[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.545 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat is billen knijpen man. Is nog niet echt overtuigend tot dus ver. Maar ik gok er ook op dat dit het voorlopig eerst weer even was. Vanmiddag mijn stoploss op HOT afgegaan en nu meer HOT voor terug kunnen kopen, dus hopelijk heeft het nog iets van zin gehad al met al.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:51
The_Goat schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:47:
Fuck, zit nu toch in een high leverage long vanaf 8143 :)
Gewaagd, zeker met zo'n minimale bounce..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Ik ga maar weer een potje gamen.. zal wel weer een duur potje worden.. ;(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik denk dat de low tijdelijk gemaakt is, (precies op 3D 200 EMA) en dat we nu een beetje rangen tussen de 8050 en 8350 voor de komende uren/dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Had al een tijdje een alertje staan voor als WAVES onder de 67 eurocent zou komen...
Nou is het zo ver en twijfel ik nog steeds om een flinke zak in te slaan.... misschien komt er nog een lekkere black friday aanbieding binnenkort...

man, man, man... no guts, no glory... 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door iVibes op 18-11-2019 20:56 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Pelox schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:55:
Ik ga maar weer een potje gamen.. zal wel weer een duur potje worden.. ;(
Ali Baba heeft zich ook maar een ps4 gekocht...meteen een playseat erbij O-) nee helaas niet van de cryptogains, maar juist om de cryptowinter door te komen... 8)7
Maar er komt een dag dat we the dark side of the moooooon ook kunnen gaan bekìjken (ipv alleen te luisteren)!

[ Voor 3% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 18-11-2019 21:49 ]

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:00
Taro schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:33:
Nog 700 USDT daling te gaan overigens, niet in één keer, maar rond 7.300 valt er waarschijnlijk wel een bodempje te verwachten.
7500 is zeker een mogelijkheid maar als ik de daling qua sentiment en volume zie lijkt t mij een zwakke bodem

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

Bever!

3

Mooi al die theorie, ik denk zelf 786 retrace naar ongeveer 7850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Wick onder de 8k en dan up denk ik. Ga er niet op wachten om vervolgens een groene candle te moeten kopen, blijf lekker in btc zitten en ondertussen wat traden met alts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44
Dit is wel goede timing voor een black Friday aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:24
The_Goat schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:01:
Wick onder de 8k en dan up denk ik. Ga er niet op wachten om vervolgens een groene candle te moeten kopen, blijf lekker in btc zitten en ondertussen wat traden met alts
Heb nog wat trades lopen in alts, allemaal onder water ;( even dikke huid kweken nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 09:01
HODL lijkt onvermijdelijk de komende tijd, flinke daling op bijna al mijn munten..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Amens klinkt bijna alsof je dat wilt voorkomen? Gewoon een stop-loss op al je trades zetten. Maar hoe ik het doe: een potje met punten op de Ledger voor de HODL. En dan bedoel ik ook echt hodl he. Dus op de ledger zetten en niet naar on kijken. Dus ook niet als de koers keldert het jammer vinden. Het boeit niet want het is voor de langere termijn. Aka minimaal 3 tot 5 jaar vooruit.

Daarnaast gewoon wat geld waar je gewoon actief mee trade om er een groter bedrag van te maken. Beste van beide werelden en zo blijf je ook een beetje actief en bij leren.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is mien geld bleven, Satoshi Nakamoto?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:51
Positief denken: zondag vlak voor de daling voor het eerst een kleine betaling in BTC gedaan. Voelt nu alsof ik op deze aankoop 4% korting heb gehad. Vervroegde black friday voor mij :+

[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-11-2019 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik zat net te denken, hebben dingen als black friday eigenlijk invloed op de koers? Let er eigenlijk nooit echt op omdat ik die dagen onzin vind maar wellicht denken anderen daar anders over en trekken wat geld uit crypto om koopjes te scoren? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:51
Crypts schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:26:
Ik zat net te denken, hebben dingen als black friday eigenlijk invloed op de koers? Let er eigenlijk nooit echt op omdat ik die dagen onzin vind maar wellicht denken anderen daar anders over en trekken wat geld uit crypto om koopjes te scoren? :?
Lijkt me niet, de grote spelers (Amazon/Alibaba) accepteren naar mijn weten geen crypto. Zouden ze dat wel doen dan is de vraag of zij deze crypto direct liquideren naar fiat (in dat scenario zou het wel degelijk effect kunnen hebben, denk aan Alibabi met 13 miljard omzet in een uur afgelopen week).

