[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:28:
[...]

Ik ga er gemakshalve ook maar vanuit dat ik binnen enkele jaren een villa kan kopen...is wel een lekker gevoel...en zo niet, dan vind ik wel ergens een rovershol om me te schuilen tegen de kou warmte hitte...
Ja, ook Ali Baba heeft er last van, zelfs met tulband.
Ik geloof er wel in dat we er gaan komen. We gaan er voor!

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
De dag dat je negatieve spaarrente krijgt komt heel snel dichtbij. Trek zelf je conclusie

https://www.goudverzekerd...rlaging-ecb-in-september/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Kain_niaK schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 08:22:
Eindelijk eens een bordje met QR code gemaakt.
Ben op weg naar Berlijn (nu in dusseldorf) om:

- muziek te spelen voor geld (en hopelijk ook wat crypto)

- Praten met de mannen van soundcloud

- Video maken met Rick Falkvinge

- Met de mensen van de Bitcoin Cash gemeenschap in Berlijn praten.

Gaat leuk worden. (alleen die warmte .. man man man ... zelfs in Canada word het niet zo warm)

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Berlijn! Altijd +1
Mooiste en leukste stad ter Wereld.
Ga ieder jaar 1 of 2 weken die kant op. Heerlijkheid.

't ga je goed man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:38

almightyarjen

When does the hurting stop?

lighting_ schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:57:
De dag dat je negatieve spaarrente krijgt komt heel snel dichtbij. Trek zelf je conclusie

https://www.goudverzekerd...rlaging-ecb-in-september/
Ik snap dat hele beleid van de ECB niet. De volgende laag conjunctuur komt eraan en normaal bestrijd je dat met het verlagen van de rente en dat gaat nu niet omdat deze al zo laag is. De kans is dan idd aanwezig dat als de rente nog verder verlaagd wordt en dus ook de spaarrente bij de meeste banken, dat mensen dan hun toevlucht gaan zoeken in andere middelen zoals goud, aandelen en wellicht crypto. Al verwacht ik dat die laatste niet als stabiel genoeg wordt gezien. Ik zou ook nooit het overgrote deel van mijn spaargeld in crypto steken, puur vanwege de volaliteit.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:25
Swaha schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:54:
[...]

Soms moet je de handel ook gewoon even laten voor wat het is, en genieten van de natuurlijke double tops van zowel vrouwen als de natuur. Ik doe mijn best in ieder geval. :)
[Afbeelding]
Prachtig plaatje, welk land?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
almightyarjen schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:15:
[...]

Ik snap dat hele beleid van de ECB niet. De volgende laag conjunctuur komt eraan en normaal bestrijd je dat met het verlagen van de rente en dat gaat nu niet omdat deze al zo laag is. De kans is dan idd aanwezig dat als de rente nog verder verlaagd wordt en dus ook de spaarrente bij de meeste banken, dat mensen dan hun toevlucht gaan zoeken in andere middelen zoals goud, aandelen en wellicht crypto. Al verwacht ik dat die laatste niet als stabiel genoeg wordt gezien. Ik zou ook nooit het overgrote deel van mijn spaargeld in crypto steken, puur vanwege de volaliteit.
Het is niet alleen de ECB. Ook FED of IMF zitten in die modus. Voor hen is er blijkbaar geen optie. Maar dat wisten ze natuurlijk ook nu de rente zo laag is op hoog conjunctuur.
Gek genoeg zeggen sommigen dat het niet eens verkeerd uitpakt. Maar deskundigen geloof ik ook niet zo snel. Burgers gaan hun spaargeld maar in aandelen of vastgoed beleggen. Met nog hogere huizenprijzen. Ja de bubbel wordt nog even 10 jaar extra opgeblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik zit nu in een short 2x leverage met stoploss op 10200. Weer helemaal vanaf 0 beginnen .
over 10 jaar ben ik gewoon een bazen trader denk ik maar :z

[ Voor 43% gewijzigd door A87 op 24-07-2019 17:18 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 16:34:
Ik zit nu in een short 2x leverage met stoploss op 10200.
Ik hoop voor je dat we dan nu niet verder gaan. Nog 1x een ritje omhoog en dan kan je stop wel eens geraakt worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mmm, de LiteCoin geeft weer de voorzet, een stijgende markt?
Best wel warm, bij de weg.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EAPuZVbWsAY7A_8.jpg
ps, niet onze hond. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 17:38:
[...]

Ik hoop voor je dat we dan nu niet verder gaan. Nog 1x een ritje omhoog en dan kan je stop wel eens geraakt worden.
4-5% winst all. maar ik moet niet weer die leverage omhoog gooien daar heb ik altijd moeite mee LOL. Ik zou zo op 50x zetten maar moet me inhouden tussen 1 en 3x. Dan maar geen dikke winsten.. beter in de game blijven. Kijken of we niet rekt gaan deze maand

[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 24-07-2019 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Dat was weer een fijne dip van 400 usdt binnen een kwartiertje.
Toch weer wat extra BTC gesprokkeld... ik vind 't mooi...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:57
RaptorXS schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 18:10:
Mmm, de LiteCoin geeft weer de voorzet, een stijgende markt?
Best wel warm, bij de weg.
[Afbeelding]
ps, niet onze hond. ;)
De hond van een andere mag zomaar in jullie koelkast :? :+

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hektor73
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-01-2023
MS-DOOS schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:17:
[...]

Interessante bijdrage. Ik hoopte eigenlijk op een discussie tussen mensen die er meer van weten dan ik maar je reactie is een beetje ondergesneeuwd. :|

ETH, ja of nee?
Dit geeft voor de langere termijn waarschijnlijk perspectief.

