Klopt helemaal Henk.Bever! schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 08:22:
[...]
Gezond omdat het altijd zo geweest is, elke bullrun corrigeert tussentijds met flinke percentages. Henk en Ingrid stappen in op 50k en kopen de top.
Een tijdje geleden hadden we het hier over het staken van ADA. Ik heb daar toen een paar mooie domeinnamen voor geregistreerd die ik zojuist weer ergens tegenkwam. Bij nader inzien denk ik dat ik ze maar laat verlopen of aan iemand anders overdraag, want dat staken zie ik nu echt niet zitten met die nog constant dalende koers.
Benieuwd hoeveel mensen er daadwerkelijk aan de slag gaan met ADA staking terwijl de koers maar blijft dalen. Dan zit je er wel echt voor de tech in en dat is natuurlijk erg mooi, maar iedereen heeft een grens. En als die waarde nog verder blijft dalen vraag ik mij af of dit wel echt van de grond gaat komen of een extra steek voor ADA zal zijn. Ook PoS zal toch een bepaald niveau van nodes moeten hebben om de veiligheid te kunnen waarborgen?
Benieuwd hoeveel mensen er daadwerkelijk aan de slag gaan met ADA staking terwijl de koers maar blijft dalen. Dan zit je er wel echt voor de tech in en dat is natuurlijk erg mooi, maar iedereen heeft een grens. En als die waarde nog verder blijft dalen vraag ik mij af of dit wel echt van de grond gaat komen of een extra steek voor ADA zal zijn. Ook PoS zal toch een bepaald niveau van nodes moeten hebben om de veiligheid te kunnen waarborgen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Er was vorig jaar hier iemand die had het staken uitgezocht, conclusie het levert je niks op in crypto het is pure markering fomo crap, zo is er elk jaar een nieuwe hype net zoals we de ico's hebben gehad alleen kon je daar nog wat aan verdienen.Taro schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 09:21:
Een tijdje geleden hadden we het hier over het staken van ADA. Ik heb daar toen een paar mooie domeinnamen voor geregistreerd die ik zojuist weer ergens tegenkwam. Bij nader inzien denk ik dat ik ze maar laat verlopen of aan iemand anders overdraag, want dat staken zie ik nu echt niet zitten met die nog constant dalende koers.
Dat VET is ook een mooi voorbeeld van zo stake scam met hun thor meuk
Alleen met NEO en ONT heb ik er voordelen mee behaald en dat doe ik nog steeds regelmatig. Met bijv. NAV en VET heeft het mij altijd alleen maar geld gekost.Slux schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 09:48:
[...]
Er was vorig jaar hier iemand die had het staken uitgezocht, conclusie het levert je niks op in crypto het is pure markering fomo crap, zo is er elk jaar een nieuwe hype net zoals we de ico's hebben gehad alleen kon je daar nog wat aan verdienen.
Dat VET is ook een mooi voorbeeld van zo stake scam met hun thor meuk
Alleen als de betreffende munt zelf stijgt heb je er voordeel van, anders moet er toch al snel geld bij. Daarom zie ik staken ook niet als een optie, het is gewoon een leuk extra bijkomend voordeel als de cryptocurrency die je koopt ook al in waarde stijgt.
Edit: Ik zie dat op Binance weer ONG is gestort, dat dekt in ieder geval minimaal de fee's alleen al van de ONT aan- en verkoop.
ADA wordt nu zelfs nog harder gedumpt op Binance...Hopelijk steken ze dat in Bitcoin.
Wow, het forum is dood, de volumes zijn beneden peil, er moet wel een enorme candle komen zo...
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 04-08-2019 10:53 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Je hebt mega veel btc
Je stuwt de markt op naar x 4, x 5.
Je houdt de markt daar en verkoopt 80 procent aan gelukszoekers
Je drukt de markt weer richting de bodem
Je koop weer mega veel btc.
Ect ect ect
En het klootjes volk betaald wel.
Btc. Toekomst? Leuk idee, onrealistisch in de uitvoer en outdated mbt de komende genraties kwantum comps.
Over paar jaar is de btc de sega of atari onder de spelcomputers.
Je stuwt de markt op naar x 4, x 5.
Je houdt de markt daar en verkoopt 80 procent aan gelukszoekers
Je drukt de markt weer richting de bodem
Je koop weer mega veel btc.
Ect ect ect
En het klootjes volk betaald wel.
Btc. Toekomst? Leuk idee, onrealistisch in de uitvoer en outdated mbt de komende genraties kwantum comps.
Taro schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 09:52:
[...]
Alleen met NEO en ONT heb ik er voordelen mee behaald en dat doe ik nog steeds regelmatig. Met bijv. NAV en VET heeft het mij altijd alleen maar geld gekost.
Alleen als de betreffende munt zelf stijgt heb je er voordeel van, anders moet er toch al snel geld bij. Daarom zie ik staken ook niet als een optie, het is gewoon een leuk extra bijkomend voordeel als de cryptocurrency die je koopt ook al in waarde stijgt.
Edit: Ik zie dat op Binance weer ONG is gestort, dat dekt in ieder geval minimaal de fee's alleen al van de ONT aan- en verkoop.
ADA wordt nu zelfs nog harder gedumpt op Binance...Hopelijk steken ze dat in Bitcoin.
Wow, het forum is dood, de volumes zijn beneden peil, er moet wel een enorme candle komen zo...
Je moet het als een store of value zien en niet als een betaal middel, quantum comps zal geen probleem zijn.Thommie.nl schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 11:31:
Over een paar jaar zal BTC 1 van de weinige zijn die nog altijd aan de top staat en zal dat altijd blijven.
