[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik snap die marketmakers niet, Als ze gewoon ff dumpen naar 7000 kan iedereen weer geld verdienen.
Zo rond 9000 10.000 doet niemand wat.

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 29-07-2019 22:48 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:45
A87 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 22:48:
Ik snap die marketmakers niet, Als ze gewoon ff dumpen naar 7000 kan iedereen weer geld verdienen.
Maar ze willen helemaal niet dat iedereen geld verdient. Ze willen dat zij geld verdienen en daar hebben ze een hele lange adem voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De marketmakers, op whales na, zijn de daytraders. Een whale kan nog een keer een move maken om voor 50 miljoen BTC te dumpen en geld te verdienen door een short. De daytraders kunnen zulke moves niet doen zonder dat het geld kost. Je hebt bakken met geld nodig om een dikke move te kunnen forceren en er geld mee te verdienen. Dus zolang een dikke whale geen flinke actie uithaalt zijn het de daytraders die de koers bepalen en dat is gewoon simpel kleine scalps maken of niets doen. Dat de boel zo dagen lang sideways gaat is opzich gewoon een normale markt zonder manipulatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Ja, dat zou leuk zijn.
Helaas staat crypto wat dat betreft gelijk aan het kapitalistische systeem waar zovelen tegenaan schoppen en dit groot hebben gemaakt met hun gehossel in muntjes.
1% bezit het grootste aantal en de rest heeft het nakijken, just like the real world. d:)b

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hektor73
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-01-2023
Dat hebben we imo aan onszelf te danken. Wij hebben ons bij een stand van ca. $ 10.500 door aan laten praten dat $ 8.500 of lager een goede mogelijkheid was, alsof het al gebeurd was. Resultaat; paniek verkopen en mensen die verkopen en denken het later lager te kunnen inkopen) en prijs gaat omlaag. Nu staat “half” crypto land in de parkeerstand met een grote hoeveelheid geld om rondom de $ 8500,- in te kunnen kopen, niet realiserend dat er simpelweg te weinig BTC rondom die prijs beschikbaar is, op organische wijze kan dit niet.

Wel kan een whale onderweg naar beneden plots een extra hoeveelheid BTC aanbieden waardoor de prijs doorschiet naar de volgende support en de kopers van de hogere support deels panic sellen, waardoor er weer goedkoper kan worden ingekocht. Groot risico voor de whale is wanneer dat niet gebeurd (omdat het wordt opgekocht), hij zijn BTC kwijt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Dont get rekt get rich

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 30-07-2019 00:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Let op: Geld lenen kost geld

Let op: De kans om niet rekt te gaan is 1 op 25.000.000.

Blijven mooie verhalen natuurlijk, maar helaas te veel mensen die denken dit ook voor elkaar te kunnen krijgen en alles verliezen. Zelfs mensen die nadat het spaargeld op is voor en lening gaan omdat ze denken dat het moet kunnen lukken. De laatste paar dagen geven ook wel goed aan hoe extreem link het is. Meedere swings gezien zien alles met hefboom 25x of groter gerekt hebben binnen 3 minuten. Persoonlijk vind ik zulke fimpjes nogal fout. Genoeg mensen zijn verstandig genoeg om het niet te proberen of om op tijd te stoppen, maar genoeg die toch doorgaan tot er niets meer over is.

Los van dat is het met normaal traden ook prima mogelijk de boel langzaam omhoog te grinden, stapje voor stapje. Kost alleen meer tijd, maar met 1000x minder risico om rekt te gaan. Als je van 1k geen 10k kan maken met normaal traden is rekt gaan met hefboom een garantie.

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 30-07-2019 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:08

ScreamGT

joejoe

Aan de berichten te zien zijn we nog niet op een ATH. Keurig, kan ik nog even verder gaan met mijn leven.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ScreamGT schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:19:
Aan de berichten te zien zijn we nog niet op een ATH. Keurig, kan ik nog even verder gaan met mijn leven.
Klinkt als een interessant project met potentie. Welke exchange kan je die kopen? Of komt er een IEO van? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:38
New Yorker schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 00:59:
[...]

