Taro schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:08:
[...]
Zolang het bij jou nog tot een stijgende RSI leidt klinkt het als een goede investering.
Topmodellen zal je niet veel tegenkomen hier, zorgzame lieve vrouwen die veel van hun man accepteren en tolereren wel
Mijn vrouw is net als ik nog onder de 40 en we zijn al 23 jaar bij elkaar, nog steeds even gelukkig als vroeger.
Misschien een optie om de barbecue in mijn achtertuin, je weet wel, die nooit zal plaatsvinden, samen met onze wederhelften te plannen? Dan beseffen ze dat niet alleen hun eigen man zo'n malloot is, maar dat er nog veel meer bestaan en vinden ze daar dus lotgenoten.
Dit lijkt me juist bij uitstek een zeer geschikt uitje om de lieve zorgzame wederhelft
even te kunnen ontvluchten liefdevol thuis te laten.
Zoals we dat hier in Friesland zeggen: 'Efkes fut by it wiif.'
Wat zoveel betekend als: 'Even weg bij het wijf.'
Want soms hebben wij mannen even helemaal geen behoefte om liefdevol verzorgd te worden en willen we gewoon bier drinken, vlees eten en sterke (crypto) verhalen rondbazuinen.
Daarnaast is het nooit een goed idee om vrouwen met een gezamelijke ergenis te verenigen. Vooral niet als er dus vrouwen bijzitten van lui die er wel winst uit halen, en die alleen wat lacherig klagen over tijdsbestek
Dan komt Jaapio niet goed uit de verf.