[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.545 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:14:
@Verwijderd De uitnodiging bij mij in de achtertuin staat nog steeds, mits het in de lente of zomer is. Misschien kunnen we op dat moment ook een nieuwe eigen coin lanceren, de Halve Bitcoin ofzo? Jij kunt vast wel een mooiere naam verzinnen :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JFL0PTp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 09:01
Gewoon uit nieuwsgierigheid naar de opinie van anderen. Wat is jullie visie voor, laten we zeggen, 20+ jaar? De meningen zijn nogal verdeeld. Zal BitCoin / crypto dan het betaalmiddel zijn? Zijn wij als BitCoin bezitters tegen die tijd loaded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:18
PilatuS schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:23:
[...]

BTC is van alle crypto op de langere termijn denk ik het laagste risico. Sowieso zou het alles behalve vreemd zijn als 90+% van de coins uiteindelijk dood bloed. Natuurlijk blijft BTC ook een groot risico, maar dan wel het laagste risico van allemaal. Wat moet je eigenlijk met ETH ?
BTC heeft inderdaad het laagste risico omdat deze munt simpelweg het langste bestaat. Ook mee eens dat 90+ vd coins geen bestaansrecht heeft.

ETH is alles wat BTC is plus meer. DeFi is een toepassing wat heel groot gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@Amens 10 jaar eerder is Bitcoin al naar 0 gegaan en zijn wij met onze bags blijven zitten.

Bitcoin is gewoon niet geschikt als betaalmiddel voor transacties in bijv. winkels, mooier kunnen we het niet maken. Voor online betalingen die wat langer mogen duren, of met veel te technische uitbreidingen zoals LN is er wel iets meer mogelijk, maar voor het grote publiek niet. En ik zie een Shell of AH nog niet overstappen naar Bitcoin only betalingen, want dan kan 99,99% van de klanten niet meer afrekenen en die andere 0,001% gaat er niet mee betalen, want Bitcoin kan de dag daarna wel 5% stijgen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Amens schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:34:
Gewoon uit nieuwsgierigheid naar de opinie van anderen. Wat is jullie visie voor, laten we zeggen, 20+ jaar? De meningen zijn nogal verdeeld. Zal BitCoin / crypto dan het betaalmiddel zijn? Zijn wij als BitCoin bezitters tegen die tijd loaded?
Nope. Not going to happen. Bitcoin zal never nooit een betaalmiddel worden en ik hoop dat je voor die tijd al loaded bent. 20 jaar is veel te lang, 5 jaar misschien maar veel langer geef ik het nu niet. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
symen89 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:37:
[...]
ETH is alles wat BTC is plus meer.
symen89 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:22:
[...]
Tech is de bakermat voor winst
Afbeeldingslocatie: https://dollarvigilante.com/wp-content/uploads/2018/01/Bitcoin-Meme-In-it-for-the-Technology-283x300.jpg

Maar even serieus, de tech boeit vrijwel niemand meer tegenwoordig. Dat 95% van de munten technisch beter zijn dan BTC boeit ook niemand. De huidige staat van de markt zijn de whales, traders en bots die handelen om geld te verdienen. Welke munt wat kan en beter is dan de andere boeit helaas compleet niets. Mogelijk gaat dit nog veranderen, maar op dit moment is het geld verdienen en de rest maakt niets uit. Tuurlijk zijn er mensen die de tech wel interessant vinden, maar verwacht niet dat de markt daar iets om geeft. Het is gewoon niet anders dan dat het puur gaat om geld verdienen voor de meeste mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De enige manier van het betalen met cryptocurrency waar ik overigens wél in geloof is deze, de Coinbase card met creditcard functionaliteit. Afrekenen via een tussenliggende snelle partij, die daarna gewoon het bedrag van je cryptocyrrency pf afhaalt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bVYQBga54PJwGvYFU2ChHXgX/full.jpg

Op 6 juli 2019 ontvangen en nog nooit gebruikt, maar je weet maar nooit. Misschien als de bank een keer een storing heeft :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amens schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:34:
Over 20 jaar zitten we hier nog steeds onze shitcoins te shillen.

