Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Er komt maar geen bounce. Ziet er niet zo best uit
[ Voor 23% gewijzigd door DAMAGE op 21-11-2019 12:17 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Het ziet er al 2 jaar niet best uitDAMAGE schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:15:
Ik heb nog een leveltje staan op 7834 BTC/USDT Binance. Die zal er wel niet aan gaan toch?
Er komt maar geen bounce. Ziet er niet zo best uit
Zero.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Ik had gelukkig die rode candle te pakkenSlux schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:23:
Zow dat was weer een tegenvallertje, nu maar weer opnieuw een aantal longs geopend

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Hier ook ontvangen.PHPResource schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:23:
Waarom stuurt Binance mij een bericht dat de 8k (support) is gebroken lol
Als Binance zulke dingen mailen weet je dat het mis is

https://twitter.com/ANTUMID/status/1197076439650185217Pelox schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:24:
Is er nieuws mbt DGB? of een random pump?
Dit misschien ?
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Exit scamPelox schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:53:
[...]
Is dat serieus?? Dat is het best wel een ding.
De inlogmethode werkt prima, of dit nieuws klopt weet ik niet.
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
ze willen je short daarna gaan ze pumpen zodat btc weer binnen de trendlijn bevindtVerwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:40:
[...]
Hier ook ontvangen.
Als Binance zulke dingen mailen weet je dat het mis is
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 21-11-2019 14:34 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Wel gaaf dat @Slux zijn 2e huisje beschikbaar heeft gesteld voor de HODLholics.A87 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:16:
[...]
ze willen je short daarna gaan ze pumpen zodat btc weer binnen de trendlijn bevindt
[YouTube: Addicted to Bitcoin: The Cryptocurrency Rehab Center]
[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 21-11-2019 14:57 ]
Zero.
-knip, foutje-ooltje schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:53:
en ondertussen staat de long van 8760 flink onder waterOf ik sluit 'm of ik laat 'm staan. Keuzes..
[ Voor 13% gewijzigd door PHPResource op 21-11-2019 15:03 ]
7/8 dagen geleden stond BTC USD gewoon op dit bedrag hoorPHPResource schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:58:
[...]
Knap met een 24h low van 7840 of heb je deze veeel eerder geopend?
Whoeps excuus, ik had het verkeerde bedrag voor ogen.ooltje schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:00:
[...]
7/8 dagen geleden stond BTC USD gewoon op dit bedrag hoor
Trouwens voor de Bitmex regulars hier: Als ik links op bitmex mijn leverage aanpas, veranderd hij dat dan ook gelijk voor de openstaande positie? Lijkt mij wel? Stel ik zet hem van 10x op 25x dan past hij direct alles daar op aan? Oftewel: Klik niet per ongeluk op 100x want dan ben je poef je centjes kwijt als je niet op let
[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 21-11-2019 15:11 ]
Ja klopt, past'ie gelijk aan, maar kan je vervolgens ook weer verminderen volgens mij.DAMAGE schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:05:
Ik heb een long open vanaf 7860 maar die koers wil nog niet echt omhoog. Wordt een kwestie van geduld denk ik.
Trouwens voor de Bitmex regulars hier: Als ik links op bitmex mijn leverage aanpas, veranderd hij dat dan ook gelijk voor de openstaande positie? Lijkt mij wel? Stel ik zet hem van 10x op 25x dan past hij direct alles daar op aan? Oftewel: Klik niet per ongeluk op 100x want dan ben je poef je centjes kwijt als je niet op let
Iemand een idee waar we heen gaan? Voorlopig geen eindbestemming maan denk ik zo?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ja klopt. En de ROE zal niet met terugwerkende kracht toenemen naarmate je in de open positie de leverage aanpast.DAMAGE schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:17:
Zitten er nog nadelen aan om dat te doen? Kosten? Of maakt dat niks uit? @PHPResource Je liq prijs past hij uiteraard aan. Dat lijkt mij het enige 'nadeel' ?