Tekst:
https://www.trustnodes.co...o-reduce-issuance-in-2021

Uitleg:
YouTube: Ethereum Supply Shock, Bitcoin Correlation, Electrum Lightning, Liqu...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
De afgelopen 2 uur tonen mooi aan waarom fomo niet goed is. Geen groene Bitcoin candles chasen, altijd afwachten. Koop na een paar rode candles, niet na een paar groene.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:11
A87 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 18:20:
[...]

4-5% winst all. maar ik moet niet weer die leverage omhoog gooien daar heb ik altijd moeite mee LOL. Ik zou zo op 50x zetten maar moet me inhouden tussen 1 en 3x. Dan maar geen dikke winsten.. beter in de game blijven. Kijken of we niet rekt gaan deze maand
Nu laat je het weer klinken alsof die 4-5 % oh zo geweldig is, maar ondertussen ga je iedere keer rekt en moet je er weer nieuw geld inpompen. Is het zo verslavend op Bitmex? :P

Hoe krijg ik trouwens het goedkoopst geld naar Bitmex :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bobmeister schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:42:
[...]
Hoe krijg ik trouwens het goedkoopst geld naar Bitmex :+
Het allergoedkoopste is om gewoon niets te versturen, daarmee ben je altijd beter af.

Als je het dan toch zo snel en goedkoop mogelijk wil weggooien: Instappen met Bitcoin via Kraken of Coinbase Pro.

Edit: Of Bybit natuurlijk... Gebruik ik persoonlijk liever de laatste tijd. Mocht je een referral willen: DM.

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 24-07-2019 19:46 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:03

Bever!

3

PHPResource schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:34:
[...]

Ben benieuwd wat voor leuks dat zou doen op de koers ;)

Overigens een tip voor allen. Ik ben gedurende deze 8 dagen buitenland volledig in btc en heb er in die zin geen omkijken naar. Werkt echt bevredigend en kan het iedereen aanraden. Je komt er niet helemaal los van, immers ik post hier ook nog steeds, maar het feit dat je er niet per se naar hoeft te kijken werkt bevrijdend.
Fiat is nog ontspannener

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bever! schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:03:
[...]

Fiat is nog ontspannener
Niet als de koers stijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 08:12
welke (nederlandse) exchange raden jullie aan om eenvoudig en snel crypto's te kopen en te verkopen?

Ik wil maandelijks voor een klein bedrag wat bitcoin kopen en op mijn ledger stockeren.
Als ik zie dat de koers een serieuze pump maakt, wil ik deze snel naar de exchange kunnen sturen om tegen mijn vooruitbestelde prijs te kunnen verkopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Redondo77 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:15:
welke (nederlandse) exchange raden jullie aan om eenvoudig en snel crypto's te kopen en te verkopen?

Ik wil maandelijks voor een klein bedrag wat bitcoin kopen en op mijn ledger stockeren.
Als ik zie dat de koers een serieuze pump maakt, wil ik deze snel naar de exchange kunnen sturen om tegen mijn vooruitbestelde prijs te kunnen verkopen.
Zie de startpost van dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:03

Bever!

3

Taro schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:05:
[...]

Niet als de koers stijgt :)
Autobuy op 11.2 en tot die tijd lekker rustig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 08:12
Taro schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:17:
[...]

Zie de startpost van dit topic :)
ok. Thx!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Goed bezig Coinbase, wacht inderdaad maar een paar uur met versturen, dat zal de adoptie van cryptocurrency zeker verhogen.... Nog niet eens een TXID...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MsGdtuE6QbDMVhreWDKtVxRn/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zijlstra21
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-09 09:54
Ik zag deze site hier laatst: https://cryptoprijzen.com/ wordt alles netjes op prijs vergeleken. Coinbase PRO schijnt wel nóg goedkoper te zijn geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:52:
Goed bezig Coinbase, wacht inderdaad maar een paar uur met versturen, dat zal de adoptie van cryptocurrency zeker verhogen.... Nog niet eens een TXID...
[Afbeelding]
Misschien een stukje beveiliging ? Bij Bitmex is het maar 1x per 24 uur. Misschien willen ze het bij Coinbase ook natrekken met wat er gejat is op Binance ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:01:
[...]

Misschien een stukje beveiliging ? Bij Bitmex is het maar 1x per 24 uur. Misschien willen ze het bij Coinbase ook natrekken met wat er gejat is op Binance ?
Dat zou kunnen inderdaad. Dat is dan wel weer mooi van ByBit: 1 transactie en je kunt al traden, inmiddels daar binnen, maar nog lang niet bevestigd.

Op 2019-07-24 18:37 GMT is het block aangemaakt met 0.0000696 BTC fee's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:22
Geen toekomst, gaat naar 0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hektor73
The Redman schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:44:
[...]

Wat is de onderbouwing die tot deze drastische conclusie leidt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hektor73 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:49:
[...]

Geen toekomst :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hektor73
Dat is een conclusie, geen onderbouwing 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 19:38
The Redman schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:44:
[...]

Eens, Gas-model is niet toekomstbestendig.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• The Redman
Hektor73 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:49:
[...]

