[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.542 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
ScreamGT schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:55:
Moeder Maria.

Gisteren stond ik op het punt om 4k aan BTC te kopen, kon alleen niet omdat Litebit account niet geverifieerd was, lucky me! Eens kijken waar dit heen gaat, ik wacht in iedergeval nog even met kopen :+
Gewoon in stukjes kopen. DCA. Niet denken dat je de bodem kan voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
bie100 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:36:
[...]

als iedereen verkoopt maar ook niks meer koopt schiet je er ook geen reet mee op
Heb toch het idee dat de meesten hierboven met een flinke portefeuille aan shitcoins/BTC zitten en in een droomwereld leven van alsmaar stijgende koersen. Het is sinds dec 2017/jan 2018 wel duidelijk dat de big boys iedereen manipuleren wanneer het hen uitkomt, als het stijgt neemt het gros geen winst en als het daalt dan is het glas gelijk halfleeg.

En als iedereen verkoopt, komt er vast wel weer een V shape recovery als de hebzucht de overhand krijgt. Gewoon niet HODL-en in een dalende markt is toch niet zo moeilijk te bedenken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Note to past self: koop zonnenpanelen, geen crypto.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Elke dag word ik nu wakker met een glimlach. De paniek die toe slaat, druk praten over grafieken en lijntjes tekenen, allerlei gesprekken voeren dat die niet lager zal gaan. Great day,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Sahara schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:59:
[...]

Heb toch het idee dat de meesten hierboven met een flinke portefeuille aan shitcoins/BTC zitten en in een droomwereld leven van alsmaar stijgende koersen. Het is sinds dec 2017/jan 2018 wel duidelijk dat de big boys iedereen manipuleren wanneer het hen uitkomt, als het stijgt neemt het gros geen winst en als het daalt dan is het glas gelijk halfleeg.

En als iedereen verkoopt, komt er vast wel weer een V shape recovery als de hebzucht de overhand krijgt. Gewoon niet HODL-en in een dalende markt is toch niet zo moeilijk te bedenken..
Wel opvallend dat jij vaak enkel post wanneer de koersen rood zijn. Ik baal ervan dat er soms van die posts zijn waarbij anderen het in je gezicht willen wrijven dat je maar had moeten verkopen net als ik. Of ik hoop dat de koers nog veeeel verder zakt want daar ben ik gebaat bij. :-(

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Pelox schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:01:
Note to past self: koop zonnenpanelen, geen crypto.
Euuhhh note to you.... zonnepanelen kunnen ook dalen hè!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/78YNAO8.jpg

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
iVibes schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:06:
[...]

[Afbeelding]
-O-

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:10
Die grote groene dildo zou vandaag moeten komen.... Toch...?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

iVibes schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:06:
[...]

[Afbeelding]
Ik laat de buren lekker de kachel stoken :9. Bespaard weer

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 22-11-2019 12:20 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Adarkar schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:15:
Die grote groene dildo zou vandaag moeten komen.... Toch...?
De Track&Trace code geeft aan dat de bezorger vertraagd is en de leverdatum/tijd onbekend is... :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
PHPResource schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:04:
[...]

Wel opvallend dat jij vaak enkel post wanneer de koersen rood zijn. Ik baal ervan dat er soms van die posts zijn waarbij anderen het in je gezicht willen wrijven dat je maar had moeten verkopen net als ik. Of ik hoop dat de koers nog veeeel verder zakt want daar ben ik gebaat bij. :-(
Ik ben consequent met m'n posts over lager inkopen en heb veel geduld daarvoor en voor het overige iedereen zit er hier in om er beter van te worden, maar als het daalt en het daalt al meerdere dagen dan zou je toch kunnen concluderen dat je niet moet vasthouden en daarmee je verliezen te laten oplopen. Als je dit persoonlijk opvat, is dat niet mijn bedoeling. Maar na 2 jaar crypto denk ik dat bepaalde patronen zich herhalen en herhalen, zowel met stijgingen als dalingen, zonde om dan te hopen op een stijging terwijl de grafiek blijft dalen.

En eerlijk gezegd heb ik sinds september niet veel gepost hier en al helemaal niet getrade, had toen 1 short positie bij Bybit te vroeg gesloten op 10.9k) en daarna niks meer getrade omdat het teveel tijd opslokte en ik crypto moe was. Maar deze dalende koersen doen mij goed, kan ik mogelijk in de nabije toekomst alsnog inslaan met m'n Binance pot (al die tijd staan die in allerlei stable coins).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

De prijs is nu 2x zo hoog als FEB 2019... hahaha

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 22-11-2019 12:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PHPResource schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:04:
[...]

