BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Verwijderd
Nee niks meer gekocht laatste tijd. Ben geen trader he, ik hodl gewoon.HaruHaru schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:14:
[...]
heb je nog genoeg shitcoins ingeslagen of alleen btc gehaald?
Laatste aankoop 150 euro BTC, 2 weken? terug.
Heb ook nog steeds m'n NANO's.
ja ok ik ben ook hodler, maar blijf wel bijkopenVerwijderd schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:16:
[...]
Nee niks meer gekocht laatste tijd. Ben geen trader he, ik hodl gewoon.
Laatste aankoop 150 euro BTC, 2 weken? terug.
Heb ook nog steeds m'n NANO's.
hmmm strong nano believer
edit: blijkbaar is dat mijn delta app die het zo rooskleurig aangaf, coinmarketcap zegt wat anders.
[ Voor 42% gewijzigd door Bartske op 08-07-2019 11:32 ]
extreem veel goud nieuws de laatste tijd, maar dat is hier regelmatig voorbij gekomenBartske schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:28:
Anders gaat GET even met 50% omhoog, is er weer een buyback geweest?
En btw, waar zie je dat?

[ Voor 5% gewijzigd door Malawolar op 08-07-2019 11:30 ]
Waar dan? Of heb je Delta prijs op "Global Average" staan?Bartske schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:28:
edit: blijkbaar is dat mijn delta app die het zo rooskleurig aangaf, coinmarketcap zegt wat anders.
Sorry voor de verwarring, global average inderdaad en blijkbaar doet GET/DOGE op yobit het erg goed met +237%Armo schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:37:
[...]
Waar dan? Of heb je Delta prijs op "Global Average" staan?
Klopt maar geen volume helaas. Als ik daar mijn GET market sell dan gaat de prijs naar 0Bartske schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:39:
[...]
Sorry voor de verwarring, global average inderdaad en blijkbaar doet GET/DOGE op yobit het erg goed met +237%

LOL!?! 29 april laatste order van wel 5 hele GETBartske schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:39:
[...]
Sorry voor de verwarring, global average inderdaad en blijkbaar doet GET/DOGE op yobit het erg goed met +237%

[ Voor 25% gewijzigd door Crypts op 08-07-2019 11:57 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik schrok ook even vanmorgenBartske schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:28:
Spijtig dat die delta app geen rekening houdt met de volume

