Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Gewaagd, zeker met zo'n minimale bounce..The_Goat schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:47:
Fuck, zit nu toch in een high leverage long vanaf 8143
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zero.
Nou is het zo ver en twijfel ik nog steeds om een flinke zak in te slaan.... misschien komt er nog een lekkere black friday aanbieding binnenkort...
man, man, man... no guts, no glory...

[ Voor 21% gewijzigd door iVibes op 18-11-2019 20:56 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ali Baba heeft zich ook maar een ps4 gekocht...meteen een playseat erbijPelox schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:55:
Ik ga maar weer een potje gamen.. zal wel weer een duur potje worden..

Maar er komt een dag dat we the dark side of the moooooon ook kunnen gaan bekìjken (ipv alleen te luisteren)!
[ Voor 3% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 18-11-2019 21:49 ]
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
7500 is zeker een mogelijkheid maar als ik de daling qua sentiment en volume zie lijkt t mij een zwakke bodemTaro schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:33:
Nog 700 USDT daling te gaan overigens, niet in één keer, maar rond 7.300 valt er waarschijnlijk wel een bodempje te verwachten.
Ik lul ook zomaar wat
Heb nog wat trades lopen in alts, allemaal onder waterThe_Goat schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:01:
Wick onder de 8k en dan up denk ik. Ga er niet op wachten om vervolgens een groene candle te moeten kopen, blijf lekker in btc zitten en ondertussen wat traden met alts
Daarnaast gewoon wat geld waar je gewoon actief mee trade om er een groter bedrag van te maken. Beste van beide werelden en zo blijf je ook een beetje actief en bij leren.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-11-2019 12:16 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Lijkt me niet, de grote spelers (Amazon/Alibaba) accepteren naar mijn weten geen crypto. Zouden ze dat wel doen dan is de vraag of zij deze crypto direct liquideren naar fiat (in dat scenario zou het wel degelijk effect kunnen hebben, denk aan Alibabi met 13 miljard omzet in een uur afgelopen week).Crypts schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:26:
Ik zat net te denken, hebben dingen als black friday eigenlijk invloed op de koers? Let er eigenlijk nooit echt op omdat ik die dagen onzin vind maar wellicht denken anderen daar anders over en trekken wat geld uit crypto om koopjes te scoren?
Wat ook zou kunnen is dat mensen zelf een deel liquideren naar fiat en daar vervolgens mee gaan shoppen.
Ik hoop dat de meeste houders van crypto munten dit doen met geld dat ze absoluut niet nodig hebben, dus ik verwacht dat ook dat laatste niet veel voorkomt.
Over dit soort dingen is al vaker gespeculeerd (bij een dip vlak voor Chinees nieuwjaar zouden alle Chinezen uitcashen om cadeau's te kopen).
[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-11-2019 12:36 ]
als het stijgt ook niet btw
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Sowieso man. Bijna winter, zou toch gaan voor een longe broek.Bartvandelaar schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:45:
Zeker te laat voor een short?
Maar het is zo’n hele strakke...Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:04:
[...]
Sowieso man. Bijna winter, zou toch gaan voor een longe broek.
[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 19-11-2019 14:47 ]
Verwijderd
nee dat is het nooitBartvandelaar schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:45:
Zeker te laat voor een short?
Jij bent de eerste die dat dan niet VET vindt.
Zo'n strakke groene broek? Of eentje met grote bags aan de zij?
Ik ben niet zo'n TA expert, of eigenlijk helemaal niet, maar de EMA50 op de weekly lijkt erg belangrijk dit jaar. Die staat nu net boven de 8000usd, waar die een paar weken terug nog rond de 7800 lag, waar vanaf gebounced werd. Eerder in april dit jaar leek het de resistance te zijn, waar na een paar weken doorheen geknald werd. Praat ik nu poep, of earn ik hier wat TA-Swag?