Ik baal ervan dat er soms van die posts zijn waarbij anderen het in je gezicht willen wrijven dat je maar had moeten verkopen net als ik. Of ik hoop dat de koers nog veeeel verder zakt want daar ben ik gebaat bij. :-(
Om heel eerlijk te zijn ben ik bijvoorbeeld best tevreden met deze daling, en dat zeg ik niet om iemand in z'n gezicht te willen wrijven maar omdat iedereen z'n eigen strategie heeft. Ik ben blij met de inkopen die ik gisteren en vandaag heb kunnen doen, m'n BTC potje is weer een stukje groter. En misschien kan ik morgen nog goedkoper inkopen, so be it...

En als er dan één en al groene kaarsen zijn is iedereen vol euforie, en als er vervolgens flinke rode candles zijn is bitcoin opeens waardeloos en zo goed als dood. Dit is crypto mensen, deal with it..... in your own way....

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 22-11-2019 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik moet eerlijk zeggen dat als je hebt gehold vanaf 2017, de 3k bodem hebt meegemaakt, toen boven de 12k ook niet met de vingers aan de knoppen hebt gezeten en ook nu nog steeds door hold, ik daar ook wel respect voor heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:34

Qwerty-273

Meukposter

Sahara schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:18:
maar als het daalt en het daalt al meerdere dagen dan zou je toch kunnen concluderen dat je niet moet vasthouden en daarmee je verliezen te laten oplopen.
Het is heel menselijk om een verlies te vermijden. Er zit bij de meeste mensen een sprankje hoop wat je weerhoudt om "te snel" verlies te nemen. En daarna wordt het verlies "te groot" en springt de hoop in om langer te wachten om na verloop van tijd toch weer winst te pakken (ook daar speelt de geschiedenis van koersverloop mee, die gaat toch op een gegeven moment omhoog) al is dan je rendement behoorlijk ruk.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:06:
[...]
1) Bij welke partij moet ik zijn? Ik begrijp dat je tegenwoordig vrij veel persoonsgegevens moet overhandigen voor je zomaar crypto's uit kan wisselen voor euros.
Je kan via een broker gaan, dan is je prijs wat minder maar wel sneller, of via een exchange. Dan moet je idd kopie paspoort en evt nog andere dingen laten zien, wel goedkopere transactiekosten en betere koers. Bij kraken kost een SEPA transfer €0.09, worden meestal binnen een paar uur op werkdagen uitgevoerd.
2) Hoe krijg ik mijn bitcoins van mijn wallet naar die partij? Ik begrijp dat je tegenwoordig moet betalen om je transactie met de volgende block mee te krijgen.
Voor multibit classic heb ik dit gevonden: https://bitcointalk.org/index.php?topic=3148394.0, maar geen idee, heb weinig ervaring met software wallets. Voor je iets doet, maak backups van je hele wallet!
3) wat gaat dit grapje me ongeveer kosten? 0.15BTC is nu pak hem beet 900 euro, hoeveel daarvan verdampt aan transactiekosten e.d. voor het in euro's op mijn rekening staat?
Over fees, afgelopen week zijn er een paar 100 MB aan 1 sat/byte transacties nog doorheen gegaan. De mempool is niet zo druk, dus je kan hem met een lage fee ook wel versturen. Duurt alleen wellicht een dagje ofzo. Zie ook https://jochen-hoenicke.de/queue/#1,24h. Maar als je weinig inputs hebt, maar het niet zoveel uit, misschien een euro meer of minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zow slux heeft weer eens een paar mooie trades gedaan de laatste dagen :N
Bijna rekt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat een geweld zeg. Manmanman. Ik blijf mooi aan de zijlijn even toe kijken. Kan nog wel veel verder naar beneden. Elke keer als je denkt hij zal toch niet verder gaan? Dan gebeurt het wel.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
DAMAGE schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:08:
Wat een geweld zeg. Manmanman. Ik blijf mooi aan de zijlijn even toe kijken. Kan nog wel veel verder naar beneden. Elke keer als je denkt hij zal toch niet verder gaan? Dan gebeurt het wel.
Weet je nog dat je eerder deze week zei dat de 8k wel goede support bood? En dat ik aangaf dat hoe vaker die getest zou worden des te groter de kans was dat die eraan zou gaan? :)

