[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Saaie boel. Wachtend tot de vakantie voorbij is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
All-in gegaan @ Bitcoin, ONT en ADA. Daarnaast een Bitcoin 10x long lopen op Bybit. Rekt of de gladiolen ;)

Edit: HODL! Heb vertrouwen en billen bij elkaar!

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 26-07-2019 19:06 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:03

Bever!

3

Taro schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 18:46:
All-in gegaan @ Bitcoin, ONT en ADA. Daarnaast een Bitcoin 10x long lopen op Bybit. Rekt of de gladiolen ;)

Is het niet slimmer om met een tiende van je inleg dan x10 short te gaan als hedge? Heb zelf totaal geen vertrouwen in een stijging eerder flink omlaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bever! schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 19:19:
[...]

Is het niet slimmer om met een tiende van je inleg dan x10 short te gaan als hedge? Heb zelf totaal geen vertrouwen in een stijging eerder flink omlaag
Ik vertrouw op mijn stop losses en ik ga ook uit van een daling, vandaar dat ik gok op een stijging, het is vrijdagavond...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Taro schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 19:21:
[...]

Ik vertrouw op mijn stop losses en ik ga ook uit van een daling, vandaar dat ik gok op een stijging, het is vrijdagavond...
Heb je met je 10x long ook al sell orders in het orderboek liggen? Want hoewel ik short zat vanaf 10110 heb ik die vanochtend gesloten op 9775. Er hoeft maar 1 whale te komen met 'n market buy en BTC raast eerst omhoog en daarna nog harder omlaag. Dan kan je maar beter al wat in het orderboek hebben liggen qua sell orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sahara schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 20:26:
[...]

Heb je met je 10x long ook al sell orders in het orderboek liggen? Want hoewel ik short zat vanaf 10110 heb ik die vanochtend gesloten op 9775. Er hoeft maar 1 whale te komen met 'n market buy en BTC raast eerst omhoog en daarna nog harder omlaag. Dan kan je maar beter al wat in het orderboek hebben liggen qua sell orders.
Ik zit achter de knoppen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ben benieuwd wat het volgende MA cross gaat doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QKnLdP7vKnQm8BWdd8UiJrPn/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 19:38
PilatuS schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 20:34:
Ben benieuwd wat het volgende MA cross gaat doen.

[Afbeelding]
8500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zou kunnen, maar je weet het nooit :)

Vind deze toch wel erg mooi als het zo uit zou spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BV1DcVBEamOIL9CyKzEvAHG6/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op Twitter is de grootste Bitcoin bull die er is (https://twitter.com/majinsayan) ook bearish geworden, dus laat die mega groene candle maar komen!

Oh, hij is ineens ADA fan geworden :) ADA heeft natuurlijk erg veel verloren, dus kan ook maar zo een mooie sprong maken.

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 26-07-2019 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Trollbox op BitMEX altijd leuk te lezen: "shizzle: LAST NIGHT A THIEF BROKE INTO MY HOUSE. He started looking for my money... so I woke up and looked with him." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:15
Sahara schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 22:14:
Trollbox op BitMEX altijd leuk te lezen: "shizzle: LAST NIGHT A THIEF BROKE INTO MY HOUSE. He started looking for my money... so I woke up and looked with him." :)
Bybit werkt als site/exchange/casio fijner, maar de trollbox op BitMEX is echt wel grappig, jammer dat Bybit dat niet heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
AlterMann schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 22:18:
[...]

Bybit werkt als site/exchange/casio fijner, maar de trollbox op BitMEX is echt wel grappig, jammer dat Bybit dat niet heeft
Ik gebruik ook alleen nog maar Bybit. Maar heb wel continu BitMEX open staan, want laten we niet om de olifant in de kamer heen draaien, BitMEX dicteert en Bybit volgt. Als BitMEX gaat pumpen/dumpen... dan volgt Bybit even later. Maar je kan bij Bybit tenminste instappen als de shit the fan hit.. en dat kan dan weer nauwelijks bij BitMEX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:12
Sahara schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 22:22:
[...]

Ik gebruik ook alleen nog maar Bybit. Maar heb wel continu BitMEX open staan, want laten we niet om de olifant in de kamer heen draaien, BitMEX dicteert en Bybit volgt. Als BitMEX gaat pumpen/dumpen... dan volgt Bybit even later. Maar je kan bij Bybit tenminste instappen als de shit the fan hit.. en dat kan dan weer nauwelijks bij BitMEX.
En Bitmex baseert de prijs op...
BXBT pricing is currently derived from equal parts Bitstamp, Coinbase Pro, and Kraken
Kun je nog beter een tradeview openen met die drie erop. (bron}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
In mijn ervaring is het vrij nutteloos de prijs ergens anders in de gaten te houden. Wanneer Bitmex dumpt volgen de bots op bijvoorbeeld Binance misschien 100ms later. Daar kan je als mens nooit tegen op. Uitzondering is een exchange die om een bepaalde reden echt achterloopt, zoals met zeer laag volume of waar er weinig bots zijn. Anders gaat het zo snel dat je toch niet kan reageren voordat de bots dat doen.

