[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 16:04
.oisyn schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:51:
[...]

Ah ja want de moderators op r/bitcoin bepalen alles natuurlijk :z
ja dit is al veelvuldig aanbod gekomen hoe Moderators op subs totale macht hebben en admins niet ingrijpen bij censuur. Zie ook /r/thedonald en wat daar al jarenlang is gebeurd.

Maar goed plaats die post nou maar met een link en bewijs mij ongelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
HaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:52:
[...]

Je snapt dat wanneer er veel meer transacties gemaakt worden en actiever het netwerk is, dat de transactie kosten stijgen, toch?
Ja en jij snapt dat als er per blok meer transacties verwerkt worden dat dit sneller is en goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:53:

ja dit is al veelvuldig aanbod gekomen hoe Moderators op subs totale macht hebben en admins niet ingrijpen bij censuur.
Zoek de definitie van censuur even op, wil je.
Maar goed plaats die post nou maar met een link en bewijs mij ongelijk.
Ik beweer helemaal niet dat je ongelijk hebt dat moderators op /r/bitcoin triggerhappy zijn. Mijn punt is dat dat gegeven op zich niet zegt dat er een verborgen agenda is.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 14:42
jasper7878 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:52:
[...]

ik na 2 jaar vol in de min. ook volle bak alts. ik vraag me af of er nog wel een alt season gaat komen…..
Nou inderdaad. Als de alts ook maar een beetje aantrekken (zeg, 33%+, hoeft echt niet naar de vorige ATH) dan wordt het een heel ander verhaal en staat deze jongen er goed voor. Dan kan ik alles stoplossen met verlies en toch winst hebben. Maarja, als...
/edit: jahoor vriend, stoplossen met verlies. Beetje pleonastisch :)

[ Voor 6% gewijzigd door Soeski op 09-07-2019 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-09 21:50
Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:54:
[...]

Ja en jij snapt dat als er per blok meer transacties verwerkt worden dat dit sneller is en goedkoper?
hahaha. ok ik ben er klaar mee.
misschien beter even zo uitleggen: Hoe voller de bus, hoe trager die optrekt en meer benzine gebruikt...

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
.oisyn schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:55:
[...]

Zoek de definitie van censuur even op, wil je.

[...]

Ik beweer helemaal niet dat je ongelijk hebt dat moderators op /r/bitcoin triggerhappy zijn. Mijn punt is dat dat gegeven op zich niet zegt dat er een verborgen agenda is.
"Censuur is het gebruiken van de macht van de staat, een andere controlerende macht, een bepaalde groepering, of van bepaalde individuen, om informatie achter te houden of de expressie aan banden te leggen."

Theymos en zijn kompanen (groep/controlerende macht) heeft elke expressie van kiritiek of discussie over grote blocks gebanned van de kanalen die hij beheerst. Lijkt mij dus prima onder censuur vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Mirved schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:02:
[...]

"Censuur is het gebruiken van de macht van de staat, een andere controlerende macht, een bepaalde groepering, of van bepaalde individuen, om informatie achter te houden of de expressie aan banden te leggen."

Theymos en zijn kompanen (groep/controlerende macht) heeft elke expressie van kiritiek of discussie over grote blocks gebanned van de kanalen die hij beheerst. Lijkt mij dus prima onder censuur vallen.
Frappant hoe je het tweede, belangrijkere punt van mijn reactie laat liggen. Maar vooruit, inderdaad, de kanalen die zij beheersen. Is het daarmee onmogelijk geworden om het te bediscussieren? Nee. Vind er in /r/btc vergelijkbare "censuur" zoals jij het noemt plaats? Ja, want plaats daar maar eens een kritische post over de blokgrootte en zie hoe hard het gedownvote wordt. Het is een net zo'n grote echokamer. De discussie verdwijnt daarmee uit zicht, maar hey, het wordt niet verwijderd dus ze hebben de moral high ground, toch?

Maar de kern van mijn opmerking is dat het nogal ironisch was hoe evangelisch BCH mensen zijn maar ondertussen wel continu "propaganda" roepen. Zeggen dat iets Satoshi's visie is, is bijvoorbeeld net zo goed propaganda. Het is namelijk slechts een interpretatie (waarvan een goede case te maken is dat die interpretatie niet klopt). Ook is het ironisch dat Roger Ver steeds maar weer post dat als je iets maar vaak genoeg herhaald het de waarheid wordt... waarmee het dus volgens zijn eigen definitie de waarheid wordt. "But censorship" is al net zo'n doodgeslagen paard als "but her emails" en een compleet irrelevant argument mbt de techniek zelf.