Etherereum 18.0 doet 5%!!!! Jump on it!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:18
PilatuS schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:43:
[...]

[...]

[Afbeelding]

Maar even serieus, de tech boeit vrijwel niemand meer tegenwoordig. Dat 95% van de munten technisch beter zijn dan BTC boeit ook niemand. De huidige staat van de markt zijn de whales, traders en bots die handelen om geld te verdienen. Welke munt wat kan en beter is dan de andere boeit helaas compleet niets. Mogelijk gaat dit nog veranderen, maar op dit moment is het geld verdienen en de rest maakt niets uit. Tuurlijk zijn er mensen die de tech wel interessant vinden, maar verwacht niet dat de markt daar iets om geeft. Het is gewoon niet anders dan dat het puur gaat om geld verdienen voor de meeste mensen.
Tuurlijk is bij elke investering geld verdienen belangrijk. Toch lijkt een een buy hold strategie op basis van FA mij veel robuster dan TA wat in mijn ogen gewoon een horoscoop is voor mannen. Als ik kijk naar alle projecten dan komt ETH tot op heden het beste uit de bus voor de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:48:
De enige manier van het betalen met cryptocurrency waar ik overigens wél in geloof is deze, de Coinbase card met creditcard functionaliteit. Afrekenen via een tussenliggende snelle partij, die daarna gewoon het bedrag van je cryptocyrrency pf afhaalt.
[Afbeelding]

Op 6 juli 2019 ontvangen en nog nooit gebruikt, maar je weet maar nooit. Misschien als de bank een keer een storing heeft :)
Die heb ik ook als SHTF card. Je weet maar nooit maar echt gebruiken? Nope. Veel te duur. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
symen89 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:54:
[...]
Tuurlijk is bij elke investering geld verdienen belangrijk. Toch lijkt een een buy hold strategie op basis van FA mij veel robuster dan TA wat in mijn ogen gewoon een horoscoop is voor mannen. Als ik kijk naar alle projecten dan komt ETH tot op heden het beste uit de bus voor de lange termijn.
Voor de meeste mensen is het geen investering. Het is handelen en geld verdienen zonder dat het iets uitmaakt wat een coin kan. Wat betreft TA werkt support en resistance zo vaak zo goed dat het niets met een horoscoop te maken heeft, en dit is maar een heel klein deel van TA. Maar goed, die discussie is al vaker gevoerd. Naar Tradingview gaan en kijken naar voorspellingen die maanden vooruit kijken waarbij het meeste niet klopt en dan zeggen TA werkt niet, dan mis je 95% van wat TA is. Dat ETH er op de lange termijn misschien goed uitziet, dat zou kunnen, maar dat boeit de traders dus helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 01:43
Alle alt bagholders die nog steeds claimen dat hun coin 'betere tech' heeft dan BTC maar niet erbij vertellen dat deze coins zoveel inleveren op decentralisatie/distributie dat ze niet beter zijn dan fiat+banken _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The Redman schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 23:10:
Alle alt bagholders die nog steeds claimen dat hun coin 'betere tech' heeft dan BTC maar niet erbij vertellen dat deze coins zoveel inleveren op decentralisatie/distributie dat ze niet beter zijn dan fiat+banken _/-\o_
Wat je bij crypto sowieso vaak ziet is dat mensen helemaal vallen voor een coin en het verhaal van de ontwikkelaars dat er kritisch naar kijken niet meer mogelijk is. Coin X is de beste coin en gaat moonen, klaar. Dan kan je zeggen wat je wil maar dat is bijna hetzelfde als een discussie over religie aangaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Wat je vooral ziet is dat mensen hopen snel rijk te worden omdat coin X wel 100x gaat doen minimaal, want zo ver verwijderd van ATH, en nieuwe ATH komt vast en zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 23:18:
Wat je vooral ziet is dat mensen hopen snel rijk te worden omdat coin X wel 100x gaat doen minimaal, want zo ver verwijderd van ATH, en nieuwe ATH komt vast en zeker
Dit ook nog eens ja.