Zomaar een paar voorbeeldjes.
  • Er is geen reden om een minder immutable ledger te gebruiken dan de meest immutable ledger (BTC)
  • ETH 2.0, een schaalbare ETH, komt er de komende jaren niet - en nooit niet.
  • Casper/PoS hybride situatie heeft niet de steun van miners - en er is geen consensus in de gebruikerscommunity
  • ERC20-projecten waren nuttig om illegaal securities uit te geven. Liggen nu onder vergrootglas dus RIP ERC20 model.
  • ETH is zelf een illegale security (geweest) en dus nog jaren in grijs gebied waarbij je je afvraagt of het weg komt met de illegale ICO.
  • ERC20 tokens hebben nog geen enkel nuttig project geleverd dat per se op ETH moet
  • Smart contracts worden vroeg of laat vanzelf ook mogelijk op (sidechains van) de veiligste ledger, BTC. Het first mover advantage van ETH in dit gebied is niet sustainable.
  • Als de prijs van ETH daalt, stoppen steeds meer miners, vrij vertaald: de chain wordt nog minder veilig want 51% aanval wordt goedkoper.
  • ETH wordt sterk centraal gestuurd door de Ethereum Foundation. Ook de miners zijn niet bepaald opgedeeld in kleine autonome eenheden.
  • Dat ETH de currency/olie is om de ETH blockchain mee te gebruiken, betekent niet dat ETH duur hoeft te zijn. In tegendeel.
  • ETH is geen store of value en beaamt dat ook niet te zijn in het PoW-model.
  • Gebruik/adoptie heeft geen positief verband met prijs. Misschien zelfs negatief.
  • ETH is niet zo schaars, er wordt betrekkelijk veel gevonden
tl;dr: niet schaalbaar, gecentraliseerd, onveilig, illegaal/onwenselijk, instabiel, geen prijsstijging door gebruik want geen store of value

[ Voor 39% gewijzigd door The Redman op 24-07-2019 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Appeltjeeitje schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:17:
[...]

Prachtig plaatje, welk land?
Italië, Sicilië om precies te zijn. Qua natuur erg mooi, maar dit is toch wel het armste stukje Italië wat ik heb gezien. Gaat echt niet goed met dat land.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hektor73
The Redman schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:56:
[...]
  • Er is geen reden om een minder immutable ledger te gebruiken dan de meest immutable ledger (BTC)
  • Casper/PoS hybride situatie heeft niet de steun van miners - en er is geen consensus in de gebruikerscommunity
  • ERC20-projecten waren nuttig om illegaal securities uit te geven. Liggen nu onder vergrootglas dus RIP ERC20 model.
  • ERC20 tokens hebben nog geen enkel nuttig project geleverd dat per se op ETH moet
  • Smart contracts worden vroeg of laat vanzelf ook mogelijk op (sidechains van) de veiligste ledger, BTC
  • Gebruik/adoptie heeft niks te maken met prijs
  • ETH is niet schaars, er wordt betrekkelijk veel gevonden
Bedankt, ik ga me hier eens verder in verdiepen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The Redman
Gros van de bullet points uit mijn laatste post over ETH gaan ook op voor 99.9% van de alts en tokens trouwens dus zo slecht is ETH nou ook weer niet dus die gaan ook kapot.

[ Voor 23% gewijzigd door The Redman op 24-07-2019 23:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Edit: Had een rapporteer moeten zijn, geen reactie.

[ Voor 40% gewijzigd door PilatuS op 25-07-2019 00:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 12:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Op Twitter wordt je ook dood gegooit met spam onder de accounts die ik volg, dus wie weet :P Voornamelijk dat wat we al eerder zagen, zogenaamd 10 BTC krijgen als je 1 BTC verzend omdat Binance ze zou weggeven met een actie. Dan ook gelijk 50 likes en mensen die reageren dat ze zojuist wel 20 BTC hebben ontvangen. Als die meuk hier nu ook al begint, wie weet inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 01:00:
[...]

Op Twitter wordt je ook dood gegooit met spam onder de accounts die ik volg, dus wie weet :P Voornamelijk dat wat we al eerder zagen, zogenaamd 10 BTC krijgen als je 1 BTC verzend omdat Binance ze zou weggeven met een actie. Dan ook gelijk 50 likes en mensen die reageren dat ze zojuist wel 20 BTC hebben ontvangen. Als die meuk hier nu ook al begint, wie weet inderdaad :)
Nog steeds? Zijn mensen nog steeds zo dom die dit geloven.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
New Yorker schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 01:21:
[...]

Nog steeds? Zijn mensen nog steeds zo dom die dit geloven.
Het begint een aardige comeback te krijgen op Twitter nu. 99 van de 100 zullen of meer zullen er niet intrappen, maar 1tje is genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
The heat is on, Moon ?! :P

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 25-07-2019 02:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61Lfb%2Bsv5IL._SY679_.jpg??????

Weg

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:49
[...]

Zomaar een paar voorbeeldjes.

Er is geen reden om een minder immutable ledger te gebruiken dan de meest immutable ledger (BTC)[/li]
Jawel, snellere transactie snelheden en smart transacties. Is sowieso al super veilig.
ETH 2.0, een schaalbare ETH, komt er de komende jaren niet - en nooit niet. [/li]
Nergens op gebaseerd, eigenlijk zou ik hier al op moeten houden omdat de rest waarschijnlijk nog grotere onzin is.
Casper/PoS hybride situatie heeft niet de steun van miners - en er is geen consensus in de gebruikerscommunity
Bron?
ERC20-projecten waren nuttig om illegaal securities uit te geven. Liggen nu onder vergrootglas dus RIP ERC20 model.
Wat heeft dit met de toekomst van ETH te maken?
ETH is zelf een illegale security (geweest) en dus nog jaren in grijs gebied waarbij je je afvraagt of het weg komt met de illegale ICO.
Bitcoin is ook voor illegale zaken gebruikt
ERC20 tokens hebben nog geen enkel nuttig project geleverd dat per se op ETH moet
Er zijn zeer veel nuttige projecten en dit heeft tot meer gebruik van het ETH platform gezorgd.
Dat het niet perse op ETH moet is natuurlijk geen argument. Geen enkel project moet perse op een bepaald platform.
Nuttige projecten die reeds gebruikt worden:
Unicef
https://www.forbes.com/si...tion-engine/#2c7664672ba9
112 miljard aan obligaties via ETH
https://www.coindesk.com/...-million-bond-on-ethereum