[ Voor 3% gewijzigd door raq op 19-11-2019 15:31 ]
De tijd leert of het tij keert
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 19-11-2019 15:40 ]
Ik zeg niet dat het goed komtDAMAGE schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:40:
@Richh dat kun je nu nog niet zeggen. Dat kun je pas zeggen als je boven het level van de initiële dump uitstijgt. Dit is niks. Geeft geen vertrouwen. Er is nog geen trend omkeer. Daarom kijk ik nog steeds naar beneden tot die tijd.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Korte samenvatting van die hoerencrypto: crypto wordt enkel en alleen gemanipuleerd door de h(o)eren met zeer diepe zakken, zowel up or down.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:10:
Het gaat toch gewoon behoorlijk tyfus hard fucked up met die hoerencrypto, naar mijn bescheiden mening.
dat is imo nog belangrijker dan TA, kennis van fundamentals, etc
Mee eens. Zowel winst pakken als verlies pakken is belangrijk. Helemaal met shitcoins waarvan de meeste uiteindelijk toch wel dood bloeden. Dit is ook waarom er zo enorm veel mensen dik in de min staan. Ik dacht dat bij de laatste poll er genoeg op -70% of meer stonden. Dat zijn helaas de mensen die tijdens de bullrun ingestapt zijn en niet hebben verkocht. Verlies pakken is nooit leuk natuurlijk, maar liever 10% verlies pakken dan naar -90% gaan.The_Goat schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:29:
De beste les die ik ooit heb geleerd in crypto is: geen bagholder worden.
Ik sluit tegenwoordig vaak trades als ik begin te hopen dat het nog wel goed komtDAMAGE schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:44:
Ze hopen dat de koers ooit wel weer hun kan op zal vallen.
Als je de mail hebt ontvangen van Bitmex is het adres gelekt. Zonder die mail denk ik van niet. Op haveibeenpwned staat het er niet bij. Misschien te klein voor hun ? Het waren zo'n 30k adressen.DAMAGE schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:42:
Kun je ook ergens checken of je daar het dupe van geworden bent @PilatuS ? have i been pwned staat ie daar al op bijv?
- een gelikte computer animatie als intro
- enorm team van chinezen met foto en een samenvatting van hun studietijd
- wat zinloze partners
- een whitepaper
- een roadmap
En twitter staat vol met ordinair gebedel voor votes
https://arpachain.io/
Maar HODL, wie weet wordt het ooit nog wat
Heb die mail ook gehad, maar nergens last van qua spamPilatuS schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:47:
[...]
Als je de mail hebt ontvangen van Bitmex is het adres gelekt. Zonder die mail denk ik van niet. Op haveibeenpwned staat het er niet bij. Misschien te klein voor hun ? Het waren zo'n 30k adressen.
Too many shorts open out there, plus the best time to lift it is when CME futures are closed, which is in 5 minutes.
— Bitbit.BTFD (@bitbitcrypto) 19 november 2019
Do it
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hier twee accounts op Bitmex. Beide mailadressen gelekt. Moet zeggen dat het me qua spam (nog) niet echt opvalt dat het meer is geworden. Voor het eerste account had ik destijds netjes een nieuw mailadres aangemaakt. Had vervolgens 2e account aangemaakt voor de wat grotere swings, ik dacht 'aaah wat kan 't verrekken, geen zin in nóg weer een nieuw mailadres'. Dus eentje gebruikt die ik voor veel meer dingen gebruik. Niet handig geweest achteraf, maar ja, achteraf kiek ie 'n koe in de kont.PilatuS schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:37:
Ik wil Bitmex nog even bedanken voor het lekken van mijn emailadres. Ik krijg nu zo'n 10x meer spam binnen dan in de weken en maanden voordat deze sukkels er achter kwamen hoe ze een email niet moeten verturen. Top Bitmex, bedankt !
