[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.553 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Crypts schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:06:
[...]

Wie weet, toch maar het gokje genomen. Had nog ergens BTC staan die verplaatst moest worden dus omgezet in DOGE en is onderweg naar Binance. Hopen dat ik het minstens voor ongeveer dezelfde prijs kwijtraak en met een beetje mazzel een klein shotje omhoog. :)

Edit: transfers met DOGE gaan wel lekker snel zeg! Nooit als serieuze optie bekeken voor dit doel maar ik ben positief verrast. :P
Jij bent een groot coin-bezitter.. valt mij op dat je bijna op elke exchange wel een plukje vergeten coins hebt staan :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Sahara schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:11:
[...]

Jij bent een groot coin-bezitter.. valt mij op dat je bijna op elke exchange wel een plukje vergeten coins hebt staan :*).
Dat hebben er meerdere hier hoor.. waaronder ik... zegt alleen meestal iets over de waarde van betreffende ****-coin. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Sahara schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:11:
[...]

Het is ook lastig bijhouden soms. :+ Ik deed veel met arbitrage en dan krijg je dat maar aan de andere kant is het net als met paaseitjes vinden als kind, het kortstondige geluksgevoel van de 'ontdekking' is vergelijkbaar. :P

Gaat vaak niet over grote bedragen overigens, die kleine coins hebben vaak maar een laag volume. In dit geval iets meer dan 300 euro maar dat is 'toen' als een paar tientjes begonnen en heeft ook de rit van BTC mee naar boven gepakt. :)

Edit: blijft de vraag nog of ik die DAPS terug kan krijgen van Bleutrade... Met de huidige koers is dat een goede €250 die ik anders kwijt ben. :/

[ Voor 9% gewijzigd door Crypts op 05-07-2019 13:19 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Pkunk schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:23:
[...]

Je kan altijd nog banano's minen voor het goede doel O-)

Wat ik lastig vind aan IOTA is dat het zo ontzettend gebruiksonvriendelijk is. Zelfs nu ze de Trinity wallet hebben uitgebracht. Het voelt gewoon aan als bloatware. Maar wellicht ben ik verwend door Natrium.

En om nog maar even verder te fudden.. de beta ios wallet van Trinity heeft een flinke transactie van mij verprutst.. Op de een of andere manier heeft de wallet een recieve adres aangemaakt met een corrupte seed waardoor de transactie nu in limbo zit. Het onderzoek loopt nog, maar deze bug uit de beta is niet ge-squashed en zit dus mogelijk nog in de live versie. Ik denk echt dat ze van dat gehannes met meerdere adressen af moeten voor menselijke gebruikers. Het voelt gewoon zo bloated allemaal.
Ah, Ik heb het idee dat die Trinity Wallet wel lekker werkt..Vorig jaar juni nog de Tweakers Airdrop game mee kunnen spelen en dat ging vlekkeloos dacht ik (toch deelnemers..?)

Maar idd, ik lees ook wel andere verhalen op de Discord idd maar heb er dus zelf tot heden alleen nog maar positieve ervaringen mee (en ken Natrium nog niet)

xRekt? Waar is die schandpaal? Ik ben uit de Telegram groep gegooid -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
D-Ed schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:25:
[...]

Ik ben alle gegevens aan het verzamelen. Mocht je nog info hebben dan mag je dat in een pb naar mij sturen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Crypts schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:17:
[...]

Het is ook lastig bijhouden soms. :+ Ik deed veel met arbitrage en dan krijg je dat maar aan de andere kant is het net als met paaseitjes vinden als kind, het kortstondige geluksgevoel van de 'ontdekking' is vergelijkbaar. :P

Gaat vaak niet over grote bedragen overigens, die kleine coins hebben vaak maar een laag volume. In dit geval iets meer dan 300 euro maar dat is 'toen' als een paar tientjes begonnen en heeft ook de rit van BTC mee naar boven gepakt. :)

Edit: blijft de vraag nog of ik die DAPS terug kan krijgen van Bleutrade... Met de huidige koers is dat een goede €250 die ik anders kwijt ben. :/
Paaseitjes zoeken was idd altijd leuk :)

Ik hoop dat je je DAPS coin op één of andere manier terugkrijgt. Keeping my fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
En we kunnen los met DOGE. :P

Edit: 400 BTC in 5 minuten... |:(

[ Voor 38% gewijzigd door Crypts op 05-07-2019 14:06 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Slux schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:57:
[...]