Je kunt het geld ook gelijk naar mij overmaken als je wilt
Zonder gekheid. Bitmex posties @ the moment:
LONG 22,584,836 USD 81.84 %
SHORT -5,012,630 USD 18.16 %
Do it. Be like @A87 en open een short van minimaal 80x, anders ben je een mietje
Het is wel een dingetje dat elke forse stijging of daling van de afgelopen dagen door een whale is veroorzaakt. Zodra een whale verkoopt BAM prijs meerdere honderden punten omlaag, zodra een whale koopt BAM prijs meerdere honderden punten omhoog. Dus deze stijging zegt naar mijn mening niet zoveel. Denk dat met een short als je er maar bij blijft, ook met lage leverage van 5x je best wel wat kan pakken. Ik pak tegenwoordig alleen nog maar max. 5x leverage trades, alles wat daarboven zit is te risicovol. Bouw m'n BitMEX pot de laatste maanden heel langzaam, wel gestaag op, alle verliezen van de afgelopen maanden zijn weggewerkt en heb al winst. Dus met discipline kan het wel gelukkig
Heb ook het idee nu we zo lafjes sideways gaan het een kwestie van tijd is voor iemand weer op het sell knopje drukt. Denk dat de $12000 wel een goede kandidaat is.Sahara schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:40:
Dus deze stijging zegt naar mijn mening niet zoveel.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Haha nee, gewoon netjes een x10 geopend. Hopende dat de 12K een te sterke resistance gaat zijnSahara schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:40:
[...]
Do it. Be like @A87 en open een short van minimaal 80x, anders ben je een mietje. Grapje.
Het is wel een dingetje dat elke forse stijging of daling van de afgelopen dagen door een whale is veroorzaakt. Zodra een whale verkoopt BAM prijs meerdere honderden punten omlaag, zodra een whale koopt BAM prijs meerdere honderden punten omhoog. Dus deze stijging zegt naar mijn mening niet zoveel. Denk dat met een short als je er maar bij blijft, ook met lage leverage van 5x je best wel wat kan pakken. Ik pak tegenwoordig alleen nog maar max. 5x leverage trades, alles wat daarboven zit is te risicovol. Bouw m'n BitMEX pot de laatste maanden heel langzaam, wel gestaag op, alle verliezen van de afgelopen maanden zijn weggewerkt en heb al winst. Dus met discipline kan het wel gelukkig. Momenteel zit ik niet long/short op MEX.
Ik lees verontrustende berichten over TRX over een politieinval
https://twitter.com/haydenotto_/status/1148174472899264514
Kan FUD zijn maar be careful..
[ Voor 7% gewijzigd door PHPResource op 08-07-2019 13:50 ]
Wat moet je hier nou mee?PHPResource schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:07:
[...]
Haha nee, gewoon netjes een x10 geopend. Hopende dat de 12K een te sterke resistance gaat zijn
Misschien mis ik iets maar war gaat dit over?
Zou mooi zijn als Justin Sun eindelijk de bak indraait voor zijn scams.PHPResource schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:07:
[...]
Haha nee, gewoon netjes een x10 geopend. Hopende dat de 12K een te sterke resistance gaat zijn
From reddit: "a group was using a derivative of Tron's Chinese name to conduct a ponzi type of scam, which many Tron enthusiasts fell for losing millions, one victim committed suicide. Victims blaming Tron & Justin Sun for not confirming whether the group was working with Tron."
[ Voor 9% gewijzigd door Soeski op 08-07-2019 13:58 ]
omdat er nog geen duidelijkheid over is. Hopelijk is het geen erge uitkomst .Soeski schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:55:
Op dit moment heeft het minder invloed op de koers dan de BTC stijging; TRX is de enige alt die ik heb, die NIET flink gezakt is door de stijging van BTC nu. Alle andere alts staan op -5 tot -11 hier op 24h.
Klopt, maar meestal bij dit soort dingen rammen mensen direct op de sell knop. Dat is ook wel gebeurd hoor, maar minder dan ik had verwacht. de BTC stijging heeft het meeste van deze daling veroorzaakt. We wachten het af, zou jammer zijn van mijn dollartjes.HaruHaru schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:59:
[...]
omdat er nog geen duidelijkheid over is. Hopelijk is het geen erge uitkomst .
Ja, ik had ook wel op SELL willen klikken, helaas staan ze op cold wallet en kan ik er nu niet bij hahaSoeski schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:01:
[...]
Klopt, maar meestal bij dit soort dingen rammen mensen direct op de sell knop. Dat is ook wel gebeurd hoor, maar minder dan ik had verwacht. de BTC stijging heeft het meeste van deze daling veroorzaakt. We wachten het af, zou jammer zijn van mijn dollartjes.
Geniale tweet deze:HaruHaru schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:59:
[...]
omdat er nog geen duidelijkheid over is. Hopelijk is het geen erge uitkomst .
'New partnership with Chinese police forces?'
hahahaha. dat zou eens wat zijn.Crypts schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:10:
[...]
Geniale tweet deze:![]()
'New partnership with Chinese police forces?'![]()
Kan zomaar, Sunnie twittert ondertussen gewoon door alsof er niks aan de hand is.
misschien stelt het ook niets voor. we weten het nog niet. even afwachtenCrypts schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:15:
[...]
Kan zomaar, Sunnie twittert ondertussen gewoon door alsof er niks aan de hand is.
Schale troost dan voor Justin Sun dat als hij de bak indraait dat i.p.v. zijn lunch met Warren Buffet, het met een beetje mazzel een lunch wordt met Bernie Madoff. Soort zoekt soort zullen we maar zeggen. Sun en Madoff zullen dan vast grote vrienden wordenMirved schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:52:
[...]
Zou mooi zijn als Justin Sun eindelijk de bak indraait voor zijn scams.
Ja dude lees anders de twitter feed die ik in mijn post meegaf. Meer informatie is er momenteel nog niet.wehave schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:51:
[...]
Wat moet je hier nou mee?
Misschien mis ik iets maar war gaat dit over?