Het zou mij niets verbazen dat wat we hebben gezien met munten die x100 en meer gingen, dat is eerste en laatste keer was. Ik zie niet waarom zo'n bubble waar alle meuk maar ATH na ATH doet nog een keer zou moeten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:48:
[Afbeelding]

Bitwala doet dit ook al vrij succesvol....
Bitwala: A bank account with integrated cryptocurrency trading

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:59:
[...]

Voor de meeste mensen is het geen investering. Het is handelen en geld verdienen zonder dat het iets uitmaakt wat een coin kan. Wat betreft TA werkt support en resistance zo vaak zo goed dat het niets met een horoscoop te maken heeft, en dit is maar een heel klein deel van TA. Maar goed, die discussie is al vaker gevoerd. Naar Tradingview gaan en kijken naar voorspellingen die maanden vooruit kijken waarbij het meeste niet klopt en dan zeggen TA werkt niet, dan mis je 95% van wat TA is. Dat ETH er op de lange termijn misschien goed uitziet, dat zou kunnen, maar dat boeit de traders dus helemaal niets.
Dit. Het is gewoon klassieke prijs actie waar je naar moet kijken. Support en resistance moet je snappen. Het werkt echt. Je moet het wel echt begrijpen anders snap ik dat je denkt dat het een horoscoop is. Maar het werkt echt keer op keer. Puur en alleen al omdat er in deze tijd vrijwel alleen traders actief zijn en die hebben als je het goed doet dezelfde leveltjes ingetekend als jij. Als jij dan je orders op die leveltjes zet dan merk je gewoon dat je vaak goed zit. Simpeler dan dit wordt het niet. Tuurlijk moet je het grotere plaatje ook zien, maar alleen al met support en resistance kun je al behoorlijk wat succesen boeken. Indicatoren heb je eigenlijk niet eens nodig.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Als het echt zo simpel was zou je dus na 10 minuten nadenken winstgevend zijn, zo werkt het niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 23:30:
[...]
Dit. Het is gewoon klassieke prijs actie waar je naar moet kijken. Support en resistance moet je snappen. Het werkt echt. Je moet het wel echt begrijpen anders snap ik dat je denkt dat het een horoscoop is. Maar het werkt echt keer op keer. Puur en alleen al omdat er in deze tijd vrijwel alleen traders actief zijn en die hebben als je het goed doet dezelfde leveltjes ingetekend als jij. Als jij dan je orders op die leveltjes zet dan merk je gewoon dat je vaak goed zit. Simpeler dan dit wordt het niet. Tuurlijk moet je het grotere plaatje ook zien, maar alleen al met support en resistance kun je al behoorlijk wat succesen boeken. Indicatoren heb je eigenlijk niet eens nodig.
Ik denk nog steeds dat eigenlijk iedereen die TA onzin noemt er gewoon niets van weet. Dus het naar Tradingview gaan en lange termijn meuk zien waarbij het meeste niet klopt, dus TA is onzin. Dan mis je dus vrijwel alles wat TA is en zelfs dat TA helemaal niets hoeft te voorspellen om TA te zijn. Maar goed, oude discussie.

Persoonlijk trade ook vrijwel alleen op support en resistance. Horizontaal, diagonaal, channel, fib en mijn persoonlijke favoriet: MA's :) Inderdaad door alleen met support en resistance aan de slag te gaan kan je al leuk geld verdienen.

Opzich zijn al die support en resistance levels ook onzin, maar vrijwel iedere trader maakt er gebruik van, dus werkt het.
The_Goat schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 23:39:
Als het echt zo simpel was zou je dus na 10 minuten nadenken winstgevend zijn, zo werkt het niet
De basis omzetten in goede trades maken is iets wat tijd kost waarbij je vooral veel ervaring nodig hebt en helemaal goed om moet kunnen gaan met je emoties. Uiteindelijk kan het simpel zijn, maar niet in die 10 minuten.

Edit: Support en resistance kan natuurlijk ook breken. Support kan falen en resistance kan gebroken worden, daar komt diie ervaringen bij kijken en ook risico management.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 15-11-2019 23:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:16
PilatuS schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 23:40:
[...]