Nee, dat hoeft niet. Het ging om minimaal 15k TOMO verhandelen. Het enige wat ik heb gedaan is een enkele scalp maken waarbij ik 7510 TOMO heb gekocht en nog geen 10 minuten later voor een paar dollar winst weer hebt verkocht. Dat geeft je een totaal van 15.020 TOMO en dus net genoeg om in aanmerking te komen. Als je verlies zou pakken op de trade is het nog steeds prima.HaruHaru schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:06:
[...]
Moet je wel winst maken met je trade of maakt dat niet uit?
Edit: Het is wel altijd afwachten wat je gaat krijgen. Bij BNB heb ik eens 25 dollar ontvangen, maar bij WIN was het maar iets van 3 dollar. Over het algemeen is hoe hoger de drempel hoe beter. Bij BNB moest je iets van 8k verhandelen oid en bij WIN maar 2k. Deze TOMO drempel lag ook wat hoger dus doen er minder mensen aan mee en is wat er wordt verdeelt wat meer omdat het om minder mensen gaat. Ik doe deze dingen eigenlijk altijd wel gezien het maar om 1 scalp gaat. Als je daar geen verlies op maakt is het gratis geld.
[ Voor 32% gewijzigd door PilatuS op 21-11-2019 15:40 ]
De tandjes..

Mocht zoiets niet gebeuren, dan zou ik pas bearish worden op de langere termijn. Tot die tijd is er eigenlijk weinig aan de hand.
Congrats! Misschien nu maar gelijk je profile pic van een groene stier in een rode stier omdopen
REKTosaurusPHPResource schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:01:
REKT: Liquidated long on XBTUSD: sell 2937871 @ 7757.0 THE FINAL REKT 😭 🔫 💀
De tandjes..
Zo, dit dus.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:10:
Het gaat toch gewoon behoorlijk tyfus hard fucked up met die hoerencrypto, naar mijn bescheiden mening.
Verwijderd
Echter, ik ben echt volledig uit de materie. Ik weet dat eigen inzet gewenst is en ik kan ook zo wel een paar traders googlen, maar het gaat om net teveel geld om te doen zonder jullie input. Ik weet ook niet meer welke info van destijds nu nog geldig is. De volgende dingen zo ik graag even met wat input van jullie beschouwen.
1) Bij welke partij moet ik zijn? Ik begrijp dat je tegenwoordig vrij veel persoonsgegevens moet overhandigen voor je zomaar crypto's uit kan wisselen voor euros.
2) Hoe krijg ik mijn bitcoins van mijn wallet naar die partij? Ik begrijp dat je tegenwoordig moet betalen om je transactie met de volgende block mee te krijgen.
3) wat gaat dit grapje me ongeveer kosten? 0.15BTC is nu pak hem beet 900 euro, hoeveel daarvan verdampt aan transactiekosten e.d. voor het in euro's op mijn rekening staat?
Mijn wallet is oud, niet echt meer ondersteund en ik weet niet zeker of ik daarmee mijn geld van A naar B kan krijgen. Als dat al kan, hoe weet ik dan welk bedrag ik moet betalen? Als het een paar dagen kost, prima. Maar mijn doemscenario is dat ik een te laag bedrag aanbied en dat mijn transactie vervolgens nooit uitgevoerd wordt en dat ik niet kan cancellen. er staat ook een wachtwoord op de wallet dus ik weet niet in hoeverre ik mijn geld van die wallet naar een meer courante wallet kan krijgen.
Ik hoef verder geen hap-en-snap oplossing, een linkje met 'die en die partij is handig in jouw situatie, lees even de voorwaarden / tutorial' vind ik uiteraard prima.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2019 17:06 ]
Ik zie eerder een 6400 voor de komende weken eerlijk gezegd.... En 3000 is ook nog wel te verdedigen van TA perspectief.The_Goat schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:48:
Bodem is in?