Het zou me niet verbazen als Warren Buffet de lunch nu afzegt. Justin Sun moet dan niet betalen, maar heeft wel weer gratis reclame gehad.Sahara schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:21:
[...]
Schale troost dan voor Justin Sun dat als hij de bak indraait dat i.p.v. zijn lunch met Warren Buffet, het met een beetje mazzel een lunch wordt met Bernie Madoff. Soort zoekt soort zullen we maar zeggen. Sun en Madoff zullen dan vast grote vrienden worden.
de eerste keer dat ik op je link drukte zag ik alleen een vrouw die naar binnen wilde meer niet.PHPResource schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:21:
[...]
Ja dude lees anders de twitter feed die ik in mijn post meegaf. Meer informatie is er momenteel nog niet.
Zie nu dat er wat meer staat.
Thx dude.
Maar bleek FUD te zijn, nu acht ik de kans groot dat ook dit FUD is. Waarschijnlijk zal er wel eerst naar buiten worden gebracht dat er onderzoek wordt gedaan (net als bij Bitfinex en Tether), in plaats van een abrupte inval. Maargoed het blijft Azië, misschien gaan ze daar anders te werk. Als het waar is dan short ik m'n hele Bitmex portfolio op TRX in ieder geval. Dus hou het nauwlettend in de gaten.
Toch niet best dat dit in de wereld gebracht wordt. Kijk er ook niet raar van op als het wel zo is. Die gast doet alles voor aandacht, met z'n dubbele announcements. Menig techneut heeft al geopperd dat het TRX project zwaar inferieur is aan andere projecten en dat de hele toko alleen draait op marketing. Dit kan wel eens een van de grootste exitscams tot nu toe worden.
Gaat ook echt niet gebeuren, is ook grote onzin, die jongen is een beetje gefrustreerd dat ie het treintje heeft gemist ofzo.Ezekielll schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:30:
[...]
Ik geloof dit dus niet echt; in deze markt gaat "net als de vorige keer" niet echt op. Mijn voorspelling; gewoon redelijk sideways tussen 115 en 140 dollar; bij stijging BTC blijft hij wat % achter maar stijgt mee, en visa versa. Na halvening verwacht ik hetzelfde of lichte stijging over langere termijn, of het sentiment moet drastisch veranderen.
Ze geven zelf toe dat ze moeten digitaliseren, ook door middel van blockchain, omdat ze het anders niet overleven. Long Bitcoin, short the banks!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
https://twitter.com/justinsuntron/status/1148216502031671297
PS: Blijkt geen politie te zijn, maar beveiliging.
[ Voor 21% gewijzigd door HaruHaru op 08-07-2019 15:14 ]
Wat bedoel je precies. Wat heeft justin sun gedaan dan?DAMAGE schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:45:
Nou Justin Sun zet Crypto weer even lekker op de kaart blijkbaar. Mooie mafketel.
[ Voor 5% gewijzigd door PHPResource op 08-07-2019 15:19 ]
Machlah schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:15:
[...]
Wat bedoel je precies. Wat heeft justin sun gedaan dan?
Mag dat niet dan?PHPResource schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:19:
Short vanmiddag geopend op een prijs van 11957. Margin toch wel vergroot naar x25.. Ben benieuwd..
Haha nee dat is mijn positie. Ik reageerde niet op iemand
En hij heeft weer zijn momentje van aandacht gehad.HaruHaru schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:08:
en reactie van Justin Sun:
https://twitter.com/justinsuntron/status/1148216502031671297
PS: Blijkt geen politie te zijn, maar beveiliging.