Nee, leven in de brouwerij brengen

Helemaal mee eens, naast KMD natuurlijkSlux schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 11:46:
[...]
Je moet het als een store of value zien en niet als een betaal middel, quantum comps zal geen probleem zijn.
Over een paar jaar zal BTC 1 van de weinige zijn die nog altijd aan de top staat en zal dat altijd blijven.
Omdat zulke correcties je in een bullmarket kunnen houden. De ADX chart laat dit op de lange termijn perfect zien. Die geeft perfect aan wat een bullmarket of bearmarket is als je die chart bekijkt vanaf 2015 tot aan nu. Ga je een run maken zonder correcties die in 1x naar de maan gaat, ga je direct van korte bullmarket terug naar langdurige bearmarket. Die flinke correcties zorgen er voor dat je langer in een bullmarket kan blijven en die de chart netjes telkens reset, maar niet te ver zakt zodat je naar een bearmarket gaat. Chartvampire heeft dit een tijdje terug in een video laten zien en uitgelegt. Kan het zo even niet meer vinden die video, maar het laat geweldig zien waarom we die correcties nodig hebben en wat er gebeurt als we ze niet krijgen.JoebarRC schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 07:25:
[...]
Persoonlijk vind ik het echt totale onzin om 40-50% correctie/dump als gezond te bestempelen.. Waarom?, hoe zou dat enig vertrouwen kunnen bieden voor de noodzakelijke nieuwe geld instroom, waarom zijn dat soort ‘correcties’ gezond?.
Ik zit nu long in TESTnet met een half miljoen euro aan nep bitcoins 
0,0% waard bahhhh
0,0% waard bahhhh
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 04-08-2019 17:42 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Zou mij niet verbazen dat elke tijdelijke pullback van BTC, zoals nu, een gevalletje stop hunting inhoudt en dat BTC via een extra impulse van een whale dan doorstoot richting +/- 11150 en dan weer een correctie doet. Dat is mijn verwachting, zit te loeren op een kleine short positie met 25x - 35x leverage zodat er zo een verschil is van 370 - 250 dollar vanaf de short entry vanaf 11100 - 11150. Vorige keer ketste BTC van daaruit naar beneden.
[ Voor 8% gewijzigd door Sahara op 04-08-2019 17:37 ]
Naar 12K racen dan terug naar 11400 . oid.... gaat nu weer rapSahara schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 17:33:
Zou mij niet verbazen dat elke tijdelijke pullback van BTC, zoals nu, een gevalletje stop hunting inhoudt en dat BTC via een extra impulse van een whale dan doorstoot richting +/- 11150 en dan weer een correctie doet. Dat is mijn verwachting, zit te loeren op een kleine short positie met 25x - 35x leverage zodat er zo een verschil is van 370 - 250 dollar vanaf de short entry vanaf 11100 - 11150. Vorige keer ketste BTC van daaruit naar beneden.
Bedankt Pilatus, zoek ik op.PilatuS schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:23:
[...]
Omdat zulke correcties je in een bullmarket kunnen houden. De ADX chart laat dit op de lange termijn perfect zien. Die geeft perfect aan wat een bullmarket of bearmarket is als je die chart bekijkt vanaf 2015 tot aan nu. Ga je een run maken zonder correcties die in 1x naar de maan gaat, ga je direct van korte bullmarket terug naar langdurige bearmarket. Die flinke correcties zorgen er voor dat je langer in een bullmarket kan blijven en die de chart netjes telkens reset, maar niet te ver zakt zodat je naar een bearmarket gaat. Chartvampire heeft dit een tijdje terug in een video laten zien en uitgelegt. Kan het zo even niet meer vinden die video, maar het laat geweldig zien waarom we die correcties nodig hebben en wat er gebeurt als we ze niet krijgen.
Het gaat mij om het gezegde dat 40-50% een gezonde correctie is. Daar heb ik echt moeite mee, niets gezond aan. Een correctie is 10%, een dump naar 20% zit je in de normale aandelen markt direct in de bear markt maar hier is 50% gezond?. Nope, dat is specifiek voor de huidige manier van handelen in crypto waar inderdaad de grotere spelers het speelveld bepalen en de kleintjes hopelijk wat kruimels kunnen pakken.
Heb grote hoop voor crypto met opa BTC als Godfather maar dit spel gaat en moet een keer stoppen.. Hopelijk hebben wij dan wel allemaal een leuke PF met een BTC in de 5 Digits
Vergeet niet dat BTC even x4 is gegaan. Daar horen nou eenmaal grotere correcties bij dan iets dan x2 gaat in 5 jaar. Meer dan 400% omhoog is niet niks en dan is zelfs 40% niet eens echt heel veel als je kijkt dat ie dan nog net geen x3 (300%) staat.JoebarRC schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 17:49:
[...]
Bedankt Pilatus, zoek ik op.
Het gaat mij om het gezegde dat 40-50% een gezonde correctie is. Daar heb ik echt moeite mee, niets gezond aan. Een correctie is 10%, een dump naar 20% zit je in de normale aandelen markt direct in de bear markt maar hier is 50% gezond?. Nope, dat is specifiek voor de huidige manier van handelen in crypto waar inderdaad de grotere spelers het speelveld bepalen en de kleintjes hopelijk wat kruimels kunnen pakken.
Heb grote hoop voor crypto met opa BTC als Godfather maar dit spel gaat en moet een keer stoppen.. Hopelijk hebben wij dan wel allemaal een leuke PF met een BTC in de 5 Digits
Zodra die 11K is gebroken kunnen we deze discussie weer even in de ijskast zetten. Mooooon.PilatuS schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 17:56:
[...]
