein beetje voor ~10 jaar te laten staan.
Ja, maar ik denk dat aan
- alles eruit, je winst pakken en je inleg en inleg of inleg+winst terug aankopen na een serieuze dip
- of gewoon je winst nemen (dan moet je berekenen) en je inleg laten staan.
Weet t precies niet.

SPiET
Als je zeker weet dat je over een paar dagen voor fors lager kan instappen zou ik alles eruit halen, des te groter is je winst op termijnspietie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:11:
[...]
@Richh
Ja, maar ik denk dat aan
- alles eruit, je winst pakken en je inleg en inleg of inleg+winst terug aankopen na een serieuze dip
- of gewoon je winst nemen (dan moet je berekenen) en je inleg laten staan.
Weet t precies niet.![]()
Zelf heb ik daar de ballen niet voor
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
https://ibb.co/9bFy1bsVerwijderd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:05:
[...]
Ik denk dat @A87 de markt even omhoog heeft gedrukt met zijn fortuin op Bitmex testnet.
JPG
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Het zwembad is al 6 dagen dicht door 20 kinderen die onwel werden en zo'n 30 uur geleden is de beveiliging het ziekenhuis in geslagen door een groep Polen.
Ik heb er zin in!
Het tokkie gehalte is hier echt hoog, met allemaal nektattoo papa's en gouden oorring mama's. Machtig, zonet al een bijna ruzie gespot bij het parkeren tussen een tokkie papa met een sigaret in z'n mond en een gezin waarvan de vader toch zeker over de 200 kilo woog.
Wel een lekker goedkope last minute. Dus mooi wat centen over voor een paar trays schultenbrau, en een handje vol Litecoins.
Ik voel me hier helemaal thuis.

Fantastische post!!Verwijderd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:24:
Nou luitjes vorig jaar zat ik in tokkiepark Slagharen maar dit jaar hebben we het weer overtroffen met camping Droomgaard vlak bij de Efteling.
Het zwembad is al 6 dagen dicht door 20 kinderen die onwel werden en zo'n 30 uur geleden is de beveiliging het ziekenhuis in geslagen door een groep Polen.
Ik heb er zin in!
Het tokkie gehalte is hier echt hoog, met allemaal nektattoo papa's en gouden oorring mama's. Machtig, zonet al een bijna ruzie gespot bij het parkeren tussen een tokkie papa met een sigaret in z'n mond en een gezin waarvan de vader toch zeker over de 200 kilo woog.
Wel een lekker goedkope last minute. Dus mooi wat centen over voor een paar trays schultenbrau, en een handje vol Litecoins.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nee joh, @Verwijderd is de aardappelen aan het schillen die hij heeft meegenomen uit zijn woonplaats, onder het mom van dat die vorige week in de aanbieding waren
Pas maar op dat ze je crypto niet stelenVerwijderd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:24:
Nou luitjes vorig jaar zat ik in tokkiepark Slagharen maar dit jaar hebben we het weer overtroffen met camping Droomgaard vlak bij de Efteling.
//////////////////
NIEUWS OVER ARK >
https://www.reddit.com/r/...g_the_ark_public_network/
Ark gaat de afgrond in
[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 05-08-2019 16:08 ]
mmm zit je niet toevallig in een huisje bij mij in de straat?Verwijderd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:24:
Ik heb er zin in!
Dipje was wel te verwachten toch van 84 naar 96 Euro.
ik heb er net weer een paar gekocht in de hoop dat we nog een kleine run krijgen.
Herkenbaar.. Ik zit voor het eerst in mijn leven in een roompotpark. We zijn net aangekomen.. maar ongeveer hetzelfde verhaal als dat van jou wat betreft tokkies. Overal hangt een muffe geur en ik heb al 4 wespen in mijn nek gehad. Top.Verwijderd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:24:
Ik heb er zin in!
Zero.
Zeker. Ging ook erg hard omhoog ineens. Maar naar beneden voelt toch altijd wat minder fijn.Slux schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:28:
[...]
Dipje was wel te verwachten toch van 84 naar 96 Euro.
ik heb er net weer een paar gekocht in de hoop dat we nog een kleine run krijgen.
tja minder geld in crypto steken en meer in de vakantie had je dit ook niet gehadPelox schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:34:
[...]
Herkenbaar.. Ik zit voor het eerst in mijn leven in een roompotpark. We zijn net aangekomen.. maar ongeveer hetzelfde verhaal als dat van jou wat betreft tokkies. Overal hangt een muffe geur en ik heb al 4 wespen in mijn nek gehad. Top.
Jongens ga toch gewoon lekker naar Antalya. Ook goedkoop en geen tokkies daar, maar Russen. Daar word je pas echt blij vanPelox schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:34:
[...]
Herkenbaar.. Ik zit voor het eerst in mijn leven in een roompotpark. We zijn net aangekomen.. maar ongeveer hetzelfde verhaal als dat van jou wat betreft tokkies. Overal hangt een muffe geur en ik heb al 4 wespen in mijn nek gehad. Top.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
1 keer geweest die russen zijn echt aso met die vieze gore blote buiken met schaamhaar er op.Ali Baba 1001 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:46:
[...]
Jongens ga toch gewoon lekker naar Antalya. Ook goedkoop en geen tokkies daar, maar Russen. Daar word je pas echt blij van
Zo'n geile glimmende ketting om de nek.
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 05-08-2019 17:30 ]
Ja, dat wat je daar tegenkomt is geen reclame voor het Russische volkAli Baba 1001 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:46:
[...]
Jongens ga toch gewoon lekker naar Antalya. Ook goedkoop en geen tokkies daar, maar Russen. Daar word je pas echt blij van

