[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:15:
[...]

Wanneer kunnen we dat nou eens van XRP zeggen, dat het er prima uitziet...?
(N)ooit?
Vorig jaar op een dollar of 2,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 19:38
Op korte termijn hoeven we weinig te verwachten van BTC, enkel kleine speldenprikjes omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Mr_Ripple schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:25:
[...]

Met die miljard coins die er aan xrp bijkomen per jaar, nooit denk ik. :/
Dat zal wel meevallen:

https://www.ripple.com/in...utm_medium=organic_social

Check het kopje 'Q2 and future sales'.

Verder is er de SBIVC Launch (Japanse exchange) woensdag 11:00 NL tijd en zal een grote influx van volume geven in de hele markt. De verwachting is (neem dit met een emmer zout) dat met name XRP ervan zal profiteren.

Over exchanges gesproken:

Morgen is een listing van Matic op een grote exchange https://cointube.net/2019...iew-of-coinsuper-exchange

in Hongkong (=min of meer China). Kan bullish event zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Ekstergroen op 28-07-2019 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
TuutjDrie schreef op zondag 28 juli 2019 @ 13:55:
Op korte termijn hoeven we weinig te verwachten van BTC, enkel kleine speldenprikjes omhoog.
En van Komodo dan?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
TuutjDrie schreef op zondag 28 juli 2019 @ 13:55:
Ik verwacht eigenlijk nog een dump om de CME gat te vullen.

https://www.newsbtc.com/2...-btc-futures-gap-at-8500/

Vanaf 8500 ish zal het dan snel terug naar oude niveau gaan en dan even een ritje naar 11k om dan weer terug te vallen naar 10k. Dan zijwaarts tot september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Net zoals alle overige alts zie ik die koers nog wel wat verder zakken maar KMD zit bij de betere performers (pak bijvoorbeeld de 1D-candles er eens bij en vergelijk zelf).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Ekstergroen schreef op zondag 28 juli 2019 @ 13:59:
[...]

Ik verwacht eigenlijk nog een dump om de CME gat te vullen.

https://www.newsbtc.com/2...-btc-futures-gap-at-8500/

Vanaf 8500 ish zal het dan snel terug naar oude niveau gaan en dan even een ritje naar 11k om dan weer terug te vallen naar 10k. Dan zijwaarts tot september.
Zou kunnen maar acteren op basis van dat soort wijdverspreide berichten is link, ervaring leert dat vaak net het tegenovergestelde gebeurt van wat iedereen verwacht (ik denk daarom persoonlijk eerst nog een pump naar 11K en dan alsnog naar 8500/8800).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcon
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-05-2024
Vraagje: ik had mijn btc altijd op Gdax staan. Heb er iets meer dan een jaar niks meer mee gedaan vanwege de alsmaar dalende koersen. Dacht laat het staan en ga wel weer aan de slag als de markt weer wat rustiger is. Nu bestaat Gdax blijkbaar niet meer en is overgegaan naar Coinbase maar daar is mijn saldo €0,-. Iemand een idee of ik mijn saldo had moeten overzetten of dat het ergens anders staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Marcon schreef op zondag 28 juli 2019 @ 14:23:
Vraagje: ik had mijn btc altijd op Gdax staan. Heb er iets meer dan een jaar niks meer mee gedaan vanwege de alsmaar dalende koersen. Dacht laat het staan en ga wel weer aan de slag als de markt weer wat rustiger is. Nu bestaat Gdax blijkbaar niet meer en is overgegaan naar Coinbase maar daar is mijn saldo €0,-. Iemand een idee of ik mijn saldo had moeten overzetten of dat het ergens anders staat?
Gdax is Coinbase pro geworden. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Marcon schreef op zondag 28 juli 2019 @ 14:23:
Je saldo van Coinbase Pro != Coinbase, op https://pro.coinbase.com/wallets/ zie je dus waarschijnlijk wél je saldo.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Weer geen grote interesses rond 9500............ dump incomming.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
A87 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 15:17:
Weer geen grote interesses rond 9500............ dump incomming.
Zolang de 15 min 99MA nog support is kan het nog wel omhoog. Kijk maar naar de vorige 2 pumps. Beide zijn omhoog gegaan met die MA als support. Voorlopig zitten we er nog boven, dus ik zou een run omhoog nog niet uitsluiten. Ben het met je eens dat het er niet echt goed uitziet en die run die een uurtje terug faalde eigenlijk wel had moeten slagen.