Vergeet niet dat BTC even x4 is gegaan. Daar horen nou eenmaal grotere correcties bij dan iets dan x2 gaat in 5 jaar. Meer dan 400% omhoog is niet niks en dan is zelfs 40% niet eens echt heel veel als je kijkt dat ie dan nog net geen x3 (300%) staat.
@JoebarRC: Je moet ook niet vergeten dat in tegenstelling tot bijv. de reguliere aandelenmarkten in Crypto het een handjevol whales zijn die de richting bepalen, m.a.w. die whales kunnen op bijv. de Dow Jones met hun 100 miljoen dollar market sell niet dezelfde schade aanrichten die ze op een (aantal) qua volume kleinere crypto beurzen wel in no time kunnen veroorzaken. Die whales plus de geplaatste stop losses kunnen in een korte periode een veelvoud aan daling/stijging veroorzaken in crypto, die op normale beurzen gewoon niet mogelijk zijn. Ik herinner nog wel van jaren terug dat wanneer er een te grote daling plaats vond op bijv. de AEX, dat de handel gewoon werd stil gelegd, dat is dan ook niet mogelijk in crypto, en daarmee neemt de volatiliteit in crypto alleen maar toe.PilatuS schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 17:56:
[...]
Vergeet niet dat BTC even x4 is gegaan. Daar horen nou eenmaal grotere correcties bij dan iets dan x2 gaat in 5 jaar. Meer dan 400% omhoog is niet niks en dan is zelfs 40% niet eens echt heel veel als je kijkt dat ie dan nog net geen x3 (300%) staat.
Same hereBever! schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 18:16:
Short geclosed, gaat hard!
Als een whale 5% pompt dumpt een andere whale 5%.. zo makkelijk is het nietSahara schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 18:09:
[...]
@JoebarRC: Je moet ook niet vergeten dat in tegenstelling tot bijv. de reguliere aandelenmarkten in Crypto het een handjevol whales zijn die de richting bepalen, m.a.w. die whales kunnen op bijv. de Dow Jones met hun 100 miljoen dollar market sell niet dezelfde schade aanrichten die ze op een (aantal) qua volume kleinere crypto beurzen wel in no time kunnen veroorzaken. Die whales plus de geplaatste stop losses kunnen in een korte periode een veelvoud aan daling/stijging veroorzaken in crypto, die op normale beurzen gewoon niet mogelijk zijn. Ik herinner nog wel van jaren terug dat wanneer er een te grote daling plaats vond op bijv. de AEX, dat de handel gewoon werd stil gelegd, dat is dan ook niet mogelijk in crypto, en daarmee neemt de volatiliteit in crypto alleen maar toe.
Ik moet altijd wel lachen om deze discussies, die er soms vrij serieus aan toe gaan. Laten we beginnen door te beseffen dat niemand van ons hier de koers accuraat genoeg kan inschatten of kan duiden om zich een expert te noemen.A87 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 18:26:
[...]
Als een whale 5% pompt dumpt een andere whale 5%.. zo makkelijk is het niet
Op deze mooie zondag kunnen we beter achterover leunen en afwachten wat de koers (die niemand van ons hier ook maar enigszins kan beïnvloeden) voor ons in petto heeft.
Zelfoverschatting heerst hier bij tijd en wijle.
Als een whale market koopt en hij jaagt de koers van bijv. 4k naar 5k omhoog door het hele orderboek tot aan 5k op te eten, als toen met meneer 20k BTC, dan doe je daar vrij weinig tegen. Dus zo makkelijk is het wel in crypto, anders was zo'n 20% stijging van toen ook niet mogelijk geweest. Maar het typische in crypto is dat wanneer het UP gaat, men erg in hun nopjes is dat eindelijk de shorters rekt gaan, maar als het de andere kant opgaat, dan vindt de majority dat een daling van xx% niet kan. Fluctuaties gaan beide kanten op, en het zijn niet de particulieren die het veroorzaken, maar de whales die dicteren. It's really that simple.A87 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 18:26:
[...]
Als een whale 5% pompt dumpt een andere whale 5%.. zo makkelijk is het niet
Ik denk niet dat er iemand hier rondloopt die zichzelf een expert noemt. Betekend niet dat er niet genoeg mensen zijn die interessante info kunnen gevenTuutjDrie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 18:30:
[...]
Laten we beginnen door te beseffen dat niemand van ons hier de koers accuraat genoeg kan inschatten of kan duiden om zich een expert te noemen.
Zijn of waren er zatPilatuS schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 19:12:
[...]
Ik denk niet dat er iemand hier rondloopt die zichzelf een expert noemt. Betekend niet dat er niet genoeg mensen zijn die interessante info kunnen geven
Facemeuk
dartvlek
smurft
Ik ben een expert. Maar niet in het voorspellen van de koers van BitcoinPilatuS schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 19:12:
[...]
Ik denk niet dat er iemand hier rondloopt die zichzelf een expert noemt. Betekend niet dat er niet genoeg mensen zijn die interessante info kunnen geven

Verwijderd
Waar ben je wel een expert in? Pure interesse.BFmango schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 20:32:
[...]
Ik ben een expert. Maar niet in het voorspellen van de koers van Bitcoin![]()
![]()
![]()
Ik ben zelf niet echt een expert in iets nu ik er eens goed over nadenk.
Ik kan heel veel, net niet heel goed zegmaar
Jij bent toch echt wel een expert in het schrijven van top berichten hoor.Verwijderd schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 20:45:
[...]
Waar ben je wel een expert in? Pure interesse.
Er zijn dagen dat mijn pilletjes niet werken maar jou berichten slepen mij er dan doorheen.
Hier een expert. xDBFmango schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 20:32:
[...]
