Rookworst zonder r is ook worst.
Ergens voelt een bounce richting 8k toch wel als een logische stap
Ik ook, in ieder geval voor de weekly close, zodat er een mooie gap met de CME futures ontstaatBartvandelaar schreef op zondag 24 november 2019 @ 12:43:
Vanavond verwacht ik wel wat vuurwerk. Geen idee waarom.
Het is en blijft gewoon een Tether ponzi, een echte scam
Lijkt nu echt nergens meer op
https://bircoin.top/
We zaten op 14k.. nu 7k.. dat is al 7K drop.. nu nog ff 6k er af en je zit op 1000.
En echt IEDEREEN roept bitcoin 20k .. 30k.. 100k.. 200k in 2021 en 2022 en 2020 en wat niet. Wat als iedereen echte ongelijk heeft en bitcoin doodleuk terug naar 1000 gaat
[ Voor 181% gewijzigd door A87 op 24-11-2019 14:29 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
tja dan gaat die naar 1000iedereen echte ongelijk heeft en bitcoin doodleuk terug naar 1000 gaat
Ik vermoed echt dat Bitcoin verder daalt, maar een tussentijdse opleving sluit ik ook niet uit en daar ga ik nu voor. Als immers iedereen verwacht dat 6k next is, gaat de koers juist de andere kant op.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
En wie denk je dat de koers bepaald de laatste tijd ? De FOMO crew die hard aan het kopen is en niets geeft om lijntjes, of de traders die vrijwel allemaal wel wat met lijntjes doen ?Bobmeister schreef op zondag 24 november 2019 @ 11:42:
Als je maar genoeg lijntjes zet wel ja
De shorters/futures/whales/miners/vraag en aanbodPilatuS schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:57:
[...]
En wie denk je dat de koers bepaald de laatste tijd ? De FOMO crew die hard aan het kopen is en niets geeft om lijntjes, of de traders die vrijwel allemaal wel wat met lijntjes doen ?
Er speelt meer mee, maar op dit moment zie je daar niets van.Slux schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:03:
[...]
De shorters/futures/whales/miners/vraag en aanbod
Uiteindelijk is het natuurlijk alleen vraag en aanbod als de grote jongens geen moves uithalen. Die grote jongens kunnen natuurlijk wel wat doen, maar daar zien we de laatste tijd niets van. De vraag is laag aangezien het grote publiek op dit moment geen of weinig interesse lijkt te hebben. Dat maakt het aanbod op weerstand hoog en de vraag op support lager. Dan krijg je dus de slow bleed die we al lang zien met steeds lower highs en lower lows. De traders kopen de support wel, maar verkopen ook de weerstand. Net zo lang tot de vraag op support te laag wordt en dan komt er weer een stap omlaag. Zonder dat de vraag toe gaat nemen om welke reden dan ook is het verder omlaag. Er is misschien een paar miljoen BTC beschikbaar op de planeet, niet eens genoeg om iedere miljonair er 1tje te laten kopen, en toch zakken we. De vraag is er gewoon niet op dit moment. Zodra de vraag ook maar iets groter wordt dan het aanbod gaan we als een idioot omhoog.
Anoniem: 472287
Nee ik geloof niet dat we elkaar ooit fysiek zijn tegengekomen. Ik heb je wel eens een Groupon ding voor zo'n park-bbq gegevenKain_niaK schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 23:42:
[...]
Was dat jij, die ik daar tegenkwam in het park?
https://ibb.co/f2kqJ8Y
LOOKS BAD
REKT: Liquidated long on XBTUSD: sell 933977 @ 7012.0 REKTosaurus 🎰 💰 🔥
[ Voor 241% gewijzigd door A87 op 24-11-2019 15:52 ]
Oh ja dat kan ik me nog herinneren. Nee, toen ik in Berlijn aan het spelen was kwam ik een tweaker tegen die ook met crypto bezig was. Dus vandaar dat ik het even vroeg.Anoniem: 472287 schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:24:
[...]
Nee ik geloof niet dat we elkaar ooit fysiek zijn tegengekomen. Ik heb je wel eens een Groupon ding voor zo'n park-bbq gegeven
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
https://insights.glassnod...sed-on-chain-profit-loss/

Observatie 1:
Greed fase voor deze cycle nog niet bereikt
Observatie 2:
Een rode Capitulation stip is nog nooit voorgekomen in de opwaartse fase van een cycle en nu dus wel.

🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 44,000 #BTC (310,280,282 USD) transferred from unknown wallet to unknown wallet
— Whale Alert (@whale_alert) 24 november 2019
Tx: https://t.co/GgIfMr9eMy
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
double top op 10 jaar chart, bearish als fuck. Aangezien er nog geen ECHTE correctie is geweest op de 10 jaars maakt de double top wel een sterke indruk.TuutjDrie schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:10:
Zeer solide artikel:
https://insights.glassnod...sed-on-chain-profit-loss/
[Afbeelding]
Observatie 1:
Greed fase voor deze cycle nog niet bereikt![]()
Observatie 2:
Een rode Capitulation stip is nog nooit voorgekomen in de opwaartse fase van een cycle en nu dus wel.
en niemand denkt dat we richting de 2K gaan
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 24-11-2019 18:28 ]
lijkt ook op een kookpan. Dat patroon op die montly ook echt, Extreem bearishBartvandelaar schreef op zondag 24 november 2019 @ 18:31:
We hebben bullkookpan teksten nodig nu @A87, geen geleuter over double top ensow.
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 24-11-2019 18:39 ]
Je hebt me over gehaald man. Short geopend met x30. Laat die 1k maar komen.A87 schreef op zondag 24 november 2019 @ 18:35:
[...]
lijkt ook op een kookpan. Dat patroon op die montly ook echt, Extreem bearish
Da's niet waar. Ik heb een paar maanden terug al aangeven toen we zo enorm gingen dalen vanuit de 14k dat een grote ABC correctie ook een mogelijkheid was. 20k naar 3k, A. 3k naar 14K, B. 14k naar 2k, C.
2mensen danPilatuS schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:11:
[...]
Da's niet waar. Ik heb een paar maanden terug al aangeven toen we zo enorm gingen dalen vanuit de 14k dat een grote ABC correctie ook een mogelijkheid was. 20k naar 3k, A. 3k naar 14K, B. 14k naar 2k, C.
Nog wel wat meer hoor. Alessio heeft het er ook over in zijn video's.
Verder is het natuurlijk heel simpel: Het is crypto, alles is mogelijk. Niet dat ik weet of we die 2k gaan zien, maar mogelijk is het zeker. Eigenlijk maakt het mij ook niets uit zolang crypto maar niet in zijn geheel dood bloed. Verder is de volgende move voor mij boeiend, wat er over 5 maanden aan de hand is zie ik dan wel.
3 maal is er de afgelopen maanden verificatie gedaan bij de voedselbank of de beloofde donatie door het tweede(!) team van Xrekt daadwerkelijk is ontvangen.
3 maal heeft de voedselbank een medewerker dit laten uitzoeken.
Zij hebben helaas ook 3x een ontkennend antwoord gegeven.
En helaas, we mogen concluderen dat de beloofde donatie nooit heeft plaatsgevonden.
Volgens mij niet eens op dezelfde planeet.raceneus968 schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:30:
Zat jij op het zelfde schip?
Jammer dat het zo gelopen is maar van wat ik ervan mee heb gekregen gaat dat ook niet meer goed komen. Het geld is weg, wellicht zelfs wel bij degene die het onder zijn hoede had. Wel hulde dat je er achteraan blijft zitten maar ik vrees echt dat het vergeefse moeite is en ik snap dat het zuur is maar misschien toch maar een keertje laten rusten.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zelf vermoed ik dat de BTC koers de komende jaren wat meer zal stabiliseren, targets als 100k, 200k etc neem ik ook niet serieus (al zou dat wel lekker zijn uiteraard), maar de echt explosieve groei is er denk ik wel uit.
Ik trade BTC/Crypto alleen maar omdat het extreem volatiel is, als er andere assets bij komen die net zo volatiel/volatieler zijn, stap ik met plezier over
Mijn eigen boetekleed heeft zich ondertussen aangepast aan deze onomkeerbare nieuwe realiteit.Crypts schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:36:
[...]
Volgens mij niet eens op dezelfde planeet.![]()
Jammer dat het zo gelopen is maar van wat ik ervan mee heb gekregen gaat dat ook niet meer goed komen. Het geld is weg, wellicht zelfs wel bij degene die het onder zijn hoede had. Wel hulde dat je er achteraan blijft zitten maar ik vrees echt dat het vergeefse moeite is en ik snap dat het zuur is maar misschien toch maar een keertje laten rusten.