Wat ook zou kunnen is dat mensen zelf een deel liquideren naar fiat en daar vervolgens mee gaan shoppen.

Ik hoop dat de meeste houders van crypto munten dit doen met geld dat ze absoluut niet nodig hebben, dus ik verwacht dat ook dat laatste niet veel voorkomt.

Over dit soort dingen is al vaker gespeculeerd (bij een dip vlak voor Chinees nieuwjaar zouden alle Chinezen uitcashen om cadeau's te kopen).

[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-11-2019 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:22
er is vaak toch geen aanleiding als de boel zakt

als het stijgt ook niet btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Zeker te laat voor een short?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso man. Bijna winter, zou toch gaan voor een longe broek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
Ik zou geen support gaan shorten, loopt meestal niet goed af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:04:
[...]

Sowieso man. Bijna winter, zou toch gaan voor een longe broek.
Maar het is zo’n hele strakke...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nee, is niet handig, maar dan blijft wel de vraag; gaat 'ie het houden? Hij is er nu al een paar keer heel matig op gebounced. Ik heb toch wel het idee dat hij er straks door gaat zakken. Het is weer dat trage gegrind naar beneden, dat is meestal niet zo'n heel best teken.

[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 19-11-2019 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat is het nooit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:28:
[...]

In dat geval zeker niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Jij bent de eerste die dat dan niet VET vindt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:09

raq

Bartvandelaar schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:28:
[...]

Zo'n strakke groene broek? Of eentje met grote bags aan de zij?

Ik ben niet zo'n TA expert, of eigenlijk helemaal niet, maar de EMA50 op de weekly lijkt erg belangrijk dit jaar. Die staat nu net boven de 8000usd, waar die een paar weken terug nog rond de 7800 lag, waar vanaf gebounced werd. Eerder in april dit jaar leek het de resistance te zijn, waar na een paar weken doorheen geknald werd. Praat ik nu poep, of earn ik hier wat TA-Swag?

[ Voor 3% gewijzigd door raq op 19-11-2019 15:31 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45
Gaan nu toch langzaam wel de goede kant op.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Richh dat kun je nu nog niet zeggen. Dat kun je pas zeggen als je boven het level van de initiële dump uitstijgt. Dit is niks. Geeft geen vertrouwen. Er is nog geen trend omkeer. Daarom kijk ik nog steeds naar beneden tot die tijd.

[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 19-11-2019 15:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45
DAMAGE schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:40:
@Richh dat kun je nu nog niet zeggen. Dat kun je pas zeggen als je boven het level van de initiële dump uitstijgt. Dit is niks. Geeft geen vertrouwen. Er is nog geen trend omkeer. Daarom kijk ik nog steeds naar beneden tot die tijd.
Ik zeg niet dat het goed komt :+ ik zeg alleen dat het de goede kant opgaat :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat toch gewoon behoorlijk tyfus hard fucked up met die hoerencrypto, naar mijn bescheiden mening.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:10:
Het gaat toch gewoon behoorlijk tyfus hard fucked up met die hoerencrypto, naar mijn bescheiden mening.
Korte samenvatting van die hoerencrypto: crypto wordt enkel en alleen gemanipuleerd door de h(o)eren met zeer diepe zakken, zowel up or down.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Er ligt iig een goeie support op de 8K voor bitcoin en dat is een goed teken. Voor de rest geduld geduld geduld met die mooie markt :) We hebben geen haast. Exact de reden waarom ik tijd ben gaan steken in TA te begrijpen: als je dat niet doet kun je snel ongeduldig worden. Je kunt wachten tot je een ons weegt of je kunt wat nuttigs met deze saaie fase in de markt doen en dat is jezelf verrijken met kennis zodat je weet wat je moet doen mochten die paar munten op je Ledger ooit wat waard worden. Think about it!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://cdn.pixabay.com/photo/2017/02/16/02/54/coming-soon-2070393_960_720.jpg

....laatste nieuws over het project Xrekt........