Edit: Een andere uitzondering kan zijn een dikke wall die eerst opgegeten moet worden voordat de prijs doorschiet, maar dat komt niet heel vaak voor en als je mega walls er aan ziet gaan weet je toch wel hoe laat het is. Ook dit geeft je misschien een paar seconden. Ik heb in het verleden wel Bitmex naast Binance open gehad, maar voor mij gaf het alleen maar extra afleiding.

[ Voor 31% gewijzigd door PilatuS op 26-07-2019 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
PilatuS schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 22:36:
In mijn ervaring is het vrij nutteloos de prijs ergens anders in de gaten te houden. Wanneer Bitmex dumpt volgen de bots op bijvoorbeeld Binance misschien 100ms later. Daar kan je als mens nooit tegen op. Uitzondering is een exchange die om een bepaalde reden echt achterloopt, zoals met zeer laag volume of waar er weinig bots zijn. Anders gaat het zo snel dat je toch niet kan reageren voordat de bots dat doen.
Je hebt een punt, maar je kan bij BitMEX wel mooi zien hoeveel miljoen contracten er bijv. aan welke kant in het orderboek staan.. Dat is wel iets wat je kan gebruiken om te redeneren welke kant het uitgaat. Natuurlijk zeggen de walls niet alles, en helemaal walls van bijv. 20 miljoen die zeggen helemaal niks, maar soms heb je er wel wat aan vind ik.
Overigens mooie wicks beide kanten uit zonet. Ik hoop dat BTC straks ff hoger komt, zodat er meer vanaf kan daarna met een nieuwe short.

[ Voor 4% gewijzigd door Sahara op 26-07-2019 22:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 22:43:
[...]

Je hebt een punt, maar je kan bij BitMEX wel mooi zien hoeveel miljoen contracten er bijv. aan welke kant in het orderboek staan.. Dat is wel iets wat je kan gebruiken om te redeneren welke kant het uitgaat. Natuurlijk zeggen de walls niet alles, en helemaal walls van bijv. 20 miljoen die zeggen helemaal niks, maar soms heb je er wel wat aan vind ik.
Overigens mooie wicks beide kanten uit zonet.
Dat is dan ook wel weer zo :) Voor mij persoonlijk werkte het averechts dus ben ik er mee gestopt. Sowieso koop ik geen groene candles meer, heeft in het verleden meestal alleen geld gekost. Hooguit een breakout kopen waar ik van te voren bepaal waar ik koop, maar ik dwing mijzelf de dipjes te kopen en groene candles als ik er niet in zit uit te zitten. In de weg omhoog gaat groen kopen nog wel redelijk vaak goed, maar in de weg omlaag koop je veel te snel de top van een fakeout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik kijk op dit moment liever de live chat van Armin van Buuren live @ Tomorrowland -> YouTube: TOMORROWLAND 2019 – LIVE dan de BitMEX trollbox...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 22:58:
Ik kijk op dit moment liever de live chat van Armin van Buuren live @ Tomorrowland -> YouTube: TOMORROWLAND 2019 – LIVE dan de BitMEX trollbox...
Je bedoelt je kijkt liever naar de mooie vrouwen in beeld daar.. dan snap ik je volkomen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sahara schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:05:
[...]

Je bedoelt je kijkt liever naar de mooie vrouwen in beeld daar.. dan snap ik je volkomen ;).
Die weten ze inderdaad wel goed en vaak in beeld te brengen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 22:58:
Ook trance liefhebber ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
PilatuS schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:09:
[...]

Ik koop nog liever voor 500 euro aan bch dan dat ik naar dat soort geluid luister.. vreselijk.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:15:
[...]
Ik koop nog liever voor 500 euro aan bch dan dat ik naar dat soort geluid luister.. vreselijk.
Ehm... ok.... Bedankt voor de info ?

Ieder zo zijn ding kerel. Persoonlijk koop ik dan nog liever XRP voor de hold dan naar Nederlandstalige muziek luisteren als Frans Bauer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Pelox schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:15:
[...]

Het heeft wel wat hoor :), ben 1 keer bij zo'n Armin feest geweest, ASOT 500 in Den Bosch, o.a. Armin van Buuren, Above & Beyond en Paul Oakenfold live gehoord, dat luide geluid en sfeer is gaaf om een keer mee te maken. Geweldige ervaring 8).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:09:
[...]