Geeft trouwens ook prachtig aan wanneer je een run omhoog kan verwachten en wanneer niet. Na een dump kost het flink wat tijd voor die 99MA op de 15 min om te zakken. Die blijft dus sowieso vrij lang weerstand en ligt ook lang op een hoog punt. Pas wanneer het lang genoeg sideways gaat en die MA support kan worden, dan kan je eventueel een run verwachten. Dat de boel dumpt en dan zeg binnen 2 uur weer pumpt, dat heb ik nog nooit gezien. Het is eigenlijk altijd pas mogelijk om te pumpen wanneer die MA weer support geworden is. Kijk maar eens op Binance op de 15 min naar de rode 99MA lijn en hoe dat al dagen gaat, zeer interessant om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik kijk helemaal niet naar moving averages, Ik kijk naar fibonacci en een paar indicators
4h is ook een bearflag.
Daily en weekly zien er niet bullish uit. Het ziet er helemaal niet bulliish uit alles bij elkaar. Ook al gaat het 5% omhoog niemand stuwt het verder omhoog maar zal meteen omlaag kelderen. geen kopers. needs correction

[ Voor 63% gewijzigd door A87 op 28-07-2019 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik kijk eigenlijk alleen naar Max en dat bevalt mij wel *O* :)F

#spoileralert (mooie woordspeling overigens _O- )

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

Taro schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:06:
Ik kijk eigenlijk alleen naar Max en dat bevalt mij wel *O* :)F

#spoileralert (mooie woordspeling overigens _O- )
Super , wat een race , Max(imaal)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:00:
Ik kijk helemaal niet naar moving averages, Ik kijk naar fibonacci en een paar indicators
4h is ook een bearflag.
Daily en weekly zien er niet bullish uit. Het ziet er helemaal niet bulliish uit alles bij elkaar. Ook al gaat het 5% omhoog niemand stuwt het verder omhoog maar zal meteen omlaag kelderen. geen kopers. needs correction
Ik zie hetzelfde keer op keer uitspelen door wel naar de MA's te kijken. Vaak genoeg tot op de dollar de boel aanraken. Laatst ook verkocht bij zo'n pump op nog geen 10tje vanaf de top. Voorlopig zie ik nog wel de mogelijkheid om even naar 9750 te gaan. Ik denk ook niet niet dat we vanuit hier naar de 11k gaan, maar er is nog wel een mogelijkheid even een run omhoog te toen voordat we verder omlaag gaan. Jij hebt het over dumpen vanuit hier en niet nog even omhoog, daar reageer ik op :) En ja, ik zie dit ook eerder naar de 8800 gaan dan naar de 11k, maar dat is een iets langere termijn verhaal. Om scalps te doen werken de MA's belachelijk goed op de verschillende timeframes. Als ik daardoor 2% of meer kan pakken dan doe ik dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Moving averages is idd leuk als je witl csalping oid. Maar ik zit liever lang in een trade dan steeds in en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:21:
Moving averages is idd leuk als je witl csalping oid. Maar ik zit liever lang in een trade dan steeds in en uit.
Op lange termijn werken ze ook meer dan prima hoor :)

Edit: En op lange termijn is zo'n top de perfecte plek om een short te vullen.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 28-07-2019 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Zie ineens dat de schaalverdeling is aangepast op cryptowatch, wat eerst 15m was is nu 30m

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik denk dat er wel een duidelijk signaal komt als de echte bodem is bereikt... Net als die blowoff top 14k was duidelijk
We zaten in Juni nog op 7000 levels... kan makkelijk even terug.

