[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.554 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Malawolar schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 19:36:
Ondertussen staat BTC gewoon op plus 8 procent t.o.v. gisteravond, maar hoor ik nog steeds enkel bearish gelul. En zodra die weer boven de 13k komt heeft iedereen magischerwijs ineens sicke gains terwijl ze nu in fiat zitten. 8)7
Last van een selectief gehoor? Of gewoon Oost-Indisch doof?
Ook dit zeg ik namens iedereen trouwens....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Crypts schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:28:
[...]

Net ook eindelijk die card maar eens aangevraagd... Ook meteen Wirex geprobeerd maar krijg de verificatie niet rond terwijl ik precies doe wat ze willen. En ja op de foto in mijn paspoort was ik een stukje dikker maar dat zou moeten mogen toch? :+
Heb me ook bij Wirex geregistreerd. Had per ongeluk verkeerde geb datum ingevoerd, dus registratie mislukte ook eerste keer. Maar in de mail werd dat keurig aangegeven...allicht is er een ander issue?
Ik heb het zo gedaan nu:
Coinbase voor BTC
Celsius voor LTC
Wirex voor ETH
Bitvavo voor XRP, IOTA en ADA
Spreiding in het kwadraat zeg maar.
En nu achterover leunen en hodlen...
Moon, Mars, Mercurius.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 19:54:
[...]

Heb me ook bij Wirex geregistreerd. Had per ongeluk verkeerde geb datum ingevoerd, dus registratie mislukte ook eerste keer. Maar in de mail werd dat keurig aangegeven...allicht is er een ander issue?
Ik heb het zo gedaan nu:
Coinbase voor BTC
Celsius voor LTC
Wirex voor ETH
Bitvavo voor XRP, IOTA en ADA
Spreiding in het kwadraat zeg maar.
En nu achterover leunen en hodlen...
Moon, Mars, Mercurius.
Mercurius is de hele andere kant op als Mars. Even een keuze maken.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Bartvandelaar schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 20:05:
[...]

Voor minder dan de hele rondrit doen we het al even niet meer. 8)

Mbt Wirex, kreeg een mailtje terug dat het niet voldoet aan hun 'regulatory standards', meer niet en dus ook geen uitleg en ik zweer het dat ik echt alleen mijn gezicht in beeld had. :+
Geen idee dus. Probeer het zo nog wel een keertje als ik op de wc zit, misschien helpt het. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Bartvandelaar schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 20:05:
[...]

I know ;)
Gewoon een heel groot rondje maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08

Bever!

3

A87 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 18:21:
Voor diegen die dachten dat je kapot gaat aan funding op Bitmex.. Ik zit nu 2 dagen in de trade en was 2 euro kwijt.... poe poe ;( :+
100 euro ingezet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Ik vind die pumps onbegrijpelijk, 9 van de 10 keer niet eens gebaseerd op enig nieuws of sentiment.
Ik zou het wel begrijpen als er prijsmanipulatie achter zit van mensen die in 1 keer met tonnen smijten en daarna weer dumpt voor wat hogere prijzen. Maar dat kan natuurlijk nóóóóóit.

Draadje: https://twitter.com/CryptoGoliath/status/1147552093454159872

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 18:21:
Voor diegen die dachten dat je kapot gaat aan funding op Bitmex.. Ik zit nu 2 dagen in de trade en was 2 euro kwijt.... poe poe ;( :+
Rekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 12:19
vraagje:

Als je nu bv, ik zeg maar iets, een stoploss van 100% instelt op 13000$ en de bitcoin stijgt tot 14000$, hoe kan je dan verkopen op die 14000$?

Gaat dit met op voorhand een Sell order in te stellen terwijl je namelijk al een stoploss hebt ingesteld?

Of moet je dan eerst die stoploss verwijderen eer je op die 14000$ een sell order kan doen?
Omdat ik al gemerkt heb dat je, indien je een stoploss ingesteld hebt van 100%, dat je geen andere sells meer kan instellen.

Hoe verkoop ik dan op die 14.000$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ekstergroen schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 21:26:
Ik zou het wel begrijpen als er prijsmanipulatie achter zit van mensen die in 1 keer met tonnen smijten en daarna weer dumpt voor wat hogere prijzen. Maar dat kan natuurlijk nóóóóóit.
Dat is toch wel exact wat er aan de hand is met zulke pumps.

Neem bijvoorbeeld deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IYFpDUWHlYZFwMs5c2YJAKWq/full.jpg
Redondo77 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 22:06:
vraagje:

Als je nu bv, ik zeg maar iets, een stoploss van 100% instelt op 13000$ en de bitcoin stijgt tot 14000$, hoe kan je dan verkopen op die 14000$?

Gaat dit met op voorhand een Sell order in te stellen terwijl je namelijk al een stoploss hebt ingesteld?

Of moet je dan eerst die stoploss verwijderen eer je op die 14000$ een sell order kan doen?
Omdat ik al gemerkt heb dat je, indien je een stoploss ingesteld hebt van 100%, dat je geen andere sells meer kan instellen.

Hoe verkoop ik dan op die 14.000$?
Zolang je nog maar 1 order kan instellen voor hetzelfde bedrag is het of de stop loss of de sell order. Binance is bezig met het testen van nieuwe OCO orders om dit te veranderen, maar het is nog niet mogelijk voor het grote publiek.

Je kan natuurlijk wel gewoon die stop loss er in zetten en dan een alert op die 14k of net er onder. Dan kan je de stop loss annuleren en een verkoop order instellen. Dit is in ieder geval wat ik doe. Ik heb liever de stop loss er in staan dan de sell order. Als mijn telefoon dan geluiden gaat maken is het tijd om te verkopen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Malawolar schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 19:36:
Ondertussen staat BTC gewoon op plus 8 procent t.o.v. gisteravond, maar hoor ik nog steeds enkel bearish gelul. En zodra die weer boven de 13k komt heeft iedereen magischerwijs ineens sicke gains terwijl ze nu in fiat zitten. 8)7
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-uK80vXUAE1H13.jpg

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 12:19
Zolang je nog maar 1 order kan instellen voor hetzelfde bedrag is het of de stop loss of de sell order. Binance is bezig met het testen van nieuwe OCO orders om dit te veranderen, maar het is nog niet mogelijk voor het grote publiek.

Je kan natuurlijk wel gewoon die stop loss er in zetten en dan een alert op die 14k of net er onder. Dan kan je de stop loss annuleren en een verkoop order instellen. Dit is in ieder geval wat ik doe. Ik heb liever de stop loss er in staan dan de sell order. Als mijn telefoon dan geluiden gaat maken is het tijd om te verkopen :)
Thx Man. Die is duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Redondo77 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 22:25:
[...]