Ik klikte alleen voor die chick.
Idem.
Goeie chick. :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Vanwege deze opmerking nog eens gekeken maar nu in fullscreen... Hmmm het is maar goed dat we allemaal een andere smaak hebben. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:17:
[...]

Vanwege deze opmerking nog eens gekeken maar nu in fullscreen... Hmmm het is maar goed dat we allemaal een andere smaak hebben. :+
Ik zou mijn private key wel invoeren in haar encrypted wallet.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:21:
[...]
Ik zou mijn private key wel invoeren in haar encrypted wallet.
Dat is meer het type waarbij de wallet geen encryptie heeft, de virusscanner al 2 jaar geen updates meer heeft gehad en waarbij het wachtwoord 1234 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:26:
[...]

Dat is meer het type waarbij de wallet geen encryptie heeft, de virusscanner al 2 jaar geen updates meer heeft gehad en waarbij het wachtwoord 1234 is.
Precies mijn type dus. Ik ben niet zo van de uitdaging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
PilatuS schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:26:
[...]

Hahahahahah , das heel mooi gezegd, in tijden van minder goeie BTC/LTC/BCASH en Alts afgrond koersen .. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

SPiET

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:50:
[...]

Precies mijn type dus. Ik ben niet zo van de uitdaging.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BmkleJtCYAAPgH0.jpg

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-09 18:32
Crypts schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:17:
[...]

tja elke mooie roos verlept geloof mijn maar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Orang Oetang tieten, NO thanks
https://leentjegerritdina....com/2014/05/p1070701.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 30-07-2019 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
bie100 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:59:
[...]

tja elke mooie roos verlept geloof mijn maar :|
Denk niet dat ie het over de leeftijd heeft :) Het is een bepaald soort type waar ik persoonlijk ook echt niets mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 01:31:
[...]

Let op: Geld lenen kost geld

Blijven mooie verhalen natuurlijk, maar helaas te veel mensen die denken dit ook voor elkaar te kunnen
Zijn zeker wel een aantal op bitmex die groot zijn geworden in 2 jaar tijd :+. Een opleiding kost ook veel geld. Rekt gaan ook!

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 30-07-2019 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
PilatuS schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:03:
[...]

Denk niet dat ie het over de leeftijd heeft :) Het is een bepaald soort type waar ik persoonlijk ook echt niets mee heb.
ow een kwestie van smaak maar goed dan nog verlept het :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Sahara schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 22:52:
[...]

Ik wou dat m'n ergste zorg het zat zijn van crypto was. Maar dat is helaas niet zo. Mijn beste maatje, mijn hond is ziek en ik hoop dat hij nog een paar maanden haalt, daar zou ik heel gelukkig van worden, maar ik weet niet hoelang hij nog heeft. Please keep your fingers crossed.
Ik had niet gedacht dat mijn lieve Vizsla er zo snel niet meer zou zijn, hij was gisteren heel kortademig geworden, hij wilde niet meer eten/drinken en hij kon o.a. niet meer op zijn benen staan, om mijn beste vriend niet te laten lijden hebben we hem gisteravond laten inslapen. Mijn lieve Vizsla is 12 jaar geworden, het waren 12 prachtige jaren, maar ik mis hem heel erg. Iedereen hier die een hond heeft, geef hem of haar alstublieft een aaitje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
PilatuS schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:09:
[...]

Bijna goed. Iets meer haar alleen :P
deze?

Afbeeldingslocatie: https://store.donanimhaber.com/c3/43/e2/c343e252a2ab26401b96ed1864eb4fc5.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Sahara schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:23:
[...]

Ik had niet gedacht dat mijn lieve Vizsla er zo snel niet meer zou zijn, hij was gisteren heel kortademig geworden, hij wilde niet meer eten/drinken en hij kon o.a. niet meer op zijn benen staan, om mijn beste vriend niet te laten lijden hebben we hem gisteravond laten inslapen. Mijn lieve Vizsla is 12 jaar geworden, het waren 12 prachtige jaren, maar ik mis hem heel erg. Iedereen hier die een hond heeft, geef hem of haar alstublieft een aaitje.
sterkte man

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nee niet echt, te weinig haar.