[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 28-07-2019 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Weer even ouderwetse dikke alt pumps op Binance. Die waren even uitgestorven.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:44
Bartvandelaar schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:40:
Weer even ouderwetse dikke alt pumps op Binance. Die waren even uitgestorven.
Wen er maar niet aan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mr_Ripple schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:02:
[...]

Voor jou althans, bedoel je. ;)
Klopt, als longtimehodler heb ik een andere kijk op de crypto markt.
Aan de andere kant, met de volatiele koersen is er voor de daghandelaren met hun geweldige inzicht in TA ook genoeg te verdienen toch, of ze begrijpen het nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
/sarcasme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Als ik via Coinbase euries stort via Ideal, komen deze dan ook automatisch in m'n Euro-wallet op Coinbase Pro?
#durftevragen

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Nee.
#eerlijkantwoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Vers van de pers, maar wist het al langer, PlanB
Het model van PlanB over het verband tussen de schaarste en de marktwaarde van Bitcoin is intussen wereldberoemd. Het voorspelt een koers ruim boven $100.000 in de komende jaren. Hoog tijd voor een Nederlandse vertaling!
Hele artikel hier te vinden voor de liefhebbers: https://lekkercryptisch.n...van-Bitcoin-met-schaarste
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:12
RaptorXS schreef op zondag 28 juli 2019 @ 22:26:
Vers van de pers, maar wist het al langer, PlanB

[...]

Hele artikel hier te vinden voor de liefhebbers: https://lekkercryptisch.n...van-Bitcoin-met-schaarste
:)
En de bron: https://medium.com/@100tr...ith-scarcity-91fa0fc03e25, een uitwerking van de theorie van Saifedean Ammous uit The Bitcoin Standard.

[ Voor 8% gewijzigd door DaCoTa op 28-07-2019 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Maar dit kan wel kosteloos via de deposit functie van Pro?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Ja.
#helemaalgoed
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
DaCoTa schreef op zondag 28 juli 2019 @ 22:30:
[...]

En de bron: https://medium.com/@100tr...ith-scarcity-91fa0fc03e25, een uitwerking van de theorie van Saifedean Ammous uit The Bitcoin Standard.
Met dank :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27
#ditistweakers #geeninstagram

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Je quote de verkeerde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Toch maar even voor 30 dollar XRP kopen ? ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Db7itcuBaChLHbMIOENeQBfM/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flinke dump en meteen een pump nu net. Wat zegt dit over de korte termijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2019 @ 01:11:
Flinke dump en meteen een pump nu net. Wat zegt dit over de korte termijn?
Niemand die het weet natuurlijk, maar er zijn wel een aantal interessante dingen te zien vind ik. Wat mij opvalt zijn gigantische verkooporders. Op 9400 op Binance honderden BTC's en op 9500 nog een keer. Ook nu staat er weer 800 BTC in de verkoop 9500. Gelukkig heb ik er gebruik van kunnen maken om net heel snel een leuk bedrag te pakken, maar zulke getallen in de verkoop die ook echt worden verkocht maakt mij wel wat voorzichtig over hoe het nu verder gaat. Misschien was dit gewoon een hele smerige short squeeze, want dat hier mensen rekt zijn gegaan is zeker. De positieve kant is wel dat we nu mogelijk een dubbele bodem hebben gemaakt waaruit de weg omhoog vervolgt kan worden. Normaal zou je zeggen, wat een sterke bounce, goed teken, maar het was geen V shaped bounce waarbij je direct een dikke reactie omhoog ziet. De prijs begon met een matige bounce van 9165 naar 9250 ongeveer en bleef daar meer dan 15 minuten hangen. Pas toen zagen we de pump die we zojuist hebben gezien.

Voor mij persoonlijk wat gemixte signalen. Als het direct een bounce was op een dubbele bodem had ik nu enorm vertouwen gehad in de weg verder omhoog, maar de vertraging maakt dat het net zo goed een short squeeze kan zijn geweest en we verder blijven zakken. Just my 2 cents, for what it's worth :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 29 juli 2019 @ 01:20:
[...]