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The_Goat
De beste les die ik ooit heb geleerd in crypto is: geen bagholder worden.

dat is imo nog belangrijker dan TA, kennis van fundamentals, etc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
The_Goat schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:29:

Mee eens. Zowel winst pakken als verlies pakken is belangrijk. Helemaal met shitcoins waarvan de meeste uiteindelijk toch wel dood bloeden. Dit is ook waarom er zo enorm veel mensen dik in de min staan. Ik dacht dat bij de laatste poll er genoeg op -70% of meer stonden. Dat zijn helaas de mensen die tijdens de bullrun ingestapt zijn en niet hebben verkocht. Verlies pakken is nooit leuk natuurlijk, maar liever 10% verlies pakken dan naar -90% gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zeker waar. Maar waarom worden mensen bagholders? Omdat ze bang zijn om te verkopen. Ze hopen dat de koers ooit wel weer hun kan op zal vallen. En als hij dat niet doet sta je voor je het weet op -90%. Been there done that en nu vast beraden het beter te doen. Het is dus wel handig dat je weet wanneer het handig is om je munten in de verkoop te zetten. Wanneer er een omslag in de trend kan plaatsvinden. Probeer dat eerst met een deel van je geld succesvol te doen en leer van je fouten. Begrijpen waarom iets gebeurt. Dan hoef je ook niet bang te zijn dat je de munten in de verkoop zet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The_Goat
DAMAGE schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:44:
Ze hopen dat de koers ooit wel weer hun kan op zal vallen.
Ik sluit tegenwoordig vaak trades als ik begin te hopen dat het nog wel goed komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik wil Bitmex nog even bedanken voor het lekken van mijn emailadres. Ik krijg nu zo'n 10x meer spam binnen dan in de weken en maanden voordat deze sukkels er achter kwamen hoe ze een email niet moeten verturen. Top Bitmex, bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Kun je ook ergens checken of je daar het dupe van geworden bent @PilatuS ? have i been pwned staat ie daar al op bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:42:
Kun je ook ergens checken of je daar het dupe van geworden bent @PilatuS ? have i been pwned staat ie daar al op bijv?
Als je de mail hebt ontvangen van Bitmex is het adres gelekt. Zonder die mail denk ik van niet. Op haveibeenpwned staat het er niet bij. Misschien te klein voor hun ? Het waren zo'n 30k adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Had vandaag wat ARPA gekocht voor een paar procentjes voor een mogelijke bounce. Nog nooit van gehoord, dus dacht, eens kijken naar de website. Blijkt echt niets veranderd tov. 2017, sites bestaan uit:

- een gelikte computer animatie als intro
- enorm team van chinezen met foto en een samenvatting van hun studietijd
- wat zinloze partners
- een whitepaper
- een roadmap

En twitter staat vol met ordinair gebedel voor votes

https://arpachain.io/

Maar HODL, wie weet wordt het ooit nog wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
PilatuS schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:47:
[...]