Probleem dit keer is dat met de halving bitcoin kostprijs verdubbeld wordt en als de prijs dan zuigt zie ik de toekomst niet zo zonnig in voor bitcoin.
[ Voor 35% gewijzigd door Kenny_026 op 21-11-2019 17:13 ]
edit: onder view>preferences in multibit kan je de fee aanpassen. Let op, dit is per KB, meeste sites geven bij een fee estimate het per byte op dus als ik kijk op de eerste site ik noemde voor de fees zou je zeg 25 satoshi/byte als fee kunnen gebruiken (voor opname in het eerstvolgende block) oftewel ongeveer 25000 satoshi/KB. Dit is ongeveer 1,75 euro maar veel transacties zijn veel kleiner dan een KB maar dat ligt aan hoeveel inputs je hebt.Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:06:
1) Bij welke partij moet ik zijn? Ik begrijp dat je tegenwoordig vrij veel persoonsgegevens moet overhandigen voor je zomaar crypto's uit kan wisselen voor euros.
makkelijkste voor jou is een broker zoals Bitonic.nl, die werken nu nog alleen met een verificatie van je bankrekening. Zodra je via een beurs gaat gebruiken moet je meestal id uploaden etc.
2) Hoe krijg ik mijn bitcoins van mijn wallet naar die partij? Ik begrijp dat je tegenwoordig moet betalen om je transactie met de volgende block mee te krijgen.
Gewoon versturen met multibit, ondanks dat het een oud programma is zijn de gemaakte transacties gewoon geldig. Ook in 2014 had je al fees om iets te versturen dus nu is dat niet anders
3) wat gaat dit grapje me ongeveer kosten? 0.15BTC is nu pak hem beet 900 euro, hoeveel daarvan verdampt aan transactiekosten e.d. voor het in euro's op mijn rekening staat?
niet veel, max een paar euro maar waarschijnlijk veel minder. Moet je wel even in multibit kijken naar welke fee is ingesteld en online even zoeken wat nu een goede fee is.bv https://bitcoinfees.earn.com/ of https://bitcoinfees.info/ (==> $0,57 om in het volgende block opgenomen te worden
edit2: bij bitonic zie je hier hoe de verificatie gaat: https://bitonic.nl/verification
PS ik gebruik zelf bijna altijd bitonic maar er zijn meerdere brokers die zo werken, Bitonic is wel 1 van de oudste en beste imo maar goed ik wil niet te veel spammen dus kijk ook eens bv hier https://www.bitcoinsvergelijken.nl/ voor andere ;-)
[ Voor 22% gewijzigd door gws24 op 21-11-2019 17:27 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
belangrijkste trendlijn is gewoon verneukt.. dit wordt 4800-6000 ishThe_Goat schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:48:
Bodem is in?
Welke gebruik jij?A87 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:18:
[...]
belangrijkste trendlijn is gewoon verneukt.. dit wordt 4800-6000 ish
Wat ik zie is dat we door de 55 weeks EMA zijn gevallen en dat is niet goed.
Verwijderd
Check, dankjewel! Dan maak ik er gewoon 50 satoshi/byte van, ben ik van de spanning af. Ik had meer in mijn hoofd bedragen van tientallen euro's. Wel balen dat net nú BTC zo laag staat, maar ik heb het geld helaas nu nodig.gws24 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:13:
[...]
edit: onder view>preferences in multibit kan je de fee aanpassen. Let op, dit is per KB, meeste sites geven bij een fee estimate het per byte op dus als ik kijk op de eerste site ik noemde voor de fees zou je zeg 25 satoshi/byte als fee kunnen gebruiken (voor opname in het eerstvolgende block) oftewel ongeveer 25000 satoshi/KB. Dit is ongeveer 1,75 euro maar veel transacties zijn veel kleiner dan een KB maar dat ligt aan hoeveel inputs je hebt.