Je moet er eigenlijk met de auto heengaan en een kofferbak vol wapens, kun je er af en toe eentje afschieten.
XRP = trash
Verwijderd
Toen ik in 2017 instapte was het goal een vrijstaand vakantiehuisje in Indonesië.Pelox schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:34:
[...]
Nu sta ik op een Nederlandse tokkiecamping.
Crypto goals failed.
Was voor mij weer een saai dagje want niks gekocht of verkocht.
Hodl
Ik vraag me altijd af wat je naast die 2.1 btc nog voor altcoins hebt.RaptorXS schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:49:
Best wel druk opeens, hier op het forum.
Was voor mij weer een saai dagje want niks gekocht of verkocht.
Hodl
XRP = trash
Nog meer BTC en een bag LTC.Mr_Ripple schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:52:
[...]
Ik vraag me altijd af wat je naast die 2.1 btc nog voor altcoins hebt.
Oja, en nog een zakje EOS om mee te spelen anders wordt het helemaal saai.
Whale alert! Arme VET trouwens (en de meeste andere alts) all-time sats low ondertussen.RaptorXS schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:57:
[...]
Nog meer BTC en een bag LTC.
^^elke dag nieuwe ATL! Ik zit met verbazing te kijken naar mijn plukje STORM. Ik dacht dat -93,22% echt de bodem was. Haha, boy was I wrong. -95,12% inmiddels gescoord. De munt is nog 16 sats waard. Die gaat dus écht naar 0. Net als mijn USD-waarde die er tegenover stondBartvandelaar schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 18:23:
[...]
Whale alert! Arme VET trouwens (en de meeste andere alts) all-time sats low ondertussen.
Je denkt misschien; ach -93,22 naar -95,12 is niet zo veel. Maar reken maar uit, van 22 sats naar 16 sats. Andersom is dat een 6-sat stijging. Op 16 sats. Da's gewoon ff een kleine 40% pump die er nodig is om weer naar -93,22 te komen haha. Ik lach wel, maar eigenlijk is het te triest voor een post
[ Voor 23% gewijzigd door Soeski op 05-08-2019 18:27 ]
Dat gaat hard inderdaad. Kwam deze tegen:Soeski schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 18:26:
[...]
Je denkt misschien; ach -93,22 naar -95,12 is niet zo veel.