Als je de mail hebt ontvangen van Bitmex is het adres gelekt. Zonder die mail denk ik van niet. Op haveibeenpwned staat het er niet bij. Misschien te klein voor hun ? Het waren zo'n 30k adressen.
Heb die mail ook gehad, maar nergens last van qua spam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Moon?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
We gaan het zien! Van mij mag het gebeuren hoor, maar ik wacht nog wel even af. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:16
PilatuS schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:37:
Ik wil Bitmex nog even bedanken voor het lekken van mijn emailadres. Ik krijg nu zo'n 10x meer spam binnen dan in de weken en maanden voordat deze sukkels er achter kwamen hoe ze een email niet moeten verturen. Top Bitmex, bedankt !
Hier twee accounts op Bitmex. Beide mailadressen gelekt. Moet zeggen dat het me qua spam (nog) niet echt opvalt dat het meer is geworden. Voor het eerste account had ik destijds netjes een nieuw mailadres aangemaakt. Had vervolgens 2e account aangemaakt voor de wat grotere swings, ik dacht 'aaah wat kan 't verrekken, geen zin in nóg weer een nieuw mailadres'. Dus eentje gebruikt die ik voor veel meer dingen gebruik. Niet handig geweest achteraf, maar ja, achteraf kiek ie 'n koe in de kont.
Tot op heden valt het mee (*klopt af*), maar het stelt me geenszins gerust. Blijft ergens toch knagen. Hoop dat 2FA en gebruik van nieuwe wachtwoorden voldoende zijn. 'T is een klus om voor alle dingen die aan dat gangbare account zijn gekoppeld een nieuw mailadres in te stellen, als dat al mogelijk is. Poehee wat gebruik je zoiets vaak.
Zeer domme actie van Bitmex, maar dat wisten we al. Schadevergoeding van een BTC-tje per account zou wel leuk zijn :-)

Edit: 'nóg weer een nieuw account' gewijzigd in 'nóg weer een nieuw mailadres'

[ Voor 3% gewijzigd door toilet_paper op 20-11-2019 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op woensdag 20 november 2019 @ 00:08:
[...]
Hier twee accounts op Bitmex. Beide mailadressen gelekt. Moet zeggen dat het me qua spam (nog) niet echt opvalt dat het meer is geworden.
Dan is het misschien gewoon toeval en heb ik het fout dat het iets met Bitmex te maken heeft. Ik krijg de laatste dagen vooral echt heel binnen, vandaar de link met Bitmex. Eerst was het zo'n 1 of 2 per dag met sommige dagen niets. Nu zit ik op de 10 per dag zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
BNB:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/434XoVpwN2kMry0TK1F5M8yi/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor BTC lijken de beren wat kracht te verliezen. Die 8K houdt het net even te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Taro heb jij vannacht je RLC gedumpt?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/pyQm72k/Screenshot-20191120-075239-Binance.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PilatuS Hier geen extra spam door BitMEX tot nu toe, hopelijk kunnen we het zo houden.

@Verwijderd Nee, helaas, zulke grote zakken had ik niet :( Ik gebruik overigens vaak wel de onderkant van zo'n wick als koersdoel, dus pas maar op, daar kan de prijs zomaar heen gaan binnen afzienbare tijd.

[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 20-11-2019 08:05 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 20 november 2019 @ 08:04:
@PilatuS Hier geen extra spam door BitMEX tot nu toe, hopelijk kunnen we het zo houden.

@Verwijderd Nee, helaas, zulke grote zakken had ik niet :( Ik gebruik overigens vaak wel de onderkant van zo'n wick als koersdoel, dus pas maar op, daar kan de prijs zomaar heen gaan binnen afzienbare tijd.
Ok, ik hou het in de gaten en koop dan de bodem om op de top van de bounce te verkopen.

In theorie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Denk aan je bloeddruk. Je vocabulaire is wel een pareltje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19:49
HODL HODL HODL HODL

Who cares. Eind volgend jaar naar de 2 miljoen per BTC. Kopen is het devies!

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:44
PilatuS schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:33:
[...]
...dat bij de laatste poll er genoeg op -70% of meer stonden. Dat zijn helaas de mensen die tijdens de bullrun ingestapt zijn en niet hebben verkocht. Verlies pakken is nooit leuk natuurlijk, maar liever 10% verlies pakken dan naar -90% gaan.
Correctie, 70% verlies pakken of naar -90% gaan. :)
En dan met je overgebleven geld het opnieuw proberen. Helaas is -70% (laat staan -90%) zo weinig dat er niet veel te proberen valt ... dat maak je in maanden niet meer goed (want, nu ook al niet in bijna 2 jaar). Heb het dus maar afgeschreven, en als het ooit nog wel omhoog gaat is het mooi, anders jammer. En warempel, sommigen zijn alweer naar -50%. Progressie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scosec
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:26
The_Goat schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:29:

Niet mee eens. Als ik had gehodled had ik de helft van mijn huis kunnen afbetalen. Door iedere keer te traden elke keer maar beetjes verdiend. Ik heb volle bak hodl deze ronde.