Niemand die het weet natuurlijk, maar er zijn wel een aantal interessante dingen te zien vind ik. Wat mij opvalt zijn gigantische verkooporders. Op 9400 op Binance honderden BTC's en op 9500 nog een keer. Ook nu staat er weer 800 BTC in de verkoop 9500. Gelukkig heb ik er gebruik van kunnen maken om net heel snel een leuk bedrag te pakken, maar zulke getallen in de verkoop die ook echt worden verkocht maakt mij wel wat voorzichtig over hoe het nu verder gaat. Misschien was dit gewoon een hele smerige short squeeze, want dat hier mensen rekt zijn gegaan is zeker. De positieve kant is wel dat we nu mogelijk een dubbele bodem hebben gemaakt waaruit de weg omhoog vervolgt kan worden. Normaal zou je zeggen, wat een sterke bounce, goed teken, maar het was geen V shaped bounce waarbij je direct een dikke reactie omhoog ziet. De prijs begon met een matige bounce van 9165 naar 9250 ongeveer en bleef daar meer dan 15 minuten hangen. Pas toen zagen we de pump die we zojuist hebben gezien.

Voor mij persoonlijk wat gemixte signalen. Als het direct een bounce was op een dubbele bodem had ik nu enorm vertouwen gehad in de weg verder omhoog, maar de vertraging maakt dat het net zo goed een short squeeze kan zijn geweest en we verder blijven zakken. Just my 2 cents, for what it's worth :)
Ik ben nog nieuw in deze wereld dus ik ga dit even laten bezinken ;) Bedankt voor jouw kijk hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2019 @ 01:22:
[...]

Ik ben nog nieuw in deze wereld dus ik ga dit even laten bezinken ;) Bedankt voor jouw kijk hierop.
Kan je ook de simpele versie geven :) Direct deze bounce, goed sterk teken. Met vertraging, zegt vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H
PilatuS schreef op maandag 29 juli 2019 @ 01:20:
[...]

Hoe kan je trouwens de aantallen btc's zien op een inzichtelijke manier die worden gekocht en verkocht op Binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn coins voorlopig maar even geparkeerd in USDT's. Ik neig namelijk naar een dalende trend op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2019 @ 01:25:
[...]

Hoe kan je trouwens de aantallen btc's zien op een inzichtelijke manier die worden gekocht en verkocht op Binance?
Onder de chart staat het volume aangeven. Pak de 1 minuut chart en ga met de muis over de candles onder de chart. Daar zie je het totale aantal gekochte en verkochte BTC's per minuut. De max in deze run omhoog was om 00:53 met 1182 BTC in 1 minuut. Verder kan je kijken naar het orderboek, maar dit zegt niet altijd wat aangezien walls soms ingetrokken worden. Dan wordt er bijvoorbeeld 100 BTC gekocht van een 500 BTC wall en verdwijnt de wall. De volumebars geven altijd exact aan wat er gekocht en verkocht is :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2019 @ 01:22:
[...]

Het kan omhoog gaan en het kan omlaag gaan. Iedereen roept wat, maar uiteindelijk bepalen een kleine groep whales wanneer ze je geld afpakken. Daar komt het eigenlijk op neer.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:25
Pelox schreef op maandag 29 juli 2019 @ 07:06:
[...]

Het kan omhoog gaan en het kan omlaag gaan. Iedereen roept wat, maar uiteindelijk bepalen een kleine groep whales wanneer ze je geld afpakken. Daar komt het eigenlijk op neer.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was een goede nacht met eindelijk weer wat geraakte kooporders. Ik ben weer wat plukjes XRP, LTC en ETH rijker. Mijn hoogste kooporder voor BTC is net niet geraakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
[...]