Edit: Whale Alert
@whale_alert
·
17m
💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 100,000,000 #USDT (100,039,301 USD) minted at Tether Treasury
Volgende pump in aantocht?
[ Voor 48% gewijzigd door Sahara op 05-08-2019 18:41 ]
In USDT doet ie weinig de laatste weken. Ik hou het in de gaten of ie wat gaat doen. Stel dat ie een mooie run kan maken en dus kan laten zien dat er nog leven in zit, dan koop ik wel een zak voor een scalp of swingtrade.Sahara schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 18:39:
Wat dachten jullie dan van ZIL, elke dag in sats een nieuwe all time low. Wie koopt er hier nog alts?
DOwjones weer 2.6% omlaag
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 05-08-2019 18:54 ]
Nice, EOS, Ethereum On SteroidsRaptorXS schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:57:
[...]
Nog meer BTC en een bag LTC.
XRP = trash

Hoezo bearish divergence ?

Alessio had ook al 2 video's over de aandelen met genoeg indicatoren die aangeven dat het feestje niet lang meer gaat duren.
Wat?
Crisis begint nu?
wow hidden hardcore divergence.
Ben blij dat ik steeds beter wordt met traden, als ik echt goed ben dan is de crisis in volle gang,
[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 05-08-2019 19:07 ]
Dat kan nog wel even duren hoor. Zoals altijd gaat het bij aandelen allemaal een stuk minder snel. Het kan zijn dat het nu begonnen is, maar het kan net zo goed nog een jaar duren voor het echt hard gaat. Misschien komt er nog ergens wat om de hoek zetten zoals vorige keer met de huizenmarkt in de USA die de boel in gang zet.A87 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:04:
[...]
Wat?
Crisis begint nu?
wow hidden hardcore divergence
We zitten al in een recessie alleen de meesten hebben dat besef nog niet.A87 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:04:
[...]
Wat?
Crisis begint nu?
wow hidden hardcore divergence
Waar kijk jij dan ? Bitmex, Binance, Bitfinex, allemaal nog geen 12k geraakt.C6DL schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:18:
12000usd!!
Vond het gewoon leuk om te roepen ;-)PilatuS schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:23:
[...]
Waar kijk jij dan ? Bitmex, Binance, Bitfinex, allemaal nog geen 12k geraakt.
Over een paar uurtjes is het ook werkelijkheid haha
Als het niet gebeurt is het nu wel jouw schuld heC6DL schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:24:
[...]
Over een paar uurtjes is het ook werkelijkheid haha
Voor mij voorlopig geen huur huisjes meer! Op bedden liggen waar anderen in hebben liggen zweten/stinken.. Lekker met de vouwwagen op pad 👍 Zeeland blijft wat mij betreft toch wel de NL vakantiestemming bij uitstek (en zeker de laatste weken met die hitte !)Verwijderd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:24:
Ik heb er zin in!
Enjoy Brabant! Als je er volgende week nog bent dan kom ik wel een biertje doen

Helaas de grote pump van vannacht gemist, maar om 7:00 alsnog ingestapt en toch een paar honderd Dollar per BTC meegepakt. Zojuist 50% verkocht om weer wat ritjes mee te maken.
Boven de 12.000 word ik weer bullish en ga ik sowieso weer met die 50% instappen, tot die tijd maar max 50% exposure ivm een eventuele dump.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Er zijn echt een hoop mensen veel geld kwijtgeraakt vandaag en vrijdag.
Inclusief ik