Thx Man. Die is duidelijk!
En om alerts in te stellen gebruik ik zelf de app TabTrader omdat de alert-functie van bijvoorbeeld Binance niet altijd even lekker werkt en alerts soms veel later binnenkomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Short al geopend @A87 ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Laat de Aziaten maar eens wakker worden, momenteel is de BTC bijna een stablecoin. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gaat die 810 Bitcoin op Binance @ 11.300 opgegeten worden, of kiest hij eieren voor zijn geld? Grote kans dat er vannacht eindelijk een uitbraak komt...

Edit: Dat gaat snel, 41 stuks eraf, 23 stuks eraf, etc. and it's gone...

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 06-07-2019 23:25 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Zag ik dat goed? Die buywall van bitcoin in zijn geheel foetsie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bartvandelaar schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 23:26:
Zag ik dat goed? Die buywall van bitcoin in zijn geheel foetsie?
Yup, kijk maar naar het Bitcoin volume in die minuut: 1236 stuks op Binance alleen al bij BTC/USDT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Taro schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 23:24:
Gaat die 810 Bitcoin op Binance @ 11.300 opgegeten worden, of kiest hij eieren voor zijn geld? Grote kans dat er vannacht eindelijk een uitbraak komt...

Edit: Dat gaat snel, 41 stuks eraf, 23 stuks eraf, etc. and it's gone...
Denk dat de Bear een heerlijke maaltijd heeft gehad met die Bull wall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sahara schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 23:30:
[...]

Denk dat de Bear een heerlijke maaltijd heeft gehad met die Bull wall.
De bears lijken er sowieso voor te gaan vanavond/vannacht. Mooie avond om te shorten, maar nog geen toegang tot Binance margin trading en 0,0 Bitcoin op BitMEX, dus maar gewoon toekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

When Fiat Multipla?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 23:32:
[...]

De bears lijken er sowieso voor te gaan vanavond/vannacht. Mooie avond om te shorten, maar nog geen toegang tot Binance margin trading en 0,0 Bitcoin op BitMEX, dus maar gewoon toekijken.
Ik zit short op BitMEX sinds 11422. Had 'm hoger moeten pakken, maar helaas al uren geleden geshort, jammer. Hopelijk staat die 10.8k en lager ook nog op het menu van de bear.

Edit: short op 11170,5 gesloten. Wellicht dat ie verder omhoog wordt gepumped. Kan ik 'm altijd hoger weer openen.

[ Voor 10% gewijzigd door Sahara op 06-07-2019 23:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Ik denk nu? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Het kan alle kanten op met de BTC koers, zelfs de TA piepels op Youtube weten het niet...
BITCOIN TO $14,000?? Or Is $8,500 The Next Target? | BTC Price Analysis
Ofwel, het gaat omhoog of omlaag. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
RaptorXS schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 23:16:
Laat de Aziaten maar eens wakker worden, momenteel is de BTC bijna een stablecoin. ;)
Mwahaha, ik vroeg me vanmiddag al af wanneer er weer iemand over "stablecoin" zou beginnen :)

Ik vind het wel prima zo, alts trekken weer een beetje bij, dus mijn verlies in sats vermindert. Nu nog (tov toen BTC begin april in de 3000-range hing) op -11%, eerst maar even weer naar de 0% en dan de volgende spurt omhoog! (Het zal wel toeval zijn geweest, maar toen we een tijdje na de piek op 9000 rond de 8000 zijn blijven hangen zakte stond ik met de alts precies weer op winst toen de spurt naar de 13000 begon. Als dat nu weer zo gaat dan blijven we nog wel even hangen).

Edit: O, dat was vanmiddag. Nu is het -10%. Hup alts!

[ Voor 3% gewijzigd door Specy op 07-07-2019 00:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Malawolar schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:21:
Duidelijk in de disbelief fase iedereen. Geen idee welke kant de koers op gaat, blind voor alle macro-economische ontwikkelingen en het grotere plaatje kwijtraken. .
Speciaal voor uwes, betreffende macro-economische ontwikkelingen en o.a. crypto's:
Broken Markets And Fragile Currencies
en
Conclusion
It is very likely the recent strength in both gold and bitcoin is linked to changing perceptions of risk to the global economy. It has become increasingly clear in recent weeks that the coincidence of the end of the expansionary phase of the credit cycle coinciding with trade protectionism has damaged global trade very severely, and the effects are now extending into domestic economies. This being the case, we can expect a renewed acceleration of monetary inflation. While supporting government finances through new bouts of quantitative easing, the wealth-transfer effect of monetary inflation will increasingly undermine the productive economy.

That is why gold and bitcoin prices could turn out to be an early warning of an acceleration in the rate at which fiat currencies will lose purchasing-power. If leading nations through their central banks fail to protect their currencies, then these two alternatives to fiat currencies will have only just started to rise.
Bron: https://www.zerohedge.com...ts-and-fragile-currencies
;)
Edit, Het omvallen van de Deutsche Bank zou zo maar volgende week kunnen gebeuren en dat gaan we allemaal voelen dan.

[ Voor 12% gewijzigd door RaptorXS op 07-07-2019 02:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:29:
[...]

Dat moeten ze juist aanmoedigen. Toen Bitcoin nog rond de 19k stond hadden we het allemaal beter...

Overigens 10 minuten geleden toch maar weer all-in gegaan, eens even kijken of het weekend sentiment een mooie stijging met zich mee kan brengen.

@Tominatie Kan jij de troepen incl. ikzelf weer even goed bullish maken? Het lijkt nu goed te gaan, maar voor de zekerheid...
Heyhey gasten. Onthou nou gewoon dat de Bitcoin naar 100k gaat. Gewoon hodl met die hap.

Tuurlijk gaan we nog weleens omlaag, misschien nog wel onder de 10K. Maar een nieuw ATH met de halving steeds dichterbij is een kwestie van tijd. :)

Iedereen moet gwn doen waar die zich goed bij voelt. Dat lekkere saaie holden en bijhalen iedere maand werkt voor mij heerlijk.

Moon, lambo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Tominatie schreef op zondag 7 juli 2019 @ 06:00:
[...]

Heyhey gasten. Onthou nou gewoon dat de Bitcoin naar 100k gaat. Gewoon hodl met die hap.

Tuurlijk gaan we nog weleens omlaag, misschien nog wel onder de 10K. Maar een nieuw ATH met de halving steeds dichterbij is een kwestie van tijd. :)

Iedereen moet gwn doen waar die zich goed bij voelt. Dat lekkere saaie holden en bijhalen iedere maand werkt voor mij heerlijk.

Moon, lambo !
100k, ik vind het prima. Weet je ook wanneer?
Ik heb het al eerder gezegd, mid-September 50k.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Ali Baba 1001 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 07:41:
[...]

100k, ik vind het prima. Weet je ook wanneer?
Ik heb het al eerder gezegd, mid-September 50k.
*O*
Vriend ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik denk dat deze uitspraak evenveel kans heeft als dat we allemaal moeten gaan voedselbanken }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
BFmango schreef op zondag 7 juli 2019 @ 09:39:
[...]