https://media.consensys.n...working-with-d4f9e44f144d
Smart contracts worden vroeg of laat vanzelf ook mogelijk op (sidechains van) de veiligste ledger, BTC.
Net zo als ze al jaren bezig zijn met een oplossing voor de congestie. Als we het dan toch over onenigheid hebben dat heeft bitcoin veel erger en grote updates zijn er al jaren niet.
Het first mover advantage van ETH in dit gebied is niet sustainable.
Weer een uitspraak gebaseerd op niks
Als de prijs van ETH daalt, stoppen steeds meer miners, vrij vertaald: de chain wordt nog minder veilig want 51% aanval wordt goedkoper.
Dat kan, net als elke andere coin. Geen argument dus. Prijs staat nu 250% hoger dan eerder dit jaar. Zijn eerder dit jaar een hoop miners gestopt?
ETH wordt sterk centraal gestuurd door de Ethereum Foundation. Ook de miners zijn niet bepaald opgedeeld in kleine autonome eenheden.
Net als bitcoin.
Dat ETH de currency/olie is om de ETH blockchain mee te gebruiken, betekent niet dat ETH duur hoeft te zijn. In tegendeel.
Gas niet ETH. Dat ligt niet vast
ETH is geen store of value en beaamt dat ook niet te zijn in het PoW-model.
Klopt men wilt een bruikbaar platform zijn. Niet een hold and hope platform.
Gebruik/adoptie heeft geen positief verband met prijs. Misschien zelfs negatief.
Wederom nergens op gebaseerd. Hoe meer gebruik hoe meer eth aangeschaft moet worden. Hoe meer gas verbruikt wordt etc.
ETH is niet zo schaars, er wordt betrekkelijk veel gevonden
Heeft wederom niks met de toekomst van ETH te maken. Totaal aantal en uitgifte staat gewoon vast en is in de prijs meegenomen.

Je hebt het een aantal keer over de veiligheid vertel eens hoeveel geld je in een 51% atack zou moeten steken om op dit prijspunt de ETH chain aan te vallen?

[ Voor 7% gewijzigd door Mirved op 25-07-2019 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Gelieve je ref te verwijderen. Het is hier niet toegestaan om referral links te plaatsen. Zie regels onderaan.

Edit: @Mirved d:)b

[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 25-07-2019 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik denk dat BTC ook wel richting de 8k kan nog voor we weer echt omhoog gaan. Toch gek dat we nu al een paar keer na een drop vrij snel weer richting de 10k gaan en daar dan blijven hangen. What’s next?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
DAMAGE schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:39:
Ik denk dat BTC ook wel richting de 8k kan nog voor we weer echt omhoog gaan. Toch gek dat we nu al een paar keer na een drop vrij snel weer richting de 10k gaan en daar dan blijven hangen. What’s next?
Mja deze recovery tot boven de 10k stemt mij wel gerust to be honest. Of het boven de 10k blijft is natuurlijk gissen maar de bears zijn voorlopig nog niet de baas. Nu hopen op higher lows komende dagen en dan door naar 11k+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zou deze stijging niet door een kleine club zijn geforceerd? Stijging van rond de 500 dollar in een uur blijft opvallend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 08:07
Mooi om te zien dat de discussie rondom Ethereum een beetje aangewakkerd is. Helaas zie ik relatief veel ongefundeerde argumenten waarom het netwerk geen toekomst heeft.
Ikzelf ben een Ethereum maximalist dus mijn visie zal misschien wat rooskleuriger zijn dan de meeste mensen hier. Dat neemt niet weg dat ik andere projecten goed in de gaten hou. Op Cardano na zie ik op dit moment geen blockchain die een gevaar zou vormen voor Ethereum, simpelweg vanwege de first mover advantage.

Mijn vermoeden is dat veel tweakers zich te veel laten beïnvloeden door de prijs en niet zozeer kijken naar het project zelf. Dat is natuurlijk prima als je een daytrader bent maar voor een buy and hold strategie is een gezond project essentieel. Feit is wel dat als je in 2018 in ETH geïnvesteerd hebt, de kans groot is dat je bijna geen groene cijfers gezien hebt terwijl BTC (zeker de afgelopen maanden) stevige koersstijgen heeft meegemaakt.

Het gat tussen BTC en ETH is in jaren niet zo groot geweest maar dat heeft echt geen fundamentele oorzaak. De traders hebben baat bij zo groot mogelijk fluctuaties en op het moment heerst er aardig wat FUD rondom de ETH prijs. Redenen als: ICO hype is voorbij, ICO projecten dumpen hun ETH en PoS is weer uitgesteld die dragen alleen maar bij aan de FUD waar waar ETH nu aan onderhevig is.

Tuurlijk is de prijs om te huilen op dit moment maar op technisch vlak is er erg veel progressie gemaakt aan het netwerk waar ik zelf erg enthousiast over ben.
[...]
Een van de onjuiste argumenten van @The Redman wil ik even op ingaan.
ETH 2.0 ofwel serenity komt er zeker wel aan. Serenity is opgedeeld in 3 delen. Phase 0, 1, en 2, deze komen respectievelijk in Q1 2020, Q3/4 2020 en Q4 2021. Phase 1 en 2 zijn indicaties maar van Phase 0 was 1 juli een spec freeze en 6 teams zijn op dit moment bezig met het testen van Phase 0 waarvan er 3 al een public testnet hebben.

Bovendien zijn verschillende teams bezig met Layer 2 solutions om het netwerk beter schaalbaar te maken (vergelijkbaar met het lightning netwerk op bitcoin). Een daarvan kan je nu al uitproberen op de metamask beta app voor iOS en android https://mobile.metamask.io. Het heet instapay van Connext en maakt het mogelijk om gratis betalingen uit te voeren zonder vertraging in de vorm van Dai.