Ik ben een expert. Maar niet in het voorspellen van de koers van Bitcoin
https://ibb.co/K6FSFFB
de REKT expert
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 04-08-2019 21:42 ]
Is dat met Monopoly geld of met echt geld?A87 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 21:41:
[...]
Hier een expert. xD
https://ibb.co/K6FSFFB
de REKT expert
BCH/BSV?Verwijderd schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 22:32:
Check hart van Nederland. Gaat over oplichting met fake bitcoins.
What. The. Fuck.
Verwijderd
Hahaha ' Maar ze zeiden dat het de echte Bitcoin was...'
Gewoon een zielige oude vrouw die opgelicht werd op een zeer opzichtige manier...
Echt triest.
Zulke items geven crypto ook een slechte naam. Het schetst een beeld waardoor toch een boel mensen denken: laat ik me er maar niet aan wagen.
Beetje jammer allemaal. Want feitelijk heeft het niets met crypto te maken.
Hopelijk helpen de Aziaten ons zo naar de 11+k. Btc en anders wachten wel geduldig toch.
Dont worry, be happy
Dont worry, be happy
Van mij mogen ze ons even sub 10k brengen, ik zit nog in fiatRaptorXS schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:03:
Hopelijk helpen de Aziaten ons zo naar de 11+k. Btc en anders wachten wel geduldig toch.
Dont worry, be happy
Verwijderd
Jij gaat niet mee naar de maan dus?Taro schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:12:
[...]
Van mij mogen ze ons even sub 10k brengen, ik zit nog in fiatVandaag wel wat mooie ritjes gemaakt, maar heb de stijging naar 10.9xx net niet meegepakt vanaf 10.7xx.
De vraag is eerder of jij en anderen wél gaan, of ook niet gaan net als ik als ik de huidige rode candles zo zie
Als de raket opstijgt ben ik nooit te beroerd om alsnog in te stappen met wat minder Bitcoin. Uiteindelijk gaat het om de Euro's.
Verwijderd
Als hij van de grond is kun je niet meer instappen hoorTaro schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:18:
[...]
De vraag is eerder of jij en anderen wél gaan, of ook niet gaan net als ik als ik de huidige rode candles zo zie
Als de raket opstijgt ben ik nooit te beroerd om alsnog in te stappen met wat minder Bitcoin. Uiteindelijk gaat het om de Euro's.
Oeh, fomoVerwijderd schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:25:
[...]
Als hij van de grond is kun je niet meer instappen hoor
Eerst hopelijk nog even de MA25 @ 10.3xx testen en anders heb ik pech. Zondag op maandag is niet mijn favoriete all-in optie.
Niet te vroeg instappen. Je weet niet of het de BTC-maanraket is, of gewoon weer een Noord-Koreaanse testraket.
We zullen ff kijken over 10 jaar
[ Voor 54% gewijzigd door A87 op 04-08-2019 23:53 ]
Verwijderd
Dat weet je nooit toch? Je kan instappen op 12k 13k of14k of 20k. Op 20k ben je wellicht weer te laat.The Redman schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:41:
Niet te vroeg instappen. Je weet niet of het de BTC-maanraket is, of gewoon weer een Noord-Koreaanse testraket.
Nee, je weet nooit hoe het precies zal gaan, maar er zijn wel slechte en goede plekken om te kopen over het algemeen. Kopen op een dikke weerstand is vrijwel altijd een slecht plan. Dan kan je beter wachten tot het wordt gebroken en dan de succesvolle retest kopen of wanneer bijvoorbeeld een 4 uur candle sluit boven weerstand. Kijk eens naar 22-6, 15-7, 16-7 en 20-7. We zitten nu precies waar de koers 4x eerder niet verder kwam. Als je nu een long hebt lopen, prima. Anders is dit zo'n beetje de slechtste plek om te kopen. En ja, we kunnen er gewoon doorheen gaan en verder omhoog komen, maar het blijft kopen op weerstand.Verwijderd schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:50:
[...]
Dat weet je nooit toch? Je kan instappen op 12k 13k of14k of 20k. Op 20k ben je wellicht weer te laat.
hier snapt een amateur koper dus niets vanPilatuS schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 00:00:
[...]
Nee, je weet nooit hoe het precies zal gaan, maar er zijn wel slechte en goede plekken om te kopen over het algemeen. Kopen op een dikke weerstand is vrijwel altijd een slecht plan. Dan kan je beter wachten tot het wordt gebroken en dan de succesvolle retest kopen of wanneer bijvoorbeeld een 4 uur candle sluit boven weerstand. Kijk eens naar 22-6, 15-7, 16-7 en 20-7. We zitten nu precies waar de koers 4x eerder niet verder kwam. Als je nu een long hebt lopen, prima. Anders is dit zo'n beetje de slechtste plek om te kopen. En ja, we kunnen er gewoon doorheen gaan en verder omhoog komen, maar het blijft kopen op weerstand.

Je kan beter zeggen koop NU en dump bij 16k of volgend jaar ofso
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 05-08-2019 00:38 ]
Dat weet je niet, of iemand dat wel of niet snapt. Indien niet staat het vrij om verder te vragen. Verder begint iedereen met 0 kennis op een bepaald punt en is het leren, wat het onderwerp ook is.A87 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 00:34:
[...]
hier snapt een amateur koper dus niets van
Je kan beter zeggen koop NU en dump bij 16k of volgend jaar ofso
Was geen aanval ofso , ik denk dat die prijs wel prima is rond 11-12k.Mischien zelfs 13-14kPilatuS schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 00:52:
[...]