:?
volgens mij snappen we elkaar niet.
Je vraagt aan mij waarom emissies slecht zijn, daar geef ik antwoord op.

Als je beter had gelezen dan had ik het over, neem een voorbeeld.
En als je nog beter had gelezen kon je ook lezen dat ik helemaal niet zeg dat IOTA kut is.
En wat ik al zij en wat @Stokstaart ook al schrijft alles is speculatief met crypto.
Ik doe m'n best om antwoord op m'n vraag uit jouw antwoord te halen maar dat lukt maar moeilijk. Het voorbeeld dat jij geeft is een slecht voorbeeld omdat het niet geld voor alle munten die niet gemined kunnen worden. Bovendien zeg ik ook helemaal niet dat jij zegt dat IOTA kut is. Doordat je antwoorden gaan over XRP en IOTA lijkt het meer een betoog tegen die specifieke munten. En dus niet tegen alle munten die niet gemined kunnen worden.
Je leest alleen maar wat je wilt lezen blijkbaar.
En bedankt. Geen idee waar dat toontje nou weer voor nodig is.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:06:
[...]

Wie weet, toch maar het gokje genomen. Had nog ergens BTC staan die verplaatst moest worden dus omgezet in DOGE en is onderweg naar Binance. Hopen dat ik het minstens voor ongeveer dezelfde prijs kwijtraak en met een beetje mazzel een klein shotje omhoog. :)

Edit: transfers met DOGE gaan wel lekker snel zeg! Nooit als serieuze optie bekeken voor dit doel maar ik ben positief verrast. :P
Begin 2018 deed ik alle transfers tussen exchanges met DOGE indien mogelijk. Echt super voor een meme coin 8)

Geen wonder eigenlijk dat Binance deze ruwe diamant list :+ het was slechts een kwestie van tijd.

Such potential, very speed. Much trading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
Crypts schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:01:
En we kunnen los met DOGE. :P

Edit: 400 BTC in 5 minuten... |:(
bah bah bah.... nu al 10% verlies....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
[...]

Ah, Ik heb het idee dat die Trinity Wallet wel lekker werkt..Vorig jaar juni nog de Tweakers Airdrop game mee kunnen spelen en dat ging vlekkeloos dacht ik (toch deelnemers..?)

Maar idd, ik lees ook wel andere verhalen op de Discord idd maar heb er dus zelf tot heden alleen nog maar positieve ervaringen mee (en ken Natrium nog niet)

Natrium is de Nano wallet Als je daar een tijdje mee gaat spelen zijn alle andere wallets kut. Soort van. Beetje zelfde als dat je The Witcher 3 speelt en daarna Shadow of Mordor gaat spelen. Shadow of Mordor is best een vet spel, maar bij alles denk je de hele tijd: "toch niet zo goed als in The Wicher".. :)

Hallo met Tim

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De telegram groep is gesloten en ook het topic. We zijn druk bezig lijntjes aan het uitgooien, we willen maar 1 ding en dat is die donatie bevestigd zien. Verder niets.

Het is mijn schuld dat het topic dicht is gegaan omdat ik naïef ben en uitging van het goede in iemand. Helaas lijkt het erop dat er keihard gelogen is.

Bij deze een verzoek aan @.oisyn om het topic weer toegankelijk te maken voor het publiek als we binnen 2 dagen nog niets horen of zien.

Dan zorg ik voor een nette maar hele duidelijke openingpost, met daarin alles wat er is gebeurd en een waarschuwing voor de toekomst mocht de doorstart van dit project ooit het daglicht gaan zien.

Ik ben er echt misselijk van hoe dit alles gelopen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:18:
[...]

Begin 2018 deed ik alle transfers tussen exchanges met DOGE indien mogelijk. Echt super voor een meme coin 8)

Geen wonder eigenlijk dat Binance deze ruwe diamant list :+ het was slechts een kwestie van tijd.