De 6k is ook nog prima haalbaar voor Bitcoin en daarna 3k OF terug naar >14k ook. Geen vanzelfsprekendheid, maar het kan gewoon alle kanten op en geen niveau is te laag of te hoog. Zo sta ik er in ieder geval in, ik schrik daarom ook niet meer van dergelijke rode candles. Sterker nog, gisteravond een short geopend en vanochtend met +37% afgesloten op koersdoel. Had meer kunnen zijn, maar ik ging er niet van uit dat de 7k ook al direct zou worden aangetikt. In een dalende markt valt ook geld te verdienen. En natuurlijk had het ook de andere kant op kunnen gaan, zoals eerder deze week aangegeven jas ik ook vaak mijn tegoeden op ByBit er al doorheen voordat de move komt waar ik op zat te wachten, gelukkig deze keer wél goed gegokt :)

Verder zit ik nu een week in fiat, ook de hodl pot afgelopen weekend toch maar naar fiat omgezet. De volgende keer pak ik het waarschijnlijk weer precies verkeerd om aan, of over 2 uur komt er een 2k groene candle en dan mis ik de boot. Soms zit het mee, soms zit het tegen, maar wat een feit is, is dat het hier geen aandelen maar cryptocurrency betreft, de bodem is zoals hier gisteren door iemand werd genoemd niet 6k of 3k, maar 0. Niet morgen, maar kan ooit wel gebeuren, ik kijk er niet van op, net als dat Bitcoin over een paar maanden misschien wel op 100k kan staan.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 20:46
Slux schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:59:
Zow slux heeft weer eens een paar mooie trades gedaan de laatste dagen :N
Bijna rekt *O*
je zal niet de enige zijn die bijna rekt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro net als met resistance he, hoe vaker die aangetikt wordt, hoe groter het geweld vaak is dat het er doorheen gaat. Zo is dat met de support natuurlijk ook. Een bijzondere markt blijft dit. Op dagen als deze is het heel makkelijk om je down te voelen. Maar het is net wat je zegt. De ene keer zit het mee, de andere keer zit het tegen. Je moet er maar weer mee om kunnen gaan. Deze markt blijft ook wel. Daar ben ik van overtuigd. Dat is ook de reden dat ik wil blijven leren hoe alles werkt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
DAMAGE schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:55:
@Taro Dat is ook de reden dat ik wil blijven leren hoe alles werkt.
Dat kan ik je ook zo wel uitleggen hoor.

Je stopt je geld erin, floep helft weg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Nu is het zeker echt te laat voor een short?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 20:46
Bartvandelaar schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:09:
Nu is het zeker echt te laat voor een short?
nee joh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Die vieze smerige scam ponzi coin genaamd bitcoin

THE FINAL REKT 😭 🔫 💀

[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 22-11-2019 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
-O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wie stapt er mee in de berenboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09:06
Heb besloten even geen geld in crypto te duwen, lekker HODL.
Maar met deze koersen is het wel erg aantrekkelijk om nog een paar k in BTC te duwen :F

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Gelukkig kunnen we het met deze volatiliteit maandag wel weer over de cme futures gap maffia hebben wrs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Wat is nou eigenlijk de reden dat we zo dipje hebben ? ik zag iets voorbij komen dat de miners bezig zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 19:01
Slux schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:49:
Wat is nou eigenlijk de reden dat we zo dipje hebben ? ik zag iets voorbij komen dat de miners bezig zijn ?
Ja zeg het maar.. Vertrouw persoonlijk weinig op verklaringen na een dip of pump. In dit geval inderdaad berichten over capitulerende miners en verschillende regio's in China die beperkende maatregelen mbt crypto hebben aangekondigd.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Stokstaart Precies. 2017 zou roepen: FUDDDD!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Staat wat mij betreft ook volledig los van de miners, kijk maar naar de 1D/1W charts, het beeld van de afgelopen dagen past daar prima bij.

Op de 1W chart ligt de MA99 op 7.456. Met een beetje geluk weet Bitcoin weer naar die regionen op te krabbelen, zo niet, dan is de 6.500 maar zo de volgende tussenstop.

Beetje overmoedig geworden, maar bedrag viel gelukkig mee :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TuP0Evh6K4J8trb7rxDii8Vb/full.png

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 22-11-2019 18:50 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-09 23:59

raq

The_Goat schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:24:
Gelukkig kunnen we het met deze volatiliteit maandag wel weer over de cme futures gap maffia hebben wrs
Ja die hebben zich een weekje vergist, 29ste lopen ze pas af.