Dat weet je niet, of iemand dat wel of niet snapt. Indien niet staat het vrij om verder te vragen. Verder begint iedereen met 0 kennis op een bepaald punt en is het leren, wat het onderwerp ook is.
Ik was net op Bitmex testnet ik check die koersen ook 's nachts als het belangrijk is.
Ik dumpte mijn stash van 500.000 en de prijs van bitcoin ging heel kort +- 0.7% omlaag
Deed voor de lol een market sell om manipulatie gehalte te checken.
Deed ook weer een market buy whahahaha je neukt dan de koers echt recht in de aars.. je klikt met je muis prijs 0.5% omhoog bij 600.000 contracts.
Net alsof je tegen het scherm slaat ofso **FLITS** hoers omhoog whahah echt prachtig
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 05-08-2019 05:17 ]
Goeiemorgen! Lekker wakker worden zo
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik vertrouw het niet.... Volume is nog steeds in een downtrend. Kan zomaar een bulltrap zijn.
De tijd zal het leren. Helaas heb ik deze pump niet meegepakt
De markt is nooit te vertrouwen het spelletje is juist om daar op in te spelen en mee te liftenbruutone schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 07:52:
Ik vertrouw het niet.... Volume is nog steeds in een downtrend. Kan zomaar een bulltrap zijn.
Verwijderd
Ik denk dat @A87 de markt even omhoog heeft gedrukt met zijn fortuin op Bitmex testnet.bruutone schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 07:52:
Nog 4 uurtjes voor de halving Litecoin.
Weinig actie, denk dat het uiteindelijk niks heeft gedaan met de koers, hij blijft nu wat achter op Bitcoin maar verder heb ik er niks van gezien.
Weinig actie, denk dat het uiteindelijk niks heeft gedaan met de koers, hij blijft nu wat achter op Bitcoin maar verder heb ik er niks van gezien.
Is dit niet wederom een sigaar stijging uit de eigen spreekwoordelojke doos?
Want welke malloot zoi nou serieus op dit moment miljoen gebruiken met nieuw geld om btc te kopen.
Alts 10 procent omlaag, btc 10 omhoog.....
Verschuiving van centjes.
Zo opzichtig.
Want welke malloot zoi nou serieus op dit moment miljoen gebruiken met nieuw geld om btc te kopen.
Zo opzichtig.
Mooi toch misschien worden mensen nu eindelijk eens wakker en zien dat je toch beter in btc kan zitten dan al die shitcoinsThommie.nl schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:18:
Is dit niet wederom een sigaar stijging uit de eigen spreekwoordelojke doos?
Zo opzichtig.
Verwijderd
Het zou misschien wel zo kunnen zijn dat als bitcoin weer richting 20k gaat er nieuw geld komt, die dan in alts gestopt gaan worden.Slux schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:23:
[...]
Mooi toch misschien worden mensen nu eindelijk eens wakker en zien dat je toch beter in btc kan zitten dan al die shitcoins
Klopt! Zeg ik ook al een tijdje.Slux schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:23:
[...]
Mooi toch misschien worden mensen nu eindelijk eens wakker en zien dat je toch beter in btc kan zitten dan al die shitcoins
Als al het geld op 1 bult zit wat nu in al die shitcoins zat, zit btc allang rond de 30k of hoger.
Denk ik ook. Er zullen genoeg mensen zijn die gaan FOMO'en en zien dat BTC toch iets te duur is en geld toch naar andere coins zal gaan.Verwijderd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:28:
[...]
Het zou misschien wel zo kunnen zijn dat als bitcoin weer richting 20k gaat er nieuw geld komt, die dan in alts gestopt gaan worden.
Edit: ik verwacht echter niet dat ze naar zeer zware shitcoins zullen gaan. eerder in de top 20 (50?) ofzo.
....Gelukkig kunnen we zelf veel verwachten (hopium)

[ Voor 18% gewijzigd door HaruHaru op 05-08-2019 08:32 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Dat m'n alts bloeden heb ik op geanticipeerd. Heb amper alts meer buiten de top 5. Maar zelfs die presteren echt belabberd nu. Mijn ETH en LTC blijven flink achter.
Op deze manier moet BTC voor mij steeds hoger stijgen tot ik fatsoenlijk kiet en al sta!
Op deze manier moet BTC voor mij steeds hoger stijgen tot ik fatsoenlijk kiet en al sta!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Top 5 alts zijn ook absoluut geen veilige haven ook al hebben ze het afgelopen tijd redelijk gedaan (hoewel: LTC alweer teruggezakt vanaf 140 dollar). Ik zie vooral LTC nog wel verder wegzakken (sell the news).B-Bandit schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:40:
Dat m'n alts bloeden heb ik op geanticipeerd. Heb amper alts meer buiten de top 5. Maar zelfs die presteren echt belabberd nu. Mijn ETH en LTC blijven flink achter.
Sell the news heb ik overwogen bij LTC. Echter zit die nog steeds boven m'n inkoop paar maanden geleden. Daarnaast is die halving een daadwerkelijke fundamentele wijziging. De inflatie van de munt halveert van de 1 op de andere dag. Dus dat durf ik wel aan.TuutjDrie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:45:
[...]
Top 5 alts zijn ook absoluut geen veilige haven ook al hebben ze het afgelopen tijd redelijk gedaan (hoewel: LTC alweer teruggezakt vanaf 140 dollar). Ik zie vooral LTC nog wel verder wegzakken (sell the news).
De vorige upswing (richting 14k), deden zowel ETH als LTC het erg goed. Elke stijging van BTC pakten ze net iets meer op mee. Afgelopen weken was het weer andersom, zowel harder gedaald bij dalingen van BTC en ook gedaald bij stijgingen.