Such potential, very speed. Much trading.
Ze hadden hem beter GAZELLE kunnen noemen idd. Weet dat het een meme coin is maar toch best bruikbaar voor iets wat als grapje bedoelt is. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
In ander nieuws: www.loser.com

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
TIGER79 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:22:
[...]

bah bah bah.... nu al 10% verlies....
Dat is mijn geluk, die 10% is precies de marge die ik had door met DOGE ipv met BTC te versturen vandaar dat het voor mij een no brainer was. Ik zit het overigens nog even uit, klein deeltje op 40 sats eruit gedaan met 6% winst en wie weet doet hij nog even gek. Durf dat gokje wel aan eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:35
Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:26:
[...]

De telegram groep is gesloten en ook het topic. We zijn druk bezig lijntjes aan het uitgooien, we willen maar 1 ding en dat is die donatie bevestigd zien. Verder niets.

Het is mijn schuld dat het topic dicht is gegaan omdat ik naïef ben en uitging van het goede in iemand. Helaas lijkt het erop dat er keihard gelogen is.

Bij deze een verzoek aan @.oisyn om het topic weer toegankelijk te maken voor het publiek als we binnen 2 dagen nog niets horen of zien.

Dan zorg ik voor een nette maar hele duidelijke openingpost, met daarin alles wat er is gebeurd en een waarschuwing voor de toekomst mocht de doorstart van dit project ooit het daglicht gaan zien.

volgens mijn heb ik wat gemist? :z

ADA loopt ook leeg btw :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Wie heeft er 100K betaald om DOGE te listen dan? Wtf..

Hoezo Binance serieus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts

Absoluut niet uit sensatie oid maar het zou fijn zijn als het topic weer geopend kan worden, iig alleen lezen oid want het is nu erg onduidelijk wat er gebeurt is. Ik heb het maar zijdelings gevolgd en dacht dat het door gebrek aan interesse (ik verwachtte ook niet dat eea ging slagen) weggezakt was. 'Gek' om dan te ontdekken dat het hele topic niet meer (in) te zien is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:52:
[...]

Absoluut niet uit sensatie oid maar het zou fijn zijn als het topic weer geopend kan worden, iig alleen lezen oid want het is nu erg onduidelijk wat er gebeurt is. Ik heb het maar zijdelings gevolgd en dacht dat het door gebrek aan interesse (ik verwachtte ook niet dat eea ging slagen) weggezakt was. 'Gek' om dan te ontdekken dat het hele topic niet meer (in) te zien is. :/
Beste allemaal,

Zojuist contact gehad met de de persoon die verantwoordelijk is voor de gedane donatie, er wordt eea uitgezocht en er gaat een bevestiging komen.

Het komt goed.

@Crypts je kunt me een pb doen met het hele verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Las net deze tweet over Vechain.
VeChain Foundation
‏ @vechainofficial

VeChain kicks off the first phase of the $25 million VET buyback plan. Over the next quarter, VeChain will purchase no less than $5 million USD worth of VET from the open market. All VET acquired will be sent to a public address for transparency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Denk dat coins als HOT, PUNDI en dat andere soortgelijke ultra lage sats coins op Binance vanaf vandaag geduchte concurrentie krijgen van DOGE.

Zie overigens dat POE alweer op 44 sats staat, er zijn vermoedelijk aardig wat bagholders POE die 'm op +150 sats hebben gekocht tijdens die zieke pump en dump. Beetje sneu :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Sahara schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:38:
Denk dat coins als HOT, PUNDI en dat andere soortgelijke ultra lage sats coins op Binance vanaf vandaag geduchte concurrentie krijgen van DOGE.

Zie overigens dat POE alweer op 44 sats staat, er zijn vermoedelijk aardig wat bagholders POE die 'm op +150 sats hebben gekocht tijdens die zieke pump en dump. Beetje sneu :/.
Kan idd zo zijn ja. We gaan het meemaken.
Snap ook niet zo goed dat HOT zo achter blijft. Je kunt er veel van vinden. Maar er zijn veel andere coins die minder potentie hebben, die toch wel stijgen.