Indien we nog een weekje omlaag gaan heb ik de koopordertjes klaarstaan tussen de 4.5k eur en 6k eur

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Taro schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:43:
Staat wat mij betreft ook volledig los van de miners, kijk maar naar de 1D/1W charts, het beeld van de afgelopen dagen past daar prima bij.

Op de 1W chart ligt de MA99 op 7.456. Met een beetje geluk weet Bitcoin weer naar die regionen op te krabbelen, zo niet, dan is de 6.500 maar zo de volgende tussenstop.

Beetje overmoedig geworden, maar bedrag viel gelukkig mee :D
[Afbeelding]
Krijg jij die iOS app van bybit aan de praat? Mij lukt het op een of andere manier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bartvandelaar schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:23:
[...]

Krijg jij die iOS app van bybit aan de praat? Mij lukt het op een of andere manier niet.
Gewoon in de browser tot nu toe. Zal binnenkort de App wel even proberen, zou fijn zijn als je niet iedere keer opnieuw hoeft in te loggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.bright.nl/sites/default/files/styles/liggend/public/content/images/2019/11/22/tesla-cybertruck.jpg

Daar gaan je tesla aandelen @Taro...

Verkopen, gauw!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:39:
[Afbeelding]

Verkopen, gauw!
Gisteren vooraf 50% verkocht met mooie winst, de rest hodl ik maar (maar staan nog wel in de plus) :)

Vergis je overigens niet in hoeveel mensen wél positief zijn en wat de doelgroep is: Texanen. Ook in het Tesla topic hebben een aantal mensen al een aanbetaling gedaan. Elon durft tenminste wel, je kunt ook VW Golf versie #36 uitbrengen met nagenoeg geen vernieuwing... Dat ding gaat harder verkopen dan iedereen verwacht.

Mijn zoontjes vinden hem ook cool.

Je bent een oude l*l @Verwijderd :D

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 22-11-2019 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik had nog een bericht van Tesla verwacht dat het een geintje was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik vond Elon ook wel vrij cool blijven met "hier hebben we een verbeterpuntje"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:45:
[...]

Gisteren vooraf 50% verkocht met mooie winst, de rest hodl ik maar (maar staan nog wel in de plus) :)

Vergis je overigens niet in hoeveel mensen wél positief zijn en wat de doelgroep is: Texanen. Ook in het Tesla topic hebben een aantal mensen al een aanbetaling gedaan. Elon durft tenminste wel, je kunt ook VW Golf versie #36 uitbrengen met nagenoeg geen vernieuwing... Dat ding gaat harder verkopen dan iedereen verwacht.

[Twitter]
Mijn zoontjes vinden hem ook cool.

Je bent een oude l*l @Verwijderd :D
Haha sad but true :+

Het wordt ook een hele betaalbare Tesla, met een instapmodel van 39.000 dollar.

Dat de kids hem vet vinden snap ik wel, eindelijk een auto die je makkelijk spot on kunt tekenen als groep drie leerling :+

De auto, ok, kan, smaken verschillen. Maar de presentatie was een ramp met het onbreekbare glas 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:00:
[...]

Haha sad but true :+

Het wordt ook een hele betaalbare Tesla, met een instapmodel van 39.000 dollar.

Dat de kids hem vet vinden snap ik wel, eindelijk een auto die je makkelijk spot on kunt tekenen als groep drie leerling :+

De auto, ok, kan, smaken verschillen. Maar de presentatie was een ramp met het onbreekbare glas 8)7
Was het niet gewoon een marketing stunt ? ook bijzonder als hij er ook echt zo gaat uit zien want ik vraag me af hoe iemand achterin moet zitten.

Ziet er allemaal erg conceptachtig en snel in elkaar geflanst uit voor mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:00:
[...]
Tjah, ik weet nog hoe de grootse introductie van de iPhone X verliep, met Face unlock die het op dat moment op het podium niet deed. Men had vooraf te vaak geprobeerd, waardoor Tim Cook een pincode moest invoeren... Ze hebben er geen telefoon minder door verkocht.

Shit happens, het is maar net hoe je daar mee om gaat.