Helemaal gelijk, lees hier maar:
Flashcrash Bitcoin (BTC)
Wie gisterenavond tegen middernacht nog de Bitcointickers bekeek kon zomaar weer helemaal wakker geschrikt. De prijs schoot van $9.550 omlaag naar $9.240. Achteraf bleek het allemaal mee te vallen: het ging om een flashcrash en de prijs corrigeerde zich weer naar het oude niveau.
En dan dit:
De aanstichter van deze flashcrash waren enkele whales op Binance. Binnen en kort tijdsbestek zorgden zij voor spikes en enorme volumes.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...-bitcoin-altcoins-rustig/
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:32
[...]

yep we zijn aan de goden overgeleverd zie maar aan het weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
A87 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:00:
4h is ook een bearflag.
Waarom is de fibonacci indicator zoveel beter dat het > MA's is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 12:45
Ekstergroen schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:48:
[...]

Indicators werken alleen maar als mensen/bots ze gebruiken, dus als veel meer mensen handelen naar Fibonacci's dan naar MA's dan werken ze dus beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Op 30/08 vindt er de 2de GET meetup plaats in Amsterdam. Het zou leuk zijn om enkele van jullie daar tegen te komen.

P.S. je moet geen GET holder zijn of zelfs iets van GET weten om langs te komen. Iedereen die met crypto bezig is en andere crypto mensen wilt leren kennen/meer over GET wil te weten komen is meer dan welkom!

https://medium.com/get-pr...ity-meetup-2-2a800ca1516a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:25
Toch wel benieuwd of we weer teruggaan naar €8250 en of we er dan doorheen gaan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:19
Yes! Dichterbij kon ik niet komen met gokken!

Laatste weken piste ik er elke keer net naast, nu was mijn order letterlijk de 24hlow :D

XRP @ kraken op €0.26890

Het zijn de kleine dingen waar je dan maar blij moet zijn :P

edit:
Overigens sinds ik op de laagste low sinds de listing ERD kocht, sta ik -20% op dat muntje... so that happened..

[ Voor 21% gewijzigd door Schuey op 29-07-2019 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Afgezien van het feit dat je je af kan vragen of je uberhaupt blij kan zijn met XRP :+
Bagholder hier overigens, al sinds 2018 en natuurlijk diep in het rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ach dat zei men van TRX vorig jaar ook en daar had ik ook leuke percentages mee gehaald, zelfde met VET en een paar keer met HOT ;)

Staan nu nog 2 koop orders open voor ADA op €0.048750 en €0.047500, ben benieuwd of ik die niet te laag heb ingeschat. 1 ding is zeker, als ik ze nu ophoog dan halen ze voor het weekend nog deze bedragen. Kortom, haalt hij het niet, dan niet.

[ Voor 48% gewijzigd door Schuey op 29-07-2019 11:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
maar uiteindelijk bepalen een kleine groep whales wanneer ze je geld afpakken. Daar komt het eigenlijk op neer.
Als whales je geld afpakken doe je zelf iets niet goed. Ik heb ook zat geld verloren op bepaalde momenten, maar dit is omdat ik iets verkeerd heb gedaan. Het is mijn verantwoordelijkheid als ik geld verlies, ik ga niet iemand anders de schuld geven als ik fouten maak.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:31:
[...]

Als whales je geld afpakken doe je zelf iets niet goed. Ik heb ook zat geld verloren op bepaalde momenten, maar dit is omdat ik iets verkeerd heb gedaan. Het is mijn verantwoordelijkheid als ik geld verlies, ik ga niet iemand anders de schuld geven als ik fouten maak.
Nou het is gewoon de schuld van Rutte en ook van de Russen in mijn optiek.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:57:
[...]

Nou het is gewoon de schuld van Rutte en ook van de Russen in mijn optiek.
Vergeet de Rabobank niet :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Schuey schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:42:
Ach dat zei men van TRX vorig jaar ook en daar had ik ook leuke percentages mee gehaald, zelfde met VET en een paar keer met HOT ;)

Staan nu nog 2 koop orders open voor ADA op €0.048750 en €0.047500, ben benieuwd of ik die niet te laag heb ingeschat. 1 ding is zeker, als ik ze nu ophoog dan halen ze voor het weekend nog deze bedragen. Kortom, haalt hij het niet, dan niet.
Je noemt ff mijn hele portefeuille op (lees: bags)... TRX, VET, HOT, ADA... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Dan hebben we er allebei een neusje voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ekstergroen schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:48:
[...]