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 09-07-2019 12:41 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malawolar schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:31:
@Verwijderd

[YouTube: Lil Nas X - Old Town Road (Bitcoin Version)]
Voor jou, haha ik zou je er toe in staat zien om zelf deze clip gemaakt te hebben.
Haha heerlijk _O- Deze kwam hier laatst ook voorbij en is ook prachtig:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Malawolar schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:59:
Toch bijzonder dat iedereen in crypto ADA hodlt, maar hij toch maar niet weet te stijgen. Waarschijnlijk een mega whale die de prijs enorm drukt. Achja de enige alt waarbij ik het risico neem om tot 0 te holden. Die verkoop ik echt pas vanaf 50 cent (en dan maar een paar procent).
Ik zou voorlopig niet meer bijkopen, maar ja, we luisteren nou eenmaal niet graag naar onszelf wat sommige dingen betreft :F dus ik heb net m’n ADA porto verdubbeld O-)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
HaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:01:
[...]

misschien beter even zo uitleggen: Hoe voller de bus, hoe trager die optrekt en meer benzine gebruikt...
Ik snap deze analogie niet. De bus is in dit geval de transactie toch? Of eigenlijk; het block. Toch? En de benzine is dan het PoW?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
HaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:01:
[...]

Dus jij meent dat een block van 1 mb laten we zeggen 10 seconde duurt en 5 watt
Dat een block van 2 mb 20 seconde duurt en 10 watt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 21:16
jasper7878 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:52:
[...]

ik na 2 jaar vol in de min. ook volle bak alts. ik vraag me af of er nog wel een alt season gaat komen…..
Die kans acht ik eigenlijk toch wel aardig groot.
Maar daarvóór gaat er nog wel de zweep over en zullen er wellicht een aantal verdwijnen. Waarom ik dat denk hieronder.
Zelf zit ik er ook vrij (te) diep in. Portfolio BTC t.o.v. alts a.t.m. ca. 50-50.

Zat namelijk vanochtend toevallig net 'de grote schaal' weer eens te bekijken op de daily (soms is ff flink uitzoomen wel lekker):
http://prntscr.com/ocj8e7
Het ziet er voor de komende periode écht wel bullish uit in mijn ogen.
RSI kan prima omhoog, die zit een beetje in die channel die ik heb getekend, en MACD lijkt momenteel enorm op de MACD van vlak voor de vorige bullrun...
Ik ben van mening dat we op relatief korte termijn kanonhard omhoog gaan.

Daarom zit ik momenteel sterk te twijfelen om mijn alts toch maar met verlies van de hand te doen. Dus geheel terugstap in BTC.
Want het lijkt er nu op dat de alts keihard en nog harder gaan bloeden als BTC echt omhoog gaat, zeg richting 30k... Er komt namelijk weinig nieuw geld in de markt - als BTC stijgt dalen de alts, en andersom, als twee gekoppelde vaten.

Het lijkt er bijna op dat het 'een must' is voor BTC om een nieuwe ATH neer te zetten, om nieuw geld in de markt te trekken. En daar heeft iedere BTC bezitter belang bij.

Ervan uitgaande dat dat gaat lukken, zal vervolgens BTC weer (moeten) gaan corrigeren. Juist vanaf dát moment zie ik een altseason wel weer kunnen gaan gebeuren. Wellicht zijn er tegen die tijd een aantal alts verdampt, wat in mijn ogen niet verkeerd is. Het lijkt mij bijna nodig, zo'n scenario.

Ben benieuwd hoe het gaat lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 07:38

Bever!

3

hahaha bizarre sellwall op binance 5000 btc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Bever! schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:19:
hahaha bizarre sellwall op binance 5000 btc
Wow, wtf. word wel goed opgegeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
De whales gaan er steeds grotere bedragen er tegenaan gooien lijkt het. Gekke buy en sell walls die gewoon echt opgegeten worden.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
  • Laatst online: 26-09 16:09
Sell wall was exact 100 mil $ waard (rond de 7000 btc).

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
itguy013 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:28:
Sell wall was exact 100 mil $ waard (rond de 7000 btc).
Mt. Gox anyone?
Holy shit man wat een bedragen.. Voorlopig wordtie nog goed opgegeten ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
PHPResource schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:30:
[...]

Mt. Gox anyone?
Holy shit man wat een bedragen.. Voorlopig wordtie nog goed opgegeten ook
wat was er gebeurt als die marketsell had gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

En toen ging tether naar de klote :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
er zit gewoon 200$ verschil tussen coinbase en binance. And counting...