Meer zoals dit:

Afbeeldingslocatie: https://images.squarespace-cdn.com/content/57446959356fb03f47441db6/1493907307193-8KPGA39I3YO9ZL6R8VS1/?content-type=image%2Fjpeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Bij het lezen van zo'n reacties ben ik dan toch altijd benieuwd hoe de wederhelften eruit zien van de Tweakers. Zullen vast wel allemaal topmodellen zijn. :P

Hier in ieder geval niet echt: vrouwlief is ondertussen de 40 voorbij en haar double tops glijden langzaamaan weg en hangen nu tussen sideways en double bottom in. Niet echt om vrolijk van te worden, daarom ook lekker 2 weken op vakantie om me te verlekkeren aan andere double tops bij het zwembad zodat ik er weer een jaar tegenaan kan!

*kijkt snel even achterom of vrouwlief niet meeleest*

;) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-09 21:04

996

Swaha schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:29:
Bij het lezen van zo'n reacties ben ik dan toch altijd benieuwd hoe de wederhelften eruit zien van de Tweakers. Zullen vast wel allemaal topmodellen zijn. :P

Hier in ieder geval niet echt: vrouwlief is ondertussen de 40 voorbij en haar double tops glijden langzaamaan weg en hangen nu tussen sideways en double bottom in. Niet echt om vrolijk van te worden, daarom ook lekker 2 weken op vakantie om me te verlekkeren aan andere double tops bij het zwembad zodat ik er weer een jaar tegenaan kan!

;) ;)
Gelukkig draait alles om karakter en innerlijke schoonheid toch!? :)
En verstand van bitcoin hebben de meeste vrouwen toch niet.
(Net als wij ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door 996 op 30-07-2019 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100

;) ;)
die van mij is 50 ach loop wel te zeiken maar tis gewoon een top wijf anders hou ik niet al 33 jaar vol :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Sahara..je hebt je best / juist gedaan...een eerlijk en waardig eind van een hechte band.
...
..
sterkte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Laatst online: 04:45
[...]

Sterkte man. Altijd kut om je viervoetige maatje kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:20
Iemand meegedaan met Binance Yubikeys (Security) actie?
Ik had heb een referral code gekregen moet alleen $6,25 shipping betalen de key $50 "gratis van Binance".
Ik heb bij yubica een ticket aangemaakt omdat wel betaald is maar de order niet door wilde. Zijn er mensen met die wel hebben kunnen orderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

;) ;)
Zolang het bij jou nog tot een stijgende RSI leidt klinkt het als een goede investering.

Topmodellen zal je niet veel tegenkomen hier, zorgzame lieve vrouwen die veel van hun man accepteren en tolereren wel :)

Mijn vrouw is net als ik nog onder de 40 en we zijn al 23 jaar bij elkaar, nog steeds even gelukkig als vroeger.

Misschien een optie om de barbecue in mijn achtertuin, je weet wel, die nooit zal plaatsvinden, samen met onze wederhelften te plannen? Dan beseffen ze dat niet alleen hun eigen man zo'n malloot is, maar dat er nog veel meer bestaan en vinden ze daar dus lotgenoten.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Einde van de middag en pfff, wat moeten we lang wachten op die voorspelde 8,5k. BTC.
Komt er nog wat van? ;)
Edit, de LTC halving is nu binnen 1 week een feit: https://www.litecoinblockhalf.com/
Wat het met de prijs doet? Geen idee...

[ Voor 37% gewijzigd door RaptorXS op 30-07-2019 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
RaptorXS schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:28:
Einde van de middag en pfff, wat moeten we lang wachten op die voorspelde 8,5k. BTC.
Komt er nog wat van? ;)
In ieder geval weer wat verdiend vandaag, en nu weer in fiat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Die testnet scamwick ging tot 10500 8)7 8)7
https://ibb.co/K0K55NS

TESTNET WHALES

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 30-07-2019 18:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
bie100 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:32:
[...]

die van mij is 50 ach loop wel te zeiken maar tis gewoon een top wijf anders hou ik niet al 33 jaar vol :)
Tsja, op een gegeven ben je aan elkaar gewend he? Alleen is ook maar alleen en dat hele scheiden is ook zo'n gedoe. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
[...]