POE is ook zo jammer. Ze hebben echt een realistische user case. Er zijn al plugins voor wordpress voor te krijgen etc... maar toch blijven ze achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Met het weekend voor de deur, wat gaan de crypto;s doen?
De BTC nu op 11,2k. en dat valt me niet tegen maar hoger is altijd leuker :P
We gaan het beleven, althans ik wel. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dacide schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:40:
[...]
Snap ook niet zo goed dat HOT zo achter blijft. Je kunt er veel van vinden. Maar er zijn veel andere coins die minder potentie hebben, die toch wel stijgen.
Dat heeft denk ik te maken met waar we nu zitten qua markt. BTC doet het goed en trekt de alts leeg. Heb ook niet het idee dat er veel nieuwe mensen aan het kopen zijn en al helemaal geen alts. Dan blijft er puur over wat de traders met de alts doen en die boeit het niets om welke munt het gaat en wat die kan. HOT heeft een mooie pump gehad en is nu helaas weer relatief dood. Er zit op dit moment ook 10 minuten tussen de meest recente order en de laagste order in het kleine lijstje van afgehandelde orders. Er is gewoon vrijwel niemand die er iets mee doet op dit moment. Een munt als HOT moet het gaan hebben van een alt seizoen met veel nieuwe mensen die kopen, anders blijft het bij af en toe een pump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Dacide schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:11:
Las net deze tweet over Vechain.

[...]
Vraag me af hoe dat in zijn werk gaat.

Hoe krijgen VeChain holders bericht oid dat hun hoeveelheid is uitgekozen voor dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:42

996

Ekstergroen schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:59:
[...]

Vraag me af hoe dat in zijn werk gaat.

Hoe krijgen VeChain holders bericht oid dat hun hoeveelheid is uitgekozen voor dit?
Men krijgt geen bericht. De coins worden gekocht op de open market, dus gewoon via de exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 01:43
Heb net met de whales gepraat en ze zeiden dat de B-wave in de afrondfase zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
The Redman schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 16:02:
Short dan mooi met alles wat je hebt :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
Daar staat me niks van bij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Je hebt teveel walvisvlees gegeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 13:48
RaptorXS schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:58:
Met het weekend voor de deur, wat gaan de crypto;s doen?
De BTC nu op 11,2k. en dat valt me niet tegen maar hoger is altijd leuker :P
We gaan het beleven, althans ik wel. ;)
Vanochtend op EUR 9750 ingekocht, en sta nu al paar procentjes in de plus. Dus mag nog wel wat doorstijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Edwin__ schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 18:17:
[...]

Vanochtend op EUR 9750 ingekocht, en sta nu al paar procentjes in de plus. Dus mag nog wel wat doorstijgen :)
stop limit erop ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 13:48
Verkoop elke keer een klein beetje in een spreidingsvlak van ongeveer 1000 eur. Dus mocht er een pump komen vanavond pak ik een leuke winst, en als die zakt hodl ik het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

alts worden maximaal uitgemolken...........

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Barts op de minuten chart, interessant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Malawolar schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 19:34:
Barts op de minuten chart, interessant 8)7
lower highs toch

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
MS-DOOS schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:40:
[...]

Heb je deze voor de wat langere termijn of voor het day traden?
Ik had +10% gepakt gisteren, verkocht. Later weer terug gekocht en nu weer 15% in de min :s
Daytraden, maar ben bang dat ik ze nog enige tijd moet hodlen wil ik de inleg er weer uithalen. #crypto

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
Wellicht dat dit de koers van IOTA t.z.t. wat omhoog stuwt:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-qZGJpWkAAJs5V?format=jpg&name=medium

Hallo met Tim

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:20

gws24

Thinking is hard!

Pkunk schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 19:47:
Wellicht dat dit de koers van IOTA t.z.t. wat omhoog stuwt:
[Afbeelding]
Misschien wel maar het is vooralsnog compleet gebakken lucht. Een beetje schermen met rijke investeerders en interesse zonder concreet te worden. Hoe vaak hebben we dat al niet gezien bij hoeveel altcoins en hoe vaak klopte dat? Die post is niks meer dan het shillen van zijn coin. Betekent niet dat je er niet aan kan verdienen natuurlijk ;) .

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
gws24 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 21:09:
[...]

Misschien wel maar het is vooralsnog compleet gebakken lucht. Een beetje schermen met rijke investeerders en interesse zonder concreet te worden. Hoe vaak hebben we dat al niet gezien bij hoeveel altcoins en hoe vaak klopte dat? Die post is niks meer dan het shillen van zijn coin. Betekent niet dat je er niet aan kan verdienen natuurlijk ;) .
Wat een onzin... Welke ‘rijke investeerders’ heb je het over..? Niet je mening als feit gaan verkopen aub.. Genoeg over dit project te vinden dat hout snijd (meer dan 100 man personeel die goede resultaten boeken bv) en samenwerkingen met industriëlen partners uit de automotive en IT industrie en zelfs de UN.. Geen FUD verkopen aub

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:20

gws24

Thinking is hard!