Die bedragen zagen we aan transactie fee's toen de bullmarket op de piek was en het netwerk helemaal vastliep. Nu er minder interesse is zijn er ook minder transacties en zijn de fee's weer normaal. Je zal echter wel iets van 1.5% of 2% verliezen bij het uitbetalen bij Bitonic.Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:25:
[...]
Ik had meer in mijn hoofd bedragen van tientallen euro's.
haha, eind 2017 met die ontzettende bubbel waren ze inderdaad veel hoger maar op het moment gelukkig niet.Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:25:
[...]
Check, dankjewel! Dan maak ik er gewoon 50 satoshi/byte van, ben ik van de spanning af. Ik had meer in mijn hoofd bedragen van tientallen euro's. Wel balen dat net nú BTC zo laag staat, maar ik heb het geld helaas nu nodig.
Klopt maar verificatie is snel en makkelijk. @Verwijderd Als je echt het onderste uit de kan wil zal je naar een beurs moeten gaan zoals coinbase/kraken/bitstamp etc maar dan gaat het langer duren en moet je ook id, adres bewijs etc uploaden dus de keus is aan jou: gemak <==> hoogste opbrengst.PilatuS schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:28:
[...]
Je zal echter wel iets van 1.5% of 2% verliezen bij het uitbetalen bij Bitonic.
edit: voorbeeld, bitonic is bij verkoop nu 6782 euro per bitcoin en bitstamp is 6863 euro per bitcoin. Wel krijg je bij Bitstamp nog te maken met orderkosten die 0,5% bedragen en 0,1% withdrawal fees dus veel slechter is een broker niet voor eenmalig wat uitcashen maar dat kan per minuut verschillen
[ Voor 48% gewijzigd door gws24 op 21-11-2019 17:46 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
Ja precies, ik had die prijzen in 2017 ook geziengws24 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:29:
[...]
haha, eind 2017 met die ontzettende bubbel waren ze inderdaad veel hoger maar op het moment gelukkig niet.
[...]
Klopt maar verificatie is snel en makkelijk. @Verwijderd Als je echt het onderste uit de kan wil zal je naar een beurs moeten gaan zoals coinbase/kraken/bitstamp etc maar dan gaat het langer duren en moet je ook id, adres bewijs etc uploaden dus de keus is aan jou: gemak <==> hoogste opbrengst.
edit: voorbeeld, bitonic is bij verkoop nu 6782 euro per bitcoin en bitstamp is 6863 euro per bitcoin. Wel krijg je bij Bitstamp nog te maken met orderkosten die 0,5% bedragen en 0,1% withdrawal fees dus veel slechter is een broker niet voor eenmalig wat uitcashen maar dat kan per minuut verschillen
trendlijn is een trendlijn........................ 8000kbloem schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:23:
[...]
Welke gebruik jij?
Wat ik zie is dat we door de 55 weeks EMA zijn gevallen en dat is niet goed.
Verwijderd
Trendlijn be likeA87 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 18:21:
[...]
trendlijn is een trendlijn........................ 8000

https://zodiac-horoscoop.nl/astro/zodiac-horoscoop-2020/
Zero.
Voor vandaag denk ik wel, maar vanaf morgen ben ik wat minder zeker
Edit: Mooie groene wick bij NEO/USDT van +0,4 Dollar
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 21-11-2019 18:47 ]
Ik verwacht echt niet dat er heel makkelijk door dit block heen wordt gezakt. En dan heb je nog tijd zat om te verkopen.
Mhm, interessant:
+2% difficulty adjustment: no miner capitulation.
— PlanB (@100trillionUSD) 21 november 2019
Historically blue followed by yellow/red indicates a temporary downwards difficulty adjustment, hashrate & price have in the past increased from this point. pic.twitter.com/JAgECasC0P
Na een paar grote moves stabiliseert Bitcoin vaak. Dan krijgen mensen weer wat vertrouwen, kunnen ze meer Bitcoin terugkopen en gaan ze er weer voor. Totdat die mensen winst gaan pakken, of de koers té dicht bij het punt komt waarop de vorige daling begon, dan stapt men weer uit.DAMAGE schreef op donderdag 21 november 2019 @ 19:44:
@Taro Wat laat je denken dat we nu wél weer omhoog kunnen al dan niet een stukkie?