Vriend ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik denk dat deze uitspraak evenveel kans heeft als dat we allemaal moeten gaan voedselbanken }:O
Evenveel kans als 5k of minder, daar heb je zeker gelijk in maat.
Voedselbank is dan weer het andere uiterste, zal niet zo snel gebeuren...Ali Baba heeft best een grote schatkamer ;) en ik hoop dat dat voor de meesten geldt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo en weer een sell wall van ongeveer 200BTC op 11.200
uur geleden ook al die werd ook opgegeten

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sourcecode schreef op zondag 7 juli 2019 @ 11:36:
zo en weer een sell wall van ongeveer 200BTC op 11.200
uur geleden ook al die werd ook opgegeten
En nu een buy wall van 833 stuks op 11.230, er wordt behoorlijk veel geld uitgewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 11:24:
[...]

Evenveel kans als 5k of minder, daar heb je zeker gelijk in maat.
Voedselbank is dan weer het andere uiterste, zal niet zo snel gebeuren...Ali Baba heeft best een grote schatkamer ;) en ik hoop dat dat voor de meesten geldt!
Er worden vaak grapjes gemaakt over de voedselbank dus wellicht handig en leuk als ik even de werkelijkheid weergeef. Om voor de voedselbank in aanmerking te komen moet het besteedbaar inkomen voor voedsel en kleding voor een alleenstaande minder dan €225 p.m. bedragen. Voor elke persoon (partner en/of kinderen) komt daar €90 p.m. bij. Je moet het dan wel vrij bont gemaakt cq veel pech hebben wil je onder deze bedragen komen. Hierbij wordt uitgegaan van daadwerkelijk gemaakte kosten voor bijv. huur, energie etc. en normbedragen voor internet/telefoon/televisie. Ook wordt een klein reserveringsbedrag afgehouden voor onvoorziene uitgaven zoals bijv. eigen risico.

Uitgangspunt is tijdelijke hulp en gemiddelde duur is ongeveer een jaar. Daarbij wordt in het kostenoverzicht uitgegaan dat kleding voor kinderen van de kinderbijslag kan worden betaald en volwassenen geen kleding nodig hebben gedurende dat jaar. Concreet gezegd heb je dus minder dan €90 p.m. p.p. ofwel €3 p.d. te besteden aan eten alvorens je aanspraak op hulp van de voedselbank kunt maken. Kijk maar eens voor de grap de volgende keer bij het doen van boodschappen of het je lukt om van €3 p.p. te eten, kan je vertellen dat dat nog knap lastig is laat staan dat je daar gezonde dingen voor kunt halen. Sterker nog, uitgaande van de uitgaven volgens het Nibud ligt dit ruim onder het minimale bedrag (~€6,36 p.d.) welke je nodig hebt om gezond te blijven.

Tot zover deze les. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 7 juli 2019 @ 12:20:
[...]
Om voor de voedselbank in aanmerking te komen moet het besteedbaar inkomen voor voedsel en kleding voor een alleenstaande minder dan €225 p.m. bedragen. Voor elke persoon (partner en/of kinderen) komt daar €90 p.m. bij. Je moet het dan wel vrij bont gemaakt cq veel pech hebben wil je onder deze bedragen komen.
Check.
Ik zit daar zelfs onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Vers van de pers:
Amerikaanse belastingdienst komt met nieuwe richtlijnen voor bitcoin (BTC)
Hopelijk een boost voor de BTC in het land van de 'onbegrensde' mogelijkheden?
Gelukkig is het in NL goed geregeld. _/-\o_
Bron: https://www.crypto-inside...tlijnen-voor-bitcoin-btc/
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
[...]

Er worden vaak grapjes gemaakt over de voedselbank dus wellicht handig en leuk als ik even de werkelijkheid weergeef. Om voor de voedselbank in aanmerking te komen moet het besteedbaar inkomen voor voedsel en kleding voor een alleenstaande minder dan €225 p.m. bedragen. Voor elke persoon (partner en/of kinderen) komt daar €90 p.m. bij. Je moet het dan wel vrij bont gemaakt cq veel pech hebben wil je onder deze bedragen komen. Hierbij wordt uitgegaan van daadwerkelijk gemaakte kosten voor bijv. huur, energie etc. en normbedragen voor internet/telefoon/televisie. Ook wordt een klein reserveringsbedrag afgehouden voor onvoorziene uitgaven zoals bijv. eigen risico.

Uitgangspunt is tijdelijke hulp en gemiddelde duur is ongeveer een jaar. Daarbij wordt in het kostenoverzicht uitgegaan dat kleding voor kinderen van de kinderbijslag kan worden betaald en volwassenen geen kleding nodig hebben gedurende dat jaar. Concreet gezegd heb je dus minder dan €90 p.m. p.p. ofwel €3 p.d. te besteden aan eten alvorens je aanspraak op hulp van de voedselbank kunt maken. Kijk maar eens voor de grap de volgende keer bij het doen van boodschappen of het je lukt om van €3 p.p. te eten, kan je vertellen dat dat nog knap lastig is laat staan dat je daar gezonde dingen voor kunt halen. Sterker nog, uitgaande van de uitgaven volgens het Nibud ligt dit ruim onder het minimale bedrag (~€6,36 p.d.) welke je nodig hebt om gezond te blijven.

Nou lekker dan. Geen voedselbank voor BFmango.

Ik start wel een crowdfunding op ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zondag 7 juli 2019 @ 12:43:
[...]

Check.
Ik zit daar zelfs onder.
Sluksie? Het gaat om 'leefgeld' en niet om zakgeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
[...]

Dank. Is heftig ja.
Ik ben momenteel in TR, al een tijdje, en wat je hier ziet is echt nog schrijnender. En dat raakt me wel hoor. Ik heb het geluk gehad geboren en getogen te zijn in NL, goed opgeleid te zijn en aardig wat verdiend te hebben. Derhalve de luxe om ook crypto te kunnen bezitten en me er niet al te druk om te maken.
Ben nog niet financieel onafhankelijk, maar tegelijkertijd ook weer wel...ligt dus maar net aan de standaard die je hanteert.
Ik steun ook genoeg mensen, niet per se de voedselbank maar dat ga ik terug in NL allicht ook maar eens doen.
Tegelijkertijd schaam ik me ook niet voor mijn eigen ‘rijkdom’, heb er hard voor gestudeerd en gewerkt en heb er niks tegen om het uit te breiden, op welke manier dan ook, zolang het maar eerlijk en legaal is. Ik hoop dat de meesten die mogelijkheid krijgen, hebben, gebruiken. En gelukkig hebben we het in NL heel heel goed.
(Ik zeg bewust de meesten, want er zijn altijd wel enkele hufters die wat mij betreft diep in de sh*t mogen zakken.)