'Rumor: Justin Sun's Tron partners up with private security firm!'
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
Unleash the Cobra
🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
[ Voor 28% gewijzigd door RaptorXS op 08-07-2019 15:57 ]
Die justin sun is echt de grootste scammer en flapdrol die er in de cryptowereld rond loopt, nog erger dan die GW, en bcash, ik snap ook echt niet dat een CL met heb naar die lunch gaat.Crypts schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:24:
[...]
En hij heeft weer zijn momentje van aandacht gehad.![]()
'Rumor: Justin Sun's Tron partners up with private security firm!'
Na de stijging vanmorgen naar fiat gegaan, wacht nu op het moment dat er een whale weer op het sell knopje drukt en dan stap ik weer in.RaptorXS schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:54:
Wederom niks gehandeld vandaag, ik wacht wel af wat er gebeuren gaat op de langere termijn......
Niet langAzer schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:26:
Flink buywalls op Binance op de $11825. Bij elkaar ongeveer 875BTC. Er wordt wel aardig van gegeten dus ik vraag me af hoe lang hij het volhoudt.
Sorry voor degene die ook interesse in deze kaart had maar geen komende ervaring van mijn zijde dus. Zag overigens net pas dat N26 een Mastercard is en geen Visa, helemaal prima want dat maakt met de Revolut (Visa) card een mooi setje en aanvulling op de normale rekeningen en CC die ik al heb.
Je hoeft je voor ons niet in te houden he.Slux schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:19:
[...]
Die justin sun is echt de grootste scammer en flapdrol die er in de cryptowereld rond loopt, nog erger dan die GW, en bcash, ik snap ook echt niet dat een CL met heb naar die lunch gaat.
Suc6 ermee, het blijft een wereld van verschil, de hodlers en de daghandelarenCrypts schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:22:
[...]
Na de stijging vanmorgen naar fiat gegaan, wacht nu op het moment dat er een whale weer op het sell knopje drukt en dan stap ik weer in.
N26 heeft niks met crypto te maken, of wel?Crypts schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:41:
Ik ben eindelijk door de verificatie van Revolut en N26 heen maar Wirex laat ik erbij zitten, zag later dat daar toch kosten aan verbonden zijn op een of andere vage manier. Account is gratis maar er is wel een card maintenance fee oid. * Crypts houdt niet zo van dat soort grapjes, wat is je account immers waard zonder kaart? Het is niet voor niks dat dat rijmt.![]()
Sorry voor degene die ook interesse in deze kaart had maar geen komende ervaring van mijn zijde dus. Zag overigens net pas dat N26 een Mastercard is en geen Visa, helemaal prima want dat maakt met de Revolut (Visa) card een mooi setje en aanvulling op de normale rekeningen en CC die ik al heb.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Revolut heeft visa en MasterCard en maestro, ik heb ze alle drie (je mag in het gratis account 3 fysieke kaarten hebben). Helaas niet gecombineerd, maar geen heel groot punt.Crypts schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:41:
Ik ben eindelijk door de verificatie van Revolut en N26 heen maar Wirex laat ik erbij zitten, zag later dat daar toch kosten aan verbonden zijn op een of andere vage manier. Account is gratis maar er is wel een card maintenance fee oid. * Crypts houdt niet zo van dat soort grapjes, wat is je account immers waard zonder kaart? Het is niet voor niks dat dat rijmt.![]()
Ik had al 1.5 jaar de visa debit card, vorige week die mooie rainbow card en die is MasterCard en maestro sinds een half jaar.
Nope, n26 is gewoon een prima debit card maar zonder enige franje. Het is wat conservatiever, geen wallets, geen crypto enz alleen geen koperskosten.Ali Baba 1001 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:01:
[...]
N26 heeft niks met crypto te maken, of wel?
Gebruik de N26 eigenlijk nooit, denk 1 keer gebruikt toen de revolut niet werkte, maar nu revolut ook MasterCard en maestro heeft heb je alles.
Enige is dat revolut een brexit probleem kan hebben, dus in oktober opletten wat er gaat gebeuren..