Laat de oosterse markt maar beslissen want die doen dat toch wel.Taro schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:13:
Op YouTube wisselen vele bullish en bearish signalen elkaar af. Niet te vroeg juichen, hou ook deze in de gaten:
[Afbeelding]
Helaas de grote pump van vannacht gemist, maar om 7:00 alsnog ingestapt en toch een paar honderd Dollar per BTC meegepakt. Zojuist 50% verkocht om weer wat ritjes mee te maken.
Boven de 12.000 word ik weer bullish en ga ik sowieso weer met die 50% instappen, tot die tijd maar max 50% exposure ivm een eventuele dump.
Behalve de economische oorlog tussen de VS en China is er nog eentje aan de gang.
Japan versus Zuid-Korea.
Hoe het uitpakt, weet ik nog niet helemaal, maar ben wel bullish.
Oil, stocks & USD down....BFmango schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:22:
Wat er nu allemaal op de aandelenmarkt aan het gebeuren is, dat is pas REKT gaan.
Er zijn echt een hoop mensen veel geld kwijtgeraakt vandaag en vrijdag.
Inclusief ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gold, Silver & Bitcoin UP!
mooi man...
edit: nieuwe ATH voor goud vs GBP trouwens...
[ Voor 5% gewijzigd door iVibes op 05-08-2019 20:30 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Coinbase is exploring the addition of 8 new digital assets. It’s our goal to offer support for all assets that meet our standards and are compliant with local law. https://t.co/v5yzXUhbSL
— Coinbase 🛡️ (@coinbase) 5 augustus 2019
ONT zou ik erg nice vinden... Nou vooruit, ik stel wat buy orders in

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
ONT en Dash kan ik nog snappen maar die andere? ? wat een ubershit meuk coins zijn dat.Taro schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:36:
[Twitter]
[Afbeelding]
ONT zou ik erg nice vinden... Nou vooruit, ik stel wat buy orders in
Vermoed je een dump?Taro schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:13:
Op YouTube wisselen vele bullish en bearish signalen elkaar af. Niet te vroeg juichen, hou ook deze in de gaten:
[Afbeelding]
Ik vind het erg lastig..ik zie nu nog geen tekenen hiervan.
Ergens voelt dit als een nieuwe opwaartse trend richting de 13k.
Wat er dan gaat gebeuren vind ik erg lastig.
Wel denk ik dat we richting de 13k nog gaan stijgen deze dagen....
Verwijderd
Nee, maar ik sluit het ook niet uit. Op dit moment ben ik eerder bullish dan bearish, maar dat komt voornamelijk omdat:
1: We lang genoeg bearish zijn geweest
2: Na een parabolische stijging is het normaal om even terug te zakken en daarna de draad weer op te pakken.
Ik probeer altijd beide kanten op te gokken door risico te spreiden en ook zo nu en dan stop limit buy orders te plaatsen, waardoor je zowel profiteert van een drop (=meer Bitcoin) als van een stijging (Automatisch op tijd instappen).
Vaak goed, soms mis zoals vannacht en afgelopen vrijdag. Volg dus vooral niet op wat ik zeg, maar, hou er wel rekening mee. Dan voorkom je dat je ineens voor een complete verrassing komt te staan zoals sommige mensen té vaak overkomt om daarna hier te gaan vragen hoe het komt dat de koers ineens keihard is gedaald
Het bericht van Taro zal er wel wat mee te maken hebbenoNo schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:38:
Is het Binance night?
Al m'n kleine zakjes superscamcoins pumpen...
Was vorige maand al naar Mallorca met het gezin en daar heb ik een heel aardig bedrag in gestoken wees maar niet bang, dit was een extra last minute tripje. Een gokje.. Net als cryptobie100 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:39:
[...]
tja minder geld in crypto steken en meer in de vakantie had je dit ook niet gehad,,,,,,, sterkte
Zero.
Vanaf m'n vakantieadres keek ik ff naar m'n pf waarde. Soms bij het zwembad wat langer de tijd, maar meestal niet...
Verklaart de stijging van WAVES (mild hoor, pf nog -60) en ONE (iets meer, pf nog -68) ineens... de rest heb ik niet.PilatuS schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:47:
[...]
Het bericht van Taro zal er wel wat mee te maken hebbenHet is wel vrij standaard dat wanneer Coinbase weer eens met zo'n bericht komt dat de boel even pumped.
[ Voor 3% gewijzigd door Soeski op 05-08-2019 22:09 ]
De eerste die gaat zal over het algemeen het hardst gaan. Dan de 2e wat minder en de 3e of verder flink minder of vrijwel niet.Soeski schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 22:09:
[...]
Verklaart de stijging van WAVES (mild hoor) en ONE (iets meer) ineens... de rest heb ik niet.
Verder: Spoiler Alert. Meestal retraced de boel volledig bij zulke pumps
Klopt, je moet echt iedere dag een sell order bijstellen op x% boven de huidige koers. 5 minuten na de aankondiging voor Coinbase Pro daalt de koers alweer. Dan +-4-5 dagen later na een verdere daling weer instappen. Dan weer sell orders instellen en na de aankondiging voor Coinbase (zonder Pro), lekker links laten liggen.PilatuS schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 22:11:
[...]
Verder: Spoiler Alert. Meestal retraced de boel volledig bij zulke pumps
Precies de bodem weten verkopen, was me al een tijdje niet meer geluktSoeski schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 22:09:
[...]
Verklaart de stijging van WAVES (mild hoor, pf nog -60) en ONE (iets meer, pf nog -68) ineens... de rest heb ik niet.