[ Voor 12% gewijzigd door HaruHaru op 09-07-2019 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

binanance gaat straks die 1 miljard volume daily aantikken op btc usdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Waarom doe je dat op Binance en niet op een exchange waar je direct fiat hebt? :|
Ik zou nog liever in bitcoin dan in tether zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:42
Klaas25 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:36:
Waarom doe je dat op Binance en niet op een exchange waar je direct fiat hebt? :|
Ik zou nog liever in bitcoin dan in tether zitten..
Waarom verkoop je op dit punt 7000 BTC vind ik een interessantere vraag.. Mmmmmonsterkill incoming?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
  • Laatst online: 26-09 16:09
Stokstaart schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:11:
[...]

Waarom verkoop je op dit punt 7000 BTC vind ik een interessantere vraag.. Mmmmmonsterkill incoming?
Als je een mmmmmmmmonsterkill wilt hebben, zou je toch beter een market order kunnen uitvoeren i.p.v. limit order :D

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:48
Stokstaart schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:11:
[...]

Omdat je misschien bij 6k ingekocht hebt en niet te greedy bent?

Wel goed om te zien dat die wall binnen 15min opgegeten was. Zegt ook genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:42
itguy013 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:15:
[...]

Als je een mmmmmmmmonsterkill wilt hebben, zou je toch beter een market order kunnen uitvoeren i.p.v. limit order :D
Nee, dan doe je eerst een shitload verkopen op het hoogste punt met een maker order en vervolgens dump je een tweede uuuultrakill als market order.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
@Klaas25 moest even aan jou denken. Haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7kekKJmjdW0aLZNTYXwnVmbW/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Dat er ook gewoon 100 miljoen usdt langs de zijlijn staat om die 7000 bitcoins te kopen, absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Tominatie schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:47:
Dat er ook gewoon 100 miljoen usdt langs de zijlijn staat om die 7000 bitcoins te kopen, absurd.
Fomo? Adoption?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Putin? Henk?

Maar die gozer die verkocht heeft zal wellicht een mooie profit op zijn short hebben. Toch leuk als je zelf de koers kan sturen naar de gewenste richting.

Gratis geld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Tominatie schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:51:
[...]

Putin? Henk?

Maar die gozer die verkocht heeft zal wellicht een mooie profit op zijn short hebben. Toch leuk als je zelf de koers kan sturen naar de gewenste richting.

Gratis geld
was serieus een vraag :D was benieuwd welke reden meest realistische/logische zou kunnen zijn :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
HaruHaru schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:53:
[...]

was serieus een vraag :D was benieuwd welke reden meest realistische zou kunnen zijn :D
Als je met zo’n wall de prijs naar beneden drukt moet je daar wel een belang bij hebben dus grote kans dat ‘ie short zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Als dat shorten en long gaan niet mogelijk was, was BTC denk ik al boven de 50k gegaan. Zoveel marketsells van whales die dubbel cashen met shorts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Malawolar schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:02:
Als dat shorten en long gaan niet mogelijk was, was BTC denk ik al boven de 50k gegaan. Zoveel marketsells van whales die dubbel cashen met shorts...
Zover wil ik niet gaan maar ik denk dat we wel met enige aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen stellen dat dit het toch al speculatieve karakter van BTC geen goed doet of heeft gedaan. :)

Aan de andere kant is de markt nog steeds klein genoeg om te sturen dus hoeveel invloed de Bitmexjes in deze wereld daadwerkelijk hebben valt ook nog te bezien. Positief is het voor de prijsontwikkeling maar met name stabiliteit iig niet.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Malawolar schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:02:
Naja, wachten we toch iets langer.
Die 50K gaat komen.
Mid-September.
En ik heb geen flauw benul van hoe ik daarbij kom, dus ga niet op mijn statements af beste mensen :) maar dat zou een zinnig mens sowieso niet doen...een cryptobeliever daarentegen.....:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:26:
[...]

Naja, wachten we toch iets langer.
Die 50K gaat komen.
Mid-September.
En ik heb geen flauw benul van hoe ik daarbij kom, dus ga niet op mijn statements af beste mensen :) maar dat zou een zinnig mens sowieso niet doen...een cryptobeliever daarentegen.....:D
Het zijn crypto's dus het is net zo mogelijk als onmogelijk, elke uitspraak daarover is eigenlijk een gok en het kan ook nog maar eens naar 50k schieten en binnen een X aantal uur weer terug naar huidige nivo's vallen dus je moet dan eigenlijk ook een ijkpunt vaststellen. :P

Maar goed, ik ben net als jij positief gestemd al ga ik voor de helft, 25k in augustus want september is me nog veel te ver weg. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Tominatie schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:47:
Ook dat is absurd inderdaad. Je moet trouwens ook maar de ballen hebben om minimaal 7000BTC op een exchange te hebben staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Hmmmmm 7000 BTC..... waar doet mji dat ook alweer aan denken.....