D-Ed schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 21:54:
[...]

Wat een onzin... Welke ‘rijke investeerders’ heb je het over..? Niet je mening als feit gaan verkopen aub.. Genoeg over dit project te vinden dat hout snijd (meer dan 100 man personeel die goede resultaten boeken bv) en samenwerkingen met industriëlen partners uit de automotive en IT industrie en zelfs de UN.. Geen FUD verkopen aub
FUD verkopen? Ik heb het niet over het project zelf (geen mening over verder) maar puur over de post in de screenshot waar geschermd wordt met interesse van 'principal billion-dollar family offices'. Dat gaat dus wel degelijk over rijke investeerders maar oh wacht hij mag er eigenlijk niks over zeggen vanwege nda's. Dan kan hij beter helemaal niks posten want, en ja dat is mijn mening, dan komt zijn post over als het shillen van zijn munt net zoals dat al zo vaak is gebeurt met andere coins.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
:w

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nee, maar de parabolische bullrun loopt enige vertraging op, of ben ik dan negatief? ;)

Toch nog een keer de MA25 testen rond de 10.400 USDT, of brengt het weekend toch weer groen richting 12k of zakken we door de MA25 heen richting 8.500, benieuwd. Ik zit iig nog steeds in fiat.

[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 05-07-2019 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-08 22:19
Je bent negatief, momentum opbouwen :) Zie het effect als je een bal verder onder water drukt.
Taro schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 22:18:
[...]

Nee, maar de parabolische bullrun loopt enige vertraging op, of ben ik dan negatief? ;)

Toch nog een keer de MA25 testen rond de 10.400 USDT, of brengt het weekend toch weer groen richting 12k of zakken we door de MA25 heen richting 8.500, benieuwd. Ik zit iig nog steeds in fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
RelBel80 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 22:25:
Je bent negatief, momentum opbouwen :) Zie het effect als je een bal verder onder water drukt.

[...]
Die heb ik vaker gehoord, ook toen we vanaf de 19.7k naar 3k afdaalden :). Te diep onder water kan de druk te hoog worden en de bal kapot gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Nou mijn vorige voorspelling vorige week kwam exact een dag later uit..
Ik pak me glazen bol weer.. prepair voor de 10k grens :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sinds de top hebben we alleen nog maar lower highs gezien en lower lows. Nog zo'n lower low maken kan prima. Maakt ie zijn eerste higher low of higher high wordt het anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:57
PilatuS schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 22:36:
Sinds de top hebben we alleen nog maar lower highs gezien en lower lows. Nog zo'n lower low maken kan prima. Maakt ie zijn eerste higher low of higher high wordt het anders.
Mee eens. Blijkbaar zit iedereen te wachten tot hij net wat verder dipt. Ik heb ook mijn kooporders een stukje lager staan dan dat hij tot nu toe is geweest. Als hij eenmaal de 7.2k heeft aangetikt of misschien 8.5k gaan we heus wel weer lekker omhoog.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stokstaart schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 22:37:
[...]

Mee eens. Blijkbaar zit iedereen te wachten tot hij net wat verder dipt. Ik heb ook mijn kooporders een stukje lager staan dan dat hij tot nu toe is geweest. Als hij eenmaal de 7.2k heeft aangetikt of misschien 8.5k gaan we heus wel weer lekker omhoog.
En zoals 99/100 keer zal op zaterdagochtend de koers weer hoger staan dan je uiteindelijk verwacht :)

Ik vind het niet erg wat Bitcoin te missen, ik vind het wel erg om minder Euro's te hebben dan de dag ervoor. Uiteindelijk verkoop je toch op een bepaald punt rondom een ATH om weer een nieuw instappunt aan het eind van de volgende bearmarket te bepalen en dan is het exacte aantal Bitcoin dat je rondom de ATH had niet meer relevant, de hoeveelheid fiat wel.