Nu volledig BTC, op wat alts na die ik hodl (BNB/ETH/KCS/DBC(-99,5%!!!))
De tijd leert of het tij keert
Het zou mij niets verbazen als de boel nu sneller retraced mocht dat inderdaad zo gaan. Iedere munt die nu een pump doet was alleen maar aan het dalen voor die tijd. Het zou mij eigenlijk wel verbazen als ze allemaal dagen blijven pumpen. Als BTC sideways gaat zie ik het nog wel zo lopen zoals je zegt, maar als BTC pumped of dumped zie ik ze sneller retracen dan eerder het geval was.Taro schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 22:17:
[...]
Klopt, je moet echt iedere dag een sell order bijstellen op x% boven de huidige koers. 5 minuten na de aankondiging voor Coinbase Pro daalt de koers alweer. Dan +-4-5 dagen later na een verdere daling weer instappen. Dan weer sell orders instellen en na de aankondiging voor Coinbase (zonder Pro), lekker links laten liggen.
Er staat ook een sellwall van 1200 stuks op 12k. Battle of the WhalesTaro schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 23:06:
Hoe voorkom je dat de Bitcoin prijs onder de 10.700 USDT daalt? Simpel: Je plaatst een buy order van 1.000 stuks a in totaal zo'n 12 Miljoen Dollar. Benieuwd of die het gaat houden op Binance...
Edit: Van wat ik trouwens de laatste tijd heb gezien aan zulke walls denk ik niet dat ze er voor zijn om de koers proberen te beinvloeden. Er zijn gewoon serieus mensen die zulke getallen willen kopen of verkopen. In de rit omhoog genoeg walls van 500+ BTC er aan zien gaan in beide richtingen. Hoewel 1000 BTC veel is, denk ik niet dat het genoeg is om de koers echt te beinvloeden. Wil je dat doen moet je die getallen gaan market buyen of sellen. Als de koers zakt naar die wall op 11.7k dan wordt ie of ingetrokken of gewoon netjes gefilled en zakt de boel verder door.
[ Voor 43% gewijzigd door PilatuS op 05-08-2019 23:18 ]
Die sellwall @ 12.000 is er mogelijk wel zo een die (deels) wordt weggehaald. Als men echt wil kopen plaatst men hem doorgaans pas als de koers erg dichtbij de richtprijs is. Afijn, hopelijk gaat er vannacht al wat mee gebeuren
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Linkje voor de geïnteresseerden: https://bitcoinist.com/bi...orarily-split-into-three/ScreamGT schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 07:47:
Lees net pas wat een fuck ups er zijn bij Bitcoin SV na die "splitsing". De tandjes wat een bende
Ach, als ik naar mijn portfolio kijk zit bij mij, sinds ik de coins heb:Soeski schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 18:26:
[...]
^^elke dag nieuwe ATL! Ik zit met verbazing te kijken naar mijn plukje STORM. Ik dacht dat -93,22% echt de bodem was. Haha, boy was I wrong. -95,12% inmiddels gescoord. De munt is nog 16 sats waard. Die gaat dus écht naar 0. Net als mijn USD-waarde die er tegenover stond
Je denkt misschien; ach -93,22 naar -95,12 is niet zo veel. Maar reken maar uit, van 22 sats naar 16 sats. Andersom is dat een 6-sat stijging. Op 16 sats. Da's gewoon ff een kleine 40% pump die er nodig is om weer naar -93,22 te komen haha. Ik lach wel, maar eigenlijk is het te triest voor een post
