Prepare for the next ATH
Een bekend riedeltje... sommigen wachten nog steeds op een 3k. BTC en dat is nog niet zo lang geledenEdwin__ schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:40:
Volgens mij is het nu echt wachten op de volgende dump. Ik blijf lekker in fiat zitten
Ik zit eerder te denken aan 9~9.5k EUR.RaptorXS schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:57:
[...]
Een bekend riedeltje... sommigen wachten nog steeds op een 3k. BTC en dat is nog niet zo lang geleden
Vorige keer op deze hoogte stond die 3 dagen later op 8.5k EUR, nu wil dat natuurlijk niet zeggen dat dat weer gaat gebeuren. Voor hetzelfde geld zit ik er compleet naast en schiet die nog even door omhoog.
[ Voor 9% gewijzigd door PWSteal op 08-07-2019 23:03 ]
Zou kunnen uiteraard, maar ik ik vind 'm er momenteel behoorlijk bullish uitzien.Edwin__ schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:40:
Volgens mij is het nu echt wachten op de volgende dump. Ik blijf lekker in fiat zitten
Die inverse H&S zou ook maar zo eens kunnen gaan voltooien.
Had ik al eens getekend: http://prntscr.com/ocb4yk (afbeelding van een appje naar mijn broer paar dagen geleden
Inmiddels ziet 'ie er zo uit: http://prntscr.com/ocb6xx
Niet echt mooi, beetje Quasimodo build, maar is voor mij toch een zetje naar de bullish side.
Ook het feit dat 'ie weer boven die vorige top (op ~12060) zit, stemt mij enigszins bullish:
http://prntscr.com/ocb9kj (Bitmex chart, 4hr)
Maar ja, zodra je dergelijke dingen post, gaat het doorgaans de andere kant op. Ook weer een indicator voor mij, dus denk dat ik maar short ga

Altseason komt eraan!!!!!!!!! /sPilatuS schreef op maandag 8 juli 2019 @ 23:37:
Kunnen we even een kaarsje aansteken voor alle alt holders ?
[Afbeelding]

Mijn alt bags doen idd echt een wedstrijdje wie het eerst de 0 bereikt.
Nee hoor, die keuze hebben ze zelf gemaakt toch?PilatuS schreef op maandag 8 juli 2019 @ 23:37:
Kunnen we even een kaarsje aansteken voor alle alt holders ?

Jawel, maar niet met de intentie om er flink de bietenbrug mee op te gaan. Als iemand een bedrijfje start en er vervolgens bankroet mee gaat, of als mensen trouwen en later weer gaan scheiden en er een hoop gekloot aan overhouden, is dat ook hun eigen keuze geweest, maar dat wil niet zeggen dat het niet rot is voor die mensen.RaptorXS schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 00:09:
[...]
Nee hoor, die keuze hebben ze zelf gemaakt toch?
Zelfs BNB heeft er maar moeite mee de laatste tijd. Nog niet echt heel erg gezakt, maar omhoog gaat ie ook niet meer en het volume is al helemaal weg.Tominatie schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 00:09:
[...]
Altseason komt eraan!!!!!!!!! /s![]()
Mijn alt bags doen idd echt een wedstrijdje wie het eerst de 0 bereikt.
[ Voor 201% gewijzigd door A87 op 09-07-2019 00:37 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Ik lees al geruime tijd mee in dit topic maar heb nu toch maar besloten een account aan te maken omdat ik met een probleem zit waar ik zelf niet uit lijk te komen.
Heb in 2018 veel altcoin posities ingenomen, het is me gelukt om in de horror bearmarket alle shitcoin pumps te kopen rond de top.
Nu zijn deze alts helemaal naar de kapodtstukke vinkentering.
Mijn vraag aan de ervaren crypto strijders in dit topic: weten jullie nog een alt coin die niet op de bodem van de dode rode rekt zee ligt?
Ik haal veel voldoening uit het zien dalen van mijn waarde in zowel EUR als BTC, het geeft me een misplaatst gevoel van hoop maar tevens een soort treurigheid waarmee ik in de loop der tijd een soort verknipte affectie heb opgebouwd. Ik vind het prachtig om hoog in alts te stappen en het liefst direct na instap meteen 10% te dalen. Dan voel je echt dat je leeft. Mijn mooiste aankoop was GVT op 28 dollar, heel even leek het erop dat het een miskoop was toen hij naar 40 dollar steeg maar uiteindelijk is het goedgekomen en staat hij nu bijna op 2 dollar. Beste. Rit. Ooit.
Iedere altcoin die ik nu heb en zie op Binance kan potentieel gaan stijgen, een gegeven wat me erg veel angst aanjaagt. Ik blijf liever bij wat ik ken, dat is veilig.
Ik zoek een altcoin die bizar hoog staat, het liefst met kans op een 50% daling in 24h. Dat zou echt perfect zijn, maar 30 tot 20% daling zou ook voldoen.
Maar ik kan echt niets vinden, hebben jullie wellicht een tip?
Ik heb de topic opening al 2x gelezen maar kan hier niet veel in vinden omtrent dit probleem, ook google lijkt meer gericht op gains dan losses.