Vrienden van mij zeggen weleens dat ik ben blijven hangen in de 90's, maar o.a. trance behoort tot de favorieten ja. Ik zeg ook iedere keer als ik Tomorrowland video's zie dat ik daar nog een keer heen wil. Net als Formule 1 op bijv. Spa. Maarja, dat daadwerkelijk doen komt er niet van, al doe ik genoeg leuke andere dingen.

Ik hou het wel bij regelmatig een avondje zuipen op een terrasje, dan kan dat overige geld weer naar Bybit om in een zwart gat te gooien. Als ik ooit op mijn sterfbed lig kan ik in ieder geval zeggen dat ik die rode Bitcoin candle van datum X heb meegemaakt en toen veel geld heb verloren. Dat heeft ook wel wat, toch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:20:
[...]

Het heeft wel wat hoor :), ben 1 keer bij zo'n Armin feest geweest, ASOT 500 in Den Bosch, o.a. Armin van Buuren, Above & Beyond en Paul Oakenfold live gehoord, dat luide geluid en sfeer is gaaf om een keer mee te maken. Geweldige ervaring 8).
Hier vroeger nog bij Trance Energy geweest toen dat nog in de jaarbeurs was. Ook een gesigneerde plaat liggen van Tiesto die ik persoonlijk van hem heb gekregen :) Helaas is er qua echte trance niet zo heel veel meer tegenwoordig om heen te gaan dus is het eigenlijk alleen luisteren. Over het algemeen is de trance die Armin tegenwoordiig maakt ook niet echt trance meer op wat enkele dingen na. Het spul wat ik luister komt wel eens voorbij in ASOT.

Edit: Above & Beyond is trouwens ook wel echt geweldig. Die gasten maken nog steeds prima spul terwijl ik ook nummers van ze heb die 15 jaar oud zijn.
Taro schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:21:
[...]

Vrienden van mij zeggen weleens dat ik ben blijven hangen in de 90's, maar o.a. trance behoort tot de favorieten ja.
Hier ook wel een beetje misschien :) Vind de trance van tegenwoordig wel een stuk beter dan de trance 15 jaar of verder terug. Trance is enorm basic begonnen en wat tegenwoordig gemaakt wordt is wat complexer wat het voor mij wel beter maakt :)

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 27-07-2019 00:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Armin is een held! En Johan Gielen ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Swaha schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:37:
Zeker :) Een aantal Nederlanders en Duitsers samen hebben er voor gezorgt en zijn ook de grondleggers geweest voor andere stijlen. Zonder trance geen hardstyle bijvoorbeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 26-07-2019 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-09 21:09
Swaha schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:37:
Giel Beelen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Wiseguy
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18-12-2023
Jawel, een held op sokken >:)

Nog leuk filmpje van onze empathische giel: YouTube: Giel Beelen bedreigd door Rapper Metz

*Het ''begint'' vanaf 05:30 a 06:00

[ Voor 36% gewijzigd door Mr_Wiseguy op 26-07-2019 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:19:
[...]

Ehm... ok.... Bedankt voor de info ?

Ieder zo zijn ding kerel. Persoonlijk koop ik dan nog liever XRP voor de hold dan naar Nederlandstalige muziek luisteren als Frans Bauer :P
Precies ieder zijn ding 8)

Doe mij maar goede muziek. ;)

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:54:
[...]
Doe mij maar goede muziek. ;)
Goede of slechte muziek bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Mr_Wiseguy schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:44:
[...]

Jawel, een held op sokken >:)

Nog leuk filmpje van onze empathische giel: YouTube: Giel Beelen bedreigd door Rapper Metz

*Het ''begint'' vanaf 05:30 a 06:00
Nekschot voor dat rapper weet je!

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Wiseguy
Mr_Ripple schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 00:07:
[...]

Nekschot voor dat rapper weet je!
Beide behoren ze tot het laagste morele soort, dus alleen daarom was het al een interessante confrontatie :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
PilatuS schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 00:00:
[...]

Goede of slechte muziek bestaat niet.
Inderdaad. Ben van nature behoorlijk rebels en anarchistisch, dus mijn muzieksmaak lag begin jaren 90 vooral bij punk, grunche, het moest in ieder geval vooral niet commercieel zijn zeg maar. Underground 8). Eind jaren 90 was trance ook nog redelijk underground, maar voor mij was dat in grote lijnen gewoon een andere vorm van house. Ben toen een paar keer in Doornroosje in Nijmegen bij een Trance feest geweest en dat was toch ook wel erg vet! Alleen mijn hersenpan moest dat wel even kunnen verwerken, dat digitale muziek ook mooi kon zijn. Je daar dus letterlijk een trance mee kan creëren.

Ik blijf erbij dat ``echte`` muziek mooier en moeilijker is om te maken, maar ik draai graag mijn Marantz een paar tandjes omhoog voor goede Trance. Daar krijg je je koppie wel mee leeg :) Edit: met Chop Suey van System of a Down ook wel. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Swaha schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 00:24:
[...]