Aangezien de koers enige tijd zijwaarts ging, verwacht ik wel weer een kleine stijging. Sta nu op +3%, stop loss stel ik steeds naar boven bij.
Edit: Verkocht met 4.5%. Short geopend.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 21-11-2019 20:35 ]
[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 21-11-2019 21:20 ]
- Indicators oversold
- Fundingrate lijkt te flippen
Tijd om de bottomsellers pijn te doen, pump it!
Ik hoop het van harte maar vertrouw t niksThe_Goat schreef op donderdag 21 november 2019 @ 23:08:
Even de tijd geven, ik had ook niet direct een 10% wick omhoog verwacht
Ik lul ook zomaar wat
Vet, good old times. Counterstrike is nog steeds het bewijs van hoe goed de engine was..Pelox schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:24:
Er komt volgend jaar een nieuwe HL uit, dat is het enige wat telt!
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Als BTC dan rond die tijd ook even piekt koop ik n duur VR systeemPelox schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:24:
Er komt volgend jaar een nieuwe HL uit, dat is het enige wat telt!
MOON! HalfLifeVR! (en lambo?)
Ik lul ook zomaar wat
Weg alle vertrouwen, ja, echt heerlijk.Rebbelx schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:19:
Zou heerlijk zijn moesten we binnen een paar dagen gewoon ONDER de 3K van vorig jaar staan :-D
Blablabla houd er even rekening mee dat er dan genoeg mensen hier totally rekt zijnRebbelx schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:19:
Zou heerlijk zijn moesten we binnen een paar dagen gewoon ONDER de 3K van vorig jaar staan :-D
Jammer dit. Ik hoop gewoon dat we dit jaar geen nieuwe low maken. vergeleken met vorig jaar danPHPResource schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:20:
[...]
Blablabla houd er even rekening mee dat er dan genoeg mensen hier totally rekt zijn
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Verwijderd
Niet gokken met wat je niet kan missen.PHPResource schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:20:
[...]
Blablabla houd er even rekening mee dat er dan genoeg mensen hier totally rekt zijn
Mezelf incluisPHPResource schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:20:
[...]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Maargoed ik was meeer ubermaster in UT99
Die heeft niet eens een remake nodig want die is nog steeds perfect
Kan je nog steeds rekt gaan hoor?Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:25:
[...]
Niet gokken met wat je niet kan missen.
Enfin jullie snappen m'n bui. Dit is 2018 all over again zo lijkt het
En dat crypto dan echt zijn tijd heeft gehad en iedereen zijn zakjes verkoopt en nooit meer terug zal keren.PHPResource schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:20:
[...]
Zero.
Verwijderd
Wordt ook wel een keer tijd. De tulpenmania duurde ook maar 3 jaarPelox schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:30:
[...]
En dat crypto dan echt zijn tijd heeft gehad en iedereen zijn zakjes verkoopt en nooit meer terug zal keren.
DIT vooral....Er zitten veel mensen nog in die gewoon rekenen op die halving volgend jaar....Omdat de voorgaande keren dat gewoon gevolgd werd door een prijsstijging maar als de prijs net het omgekeerde gaat doen, gaat het vertrouwen van vele mensen gewoon en gaan er veeeeeel uitstappenPelox schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:30:
[...]
En dat crypto dan echt zijn tijd heeft gehad en iedereen zijn zakjes verkoopt en nooit meer terug zal keren.
Dat zou idd heerlijk zijn, veel bloed door de crypto straten, ik hoop echt dat dat gaat gebeuren. Lekker goedkoop inslaan wanneer velen met paniek verkopen
Hier toch alweer 6 buy ordertjes gevuld zien worden maar merk toch dat ik de markt nog niet echt onder controle heb ;-)The_Goat schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:31:
Ok rekt 😅 vanaf waar gaan we weer gezellig kopen met zn allen?
ik huil elke dag nog dat ik niet instapte op 1 cent per bitcoin. Ik blijf accumuleren.Rebbelx schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:31:
[...]