https://www.bloomberg.com...s-a-hack-of-7-000-bitcoin

;)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Binance is 2 jaar oud geworden. Ze geven aan de 25% korting met gebruik van BNB voor fee's te verlengen met een jaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
ivibes schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 15:30:
Hmmmmm 7000 BTC..... waar doet mji dat ook alweer aan denken.....

https://www.bloomberg.com...s-a-hack-of-7-000-bitcoin

;)
Wtf.. dat is wel heel bizar toevallig inderdaad. De buyers hebben in dat geval de zakken gevuld van die criminelen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ze hebben bij Binance software gemaakt die gestolen coins in de gaten houden. Wordt er ook maar 0.1 BTC van die coins naar hun verzonden wordt het automatisch geflagged en krijgt de persoon die de coins zou ontvangen ze niet. Deze software stellen ze ook beschikbaar aan andere exchanges zonder kosten. Dus best een mooie manier om het de mensen achter die coins erg moeilijk te maken. Er was van die gestolen BTC's al wat naar een exhange gegaan en die munten zijn ook direct in beslag genomen. Van gestolen BTC's afkomen gaat behoorlijk lastig worden tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

PilatuS schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 15:41:
Ze hebben bij Binance software gemaakt die gestolen coins in de gaten houden. Wordt er ook maar 0.1 BTC van die coins naar hun verzonden wordt het automatisch geflagged en krijgt de persoon die de coins zou ontvangen ze niet. Deze software stellen ze ook beschikbaar aan andere exchanges zonder kosten. Dus best een mooie manier om het de mensen achter die coins erg moeilijk te maken. Er was van die gestolen BTC's al wat naar een exhange gegaan en die munten zijn ook direct in beslag genomen. Van gestolen BTC's afkomen gaat behoorlijk lastig worden tegenwoordig :)
met een paar mixers en coinjoins ben je toch redelijk onzichtbaar of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
PilatuS schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 15:41:
Tja leuk voor de buhne maar alles valt te omzeilen natuurlijk. Desalniettemin +1 voor de poging van Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 15:46:
[...]

met een paar mixers en coinjoins ben je toch redelijk onzichtbaar of niet?
Ook dat is te volgen, maar het helpt inderdaad wel.

Zie hier de Mt.Gox coins.

https://wizsec.jp/images/theft_flow.svg
PHPResource schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 15:48:
[...]

Tja leuk voor de buhne maar alles valt te omzeilen natuurlijk. Desalniettemin +1 voor de poging van Binance.
Het is inderdaad niet de oplossing, maar het helpt :)

[ Voor 31% gewijzigd door PilatuS op 09-07-2019 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Krijg nou wat, de Bitcoin als safe haven in een Televaag beurs artikel???
Beurs vreest dat rentedroom uiteen spat
Door REDACTIE DFT

Updated 26 min geleden
27 min geleden in FINANCIEEL
Hier staat het volgende..amazing
Nijkamp ziet dat beleggers hun voorzorgsmaatregelen hebben getroffen: „Defensieve waarden als Wolters Kluwer, Unilever, Nestlé en ’veilige havens’ als bitcoin, Duitse staatsobligaties en goud zijn allemaal populair.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
RaptorXS schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:02:
Krijg nou wat, de Bitcoin als safeheaven in een Televaag beurs artikel???

[...]

Hier staat het volgende..amazing

[...]

De wonderen zijn de wereld nog niet uit :)
Bitcoin een safehaven noemen, dan spoor je momenteel niet. Het is en blijft een markt met een hoog speculatie gehalte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PHPResource schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:04:
[...]

Bitcoin een safehaven noemen, dan spoor je momenteel niet. Het is en blijft een markt met een hoog speculatie gehalte.
Er is gewoon teveel "werkloos" geld op de wereld waarmee mensen rendement willen maken.
Met "dank" aan oa de ECB die moeiteloos de rente op nul houden en grote hoeveelheden geld bijdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
PHPResource schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:04:
[...]

Euhm... Vanuit de korte termijn gedacht niet nee maar BTC heeft door de jaren laten zien elke keer hogere waardes te noteren dus vanuit dat perspectief is het niet eens zo'n gekke 'belegging'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Crypts schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:22:
[...]

Euhm... Vanuit de korte termijn gedacht niet nee maar BTC heeft door de jaren laten zien elke keer hogere waardes te noteren dus vanuit dat perspectief is het niet eens zo'n gekke 'belegging'. :)
Natuurlijk, en dat is ook de reden dat jij en ik er vol in zitten. Maar dat maakt het zeker nog geen safe haven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
PHPResource schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:22:
[...]