Ik merk om mij heen dat mensen ook heel wisselend op de eerste indruk van mijn auto reageren, maar na één keer optrekken in ~3.3 seconden naar de 100 en de opties te laten zien is men verkocht. "En hoeveel range heb je dan? Hoe vaak moet je onderweg opladen?" - >500 km en nog nooit onderweg geladen. - "Oh, echt? Dat is nog best wel veel...". En op Facebook van die ras zeikerds over kabels over de stoep, ontbrandende auto's, heel apart hoe de wereld tegen verandering en vooruitgang is en met allemaal slechte argumenten komt. Waarmee ik niet wil zeggen dat de cybertruck wél mooi is hoor, dat is smaakgevoelig, maar die Elon wordt toch een partij tegengewerkt, niet normaal.

Wanneer hebben andere automakers je gratis 25 pk extra gegeven via een OTA update? Nog nooit, Tesla doet het wel.

Hopelijk gaat iedereen die man wat meer waarderen, hij doet het toch maar mooi even allemaal ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
On-topic: Bitcoin onderweg naar de 99MA :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:13:
[...]

Tjah, ik weet nog hoe de grootse introductie van de iPhone X verliep, met Face unlock die het op dat moment op het podium niet deed. Men had vooraf te vaak geprobeerd, waardoor Tim Cook een pincode moest invoeren... Ze hebben er geen telefoon minder door verkocht.

Shit happens, het is maar net hoe je daar mee om gaat.

Ik merk om mij heen dat mensen ook heel wisselend op de eerste indruk van mijn auto reageren, maar na één keer optrekken in ~3.3 seconden naar de 100 en de opties te laten zien is men verkocht. "En hoeveel range heb je dan? Hoe vaak moet je onderweg opladen?" - >500 km en nog nooit onderweg geladen. - "Oh, echt? Dat is nog best wel veel...". En op Facebook van die ras zeikerds over kabels over de stoep, ontbrandende auto's, heel apart hoe de wereld tegen verandering en vooruitgang is en met allemaal slechte argumenten komt. Waarmee ik niet wil zeggen dat de cybertruck wél mooi is hoor, dat is smaakgevoelig, maar die Elon wordt toch een partij tegengewerkt, niet normaal.

Wanneer hebben andere automakers je gratis 25 pk extra gegeven via een OTA update? Nog nooit, Tesla doet het wel.

Hopelijk gaat iedereen die man wat meer waarderen, hij doet het toch maar mooi even allemaal ;)
Dat is wel een feit, ik heb absoluut respect voor Elon, hij is echt een moderne pionier. Geniale vent, en volgens mij ook echt wel het hart op de juiste plaats.

Overigens zou het me ook niet verbazen als dit 'ongelukje' vooropgezet is. Het gaat compleet viraal, en bereikt zo een bizar breed publiek zonder ook maar enige marketingskosten.

Zolang er maar over gepraat wordt, dan gaan de zaken goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Taro schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:14:
On-topic: Bitcoin onderweg naar de 99MA :)
Waar staat die nu? (even geen tradingview bij de hand..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stokstaart schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:32:
[...]

Waar staat die nu? (even geen tradingview bij de hand..)
7.458 USDT op de 1W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:39:
[Afbeelding]

Verkopen, gauw!
Wat een lilek ding he.. Echt ongelofelijk. Geef mij dan maar een multipla ev.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wel mooi om te zien dat ondanks dat het sentiment vandaag echt kut was onder de meesten, en sommigen zelfs rekt danwel bijna rekt zijn gegaan er hier nog wel lekker gepost wordt :) Het is vandaag nog heel even de berenboot jongens maar hopelijk kunnen we snel weer over naar Samson en Gert - We gaan naar de maan!

Want 15% daling en 5% stijging is uiteraard maan!

Edit: ik heb maar even een Hertog Jannetje geplopt. Die heb ik wel verdient. Cheers lui!

[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 22-11-2019 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zit weer in fiat, ga vlak voor de MA99 een short openen, even kijken wanneer de rek eruit is.

Affligem Dubbel geopend, cheers @DAMAGE :9B

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 22-11-2019 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:55:
Zit weer in fiat, ga vlak voor de MA99 een short openen, even kijken wanneer de rek eruit is.

Affligem Dubbel geopend, cheers @DAMAGE :9B
De rekt is er al uit ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro Poeh die heb ik laatst ook gehad, daar zit een partij smaak aan! Lekker man.

Ik heb mijn long ook dicht gegooid. Paar procentjes op kunnen pakken. Soms moet je gewoon blij zijn met die paar procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Bij de Jumbo waren de Duvels in de aanbieding. Zo’n 3 pack. 2 blondjes en een trippel. Ook zeer lekker.