DIT vooral....Er zitten veel mensen nog in die gewoon rekenen op die halving volgend jaar....Omdat de voorgaande keren dat gewoon gevolgd werd door een prijsstijging maar als de prijs net het omgekeerde gaat doen, gaat het vertrouwen van vele mensen gewoon en gaan er veeeeeel uitstappen
Ik blijf het zeggen: Crypto is nog veels te jong. Moet nog groeien. Patience is a clean zaak.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Verwijderd
Goedkoop inslaan als alle vertrouwen weg is, is geen goedkoop inslaan. Dat is je vrijwillig als laatste bagholder opgevenSahara schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:32:
[...]
Dat zou idd heerlijk zijn, veel bloed door de crypto straten, ik hoop echt dat dat gaat gebeuren. Lekker goedkoop inslaan wanneer velen met paniek verkopen. Kan niet wachten.
Goedkoop inslaan, dat wel, maar dan gaat de bear market ook wel langer aanhouden omdat het volume ineen duikt. Ach ja, we zien het wel. Reageren op de situaties die we krijgenSahara schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:32:
[...]
Dat zou idd heerlijk zijn, veel bloed door de crypto straten, ik hoop echt dat dat gaat gebeuren. Lekker goedkoop inslaan wanneer velen met paniek verkopen. Kan niet wachten.
als iedereen verkoopt maar ook niks meer koopt schiet je er ook geen reet mee opSahara schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:32:
[...]
Counterstrike was een mod (de meest succesvolle) van Half-Life. Als je de originele HL nog nooit hebt gespeeld kan ik 'm nog steeds aanraden. Al zit je meestal in kamp HL of kamp UT, niet vaak allebeiThommie.nl schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:26:
HL, counterstrike toch:)?
Maargoed ik was meeer ubermaster in UT99
Die heeft niet eens een remake nodig want die is nog steeds perfect
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Reken maar dat de bankiers op wallstreet en andere handelaren met diepe pockets er anders over denken, zij kopen wanneer average joe in paniek verkoopt, met crypto weet je gewoon dat er flinke percentuele dalingen en stijgingen zijn. Dus als BTC onder de 3k komt... dan zullen een hoop mensen verkopen... en daarna komt er vast wel weer iemand die 20k BTC inslaat en BTC weer met meer dan 100% stijgt in een korte periode. Zo gaat dat in crypto.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:33:
[...]
Goedkoop inslaan als alle vertrouwen weg is, is geen goedkoop inslaan. Dat is je vrijwillig als laatste bagholder opgeven
Sta gewoon aan de zijlijn als het te hard daalt, easy.
Echt heerlijk ja. Je snapt ook wel dat 90% nooit meer een cent in crypto zal steken he en dat er nooit meer een moontrip zal volgen.Sahara schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:32:
[...]
Zero.
Verwijderd
Book of Eli Part 2:Pelox schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:41:
[...]
Echt heerlijk ja. Je snapt ook wel dat 90% nooit meer een cent in crypt zal steken he en dat er nooit meer een moontrip zal volgen.
The Bag of Eli - The Last Bagholder
Kannie wachten op de premiere
The world’s largest cryptocurrency has now obliterated the $7,900 and $7,400 levels of support, with the next key level coming in at $6,750.
This morning’s dramatic move to the downside means that a death cross on the daily chart will happen during tonight’s daily candle close.
A death cross is where the 200 EMA gets crossed by the 50 EMA to the downside, which has only happened twice since 2014.
Gisteren stond ik op het punt om 4k aan BTC te kopen, kon alleen niet omdat Litebit account niet geverifieerd was, lucky me! Eens kijken waar dit heen gaat, ik wacht in iedergeval nog even met kopen

Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!