Natuurlijk, en dat is ook de reden dat jij en ik er vol in zitten. Maar dat maakt het zeker nog geen safe haven
Dat laatste is ook wat overdreven maar ja Televaag he? Ik denk overigens dat er best een aanzienlijk percentage mensen uit de 'oude' beleggingswereld' geloven in het concept en waarde of ze er nu wel of niet in zitten. Enkel geloven is alleen niet genoeg om ook daadwerkelijk in te stappen, met stijgingen zoals we nu zien al helemaal niet. Leuk voor degenen die de golf meepakken maar je weet ook dat andersom dus ook nog steeds mogelijk is en nog veel harder kan gaan en dat weten zij ook. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:43
Ik denk toch dat het bij veel beleggers jeukt. Geld dat min of meer liquide moet blijven zonder rente op een spaarrekening laten staan, compleet werkeloos dus in feite, dat voelt gewoon verkeerd. Gaat zelfs op voor het bescheiden spaarpotje van mijn eigen huishouden. Dan toch maar een deel in BTC, met een zeker risico maar in elk geval wel kans op rendement.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:37:
[...]

Het zijn crypto's dus het is net zo mogelijk als onmogelijk, elke uitspraak daarover is eigenlijk een gok en het kan ook nog maar eens naar 50k schieten en binnen een X aantal uur weer terug naar huidige nivo's vallen dus je moet dan eigenlijk ook een ijkpunt vaststellen. :P

Maar goed, ik ben net als jij positief gestemd al ga ik voor de helft, 25k in augustus want september is me nog veel te ver weg. :+
25k op 25 augustus :)
Dan ben ik jarig en als dat dan ook gebeurt, trakteer ik het hele forum op een stuk vlaai. Wel naar Zuid-Limburg afreizen :)
En alleen @Slux krijgt er ook een treinkaartje bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:29:
[...]

Dan ben ik jarig en als dat dan ook gebeurt, trakteer ik het hele forum op een stuk vlaai. Wel naar Zuid-Limburg afreizen :)
Deal :) en zuid Limburg is geen straf om te komen.. Nu nog die 25k bereiken :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
JoebarRC schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:44:
[...]

Deal :) en zuid Limburg is geen straf om te komen.. Nu nog die 25k bereiken :9
Geen straf maar wel een pokke end rijden dus als Ali er nog een koud biertje bij doet zeg ik ook deal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 00:10
[...]

Voor mij gelukkig niet heel ver. :)

Ik heb trouwens de Coinbase Card ontvangen, ik geloof dat jij die ook had aangevraagd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ASW1 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:29:
Ik denk toch dat het bij veel beleggers jeukt. Geld dat min of meer liquide moet blijven zonder rente op een spaarrekening laten staan, compleet werkeloos dus in feite, dat voelt gewoon verkeerd. Gaat zelfs op voor het bescheiden spaarpotje van mijn eigen huishouden. Dan toch maar een deel in BTC, met een zeker risico maar in elk geval wel kans op rendement.
Beleggers hebben het geld in aandelen zitten en niet op de spaarrekening, anders waren het geen beleggers.

De meeste beleggers zijn opzoek naar iets met een klein risico. Dat geeft een kleiner rendement, maar ook minder zorgen. BTC is extreem risicovol. Er hoeft maar iets goed fout te gaan en koers gaat kapot. Bij wat saaie bedrijven is de kans op een grote crash heel klein, helemaal als je alles goed verdeelt. Tuurlijk komt er eens een crisis en dan zakt alles flink, maar de grote saaie bedrijven herstellen wel weer. Bij BTC is het maar de vraag wat het over 5 jaar of 10 jaar waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00

gws24

Thinking is hard!

Crypts schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:52:
[...]

Geen straf maar wel een pokke end rijden dus als Ali er nog een koud biertje bij doet zeg ik ook deal. :P
Dit dus, laat die vlaai maar zitten maar een koud biertje :9

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
PilatuS schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 17:05:
[...]

Beleggers hebben het geld in aandelen zitten en niet op de spaarrekening, anders waren het geen beleggers.

De meeste beleggers zijn opzoek naar iets met een klein risico. Dat geeft een kleiner rendement, maar ook minder zorgen. BTC is extreem risicovol. Er hoeft maar iets goed fout te gaan en koers gaat kapot. Bij wat saaie bedrijven is de kans op een grote crash heel klein, helemaal als je alles goed verdeelt. Tuurlijk komt er eens een crisis en dan zakt alles flink, maar de grote saaie bedrijven herstellen wel weer. Bij BTC is het maar de vraag wat het over 5 jaar of 10 jaar waard is.
Negatieve spaarrente komt eraan. Dan is btc opeens een optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
gws24 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 17:12:
[...]
Ho ho, een goed stukkie vlaai sla ik niet af en als jij niet wil dan is een tweede stukje ook welkom. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik kom er niet aan uit met blockchain.com. Ooit heb ik daar eens wat BTC gestald en wil de BTC nu benaderen met een andere wallet app. Bij blockchain.com staat bij wallet & adresses twee categorieën: Bitcoin Wallets en imported Bitcoin Addresses.