Inderdaad. Ben van nature behoorlijk rebels en anarchistisch, dus mijn muzieksmaak lag begin jaren 90 vooral bij punk, grunche, het moest in ieder geval vooral niet commercieel zijn zeg maar. Underground 8). Eind jaren 90 was trance ook nog redelijk underground, maar voor mij was dat in grote lijnen gewoon een andere vorm van house. Ben toen een paar keer in Doornroosje in Nijmegen bij een Trance feest geweest en dat was toch ook wel erg vet! Alleen mijn hersenpan moest dat wel even kunnen verwerken, dat digitale muziek ook mooi kon zijn. Je daar dus letterlijk een trance mee kan creëren.

Ik blijf erbij dat ``echte`` muziek mooier en moeilijker is om te maken, maar ik draai graag mijn Marantz een paar tandjes omhoog voor goede Trance. Daar krijg je je koppie wel mee leeg :)
Het is ook maar net waarmee je opgroeit en wie je omgaat wat gaat bepalen wat je mooi gaat vinden of niet. Zo'n beetje de eerste trance die ik ooit hoorde was een CD van Tiesto van In Search Of Sunrise. Vond het eerst niet echt wat, maar wat later wel. Dan ga je meer een bepaalde kant op qua muziek, maar dat had net zo goed iets anders kunnen zijn door met andere mensen om te gaan en met andere muziek in contact te komen. Mijn smaak nu is wel redelijk breed, er is meer dan zat dat ik goed vind en zeker niet alleen trance. Alleen wat betreft de juiste trance nummers is er voor mij niets mooiers. Dit dan ook wel weer vrij specifiek. Ik leer nieuwe nummers kennen door verschillende mensen op YouTube te volgen die mixen maken. Heeft zo'n mix dan 15 nummers vind ik er maar 1 of 2 goed. Nummers ik die erg goed vind, dat zijn er maar iets van 10 of 15 per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Mr_Wiseguy schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 00:11:
[...]

Beide behoren ze tot het laagste morele soort, dus alleen daarom was het al een interessante confrontatie :9
Dat klopt dan wel weer.

De enige keer dat er echt iets moois was, was toen Frans Bauer Ramstein deed.

YouTube: Frans Bauer - Du Hast (Rammstein cover) | 3FM Live

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
Ik vind Giel geweldig, die heeft ons al zoveel legendarische momenten bezorgd. Vaak op of over het randje, soms over de rug van een ander, maar ook heel kwetsbaar als zijn relatie weer op de klippen liep. Giel is puur en doet zijn eigen ding, wat de gevolgen daarvan ook moge zijn. Die mentaliteit waardeer ik wel. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik ben ook blij dat vandaag (voorlopig) even de laatste extreem hete dag was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0ukbwCziXa95Oig78DnJzvan/full.jpg

Het is 01:00 uur verdomme :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De BTC net weer door de 10k. en wat laptop probleempjes opgelost ofwel een tevreden mens hier. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Taro schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 18:46:

Goede call :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Yup :) Uiteindelijk ook met wat Litecoin erbij de nacht ingegaan, die heeft helaas niets positiefs toegevoegd, maar verder tevreden.

Stop losses allemaal opgehoogd.

Ps. Hierdoor ook weer de 0,06 Bitcoin "teruggevonden" die ik laatst was verloren op Bybit.

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 27-07-2019 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-09 21:09
PilatuS schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 00:32:
[...]

Het is ook maar net waarmee je opgroeit en wie je omgaat wat gaat bepalen wat je mooi gaat vinden of niet. Zo'n beetje de eerste trance die ik ooit hoorde was een CD van Tiesto van In Search Of Sunrise. Vond het eerst niet echt wat, maar wat later wel. Dan ga je meer een bepaalde kant op qua muziek, maar dat had net zo goed iets anders kunnen zijn door met andere mensen om te gaan en met andere muziek in contact te komen. Mijn smaak nu is wel redelijk breed, er is meer dan zat dat ik goed vind en zeker niet alleen trance. Alleen wat betreft de juiste trance nummers is er voor mij niets mooiers. Dit dan ook wel weer vrij specifiek. Ik leer nieuwe nummers kennen door verschillende mensen op YouTube te volgen die mixen maken. Heeft zo'n mix dan 15 nummers vind ik er maar 1 of 2 goed. Nummers ik die erg goed vind, dat zijn er maar iets van 10 of 15 per jaar.
Nog even offtopic... ik hou echt van allerlei muziek, van Trance tot aan Elton John.... van de Beegees tot aan Charlie lownoise kan ik wel waarderen. Echter kan ik het meest genieten van muziek waar gewoon een instrument in bespeelt word en een vocalist die emotie in zn muziek laat horen, ipv al die digitale sounds met 100 keer "put your hands up high".(hoewel ik een playlist vol heb van Ultra Miami) 8)

Tot zover de muziek...

When moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Taro schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:21:
Ik zeg ook iedere keer als ik Tomorrowland video's zie dat ik daar nog een keer heen wil.
Dat is wel doable toch? Ik mik nog steeds op Ultra Miami maar ik krijg tot nu toe niemand zo gek om mee te gaan. :X Sterker nog, zo'n beetje alles met reproductieve organen in mijn omgeving heeft inmiddels aangebigd en denkt dat het inmiddels ook al niet meer zogende spul nog geen dag zonder ze kan. :/
Nog veel gekker? Sommigen hebben zelfs al weleens laten vallen 'als/toen ik nog wat jonger was' terwijl ze zeker gezien de huidige stand van de medische wetenschap nog niet eens op helft van hun houdbaarheidsdatum zitten. Soms denk ik weleens dat ik gek word. Gelukkig is mijn psycholoog het daar niet mee eens maar vond het wel nuttig wat stevige anti depressiva voor te laten schrijven. :+

Aparte gewaarwording wel, 'vroeger' konden we het niet betalen maar was de wil er wel, tegenwoordig is het geld er wel maar de wil er bij de meesten niet meer. Soit, voor nu mik ik dan maar op Weekend festival in Pärnu, dat is tenminste niet zo ver weg, toch 'buitenland' en qua vrouwelijk schoon imho een treedje of wat hoger op de ladder. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Je kunt bij Coinbase weer wat gratis Crypto krijgen, $14DAI en $10 EOS. Volg de link en de stappen - Referral -

Ook andere crypto als je nog niet vaker hebt gekeken op de website, je moet video's kijken en dagen beantwoorden dat je het 'snapt. Paar minuten werk en je ontvangt de crypto.

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 27-07-2019 13:22 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Zo dat was me ff een dump in een paar minuutjes...ach ja, crypto he

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@NeoMe Graag je referral code verwijderen, dat mag hier niet zoals je zou moeten weten.

Wat betreft de koers: Alle stop losses afgegaan, helemaal in fiat. Ik blijf ook lekker in fiat totdat we of enorm doorkelderen sub 8.500 USD of weer bullish bewegingen zien. Dit is gokken++.

[ Voor 52% gewijzigd door Taro op 27-07-2019 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
En nu weer de andere kant op.

Ik begin die Barts echt helemaal zat te worden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:42:
@NeoMe Graag je referral code verwijderen, dat mag hier niet zoals je zou moeten weten.

Wat betreft de koers: Alle stop losses afgegaan, helemaal in fiat. Ik blijf ook lekker in fiat totdat we of enorm doorkelderen sub 8.500 USD of weer bullish bewegingen zien. Dit is gokken++.
Heb jij die dump meegepakt met een short? Ik had 'm helaas gemist, daarna de bounce proberen te timen met een long maar dat lukte niet, zit weer in BTC op Bybit. Heel klein beetje BTC verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sahara schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 13:33:
[...]

Heb jij die dump meegepakt met een short? Ik had 'm helaas gemist, daarna de bounce proberen te timen met een long maar dat lukte niet, zit weer in BTC op Bybit. Heel klein beetje BTC verloren.
Nee, was het maar zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:32
Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:31:
Zo dat was me ff een dump in een paar minuutjes...ach ja, crypto he
tja het dumpt harder dan het stijgt vaak :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Thaam schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 09:47:
[...]
een vocalist die emotie in zn muziek laat horen, ipv al die digitale sounds met 100 keer "put your hands up high".(hoewel ik een playlist vol heb van Ultra Miami) 8)
Dat kan met trance ook hoor :) De combinatie van vocals en trance werkt meer dan prima. En inderdaad hersenloze herhaling van enkele woorden, daar wordt ik ook niet echt blij van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Crypto is als poep onder je schoen :+.

Ff knaken verdienen op bitmex testnet . van die nep bitcoins die net zo veel waard zijn als de altcoins _/-\o_

[ Voor 60% gewijzigd door A87 op 27-07-2019 14:59 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
A87 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 14:59:
Crypto is als poep onder je schoen :+.
Welke shitcoin wil je het over hebben? :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Crypts schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 15:00:
[...]

Welke shitcoin wil je het over hebben? :+
bitcoin. De ultieme pamp and damp

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 27-07-2019 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
A87 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:06:
[...]

bitcoin. De ultieme pamp and damp
Daar begint het zo langzamerhand wel op te lijken. Denk er over na om maar ff uit te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Richh schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:18:
[...]