Deze toepassing en vele andere, geven (voor mij) aan dat Ethereum verre van dood is en zeker niet al ingehaald is door vergelijkbare concurrerende projecten. Sterker nog, ik denk dat het de concurrentie al een straatlengte achter zich gelaten heeft omdat er nu langzaam werkende nuttige toepassingen naar boven drijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
symen89 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:03:
Mooi om te zien dat de discussie rondom Ethereum een beetje aangewakkerd is. Helaas zie ik relatief veel ongefundeerde argumenten waarom het netwerk geen toekomst heeft.
Ikzelf ben een Ethereum maximalist dus mijn visie zal misschien wat rooskleuriger zijn dan de meeste mensen hier. Dat neemt niet weg dat ik andere projecten goed in de gaten hou. Op Cardano na zie ik op dit moment geen blockchain die een gevaar zou vormen voor Ethereum, simpelweg vanwege de first mover advantage.

Mijn vermoeden is dat veel tweakers zich te veel laten beïnvloeden door de prijs en niet zozeer kijken naar het project zelf. Dat is natuurlijk prima als je een daytrader bent maar voor een buy and hold strategie is een gezond project essentieel. Feit is wel dat als je in 2018 in ETH geïnvesteerd hebt, de kans groot is dat je bijna geen groene cijfers gezien hebt terwijl BTC (zeker de afgelopen maanden) stevige koersstijgen heeft meegemaakt.

Het gat tussen BTC en ETH is in jaren niet zo groot geweest maar dat heeft echt geen fundamentele oorzaak. De traders hebben baat bij zo groot mogelijk fluctuaties en op het moment heerst er aardig wat FUD rondom de ETH prijs. Redenen als: ICO hype is voorbij, ICO projecten dumpen hun ETH en PoS is weer uitgesteld die dragen alleen maar bij aan de FUD waar waar ETH nu aan onderhevig is.

Tuurlijk is de prijs om te huilen op dit moment maar op technisch vlak is er erg veel progressie gemaakt aan het netwerk waar ik zelf erg enthousiast over ben.

[...]

Een van de onjuiste argumenten van @RedHat wil ik even op ingaan.
ETH 2.0 ofwel serenity komt er zeker wel aan. Serenity is opgedeeld in 3 delen. Phase 0, 1, en 2, deze komen respectievelijk in Q1 2020, Q3/4 2020 en Q4 2021. Phase 1 en 2 zijn indicaties maar van Phase 0 was 1 juli een spec freeze en 6 teams zijn op dit moment bezig met het testen van Phase 0 waarvan er 3 al een public testnet hebben.

Bovendien zijn verschillende teams bezig met Layer 2 solutions om het netwerk beter schaalbaar te maken (vergelijkbaar met het lightning netwerk op bitcoin). Een daarvan kan je nu al uitproberen op de metamask beta app voor iOS en android https://mobile.metamask.io. Het heet instapay van Connext en maakt het mogelijk om gratis betalingen uit te voeren zonder vertraging in de vorm van Dai.

Deze toepassing en vele andere, geven (voor mij) aan dat Ethereum verre van dood is en zeker niet al ingehaald is door vergelijkbare concurrerende projecten. Sterker nog, ik denk dat het de concurrentie al een straatlengte achter zich gelaten heeft omdat er nu langzaam werkende nuttige toepassingen naar boven drijven.
Wat men ook lijkt te vergeten is de naamsbekendheid van de grote drie bij het publiek, btc eth en ltc. Deze hebben bij de vorige bullrun echt veel aandacht genoten en hebben dus een degelijke reputatie opgebouwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
PHPResource schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:13:
[...]

Wat men ook lijkt te vergeten is de naamsbekendheid van de grote drie bij het publiek, btc eth en ltc. Deze hebben bij de vorige bullrun echt veel aandacht genoten en hebben dus een degelijke reputatie opgebouwd.
Mjah wellicht niet representatief maar ik zie deze 3 ook als stapjes. Mensen die er alleen maar ooit van gehoord hebben kennen BTC, mensen die zich minimaal hebben ingelezen kennen ook ETH en mensen die er nog weer wat verder in zijn gedoken zijn ook bekend met LTC. :)

Echt een reputatie heeft alleen BTC imho. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
HaruHaru schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 08:28:
[...]

Gelieve je ref te verwijderen. Het is hier niet toegestaan om referral links te plaatsen. Zie regels onderaan.

Edit: @Mirved d:)b
En kun jij de volgende keer gewoon niet quoten? Zeker niet met de referral er nog in? |:(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Crypts schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 12:21:
[...]

Mjah wellicht niet representatief maar ik zie deze 3 ook als stapjes. Mensen die er alleen maar ooit van gehoord hebben kennen BTC, mensen die zich minimaal hebben ingelezen kennen ook ETH en mensen die er nog weer wat verder in zijn gedoken zijn ook bekend met LTC. :)

Echt een reputatie heeft alleen BTC imho. ;)
Eens, echter, vanwege de hoge prijs van BTC, en de psychologische wens van mensen om (vele) hele coins te bezitten, zie ik ETH en LTC nog wel flink stijgen zodra Achmed en Samira weer gaan instappen...vlak na de zomervakantie gaat het beginnen denk ik...
Men wil een nieuw decennium met nieuwe kansen ingaan en aan het einde vam het decennium worden die beslissingen gemaakt...crypto dus!
Is gewoon een gevoel he (+hoop), niet gebaseerd op onderzoek oid.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hektor73
symen89 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:03:

[...]

Een van de onjuiste argumenten van @The Redman wil ik even op ingaan.

Als ik de vele inhoudelijke vergelijkingen met andere netwerken op diverse serieuze sites nogmaals bekijk, dan is Ethereum zeker niet perfect/af etc, er is nog veel op aan te merken, het is work in progress.
Echter de concurrentie is als geheel niet aantoonbaar beter, te nieuw, te gecentraliseerd etc. Ik hou vertrouwen in Ethereum en in het kader van spreiding in mijn portfolio, toch een zakje ETH, wetend dat BTC qua ..x ETH op langere termijn waarschijnlijk zal verslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 12:38:
[...]