Ik ben echter wel van mening dat er hier iemand(en) rondloopt die zijn/haar geweten ernstig tekort heeft gedaan door misbruik te maken van die tweakers die onbaatzuchtig geld ter beschikking stelde voor een algemeen goed doel.
Toch zijn dit niet eens gekke bedragen hoor. Van 1k naar 20k is meer dan van 20k naar 100k. Het enige dat je nodig hebt is weer die gekte die je rond de 16k had als we op 25k zitten en binnen 1 maand zit je op 100k. Het aanbod aan BTC zal altijd zeer laag zijn waarbij het enige dat je nodig hebt veel vraag is om als een idioot te gaan. Stel je voor dat er maar 5 miljoen kilo goud op de planeet was waarbij het nog 100 jaar gaat duren om naar 10 miljoen kilo te gaan. Indien we weer een bullrun krijgen vind ik 100k niet onwaarschijnlijk.The_Goat schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:37:
targets als 100k, 200k etc neem ik ook niet serieus (al zou dat wel lekker zijn uiteraard)
Dat zeker, maar naar het grote plaatje kijken kan ook geen kwaadSlux schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:47:
Zo ie zo is het onzin dat mensen een LT koers voorspellen, niemand weet het.
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 24-11-2019 22:21 ]
Wie dan? Man en paard!raceneus968 schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:46:
[...]
Mijn eigen boetekleed heeft zich ondertussen aangepast aan deze onomkeerbare nieuwe realiteit.
Ik ben echter wel van mening dat er hier iemand(en) rondloopt die zijn/haar geweten ernstig tekort heeft gedaan door misbruik te maken van die tweakers die onbaatzuchtig geld ter beschikking stelde voor een algemeen goed doel.
Sint Nicolaas en Americo aka "o-zosnel" zijn verdachte in deze?raceneus968 schreef op zondag 24 november 2019 @ 22:24:
Man en paard worden geacht bekend te zijn bij daadwerkelijk betrokkenen
Nieuwe wending in de Pietendiscussie
[ Voor 10% gewijzigd door raq op 24-11-2019 22:42 ]
De tijd leert of het tij keert
breek me de bek niet open...
Maarre..we hebben het hier over "gelijkgestemden" c.q. "mede" tweakers die hun (hoofd) rol speelden in de Xrekt soap.
Aan de andere kant hebben we nu al flink lang veel rood gezien. 7k blijft support, testen 7.5k of zelfs 8k en dan verder omlaag kan ook prima. Of gewoon weer sideways natuurlijk, maar even wat omhoog zou niet vreemd zijn.Bartvandelaar schreef op zondag 24 november 2019 @ 23:22:
Benieuwd waar we morgen staan. Lijkt toch wel 6k regionen te worden. Al blijft de 7k nog wel stand houden.

(deze gedachte bracht mij dit voorjaar een fijne winst)
Anoniem: 320788
Sterkte nog, ik betaal het liefst veel belasting over mijn muntjes winst...
Tenminste. Winst... Rekt+.
Ik merk wel, ik heb het geld wat er ingestoken is al afgeschreven in mijn kop. Maakt me een stuk minder verdrietig...
Anoniem: 710428
XRP = trash
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Nog veel meer dan dit.D-Ed schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:13:
Hebben ze er ooit ook bijgezegd hoeveel 'blood er in the fucking streets' moet liggen voordat je koopt...?
[Afbeelding]
XRP = trash
Ik herinner toen vanuit de 4k naar pak ‘m beet 10k dat vele Youtubers toen vooral zeiden dat er weinig resistance zat daartussen en dat BTC daarom snel doorsteeg. Nu andersom dus, afgezien van de 6k support, ook weinig support richting 4k and beyond.Anoniem: 710428 schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:30:
Ik zou toch zweren dat er eerst een of andere support moest worden getest rond de 6500, maar zo te zien hoef die dat helemaal niet te doen joh, vol erdoor heen beuken. Nouja prima zo, op naar de 2-4k, daartussen in maak het me geen klap uit op hoeveel ik hem koop als ik hem maar koop.
Op 11 mei stonden we ook hier, we zijn toen in 2 maanden naar de top van $13k gegaan. De trip vanaf daar naar nu duurt 4 maanden, dus zo extreem is het allemaal niet.
When in doubt, zoom out.

Ik wil totaal niet droevig overkomen hoor, I'm in it for the long run én the technologyDaCoTa schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:20:
Wat een droefheid hier in het topic, allemaal paniek om niets.