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/ef4309376115f04e6959579f74ef6ecb/tenor.gif?itemid=5078363

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Rustig afwachten of de Aziaten straks nog even gaan vlammen of niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
gws24 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 22:13:
[...]
FUD verkopen? Ik heb het niet over het project zelf (geen mening over verder) maar puur over de post in de screenshot waar geschermd wordt met interesse van 'principal billion-dollar family offices'. Dat gaat dus wel degelijk over rijke investeerders maar oh wacht hij mag er eigenlijk niks over zeggen vanwege nda's. Dan kan hij beter helemaal niks posten want, en ja dat is mijn mening, dan komt zijn post over als het shillen van zijn munt net zoals dat al zo vaak is gebeurt met andere coins.
Aha, Okay, fair enough maar je pakt nu een quote uit een Discord gesprek en zo lijkt het alsof hij zelf zit te shillen. De IOTA founders focussen juist op samenwerkingen en doorontwikkelen van de verschillende protocollen die nodig zijn om het (hopelijk) tot een succes te laten groeien. Ik heb nou niet het idee dat ze bezig zijn lucht te verkopen dus wilde dat toch even rechtzetten.. (en kom ondertussen ook als een shiller over :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:57
Taro schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 23:04:
[...]

En zoals 99/100 keer zal op zaterdagochtend de koers weer hoger staan dan je uiteindelijk verwacht :)

Ik vind het niet erg wat Bitcoin te missen, ik vind het wel erg om minder Euro's te hebben dan de dag ervoor. Uiteindelijk verkoop je toch op een bepaald punt rondom een ATH om weer een nieuw instappunt aan het eind van de volgende bearmarket te bepalen en dan is het exacte aantal Bitcoin dat je rondom de ATH had niet meer relevant, de hoeveelheid fiat wel.

[Afbeelding]
Eens, ik sta er hetzelfde in. Maar verander je wel je handtekening even dan Tarootje :P

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
D-Ed schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 00:37:
[...]

Aha, Okay, fair enough maar je pakt nu een quote uit een Discord gesprek en zo lijkt het alsof hij zelf zit te shillen. De IOTA founders focussen juist op samenwerkingen en doorontwikkelen van de verschillende protocollen die nodig zijn om het (hopelijk) tot een succes te laten groeien. Ik heb nou niet het idee dat ze bezig zijn lucht te verkopen dus wilde dat toch even rechtzetten.. (en kom ondertussen ook als een shiller over :+ )
Het maakt geen fluit uit wat founders doen voor de waarde van een coin, of hoe goed ze wel niet zijn, het zijn allemaal luchtkastelen en het blijft pure speculatie op CMC, waar je wel goed geld aan kan verdienen als je alleen al het buy the rumour, sell the news methode op toepast ;)

Pas als ze van een CMC verdwijnen om een echt bedrijf te vormen, kan het pas serieus genomen worden en een succes worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Duidelijk in de disbelief fase iedereen. Geen idee welke kant de koers op gaat, blind voor alle macro-economische ontwikkelingen en het grotere plaatje kwijtraken. Juist diegene die nu twijfelen, zullen als we daadwerkelijk rond de 8k komen (als we daar al komen) niet het lef hebben om weer in te stappen. Blijf gewoon lekker DCA'en, want in 2020 staat BTC minimaal een keer zo hoog dan dat het nu staat, en dat gaat je met je Netflix of Facebook aandeeltjes niet meer lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Malawolar schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:21:
Duidelijk in de disbelief fase iedereen. Geen idee welke kant de koers op gaat, blind voor alle macro-economische ontwikkelingen en het grotere plaatje kwijtraken. Juist diegene die nu twijfelen, zullen als we daadwerkelijk rond de 8k komen (als we daar al komen) niet het lef hebben om weer in te stappen. Blijf gewoon lekker DCA'en, want in 2020 staat BTC minimaal een keer zo hoog dan dat het nu staat, en dat gaat je met je Netflix of Facebook aandeeltjes niet meer lukken.
Bullish, hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Beetje déjà vu wat ik lees :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Duidelijk in de disbelief fase bijna iedereen.
Tekst aangepast, anders voel ik me aangesproken. ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Een product op mijn werk geeft de volgende voorspelling voor BTC:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/p17DxRy/IMG-20190706-115023.jpg

Het ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 15:39
Even de shillmodus: de DEX token (revshare achter de AtomicDEX aka Hyperdex aka Komodo DEX): heeft even 500% gedaan deze week (toegegeven op een volume van niks, maar het fleurt mijn Delta app wel lekker op).