Tot op heden valt het mee (*klopt af*), maar het stelt me geenszins gerust. Blijft ergens toch knagen. Hoop dat 2FA en gebruik van nieuwe wachtwoorden voldoende zijn. 'T is een klus om voor alle dingen die aan dat gangbare account zijn gekoppeld een nieuw mailadres in te stellen, als dat al mogelijk is. Poehee wat gebruik je zoiets vaak.
Zeer domme actie van Bitmex, maar dat wisten we al. Schadevergoeding van een BTC-tje per account zou wel leuk zijn :-)
Edit: 'nóg weer een nieuw account' gewijzigd in 'nóg weer een nieuw mailadres'
[ Voor 3% gewijzigd door toilet_paper op 20-11-2019 00:21 ]
Dan is het misschien gewoon toeval en heb ik het fout dat het iets met Bitmex te maken heeft. Ik krijg de laatste dagen vooral echt heel binnen, vandaar de link met Bitmex. Eerst was het zo'n 1 of 2 per dag met sommige dagen niets. Nu zit ik op de 10 per dag zo'n beetje.toilet_paper schreef op woensdag 20 november 2019 @ 00:08:
[...]
Hier twee accounts op Bitmex. Beide mailadressen gelekt. Moet zeggen dat het me qua spam (nog) niet echt opvalt dat het meer is geworden.
@Verwijderd Nee, helaas, zulke grote zakken had ik niet
[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 20-11-2019 08:05 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Ok, ik hou het in de gaten en koop dan de bodem om op de top van de bounce te verkopen.Taro schreef op woensdag 20 november 2019 @ 08:04:
@PilatuS Hier geen extra spam door BitMEX tot nu toe, hopelijk kunnen we het zo houden.
@Verwijderd Nee, helaas, zulke grote zakken had ik nietIk gebruik overigens vaak wel de onderkant van zo'n wick als koersdoel, dus pas maar op, daar kan de prijs zomaar heen gaan binnen afzienbare tijd.
In theorie.
Verwijderd
Denk aan je bloeddruk. Je vocabulaire is wel een pareltje.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:10:
Het gaat toch gewoon behoorlijk tyfus hard fucked up met die hoerencrypto, naar mijn bescheiden mening.
HODL HODL HODL HODLVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:10:
Who cares. Eind volgend jaar naar de 2 miljoen per BTC. Kopen is het devies!
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Correctie, 70% verlies pakken of naar -90% gaan.PilatuS schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:33:
[...]
...dat bij de laatste poll er genoeg op -70% of meer stonden. Dat zijn helaas de mensen die tijdens de bullrun ingestapt zijn en niet hebben verkocht. Verlies pakken is nooit leuk natuurlijk, maar liever 10% verlies pakken dan naar -90% gaan.
En dan met je overgebleven geld het opnieuw proberen. Helaas is -70% (laat staan -90%) zo weinig dat er niet veel te proberen valt ... dat maak je in maanden niet meer goed (want, nu ook al niet in bijna 2 jaar). Heb het dus maar afgeschreven, en als het ooit nog wel omhoog gaat is het mooi, anders jammer. En warempel, sommigen zijn alweer naar -50%. Progressie!
Niet mee eens. Als ik had gehodled had ik de helft van mijn huis kunnen afbetalen. Door iedere keer te traden elke keer maar beetjes verdiend. Ik heb volle bak hodl deze ronde.The_Goat schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:29:
De beste les die ik ooit heb geleerd in crypto is: geen bagholder worden.
Mijn belangrijkste les: begrijpen hoe de cryptomarkt werkt. Wat voor tijd het nodig heeft. Hoe er ingespeeld wordt op emotie. Hoe marketmakers te werk gaan. Welke fouten ik niet meer moet maken

De tijd van holden is lang voorbij, wil je geld verdienen dan moet je traden.scosec schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:23:
[...]
Niet mee eens. Als ik had gehodled had ik de helft van mijn huis kunnen afbetalen. Door iedere keer te traden elke keer maar beetjes verdiend. Ik heb volle bak hodl deze ronde.