Mijn belangrijkste les: begrijpen hoe de cryptomarkt werkt. Wat voor tijd het nodig heeft. Hoe er ingespeeld wordt op emotie. Hoe marketmakers te werk gaan. Welke fouten ik niet meer moet maken 8)7. En de belangrijkste. Geduld wordt beloond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
scosec schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:23:
[...]

Niet mee eens. Als ik had gehodled had ik de helft van mijn huis kunnen afbetalen. Door iedere keer te traden elke keer maar beetjes verdiend. Ik heb volle bak hodl deze ronde.

Mijn belangrijkste les: begrijpen hoe de cryptomarkt werkt. Wat voor tijd het nodig heeft. Hoe er ingespeeld wordt op emotie. Hoe marketmakers te werk gaan. Welke fouten ik niet meer moet maken 8)7. En de belangrijkste. Geduld wordt beloond.
De tijd van holden is lang voorbij, wil je geld verdienen dan moet je traden.

Dan kan je beter op de reguliere beurs traden, daar zijn de verliezen niet zo groot en als je dat door hebt beginnen met crypto traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scosec
Slux schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:39:
[...]

De tijd van holden is lang voorbij, wil je geld verdienen dan moet je traden.

Dan kan je beter op de reguliere beurs traden, daar zijn de verliezen niet zo groot en als je dat door hebt beginnen met crypto traden.
Op korte termijn heb je gelijk. Maar. Over een periode van nu tot over 2 jaar gaat een hodl zich terug betalen. Ik denk dat die markt dadelijk weer net zo hard uit zijn voegen gaat springen. Ik ga balls deep in bepaalde coins en simpelweg wachten tot we weer de weg omhoog vinden.

Ik heb overigens (al zou ik willen) geen tijd met een drukke baan, vrouw en kind om nu te traden. De week heeft al te weinig dagen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
scosec schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:46:
[...]

Op korte termijn heb je gelijk. Maar. Over een periode van nu tot over 2 jaar gaat een hodl zich terug betalen. Ik denk dat die markt dadelijk weer net zo hard uit zijn voegen gaat springen. Ik ga balls deep in bepaalde coins en simpelweg wachten tot we weer de weg omhoog vinden.

Ik heb overigens (al zou ik willen) geen tijd met een drukke baan, vrouw en kind om nu te traden. De week heeft al te weinig dagen :/
ik ben wel benieuwd in welke coins zit je balls deep zit ?

Ik geloof best dat er een paar coins wat kunnen doen maar dat zijn er echt maar een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scosec
Slux schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:51:
[...]

Ik geloof best dat er een paar coins wat kunnen doen maar dat zijn er echt maar een paar.
Voornamelijk: Decred, Siacoin, Stratis.

Vooral de eerste 2 zijn i.m.o hele mooie.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Slux schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:51:
[...]

Ik spotte Scosec hier laatst in het plaatselijke parkje...
Volgens mij zat ie balls deep in TRTL (TurtleCoin)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eyQI7pa.png

:)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
scosec schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:00:
[...]

Voornamelijk: Decred, Siacoin, Stratis.

Vooral de eerste 2 zijn i.m.o hele mooie.
Ik hoop het voor je, ik had personelijk nog wel BTC erbij gekocht zodat die de eventuele teleurstelling kan opvangen, want als de markt gaat dan zal die altijd king turtle blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scosec
Slux schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:09:
[...]