Alvast bedankt, gr. Jaap.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Er zijn best een aantal projecten die interessant zijn, alleen moeten ze denk ik ook echt gebruikt gaan worden op grote schaal willen ze qua prijs wat doen op de lange termijn. De hele alt markt is eigenlijk nooit iets anders geweest dan wie met het mooiste verhaal kwam en de meeste BS, die munten deden het qua prijs goed. Een leuk voorbeeld daarvan is ENJ. Een partnership met Samung en dan 700% doen. Inmiddels weer aardig dood aan het bloeden alleen. Persoonlijk hoop ik nog ergens op een munt die de blockchain kan behouden met volledige decentralisatie, maar dan wel 10k TPS kan doen zodat het bruiktbaar is. Dan alleen nog een groot bedrijf die het gaat gebruiken en het kan echt wat zijn. Zonder dat zie ik weinig ruimte voor altcoins en is iedere waarde eigenlijk meer dan wat er daadwerkelijk is.WolfsRain schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 01:46:
Achjah Alts....Meer een gok dan anything. Zijn er maar een paar waar ik interesse in heb(Nex, OriginTrail, Quant), nog niks gekocht. Heb wel vid tokens

Stelletje nep-traders
Ben weer eens wakker geworden... (Nee, geen alert oid) Het valt me op de het niet voor het eerst is dat laat in de nacht (of heel vroeg in de ochtend) actie is. En dan word je wakker en heb je net de actie gemist (dump na de pump al gaande)
Nee, Ali Baba is ook wakker. Terwijl hij wel liever zou slapen hoor nu...oNo schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 04:22:
Iedereen slaapt tijdens de actie...![]()
![]()
Stelletje nep-traders![]()
Ben weer eens wakker geworden... (Nee, geen alert oid) Het valt me op de het niet voor het eerst is dat laat in de nacht (of heel vroeg in de ochtend) actie is. En dan word je wakker en heb je net de actie gemist (dump na de pump al gaande)
Enfin, leuke actie, leuke stijging.
Maar we zijn er nog lang niet.
Mooooooooon.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
In Paccoin kun je achterlijk veel geld verdienen. Die gaat regelmatig van +/- 30% omhoog en naar beneden. (Geen grap)Verwijderd schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 01:38:
Hallo, Jaap hier,
Ik lees al geruime tijd mee in dit topic maar heb nu toch maar besloten een account aan te maken omdat ik met een probleem zit waar ik zelf niet uit lijk te komen.
Heb in 2018 veel altcoin posities ingenomen, het is me gelukt om in de horror bearmarket alle shitcoin pumps te kopen rond de top.
Nu zijn deze alts helemaal naar de kapodtstukke vinkentering.
Mijn vraag aan de ervaren crypto strijders in dit topic: weten jullie nog een alt coin die niet op de bodem van de dode rode rekt zee ligt?
Ik haal veel voldoening uit het zien dalen van mijn waarde in zowel EUR als BTC, het geeft me een misplaatst gevoel van hoop maar tevens een soort treurigheid waarmee ik in de loop der tijd een soort verknipte affectie heb opgebouwd. Ik vind het prachtig om hoog in alts te stappen en het liefst direct na instap meteen 10% te dalen. Dan voel je echt dat je leeft. Mijn mooiste aankoop was GVT op 28 dollar, heel even leek het erop dat het een miskoop was toen hij naar 40 dollar steeg maar uiteindelijk is het goedgekomen en staat hij nu bijna op 2 dollar. Beste. Rit. Ooit.
Iedere altcoin die ik nu heb en zie op Binance kan potentieel gaan stijgen, een gegeven wat me erg veel angst aanjaagt. Ik blijf liever bij wat ik ken, dat is veilig.
Ik zoek een altcoin die bizar hoog staat, het liefst met kans op een 50% daling in 24h. Dat zou echt perfect zijn, maar 30 tot 20% daling zou ook voldoen.
Maar ik kan echt niets vinden, hebben jullie wellicht een tip?
Ik heb de topic opening al 2x gelezen maar kan hier niet veel in vinden omtrent dit probleem, ook google lijkt meer gericht op gains dan losses.
Alvast bedankt, gr. Jaap.
Vervang "bedrijfje starten" door krasloten kopen en je komt korter bij de werkelijkheid.toilet_paper schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 00:27:
[...]
Jawel, maar niet met de intentie om er flink de bietenbrug mee op te gaan. Als iemand een bedrijfje start en er vervolgens bankroet mee gaat, of als mensen trouwen en later weer gaan scheiden en er een hoop gekloot aan overhouden, is dat ook hun eigen keuze geweest, maar dat wil niet zeggen dat het niet rot is voor die mensen.
REKTPHPResource schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:48:
[...]
Haha hij leeft nog........
liq prijs op 12390, bijna REKT![]()
Euhhh... halloo!!???PilatuS schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 01:58:
[...]
Er zijn best een aantal projecten die interessant zijn, alleen moeten ze denk ik ook echt gebruikt gaan worden op grote schaal willen ze qua prijs wat doen op de lange termijn. De hele alt markt is eigenlijk nooit iets anders geweest dan wie met het mooiste verhaal kwam en de meeste BS, die munten deden het qua prijs goed. Een leuk voorbeeld daarvan is ENJ. Een partnership met Samung en dan 700% doen. Inmiddels weer aardig dood aan het bloeden alleen. Persoonlijk hoop ik nog ergens op een munt die de blockchain kan behouden met volledige decentralisatie, maar dan wel 10k TPS kan doen zodat het bruiktbaar is. Dan alleen nog een groot bedrijf die het gaat gebruiken en het kan echt wat zijn. Zonder dat zie ik weinig ruimte voor altcoins en is iedere waarde eigenlijk meer dan wat er daadwerkelijk is.