Mijn belangrijkste les: begrijpen hoe de cryptomarkt werkt. Wat voor tijd het nodig heeft. Hoe er ingespeeld wordt op emotie. Hoe marketmakers te werk gaan. Welke fouten ik niet meer moet maken. En de belangrijkste. Geduld wordt beloond.
Dan kan je beter op de reguliere beurs traden, daar zijn de verliezen niet zo groot en als je dat door hebt beginnen met crypto traden.
Op korte termijn heb je gelijk. Maar. Over een periode van nu tot over 2 jaar gaat een hodl zich terug betalen. Ik denk dat die markt dadelijk weer net zo hard uit zijn voegen gaat springen. Ik ga balls deep in bepaalde coins en simpelweg wachten tot we weer de weg omhoog vinden.Slux schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:39:
[...]
De tijd van holden is lang voorbij, wil je geld verdienen dan moet je traden.
Dan kan je beter op de reguliere beurs traden, daar zijn de verliezen niet zo groot en als je dat door hebt beginnen met crypto traden.
Ik heb overigens (al zou ik willen) geen tijd met een drukke baan, vrouw en kind om nu te traden. De week heeft al te weinig dagen

ik ben wel benieuwd in welke coins zit je balls deep zit ?scosec schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:46:
[...]
Op korte termijn heb je gelijk. Maar. Over een periode van nu tot over 2 jaar gaat een hodl zich terug betalen. Ik denk dat die markt dadelijk weer net zo hard uit zijn voegen gaat springen. Ik ga balls deep in bepaalde coins en simpelweg wachten tot we weer de weg omhoog vinden.
Ik heb overigens (al zou ik willen) geen tijd met een drukke baan, vrouw en kind om nu te traden. De week heeft al te weinig dagen
Ik geloof best dat er een paar coins wat kunnen doen maar dat zijn er echt maar een paar.
Voornamelijk: Decred, Siacoin, Stratis.Slux schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:51:
[...]
ik ben wel benieuwd in welke coins zit je balls deep zit ?
Ik geloof best dat er een paar coins wat kunnen doen maar dat zijn er echt maar een paar.
Vooral de eerste 2 zijn i.m.o hele mooie.
Ik spotte Scosec hier laatst in het plaatselijke parkje...Slux schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:51:
[...]
ik ben wel benieuwd in welke coins zit je balls deep zit ?
Volgens mij zat ie balls deep in TRTL (TurtleCoin)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik hoop het voor je, ik had personelijk nog wel BTC erbij gekocht zodat die de eventuele teleurstelling kan opvangen, want als de markt gaat dan zal die altijd king turtle blijvenscosec schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:00:
[...]
Voornamelijk: Decred, Siacoin, Stratis.
Vooral de eerste 2 zijn i.m.o hele mooie.
BTC idd. Ik heb alleen niet genoeg kapitaal over om daar een leuke aankoop mee te doen. Ik ga er dan ook niet aan beginnen om er spaargeld tegenaan te gooien.Slux schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:09:
[...]
Ik hoop het voor je, ik had personelijk nog wel BTC erbij gekocht zodat die de eventuele teleurstelling kan opvangen, want als de markt gaat dan zal die altijd king turtle blijven
Dat is ook mijn plan. HODL till lambo, maar omdat ik net ben begonnen is het toch wel even spannend. In het eerste weekend een paar leuke trades gehad en zat ik zomaar 50 in de plus. Nu alles een beetje instort, en ik geen stop-loss heb gezet, gaat alles wel redelijk hard naar beneden en is mijn portfolio minder waard. Ik had ook geen ruimte op de PF gelaten om nog wat bij te kopen, dus helaas nu even niet traden. Is ook niet erg, zo leer je wel hoe het spelletje werkt. Ik ga er vanuit dat de overige munten ook wel weer een beetje opkrabbelen.DAMAGE schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:50:
@Amens klinkt bijna alsof je dat wilt voorkomen? Gewoon een stop-loss op al je trades zetten. Maar hoe ik het doe: een potje met punten op de Ledger voor de HODL. En dan bedoel ik ook echt hodl he. Dus op de ledger zetten en niet naar on kijken. Dus ook niet als de koers keldert het jammer vinden. Het boeit niet want het is voor de langere termijn. Aka minimaal 3 tot 5 jaar vooruit.