Daar begint het zo langzamerhand wel op te lijken. Denk er over na om maar ff uit te stappen...
Bartje.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Een inverse bartje straks zeker weer. Saai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zo, nog een stukje lager, zelfs de 9.333 aangetikt. Ik blijf er even ver bij vandaan, 8.500 is prima haalbaar, maar, (veel) lager ook. Uiteraard is een dikke bounce ook mogelijk, maar, daar gok ik nu niet op, anders zou ik wel weer instappen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UpSwfpVuyo6Di51WtzZhoFYb/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 17:10:
Zo, nog een stukje lager, zelfs de 9.333 aangetikt. Ik blijf er even ver bij vandaan, 8.500 is prima haalbaar, maar, (veel) lager ook. Uiteraard is een dikke bounce ook mogelijk, maar, daar gok ik nu niet op, anders zou ik wel weer instappen.

[Afbeelding]
Mee eens, die bounce hoopte ik al op bij de initiële drop naar 9460 net na de drop van 10k, maar er waren nauwelijks kopers, verder dan 9520 kwam het niet. Het lijkt of er nu voornamelijk weer verkopers zijn en in veel mindere mate kopers. Vind ik prima. Hoop dat het nog een heel eind terug gaat, misschien lukt dat met het wegblijven van de kopers ook wel. Misschien toch bij de volgende bounce alsnog een short nemen. Want het kan best weer zo lopen dat het omgekeerde wordt van buy the dip ==> sell the bounce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 17:10:
8.500 is prima haalbaar, maar, (veel) lager ook.
Ben wel benieuwd hoe dit zal gaan. Zo'n beetje iedere BTC trader op de planeet zit te kijken naar die 8500. Zo enorm veel mensen die daar willen kopen dat het waarschijnlijk is dat we er niet komen of keihard doorheen omlaag gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Richh schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:52:
[...]

En nu weer de andere kant op.

Ik begin die Barts echt helemaal zat te worden.
Ik begin crypto helemaal zat te worden. Herstel, ik ben het al zat en ik ben niet de enige geloof ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 27-07-2019 21:17 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 21:15:
[...]
Ik begin crypto helemaal zat te worden. Herstel, ik ben het al zat en ik ben niet de enige geloof ik.
Als je niet tegen een flinke correctie kan na een hele dikke run omhoog, dan is crypto waarschijnlijk niet voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 21:39:
[...]

Als je niet tegen een flinke correctie kan na een hele dikke run omhoog, dan is crypto waarschijnlijk niet voor jou.
Haha ik zit er al jaren in vriend.. ik ben deze onzin gewend, maar ben het gewoon echt beu, net zoals zo velen. Als we op dit investeringsniveau blijven hangen met crypto dan zie ik er echt geen toekomst in behalve als leuk gok experiment.

ps. Waarom hap je altijd zo eigenlijk? Doe je dat alleen bij mij of bij iedereen?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 21:43:
[...]

Haha ik zit er al jaren in vriend.. ik ben deze onzin gewend, maar ben het gewoon echt beu, net zoals zo velen. Als we op dit investeringsniveau blijven hangen met crypto dan zie ik er echt geen toekomst in behalve als leuk gok experiment.

ps. Waarom hap je altijd zo eigenlijk? Doe je dat alleen bij mij of bij iedereen?
Als je er al jaren in zit is dit toch niets nieuws ? Bitcoin heeft wat er de laatste tijd aan de hand is nooit anders gedaan. Keihard omhoog is keihard omlaag, niets nieuws.

Ik hap niet, ik plaats een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

[...]

Wat is er zo storend dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:35

Secsytime

Automagisch

Bever! schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 22:12:
[...]

Hij verliest vast steeds geld :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sahara
[...]

Ik wou dat m'n ergste zorg het zat zijn van crypto was. Maar dat is helaas niet zo. Mijn beste maatje, mijn hond is ziek en ik hoop dat hij nog een paar maanden haalt, daar zou ik heel gelukkig van worden, maar ik weet niet hoelang hij nog heeft. Please keep your fingers crossed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Wiseguy
Sahara schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 22:52:
[...]

Ik wou dat m'n ergste zorg het zat zijn van crypto was. Maar dat is helaas niet zo. Mijn beste maatje, mijn hond is ziek en ik hoop dat hij nog een paar maanden haalt, daar zou ik heel gelukkig van worden, maar ik weet niet hoelang hij nog heeft. Please keep your fingers crossed.
Ik, als dierenvriend, zou het zo moeilijk vinden om te weten dat je maatje binnenkort er niet meer is.... Sterkte en geniet van de mooie momenten die er nog zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
[...]

Ik hoop het ook voor je, fingers crossed hier.

Geloof me, ik heb/had wel heel wat ergere zorgen dan deze crypto koers. Gelukkig gaat het nu al 4 jaar goed, dus ik ben een gelukkig mens. Daar kan crypto niets aan veranderen.
Secsytime schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 22:22:
[...]

Hij verliest vast steeds geld :+
Ahaa een nieuw gezicht, welkom in deze thread!
Bever! schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 22:12:
[...]