En @Slux , jij zwemt volgens mij in de Litecoins dus kan me wel voorstellen dat je geen euro meer over hebt om te besteden :D en die coins kun je nou eenmaal niet eten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:57
Crypts schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:00:
[...]

Sluksie? Het gaat om 'leefgeld' en niet om zakgeld. :+
Of om mensen die na de maandelijkse DCA dat bedrag overhouden om van te eten :D

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:12:
En @Slux , jij zwemt volgens mij in de Litecoins dus kan me wel voorstellen dat je geen euro meer over hebt om te besteden :D en die coins kun je nou eenmaal niet eten :)
Als hij er ook maar aan denkt om te bewegen rinkelen overal (virtuele) muntjes in zijn geval. :+

Mbt voedselbank, ik steun deze zelf niet maar hou me wel bezig met mensen met schulden. Dat zijn overigens ook weleens mensen die bij de voedselbank lopen en het is heftig ja, erg heftig in sommige gevallen en zeer zeker niet altijd iemands eigen schuld. Denk aan scheidingen, eigen huis met te hoge hypotheek, omgevallen bedrijfjes of eenmanszaakjes, studieschuld/werkloosheid, mensen met een beperking of simpelweg mensen die nooit hebben geleerd hoe met geld om te gaan. (en vaak ook weer uit probleemgezinnen op dat vlak komen)

Daarbij komt ook nog dat het hebben van schulden vaak dusdanig op mensen drukt dat ze niet altijd even helder kunnen nadenken en vaak, tot overmaat van ramp, verkeerde beslissingen nemen waardoor problemen alleen maar toe- en niet afnemen. Door schaamte trekt men ook vaak veel te laat aan de bel waardoor het in sommige gevallen verwordt tot 'draaideur' gevallen ofwel mensen die er nooit meer uit komen en ja dat komt ook voor in Nederland. De overheid is, hoewel 'terecht', hier vaak ook een boosdoener. Belasting(schulden) en boetes (CJIB) zijn vaak de laatste nekslag voor mensen om in de schuldsanering te raken. Deze twee posten kennen echter beiden na de eerste aanmaning de 'grote verdubbelaar' en nog het initiële bedrag, noch de verhogingen kunnen ooit kwijtgescholden worden. Dit is ook wat ik in de praktijk zie, er zit in elk stapeltje wel een of meerdere briefjes 'in naam der koningin'.

Gelukkig wordt er wel over gesproken om hier iets aan te gaan doen. Aan de ene kant is het natuurlijk terecht dat iemand niet wegkomt met een belastingschuld maar aan de andere kant moeten met name de boete op boete op boete er niet voor zorgen dat iemand nooit meer uit de schulden komt en dus de maatschappij een vermogen kost om hen een soort van op de been te houden... :/
(ik doe dit vrijwillig maar de grootte van het arsenaal van professionals in bijv. bewindvoering, sociaal teams etc. is werkelijk bijna onvoorstelbaar groot.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Toch wel een vrij saai/dood marktje momenteel >:)

Zou leuk zijn als Waves gewoon lekker blijft bewegen zoals die nu doet. Heerlijk vind ik die volatiele schommelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 13:48
Tominatie schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:35:
Toch wel een vrij saai/dood marktje momenteel >:)

Zou leuk zijn als Waves gewoon lekker blijft bewegen zoals die nu doet. Heerlijk vind ik die volatiele schommelingen
WaltonChain doet dat lekker. Al paar dagen op rij leuke trades in kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Edwin__ schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:38:
[...]

WaltonChain doet dat lekker. Al paar dagen op rij leuke trades in kunnen maken.
Ik ga wel lekker op Doge, in fiat schiet ik er niet zo gek veel mee op maar in sats mag ik zeker niet klagen en die knalt vanzelf wel weer een keertje verwacht ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
[...]

Er worden vaak grapjes gemaakt over de voedselbank dus wellicht handig en leuk als ik even de werkelijkheid weergeef. Om voor de voedselbank in aanmerking te komen moet het besteedbaar inkomen voor voedsel en kleding voor een alleenstaande minder dan €225 p.m.
Dit betreft dan de geregistreerde inkomsten, je mag dan wel onbeperkt zwart bijverdienen of op een andere manier je witte Mercedes bekostigen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
PilatuS schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 22:09:
[...]

Dat is toch wel exact wat er aan de hand is met zulke pumps.

Neem bijvoorbeeld deze:

[Afbeelding]

[...]

HAHAHAHAHA dat was POE he :9. Nu te koop voor 45 sats :z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:01:
[...]

Als hij er ook maar aan denkt om te bewegen rinkelen overal (virtuele) muntjes in zijn geval. :+
Was het maar zo feest -O-
Ik nodig je samen met @Ali Baba 1001 een keertje uit om langs te komen voor een bakje vla, dan kunnen jullie met eigen ogen zien hoe slux leeft, laat wel even op tijd weten want dan zorg ik dat ik een kamertje vrij heb bij het leger des heils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

🐍🐍🐍🐍
🐍🐍🐍🐍

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 07-07-2019 17:13 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Slux schreef op zondag 7 juli 2019 @ 15:47:
[...]

Was het maar zo feest -O-
Ik nodig je samen met @Ali Baba 1001 een keertje uit om langs te komen voor een bakje vla, dan kunnen jullie met eigen ogen zien hoe slux leeft, laat wel even op tijd weten want dan zorg ik dat ik een kamertje vrij heb bij het leger des heils.
Nee, dan kun jij beter naar Zuid-Limburg komen...krijg je een heerlijk stukje vlaai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ali Baba 1001 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 16:10:
[...]

Nee, dan kun jij beter naar Zuid-Limburg komen...krijg je een heerlijk stukje vlaai!
Het mooie gedeelte van NL <3 Dank voor je aanbod maar ik zou niet weten hoe ik daar moet komen, volgens mij gaat mijn enkelband dan ook raar doen en gaan er bij allerlei instanties alarm bellen af om mij weer thuis te brengen ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Pelox schreef op zondag 7 juli 2019 @ 15:23:
[...]

Dit betreft dan de geregistreerde inkomsten, je mag dan wel onbeperkt zwart bijverdienen of op een andere manier je witte Mercedes bekostigen.
Helaas is dat niet zo'n feest, in de praktijk is het bijna altijd zo dat klanten van de voedselbank ook in de schuldhulp maar meestal schuldsanering zitten. Een van de vereisten om in een dergelijk traject te komen en blijven is dat je actief moet (zoeken naar) werk(en) en ja daar wordt heel streng naar gekeken. Schuldsanering wordt namelijk gezien als 'voorrecht' en geloof mij, je ligt er ook zo weer uit als je niet meewerkt. Dat betekent dus dat je niks maar dan ook niks mag afwijzen, brieven worden nagekeken en soms gaat het zelfs zover dat bedrijven worden nagebeld. Keuze tussen full- en parttime heb je ook niet, ook niet als je kinderen hebt tenzij ze nog heel jong zijn.