[ Voor 4% gewijzigd door Bartvandelaar op 22-11-2019 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Haha een paar blondjes en een dubbel dan tikt er wel aardig op ja! Wel in een mooi glas mikken die Duvel denk!

Trouwens @Taro ik zie die MA99 niet. Niet op de weekly. Heel vreemd. Niet op het level wat jij aan gaf iig. Heb je een tradingview linkie?

Ik ben een beetje in dubio wat ik wil gaan doen. Misschien moet ik er gewoon eens een nachtje over slapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
7458 USDT:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vNY8fz5mk6H0pjEt9sPeDY07/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ah das een chart van Tradingview op Binance neem ik aan? Daar zal ik hem vast zien. Als ik de indicators toevoeg op mijn BTCUSDT chart van Binance op Tradingview zelf, met de juiste settings, dan komt het niet goed. Heel vreemd. Ik zal toch ergens iets fout doen. Maar thanks @Taro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik heb net een elektrische fiets gekocht met een SLP token. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/llr0GYB.jpg

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 23:11:
Ik heb net een elektrische fiets gekocht
Alweer ? Je had met die spice toch ook al zo'n ding gekocht ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

PilatuS schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 23:14:
[...]

Alweer ? Je had met die spice toch ook al zo'n ding gekocht ?
Ja maar dat was gewoon met euro's bij de lokale fietsenmaker (door spice te verkopen).
Deze is direct gekocht met crypto. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 22-11-2019 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro ik heb nog eens even zitten koekeloeren naar die chart, maar we zijn wel redelijk over extended nu qua bearishness. We zouden nog een stukje kunnen zakken, dat sluit ik absoluut niet uit, en gok daar zelf ook op, maar denk dat de trend wel zeer binnenkort zal gaan omkeren. Heck, het zou zelfs nu al kunnen gebeuren als je het mij vraagt. Beetje een no trade zone als je het zo bekijkt. Ik denk dat ik toch liever nog even afwacht wat er gebeurt en kijken of we idd onder die 7k duiken nog een keertje. rond de 6.8k 6.4k een leuke long op pikken. Who knows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik heb mijn zakken weer voor 100% met ONT en NEO gevuld, na 2 uur geleden een mooi ONT ritje te hebben gemaakt.

NEO is harder gedaald dan ONT, dus krijgt hopelijk een grotere bounce...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro oh ja kut ik was vergeten dat het vrijdag is. Zelfs in de berenmarkt doen die twee gabbers dat dus blijkbaar. Ik zou bijna gaan denken dat ik daar wat mee moet gaan doen. Maar ik heb het nu even te druk met BTC :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil fotos en videos op je fiets! (En een uitnodiging als je weer in Berlijn bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 23:41:
[...]

Ik wil fotos en videos op je fiets! (En een uitnodiging als je weer in Berlijn bent)
Was dat jij, die ik daar tegenkwam in het park?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Kain_niaK schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 23:42:
[...]

Ah ja, nu weten we allemaal waar je het over hebt! :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Hij had een mooie groene staaf voor hem in de aanbieding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Is ook de middellijn van de descending channel dus een long tot daar / een short vanaf daar klinkt geloofwaardig. Keep our fingers crossed..

edit: correctie die ligt rond de 8.4k. Dat is het niveau waar ik op mik..

[ Voor 11% gewijzigd door Stokstaart op 23-11-2019 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:35
Kain_niaK schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 23:42:
[...]

Dat was komkommer ;)

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Taro schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:13:
[...]
maar die Elon wordt toch een partij tegengewerkt, niet normaal.
Mjah, denk dat het meer Elon is die graag iedereen tegen de haren in strijkt. ;)

Maakt ook niet zo gek veel uit verder, hij heeft de electrische auto redelijk op de kaart gezet en blijft dat ook nog wel even doen denk ik zo. Die pick-up zal daar zeker aan bijdragen, bereik is heel netjes en het prijskaartje nog netter. Het zal zeker een publiek aanspreken wat niet valt voor gepolijste modelletjes of alternatievelingen zonder auto op het moment waarbij een dergelijk utility vehicle zeker in de smaak zal vallen. Buiten dat alles heeft hij weer even de aandacht van de hele wereld op zich gevestigd, dat moet ook zeker niet onderschat worden. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:18:
[...]

Mjah, denk dat het meer Elon is die graag iedereen tegen de haren in strijkt. ;)
Die valt in dezelfde categorie als onze grote gebande vriend die TA video's ging kijken om er daarna hier over te gaan klagen dat TA nergens op slaat.