Blijf echter vertrouwen houden in deze 2 munten. M'n andere alts heb ik redelijk afgeschreven als gelukszoekerij.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
BTC is een hold coin, LTC is een trade coin die moet je niet holden, dat is de perfecte coin imo om kleine ritjes mee te pakken.TuutjDrie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:45:
[...]
Top 5 alts zijn ook absoluut geen veilige haven ook al hebben ze het afgelopen tijd redelijk gedaan (hoewel: LTC alweer teruggezakt vanaf 140 dollar). Ik zie vooral LTC nog wel verder wegzakken (sell the news).
Ik zie niet dat LTC nog verder down gaat als BTC zo blijft, eerder up.
LTC heeft geen enkel bestaansrecht naar mijn mening. Het doet niks unieks en is nergens beter in dan andere coins. Het heeft geen enorme naamsbekendheid, het heeft geen smart contracts, het is niet super snel in transacties, het heeft geen unieke projecten die er voor gemaakt worden, het heeft geen nut als store of value, het is niet anoniem.B-Bandit schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:49:
[...]
Blijf echter vertrouwen houden in deze 2 munten. M'n andere alts heb ik redelijk afgeschreven als gelukszoekerij.
BTC heeft 10% gedaan in de afgelopen dagen, LTC stabiel op 94 dollar. Zodra het voor traders duidelijk is dat de ritjes niet meer gemaakt kunnen worden dan kan het ook hard gaan met LTC in negatieve zin. Behalve de naamsbekendheid heeft LTC weinig toekomstperspectief imo. Wat dat betreft omschrijft Mirved het hiervoor vrij aardig.Slux schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:51:
[...]
BTC is een hold coin, LTC is een trade coin die moet je niet holden, dat is de perfecte coin imo om kleine ritjes mee te pakken.
Ik zie niet dat LTC nog verder down gaat als BTC zo blijft, eerder up.
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-08-2019 09:00 ]
Ik heb het ook nooit begrepen. Ben ook pas sinds kort LTC hodler. Muntjes zoals NANO die echt iets toevoegen hebben het niet gered. Ik bedoel, feeless en nagenoeg instant. Wat wil je nog meer zou ik denken?Mirved schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:56:
[...]
LTC heeft geen enkel bestaansrecht naar mijn mening. Het doet niks unieks en is nergens beter in dan andere coins. Het heeft geen enorme naamsbekendheid, het heeft geen smart contracts, het is niet super snel in transacties, het heeft geen unieke projecten die er voor gemaakt worden, het heeft geen nut als store of value, het is niet anoniem.
Op dit moment is LTC voor mij in elk geval een short/mid-term coin. Als hij een mooie piek richting de 200 USD maakt gaat ie er weer uit.
Verwijderd
de vraag is of er alleen maar unieke coins uiteindelijk moeten zijn of dat dezelfde soort coins naast elkaar kunnen bestaan met de benodigde concurrentieMirved schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:56:
[...]
LTC heeft geen enkel bestaansrecht naar mijn mening. Het doet niks unieks en is nergens beter in dan andere coins. Het heeft geen enorme naamsbekendheid, het heeft geen smart contracts, het is niet super snel in transacties, het heeft geen unieke projecten die er voor gemaakt worden, het heeft geen nut als store of value, het is niet anoniem.
Die smirved weet niet waar die het over heeft, volgens hem was ltc al lang door het afvoer putje gegaan en nu ziet ie dat ie geen gelijk heeft gehad komt ie het maar baschen.TuutjDrie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:00:
[...]
BTC heeft 10% gedaan in de afgelopen dagen, LTC stabiel op 94 dollar. Zodra het voor traders duidelijk is dat de ritjes niet meer gemaakt kunnen worden dan kan het ook hard gaan met LTC in negatieve zin. Behalve de naamsbekendheid heeft LTC weinig toekomstperspectief imo. Wat dat betreft omschrijft Mirved het hiervoor vrij aardig.
LTC heeft net zoveel toekomstperspectief als BTC, lct was ook de eerste die lighting gebruikte daarna kwam BTC pas, daarnaast is het 1 van de oudste coins die nog altijd in de top 5 staat en ook qua volume in de top staat.
Qua community is het 1 van de grotere en in Azie erg geliefd.
Ik hoor al jaren deze verhalen en al jaren staat LTC nog altijd in de top.
Hoef je geen LTC fanboy voor te zijn om te te weten
Er zijn zoveel betere coins dan een LTC en BTC maar je ziet het maakt geen bal uit met crypto.B-Bandit schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:00:
[...]
Ik heb het ook nooit begrepen. Ben ook pas sinds kort LTC hodler. Muntjes zoals NANO die echt iets toevoegen hebben het niet gered. Ik bedoel, feeless en nagenoeg instant. Wat wil je nog meer zou ik denken?
Op dit moment is LTC voor mij in elk geval een short/mid-term coin. Als hij een mooie piek richting de 200 USD maakt gaat ie er weer uit.
ik had en heb zelf ook hoge verwachtingen van NANO maar ik zie die echt niet voorbij een LTC of BTC gaan
Fees en snelheid is beter dan je denkt bij ltc trouwens
Slim ik zou zelf LTC niet holden tot de 200, in en uitstap coin voor mij, net als bcash.
Edit,
BTC gaat lekker zeg slux is blij met zijn posities van de de laatste dagen, tijd om mijn winst te pakken.
[ Voor 30% gewijzigd door Slux op 05-08-2019 09:45 ]
Ik zie graag een quote van je waar ik heb gezegd dat LTC "door het afvoer putje zou gaan". Toen ik vorige keer de discussie met je aanging over het nut van LTC en al je argumenten van tafel veegde was je laatste reactie "ja maar geen enkele crypto heeft nut en ik zie er helemaal geen toekomst in, zit er alleen maar in om te traden".Slux schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:13:
[...]