Als je echt bij de voedselbank loopt en in de schuldsanering zit is dat voor zover ik kan beoordelen een behoorlijk vernederend en denigrerend traject met welliswaar als het goed is een goede afloop maar het is wel echt 3 jaar bikkelen met zo goed als niks.

Waar jij op doelt zijn WW/Wajong/afgekeurd klanten van een bepaald slag volk die er vrolijk nog wat bijklussen. Dat is een totaal andere doelgroep en op de parkeerplaats bij de voedselbank heb ik ook nog nooit een Mercedes of überhaubt een auto zien staan tenzij van personeel/vrijwilligers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Shorten is leuk voor daytraders, echt geen zin om 24/7 achter een chart te zitten. Zit nu denk wel een hoop geld in in deze markt.

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 07-07-2019 16:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 7 juli 2019 @ 16:42:
[...]

Als je echt bij de voedselbank loopt en in de schuldsanering zit is dat voor zover ik kan beoordelen een behoorlijk vernederend en denigrerend traject met welliswaar als het goed is een goede afloop maar het is wel echt 3 jaar bikkelen met zo goed als niks.
Een vriendin van mij is bewindvoerder/WSNP,en kan je vertellen dat er toch wel een hoop expres een potje van maken en het zich niks interesseert, sommige doen het erom.
Ik ben ook vaak verbaast over de verhalen die ik hoor wat voor bende mensen er van maken.
Geen goed woord voor over, natuurlijk zijn er schrijnende gevallen die er niks aan kunnen doen, maar veel hebben gewoon een schop onder hun reet nodig, als ik ook hoor hoe makkelijk sommige mensen erin komen, beetje zielig doen bij een ambtenaar en je krijgt al een verwijzing.
NL mag wel weer eens wat ballen krijgen en mensen die echt hulp nodig hebben ook helpen i.p.v. profiteurs, lapzwansen en status houders.

Misschien komt het door mijn leeftijd maar ik heb het gevoel dat we alleen maar aan het verzuren zijn, auw ik heb een pijntje 6 maanden ziek, of ik voel me niet lekker ik zal vast wel een burnout hebben.
In mij tijd bestond een burnout nog niet eens, gewoon werken voor je geld, echte arbo artsen die je zo weer aan het werk zetten i.p.v je 1 of anders reintegratie traject te sturen, ondernemen is lang niet meer zo leuk als het was met personeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Slux schreef op zondag 7 juli 2019 @ 16:15:
[...]

Het mooie gedeelte van NL <3 Dank voor je aanbod maar ik zou niet weten hoe ik daar moet komen, volgens mij gaat mijn enkelband dan ook raar doen en gaan er bij allerlei instanties alarm bellen af om mij weer thuis te brengen ;(
Ja ik vind het ook mooi inderdaad...
Dat treinkaartje regelen we wel...maar die enkelband...tsja daar heeft deze Nederturk dan weer geen verstand van... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Bewindvoering is ook niet altijd helemaal oké hoor. Genoeg ervaring mee uit het werk. Heb je het al moeilijk heb je ook nog een flapdrol als bewindvoering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:17:
Bewindvoering is ook niet altijd helemaal oké hoor. Genoeg ervaring mee uit het werk. Heb je het al moeilijk heb je ook nog een flapdrol als bewindvoering.
Het is maar hoe je het bekijkt, haar wil je wel als bewindvoerster hoor :P
Die ''flapdrol'' krijg je niet altijd zomaar, mesje snijdt aan 2 kanten in dat geval zo te horen, ;)
Als je de keus hebt zoek even in Haarlem WSNP en mediation, je zou het er bijna om doen :P

Maar eens, zitten een hoop cowboys tussen tegenwoordig, je moet het wel treffen ermee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:41:
[...]

Het is maar hoe je het bekijkt, haar wil je wel als bewindvoerster hoor :P
Die ''flapdrol'' krijg je niet altijd zomaar, mesje snijdt aan 2 kanten in dat geval zo te horen, ;)
Als je de keus hebt zoek even in Haarlem WSNP en mediation, je zou het er bijna om doen :P

Maar eens, zitten een hoop cowboys tussen tegenwoordig, je moet het wel treffen ermee.
Kan het niet vinden maar ik had ook geen plannen om een zooitje van mijn leven te maken dus soit. :P Bewindvoerders vind ik zelf soms nogal 'lastig', niet allemaal hebben ze evenveel begrip en empathie naar hun 'klanten' want dat is het, mensen betalen bewindvoering vaak zelf maar ook al wordt het opgelegd dan nog gaan ze niet altijd even goed en secuur om met hun rol. Daarnaast zitten bewindvoerders ook een beetje in een spagaat, klant moet geholpen worden maar uitgangspunt blijft wel dat mits mogelijk de gehele schuld wordt afgelost.

Goed genoeg hierover, als iemand er meer over wil weten stuur maar een DM. Het heeft namelijk geen zak met crypto's te maken anders dan dat ik door in de crypto's te zitten wel dit vrijwilligerswerk ben gaan doen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
Morgen wakker worden met een 12+K. BTC, lijkt me een goed plan. ;)
edit: ps nu 11,4 K.

[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 07-07-2019 19:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
RaptorXS schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:54:
Morgen wakker worden met een 12+K. BTC, lijkt me een goed plan. ;)
edit: ps nu 11,4 K.
Met ene odol in ut broekske en d'n groene dildo op het schermske. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
m'n portfolio is wel vrij saai de laatste tijd, huphup iets meer actie mag wel. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Tominatie schreef op zondag 7 juli 2019 @ 21:27:
m'n portfolio is wel vrij saai de laatste tijd, huphup iets meer actie mag wel. :$
Heb je trx in je port?
Die lijkt nu te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
wehave schreef op zondag 7 juli 2019 @ 21:33:
[...]

Heb je trx in je port?
Die lijkt nu te gaan.
nee helaas niet :(

wel mooi pumpje idd, jammer dat ik die mis :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
ETH gaat....
Dus de rest zal wel volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Gokken met klein bedrag
https://ibb.co/mtP8HwY

80x Long
Elke dag een klein beetje meer leverage .. maar dit is meer gokken dan traden. Ook leuk soms _/-\o_
CASINO royale
* weer dicht gedaan ^^

[ Voor 72% gewijzigd door A87 op 08-07-2019 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Waar slaat die TRX pump nou weer op? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Positie weer gesloten ziet er nu opeens weer slecht uit 8).. weer terug er in met lager leverage hahahah

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 07-07-2019 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Malawolar schreef op zondag 7 juli 2019 @ 22:14:
Waar slaat die TRX pump nou weer op? 8)7
Die is gewoon om jou te jennen. 8) Die hele nog geen 10% pamp in yo face bro. :+
Zoom af en toe eens uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vannacht even de +-10.700 USDT aantikken, afketsen op de MA25 en moonen?