Eens, echter, vanwege de hoge prijs van BTC, en de psychologische wens van mensen om (vele) hele coins te bezitten, zie ik ETH en LTC nog wel flink stijgen zodra Achmed en Samira weer gaan instappen...vlak na de zomervakantie gaat het beginnen denk ik...
Men wil een nieuw decennium met nieuwe kansen ingaan en aan het einde vam het decennium worden die beslissingen gemaakt...crypto dus!
Is gewoon een gevoel he (+hoop), niet gebaseerd op onderzoek oid.
Leeft crypto een beetje in Turkije? :+
Nee zonder dollen, op zich heb je misschien wel een puntje met dat decennium dingetje. Rente is ruk dus waar laat je dan je centjes? Toch denk ik dat de extreme volatiliteit de komende tijd nog in de weg zal staan van bredere adoptie ook al lees ik ook wel weer meer berichten dat BTC naar xxK gaat voor het einde van het jaar. :)

Overigens raak ik er ook steeds meer van overtuigd dat als de meute instapt deze niet veel verder dan de top 10 op CMC gaat komen. Misschien niet eens verder dan de top 5 en als er een Libra achtig dingetje doorheen komt misschien zelfs wel alleen die en BTC. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:25
Swaha schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:57:
[...]

Italië, Sicilië om precies te zijn. Qua natuur erg mooi, maar dit is toch wel het armste stukje Italië wat ik heb gezien. Gaat echt niet goed met dat land.
Mooi, geniet ervan!!

ps Draghi doet z'n best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
.oisyn schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 12:30:
[...]

En kun jij de volgende keer gewoon niet quoten? Zeker niet met de referral er nog in? |:(
Sry, just trying to help. O-)

Edit: @Crypts volgens mij zit Turkije in de top 10 trading countries.

[ Voor 13% gewijzigd door HaruHaru op 25-07-2019 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/412gBJWgGpkljr1odDQN8it4/full.png

Hier even een overzicht van trades bij OCE op OceanEX. Wat ik dus niet snap is dat het orderbook vrij dun is en er steeds, of in ieder geval met enige regelmaat, grote aantallen OCE gedumpt worden, maar de prijs dondert niet echt in elkaar ofzo. Ik houd ook OCE/USDT in de gaten en daar gebeurd eigenlijk hetzelfde. Iemand hier een verklaring voor?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 13:24:
[...]

Leeft crypto een beetje in Turkije? :+
Nee zonder dollen, op zich heb je misschien wel een puntje met dat decennium dingetje. Rente is ruk dus waar laat je dan je centjes? Toch denk ik dat de extreme volatiliteit de komende tijd nog in de weg zal staan van bredere adoptie ook al lees ik ook wel weer meer berichten dat BTC naar xxK gaat voor het einde van het jaar. :)

Overigens raak ik er ook steeds meer van overtuigd dat als de meute instapt deze niet veel verder dan de top 10 op CMC gaat komen. Misschien niet eens verder dan de top 5 en als er een Libra achtig dingetje doorheen komt misschien zelfs wel alleen die en BTC. :P
Ja crypto leeft wel in Turkije, maar weet niet in hoeverre het actief wordt gebruikt of dat het meer smalltalk is. Er zijn wel een paar crypto-apps, waar zelfs reguliere banken een rol in spelen (Vakifbank en Akbank zover ik weet) Ook de regering heeft een crypto-projectgroep, maar weet niet wat daar de status van is. Volgens mij wil de Centrale Bank een eigen munt opzetten. Ik denk in elk land met een onstabiele munt crypto meer leeft dan in de stabielere economien.

Edit: een snelle search op Google en ik vind al 10 Turkse crypto exchanges/brokers.

Edit2: voor de geinteresseerden:
1- Paribu
2- BtcTurk
3- Koineks
4- Koinim
5- Bitmatrix
6- CoinBaba (closed)
7- Coinzo
8- Digilira
9- Robicoin
10- Vebitcoin
11- Bayebit
12- Gobaba
13- Bitci
14- BitTurk
15- Ovis
16- Bithesap

[ Voor 11% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 25-07-2019 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
@Ali Baba 1001 Bitci, hahaha leuke naam :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:05:
Ik denk in elk land met een onstabiele munt crypto meer leeft dan in de stabielere economien.
Mjah je kunt denk ik zelfs stellen dat we meer 'ellende' nodig hebben voor een brede(re) adoptie. Je ziet idd in landen waar de munt of regering niet al te stabiel is of beiden dat mensen op zoek gaan naar alternatieven. Op zich goed al zie je wel dat ook hier weer min of meer 'plaatselijke' ontwikkelingen plaatsvinden en we dus zometeen weer met verschillende muntjes zitten. Daarom dat ik ook denk alleen iets als Libra de boel vlot gaat trekken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:44:
[...]

Mjah je kunt denk ik zelfs stellen dat we meer 'ellende' nodig hebben voor een brede(re) adoptie. Je ziet idd in landen waar de munt of regering niet al te stabiel is of beiden dat mensen op zoek gaan naar alternatieven. Op zich goed al zie je wel dat ook hier weer min of meer 'plaatselijke' ontwikkelingen plaatsvinden en we dus zometeen weer met verschillende muntjes zitten. Daarom dat ik ook denk alleen iets als Libra de boel vlot gaat trekken. :)
Wat zouden ze gedacht hebben bij die naam?
‘Bevrijding’ of iets dergelijks?
Ik vind die Suikerberg maar een enge vent en alleen daarom al vind ik het helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Haha ja leuk idd :)
Mijn oom noemt cryptocoins ’koyunlar’ die is ook leuk :)
Hoe gaat het met je schapen? vroeg hij steeds :D

(Koyun = schaap)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 15:24:
[...]