Die smirved weet niet waar die het over heeft, volgens hem was ltc al lang door het afvoer putje gegaan en nu ziet ie dat ie geen gelijk heeft gehad komt ie het maar baschen.
LTC heeft net zoveel toekomstperspectief als BTC, lct was ook de eerste die lighting gebruikte daarna kwam BTC pas, daarnaast is het 1 van de oudste coins die nog altijd in de top 5 staat en ook qua volume in de top staat.
Qua community is het 1 van de grotere en in Azie erg geliefd.
Ik hoor al jaren deze verhalen en al jaren staat LTC nog altijd in de top.
Hoef je geen LTC fanboy voor te zijn om te te weten
Ik kan wel een quote van jou doen waarin je 2 maanden geleden claimde dat LTC flink zou stijgen door de halving in de komende 2 maanden. Daarna is hij niks gestegen.
Maaar goed je zal toch wel weer met smoesjes komen of niet meer reageren

[ Voor 10% gewijzigd door Mirved op 05-08-2019 09:21 ]
Iemand enig idee of er iets met Verge gaat gebeuren?
Iemand heeft voor 1200 euro 225000 Verge gekocht. Komt er iets aan?
Iemand heeft voor 1200 euro 225000 Verge gekocht. Komt er iets aan?
Professioneel Heftruck Syndroom
Zo dat is een grote whale om 1200 euro ubershit te kopenNeFoRcE schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:43:
Iemand heeft voor 1200 euro 225000 Verge gekocht. Komt er iets aan?![]()

Verwijderd
Volgens mij staat die op de verge van extinction.NeFoRcE schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:43:
Iemand heeft voor 1200 euro 225000 Verge gekocht. Komt er iets aan?![]()
Net zoals 5 miljard andere coins.
Da's lekker wakker worden in REKT city, je zal maar vol in alts zitten. Gemiddelde pf waarde nu al -75% in BTC. In USD slechts -60%
Keurig!Soeski schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:52:
Da's lekker wakker worden in REKT city, je zal maar vol in alts zitten. Gemiddelde pf waarde nu al -75% in BTC. In USD slechts -60%
Dan zal BTC ook wel een pumpje krijgenkevinoku schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:52:
En daar gaat Litecoin !
Zo is het de laatste maanden wel steeds gegaan ja.
Ik hoop eigenlijk dat mensen wat BTC om gaan zetten naar LTC om een graantje mee te pikken van de halving.
Die prijs vanmiddag naar de $150 stuwen en vanavond weer alles terug naar BTC.
Wishfull thinking.. Hehe.
Jongens, effe een vraagje.
Als je nu wat winst van je BTC wilt cashen, nemen jullie dan je volledige inleg + winst terug? Of bereken je het en haal je enkel de winst af en laat je de rest staan?
Als je nu wat winst van je BTC wilt cashen, nemen jullie dan je volledige inleg + winst terug? Of bereken je het en haal je enkel de winst af en laat je de rest staan?
SPiET
Ligt volledig aan je doelenspietie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:58:
Jongens, effe een vraagje.
Ik ga voorlopig alleen maar meer stacken en hodlen. En het gaat er volledig af als ik een huis ga kopen.
Aan de andere kant vind ik het best tricky om al mijn BTC te verkopen. Denk dat het nooit verkeerd uit pakt om ook maar een klein beetje voor ~10 jaar te laten staan.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nou, niet helemaal.Thommie.nl schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:29:
[...]
Klopt! Zeg ik ook al een tijdje.
Als al het geld op 1 bult zit wat nu in al die shitcoins zat, zit btc allang rond de 30k of hoger.
Er zit 100 miljard USD in altcoins. Er zijn 18 miljoen bitcoin.
Dus, als al het geld wat nu in Altcoins in Bitcoin zou zitten, dan zou de BTC 5555 USD meer waard zijn.
17k usd.
Valt mee dus
Wie wil de Litecoin Foundation steunen?kevinoku schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:52:
En daar gaat Litecoin !
https://decrypt.co/8219/p...=coinbase&utm_medium=Feed
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ja, dat is ook eigenlijk erg laag. De alts zijn nagenoeg helemaal leeggetrokken t.o.v. 1,5 jaar terug. De meesten staan op -75% of zelfs -98% van hun ATH.two-one schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:16:
[...]
Nou, niet helemaal.
Dus, als al het geld wat nu in Altcoins in Bitcoin zou zitten, dan zou de BTC 5555 USD meer waard zijn.
17k usd.
Valt mee dus
De totale alt-markt is dus maar 33% van de huidige totale markt; 2/3e zit al in BTC. Geeft wel aan dat alts echt nagenoeg allemaal dood zijn. Ik denk ook niet dat dit nog gaat veranderen. Helaas voor mij; gaat aardig wat centjes kosten.
Ik denk dat je er minimaal 75% naast zit met 100 miljard die in de altcoins zitten.two-one schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:16:
[...]
Nou, niet helemaal.
17k usd.
Valt mee dus
En heeft iemand hier Thorecoin? Er zijn er maar weinig van. Maar jeetje mina wat is die me gestegen!
Er zit geen 100 miljard in alt-coins, dat is puur de marketcap en dat zegt helemaal niks over de ingelegde hoeveelheid geld. Als ik nu voor 1 bitcoin 20k betaal dan schiet de market cap ook naar 420 miljard in plaats van de 210 miljard wat het nu is. Toch is er maar 20k bijgekomen en niet 210 miljard. Market cap is niks anders dan de laatste prijs x de hoeveelheid munten.two-one schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:16:
[...]