[ Voor 90% gewijzigd door Klaas25 op 09-07-2019 08:01 ]
Het zal aan mij liggen, of ik maak verkeerde keuzes, maar, heb er een eurotje of 700 inzitten, maar als ik nu alles zou cashen, heb ik zo'n 150 winst overall, en ik zit er nu zo'n 2 jaar in...Bever! schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 07:12:
Is nu echt makkelijk geld verdienen aan alts. Btc long = alt short en geld stroomt aan twee kanten binnen
Professioneel Heftruck Syndroom
Waarschijnlijk allemaal hyped shit coins in je PF ?NeFoRcE schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:06:
[...]
Het zal aan mij liggen, of ik maak verkeerde keuzes, maar, heb er een eurotje of 700 inzitten, maar als ik nu alles zou cashen, heb ik zo'n 150 winst overall, en ik zit er nu zo'n 2 jaar in...
Ik zou zelf altijd wat BTC, ETH, LTC, bacsh, XMR, Dash erbij houden, maar dat ben ik
En eerder je verlies pakken dan dat je als bagholder achterblijft
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 09-07-2019 08:48 ]
Neem een voorbeeld aan mij, ik heb vorige week dinsdag na lang dubben op zo'n beetje het laagste punt mijn btc's verkocht. Over foute keuzes gesproken 😑NeFoRcE schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:06:
[...]
Het zal aan mij liggen, of ik maak verkeerde keuzes, maar, heb er een eurotje of 700 inzitten, maar als ik nu alles zou cashen, heb ik zo'n 150 winst overall, en ik zit er nu zo'n 2 jaar in...
XRP Was Worst Performing Top-10 Crypto in H1 – But BNB Shone
https://www.coindesk.com/...rypto-in-h1-but-bnb-shone
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ook niet zo gek, er zijn ruim 3 miljard extra muntjes van bijgekomen.gws24 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:52:
[...]
Erg vreemd idd. Aangezien je simpelweg met BTC of ETH kopen je geld had kunnen verdubbelen dit jaar.NeFoRcE schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:06:
[...]
Dat het nog geen progressie in prijs laat zien wil niet zeggen dat niemand er mee bezig is.gws24 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:52:
[...]
Natuurlijk zou ik graag anders zien.
Denk je dat we er voor de tech in zitten danKlaas25 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:01:
[...]
Dat het nog geen progressie in prijs laat zien wil niet zeggen dat niemand er mee bezig is.
Natuurlijk zou ik graag anders zien.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Wat een rare diagramArmo schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:01:
Damn...ik heb er minstens 4 uit te "top 10" waaronder AION![]()
[Afbeelding]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mee eens. Ik denk dat sommigen geen nieuwe ATH zullen zien. Dit jaar lijkt focus op top50 te zitten, misschien zelfs top30..oisyn schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:08:
[...]
Wat een rare diagram. Of wordt er vanuit gegaan dat de ATH doorbroken gaat worden?
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Ja, natuurlijk. All-in AION.oisyn schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:08:
[...]
Of wordt er vanuit gegaan dat de ATH doorbroken gaat worden?
Ze brengen slecht nieuws als iets positiefs.oisyn schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:08:
[...]
Wat een rare diagram. Of wordt er vanuit gegaan dat de ATH doorbroken gaat worden?
Zie nergens staan dat het positief bedoelt is. Zie ook nergens staan dat ze er vanuit gaan dat de ATH gebroken gaat worden.
Google eens op ROIMachlah schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:16:
[...]
Zie nergens staan dat het positief bedoelt is. Zie ook nergens staan dat ze er vanuit gaan dat de ATH gebroken gaat worden.
Nou aangezien ze het hebben over een return on investment, suggereren ze winst voor mensen die nu investeren in tegenstelling tot de negatieve interpretatie waar de kans om de ATH te halen bij AION 88 keer zo klein is als bij Quant.
Ik weet wat ROI betekent hoor.. maar wel grappig dat je het over interpretatie hebt. Ik zie nergens in de grafiek staan dat de ATH gehaald gaat worden.Stokstaart schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:22:
[...]
Nou aangezien ze het hebben over een return on investment, suggereren ze winst voor mensen die nu investeren in tegenstelling tot de negatieve interpretatie waar de kans om de ATH te halen bij AION 88 keer zo klein is als bij Quant.
Enige wat ik zie is: wat zou je ROI zijn bij een nieuwe ATH van munt x.
Van mij mag ADA wel weer eens uitbrekenArmo schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:01:
Damn...ik heb er minstens 4 uit te "top 10" waaronder AION![]()
[Afbeelding]
JA!!!.. heb flink opgeruimd een tijd terug in de alt (pf is nu BTC, BCH,ADA, ETH en tegendraads een paar k XRP
Dat staat inderdaad nergens, maar het wordt wel gesuggereerd. Er staat tenslotte een positieve ROI, daarnaast is AION donkergroen en QUANT rood.Machlah schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:24:
[...]