Wat zouden ze gedacht hebben bij die naam?
‘Bevrijding’ of iets dergelijks?
Ik vind die Suikerberg maar een enge vent en alleen daarom al vind ik het helemaal niks.
Geen idee maar het is een sterrenbeeld en ze gaan samenwerken met Gemini wat toevallig ook een sterrenbeeld is. Toeval? Geen idee. :P

Voor zover ik kan vinden is het in elke taal waarin het voorkomt ook redelijk neutraal. In alle talen die ik zelf spreek is het ook prima uit te spreken en klinkt het ook min of meer hetzelfde. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 15:27:
[...]

Haha ja leuk idd :)
Mijn oom noemt cryptocoins ’koyunlar’ die is ook leuk :)
Hoe gaat het met je schapen? vroeg hij steeds :D

(Koyun = schaap)
hahahahaha ja idem hier, bitli koyun :D (schaap met vlooien )

[ Voor 3% gewijzigd door HaruHaru op 25-07-2019 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 15:31:
[...]

Geen idee maar het is een sterrenbeeld en ze gaan samenwerken met Gemini wat toevallig ook een sterrenbeeld is. Toeval? Geen idee. :P

Voor zover ik kan vinden is het in elke taal waarin het voorkomt ook redelijk neutraal. In alle talen die ik zelf spreek is het ook prima uit te spreken en klinkt het ook min of meer hetzelfde. :)
Veel te goed over nagedacht dus...en het sterrenbeeld is weegschaal...en samenwerking met een tweeling...hmmm...
Ik zei het toch, engg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wordt EOS hier zo weinig genoemd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 15:27
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:13:
Waarom wordt EOS hier zo weinig genoemd?
Wat denk je zelf en waarom zou dat meer moeten?

En natuurlijk, welkom op dit forum met ruimdenkende mensen.

[ Voor 13% gewijzigd door DaCoTa op 25-07-2019 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:21:
[...]

Wat denk je zelf en waarom zou dat meer moeten?

En natuurlijk, welkom op dit forum met ruimdenkende mensen.
Nou, ik heb zo wat teruggelezen en zie veel over Ripple, Ethereum, Bitcoin, Bitcoincash, Cardano en Litecoin. Maar Eos, toch een top 10 coin zie ik niet terug. Ik vraag me af hoe dat komt. Niet dat het meer zou moeten hoor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
Waar slaat dit op.. 43 graden in Bergen op Zoom.... wat een onzin.

When Moon.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 15:27
Meanwhile, in Forkistan:

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/327/982/d25.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Wat wil dit zeggen? :P

A - Een seintje van boven dat ze beter weer samen kunnen gaan.
B - Dat er een Bitcoin Cash classic of Bitcoin SV classic of beiden in de maak is.
C - Ze beter beiden gewoon opgedoekt kunnen worden.

Choose your poison. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

:N Dacia!

XRP = trash

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Interessant om te zien :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/59BaGCLuQm2TuIu3dXFLdTpc/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Iemand enig idee waarom Nano zo hard gaat? Er is altijd wel positief nieuws dus geen idee waarom het laatste nieuws zo bijzonder zou zijn..

Hallo met Tim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pkunk schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 20:47:
Iemand enig idee waarom Nano zo hard gaat? Er is altijd wel positief nieuws dus geen idee waarom het laatste nieuws zo bijzonder zou zijn..
Kan ook gewoon de random pump van de week zijn. Prima kans dat ie binnenkort weer helemaal inzakt en een andere coin gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hektor73
Pkunk schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 20:47:
Uitbraak uit een bull flag (ik kan helaas hier geen afbeelding posten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Veel alts tonen momenteel lichtjes groene cijfers.....

De uptrend van de BTC dominantie lijkt een beetje gebroken te zijn de afgelopen dagen. (lower lows and lower highs)
Van zo'n kleine 67% begin vorige week naar zo'n 64,5% vandaag en die neerwaartse lijn lijkt zich nog even door te zetten. Dominantie van de alts neemt ietsje toe...

Misschien toch langzamerhand aan het begin van een bloedheet altseizoentje?

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 25-07-2019 21:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
ivibes schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 21:13:
Veel alts tonen momenteel lichtjes groene cijfers.....

De uptrend van de BTC dominantie lijkt een beetje gebroken te zijn de afgelopen dagen. (lower lows and lower highs)
Van zo'n kleine 67% begin vorige week naar zo'n 64,5% vandaag en die neerwaartse lijn lijkt zich nog even door te zetten. Dominantie van de alts neemt ietsje toe...

Misschien toch langzamerhand aan het begin van een bloedheet altseizoentje?
Blijven dromen vriend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Kan niet echt slapen met dit warme weer..... vriendin...

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 25-07-2019 22:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 12:27
Potverdriesatoshi's wat is dat koersen kijken toch eigenlijk alderbassens inspannend he. Het zweet druipt me gewoon van de harses. Hoe kan dat toch, zoveel gebeurt er niet atm...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
toilet_paper schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:27:
Potverdriesatoshi's wat is dat koersen kijken toch eigenlijk alderbassens inspannend he. Het zweet druipt me gewoon van de harses. Hoe kan dat toch, zoveel gebeurt er niet atm...
Het is gewoon heel warm? :?

Probeerde net een beetje sexy talk met een vriendin maar fuck it, zelfs als appetizer werkt dat gewoon niet. No go, morgen weer een kans. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Good morning.

Iedereen kunnen slapen? Voor het eerst ervaren hoe een waterbed is..... was niet fijn, en maar zweten..... pfff man. Ik heb hittes meegemaakt maar wat een benauwdheid.

Crypto Friday!! Vandaag stijgen we en morgen vegen we de stoffen van de grond af :D

[ Voor 3% gewijzigd door HaruHaru op 26-07-2019 07:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:32
HaruHaru schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 07:43:
Good morning.