Het niet natuurlijke handelen, of te wel de manipulatie. Dat is niet goed voor crypto en helaas zien we het steeds en steeds meer.

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 27-07-2019 23:11 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-08 22:19
[...]

Mijn ervaring is dat dierenartsen grote uitknijpers zijn. Altijd proberen tegen beter weten in een dier 'beter' te maken, tegen x 100 euro. Serieus laat je dier niet een maand als een zombie door de pretnison etc. rondlopen om hem daarna alsnog naar de hemel te sturen. Als je dit wel wilt, prima! Maar ik zou die euro's in ADA stoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Sterkte man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
RelBel80 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 23:02:
[...]

Mijn ervaring is dat dierenartsen grote uitknijpers zijn. Altijd proberen tegen beter weten in een dier 'beter' te maken, tegen x 100 euro. Serieus laat je dier niet een maand als een zombie door de pretnison etc. rondlopen om hem daarna alsnog naar de hemel te sturen. Als je dit wel wilt, prima! Maar ik zou die euro's in ADA stoppen.
Wauw, ieder zijn ding natuurlijk. Maar liefde is liefde man.. Daar kan geen geld tegenop.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 22:57:
[...]
Het niet natuurlijke handelen, of te wel de manipulatie. Dat is niet goed voor crypto en helaas zien we het steeds en steeds meer.
NOFI, maar manipulatie wordt veel te vaak als excuus gebruikt. Toen er 20k BTC werd gekocht om de prijs op Bitmex te beinvloeden vond iedereen het wel prima, want omhoog. Alleen als we dan eens wat heftige bewegingen omlaag zien is het ineens allemaal manipulatie. Waarschijnlijk zijn nog geen 1% van de bewegingen manipulatie, maar als ze omlaag gaan schreeuwt iedereen manipulatie, gaan ze omhoog hoor je niemand er over. Verder was de beweging omhoog gisteren vol tegen de weestand aan en hebben we al meerdere Barts gezien. Als de boel dan niet verder omhoog wil gaat de overduidelijke downtrend verder en krijg je nog een Bart. Hoe is dit in vredesnaam manipulatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Omhoog of omlaag maakt voor mij niks uit. Crypto = manipulatie.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Pelox schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 23:04:
[...]

Wauw, ieder zijn ding natuurlijk. Maar liefde is liefde man.. Daar kan geen geld tegenop.
Hij stelt het heel bot maar het is helaas wel waar in sommige gevallen. Bij mensen is het verboden om ze onnodig te laten lijden maar dieren zegt de wet niks over. Ik ken helaas heel veel gevallen dat dieren met verdoving, anti biotica en soms zelfs nooit op dieren geteste middelen 'op de been worden gehouden'. Dat is liefde vanuit de eigenaar maar geldbejag vanuit een arts. Dat mag best benoemd worden. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Als het na een pump Sideways gaat wekenlang in de bullrun komt er nog wel een dikkere dump aan tot er weer interesse is,.
Of het is dood door vakantie kan ook,

[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 27-07-2019 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Crypts schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 23:20:
[...]

Hij stelt het heel bot maar het is helaas wel waar in sommige gevallen. Bij mensen is het verboden om ze onnodig te laten lijden maar dieren zegt de wet niks over. Ik ken helaas heel veel gevallen dat dieren met verdoving, anti biotica en soms zelfs nooit op dieren geteste middelen 'op de been worden gehouden'. Dat is liefde vanuit de eigenaar maar geldbejag vanuit een arts. Dat mag best benoemd worden. ;)
Klopt ook wel en bij mensen is het niet anders weet ik uit ervaring.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Pelox schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 23:12:
Omhoog of omlaag maakt voor mij niks uit. Crypto = manipulatie.
De Cryptomarkt is niet gereguleerd dus is manipulatie niet verwonderlijk.
Andere markten zijn wel gereguleerd maar worden ook gemanipuleerd, denk aan de Libor rente fraude.
Ofwel, alles wordt gemanipuleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
RaptorXS schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 23:42:
[...]

De Cryptomarkt is niet gereguleerd dus is manipulatie niet verwonderlijk.
Andere markten zijn wel gereguleerd maar worden ook gemanipuleerd, denk aan de Libor rente fraude.
Ofwel, alles wordt gemanipuleerd ;)
Ja klopt als een bus.. _O-

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:35

Secsytime

Automagisch

Pelox schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 22:57:
[...]

Ik hoop het ook voor je, fingers crossed hier.

Geloof me, ik heb/had wel heel wat ergere zorgen dan deze crypto koers. Gelukkig gaat het nu al 4 jaar goed, dus ik ben een gelukkig mens. Daar kan crypto niets aan veranderen.

[...]

Ahaa een nieuw gezicht, welkom in deze thread!