Bij Bitcoin wallets is alles leeg, staat geen saldo vermeld. Bij Imported Bitcoin addresses wel. Makkelijkste zou zijn: privatekey pakken en importeren in andere app. Maar als ik dat doe zegt de app dat het saldo nul is. Ook als ik de backup phrase gebruik wordt er gezegd dat het saldo nul is.

Waar staat nu de BTC? Blijkbaar toch op 'iets' bij blockchain.com? Of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:52:
[...]

Ok. Wel Brand he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
gws24 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 17:12:
[...]
Ok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Falcoo schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 16:54:
[...]

Voor mij gelukkig niet heel ver. :)

Ik heb trouwens de Coinbase Card ontvangen, ik geloof dat jij die ook had aangevraagd toch?
Yes, ben pas vrijdag thuis en hij ligt voor me klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Of ja, @Crypts eigenlijk had ik moeten zeggen dat je een kopje thee kunt krijgen _O-

Kun je voortaan je laatste post editen ipv meerdere reacties onder elkaar te plaatsen? Thanks!

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 09-07-2019 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
[...]

Dat word een top fuif. Mogen damage en turbo puppy ook komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
PilatuS schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 17:05:
[...]

Hoe kom je daar nu bij?
Je kunt beleggen in vastgoed, deposito's, al dan niet vrij verhandelbare aandelen in bedrijven, goederen etc.
Beleggers doen aan risicospreiding.
Zaken als deposito', vastgoed of niet beursgenoteerde aandelen zijn weinig liquide dwz niet zo makkelijk in fiat om te zetten.
Beleggers willen altijd een deel in makkelijk liquide te maken beleggingen hebben zitten voor als er ineens geld nodig zou zijn, dus hebben ze ook spaargeld, beursgenoteerde aandelen of edelmetaal en nu ook btc. Je koopt het misschien wel als langetermijninvestering, maar als het nodig is dan zet je het direct om in fiat en staat het morgen op je betaalrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00

gws24

Thinking is hard!

Machlah schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 18:20:
[...]

Neem aan van wel maar volgens mij is Turbo Puppy crypto een beetje zat:
Turbo-Puppy in "Feedback op het cryptocurrency forum".
Goedemorgen Oisyn.

Zou je mij maandagavond rond een uur of 20:00 /21:00 weer de permaban willen toewijzen?

Ik ben voorlopig weer volledig klaar met tweakers en veel gelukkiger met een ban dan zonder een ban.

Indien en voorzover mogelijk. Wanneer je al mijn posts in 1 klap kunt verwijderen tezamen met mijn account, dan geniet dat de voorkeur. Ik denk dat dit gewoon mijn type forum niet is. :/

Ik zou het bijzonder op prijs stellen als laatstgenoemde optie tot de mogelijkheden behoort.

Met vriendelijke groet,
Peter
Hij heeft nog een aantal post die dag maar sindsdien niet meer gezien.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ASW1 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 18:26:
[...]
Hoe kom je daar nu bij?
Puur om aan te geven dat beleggers mensen zijn die het geld niet als spaargeld hebben. Waar dat geld dan in zit staat er los van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Machlah schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 18:20:
[...]

Yes.
BTC 25K op of voor 25.08.2019, en we maken er een klein topfeestje van.

En we zitten al op de helft he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
gws24 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 18:30:
[...]

Neem aan van wel maar volgens mij is Turbo Puppy crypto een beetje zat:
Turbo-Puppy in "Feedback op het cryptocurrency forum".

[...]

Hij heeft nog een aantal post die dag maar sindsdien niet meer gezien.
Oef wat een frustratie zit daarin verwerkt.. Mogelijk door een hoop verloren spaarcentjes? Zou ik persoonlijk vervelend vinden.. ik gun oprecht elke cryptotweaker een hoop gains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
PilatuS schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 18:31:
[...]