Ik weet wat ROI betekent hoor.. maar wel grappig dat je het over interpretatie hebt. Ik zie nergens in de grafiek staan dat de ATH gehaald gaat worden.
Enige wat ik zie is: wat zou je ROI zijn bij een nieuwe ATH van munt x.
Ik las laatst ergens dat BCH zeer grote financiele problemen heeft... ik ga em even zoeken. Ik hoorde ook een YT;er erover.JoebarRC schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:30:
[...]
JA!!!.. heb flink opgeruimd een tijd terug in de alt (pf is nu BTC, BCH,ADA, ETH en tegendraads een paar k XRP).. Ada blijf ik houden, mooi product maar helaas een flinke underperformer.. Blijf de hoop houden..
BTC, LTC, ETH;JoebarRC schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:30:
[...]
JA!!!.. heb flink opgeruimd een tijd terug in de alt (pf is nu BTC, BCH,ADA, ETH en tegendraads een paar k XRP).. Ada blijf ik houden, mooi product maar helaas een flinke underperformer.. Blijf de hoop houden..
IOTA, XRP en ADA.
Dus op zich klaag ik niet, maar het tweede rijtje mag wel wat gaan bewegen...zo richting de maan he, niet de afgrond in....
Daar heb je gelijk in maar zie nog steeds nergens staan dat ze er vanuit gaan dat de ATH ook gehaald wordt.Stokstaart schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:32:
[...]
Dat staat inderdaad nergens, maar het wordt wel gesuggereerd. Er staat tenslotte een positieve ROI, daarnaast is AION donkergroen en QUANT rood.
On another note:
In it for the tech, met leesvoer: https://medium.com/@100tr...ith-scarcity-91fa0fc03e25Stokstaart schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:03:
[...]
Denk je dat we er voor de tech in zitten dan
Uitwerking van de stock-to-flow ratio uit Bitcoin Standard van Saifedean Ammous. Mijnheer PlanB (een Nederlander) is twee maal bij Stephan Livera op de podcast geweest, ook erg interessant.
Alleen voor de superbulls natuurlijk
Geen idee, ben benieuwd als je het kan vinden altijd goed om te lezen.HaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:32:
[...]
Ik las laatst ergens dat BCH zeer grote financiele problemen heeft... ik ga em even zoeken. Ik hoorde ook een YT;er erover.
heb er 'maar' 4 hoor, gekocht op 170 ergens dus kan er snel uit.. Had er 10 maar toen tijdens de bull run van een paar weken geleden knalde BCH naar 520 ofzo, had direct een verkoop order gezet en er zijn er 6 verkocht tussen de 516 en 518 (coinbase).
Natuurlijk een project waar niemand echt iets mee wil, maar man als je je principes opzij zet kan je toch wat knaken verdienen ermee
Snap die haat niet op BCH. Het zijn gewoon developers die een fork hebben gemaakt van Bitcoin omdat ze de originele gedachte achter Bitcoin willen voortzetten. In principe hebben ze nu al een beter werkende coin neergezet dan BTC zelf. Het corrupte bitcoin core team heeft de development flink gecrippeld. Daarnaast met hun propoganda campagnes en hun controle/censuur over /r/bitcoin en bitcointalk hebben ze de mensen achter BCH ook volledig zwart gemaakt. Het ergste is nog hoe vaak ik mensen die onzin zie herhalen,JoebarRC schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:42:
[...]
Geen idee, ben benieuwd als je het kan vinden altijd goed om te lezen.
heb er 'maar' 4 hoor, gekocht op 170 ergens dus kan er snel uit.. Had er 10 maar toen tijdens de bull run van een paar weken geleden knalde BCH naar 520 ofzo, had direct een verkoop order gezet en er zijn er 6 verkocht tussen de 516 en 518 (coinbase).
Natuurlijk een project waar niemand echt iets mee wil, maar man als je je principes opzij zet kan je toch wat knaken verdienen ermee
[ Voor 5% gewijzigd door hansdegit op 09-07-2019 10:03 ]
Corrupt? hoe kom je daar nou weer bij?Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:00:
[...]
Snap die haat niet op BCH. Het zijn gewoon developers die een fork hebben gemaakt van Bitcoin omdat ze de originele gedachte achter Bitcoin willen voortzetten. In principe hebben ze nu al een beter werkende coin neergezet dan BTC zelf. Het corrupte bitcoin core team heeft de development flink gecrippeld. Daarnaast met hun propoganda campagnes en hun controle over /r/bitcoin en bitcointalk hebben ze de mensen achter BCH ook volledig zwart gemaakt. Het ergste is nog hoe vaak ik mensen die onzin zie herhalen,
Ach je hebt nog winst. Ik sta na 1,5 jaar nog in de min... vol in de alts!NeFoRcE schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:06:
[...]
LN netwerk wat ze gemaakt hebben enkel om hun grootste sponsor te bevoordelen. LN is een super onhandige manier om Bitcoin te scalen. Het is enkel een extra manier om fee's te verdienen voor miners. het werkt nog totaal niet, heeft niks opgeleverd voor Bitcoin en een select groepje wordt er enkel beter van.