Als er een stormloop is zie je waar het gaat eindigen. (DAILY) De grote manipulatie is altijd hetzelfde.

WOW die manipulatie wordt steeds erger. Bitcoin was in een mooie downtrent gister.. Compleet verneukt gewoon. Net mijn short gesloten pfffffffffffff Weer onduidelijk waar het heen gaat

[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 29-07-2019 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Zodeknetter wat is het volume momenteel laag op Binance.. Er wordt amper gehandeld op btc-usdt as we speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 29 juli 2019 @ 14:18:
Zodeknetter wat is het volume momenteel laag op Binance.. Er wordt amper gehandeld op btc-usdt as we speak
Valt de afgelopen 24 uur nog wel mee door die dikke run omlaag en omhoog van vannacht. Het volume is nu 331 miljoen en voor die run was het maar 180 miljoen. Beide natuurlijk laag tegenover de meer dan 1 miljard die we eerst zagen, maar voor die dikke moves was het nog veel lager dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adnanos schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:07:
Op 30/08 vindt er de 2de GET meetup plaats in Amsterdam. Het zou leuk zijn om enkele van jullie daar tegen te komen.

P.S. je moet geen GET holder zijn of zelfs iets van GET weten om langs te komen. Iedereen die met crypto bezig is en andere crypto mensen wilt leren kennen/meer over GET wil te weten komen is meer dan welkom!

https://medium.com/get-pr...ity-meetup-2-2a800ca1516a
Ik ga waarschijnlijk ook. Heb sinds kort GET gekocht. Het evenement zag ik toevallig vandaag voorbij komen op https://cryptobenelux.com/event/get-meet-up/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:19:
[...]

Ik ga waarschijnlijk ook. Heb sinds kort GET gekocht. Het evenement zag ik toevallig vandaag voorbij komen op https://cryptobenelux.com/event/get-meet-up/
Vraagje, heb je GET gekocht na de berichten hier, of puur door eigen onderzoek ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Slux schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:41:
[...]

Vraagje, heb je GET gekocht na de berichten hier, of puur door eigen onderzoek ?
Tussen gisteren 10:30 en vandaag 08:00 had GET een totaalvolume van $87. De koers blijft redelijk stabiel omdat er iedere keer nieuwe slachtoffers worden gevonden die een paar honderd dollar investeren. Op volumes van $<1K lijkt het alsof GET het qua prijs niet onaardig doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Tegen de tijd dat het bloed door de straten stroomt, koop ik waarschijnlijk wel wat BTC bij.
Dat is nu nog niet het geval en verkopen doe ik niet.
Hodl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-09 21:27

raq

Kcs is ook vertrokken, heeft te maken met onderstaand bericht. Een soort staking en burn programma waarbij je 50% aan return krijgt, klinkt te mooi om waar te zijn(?). In ieder geval een opsteker voor mijn pf, was een van mn grootste alts (deel verkocht zojuist).

https://medium.com/kucoin...nd-burn-plan-df2c9c70b1a3

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hey gasten!

Hier nog steeds in de hold-modus en heb de laatste tijd weer wat bijgekocht onder de 10K. Toch is 't hier nog steeds vooral sparen en wachten.. er zal vast nog een whale denken "fuck it, dampppppp it" en dan sta ik klaar met mijn spaarvarkentje om een mooi stukje BTC te halen.

Verder hou ik me echt heel weinig bezig met de crypto's momenteel. Het is voor mij toch een meerjaren plan tenzij BTC over een jaartje $1.000.000 waard is. :P :+

Na de zomer ga ik wel weer beginnen met wat traden, nu vind ik het heerlijk rustig zo. Enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-09 21:09
Soeski schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:45:
[...]