Puur om aan te geven dat beleggers mensen zijn die het geld niet als spaargeld hebben. Waar dat geld dan in zit staat er los van.
Het geld van belegers zit daar waar het veilig is en waar het rendement oplevert. Dat het rendement op dit moment niet in de spaarrekening zit lijkt me duidelijk , maar in de jaren 80 was dat wel anders. Maar nog steeds heeft iedere belegger een percentage zitten waar het makkelijk beschikbaar is zoals o.a. de spaarrekening, dat is onderdeel van het portfolio. Je kunt niet zeggen dat beleggers niet sparen, ik denk zelf dat er geen belegger is zonder spaarrekening. Het is een onderdeel van het geheel van rendement zoeken en risocospreiding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Oef. Heb een lichte voorkeur voor Alfa of Hertog Jan maar na een rit vanuit Midden-Nederland ga ik niet al te moeilijk doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
ASW1 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:05:
[...]

Het geld van belegers zit daar waar het veilig is en waar het rendement oplevert. Dat het rendement op dit moment niet in de spaarrekening zit lijkt me duidelijk , maar in de jaren 80 was dat wel anders. Maar nog steeds heeft iedere belegger een percentage zitten waar het makkelijk beschikbaar is zoals o.a. de spaarrekening, dat is onderdeel van het portfolio. Je kunt niet zeggen dat beleggers niet sparen, ik denk zelf dat er geen belegger is zonder spaarrekening. Het is een onderdeel van het geheel van rendement zoeken en risocospreiding.
Klopt helemaal.
Ik beleg al een tijdje direct in aandelen;
Maar ik heb ook goud en uiteraard crypto, een deel in een beleggingsfonds, een stuk grond en inderdaad gewoon een spaarrekening.
Er zijn genoeg andere mogelijkheden, en het totale geld dat in ‘crypto’ belegd is, is nog een schijntje vergeleken met het totaal belegd vermogen op deze wereld...de Noren alleen al beheren zo’n 1000 miljard...dus er kan nog heel, heel veel geld naar crypto vloeien...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:13:
[...]

Klopt helemaal.
Ik beleg al een tijdje direct in aandelen;
Maar ik heb ook goud en uiteraard crypto, een deel in een beleggingsfonds, een stuk grond en inderdaad gewoon een spaarrekening.
Er zijn genoeg andere mogelijkheden, en het totale geld dat in ‘crypto’ belegd is, is nog een schijntje vergeleken met het totaal belegd vermogen op deze wereld...de Noren alleen al beheren zo’n 1000 miljard...dus er kan nog heel, heel veel geld naar crypto vloeien...
Altijd weer die noren

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik zit juist wel 100% in crypto maar dat heeft een andere reden, wel ben ik naar grond aan het kijken. Niet alleen om iets tastbaars te hebben maar ook geeft het ietsjes meer rust en de mogelijkheid het ook echt te kunnen gebruiken. :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:20:
Ik zit juist wel 100% in crypto maar dat heeft een andere reden, wel ben ik naar grond aan het kijken. Niet alleen om iets tastbaars te hebben maar ook geeft het ietsjes meer rust en de mogelijkheid het ook echt te kunnen gebruiken. :)
Dat komt goed uit, heb nog een 70 liter zak potgrond liggen. Omdat jij het bent; 5 LTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ASW1 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:05:
[...]

Ik vind niet dat je de spaarrekening een belegging kan noemen. Ik zie dat toch als in iets investeren, wat dat dan ook mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
PilatuS schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:25:
[...]

Ik vind niet dat je de spaarrekening een belegging kan noemen. Ik zie dat toch als in iets investeren, wat dat dan ook mag zijn.
Het wordt een beetje semantisch, maar feitelijk is het gewoon het wegleggen van geld. Ik zie het zelf ook als onderdeel van het geheel, ik heb vastgoed, spaargeld en crypto maar ik zie het feitelijk als één grote berg. Maar misschien kijkt inderdaad niet iedereen er zo tegen aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:24:
[...]

Dat komt goed uit, heb nog een 70 liter zak potgrond liggen. Omdat jij het bent; 5 LTC.
Wat ben je toch ook een lieverd maar dat wisten we al. :D Doe minimaal maal factor 10 en in m2 ipv liter, buiten Nederland en ik geef je er zelfs een veelvoud van die 5 LTC voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 18:12
Langzaam zakken alle shitcoins de afgrond in, goed om te zien. Vet naar 56 sats, Ncash naar 19. Verge 60. Deze lijken nu echt totaal door de bodem te zijn gezakt, Verge en Vet hebben heel lang rond de 100 sats gebungeld.

Ook coins die ik een warm hart toedraag zoals ZIL, SiaCoin, Wanchain zijn nu echt serieus door de ondergrens aan het gaan.

[ Voor 22% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-07-2019 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:22
TuutjDrie schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:41:
Langzaam zakken alle shitcoins de afgrond in, goed om te zien. Vet naar 56 sats, Ncash naar 19. Verge 60. Deze lijken nu echt totaal door de bodem te zijn gezakt, Verge en Vet hebben heel lang rond de 100 sats gebungeld.