[ Voor 13% gewijzigd door Mirved op 09-07-2019 10:09 ]
BCH kan emotionele reacties oproepen, lijkt me beter om het maar gewoon als een coin nu te zien en er neutraal in te gaan zitten. Sorry als ik wat heb opgerakeld was niet de bedoelingMirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:00:
[...]
Snap die haat niet op BCH. Het zijn gewoon developers die een fork hebben gemaakt van Bitcoin omdat ze de originele gedachte achter Bitcoin willen voortzetten. In principe hebben ze nu al een beter werkende coin neergezet dan BTC zelf. Het corrupte bitcoin core team heeft de development flink gecrippeld. Daarnaast met hun propoganda campagnes en hun controle/censuur over /r/bitcoin en bitcointalk hebben ze de mensen achter BCH ook volledig zwart gemaakt. Het ergste is nog hoe vaak ik mensen die onzin zie herhalen,
Hoe kom je hierbij.. Het lightning network is nog in opbouw en wat complexer dan je denkt. Ze moeten een vastgeroest schip in beweging proberen te krijgen, de BCH gasten denken, oh dan maken we toch een heel nieuw schip (waarvan ze nog geen idee hebben hoe die de tijd en drukte op het netwerk zal doorstaan), de BTC developers proberen het echter te redden omdat er heel veel waarde aan boord zit en het schip een betere naam en sentimentele waarde heeft.Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:06:
[...]
LN netwerk wat ze gemaakt hebben enkel om hun grootste sponsor te bevoordelen. LN is een super onhandige manier om Bitcoin te scalen. Het is enkel een extra manier om fee's te verdienen voor miners. het werkt nog totaal niet, heeft niks opgeleverd voor Bitcoin en een select groepje wordt er enkel beter van.
[ Voor 5% gewijzigd door Malawolar op 09-07-2019 10:14 ]
Als ik een lijn trek van de 13k8 bull run zie ik ook een versnelling na dat level.
Heel nieuw schip? waar heb je het over. Ze hebben de blocks gewoon groter gemaakt zoals het idee vanaf het begin was. Zoals Satoshi ook altijd heeft voorgesteld. Dat had core makkelijk ook kunnen doen om "de waarde te redden" echter hebben ze dat uit commerciële belangen niet gedaan.Malawolar schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:13:
[...]
Hoe kom je hierbij.. Het lightning network is nog in opbouw en wat complexer dan je denkt. Ze moeten een vastgeroest schip in beweging proberen te krijgen, de BCH gasten denken, oh dan maken we toch een heel nieuw schip (waarvan ze nog geen idee hebben hoe die de tijd en drukte op het netwerk zal doorstaan), de BTC developers proberen het echter te redden omdat er heel veel waarde aan boord zit en het schip een betere naam en sentimentele waarde heeft.
Ik weet dat The Modern Investor (YT) in zijn 1 van zijn clips deze maand nog over had. Ik ga dat vanavond weer is even opzoeken en zal de link hier posten.JoebarRC schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:42:
[...]
Geen idee, ben benieuwd als je het kan vinden altijd goed om te lezen.
Ja uiteraard. Ik had er 10 gekocht toen die 100 euro was. Helaas verkocht op 200. Winst is winst.
@Mirved Alles wat BCH nu kan doen, kon BTC doen toen de adoptie nog klein was. netwerk was minder belast, schaal was groot genoeg. Als nu de rollen omdraaien, zal BCH om zijn nek heen gaan. Trager en duurder per transactie. De reden waarom het gebashed word komt puur doordat BCH een eigenaar heeft. BTC niet. Bitcoin Core team? Bitcoin team gewoon, geen core. Ik zeg gewoon pas op met waar je in investeert waar iemand aan de macht is, als Bitcoin Cash team valt, valt heel BCH weg. Dat kan je niet zeggen over BTC. Ik heb er geen haat tegen, maar ze maken BTC belachelijk en zetten het op 2de plaats. BCH zal nooit worden wat BTC is. Als innovatie en vernieuwing gewenst was, dan was BTC lang niet meer nummer 1. Dan was BCH al helemaal weg. Dan was NANO wel de toekomst en hadden we nu een erg blije @Verwijderd
Maar, investeer vooral wat je zelf wilt, boven genoemde zaken zijn wat ik ook maar lees op internet. Bijkbaar gaan de grote groepen toch naar BTC en niet naar BCH.
[ Voor 37% gewijzigd door HaruHaru op 09-07-2019 10:29 ]
Voor jou, haha ik zou je er toe in staat zien om zelf deze clip gemaakt te hebben.
[ Voor 36% gewijzigd door Malawolar op 09-07-2019 10:32 ]
Zie hier precies het voorbeeld van hoe gebrainwashed door propoganda iemand kan zijn.HaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:23:
[...]
@Mirved Alles wat BCH nu kan doen, kon BTC doen toen de adoptie nog klein was. netwerk was minder belast, schaal was groot genoeg. Als nu de rollen omdraaien, zal BCH om zijn nek heen gaan. Trager en duurder per transactie. De reden waarom het gebashed word komt puur doordat BCH een eigenaar heeft. BTC niet. Bitcoin Core team? Bitcoin team gewoon, geen core. Ik zeg gewoon pas op met waar je in investeert waar iemand aan de macht is, als Bitcoin Cash team valt, valt heel BCH weg. Dat kan je niet zeggen over BTC. Ik heb er geen haat tegen, maar ze maken BTC belachelijk en zetten het op 2de plaat.