Gecondoleerd man.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:08:
[...]

Zolang het bij jou nog tot een stijgende RSI leidt klinkt het als een goede investering.

Topmodellen zal je niet veel tegenkomen hier, zorgzame lieve vrouwen die veel van hun man accepteren en tolereren wel :)

Mijn vrouw is net als ik nog onder de 40 en we zijn al 23 jaar bij elkaar, nog steeds even gelukkig als vroeger.

Misschien een optie om de barbecue in mijn achtertuin, je weet wel, die nooit zal plaatsvinden, samen met onze wederhelften te plannen? Dan beseffen ze dat niet alleen hun eigen man zo'n malloot is, maar dat er nog veel meer bestaan en vinden ze daar dus lotgenoten.
Dit lijkt me juist bij uitstek een zeer geschikt uitje om de lieve zorgzame wederhelft even te kunnen ontvluchten liefdevol thuis te laten.

Zoals we dat hier in Friesland zeggen: 'Efkes fut by it wiif.'

Wat zoveel betekend als: 'Even weg bij het wijf.'

Want soms hebben wij mannen even helemaal geen behoefte om liefdevol verzorgd te worden en willen we gewoon bier drinken, vlees eten en sterke (crypto) verhalen rondbazuinen.

Daarnaast is het nooit een goed idee om vrouwen met een gezamelijke ergenis te verenigen. Vooral niet als er dus vrouwen bijzitten van lui die er wel winst uit halen, en die alleen wat lacherig klagen over tijdsbestek :+

Dan komt Jaapio niet goed uit de verf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:25
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:47:
[...]

knip

Dan komt Jaapio niet goed uit de verf.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Verwijderd Eensch, daarnaast zouden ze natuurlijk verhalen over ons de wereld in kunnen helpen die niet correct zijn, dat moeten we ten allen tijde voorkomen.

Ik mag die Friezen wel dat ze daar zelfs aparte spreekwoorden voor hebben _/-\o_

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:44
Taro schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:51:

Ik mag die Friezen wel dat ze daar zelfs aparte spreekwoorden voor hebben _/-\o_
Dat is natuurlijk niet zo moeilijk, gooi wat willekeurige letters achter elkaar en doe alsof het woorden zijn. Vervolgens geef je een eigen betekenis aan die woorden, er is toch geen mens die ze kan valideren.

Nee, dat Fries heeft wel wat :D

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drardollan schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:53:
[...]

Dat is natuurlijk niet zo moeilijk, gooi wat willekeurige letters achter elkaar en doe alsof het woorden zijn. Vervolgens geef je een eigen betekenis aan die woorden, er is toch geen mens die ze kan valideren.

Nee, dat Fries heeft wel wat :D
Haha ook jij kunt een prima Fries worden hoor. Bovenstaande afgunst siert je namelijk niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:47:
[...]

Zoals we dat hier in Friesland zeggen: 'Efkes fut by it wiif.'
Omgeving Harlingen toevallig? Enige plek waar ik ooit "fut" heb gehoord :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DaFXJvXUwAEAOnw.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AlterMann schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:01:
[...]

Omgeving Harlingen toevallig? Enige plek waar ik ooit "fut" heb gehoord :+
Sneek he. Ik spreek eigenlijk nooit Fries. Ik vind het ook maar een kut taal. In het dagelijks leven spreek ik doorgaans Nederlands.

Behalve op het werk, daar praat ik plat Snekers. Want weest t zelf wel, dat mooie stadsje van de waterpoort, daar kom ik fut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Mijn droomscenario voor de iets langere termijn:
expect the unexpected
Lekker de BTC naar de 8.5 k. om de "gap?" te vullen, liefst richting de 7.4 k.
Tegen die tijd wordt het stilletjes hier met de postings. :)
Op die 7.4 k. een paar BTC bijkopen en dan op weg naar de volgende bullrun.
En mocht bovenstaande niet gebeuren, dan HODL. *O*
edit: Verkopen is momenteel geen optie

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 30-07-2019 20:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

RaptorXS schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:43:
Mijn droomscenario voor de iets langere termijn:
Mijn droomscenario voor de korte termijn:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/maxfHxf.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0bsnyoF.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7pWRhCY.jpg

8)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ivibes schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:13:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

8)
Maar goed dat smaken verschillen, wat een walgelijke bak is dat, lijkt wel een mansory die nog meer mislukt is dan ze normaal al zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Misschien een optie om de barbecue in mijn achtertuin, je weet wel, die nooit zal plaatsvinden, samen met onze wederhelften te plannen?
Het idee zelf vind ik prima. zelfs in mijn eentje temidden van ingeslapen ANWB stelletjes. Dat gezegd hebbende, hoe moet dat dus voor die zonder wederhelften? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Slux schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:18:
[...]