Op 11 mei stonden we ook hier, we zijn toen in 2 maanden naar de top van $13k gegaan. De trip vanaf daar naar nu duurt 4 maanden, dus zo extreem is het allemaal niet.
When in doubt, zoom out.
[Afbeelding]
Totdat er ook lijken bij gaan liggenD-Ed schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:13:
Hebben ze er ooit ook bijgezegd hoeveel 'blood er in the fucking streets' moet liggen voordat je koopt...?
[Afbeelding]
Anoniem: 1032405
En wanneer de whales zichzelf uit wanhoop op het strand werpen.Pelox schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:07:
[...]
die liggen er al genoeg, zijn er inmiddels ook al duizenden opgeruimd en begraven.
Beached whales is een bullish signaal.
[ Voor 25% gewijzigd door BTC100K2021 op 25-11-2019 14:16 ]

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Ben er wel weer klaar mee
https://imgur.com/PwyQtlx
[ Voor 73% gewijzigd door The_Goat op 25-11-2019 15:13 ]
Die chart is helemaal lelijk. Neem bijvoorbeeld die blauwe MA/EMA die in de vorige run omhoog niet gebroken is en waar we nu onder zitten. In dit geval maakt uitzoomen het alleen maar lelijker. Zie ook de val vanuit de 6k toen de blauwe lijn werd gebroken in 2018.DaCoTa schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:20:
Wat een droefheid hier in het topic, allemaal paniek om niets.
When in doubt, zoom out.
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 25-11-2019 14:52 ]
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 25-11-2019 14:55 ]
Die kaars is nog niet gesloten....................................PilatuS schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:51:
[...]
Die chart is helemaal lelijk. Neem bijvoorbeeld die blauwe MA/EMA die in de vorige run omhoog niet gebroken is en waar we nu onder zitten. In dit geval maakt uitzoomen het alleen maar lelijker. Zie ook de val vanuit de 6k toen de blauwe lijn werd gebroken in 2018.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Leuke 300 btc sellwall op 7125 usd. Word wel redelijk opgegeten trouwensA87 schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:54:
Die chart is spuuglelijk en die dikke rejectie nu ook rond 7100. geen rit naar 8000
Net die ene dag die ik anders in had gepland en dacht, mjah maandag gaat hem niet worden...

Nou ja succes voor iedereen die wel zijn centjes heen en weer kan schuiven want het ziet er idd uit als een open buffet met voor iedereen wat wils.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wie denkt hier dat we de bodem nog niet gezien hebben eigenlijk?
[ Voor 5% gewijzigd door DAMAGE op 25-11-2019 15:18 ]
Klopt, nog 5 dagen om die lijn support te maken. Aangezien dit crypto is, wie weetLiberteh schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:55:
[...]
Die kaars is nog niet gesloten....................................
Los van dat is de prijs er in 2018 tot aan de breakdown niet onder gekomen. Dus al sluit de kaars er boven, dan nog is heeft ie die support tijdelijk verloren waarbij ie er eerst maanden op heeft gebounced zonder er onder te komen.
Het gaat 2 kanten op hé? Op dezelfde foto zie je ook een fake-out naar onder een zooi kaarsjes naar links nadat hij er toch echt boven bleef.PilatuS schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:29:
[...]
Klopt, nog 5 dagen om die lijn support te maken. Aangezien dit crypto is, wie weet
Los van dat is de prijs er in 2018 tot aan de breakdown niet onder gekomen. Dus al sluit de kaars er boven, dan nog is heeft ie die support tijdelijk verloren waarbij ie er eerst maanden op heeft gebounced zonder er onder te komen.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Dat is waarLiberteh schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:39:
[...]
Het gaat 2 kanten op hé? Op dezelfde foto zie je ook een fake-out naar onder een zooi kaarsjes naar links nadat hij er toch echt boven bleef.
Ik vind de chart alleen nog steeds heel erg lelijk. Het is ook gelijk de eerste keer dat BTC aan een run omhoog is begonnen en geen nieuwe ATH maakt met een enorme rejection.