Ik hoop het voor je, ik had personelijk nog wel BTC erbij gekocht zodat die de eventuele teleurstelling kan opvangen, want als de markt gaat dan zal die altijd king turtle blijven ;)
BTC idd. Ik heb alleen niet genoeg kapitaal over om daar een leuke aankoop mee te doen. Ik ga er dan ook niet aan beginnen om er spaargeld tegenaan te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Dit is waarom iedereen rekt gaat

[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 20-11-2019 14:03 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wat is er met het hele EOS Voice social media platform gebeurd dan? Stille dood gestorven? Duurt erg lang voor er weer een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 09:01
DAMAGE schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:50:
@Amens klinkt bijna alsof je dat wilt voorkomen? Gewoon een stop-loss op al je trades zetten. Maar hoe ik het doe: een potje met punten op de Ledger voor de HODL. En dan bedoel ik ook echt hodl he. Dus op de ledger zetten en niet naar on kijken. Dus ook niet als de koers keldert het jammer vinden. Het boeit niet want het is voor de langere termijn. Aka minimaal 3 tot 5 jaar vooruit.

Daarnaast gewoon wat geld waar je gewoon actief mee trade om er een groter bedrag van te maken. Beste van beide werelden en zo blijf je ook een beetje actief en bij leren.
Dat is ook mijn plan. HODL till lambo, maar omdat ik net ben begonnen is het toch wel even spannend. In het eerste weekend een paar leuke trades gehad en zat ik zomaar 50 in de plus. Nu alles een beetje instort, en ik geen stop-loss heb gezet, gaat alles wel redelijk hard naar beneden en is mijn portfolio minder waard. Ik had ook geen ruimte op de PF gelaten om nog wat bij te kopen, dus helaas nu even niet traden. Is ook niet erg, zo leer je wel hoe het spelletje werkt. Ik ga er vanuit dat de overige munten ook wel weer een beetje opkrabbelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:43:
[...]
Correctie, 70% verlies pakken of naar -90% gaan. :)
Da's natuurlijk niet helemaal waar. Je gaat niet van 0% naar -70% in een seconde, er zittten toch echt weken en maanden van steeds wat lager bij. Dit was ook het punt, niet op -10% verkopen en niet op -20% verkopen.
scosec schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:23:
[...]
Het ligt er aan waar je gaat holden. De meeste zijn gaan holden toen BTC op 16+k stond en de alts al 3000% hadden gedaan. Er is geen slechtere plek om te gaan holden dan daar. Tuurlijk BTC holden vanaf 60 dollar was geen slecht plan :P
Dat het met licht zo werkt is nog niet eens zo boeiend. Je zou het ook met honkballen kunnen doen, dat is de grootste mindfuck ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wie heeft hier eigenlijk allemaal een betaalde Tradingview account? Ik heb er zojuist maar eentje aangeschaft. Zag nooit de noodzaak maar sinds een tijdje wel. Nu kun je tenminste oneindig charts maken voor alle coins die je in de gaten wilt houden. Behoorlijk handig als je af en toe even wat centen heen en weer wilt schuiven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:44
PilatuS schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:17:
[...]
Da's natuurlijk niet helemaal waar. Je gaat niet van 0% naar -70% in een seconde, er zittten toch echt weken en maanden van steeds wat lager bij. Dit was ook het punt, niet op -10% verkopen en niet op -20% verkopen.
Oh nee, zeker niet. Dat was niet in een seconde maar inderdaad in maaaanden. Maar ik doelde puur op mijn situatie nu. -70% stoplossen om het verlies te beperken doe ik niet meer, that ship has sailed... around the world haha. Ik zie -70 net als -100; het is al "kwijt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Soeski En toch kan het nog verder naar beneden dan -70%. Dus als je op basis van TA mogelijkheden ziet om te shorten en lager in te kopen dan kun je daarmee altijd nog wat extra winst pakken. Zo kun je in een bearmarket het geld dat je hebt veiligstellen, meer munten terug krijgen en als de koers dan bullish wordt uiteindelijk eerder uit de min geraken. Het is maar net hoe je het bekijkt.

Zo is laatst mijn stoploss getriggerd op ongeveer -10%. Ik wilde maximaal 10% verliezen op die trade. De koers ging nog verder naar beneden. Dus ik kon een nieuwe entry pakken op de pullback. Inmiddels heb ik meer munten terug en staat mijn trade bijna 6% (ok niet liegen) in de plus. Dat is toch lekker mee pakken dan. Had ik mijn trade laten staan zonder stoploss dan stond ik nog steeds ongeveer op -10% en had ik minder muntjes gehad.