Iedereen kunnen slapen? Voor het eerst ervaren hoe een waterbed is..... was niet fijn, en maar zweten..... pfff man. Ik heb hittes meegemaakt maar wat een benauwdheid.

Crypto Friday!! Vandaag stijgen we en morgen vegen we de stoffen van de grond af :D
vandaag stijgen we ja mooi! :O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Die Bart krijgt steeds een vreemder hoofd.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Mr_Ripple schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:56:
Die Bart krijgt steeds een vreemder hoofd.
komt door de hitte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Altijd rond 16:00 is het dus feest.
Wat betekend die hoge volume op de woensdag, is dat dan een goed of slecht teken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
cursquidHome schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:36:
[...]

Altijd rond 16:00 is het dus feest.
Wat betekend die hoge volume op de woensdag, is dat dan een goed of slecht teken?
De tijd in het plaatje is UTC, wij zitten op UTC +2. Dus 16.00 is 18.00 hier :)

Wat betreft het volume zijn bewegingen met volume over het algemeen meer echte bewegingen dan die met laag volume. Je kan vaak genoeg zien of een beweging het gaat halen puur door naar het volume te kijken. Hoog volume is dus een goede zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Crazy Friday heet dat he. Ken je klassiekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Machlah schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:06:
[...]

Crazy Friday heet dat he. Ken je klassiekers.
dat is voor mij alleen wanneer ik de vrijdag avond volop ga drinken.... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
HaruHaru schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:07:
[...]

dat is voor mij alleen wanneer ik de vrijdag avond volop ga drinken.... :P
Haha iedere vrijdag dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Machlah schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:07:
[...]

Haha iedere vrijdag dus :P
aangezien ik vanaf vandaag vakantie heb, is de kans groot :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-09 21:09
Koersen hebben ook last van de hitte. Alleen mijn Cardano heeft een opleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Thaam schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:51:
Koersen hebben ook last van de hitte. Alleen mijn Cardano heeft een opleving.
Dat is toevallig, mijn Cardano ook!
:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:32
ivibes schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:04:
[...]

Dat is toevallig, mijn Cardano ook!
:P
mmmmm waarom de mijne dan niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik had nog een bitmex testnet account met fake bitcoins, Had nog een LONG trade lopen sinds 5600 dollar
LOL

Ga weer verder met bitmex testnet.. ook daar ken je rekt gaan, wel humor :+
Hier zijn de gratis bitcoins https://tbtc.bitaps.com/
Zijn natuurlijk fake bitcoins

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 26-07-2019 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Saaie bedoeling met de koersen, dat blijkt ook wel uit de activiteit op dit forum, die activiteit is ook 'afgekoeld'.
Is dan het credo uit de aanelenwereld: 'vrouwen bloot, handel dood' dan ook hier van toepassing? ;)
24hour-volumes zakken in ieder geval als een baksteen.

Mensen hier nog tips voor leuke volatiele aandelen? Mag onderbouwd, mag yolo zijn.
Zelf tip ik: FSLR.
Zet de grafiek op max, kende in 2008 ook een hype run ala bitcoin style.

Ondertussen interessant bedrijf aan het worden met opwarming van de aarde, zijn uitverkocht t/m 2020. Netto cash-positie van 1,7mrd op een marketcap van ~7mrd. Zijn net fabrieken aan het ombouwen en verwacht een winstsprong volgend jaar en de jaren erna. Er lijkt ruimte voor dit bedrijf om te gaan hypen qua koers als ze goed nieuws kunnen brengen. Donderdag Q2'19 cijfers, heb al wat aandelen, mocht die zakken, koop ik bij.

[ Voor 3% gewijzigd door Timberly2 op 26-07-2019 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Timberly2 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:59:
Saaie bedoeling met de koersen, dat blijkt ook wel uit de activiteit op dit forum, die activiteit is ook 'afgekoeld'.
Is dan het credo uit de aanelenwereld: 'vrouwen bloot, handel dood' dan ook hier van toepassing? ;)
24hour-volumes zakken in ieder geval als een baksteen.
Ik had ooit iets gelezen over de koerzen en een soort stilte gedurende zomers. Of het waar is weet ik niet,

Aanvulling, ook bitmex stroomt leeg :|
https://bitcoinmagazine.n...tcoin-btc-bitmex-cftc-83/

Mischien is crypto wel zoiets als de FLIPPO hype van de jaren 90

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 26-07-2019 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
A87 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:31:
[...]

Ik had ooit iets gelezen over de koerzen en een soort stilte gedurende zomers. Of het waar is weet ik niet,
Schijnt dat ze dat vakantie noemen, weet ook niet precies wat het is maar rond deze tijd van het jaar neemt het werkelijk waar epidemische vormen aan en het schijnt vanaf dit weekend nog erger te worden... :/

Ik blijf er mooi van weg, alleen het woord 'vakantie' al klinkt als iets vreselijk terminaals. Bah... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Crypts schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:49:
[...]

Schijnt dat ze dat vakantie noemen, weet ook niet precies wat het is maar rond deze tijd van het jaar neemt het werkelijk waar epidemische vormen aan en het schijnt vanaf dit weekend nog erger te worden... :/

Ik blijf er mooi van weg, alleen het woord 'vakantie' al klinkt als iets vreselijk terminaals. Bah... :X
Was gister 47 graden om 7 uur in de tuin hier 8)7 8)7 8)7 8)7 :> :>

Over vakantrie gesproken, die meisjes die in 2014 verdwenen in die jungle van panama.
Ga gewoon in Nederland een rondje lopen in het bos ofso. Zelfs dan kan je verdwalen

* ZO WEL LEKKER ALS JE EEN VENTIALTOR HEBT DRAAIEN ALS JE ACHTER DE PC ZIT :+ *

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 26-07-2019 17:25 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!