Opzich zijn al die support en resistance levels ook onzin, maar vrijwel iedere trader maakt er gebruik van, dus werkt het.

[...]
Prachtige contradictio explicita.
Het is onzin, maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
PilatuS schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 23:40:
[...]

Ik denk nog steeds dat eigenlijk iedereen die TA onzin noemt er gewoon niets van weet. Dus het naar Tradingview gaan en lange termijn meuk zien waarbij het meeste niet klopt, dus TA is onzin. Dan mis je dus vrijwel alles wat TA is en zelfs dat TA helemaal niets hoeft te voorspellen om TA te zijn. Maar goed, oude discussie.

Persoonlijk trade ook vrijwel alleen op support en resistance. Horizontaal, diagonaal, channel, fib en mijn persoonlijke favoriet: MA's :) Inderdaad door alleen met support en resistance aan de slag te gaan kan je al leuk geld verdienen.

[...]

De basis omzetten in goede trades maken is iets wat tijd kost waarbij je vooral veel ervaring nodig hebt en helemaal goed om moet kunnen gaan met je emoties. Uiteindelijk kan het simpel zijn, maar niet in die 10 minuten.

Edit: Support en resistance kan natuurlijk ook breken. Support kan falen en resistance kan gebroken worden, daar komt diie ervaringen bij kijken en ook risico management.
Ik ben me hier heel erg in het verdiepen momenteel. Heb je nog tips waar op te letten / welke videos te kijken / welke boeken te lezen?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:29
Op welke website gaan jullie short op vet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
outlandos schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:31:
Zou je nu nog instappen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Amens schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:46:
[...]

Ik vraag t voor een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 13:48
Volgens mij hebben we gister een paar miljonairs erbij gekregen op de wereld :?
Koers deed + 6500%

https://coinmarketcap.com/currencies/blockv/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Edwin__ schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:34:
Koers deed + 6500%

Denk dat het wel mee valt met een volume van 11 BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Kortstondige virtuele miljonairs dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:42:
[...]

Een groot deel Bitcoin is zeker aan te raden als je er weinig naar om gaat kijken. Als je actief gaat traden gaat het puur om rendement pakken, dus zit je vaker in fiat of stablecoins.

Een hodlfolio zou ik toch zeker op 50% bitcoin zetten en misschien 30% grote alts.

En dan wat scraps voor de moongains en fun.

Maar alles in obscure alts en hopen op goed geluk is bij mij erg nadelig uitgepakt.
Wat zijn grote alts?? Paar jaar terug was World coin en die zooi toch ook top 10. Waar zijn die nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Crypts schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 20:33:
[...]

Zeg je hiermee nou dat XRP de ultieme shitcoin is waar zelfs de smerigste prullenbak nog te goed voor is? :P

Probeer het alleen even te checken, heb er zelf ook nog een bagje van. :+
Nee het ging me allen om de "man man man man"

Ik word hier nou niet zo vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Edwin__ schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:34:
Koers deed + 6500%

Dat is op het krw paar, dat wordt erg lastig om terug te wisselen (in grote hoeveelheden) dus tenzij je wil gaan rentenieren in Korea heb je er niet zoveel aan. Gaat ook maar om een 24H volume van een €325.000 totaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Daar gaat het koppel hoor, vannacht maar iets gestegen, nu een stuk meer. Sinds de inkoop gisteren 5 cent per ONT en 51 cent per NEO erbij.

[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 16-11-2019 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:00
Taro schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 11:40:
Daar gaat het koppel hoor, vannacht maar iets gestegen, nu een stuk meer. Sinds de inkoop gisteren 5 cent per ONT en 51 cent per NEO erbij.
Verrek, ik zie het. Je hebt t al vaker gezegd maar nu ga ik die 2 ook eens in de gaten houden op vrijdag en zaterdag.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
shovelhead1340 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:31:
[...]