XRP: +35%
BTC: + 6%
DENT: -72%
REDD: -90%
XVG: -96%
Netto; -50 euro
Heeft er iemand een hoekje waar ik kan huilen?
Professioneel Heftruck Syndroom
Nieuwsgierig aagje dat ik ben, maar viel de verdieping tegen of mee?ColeJ schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:10:
Ik ga me weer verdiepen in coins. Een jaar of 10 terug erg actief geweest en toevallig vorige week een kaartje van MtGox in de bus gekregen met betrekking tot de claim (stond toen geen geld op mijn account haha). Zal vanavond al mijn exchanges/wallets/ether eens openen en kijken wat ik allemaal nog heb.
10 jaar terug zal het zwaar tegen vallen, tenzij hij een grote BTC heeft.Bartvandelaar schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 08:14:
[...]
Nieuwsgierig aagje dat ik ben, maar viel de verdieping tegen of mee?
cry me a river.NeFoRcE schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 08:06:
[...]
Ach, als ik naar mijn portfolio kijk zit bij mij, sinds ik de coins heb:
XRP: +35%
BTC: + 6%
DENT: -72%
REDD: -90%
XVG: -96%
Netto; -50 euro![]()
Heeft er iemand een hoekje waar ik kan huilen?
alles wat ik heb staat dik in de min 90%, ik schat mn verlies op +/- 8k
Autch.....jasper7878 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 08:18:
[...]
cry me a river.
alles wat ik heb staat dik in de min 90%, ik schat mn verlies op +/- 8k
Zullen we een TweakCoin oprichten, die áltijd goed loopt voor mensen met dikke verliezen om het te compenseren? *wishful thinking*
Professioneel Heftruck Syndroom
Die tweakcoin is er al geweest en daar is het helaas niet zo goed mee afgelopen.NeFoRcE schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 08:23:
[...]
Autch.....
Zullen we een TweakCoin oprichten, die áltijd goed loopt voor mensen met dikke verliezen om het te compenseren? *wishful thinking*
Haha de Rekt coinSlux schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 08:28:
[...]
Die tweakcoin is er al geweest en daar is het helaas niet zo goed mee afgelopen.
Verwijderd
Hoe dat allemaal gelopen is was absoluut geen succes en ik kan iedereen afraden om aan zoiets te beginnen, tenzij de intentie echt serieus is met een goed doordacht plan van aanpak.
Hoppa.Bartvandelaar schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 08:40:
Lijkt erop dat we de 12k gaan opzoeken.
Hup, op naar de 14k and beyond!!

Ik merk dat ik de laatste dagen weer wat vaker deze thread en m’n portfolio check.. Lets go boys, het boek dat ik deze vakantie wilde lezen is tof maar kom niet voorbij pagina 30
Ik stel voor dat je de hond wat vaker uitlaaatD-Ed schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 08:52:
Een uurtje gewandeld met mijn ‘crypto’ hondje om wat foto’s te schieten met z’n haren in de wind...BAM! BTC schiet omhoog![]()
Ik merk dat ik de laatste dagen weer wat vaker deze thread en m’n portfolio check.. Lets go boys, het boek dat ik deze vakantie wilde lezen is tof maar kom niet voorbij pagina 30

Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!