Daarnaast gewoon wat geld waar je gewoon actief mee trade om er een groter bedrag van te maken. Beste van beide werelden en zo blijf je ook een beetje actief en bij leren.
Da's natuurlijk niet helemaal waar. Je gaat niet van 0% naar -70% in een seconde, er zittten toch echt weken en maanden van steeds wat lager bij. Dit was ook het punt, niet op -10% verkopen en niet op -20% verkopen.Soeski schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:43:
[...]
Correctie, 70% verlies pakken of naar -90% gaan.
Het ligt er aan waar je gaat holden. De meeste zijn gaan holden toen BTC op 16+k stond en de alts al 3000% hadden gedaan. Er is geen slechtere plek om te gaan holden dan daar. Tuurlijk BTC holden vanaf 60 dollar was geen slecht planscosec schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:23:
[...]
Niet mee eens. Als ik had gehodled had ik de helft van mijn huis kunnen afbetalen. Door iedere keer te traden elke keer maar beetjes verdiend. Ik heb volle bak hodl deze ronde.
Dat het met licht zo werkt is nog niet eens zo boeiend. Je zou het ook met honkballen kunnen doen, dat is de grootste mindfuck ever.A87 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:02:
Dit is waarom iedereen rekt gaat
[YouTube: Double Slit Experiment explained! by Jim Al-Khalili]
Oh nee, zeker niet. Dat was niet in een seconde maar inderdaad in maaaanden. Maar ik doelde puur op mijn situatie nu. -70% stoplossen om het verlies te beperken doe ik niet meer, that ship has sailed... around the world haha. Ik zie -70 net als -100; het is al "kwijt".PilatuS schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:17:
[...]
Da's natuurlijk niet helemaal waar. Je gaat niet van 0% naar -70% in een seconde, er zittten toch echt weken en maanden van steeds wat lager bij. Dit was ook het punt, niet op -10% verkopen en niet op -20% verkopen.
Zo is laatst mijn stoploss getriggerd op ongeveer -10%. Ik wilde maximaal 10% verliezen op die trade. De koers ging nog verder naar beneden. Dus ik kon een nieuwe entry pakken op de pullback. Inmiddels heb ik meer munten terug en staat mijn trade bijna 6% (ok niet liegen) in de plus. Dat is toch lekker mee pakken dan. Had ik mijn trade laten staan zonder stoploss dan stond ik nog steeds ongeveer op -10% en had ik minder muntjes gehad.
[edit] Het zijn in het begin misschien geen monsterbedragen. Maar het zijn de kleine tradjes die je doet die uiteindelijk het grotere geheel maken. Steeds hier en daar wat value mee sprokkelen en zorgen dat je je verlies beperkt houdt. Je keuzes evalueren zowel de goede als de slechte trades. Waarom gingen ze goed? Waarom ging het fout? Ik denk dat je dan uiteindelijk meer winst maakt. Maar natuurlijk ieder zijn ding!
[ Voor 54% gewijzigd door DAMAGE op 20-11-2019 16:48 ]
Probeer edgewonk eens als je veel wil analyseren (van je eigen trades). Gebruik het sinds een half jaar en heeft echt geholpenDAMAGE schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:54:
@PilatuS Uiteraard. Ik ga ook zeker niet beweren dat het makkelijk is. Maar het is wel reuze interessant om er achter te komen waarom dingen werken zoals ze werken. Je moet ook wel de drive hebben om het te willen leren denk ik. Anders gewoon lekker hodlen en laten staan voor 5 a 10 jaar.