Nope maar zoals @JoebarRC aangeeft weten we nog niet wat er uit die Brexshit gaat komen dus waarom niet een oerdegelijke Deutsche karte erbij toch?Ali Baba 1001 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:01:
[...]
N26 heeft niks met crypto te maken, of wel?
Dat wist ik niet?JoebarRC schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:11:
Revolut heeft visa en MasterCard en maestro, ik heb ze alle drie (je mag in het gratis account 3 fysieke kaarten hebben). Helaas niet gecombineerd, maar geen heel groot punt.
Ik had al 1.5 jaar de visa debit card, vorige week die mooie rainbow card en die is MasterCard en maestro sinds een half jaar.
Ik laat het even zo maar fijn om te weten dat ik die rainbow card ook nog kan scoren.
Edit: als iemand nog een andere crypto gerelateerde kaart weet die gratis is dan hou ik me aanbevolen, heb nog 1 vakje over in de knips.
[ Voor 5% gewijzigd door Crypts op 08-07-2019 17:31 ]
Van mij mag het ook wel een keertje want ik denk nog steeds dat er iemand met diepe zakken dan op sell gaat drukken.
haha, zou zomaar kunnen. Het zijn voornamelijk whales die de koers richting geven de laatste tijd want steady omhoog/omlaag zit er niet in. Het is gewoon steeds uit het niks een pump of dump, met direct daarna prijsacceptatie en sideways.Crypts schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:38:
[...]
Van mij mag het ook wel een keertje want ik denk nog steeds dat er iemand met diepe zakken dan op sell gaat drukken.
Ben benieuwd wanneer de miljoenen Henkies gaan infomo'en, waarschijnlijk bij een nieuw ATH.
Ik denk persoonlijk dat die ATH er pas komt wanneer Henk en Ingrid gaan instappen.. Wie gaat er anders nieuw geld inbrengenTominatie schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:45:
[...]
haha, zou zomaar kunnen. Het zijn voornamelijk whales die de koers richting geven de laatste tijd want steady omhoog/omlaag zit er niet in. Het is gewoon steeds uit het niks een pump of dump, met direct daarna prijsacceptatie en sideways.
Ben benieuwd wanneer de miljoenen Henkies gaan infomo'en, waarschijnlijk bij een nieuw ATH.
Zoveel is er niet nodig om die koers omhoog te krijgen. Een paar rijke gasten tillen dit zo naar een nieuw ATH.PHPResource schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:47:
[...]
Ik denk persoonlijk dat die ATH er pas komt wanneer Henk en Ingrid gaan instappen.. Wie gaat er anders nieuw geld inbrengen
Kijk alleen al hoe makkelijk die stijging is gegaan van 3 naar 14K
Gekte. Dat wel ja
Waar zijn die knuffelkneusjes gebleven eigenlijk?PHPResource schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:47:
Henk en Ingrid
Henk en Ingrid? We miss joe en we needs your moneyz.
Er is een nieuwe XRP gekomen waar de Henkies enorm hyped over zijn. QNT is de naam (ook een bankencoin)Crypts schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:57:
[...]
Waar zijn die knuffelkneusjes gebleven eigenlijk?Wordt XRP de laatste tijd niet genoeg geshilled? Verge al even niet meer genoemd? Tron is weer boven komen borrelen vandaag?
![]()
Henk en Ingrid? We miss joe en we needs your moneyz.
Iemand die ik ken heeft dat een tijd geleden gekocht en heeft zijn inleg al ruim verdubbeld (4k naar 12k) en hij blijft nog steeds holden. Ze geloven allemaal heilig in een $100 QNT.
Dit soort prijs sprongen zijn imo allemaal bot/algo gedrevenTominatie schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:45:
[...]
haha, zou zomaar kunnen. Het zijn voornamelijk whales die de koers richting geven de laatste tijd want steady omhoog/omlaag zit er niet in. Het is gewoon steeds uit het niks een pump of dump, met direct daarna prijsacceptatie en sideways.
Als het in de buurt van de marketcap van het XRP sprookje kan komen, gaat het nog veel harder over de 100 dollar haha. Meer richting de 1500 dollarTominatie schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:02:
[...]
Er is een nieuwe XRP gekomen waar de Henkies enorm hyped over zijn. QNT is de naam (ook een bankencoin)![]()
Iemand die ik ken heeft dat een tijd geleden gekocht en heeft zijn inleg al ruim verdubbeld (4k naar 12k) en hij blijft nog steeds holden. Ze geloven allemaal heilig in een $100 QNT.