Maar goed dat smaken verschillen, wat een walgelijke bak is dat, lijkt wel een mansory die iets meer mislukt is dan ze normaal al zijn
Idd mooi dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben.
Ik heb dan weer niets met de Fiat Multipla...
:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ivibes schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:22:
[...]

Duidelijk dat jij geen verstand hebt van autos, de Multipla is een icoon, een echte cult auto vergelijkbaar aan de 250 GT of Mclaren F1 :+

Slux tuft lekker verder in zijn canta cabrio

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 30-07-2019 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
ivibes schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:22:
[...]

Hoewel Sluksie een beetje ingeroeste brugslapert is ben ik het wel met hem eens in deze. Dat hele redesignen is leuk hoor maar je moet ook weten wanneer je je kleurpotloodjes aan de kant moet leggen. Ik zie werkelijk waar niks wat ook maar enigzins echt een functie heeft. Het ziet er agressief uit als dat de bedoeling was maar ik kan me niet voorstellen dat dit design het beter doet in een windtunnel dan het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Vergeet de Daf niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Slux schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:25:
[...]

Duidelijk dat jij geen verstand hebt van autos, de Multipla is een icoon, een echte cult auto vergelijkbaar aan de 250 GT of Mclaren F1 :+

Slux tuft lekker verder in zijn canta cabrio
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ivibes schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:13:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

8)
Ik ben wel iemand die fan is moderne auto's en motoren. Heb vrijwel niets met klassiek spul. Alleen gaat deze mij dan weer net een stapje te ver. Spoilertje, winglets, defuser, vind dat wel mooi, maar er komt wel een punt dat het te wordt voor mij. En dat komt van iemand die een Rocket Bunny R35 prachtig vind :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
[...]

Sta zelf ook nog (net) aan de goede kant van de 40, maar kwam deze tegen bij toeval tegen op de occasion markt. Zit wel wat hoger in de kilometers, maar had wel alle gewenste opties. Ondertussen HODL ik haar ook alweer ruim 10 jaar en zou haar voor geen BTC meer willen missen!

Ik heb een goed vrouwke. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
@Sahara sterkte maat :-( O+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@Sahara gecondoleerd met het overlijden van je maatje en veel sterkte komende tijden.

Het hoort bij het leven maar bah bah nare dingen man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Volgens mij moeten die WINK IEO knakkers op Binance vanaf nu weer BNB inslaan als ze daadwerkelijk WINK willen krijgen, zal wel weer even wat procentjes doen vannacht? Doet er iemand mee?

Ik ben een beetje trade moe aan het worden. Een mooie hoeveelheid ONT in een wallet staan om te staken, verder alles in fiat (Op wat BNB na dus...) en al een paar dagen helemaal niet gehandeld. Laat eerst maar even duidelijk zijn welke richting we op gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:44
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:55:
[...]

Haha ook jij kunt een prima Fries worden hoor. Bovenstaande afgunst siert je namelijk niet :+
Sorry, ben niet arrogant genoeg en loop niet op klompen :+

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Toch maar een mooie stapel ADA en XRP erbij gehaald. Staan vs USDT net iets boven de low van de afgelopen weken, het kan nog veel lager, morgenochtend zal ik het wel weer betreuren, maar nu voelt het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drardollan schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 23:30:
[...]

Sorry, ben niet arrogant genoeg en loop niet op klompen :+
De meeste friezen lopen inmiddels op Nike Air Max 90's en de arrogantie valt best mee. Mits je blank bent natuurlijk. Want we zijn wel keiharde rasisten.