Als je geen fan van Tesla of Elon bent, dan moet je naar de presentatie van een nieuwe auto van je favoriete automaker gaan kijken en niet naar de presentatie van de fabrikant waar je toch niet achter staat. Dan kan hij je ook niet tegen de haren instrijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Taro schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:25:
[...]

Die valt in dezelfde categorie als onze grote gebande vriend die TA video's ging kijken om er daarna hier over te gaan klagen dat TA nergens op slaat.

Als je geen fan van Tesla of Elon bent, dan moet je naar de presentatie van een nieuwe auto van je favoriete automaker gaan kijken en niet naar de presentatie van de fabrikant waar je toch niet achter staat. Dan kan hij je ook niet tegen de haren instrijken.
Je snapt me niet denk ik, wat ik bedoel is dat juist door tegen de stroom in te zwemmen Elon zichzelf en Tesla op de kaart heeft gezet en eigenlijk niet echt meer weg te denken is. Er zijn honderden zo niet duizenden wannabe Elon's die de rest van hun leven onbekend en onbemind blijven omdat ze de ideeën misschien wel hebben maar niet de ballen om het ook daadwerkelijk uit te voeren of het wel uitvoeren maar zich teveel laten beïnvloeden door wat 'men' vindt. ;)

Daarnaast, negatieve aandacht is ook aandacht en dat heeft hij prima begrepen zoals Jaapio ook al aangaf. Toen ik die mislukte test zag dacht ik meteen, slim, heel slim... 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:25:
[...]

Hebben we het over raptor ? tijdje al niet gezien hier trouwens, hoe lang duurt zo ban ?

Edit en Slux opent zijn laatste x50 long :P Heb de laatste dagen er wel een paar jaar salarissen door heen gejaagd met de hefboompjes en domme trades :X

[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 23-11-2019 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Slux schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 15:35:
[...]

Hebben we het over raptor ? tijdje al niet gezien hier trouwens, hoe lang duurt zo ban ?

Edit en Slux opent zijn laatste x50 long :P Heb de laatste dagen er wel een paar jaar salarissen door heen gejaagd met de hefboompjes en domme trades :X
Aldus miljonair Slux :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nee hoor ik werk niet meer, dus een jaar salaris is maar een paar euro voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Slux schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 15:55:
[...]

Nee hoor ik werk niet meer, dus een jaar salaris is maar een paar euro voor mij ;)
Ah op die fiets. Begin spontaan bijna medelijden te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
radem205 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 16:09:
[...]

Ah op die fiets. Begin spontaan bijna medelijden te krijgen ;)
Zelfs die fiets heb ik niet meer. :P

Ik wou eigenlijk met de pet rond hier iets van, help slux de winter door want dat thuis zitten is echt niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Ik doe trouwens wel mee met een long op ETH x30. Maar dan geen jaarsalaris. Klaar om Rekt te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 16:34:
Ik doe trouwens wel mee met een long op ETH x30. Maar dan geen jaarsalaris. Klaar om Rekt te gaan.
:(:)

Pakt hier best goed uit moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Slux schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 16:52:
[...]

:(:)

Pakt hier best goed uit moet ik zeggen.
Hier ook aardig op dit moment. Ik laat hem nog wel even staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Lekker dagje zo. 3 5 positieve shorts/longs afgesloten en nog een long lopen boven de +20%. En bij NEO en ONT ga ik een stop loss instellen, toch ook zo'n +6% sinds de inkoop gisteren.

Vanaf maandag zal het er waarschijnlijk weer wat negatiever aan toe gaan, maar dit soort bewegingen zijn erg leuk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 23-11-2019 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Slux schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 15:35:
[...]

HE BOGGED

YES???????????????? dump iet

[ Voor 80% gewijzigd door A87 op 23-11-2019 17:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
-30% deze week😅 Levensgevaarlijk dat bitmex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
The_Goat schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 17:50:
Maar met je volgende trade verdien je dat makkelijk terug, gewoon all-in en x100! Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Taro schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 18:31:
[...]