Jammer dat dit volgens mij niet GUTS via het GET protocol is... (Of dat heb ik gemist..)Klaas25 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:38:
Kaartjes verkoop en blockchain.
FOMOOO
https://www.ajaxlife.nl/2...artjes-nederland-estland/
GUTS is weer een andere oplossing. Dan krijg je een rang en niet een specifiek kaartje.T-mo-T schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:52:
[...]
Jammer dat dit volgens mij niet GUTS via het GET protocol is... (Of dat heb ik gemist..)
En dan heb je ook nog TicketMatic.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Guts is voor die 10rde rangs NL artiesten waar niemand dood gevonden wilt wordenDrardollan schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:10:
[...]
GUTS is weer een andere oplossing. Dan krijg je een rang en niet een specifiek kaartje.
En dan heb je ook nog TicketMatic.
En vergeet ticketmaster niet, die komt binnenkort met een nieuw systeem.
https://t.me/nedcryptochat
Goeie rejection op de 1H chart, 8k- in zicht?
Ik zit eigenlijk op de 8500 te wachten, en heb daar ook net voor ingezet.The_Goat schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:14:
Zullen we het nu weer over btc hebben?
Goeie rejection op de 1H chart, 8k- in zicht?
Zero.
Niet helemaal, sommige alts lijken best interessantSlux schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:19:
Nou nou ik ben de enigste die een micro beetje bullish is zien ik.
Ik zeg niet dat er gegarandeerd een enorme daling aan zit te komen, maar, het feit dat Bitcoin nu een paar keer rond de 8k support heeft laten zien is geen garantie dat de 8k er niet aan gaat. Hoe vaker er getest wordt, des te groter de kans dat de support bezwijkt.
Hier nog 100% in fiat en short open, wel met stop loss en aan de andere kant stop limit buy orders op Bitcoin. Ik gok op beide richtingen en ben met beide tevreden.
Dit ziet er toch echt niet positief uit:

Maarja, dit is crypto

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 20-11-2019 21:50 ]
Moet je wel winst maken met je trade of maakt dat niet uit?PilatuS schreef op donderdag 21 november 2019 @ 03:28:
En weer wat gratis geld bij Binance. Heb maar 1 trade gemaakt met TOMO en zojuist 52 TOMO gekregen. Toch weer 15 dollar voor niets. Die trading competities winnen is geen optie zonder dat je een whale bent, maar even wat geld pakken door een enkele trade werkt altijd.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
[ Voor 10% gewijzigd door Rebbelx op 21-11-2019 10:06 ]
Ik zit er precies zo in en met mij nog een hele hoop van mijn vrienden. We zijn er klaar mee, al een hele tijd. Vertrouwen is 0,0 en het geld afgeschreven. We zien het wel..Rebbelx schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:04:
Jup hier is het afgelopen met geld te gooien in deze markt. Genoeg ingestoken de laatste 2 jaar. Staat nu op Ledger en daar blijft het ook gewoon staan. Ik zie het wel binnen een paar jaar of het al dan niet nog iets waard is
Zero.
Verwijderd
Heb wel beetje winst gepakt op Mn shorts en wat btc omgezet in bat
Als ik het goed heb bedoelt hij in dit geval de split pool voor iedereen die minstens 15.000 TOMO verhandeld heeft binnen de actieperiode. Of je daar winst of verlies op maakt doet er niet toe maar wel kleine side note: tov de top (3-11) staat TOMO nu wel op -33,5% en dikke kans dat hij nog verder daalt. Goed timen dus en je moet die centen natuurlijk wel (vrij) hebben...HaruHaru schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:06:
[...]
Moet je wel winst maken met je trade of maakt dat niet uit?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Misschien hodl ik wel gewoon ietwat teleurgesteld verder.

Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!