[edit] Het zijn in het begin misschien geen monsterbedragen. Maar het zijn de kleine tradjes die je doet die uiteindelijk het grotere geheel maken. Steeds hier en daar wat value mee sprokkelen en zorgen dat je je verlies beperkt houdt. Je keuzes evalueren zowel de goede als de slechte trades. Waarom gingen ze goed? Waarom ging het fout? Ik denk dat je dan uiteindelijk meer winst maakt. Maar natuurlijk ieder zijn ding!

[ Voor 54% gewijzigd door DAMAGE op 20-11-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@DAMAGE Van holden naar traden gaan is natuurlijk wel een hele grote stap. Geen enkele trader zal in het begin winst maken en het kost je heel veel tijd om dat wel te doen. Tuurlijk is lager inkopen handig, maar het kan ook anders gaan waarbij je nog meer verliest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS Uiteraard. Ik ga ook zeker niet beweren dat het makkelijk is. Maar het is wel reuze interessant om er achter te komen waarom dingen werken zoals ze werken. Je moet ook wel de drive hebben om het te willen leren denk ik. Anders gewoon lekker hodlen en laten staan voor 5 a 10 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
DAMAGE schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:54:
@PilatuS Uiteraard. Ik ga ook zeker niet beweren dat het makkelijk is. Maar het is wel reuze interessant om er achter te komen waarom dingen werken zoals ze werken. Je moet ook wel de drive hebben om het te willen leren denk ik. Anders gewoon lekker hodlen en laten staan voor 5 a 10 jaar.
Probeer edgewonk eens als je veel wil analyseren (van je eigen trades). Gebruik het sinds een half jaar en heeft echt geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Kaartjes verkoop en blockchain.

FOMOOO

https://www.ajaxlife.nl/2...artjes-nederland-estland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Jammer dat dit volgens mij niet GUTS via het GET protocol is... (Of dat heb ik gemist..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19:49
T-mo-T schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:52:
[...]

Jammer dat dit volgens mij niet GUTS via het GET protocol is... (Of dat heb ik gemist..)
GUTS is weer een andere oplossing. Dan krijg je een rang en niet een specifiek kaartje.

En dan heb je ook nog TicketMatic.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Drardollan schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:10:
[...]

GUTS is weer een andere oplossing. Dan krijg je een rang en niet een specifiek kaartje.

En dan heb je ook nog TicketMatic.
Guts is voor die 10rde rangs NL artiesten waar niemand dood gevonden wilt worden :+

En vergeet ticketmaster niet, die komt binnenkort met een nieuw systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Er is zonet een AMA begonnen met een GET temmember op de NCC telegram groep voor wie vragen heeft of gewoon mee wilt lezen:

https://t.me/nedcryptochat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Zullen we het nu weer over btc hebben?
Goeie rejection op de 1H chart, 8k- in zicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
The_Goat schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:14:
Zullen we het nu weer over btc hebben?
Goeie rejection op de 1H chart, 8k- in zicht?
Ik zit eigenlijk op de 8500 te wachten, en heb daar ook net voor ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Hmm, kleine short op 8183 geopend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Is er nieuws mbt DGB? of een random pump?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hier loopt ook sinds lange tijd weer een short, in de 81xx regionen geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik zat zelf ook te kijken naar beneden voor BTC. Maar de beren nemen qua zwakte wel af. Het duurt al best lang die pogingen om het door de 8K te drukken. Als je op het langere tijdsframe kijkt en terug gaat zie ie dat we al best lang in een downtrend zitten. Het is met een goede reden dat we nog niet sub 8k zitten. De beren zijn niet zo sterk meer. Maar omdat de bulls ook niet echt sterk zijn krijgen we dit matige heen en weer gebounce. Wel een beste rejection net helaasch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nou nou ik ben de enigste die een micro beetje bullish is zien ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het is wel een sterk bullish teken dat we nog niet onder de 8K zitten mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Slux schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:19:
Nou nou ik ben de enigste die een micro beetje bullish is zien ik.
Niet helemaal, sommige alts lijken best interessant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Door een support zakken duurt altijd langer dan je verwacht. Meestal stuur ik 0.x Bitcoin naar ByBit om zo'n mega daling mee te gaan pakken. Dan ben ik door mijn Bitcoin heen omdat er toch iedere keer weer een bounce volgt en dan volgt iets later pas de move waar ik al die tijd op zat te wachten en moet ik in fiat toekijken zonder een short.