Ook coins die ik een warm hart toedraag zoals ZIL, SiaCoin, Wanchain zijn nu echt serieus door de ondergrens aan het gaan.
Het maakt niet zoveel uit zolang die sh!tcoins in dollar waarde niet mee zakken. Dan wordt het pas een happening. Als je een beetje common sense hebt koop je nu toch geen enkele Alt? Long live the BTC king...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
TuutjDrie schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:41:

Kwestie van tijd voordat het geld op is bij die projecten. Zullen de komende twee jaar wel een hoop coins op deadcoins.com komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:48:
[...]

Het maakt niet zoveel uit zolang die sh!tcoins in dollar waarde niet mee zakken. Dan wordt het pas een happening. Als je een beetje common sense hebt koop je nu toch geen enkele Alt? Long live the BTC king...
Hmm, slux koopt net een bag Litecoins.... maar ik heb geen common sense ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:22
Slux schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:54:
[...]

Hmm, slux koopt net een bag Litecoins.... maar ik heb geen common sense :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik twijfel ook nog om er gewoon een extra dikke bag Ada bij te halen..... wie houdt me tegen?
8)7

[ Voor 11% gewijzigd door iVibes op 09-07-2019 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
Ik keek net weer eens bij FUN, nou als je daar bagholder van bent is er weinig fun meer aan zeg :X Volgende de-list van Binance? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
ivibes schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 20:24:
Ik twijfel ook nog om er gewoon een extra dikke bag Ada bij te halen..... wie houdt me tegen?
8)7
Ik niet, als jij ze over een paar weken weer voor 0.065 USDT aan mij doorverkoopt vind ik het prima :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
8)7
Ik niet, heb ik vandaag ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 20:35:
[...]

Ik niet, als jij ze over een paar weken weer voor 0.065 USDT aan mij doorverkoopt vind ik het prima :)
Ik kan me niet helemaal vinden in je voorstel...... en m'n moeder zegt; "niet doen".....
dus....... :)

edit:
heb trouwens een sell order klaarstaan op 12.6k en een beetje, maar die wil niet echt aangetikt worden....

[ Voor 15% gewijzigd door iVibes op 09-07-2019 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
8)7
Je zou zeggen een koopje, 650 sats nog maar. Ik heb massaal ingekocht een hele tijd terug rond de 8 cent, toen ging ie naar boven de 10 cent, niks verkocht, nu zit die weer rond de 8. Wil maar niet echt vlotten, maar zolang we nog geen dik verlies staan kan het me niet heel erg boeien. Alleen had ik het in BTC gezet dan was het nu een keer zoveel waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:54:
[...]

Hmm, slux koopt net een bag Litecoins.... maar ik heb geen common sense ;(
Same here. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Malawolar schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 20:43:
[...]

Je zou zeggen een koopje, 650 sats nog maar. Ik heb massaal ingekocht een hele tijd terug rond de 8 cent, toen ging ie naar boven de 10 cent, niks verkocht, nu zit die weer rond de 8. Wil maar niet echt vlotten, maar zolang we nog geen dik verlies staan kan het me niet heel erg boeien. Alleen had ik het in BTC gezet dan was het nu een keer zoveel waard :+
Begin juni ook al vrij fors ingekocht (15k stuks) en sindsdien slaap ik bij het leger des heils...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb er maar een paar binnen, de rest staat nog open op coinbase

Open
Buy
105.85

Buy
106.23

En jij hebt wel meer common sense dan me hoor, wie niet eigenlijk :P
Ja de personen die op mijn blacklist staan :X

[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 09-07-2019 20:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
Afgelopen 3 maanden niks meer bijgekocht, heb mijn geld aan vakantie, nieuwe mtb en andere leuke dingen uitgegeven :)

Geen spijt van nog. Heb er dan ook al wel genoeg inzitten ook.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:32
Also here >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Nou gooi op, heb er twee handjes vol van op €107,03 en bijna 4,5 handjes vol op €107,13 maar ik heb ze al wat eerder op de dag ingekocht. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ach, wat maakt het ook uit, ook een stapel ADA gehaald. Meestal denk ik dat het bijna tijd wordt om in een coin te stappen, dan wil ik x dagen wachten op een verdere daling en op x-1 stijgt hij 10%. Nu ben ik dat of voor, of ik lift lekker mee naar beneden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Armo
  • Laatst online: 21:48
Altcoins market cycle

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6xK2EUcjoo2XgB7eZ9v8KZJ3/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Armo op 09-07-2019 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Oh.. met deze schaal hebben we nog een jaar of 5 voordat we flink rekt gaan :) . genoeg mogelijkheden dus nog
Pagina: 1 ... 20 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!