Als je overigens naar de 1M chart kijkt, zie je dat de wick van onlangs de candle van December 2017 net iets voorbij is gegaan. Grote kans dat bots dat als een grens zien. Dat is dus de ATH voor veel algoritmes. Benieuwd of we die handmatig voorbij kunnen komen.

[ Voor 64% gewijzigd door Taro op 07-07-2019 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zondag 7 juli 2019 @ 22:36:
Vannacht even de +-10.700 USDT aantikken, afketsen op de MA25 en moonen?
Vond het net wel apart om te zien wat er werd verkocht op 11.400 en 11.500. Wat grote jongens hebben daar honderden BTC's verkocht. Hoeft niets te zeggen, maar wel apart dat daar zulke getallen verkocht werden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 7 juli 2019 @ 22:50:
[...]

Vond het net wel apart om te zien wat er werd verkocht op 11.400 en 11.500. Wat grote jongens hebben daar honderden BTC's verkocht. Hoeft niets te zeggen, maar wel apart dat daar zulke getallen verkocht werden.
De afgelopen paar dagen zijn er voor miljoenen uitgewisseld, dat was rond de 6k ook zo.

De 1 month chart stemt mij persoonlijk niet zo positief. Trek maar een lijn tussen de wick van juli 2019 en de candle van december 2017, die raken elkaar aardig. De juli 1M candle getuigd niet van veel bullish sentiment. Ik zit ook nog steeds in fiat, wel wat kleine ritjes gemaakt met de Bitcoin handelspot, maar, ik durf het nog steeds niet aan om weer helemaal all-in te gaan.

De alts gaan ook alweer enige tijd omlaag.

OF er komt een mega candle die in enige weken richting 14-19k door trekt, OF we zakken weer sub 10k. Ik gok op een failed rally en hou daar rekening mee, maar, ik sta uiteraard paraat om weer met een stop limit buy order automatisch in te stappen bij een mooie bullish candle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Taro schreef op zondag 7 juli 2019 @ 22:57:
[...]

De afgelopen paar dagen zijn er voor miljoenen uitgewisseld, dat was rond de 6k ook zo.

De 1 month chart stemt mij persoonlijk niet zo positief. Trek maar een lijn tussen de wick van juli 2019 en de candle van december 2017, die raken elkaar aardig. De juli 1M candle getuigd niet van veel bullish sentiment. Ik zit ook nog steeds in fiat, wel wat kleine ritjes gemaakt met de Bitcoin handelspot, maar, ik durf het nog steeds niet aan om weer helemaal all-in te gaan.

OF er komt een mega candle die in enige weken richting 14-19k door trekt, OF we zakken weer sub 10k. Ik gok op een failed rally en hou daar rekening mee, maar, ik sta uiteraard paraat om weer met een stop limit buy order automatisch in te stappen bij een mooie bullish candle.
Met die stop limit buy order, loop je natuurlijk de kans om net in een pump te kopen en na een dump met een bag te zitten die je eigenlijk niet wil. Hoe pak je dit dan vervolgens aan? Je verlies nemen of?..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PHPResource schreef op zondag 7 juli 2019 @ 23:01:
[...]

Met die stop limit buy order, loop je natuurlijk de kans om net in een pump te kopen en na een dump met een bag te zitten die je eigenlijk niet wil. Hoe pak je dit dan vervolgens aan? Je verlies nemen of?..
Klopt, daarom:

- Minimaal 250 Dollar hoger dan huidige koers. Bij een koersdaling stel je deze dus steeds lager in.
- 2 delen: Minimaal 100 Dollar verschil. Bijv. nu: 11.725 en 11.850 USDT buy orders, zo blijft je risico beperkt en heb je te maken met een forse stijging dan stap je dus voor 100% in.
- Alerts instellen, bij een snelle stijging krijg ik een melding en kan ik indien nodig snel market sellen.

In de meeste gevallen pakt dit positief uit, denk 80% tot nu toe. En ja, soms heb je een shit happens gevalletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zondag 7 juli 2019 @ 22:57:
[...]

Mee eens :)

Het volume zakt ook steeds verder weg. Qua alts is het al helemaal 10x niets. Hier en daar wat random pumps, maar vrijwel geen enkele munt die voor langere tijd stijgngen laat zien. Je kan ook niet bepaald zeggen dat wat eerst naar alts ging nu naar BTC gaat op dit moment. Het hele plaatje ziet er maar raar uit nu, bijna alsof 50% van de traders gestopt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Taro schreef op zondag 7 juli 2019 @ 23:05:
[...]

Klopt, daarom:

- Minimaal 250 Dollar hoger dan huidige koers. Bij een koersdaling stel je deze dus steeds lager in.
- 2 delen: Minimaal 100 Dollar verschil. Bijv. nu: 11.725 en 11.850 USDT buy orders, zo blijft je risico beperkt en heb je te maken met een forse stijging dan stap je dus voor 100% in.
- Alerts instellen, bij een snelle stijging krijg ik een melding en kan ik indien nodig snel market sellen.

In de meeste gevallen pakt dit positief uit, denk 80% tot nu toe. En ja, soms heb je een shit happens gevalletje.
Interessant. Datgene wat je in bitcoin hebt nu, zet je daar ook nog een stop-limit sell op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PHPResource schreef op zondag 7 juli 2019 @ 23:09:
[...]

Interessant. Datgene wat je in bitcoin hebt nu, zet je daar ook nog een stop-limit sell op?
Ik heb nu 100% fiat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mPde3QgrUjbi7BlDJDveTWy9/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Oké!
Je trading doel is meer btc of meer dollars te vergaren?

De 1h van eth-usdt ziet er echt vaag uit trouwens 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door PHPResource op 07-07-2019 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PHPResource schreef op zondag 7 juli 2019 @ 23:13:
[...]
Beide :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PHPResource schreef op zondag 7 juli 2019 @ 23:13:
[...]

Oké!
Beide, maar wel altijd als doel om meer fiat te vergaren, want dat heeft immers een vaste waarde in het dagelijkse leven. Bitcoin doorloopt een aantal cycli, waaronder bearmarkets die bijv. rond de 3.156 USDT ;) kunnen eindigen, dan heb ik liever fiat om weer laag in te kunnen stappen, dan een mooi rond aantal Bitcoin.

In fiat zitten tijdens een Bitcoin koersdaling en in Bitcoin zitten tijdens een koersstijging = dubbele winst. Natuurlijk in theorie makkelijker dan in de praktijk, maar, dat is wat ik altijd probeer te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Taro schreef op zondag 7 juli 2019 @ 23:18:
[...]