Je noemt ff mijn hele portefeuille op (lees: bags)... TRX, VET, HOT, ADA... 8)
Lekkere bag met shitcoins. :D (op ada na...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-09 21:09
Tominatie schreef op maandag 29 juli 2019 @ 18:15:
Hey gasten!

Hier nog steeds in de hold-modus en heb de laatste tijd weer wat bijgekocht onder de 10K. Toch is 't hier nog steeds vooral sparen en wachten.. er zal vast nog een whale denken "fuck it, dampppppp it" en dan sta ik klaar met mijn spaarvarkentje om een mooi stukje BTC te halen.

Verder hou ik me echt heel weinig bezig met de crypto's momenteel. Het is voor mij toch een meerjaren plan tenzij BTC over een jaartje $1.000.000 waard is. :P :+

Na de zomer ga ik wel weer beginnen met wat traden, nu vind ik het heerlijk rustig zo. Enjoy
Nadat ik mn zak met BTC vol heb zitten ben ik ook de rust zelve. Gewoon lekker hodl en van mn vakantie genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Thaam schreef op maandag 29 juli 2019 @ 18:39:
[...]

Lekkere bag met shitcoins. :D (op ada na...)
Ada is ook een shitcoin, net als Sia, xrp en al die andere coins waar er miljarden van zijn.

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op maandag 29 juli 2019 @ 18:57:
[...]

Ada is ook een shitcoin, net als Sia, xrp en al die andere coins waar er miljarden van zijn.
Wordt het niet eens tijd voor een nickchange ? XRP een shitcoin noemen met die naam is ook weer zoiets toch ? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op maandag 29 juli 2019 @ 19:01:
[...]

Wordt het niet eens tijd voor een nickchange ? XRP een shitcoin noemen met die naam is ook weer zoiets toch ? :)
Heb al vaker uitgelegd dat mijn gebruikersnaam en xrp volledig los staan van elkaar.
Ik wilde graag Mr_Ripley als gebruikersnaam maar die bestond al.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:45
PilatuS schreef op maandag 29 juli 2019 @ 19:01:
[...]

Ripple != XRP :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Bitcoin cash = bitcoin.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Dan heb je toch echt ergens een afslag of wat gemist volgens mij.... 8)7

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Heb ik wel dik geld mee gemaakt, verder heb je er natuurlijk niks aan.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flinke weerstand rond de 9.500.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Paar dagen verplicht naar een afkick kliniek, kom ik terug is Ripple = XRP en bcash = bitcoin geworden.

Stop mij maar weer terug in dat gesticht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op maandag 29 juli 2019 @ 19:31:
[...]

Dan heb je toch echt ergens een afslag of wat gemist volgens mij.... 8)7
Je bent bekend met != ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als je het over euro's hebt, wat ik vermoed aangezien we boven de 9500 dollar zitten, is het wel handig om dat aan te geven :) De meeste praten hier in dollars, vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op maandag 29 juli 2019 @ 19:45:
[...]

Je bent bekend met != ?
Blijkbaar niet maar dat ga je me nu vast uitleggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op maandag 29 juli 2019 @ 19:55:
[...]

Blijkbaar niet maar dat ga je me nu vast uitleggen? :P
@anboni heeft gelijk, != betekent "not equal to", net als dat == en === binnen de programmeerwereld weer iets anders betekenen dan =. En als je het helemaal leuk wil maken heb je ook nog !==.

In Excel bijv.: <>

Die uitleg zal ik je verder besparen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 29-07-2019 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Taro schreef op maandag 29 juli 2019 @ 19:58:
[...]

@anboni heeft gelijk, != betekent "not equal to", net als dat == en === binnen de programmeerwereld weer iets anders betekenen dan =. En als je het helemaal leuk wil maken heb je ook nog !==.

=== en !== bestaat alleen in Javascript toch, of zijn er nog meer van zulke debiele talen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Edwin__ schreef op maandag 29 juli 2019 @ 20:20:
[...]