[...]

Niet nieuw, soms wat actiever dan anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

RelBel80 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 23:02:
[...]

ADA :')

Ook zo'n geldtrekker :/

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Sterkte!

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Crypts schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 23:20:
[...]

Een arts doet meestal wat de klant wil, zodra een arts dat niet doet zoekt de klant een andere arts.
Eigenaren van dieren zijn er nou eenmaal erg aan gehecht, en willen het dier zo lang mogelijk bij zich houden.
Behalve als overduidelijk is dat het totaal zinloos is zal een arts dus helpen, en zelfs als het totaal zinloos is en dat ook duidelijk wordt gecommuniceerd zijn er mensen die zeggen, doet u toch maar....

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Ik zie dat KMD al een dag of 10 een nieuw logo heeft, altijd leuk zulke vernieuwingen :s maar ziet er wel gelikt uit...ik had een klein zakje KMD en die heb ik maar uitgebreid naar een mooi afgerond getal en ook daar kom ik de komende jaren niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Straks weer bartje omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Ali Baba 1001 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 09:34:
Ik zie dat KMD al een dag of 10 een nieuw logo heeft, altijd leuk zulke vernieuwingen :s maar ziet er wel gelikt uit...ik had een klein zakje KMD en die heb ik maar uitgebreid naar een mooi afgerond getal en ook daar kom ik de komende jaren niet meer aan.
Dus je hebt je bags vergroot op basis van een nieuw logo? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Om eerlijk te zijn liever eerst nog even in het ravijn omlaag omdat ik nog in fiat zit, ik ga in de range tussen 9500 en 10100 niet meer instappen. Veel traders zullen na de move van gisteren ook wel wat terughoudend zijn met snel opnieuw instappen.

Daarnaast zullen er velen op 8.500 regionen wachten, dat we dat bijvoorbeeld niet exact halen omdat iedereen ervoor al instapt zou wel bullish zijn, maar met bijv. 8.700 ofzo komen we ook wel weg. Dan zal er weer een nieuwe support getest zijn en heb je ook de TA'ers aan boord om nieuwe highs te kunnen gaan maken. De "gap fillers" moeten eigenlijk ook aan boord komen, dus eerst die 8.500 definitief opzoeken zou niet verkeerd zijn voor de markt en koers op de lange termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Slux heeft altijd moeite zijn emoties bij het lezen van deze berichten, ik weet/voel precies waar je nu doorheen gaat.
Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
PHPResource schreef op zondag 28 juli 2019 @ 09:55:
[...]

Dus je hebt je bags vergroot op basis van een nieuw logo? :+
Haha neeej, was sowieso de bedoeling om dat zakje af te ronden haha
Maar ja zo leest mn post wel idd :)
Dat zou toch een topargument zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Ali Baba 1001 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 10:19:
[...]

Haha neeej, was sowieso de bedoeling om dat zakje af te ronden haha
Maar ja zo leest mn post wel idd :)
Dat zou toch een topargument zijn!
Haha. In dat geval zal ik m'n avatar ook vernieuwen, kan je de phpresource bags ook vergroten :+

Ontopic: when moon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PHPResource schreef op zondag 28 juli 2019 @ 10:34:
[...]

Haha. In dat geval zal ik m'n avatar ook vernieuwen, kan je de phpreource bags ook vergroten :+

After basement! ( 2000 of zo )

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
PHPResource schreef op zondag 28 juli 2019 @ 10:34:
[...]

Haha. In dat geval zal ik m'n avatar ook vernieuwen, kan je de phpresource bags ook vergroten :+

Ik heb geen Holo....

When moon? Soon!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:32
Afbeeldingslocatie: https://g.wsj.net/cryptocurrency-schemes-generate-big-coin/img/buyBYE.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
Voor de langere termijn ziet het er nog prima uit.
Voor de BTC althans.
Keep hodling. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

RaptorXS schreef op zondag 28 juli 2019 @ 11:29:
Voor de langere termijn ziet het er nog prima uit.
Voor de BTC althans.
Keep hodling. d:)b
Voor jou althans, bedoel je. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Mr_Ripple schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:02:
[...]

Voor jou althans, bedoel je. ;)
Wanneer kunnen we dat nou eens van XRP zeggen, dat het er prima uitziet...?
(N)ooit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Ali Baba 1001 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:15:
[...]

Wanneer kunnen we dat nou eens van XRP zeggen, dat het er prima uitziet...?
(N)ooit?
Met die miljard coins die er aan xrp bijkomen per jaar, nooit denk ik. :/

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Mr_Ripple schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:25:
[...]

Met die miljard coins die er aan xrp bijkomen per jaar, nooit denk ik. :/
Wat zegt @Klaas25 hiervan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Ohw.... Doe dat nou niet... |:(

Pagina: 1 ... 39 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!