Enkel verhandelbaar OTC of via: https://www.coinexchange.io/market/DEX/BTC (i.t.t. de link naar CMC op die site is er een fixed limit van 1 miljoen, ze hebben gelinkt naar de verkeerde DEX token).

https://komodoplatform.co...pioneers-of-atomic-swaps/
https://atomicdex.io/

To the moon :D

[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-07-2019 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
857 stuks Bitcoin in de uitverkoop op Binance a 11.350 USDT, bijna 10M Dollar waard, iemand wil de koers omlaag hebben, of hij is er klaar mee.

Zo te zien een limit order op 50 USDT onder de prijs geweest,waardoor er al +-150 zijn verkocht, grote kans dat het er 1.000 waren. Goed bezig...

[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 06-07-2019 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Stokstaart schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 22:37:
[...]

:D

Wat een wijsheid.

/3 /3 /3 /3 /3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat een hoop aannames en vooroordelen in een enkele post zeg. Pfff.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Waves doet ff een pumpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:31

oNo

Saaie boel verder... :Z

Ik ben aan het wachten om m'n ERD profit (12x inleg, winning ticket d:)b ) te investeren in een minder shitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
oNo schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 15:21:
te investeren in een minder shitcoin.
BTC bedoel je dus ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

XMR is ook on the move

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
toch wel bijzonder hoe alle grote alts 1 voor 1 beginnen te pompen. Er is ook zo weinig voor nodig om de prijs te pushen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:31

oNo

Wellicht.
De minste shitcoin is ook een minder shitcoin. In elk geval een investering voor m'n HODL potje. Door de ERD profit heb ik nu te veel in m'n FOMO potje.

[ Voor 3% gewijzigd door oNo op 06-07-2019 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Denk dat de alts ook een beetje ongeduldig worden van al dat geswaffel tegen de 11,3k van BTC...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hoe vaak kan BTC de 11.3k-ish nog raken zonder er door heen te zakken ? Ik gok, niet vaak. Hij blijft er maar naar terug komen en verder omhoog lijkt ie niet te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 12:38:
857 stuks Bitcoin in de uitverkoop op Binance a 11.350 USDT, bijna 10M Dollar waard, iemand wil de koers omlaag hebben, of hij is er klaar mee.

Zo te zien een limit order op 50 USDT onder de prijs geweest,waardoor er al +-150 zijn verkocht, grote kans dat het er 1.000 waren. Goed bezig...
En nu staat er op 11300 een buy order van 900+ btc :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Luuk schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 15:56:
[...]

En nu staat er op 11300 een buy order van 900+ btc :+
Wedden dat ie niet voor 100% gevult gaat worden en ruim voor die tijd weg gehaald wordt ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Jaapio..ter info; ik had/heb de chathistorie van de telegramgroep opgeslagen net als de tweakers xrekt topic.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
raceneus968 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 16:21:
Jaapio..ter info; ik had/heb de chathistorie van de telegramgroep opgeslagen net als de tweakers xrekt topic.

[...]
Maar is het nu wel of niet goedgekomen inniddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
PHPResource schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 16:57:
[...]

Daar ben ik ondertussen ook wel benieuwd naar. Had zelf ook nog een donatie beloofd, maar heb het uiteindelijk niet meer echt gevolgd. Kan ik deze maand nog een kleine donatie doen? Belofte maakt schuld...

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Waar is XRP mee bezig? Nieuws ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Dat is,helaas, op dit moment nog niet bekend.
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
https://voedselbankennederland.nl/doneer/
;)
Bartvandelaar schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:05:
[...]

Daar ben ik ondertussen ook wel benieuwd naar. Had zelf ook nog een donatie beloofd, maar heb het uiteindelijk niet meer echt gevolgd. Kan ik deze maand nog een kleine donatie doen? Belofte maakt schuld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kreeg zojuist een ouderwetse brief met mooie inhoud binnen *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bVYQBga54PJwGvYFU2ChHXgX/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Ah een pump omdat ze het slechts presterend zijn? logisch :+ Tijd om je bags te lozen dan als je ze hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Taro schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:11:

[Afbeelding]
Cool. Bij mij ligt hij ook in de brievenbus, maar ben al zo lang niet thuis geweest :)
Nog ff en dan ben ik weer in NL. Ga ik er ook stoer mee doen :*)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Malawolar schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:07:
Waar is XRP mee bezig? Nieuws ofzo?
Waar zijn XMR, ZIL, TFUEL en WAVES mee bezig. Nieuws ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08

Bever!