Verder een beetje chill fierljeppen en wachten tot de elfstedentocht oan giet.

Dat is het leven hier tussen de pompeblêden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Weer iemand op Binance die 1000 BTC verkocht heeft op 9600. Toch iets wat de laatste dagen te zien is, flinke getallen die worden verkocht. De traders kopen de boel wel op natuurlijk als BTC ergens anders 3 tientjes hoger zit, maar het blijft apart om te zien dat er zo veel whales dik aan het verkopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

[ Voor 17% gewijzigd door Kain_niaK op 31-07-2019 04:00 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-09 21:09

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thaam schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 05:02:
[...]

Thx! Ik ben ook bullish over XLM !! Ik hodl nog steeds een big bag!
Heb je ze al naar Binance gestuurd?

Die hebben een actie waarbij ze hun complete staking rewards die ze (per ongeluk) gestaked hebben met funds van users verdelen over de XLM holders.

Ze ondersteunen nu ook XLM staking en bij de eerstvolgende staking rewards krijg je dus naar ratio extra rewards van de 9500000 XLM die ze gestaked hebben.

Zie link voor meer info:
https://www.binance.com/en/support/articles/360030727092

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
PilatuS schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 00:44:
Weer iemand op Binance die 1000 BTC verkocht heeft op 9600. Toch iets wat de laatste dagen te zien is, flinke getallen die worden verkocht. De traders kopen de boel wel op natuurlijk als BTC ergens anders 3 tientjes hoger zit, maar het blijft apart om te zien dat er zo veel whales dik aan het verkopen zijn.
Laat die whales maar lekker verkopen.
Komt de verspreiding ten goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

lighting_ schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:09:
[...]

Laat die whales maar lekker verkopen.
Komt de verspreiding ten goede
Die verkopen gewoon aan elkaar. ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 19:38
PilatuS schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 00:44:
Zit veel meer achter dan dat, een slimme (daar ga ik even vanuit op het moment dat je 1000 BTC liquide hebt op Binance) whale verkoopt op dit moment echt geen 1000 BTC zonder een plan (dan had ie op 12/13K al verkocht, kansen genoeg op die levels). Een slimme whale verkoopt ook geen 1000 BTC in één keer.

Bijvoorbeeld: 1000 BTC wordt verkocht (groot genoeg dat mensen op forums het bespreken, zie ook hier) "Oh dan moet het inderdaad wel naar 8500 of lager gaan als zelfs de whales dumpen" is vervolgens de consensus.

Zou mij niks verbazen dat we vanavond weer ruim boven de 10K koersen.

Keer op keer is bewezen dat dit soort signalen tegenovergesteld geïnterpreteerd moeten worden.

[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-07-2019 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

oNo

Taro schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 23:23:
Volgens mij moeten die WINK IEO knakkers op Binance vanaf nu weer BNB inslaan als ze daadwerkelijk WINK willen krijgen, zal wel weer even wat procentjes doen vannacht? Doet er iemand mee?

Ik ben een beetje trade moe aan het worden. Een mooie hoeveelheid ONT in een wallet staan om te staken, verder alles in fiat (Op wat BNB na dus...) en al een paar dagen helemaal niet gehandeld. Laat eerst maar even duidelijk zijn welke richting we op gaan.
Ik zag vanmorgen dat BNB een beetje gepumpt had, na de langdurige dump. Dus even zoeken naar nieuws. Toen zag ik het nieuws over WINk, totaal gemist.
Er was nog 90 minuten over om de tickets te claimen, pfew. Als de loterij weer begint met een enkel eindcijfer heb ik minimaal 2 winnende tickets. Alleen is een ticket nu maar 30 USD aan WINk waard. Dit itt ERD, daar was het 300 USD, maar had je veel minder tickets die je kon claimen (factor 10 minder)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
8.500 wordt het mogelijk niet meer, de MA99 is inmiddels bijna naar de 8.950 opgeschoven. Alleen voor de "gap fillers" is 8.500 nog interessant en natuurlijk voor TA'ers die ook naar historische bedragen en Fibonacci levels kijken.