Maar, investeer vooral wat je zelf wilt, boven genoemde zaken zijn wat ik ook maar lees op internet.
'Bch heeft een eigenaar' uh nee?
Bch maakt btc belachelijk? Uh nee het is gewoon een fork met de originele visie van satoshi.
'Bch is duurder/langzamer' uh nee door de grotere blocks juist sneller en goedkoper.
'er is geen behoefte aan vooruitgang' dit is de meest absurde natuurlijk. Waarom dan LN maken?
Ik vraag me af wie hier nou gebrainwashed is..Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:41:
[...]
Zie hier precies het voorbeeld van hoe gebrainwashed door propoganda iemand kan zijn.
Bch maakt btc belachelijk? Uh nee het is gewoon een fork met de originele visie van satoshi.
'Bch is duurder/langzamer' uh nee door de grotere blocks juist sneller en goedkoper.
'er is geen behoefte aan vooruitgang' dit is de meest absurde natuurlijk. Waarom dan LN maken?
Goeie argumenten.
Nog geen 5% van mijn PF is BCH, Maar kan mij wel boos maken als dat soort leugens verspreid worden.
[ Voor 21% gewijzigd door Mirved op 09-07-2019 10:51 ]
Wow. Meen je dit nu?Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:41:
[...]
Zie hier precies het voorbeeld van hoe gebrainwashed door propoganda iemand kan zijn.
Ik dacht echt dat ik mijn onderzoek nooit goed deed. Maar eh... ja...
Nou kom op ontkracht het dan met bronnen en feitenHaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:54:
[...]
Wow. Meen je dit nu?
Ik dacht echt dat ik mijn onderzoek nooit goed deed. Maar eh... ja...
Vraag maar Meester Google en Juffrouw YouTube. Ik ga nu niet 100 bronnen hier posten. Geen zin in, geen tijd voor. Doe wat je wilt, investeer in wat je wilt, pas gewoon op met waar je je geld aan uit geeft, dat is eigenlijk alles wat ik probeer te zeggen.Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:58:
[...]
Nou kom op ontkracht het dan met bronnen en feiten
Zonde van je tijd, hij staat bij mij al in de blocklistHaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:03:
[...]
Vraag maar Meester Google en Juffrouw YouTube. Ik ga nu niet 100 bronnen hier posten. Geen zin in, geen tijd voor. Doe wat je wilt, investeer in wat je wilt, pas gewoon op met waar je je geld aan uit geeft, dat is eigenlijk alles wat ik probeer te zeggen.
Dacht ik al. Zou toch heel makkelijk moeten zijn om te ontkrachten. Op google vind je vast veel van die valse informatie die Bitcoin core de wereld heeft in geholpen. Betekend niet dat het nog waar is. Zoals ik al zei je moet niet al die propoganda geloven. En youtube als bron noemen is al helemaalHaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:03:
[...]
Vraag maar Meester Google en Juffrouw YouTube. Ik ga nu niet 100 bronnen hier posten. Geen zin in, geen tijd voor. Doe wat je wilt, investeer in wat je wilt, pas gewoon op met waar je je geld aan uit geeft, dat is eigenlijk alles wat ik probeer te zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mirved op 09-07-2019 11:08 ]
Ja, ik snap je. Zoals Satoshi Nakamoto ooit zei: If you don't believe it or don't get it, I don't have the time to try to convince you, sorry.Slux schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:05:
[...]
Zonde van je tijd, hij staat bij mij al in de blocklist
Daarom kap ik discussies snel af
@Mirved Prima. Wat jij wilt.
[ Voor 4% gewijzigd door HaruHaru op 09-07-2019 11:10 ]
Hij heeft me geblocked nadat ik hem ook al op zijn onzin heb gewezen. "spreek je over 1 maand als LTC flink gestegen is". Ik quote hem een maand later nadat ie 40% gedaald is en dan blocked hij meHaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:09:
[...]
Ja, ik snap je. Zoals Satoshi Nakamoto ooit zei: If you don't believe it or don't get it, I don't have the time to try to convince you, sorry.
Daarom kap ik discussies snel af

Jij kapt het lekker snel af als iemand je vraagt om het ook te onderbouwen. Beetje hetzelfde gedrag.
Tweede account van @Kain_niaK. Busted.Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:07:
[...]
Dacht ik al. Zou toch heel makkelijk moeten zijn om te ontkrachten. Op google vind je vast veel van die valse informatie die Bitcoin core de wereld heeft in geholpen. Betekend niet dat het nog waar is. Zoals ik al zei je moet niet al die propoganda geloven. En youtube als bron noemen is al helemaal
Ipv steeds domme onzin te posten zou je misschien eens kunnen proberen met bronnen te komen die mij ongelijk bewijzen.
Ik kap het snel bij mensen die het niet willen begrijpen. Uit ervaring vergt dit veel tijd en typ werk.Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:11:
[...]
Hij heeft me geblocked nadat ik hem ook al op zijn onzin heb gewezen. "spreek je over 1 maand als LTC flink gestegen is". Ik quote hem een maand later nadat ie 40% gedaald is en dan blocked hij me![]()
Jij kapt het lekker snel af als iemand je vraagt om het ook te onderbouwen. Beetje hetzelfde gedrag.