3

[Afbeelding]
Super cool, ffje crypto gains uit de muur pinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Wel voor het eerst dat ik zie dat de alts harder gaan dan BTC bij een BTC stijging. Eerder was het andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

PilatuS schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:14:
[...]

Voor XMR misschien het volgende

https://bitcoinmagazine.n...den-monero-code-opgelost/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Malawolar schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:15:
Wel voor het eerst dat ik zie dat de alts harder gaan dan BTC bij een BTC stijging. Eerder was het andersom.
Dat is de afgelopen tijd wel vaker gebeurd, veelal kwam vrij snel daarna BTC flink in beweging...gok dat dat nu ook wel zal gebeuren, de vraag is alleen jump of dump...

[ Voor 10% gewijzigd door Swaha op 06-07-2019 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zou kunnen, maar iedere dag zijn er wel een aantal munten die even wat laten zien. De laatste paar dagen meer dan genoeg 10 tot 20% runs gezien, geen nieuws voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Net ook eindelijk die card maar eens aangevraagd... Ook meteen Wirex geprobeerd maar krijg de verificatie niet rond terwijl ik precies doe wat ze willen. En ja op de foto in mijn paspoort was ik een stukje dikker maar dat zou moeten mogen toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:28:
[...]En ja op de foto in mijn paspoort was ik een stukje dikker maar dat zou moeten mogen toch? :+
Dat moeten ze juist aanmoedigen. Toen Bitcoin nog rond de 19k stond hadden we het allemaal beter...

Overigens 10 minuten geleden toch maar weer all-in gegaan, eens even kijken of het weekend sentiment een mooie stijging met zich mee kan brengen.

@Tominatie Kan jij de troepen incl. ikzelf weer even goed bullish maken? Het lijkt nu goed te gaan, maar voor de zekerheid...

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 06-07-2019 17:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er wordt aan gewerkt, er is inderdaad iets mis gegaan met de donatie. Maar er is contact met de verantwoordelijken en ze krijgen even de tijd om het recht te breien. Er zijn beloftes gemaakt, dus ik ga ervan uit dat het gemoedelijk zal verlopen. Zodra er iets concreet is zal ik dat zeker laten weten.
Bartvandelaar schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:05:
[...]

Het project is officieel gestopt, doneren via Xrekt kan niet meer.

Maar je staat natuurlijk helemaal vrij om uit jezelf iets te doneren aan een goed doel. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:49

Snippertje

Light up your life

[Afbeelding]
Nice, ik heb hem ook binnen. Toch wel tof.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Voor diegen die dachten dat je kapot gaat aan funding op Bitmex.. Ik zit nu 2 dagen in de trade en was 2 euro kwijt.... poe poe ;( :+

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
A87 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 18:21:
Voor diegen die dachten dat je kapot gaat aan funding op Bitmex.. Ik zit nu 2 dagen in de trade en was 2 euro kwijt.... poe poe ;( :+
Het valt ook wel mee, gewoon van tevoren even de funding rate bekijken. Soms staat die echt bizar hoog. En het is altijd afhankelijk van het aantal contracts dat je gebruikt. 2 euro op 10 contracts zou namelijk heel ernstig zijn, 2 euro op 100.000 contracts valt inderdaad heel erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 22:35

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
PilatuS schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:14:
[...]

wat denkl je van WTC ... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
De inversed head and shoulders is nu afgerond op de 6H chart. }:O }:O >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Malawolar schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 19:29:
De inversed head and shoulders is nu afgerond op de 6H chart. }:O }:O >:) >:)
Volgende week lambo kopen dan? Of voedselbank?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Ondertussen staat BTC gewoon op plus 8 procent t.o.v. gisteravond, maar hoor ik nog steeds enkel bearish gelul. En zodra die weer boven de 13k komt heeft iedereen magischerwijs ineens sicke gains terwijl ze nu in fiat zitten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Malawolar schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 19:36:
En zodra die weer boven de 13k komt heeft iedereen magischerwijs ineens sicke gains terwijl ze nu in fiat zitten. 8)7
Je hebt helemaal gelijk, dat kan niet inderdaad. Het is compleet onmogelijk dat mensen ergens instappen en de rit mee omhoog pakken.
Pagina: 1 ... 16 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!