Zou het niet vreemd vinden als we vanaf hier weer omhoog gaan, of tot max 9k terugzakken. Maar, als we door die 8.950 USDT zakken kan het hard naar beneden gaan en daar kan je ook maar beter op voorbereid zijn. Alle opties staan open, maar, ik zit sinds gisteravond all-in en schuif de stop losses zo af en toe wat omhoog op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1aPLUY52NV2R5ROcgnli0VRV/full.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

oNo

Yesss... 5 winning WINk tickets... *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
oNo schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:43:
Yesss... 5 winning WINk tickets... *O*
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/XTrcrN0nYvYvC/giphy.gif?cid=790b76115d4176eb4668426d4d75e935&rid=giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TuutjDrie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:54:
[...]

Zit veel meer achter dan dat, een slimme (daar ga ik even vanuit op het moment dat je 1000 BTC liquide hebt op Binance) whale verkoopt op dit moment echt geen 1000 BTC zonder een plan (dan had ie op 12/13K al verkocht, kansen genoeg op die levels). Een slimme whale verkoopt ook geen 1000 BTC in één keer.

Bijvoorbeeld: 1000 BTC wordt verkocht (groot genoeg dat mensen op forums het bespreken, zie ook hier) "Oh dan moet het inderdaad wel naar 8500 of lager gaan als zelfs de whales dumpen" is vervolgens de consensus.

Zou mij niks verbazen dat we vanavond weer ruim boven de 10K koersen.

Keer op keer is bewezen dat dit soort signalen tegenovergesteld geïnterpreteerd moeten worden.
Ik heb het puur over wat ik observeer, ik trek geen enkele conclusie over wat het met de koers gaat doen. Er verkoopt iemand 1000 BTC dus we gaan omlaag vind ik ook veel te simpel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
Komop LiteCoin, sta je 4e plaats op de CMC niet af aan de nep-Bitcoin.
Go for it! ;)
edit: De BTC al bijna 10k. Klein Maantje. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door RaptorXS op 31-07-2019 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Trendreversal? Lijkt er op. in mijn piepkleine long. + ascending triangles
Dit doet weer denken aan april mei ....

[ Voor 219% gewijzigd door A87 op 31-07-2019 17:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Toch wel fijn dat we die 8500 skippen en gewoon rechtsomkeert terug op koers richting moon gaan.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:09:
Toch wel fijn dat we die 8500 skippen en gewoon rechtsomkeert terug op koers richting moon gaan.
Niet te vroeg juichen. Het is niet alsof het nu zeker is dat we dat bedrag of zelfs lager niet gaan zien. Ja we maken een run omhoog, maar die kan net zo goed falen en bijvoorbeeld niet voorbij de 10.3k komen en dan omlaag denderen naar de 8k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
PilatuS schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:16:
[...]

Niet te vroeg juichen. Het is niet alsof het nu zeker is dat we dat bedrag of zelfs lager niet gaan zien. Ja we maken een run omhoog, maar die kan net zo goed falen en bijvoorbeeld niet voorbij de 10.3k komen en dan omlaag denderen naar de 8k.
Of naar de 12k. gaan, zoals bij TA.
Het kan omhoog of naar beneden. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De Bitcoin stop losses gelukkig weer een behoorlijk stukje hoger kunnen instellen. Wel jammer dat ONT, ADA en XRP direct weer instorten, dus grote kans dat ik die weer naar Bitcoin ga verplaatsen.

In ieder geval een positieve beweging, maar, geen garantie voor verdere stijging inderdaad, over een half uur kunnen we zo maar onderin de 9.xxx USD range zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:28:
Wel jammer dat ONT, ADA en XRP direct weer instorten, dus grote kans dat ik die weer naar Bitcoin ga verplaatsen.
XRP zou ik van wegblijven tot ie echt eens iets laat zien. Kan prima dat ie nog ergens een dikke run gaat maken, maar tot nu toe wordt iedere poging omhoog neergeslagen en dat al maanden lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:33:
[...]