Bah, m'n lijntje zat er een kleine 20 dollar naastThe_Goat schreef op zondag 24 november 2019 @ 11:33:
[Afbeelding]
Ergens voelt een bounce richting 8k toch wel als een logische stap
Zou dit dan het sprintje naar de 50k zijn? Ik bedoel de tijd begint wel een beetje te dringen zo willen we daar nog voor het einde van het jaar op komen.HaruHaru schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:46:
Er worden gewoon massive beartraps gemaakt hier, al maanden. we gaan keihard moonen(hopium)
Ik weet niet of dit de bodem is maar voordat ik erg optimistisch wordt moet het groene volume nog wat groter worden. Dus vannacht en morgen nog zeker door stampen anders ben ik bang dat t weer verder wegzaktDAMAGE schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:17:
Wie denkt hier dat we de bodem nog niet gezien hebben eigenlijk?
Ik lul ook zomaar wat
[ Voor 10% gewijzigd door Klaas25 op 25-11-2019 19:23 ]
maar van 3k naar 14k en terug naar 6500 was kansloos en kan makkelijk terug naar 1200. Dan krijg je een correctie op de 10 jaar, de eerste correctie ooit op grote schaal welteverstaan.HaruHaru schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:46:
Er worden gewoon massive beartraps gemaakt hier, al maanden. we gaan keihard moonen(hopium)
[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 25-11-2019 20:12 ]
Van 1200 kan het dan weer naar 20.000 of hoger.A87 schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:10:
[...]
maar van 3k naar 14k en terug naar 6500 was kansloos en kan makkelijk terug naar 1200. Dan krijg je een correctie op de 10 jaar, de eerste correctie ooit op grote schaal welteverstaan.
XRP = trash
Zo moeilijk is het niet...
- zet je potlood linksonder in een koersdiagram.
- beweeg naar rechts en met een toenemende curve omhoog.
- post op twitter en stuur het door naar al je volgers en TA kliedermatties.
Even serieus... Dit is de enige manier waarop we die 50k EOY nog kunnen halen.
Nah, aan het kijken naar fuck you candlesDAMAGE schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:39:
@PilatuS ben je weer aan het vissen naar dikke vingertjes? 😂
Ik heb accounts bij litebit, bitavo, btcdirect, kraken en bitmex. Zelf denk ik dat mijn gegevens gelekt zijn uit litebit. Bitfinex had mijn account verwijderd omdat ik daar niet actief was.
[ Voor 14% gewijzigd door New Yorker op 25-11-2019 21:30 ]
Weg
In elk geval beter dan gratis BBcash/crippel/ pundi/hot
Wou dat ze mij belden voor gratis btc.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 25-11-2019 21:40 ]
Niet via de BitMEX nieuwsbrief van een aantal weken geleden?New Yorker schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:22:
Ik word opeens laatste tijd gebeld uit het buitenland voor "gratis bitcoins" die gasten weten mijn voornaam en achternaam.
Ik heb accounts bij litebit, bitavo, btcdirect, kraken en bitmex. Zelf denk ik dat mijn gegevens gelekt zijn uit litebit. Bitfinex had mijn account verwijderd omdat ik daar niet actief was.
BitMEX e-mails gaan hier altijd naar mijn spam mails.Taro schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:40:
[...]
Niet via de BitMEX nieuwsbrief van een aantal weken geleden?
Weg
Ik bedoel: Heb je een e-mailadres gebruikt voor BitMEX met daarin je voor- en achternaam? Want die e-mails zijn onlangs bekend geworden en dus kunnen ze je op basis daarvan natuurlijk met je volledige naam aanspreken als via je naam ook je mobiele nummer gevonden kan worden.New Yorker schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:42:
[...]
BitMEX e-mails gaan hier altijd naar mijn spam mails.
Ja helaas wel.Taro schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:44:
[...]
Ik bedoel: Heb je een e-mailadres gebruikt voor BitMEX met daarin je voor- en achternaam? Want die e-mails zijn onlangs bekend geworden en dus kunnen ze je op basis daarvan natuurlijk met je volledige naam aanspreken als via je naam ook je mobiele nummer gevonden kan worden.
Weg
Om gek van te worden,,. Maar eens een eigen domeinnaam aanvragen en bedenken hoe ik mijn agenda via het domein laat lopen en de hot en Gmail en hun agenda kan schrappen.
Is er nog iets positiefs te melden? Mensen die leuke trades gemaakt hebben bijv.?
Een van m'n eerste altcoins tijdens de bullrun 2017, binnen een paar dagen m'n br verdubbeld, dacht dat ik het uitgevonden had en dat Streamr de wereld wel ging veroveren. Mooie tijdenPilatuS schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:37:
Je zou maar wat DATA hebben gekocht op 1500![]()
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!