Alhoewel ik je dit wil mee geven: Vergelijk de security van BCH en BTC. Alleen om dit, zal BCH het nooit winnen. hier eindig ik het toch echt. Good day.
@Slux Ok, Geef mij 1 goede reden waarom ik nu LTC moet inslaan
[ Voor 13% gewijzigd door HaruHaru op 09-07-2019 11:18 ]
Klopt dat BTC veel veiliger is. Mijn verhaal ging er ook niet over dat BTC slechter is op alle vlakken. Ging er om dat hier vaak de leugens van BTC maximalisten over BCH gekopieerd worden.HaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:16:
[...]
Ik kap het snel bij mensen die het niet willen begrijpen. Uit ervaring vergt dit veel tijd en typ werk.
Alhoewel ik je dit wil mee geven: Vergelijk de security van BCH en BTC. Alleen om dit, zal BCH het nooit winnen. hier eindig ik het toch echt. Good day.
BCH heeft veel lagere transactie kosten dat is een feit
BCH heeft grotere blocks waardoor ze sneller transacties kunnen verwerken dat is een feit.
Allemaal makkelijk op te zoeken en verifieerbaar. Mensen die anders beweren mogen met bronnen komen om mij te ontkrachten.
https://bitinfocharts.com...cash-transactionfees.html
[ Voor 4% gewijzigd door Mirved op 09-07-2019 11:23 ]
Weer zo voorbeeld van die onzin ..beweren dat LTC 40% is gedaald in een maand tijd, en dan zich zelf ook gelovenHaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:16:
[...]
Ik kap het snel bij mensen die het niet willen begrijpen. Uit ervaring vergt dit veel tijd en typ werk.
@Slux Ok, Geef mij 1 goede reden waarom ik nu LTC moet inslaan![]()
Stiekem wacht ik op een pullback, maar ik zie geen enorme dip van LTC. Convince me
Ik heb mijn aantal LTC target nog niet behaald

Ik kan geen goede reden geven om nu LTC te kopen, alles hangt af van BTC, misschien dat er een beetje vuurwerk komt voor de halving, sell the news verhaal.
ik trade er max een paar euro op elke keer en dat gaat goed, momenteel niks voor de LT hier, vertrouw de markt niet helemaal.
Ja, misschien beter wachten op de pullback of sell the news verhaal. als die even onder de 100 euro zak pak ik wel wat mee denk ik.Slux schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:24:
[...]
Weer zo voorbeeld van die onzin ..beweren dat LTC 40% is gedaald in een maand tijd, en dan zich zelf ook gelovenltc stond toen op +/- 120 Euro nu op 109 .. en dat is 40% volgens hem
hij vergeet ook even dat BTC op 13k stond toen, en snapt niet dat BTC king is zakt btc dan gaat alles mee.
Ik kan geen goede reden geven om nu LTC te kopen, alles hangt af van BTC, misschien dat er een beetje vuurwerk komt voor de halving, sell the news verhaal.
ik trade er max een paar euro op elke keer en dat gaat goed, momenteel niks voor de LT hier, vertrouw de markt niet helemaal.
LTC prijs 0,17 BTC op 12 juniSlux schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:24:
[...]
Weer zo voorbeeld van die onzin ..beweren dat LTC 40% is gedaald in een maand tijd, en dan zich zelf ook gelovenltc stond toen op +/- 120 Euro nu op 109 .. en dat is 40% volgens hem
hij vergeet ook even dat BTC op 13k stond toen, en snapt niet dat BTC king is zakt btc dan gaat alles mee.
LTC prijs nu 0.097
43% daling

Ben benieuwd hoe het nu weer gedraaid gaat worden of gewoon weer geen reactie
[ Voor 5% gewijzigd door Mirved op 09-07-2019 11:33 ]
Slux heeft een fiat vergelijking opgegeven, Niet een LTC/BTCMirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:30:
[...]
LTC prijs 0,17 BTC op 12 juni
LTC prijs nu 0.097
43% daling
Ben benieuwd hoe het nu weer gedraaid gaat worden of gewoon weer geen reactie
ja omdat hem dat gunstiger uitkomt nu natuurlijk. Alles stijgt mee als BTC in waarde stijgt. Maar als trader wil je natuurlijk meer BTC pakken.Het ging zich erom dat LTC enorm ging stijgen in waarde. Dat heeft het niet gedaan. Hij heeft nog geluk dat het in fiat waarde een beetje meegelift heeft op BTC waarde stijging. In LTC zelf zit namelijk geen enkele stijging ondanks dat meneer dit zo stellig beweerde.HaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:35:
[...]
Slux heeft een fiat vergelijking opgegeven, Niet een LTC/BTC
Maar waar blijven je bronnen die bewijzen dat BCH langzamer en duurder is?
[ Voor 24% gewijzigd door Mirved op 09-07-2019 11:44 ]
Je kan zeggen wat je wil over de techniek van BTC tov BCH, maar uiteindelijk is BTC first mover. En dat is de voorsprong die BCH imho niet meer gaat goed maken.Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:40:
[...]
ja omdat hem dat gunstiger uitkomt nu natuurlijk. Alles stijgt mee als BTC in waarde stijgt. Maar als trader wil je natuurlijk meer BTC pakken.Het ging zich erom dat LTC enorm ging stijgen in waarde. Dat heeft het niet gedaan. Hij heeft nog geluk dat het in fiat waarde een beetje meegelift heeft op BTC waarde stijging.