XRP zou ik van wegblijven tot ie echt eens iets laat zien. Kan prima dat ie nog ergens een dikke run gaat maken, maar tot nu toe wordt iedere poging omhoog neergeslagen en dat al maanden lang.
Weet ik, maar, soms probeer je eens iets en hoop je geluk te hebben :D

Inmiddels alle drie met winst verkocht tov gisteravond en in Bitcoin gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:38:
[...]
Weet ik, maar, soms probeer je eens iets en hoop je geluk te hebben :D
Mee eens hoor :) Alleen in het geval van XRP is het hopen dat run 242 omhoog net die ene is die het gaat redden terwijl de vorige 241 het niet hebben gered.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
PilatuS schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:41:
[...]

Mee eens hoor :) Alleen in het geval van XRP is het hopen dat run 242 omhoog net die ene is die het gaat redden terwijl de vorige 241 het niet hebben gered.
Ja, dat is een coin die ik niet echt begrijp. Het lijkt wel door het continue genereren en in de markt zetten het de bedoeling is dat er nooit boven een bepaalde waarde uit zal komen.
Zal vaste een strategie achter zitten maar voorlopig heb ik enorme spijt (greed) dat ik de 1000 die ik er heb niet gedumped hebt ergens vorige maand ofzo in de 0.50 nog wat.
Maar goed, die blijft dus staan in de enorme hoop dat run 243 of 512 of 999 wel een keer richting de $1 gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 19:38
Voor de tweakers die de Komodo DEX zelf willen uitproberen, betatest #2 is geopend.

En nog een stukje leesvoer:

https://medium.com/coinmo...using-liquid-522178e4e508

[ Voor 31% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-07-2019 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:03

Bever!

3

Gaat weer lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:25
sprintje LTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 15:40
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 06:35:
[...]

Die hebben een actie waarbij ze hun complete staking rewards die ze (per ongeluk) gestaked hebben met funds van users verdelen over de XLM holders.

Ze ondersteunen nu ook XLM staking en bij de eerstvolgende staking rewards krijg je dus naar ratio extra rewards van de 9500000 XLM die ze gestaked hebben.

Zie link voor meer info:
Zelfde verhaal met QTUM nu vanaf 1 aug
https://www.binance.com/en/support/articles/360031462151

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Ben wel benieuwd of de crypto's gaan reageren op de rentedaling in de USA .
Wallstreet en goud zijn er niet blij mee. ;)
p.s. en morgen een lagere AEX bij opening.

[ Voor 15% gewijzigd door RaptorXS op 31-07-2019 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Ben opzoek naar een Satos alternatief welke ook stable coin's hebben zoals usdc
Iemand suggesties ?

[ Voor 11% gewijzigd door LockeJohn op 31-07-2019 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:08

ScreamGT

joejoe

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 06:35:
[...]

Zie link voor meer info:
Wait what. Ik heb een zak met XLM op binance.

Ze gaan dus die 9500000 XLM coins verdelen over random Binance XLM bag holders? Nice!

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
LockeJohn schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 22:25:
Ben opzoek naar een Satos alternatief welke ook stable coin's hebben zoals usdc
Iemand suggesties ?
Waarom een broker als Satos gebruiken met die extreme fee's ? Het verschil tussen 1 BTC kopen en verkopen is extreem te noemen tegenover een exchange. Koop dan 1x daar en zet het over naar iets Binance waar de fee's minimaal 10x lager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
PilatuS schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 22:52:
[...]

Waarom een broker als Satos gebruiken met die extreme fee's ? Het verschil tussen 1 BTC kopen en verkopen is extreem te noemen tegenover een exchange. Koop dan 1x daar en zet het over naar iets Binance waar de fee's minimaal 10x lager zijn.
Ik heb een service nodig om crypto's te verkopen voor fiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
LockeJohn schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:07:
[...]

Ik heb een service nodig om crypto's te verkopen voor fiat
Dat heeft iedereen natuurlijk die wil uitcashen, maar dat betekend niet dat er geen betere manieren zijn dan een broker.

Sartos: 1 BTC kopen: 9212. 1 BTC verkopen: 8955 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:19:
[...]

Dat heeft iedereen natuurlijk die wil uitcashen, maar dat betekend niet dat er geen betere manieren zijn dan een broker.

Klinkt als litebit...

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
PilatuS schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:19:
[...]

Vandaar dat ik opzoek met naar een alternatief ;)
Pagina: 1 ... 41 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!