Maar met je volgende trade verdien je dat makkelijk terug, gewoon all-in en x100! Toch?
zal wel moeten als je ooit het leaderboard wil halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op een aantal kleinere timeframes zitten we nu tegen resistance aan, heb op 7337 USD een short geopend. Benieuwd of Bitcoin nu weer ver daalt, of dat het meevalt. Het is weekend, dus nog onvoorspelbaarder dan doordeweeks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro ik gok zelf op dat er nog wel een behoorlijke daling in zit in de 6K regionen. Ik ga geen trades meer doen maar een long order in plaatsen die hopelijk gefilled wordt bij een grote daling en hopelijk daarna weer een grote bounce omhoog.

Kan je eigenlijk op Bitmex na een order te plaatsen ook een stop loss automatisch mee laten gaan? Kan dat niet echt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Je bedoelt een trailing stop? Dat kan gewoon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 18:52:
[...]

zal wel moeten als je ooit het leaderboard wil halen
Voor iedere persoon op het leaderboard zijn er 1000 die compleet rekt zijn gegaan. Mensen die op het leaderboard staan maken van 1k iets van 50k en dan openen ze een x100 long of short. Complete waanzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@The_Goat nee ik bedoel ik heb nu een order voor een long positie geplaatst. Ik zou graag willen dat als ik gevuld word dat er dan gelijk een stop loss geplaatst wordt zodat ik mijzelf kan beschermen als de koers toch verder weg zakt. Zou zonde zijn als ik gevuld word terwijl ik niet bij de PC in de buurt ben en dan geen stop loss kan plaatsen. Wil niet geliquideerd worden 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
DAMAGE schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 21:25:
@The_Goat nee ik bedoel ik heb nu een order voor een long positie geplaatst. Ik zou graag willen dat als ik gevuld word dat er dan gelijk een stop loss geplaatst wordt zodat ik mijzelf kan beschermen als de koers toch verder weg zakt. Zou zonde zijn als ik gevuld word terwijl ik niet bij de PC in de buurt ben en dan geen stop loss kan plaatsen. Wil niet geliquideerd worden 😂
Je kan dan toch gewoon nu al naast je limit buy, een stop market of stop limit order plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@The_Goat ik gebruik altijd stop market, maar als dat nu al kan, dan is dat de oplossing, zal het zo eens proberen! Thanks!

En als ik die market stop trailing wil maken, hoe werkt dat precies? Daar ook nog niet echt mee bezig geweest. Meestal verplaats ik het handmatig, wat super nice werkt, maar als je wederom niet bij een PC bent en je staat toch al in profit dan is het wel handig om de stop loss mee te laten lopen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
DAMAGE schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 21:33:
@The_Goat ik gebruik altijd stop market, maar als dat nu al kan, dan is dat de oplossing, zal het zo eens proberen! Thanks!

En als ik die market stop trailing wil maken, hoe werkt dat precies? Daar ook nog niet echt mee bezig geweest. Meestal verplaats ik het handmatig, wat super nice werkt, maar als je wederom niet bij een PC bent en je staat toch al in profit dan is het wel handig om de stop loss mee te laten lopen denk ik.
Trailing stop is een X aantal pips/dollars waarbij je stop automatisch omhoog schuift, dus bijvoorbeeld 100$ afstand van de hoogste market prijs houdt. Ik vind het niet echt fijn, stops worden te vaak gehit bij SL hunts. Geef er zelf de voorkeur aan om gewoon tradingview alerts te plaatsen en dan via mobiel even snel in te loggen

Je kan ook kijken naar 3comma's, daar kan je wel aardig wat dingen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

The_Goat schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 17:50:
2x leverage is echt de absolute max.

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 23-11-2019 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jup idd, goed punt @The_Goat thanks voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
A87 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 21:43:
[...]

2x leverage is echt de absolute max.
Bij bepaalde support levels wil ik m'n leverage echt wel verhogen, ook als het een groot deel van m'n bankroll betreft, risk/reward is dan gewoon enorm. 30% verlies is zuur, maar sta nog steeds achter elke trade die ik heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 10:14

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Slux schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 16:31:
[...]

Zelfs die fiets heb ik niet meer. :P

Ik wou eigenlijk met de pet rond hier iets van, help slux de winter door want dat thuis zitten is echt niks voor mij.
je mag hier wel beton komen hakken, dan betaal ik wel in knakworstjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Owned...

Zou toch een goede Doge ambassadeur zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 23:43:
Owned...
[Twitter]
Da's zeker een indrukwekkend aantal. Alleen wat het aantal was geweest met een ander uiterlijk zullen we helaas nooit weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 23:43:
Owned...
[Twitter]
En dat voor een concept auto, want er zullen toch echt wel de nodige bumpers op komen.
Pagina: 1 ... 105 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!