Beide, maar wel altijd als doel om meer fiat te vergaren, want dat heeft immers een vaste waarde in het dagelijkse leven. Bitcoin doorloopt een aantal cycli, waaronder bearmarkets die bijv. rond de 3.156 USDT ;) kunnen eindigen, dan heb ik liever fiat om weer laag in te kunnen stappen, dan een mooi rond aantal Bitcoin.

In fiat zitten tijdens een Bitcoin koersdaling en in Bitcoin zitten tijdens een koersstijging = dubbele winst. Natuurlijk in theorie makkelijker dan in de praktijk, maar, dat is wat ik altijd probeer te realiseren.
Ja precies. Thanks, leuk om te lezen en te leren.
Het blijft voor mij nog steeds onwennig om in fiat te gaan, mede door een aantal missers waardoor ik best wat sats heb verloren, en dat voelt gewoon kut :+
Desalniettemin heeft de afgelopen bear market mij 1 ding geleerd, je verlies nemen is bijna nooit te laat. Er is vaak nog een diepere bodem mogelijk 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PHPResource Hier gaat het ook echt niet altijd goed, ik heb sinds mijn vakantie in mei tot nu toe 0.75 Bitcoin "verloren" door zo nu en dan in fiat te gaan zitten. In Euro's ben ik er flink op vooruit gegaan, maar, ik had beter toen ik destijds de boot naar Schotland op ging (Ik had dus 9 uur geen internet...) gewoon alles in Bitcoin kunnen laten zitten en holden. Op vakantie moet je niet met een telefoon op je dashboard handelen als je links rijdt :)

Op BitMEX heb ik een deel ervan wel weer goedgemaakt, maar, achteraf gezien had ik beter gewoon wat anders kunnen gaan doen, dan was ik beter af geweest. Ik hou echter altijd rekening met een daling, omdat de prijs van Bitcoin uiteindelijk nergens op gebaseerd is. Laten we wel wezen... Misschien moet ik gewoon als een simpele moonboy gaan denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

Taro schreef op zondag 7 juli 2019 @ 23:18:
[...]

Ik probeer het op dezelfde manier te doen , zit op 2 exchanges , 1 voor btc en de andere voor euro ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Taro schreef op zondag 7 juli 2019 @ 23:28:
@PHPResource Hier gaat het ook echt niet altijd goed, ik heb sinds mijn vakantie in mei tot nu toe 0.75 Bitcoin "verloren" door zo nu en dan in fiat te gaan zitten. In Euro's ben ik er flink op vooruit gegaan, maar, ik had beter toen ik destijds de boot naar Schotland op ging (Ik had dus 9 uur geen internet...) gewoon alles in Bitcoin kunnen laten zitten en holden. Op vakantie moet je niet met een telefoon op je dashboard handelen als je links rijdt :)

Op BitMEX heb ik een deel ervan wel weer goedgemaakt, maar, achteraf gezien had ik beter gewoon wat anders kunnen gaan doen, dan was ik beter af geweest. Ik hou echter altijd rekening met een daling, omdat de prijs van Bitcoin uiteindelijk nergens op gebaseerd is. Laten we wel wezen... Misschien moet ik gewoon als een simpele moonboy gaan denken :)
Erg herkenbaar om het maar zo te zeggen ;)
Altijd vervelend om achteraf te kunnen concluderen of je beter had kunnen handelen of kunnen holden.

Maar goed zulke dingen moet je inderdaad niet achter het stuur doen gozer! Het leven is zoveel meer dan fiat en crypto haha.

Voor de nacht 10 procent verkocht, 1 extra hogere sell order en wat lage buy orders geplaatst. Benieuwd hoe we wakker worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Jij zat er toch al een hele tijd in? Als je sinds 2014 bijvoorbeeld zo denkt is het wel erg zonde. Tuurlijk is het gebaseerd op niks, net als elke store of value of valuta. Puur lucht. Als dat je argument is zou je al nooit BTC hebben moeten kopen in de eerste plaats. Als dan je argumentatie is, je kan er geld mee verdienen, dan ben je dus gewoon aan het gokken omdat je gelooft dat het naar 0 zou kunnen gaan. Ik ben er echter van overtuigd dat BTC op de lange termijn het analoge goud voorbij gaat. Daarom zit ik in BTC. Dat mag een ieder met mij oneens zijn, maar ik ben er van overtuigd dat het een betere en eerlijkere store of value is dan goud. Op de lange termijn gaat BTC denk ik ook de echte volatiliteit verliezen (gelukkig). Dat kan nog 10/20 jaar duren, maar zodra het kapitaal van de huidige miljardairs en miljonairs in handen komt van de jongere generatie, gaat er in mijn optiek een mega verschuiving plaatsvinden. Ondertussen wat swingtraden is logisch, maar als je er echt van overtuigd bent dat BTC naar 0 gaat omdat het niks is, vraag ik me af wat je in cryptoland doet, dan kun je net zo goed aan de roulettetafel gaan zitten, 35 getallen gebruiken, elke keer 3 procent winst pakken en wachten tot die op dat ene getal komt wat je niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malawolar schreef op maandag 8 juli 2019 @ 00:03:
[...]

Jij zat er toch al een hele tijd in? Als je sinds 2014 bijvoorbeeld zo denkt is het wel erg zonde. Tuurlijk is het gebaseerd op niks, net als elke store of value of valuta. Puur lucht. Als dat je argument is zou je al nooit BTC hebben moeten kopen in de eerste plaats. Als dan je argumentatie is, je kan er geld mee verdienen, dan ben je dus gewoon aan het gokken omdat je gelooft dat het naar 0 zou kunnen gaan. Ik ben er echter van overtuigd dat BTC op de lange termijn het analoge goud voorbij gaat. Daarom zit ik in BTC. Dat mag een ieder met mij oneens zijn, maar ik ben er van overtuigd dat het een betere en eerlijkere store of value is dan goud. Op de lange termijn gaat BTC denk ik ook de echte volatiliteit verliezen (gelukkig). Dat kan nog 10/20 jaar duren, maar zodra het kapitaal van de huidige miljardairs en miljonairs in handen komt van de jongere generatie, gaat er in mijn optiek een mega verschuiving plaatsvinden. Ondertussen wat swingtraden is logisch, maar als je er echt van overtuigd bent dat BTC naar 0 gaat omdat het niks is, vraag ik me af wat je in cryptoland doet, dan kun je net zo goed aan de roulettetafel gaan zitten, 35 getallen gebruiken, elke keer 3 procent winst pakken en wachten tot die op dat ene getal komt wat je niet hebt.
:?

Slokje op toen je dat schreef ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
[...]

Niet helemaal mee eens. Volgens is er vorig jaar nog een bug of iets dergelijks gevonden in bitcoin (link https://www.vice.com/en_u...have-crashed-the-currency). Die had bitcoin snoeihard kunnen laten crashen. En dan had die waarschijnlijk niet meer opgestaan. Zit Taro wel eventjes lekker in fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Mijn gevoel zegt dat er een mooie breakout naar boven gaat komen zeer binnenkort _/-\o_

Waarom? Omdat ik in me dromen zag vannacht dat we op 38K stonden op korte termijn en mijn dromen komen altijd uit :P /3

[ Voor 3% gewijzigd door HaruHaru op 08-07-2019 08:24 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Je begrijpt niet helemaal wat ik bedoel denk ik.