Ik krijg (ik denk Slux ook) salaris nog in fiat, dus ik koop het eerst in fiat. Dus ja, is zeker gunstiger.Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:40:
[...]
ja omdat hem dat gunstiger uitkomt nu natuurlijk. Alles stijgt mee als BTC in waarde stijgt. Maar als trader wil je natuurlijk meer BTC pakken.Het ging zich erom dat LTC enorm ging stijgen in waarde. Dat heeft het niet gedaan. Hij heeft nog geluk dat het in fiat waarde een beetje meegelift heeft op BTC waarde stijging.
Bewijzen? Ik heb nooit gezegd dat BCH langzamer en duurder is. Ik heb gezegd dat als BCH net zoveel adoptie zou hebben als BTC, BCH langzamer en duurder zal worden. Dit geldt overigens voor bijna alle munten. En ik zei nog (nu betrap ik mijzelf) dat ik hier niet verder op in ga
[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 09-07-2019 11:46 ]
20K. Bitcoin kom maar gauw
p.s., kinders stop eens met die BCH discussie want het heeft weinig zin en straks gooien ze het
forum weer op slot. Dank U.
Dat kan. Ik ben ook geen BCH shill. Die hier zit te zeggen dat jullie het allemaal moeten kopen. Kan net zo goed falen als 100de andere shitcoins en er zullen vast nog 10tallen problemen zijn met BCH die nog niet bekend zijn. Ik wil enkel dat men hier feiten schrijft en niet de propoganda overneemt van fora en kanalen die beheerst worden door Bitcoin core. Zaken zoals roepen dat BCH langzamer is of hogere transactie kosten slaat namelijk helemaal nergens op.Stokstaart schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:44:
[...]
Je kan zeggen wat je wil over de techniek van BTC tov BCH, maar uiteindelijk is BTC first mover. En dat is de voorsprong die BCH imho niet meer gaat goed maken.
Het is echt ironisch hoe vaak precies deze propaganda wordt herhaaldMirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:00:
Daarnaast met hun propoganda campagnes en hun controle/censuur over /r/bitcoin en bitcointalk hebben ze de mensen achter BCH ook volledig zwart gemaakt. Het ergste is nog hoe vaak ik mensen die onzin zie herhalen,
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
@Mirved Alles wat BCH nu kan doen, kon BTC doen toen de adoptie nog klein was. netwerk was minder belast, schaal was groot genoeg. Als nu de rollen omdraaien, zal BCH om zijn nek heen gaan. Trager en duurder per transactie.Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:47:
[...]
Dat kan. Ik ben ook geen BCH shill. Die hier zit te zeggen dat jullie het allemaal moeten kopen. Kan net zo goed falen als 100de andere shitcoins en er zullen vast nog 10tallen problemen zijn met BCH die nog niet bekend zijn. Ik wil enkel dat men hier feiten schrijft en niet de propoganda overneemt van fora en kanalen die beheerst worden door Bitcoin core. Zaken zoals roepen dat BCH langzamer is of hogere transactie kosten slaat namelijk helemaal nergens op.
Dit is wat ik zei. Ik zei niet dat BCH nu duurder en langzamer is.
Nou plaats dan eens een kritische post op /r/bitcoin en link ons naar die comment. Kijken hoelang die erop blijft staan..oisyn schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:49:
[...]
Het is echt ironisch hoe vaak precies deze propaganda wordt herhaald
Dat slaat nergens op want BCH kan meer transacties per blok verwerken. Alleen daarom al kan het nooit langzamer en duurder zijn als de rollen omgedraaid zouden zijn.HaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:49:
[...]
@Mirved Alles wat BCH nu kan doen, kon BTC doen toen de adoptie nog klein was. netwerk was minder belast, schaal was groot genoeg. Als nu de rollen omdraaien, zal BCH om zijn nek heen gaan. Trager en duurder per transactie.
Dit is wat ik zei. Ik zei niet dat BCH nu duurder en langzamer is.
Ah ja want de moderators op r/bitcoin bepalen alles natuurlijkMirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:50:
[...]
Nou plaats dan eens een kritische post op /r/bitcoin en link ons naar die comment. Kijken hoelang die erop blijft staan.

ik na 2 jaar vol in de min. ook volle bak alts. ik vraag me af of er nog wel een alt season gaat komen…..Soeski schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:06:
[...]
Ach je hebt nog winst. Ik sta na 1,5 jaar nog in de min... vol in de alts!
Je snapt dat wanneer er veel meer transacties gemaakt worden en actiever het netwerk is, dat de transactie kosten stijgen, toch?Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:51:
[...]
Dat slaat nergens op want BCH kan meer transacties per blok verwerken. Alleen daarom al kan het nooit langzamer en duurder zijn als de rollen omgedraaid zouden zijn.
Hoe verder bitcoin komt, hoe belangrijker dit gaat zijn. Als we nog iets verder zijn, moet de koning bestand zijn tegen alle aanvallen van alle overheden. Daarom kun je niet schalen door alles maar groter te maken, daarom heb je proof of work nodig die evenveel electriciteit gebruikt als een gemiddeld land, daarom heb je 2nd layer systemen nodig om het schaalbaar te maken.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!