=== en !== bestaat alleen in Javascript toch, of zijn er nog meer van debiele talen?
PHP ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
Oh, ja kan ook niet anders :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
Edwin__ schreef op maandag 29 juli 2019 @ 20:22:
[...]

Oh, ja kan ook niet anders :X
Verplichte spoedcursus operators: https://www.destroyallsoftware.com/talks/wat

@Edwin__ Doe toch maar kijken, is leuk :-)

Oh, en natuurlijk, even ontopic blijven: Bitcoin solves this

[ Voor 20% gewijzigd door DaCoTa op 29-07-2019 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
Het is niet dat ik het niet begrijp, maar Javascript en PHP vind ik de meest brakke talen die ik ooit gezien heb, mede door zulke constructies. 8)7

Edit; lol leuk filmpje :P

[ Voor 4% gewijzigd door PWSteal op 29-07-2019 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:03

Bever!

3

Uitstel in bitfinex zaak, ik zeg laat die tether printer maar weer draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op maandag 29 juli 2019 @ 19:58:
[...]

Ah ja die snap en ken ik wel maar buiten dat het echt vreselijk slechte nerd humor is ging het mij er meer om dat de gewone mens dat dus niet snapt. IT'ers onder elkaar is het leuk maar buiten dat hokje is het niet handig want niemand snapt het en het zaait verwarring. :)

Waar zijn die shillerts van xrp eigenlijk? Ik lees er maar bitter weinig over sinds een tijdje... Zijn ze tot inkeer gekomen of wordt er een wereldwijde coupe voorbereid? De vastberadendheid was bijna sektarisch dus iemand die er onlangs nog eentje in het wild gespot heeft? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

HOPAKEE naar 6500 FIBbbooooo kroket
https://ibb.co/sJJ1hn0

[ Voor 54% gewijzigd door A87 op 29-07-2019 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Kroket? Meer een mexicano toch? Of toch een bereklauw? Het zou ook nog een soft ijsje kunnen zijn maar misschien ook wel een kapsalon. Ik weet het niet meer, wat een verwarring. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Waarom begin je op 980 ?

Als je de levels wil hebben in deze weg omlaag moet je ook deze stijging pakken. Dus vanaf de low op 3.1k-ish naar de top op 14k-ish. Wat je nu doet van 980 naar 20k om iets te bepalen in deze daling gaat niet werken.

Edit: Wat beteft het EMA ribbon, pak de weekly, niet de daily :) Dan zie je ook dat het support geeft in de vorige bullrun terwijl ie er nu onder wickt.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 29-07-2019 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Waarom begin je op 980 ?

Als je de levels wil hebben in deze weg omlaag moet je ook deze stijging pakken. Dus vanaf de low op 3.1k-ish naar de top op 14k-ish. Wat je nu doet van 980 naar 20k om iets te bepalen in deze daling gaat niet werken.
====
ik begin op 20k
=====

[ Voor 62% gewijzigd door A87 op 29-07-2019 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als high ja. Je low is volledig random en dus is de hele retracement nutteloos. Zelfde voor het EMA ribbon op de daily en niet weekly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op maandag 29 juli 2019 @ 21:31:
[...]

Als high ja. Je low is volledig random en dus is de hele retracement nutteloos. Zelfde voor het EMA ribbon op de daily en niet weekly.
Oh ja onderkant is verkeerd moet op 3000 sghiet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 21:33:
[...]

Oh ja onderkant is verkeerd moet op 3000 sghiet
Of je pakt de vorige stijging, dus 250 of 350 weet ik veel, tot de 20k. Of je pakt de volgende low dus iets van 3.1k en dan naar de 14k. Dan heb je er iets aan, anders niet. Op deze manier zal niemand anders die fib range gebruiken omdat het niet volgens de regels is die iedereen hanteert.

Edit: Zo hoort ie om de de fib levels te zien in de weg omlaag die we nu maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nKyxmuMtuPICbXjmwzMqlNh5/full.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 29-07-2019 21:41 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!