Dit zou wel eens een raketje kunnen worden als het gelist wordt op Binance.Malawolar schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:28:
[...]
Als het in de buurt van de marketcap van het XRP sprookje kan komen, gaat het nog veel harder over de 100 dollar haha. Meer richting de 1500 dollar
Sowieso heel bijzonder hoe een coin zo hard kan gaan en hoog staat terwijl die op alleen maar flut exchanges staat.. De grootste is fatbtc, ik ken het niet, en ken er toch aardig wat.MS-DOOS schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:35:
[...]
Dit zou wel eens een raketje kunnen worden als het gelist wordt op Binance.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...t-personeel-deutsche-bank

[ Voor 12% gewijzigd door RaptorXS op 08-07-2019 20:05 ]
Had je niet wat eerder kunnen zeggen hahaTominatie schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:02:
[...]
Er is een nieuwe XRP gekomen waar de Henkies enorm hyped over zijn. QNT is de naam (ook een bankencoin)![]()
4287.98% + in 1 jaar

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Nu mag de drop naar EUR 9000 wel komen.
[ Voor 3% gewijzigd door PWSteal op 08-07-2019 20:53 ]
voelt als lehman als je die dingen ziet...RaptorXS schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:01:
De ellende bij de Deutsche Bank, er is er daar wel eentje die het snapt, die met de zwarte tas![]()
[Afbeelding]
https://twitter.com/bespo...tatus/1148228722685882369RaptorXS schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:01:
De ellende bij de Deutsche Bank, er is er daar wel eentje die het snapt, die met de zwarte tas![]()
[Afbeelding]
Schijnbaar zijn de twee mannen op de foto van Fielding & Nicholson: https://twitter.com/bespo...tatus/1148228722685882369
Bijzonder ja, en boot gemist. Dacht er nog wat te halen op 2$, maar dacht tegelijkertijd ga ik weer op de (toenmalige) ath een shitcoin kopen voor 2$ ps, ik lijk wel gek.. En nu is t $13Tominatie schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:02:
[...]
https://www.google.nl/map...y5J6mQ!2e0!7i16384!8i8192Falcoo schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:15:
[...]
https://twitter.com/bespo...tatus/1148228722685882369
Schijnbaar zijn de twee mannen op de foto van Fielding & Nicholson: https://twitter.com/bespo...tatus/1148228722685882369![]()
London Wall.
[ Voor 52% gewijzigd door hansdegit op 08-07-2019 21:30 ]
Wat moeten we hier precies zien?

Ouch:
[Twitter: https://twitter.com/BigRekts/status/1148314882779074560]
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 08-07-2019 21:40 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Rekt?PHPResource schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:19:
Short vanmiddag geopend op een prijs van 11957. Margin toch wel vergroot naar x25.. Ben benieuwd..
Het is de locatie van Deutsche Bank in London, waar de kleermakers lopen. Ik dacht het al te herkennen op de eerdere foto.
Professioneel Heftruck Syndroom
Haha hij leeft nog........
liq prijs op 12390, bijna REKT
jij zit in een short?? Ik zit in een long. paar honderd euro gepakt netPHPResource schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:48:
[...]
liq prijs op 12390, bijna REKT![]()
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 08-07-2019 21:51 ]
Leuk voor jeA87 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:50:
[...]
jij zit in een short?? Ik zit in een long. paar honderd euro gepakt net
Maar wees niet bang, dit was nog geen 1% van het PF
De 0.618 ligt op 12360. Mocht ie daar niet doorheen komen zit je goed.PHPResource schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:48:
[...]
https://school.stockchart...d:wyckoffaccumulation.pngPilatuS schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:52:
[...]
De 0.618 ligt op 12360. Mocht ie daar niet doorheen komen zit je goed.
Vanaf blowoff top
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 08-07-2019 21:54 ]
Haha sterkte ermee. De daily resistance zit net daaronder dus misschien red je het nog welPHPResource schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:48:
[...]
Zelf denk ik wat we richting 13k+ en verder gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Armo op 08-07-2019 22:05 ]
Muntexplosie, Moon, Lambo.

Zero.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...rts-en-schiet-door-12-000bitcoinmarkt-krijgt-koorts-en-schiet-door-12-000
[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 08-07-2019 22:01 ]
Haha heb soms wel eens het idee dat er een paar crypto-enthousiaste journalisten tussen zitten, die deze berichten maar wat graag in de wereld slingeren om de Henk en Ingrids wakker te schudden, zodat ze hun bags daaraan kunnen verkopenRaptorXS schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:00:
De Televaag is ook nog wakker...
[...]
Bron: https://www.telegraaf.nl/...rts-en-schiet-door-12-000
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
heerlijk toch, de bitcoin leeft weer helemaal. We hebben een tijdje moeten wachten maar dat was het waard.PHPResource schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:02:
[...]
Haha heb soms wel eens het idee dat er een paar crypto-enthousiaste journalisten tussen zitten, die deze berichten maar wat graag in de wereld slingeren om de Henk en Ingrids wakker te schudden, zodat ze hun bags daaraan kunnen verkopen
Op naar een nieuw ATH!

Begint 14.000
In deze formaties pakte ik altijd veel geld. Makkelijk met long, bodem en hopakee......
[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 08-07-2019 22:32 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!