Nou, niet helemaal.
17k usd.
Valt mee dus
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
? Ben je het rekenen verleerd, of schuilt er iets anders achter je post?Slux schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:43:
[...]
Ik denk dat je er minimaal 75% naast zit met 100 miljard die in de altcoins zitten.
Totale market cap is 309 miljard, BTC market cap is 209 miljard...dan blijft er 100 miljard over voor altcoins...volgens mij geen speld tussen te krijgen...
Verwijderd
Ik wou dit ook aandragen maar doordat mijn IQ -98% staat door 15 jaar fabriekswerk wist ik de juiste bewoording niet te vinden.gws24 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:47:
[...]
Er zit geen 100 miljard in alt-coins, dat is puur de marketcap en dat zegt helemaal niks over de ingelegde hoeveelheid geld. Als ik nu voor 1 bitcoin 20k betaal dan schiet de market cap ook naar 420 miljard in plaats van de 210 miljard wat het nu is. Toch is er maar 20k bijgekomen en niet 210 miljard. Market cap is niks anders dan de laatste prijs x de hoeveelheid munten.
Dus bedankt voor deze input.
Ja maar je weet niet wanneer het gekocht is...dus zou er ook 200 miljard in kunnen zitten inmiddels, met 100 miljard ‘verlies’ ?gws24 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:47:
[...]
Er zit geen 100 miljard in alt-coins, dat is puur de marketcap en dat zegt helemaal niks over de ingelegde hoeveelheid geld. Als ik nu voor 1 bitcoin 20k betaal dan schiet de market cap ook naar 420 miljard in plaats van de 210 miljard wat het nu is. Toch is er maar 20k bijgekomen en niet 210 miljard. Market cap is niks anders dan de laatste prijs x de hoeveelheid munten.
Lees de post boven je eensAli Baba 1001 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:49:
[...]
? Ben je het rekenen verleerd, of schuilt er iets anders achter je post?
Totale market cap is 309 miljard, BTC market cap is 209 miljard...dan blijft er 100 miljard over voor altcoins...volgens mij geen speld tussen te krijgen...
Die 309 Miljard is lang en na geen 309 miljard, niet eens een fractie.
Verwijderd
Van 30 dollarcent in februari naar bijna 2000 dollar nu.Ali Baba 1001 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:46:
En heeft iemand hier Thorecoin? Er zijn er maar weinig van. Maar jeetje mina wat is die me gestegen!
Doet het vrij redelijk inderdaad.
Je weet het niet en we kunnen gaan bakkeleien over welk percentage klopt maar dat zal per munt verschillen en er is geen manier om te bewijzen wat waar is. Als ik even mijzelf als voorbeeld mag nemen dan is mijn gemiddelde aankoopprijs voor btc ~$6200 en als ik hypothetisch even stel dat ik een gemiddeld persoon ben die btc heeft dan zit er maar 6200/11800*210 miljard marketcap = ~110 miljard aan geld in btc en dat is ~52%. Maar er zijn mensen met veel meer btc die veel lagere prijzen hebben betaald dus ik persoonlijk verwacht, en ja dat is een aanname zonder bewijs, dat het percentage nog vele malen lager is. Voor veel altcoins waar de oprichters bakken met munten gratis hebben gekregen is het nog veel erger dan bij btc. Tenzij de coins van Satoshi natuurlijk ooit op de markt komenAli Baba 1001 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:51:
[...]
Ja maar je weet niet wanneer het gekocht is...dus zou er ook 200 miljard in kunnen zitten inmiddels, met 100 miljard ‘verlies’ ?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Een market op die market onder kopje tokens, mag op cmc niet bij top 200 circulation, Supply ongeveer 88000, wel leuk als je zoiets ziet ontstaan, kan meeliften.Verwijderd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:54:
[...]
Van 30 dollarcent in februari naar bijna 2000 dollar nu.
Doet het vrij redelijk inderdaad.
Vingers op de verkoop-knop.. Zouden we de LTC-halving kunnen zien als een generale repetitie voorde BTC halving volgend jaar ?
Geen idee maar als ik naar de koers kijk staat LTC nog 10 euro te laag.kevinoku schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:07:
Vingers op de verkoop-knop.. Zouden we de LTC-halving kunnen zien als een generale repetitie voorde BTC halving volgend jaar ?
Edit
En de halving is er

Geen idee wat we er verder aan hebben gehad
[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 05-08-2019 12:17 ]
ja kan veel hogerSlux schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:15:
[...]
Geen idee maar als ik naar de koers kijk staat LTC nog 10 euro te laag.
Edit
En de halving is er![]()
Mooi! Gisterochtend een zwikkie gekocht voor 85 USDT en vanmorgen na de BTC pump daar een deel van ingeruild. Nu een moment zoeken om ze weer naar BTC te wisselen.kevinoku schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:52:
En daar gaat Litecoin !
Nu moet ik het een keer beter doen want die LTC "ATH" van vorige maand heb ik niet goed benut. Goed ingekocht maar veel te laat weggedaan waardoor de winst maar weinig was ipv veel.
Ik?Verwijderd schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 20:45:
[...]
Waar ben je wel een expert in? Pure interesse.
- Slapen (ochtenddutjes, middagdutjes, uitslapen, alles)
- Hond uitlaten
- Kliko's te laat aan de straat zetten
- Bijkopen op High want Moon en verkopen op Low want REKT
mooi groene paalSlux schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:15:
[...]
Geen idee maar als ik naar de koers kijk staat LTC nog 10 euro te laag.
Edit
En de halving is er![]()
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!