Met rekening houden dat het naar 0 kan bedoel ik: Een nieuwe ATH neerzetten is geen vanzelfsprekendheid en ooit wordt misschien de stekker uit Bitcoin getrokken. Ik bedoel er niet mee dat ik verwacht dat Bitcoin bijv. overmorgen op 0 zal staan. Wel hou ik er dus rekening mee dat we bijv. morgen 3.000 Dollar lager (maar ook hoger) kunnen staan en omdat ik soms te voorzichtig ben zal ik hier en daar wel iets mislopen, maar daar heb ik vrede mee.

Mijn eerste aankoop was 2x ETH a 170 Euro per stuk, volgens mij rond mei/juni 2017. Ik geloof anderhalf jaar eerder wel een weekje LTC gemined, maar verder nooit iets met crypto gedaan. Toen ik die 2x ETH 1-2 weken later voor 270 Euro per stuk verkocht was mijn crypto verslaving geboren :)

Sinds ik een Coinbase Card heb kan ik ook echt met Bitcoin betalen, wel indirect, niet via de blockchain, maar daar heb ik vrede mee, het is een mooie gulden middenweg. Ik geloof ook echt wel in Bitcoin en cryptocurrency. Maar, ik blijf wel sceptisch en kritisch, ik zie wel waar het allemaal heen gaat, niets is voor de eeuwigheid.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 08-07-2019 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 14:14
LTC zal komende tijd dalen naar circa 75-85 dollar. De halving hype is nu weer helemaal weg en prijs zal weer verder wegzakken als alle FOMO'ers uitstappen en op naar de volgende hype coin gaan. Precies zoals de vorige halving.

Afbeeldingslocatie: https://nieuws.btcdirect.eu/wp-content/uploads/2019/07/Schermafbeelding-2019-07-05-om-11.41.04-1024x573.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Mirved schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:14:
LTC zal komende tijd dalen naar circa 75-85 dollar. De halving hype is nu weer helemaal weg en prijs zal weer verder wegzakken als alle FOMO'ers uitstappen en op naar de volgende hype coin gaan. Precies zoals de vorige halving.

[Afbeelding]
De vraag is, wat gaat die volgende hype coin worden? Roept u maar!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35

[Afbeelding]
Ik geloof dit dus niet echt; in deze markt gaat "net als de vorige keer" niet echt op. Mijn voorspelling; gewoon redelijk sideways tussen 115 en 140 dollar; bij stijging BTC blijft hij wat % achter maar stijgt mee, en visa versa. Na halvening verwacht ik hetzelfde of lichte stijging over langere termijn, of het sentiment moet drastisch veranderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ali Baba 1001 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:25:
[...]

ADA of XLM? Ze staan extreem low!

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
@Mirved: zie ik nu een steunlijn tussen twee punten in de grafiek?

Ik heb een gokje ADA gedaan. Ten koste van de helft van mn NEO porto. Die laatste lijkt best wel dood. Nu nog een geschikt moment vinden om die Stratisjes te dumpen.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ali Baba 1001 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:25:
[...]

Ik zet m'n geld (letterlijk) op IDEX coins. De top volume coins daar zijn nu V-ID, Quant, Lition en Reserve Right.

Allemaal relatief kleine mcaps, maar er broeit bij ieder van die iets. Bij elk is de volume bijna zo hoog als de mcap en zijn ze nog niet eens op een gangbaardere exchange te krijgen. Aangezien niet veel mensen zich aan IDEX willen wagen voelt het bijna alsof je ze al exclusief goedkoop kan oppikken.

Zo heeft Lition banden met SAP, gaan er de wildste geruchten over Quant over samenwerking met een enorm bankennetwerk en gooit V-ID hoge ogen met een mooie use case die al door o.a. Airbus wordt gebruikt.

Het is en blijft een gok, maar er hoeft maar één x10 of hoger tussen te zitten :) Die V-ID heeft me al een x7 opgeleverd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
New Yorker schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:32:
[...]

ADA of XLM? Ze staan extreem low!
ADA *O*

@Mirved Geschiedenis hoeft zich niet altijd te herhalen. Dingen kunnen anders lopen dit jaar. Ik denk dat LTC wel sterk zal blijven.

[ Voor 29% gewijzigd door HaruHaru op 08-07-2019 09:50 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calloncallon
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 23-12-2021
Bij deze alvast sorry voor deze noob vraag maar onlangs logde ik in op mijn Bittrex account en tot mijn verrassing heb ik nog wat in m'n wallet zitten. Nu wil ik dit overzetten naar mijn bankrekening maar hoe doe ik dat in hemelsnaam? Ik heb zoveel mogelijk altcoins al omgezet naar BTC.

Ik ben een tijdje niet actief geweest in de cryptowereld dus ben alles soort van vergeten. Op Google word ik ook niet veel wijzer omdat veel sites nog dateren uit 2017, de hoogtij dagen. Is Bittrex überhaupt nog wel een goede trading platform?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:14
calloncallon schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:51:
Bij deze alvast sorry voor deze noob vraag maar onlangs logde ik in op mijn Bittrex account en tot mijn verrassing heb ik nog wat in m'n wallet zitten. Nu wil ik dit overzetten naar mijn bankrekening maar hoe doe ik dat in hemelsnaam? Ik heb zoveel mogelijk altcoins al omgezet naar BTC.

Ik ben een tijdje niet actief geweest in de cryptowereld dus ben alles soort van vergeten. Op Google word ik ook niet veel wijzer omdat veel sites nog dateren uit 2017, de hoogtij dagen. Is Bittrex überhaupt nog wel een goede trading platform?
Goedkoopst is een account maken bij Kraken of Bitstamp, valideren en dan je BTC daarheen sturen. Verkopen voor Euro en die naar je rekening storten. Duurt waarschijnlijk wel even en je hebt mogelijk koersrisico.

Je kan ook via een broker werken, is sneller maar dan heb je een minder gunstige koers, maar je weet die koers wel op het moment dat je het doet.

[ Voor 6% gewijzigd door DaCoTa op 08-07-2019 09:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Doe er volgende keer even een bronvermelding bij, wel zo netjes. ;)

Plaatje en bijbehorende praatje is hier te lezen: https://nieuws.btcdirect.eu/litecoin-koers-analyse-week-27/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 16:55
flinke spike....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Mwah... dit is het begin van de uitbreek naar boven gok ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel de BTC waarde als de fiat waarde groeit hier weer.

Go shitcoins go!
Pagina: 1 ... 17 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!