Ik zeg niet dat er gegarandeerd een enorme daling aan zit te komen, maar, het feit dat Bitcoin nu een paar keer rond de 8k support heeft laten zien is geen garantie dat de 8k er niet aan gaat. Hoe vaker er getest wordt, des te groter de kans dat de support bezwijkt.

Hier nog 100% in fiat en short open, wel met stop loss en aan de andere kant stop limit buy orders op Bitcoin. Ik gok op beide richtingen en ben met beide tevreden.

Dit ziet er toch echt niet positief uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/37zqrX6WSC6BH1vNGvENbMHD/full.png

Maarja, dit is crypto :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oHNc9ohUY4T1DSogoNpRvI9a/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 20-11-2019 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
En weer wat gratis geld bij Binance. Heb maar 1 trade gemaakt met TOMO en zojuist 52 TOMO gekregen. Toch weer 15 dollar voor niets. Die trading competities winnen is geen optie zonder dat je een whale bent, maar even wat geld pakken door een enkele trade werkt altijd.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
PilatuS schreef op donderdag 21 november 2019 @ 03:28:
En weer wat gratis geld bij Binance. Heb maar 1 trade gemaakt met TOMO en zojuist 52 TOMO gekregen. Toch weer 15 dollar voor niets. Die trading competities winnen is geen optie zonder dat je een whale bent, maar even wat geld pakken door een enkele trade werkt altijd.
Moet je wel winst maken met je trade of maakt dat niet uit?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

• Bartvandelaar
En we zijn er doorheen gezakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
Jup hier is het afgelopen met geld te gooien in deze markt. Genoeg ingestoken de laatste 2 jaar. Staat nu op Ledger en daar blijft het ook gewoon staan. Ik zie het wel binnen een paar jaar of het al dan niet nog iets waard is. Kans is echter groot dat het geen drol meer waard is.

[ Voor 10% gewijzigd door Rebbelx op 21-11-2019 10:06 ]

• Pelox
Rebbelx schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:04:
Jup hier is het afgelopen met geld te gooien in deze markt. Genoeg ingestoken de laatste 2 jaar. Staat nu op Ledger en daar blijft het ook gewoon staan. Ik zie het wel binnen een paar jaar of het al dan niet nog iets waard is
Ik zit er precies zo in en met mij nog een hele hoop van mijn vrienden. We zijn er klaar mee, al een hele tijd. Vertrouwen is 0,0 en het geld afgeschreven. We zien het wel..

Zero.

Verwijderd

Hopelijk weer hetzelfde als oktober 2018, lekker omlaag dan rond maart april weer klimmen. Easy money

• The_Goat
Heerlijk als iedereen bearish is :)

Heb wel beetje winst gepakt op Mn shorts en wat btc omgezet in bat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Hoe staan de sterren eigenlijk?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
HaruHaru schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:06:
[...]

Moet je wel winst maken met je trade of maakt dat niet uit?
Als ik het goed heb bedoelt hij in dit geval de split pool voor iedereen die minstens 15.000 TOMO verhandeld heeft binnen de actieperiode. Of je daar winst of verlies op maakt doet er niet toe maar wel kleine side note: tov de top (3-11) staat TOMO nu wel op -33,5% en dikke kans dat hij nog verder daalt. Goed timen dus en je moet die centen natuurlijk wel (vrij) hebben... ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hodl vrolijk verder maar ik ga wel compleet aan barrels.

Misschien hodl ik wel gewoon ietwat teleurgesteld verder.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

En nog steeds geen echte bounce...

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Waarom stuurt Binance mij een bericht dat de 8k (support) is gebroken lol 8)7
Pagina: 1 ... 103 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!