Verrek, ik zie het. Je hebt t al vaker gezegd maar nu ga ik die 2 ook eens in de gaten houden op vrijdag en zaterdag.
Neem dan BNB ook mee, die doet bijna dagelijks ergens tussen 11 en 14 een dipje waarna er rond 1 tot 4 uur 's nachts een mooi groen stijfje achteraan komt. Soms iets eerder, soms iets later maar bijna dagelijks is daar wel een paar procent op te pakken en die golfbeweging zie ik al best lang. ;)

As we speak doet hij weer een dipje. Netjes op tijd. :P

Edit: dit is geen advies overigens. Ik baseer dit puur op eigen observatie zonder onderliggende reden.

[ Voor 8% gewijzigd door Crypts op 16-11-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Amens schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:28:
[...]

Ik ben me hier heel erg in het verdiepen momenteel. Heb je nog tips waar op te letten / welke videos te kijken / welke boeken te lezen?

Dank!
Wat ik doe heb ik voornamelijk geleerd door zelf aan de slag te gaan en veel info heb ik via Twitter gekregen. Op die manier doe ik zelf veel met MA's, maar andere traders doen daar weer minder mee. Er zijn ook genoeg verschillende manieren om te traden die goed kunnen werken, er is niet 1 manier om het te doen. Verder heeft Philakone een cursus die wel goed is en gericht is op swingtrades.
outlandos schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:31:
Ik op Binance :)
Amens schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:46:
[...]

Short, niet long :)

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 16-11-2019 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
PilatuS schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 15:04:
[...]

Wat ik doe heb ik voornamelijk geleerd door zelf aan de slag te gaan en veel info heb ik via Twitter gekregen. Op die manier doe ik zelf veel met MA's, maar andere traders doen daar weer minder mee. Er zijn ook genoeg verschillende manieren om te traden die goed kunnen werken, er is niet 1 manier om het te doen. Verder heeft Philakone een cursus die wel goed is en gericht is op swingtrades.

[...]

Ik op Binance :)

[...]

Short, niet long :)
Waar in de app moet ik dan precies kijken? Ik vind hem niet namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
outlandos schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 15:37:
[...]

Waar in de app moet ik dan precies kijken? Ik vind hem niet namelijk.
Je moet een margin account openen, da's puur een paar klikken. Dan USDT naar de margin account. Dan VET lenen en verkopen. Dan later terug kopen en de lening betalen.

Ik heb nu een deel USDT standaard op de margin account staan. Het enige wat ik hoef te doen is lenen en verkopen om short te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ONT/NEO winst voor 75100% veiliggesteld richting fiat. Daarvan een Bitcoin stop limit buy order ingesteld boven de 8540 USDT.

Verwacht dat Bitcoin nog wel even een kleine run kan maken tot +-8680 USDT dit weekend, maar heb er op de wat langere termijn nog geen vertrouwen in.

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 16-11-2019 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:00
Gaaf joh, kun je even uitleggen wat er bijzonder is aan een token icm electrische fiets?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Adnanos Het blijft een prima product, MAAR, aangezien je niet kunt minen, er geen sprake van PoS/PoW is, klinkt het voor mij nog steeds meer als een aandeel in een bedrijf waar op de achtergrond gewoon een stuk gecentraliseerde software voor draait. Het is echt voor een niche, er is zeker een grotere markt voor, maar ik vraag mij af wat er op de achtergrond nou echt draait aan complexe materie.

Niets mis mee, ik heb destijds ook aan bijv. de AVA ICO meegedaan, maar dat voelde ook meer als een bedrijf helpen opstarten dan echt een nuttige blockchain en cryptocurrency in het leven roepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Nog nieuws hier?
Beetje druk gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ton junior in de maak? :+

Niet gek veel gemist denk ik, VET en GET worden weer besproken dus je kan zo inspringen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Was weer een leuke run met VET, ik heb ze er hier net uitgedaan.
Denk dat ik nu maar een plukje Dash koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:12:
[...]

Ton junior in de maak? :+

Niet gek veel gemist denk ik, VET en GET worden weer besproken dus je kan zo inspringen. :P
Nog niet, maar ben net getrouwd op 14 oktober.
Te zien op facebook 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ton Hasselt schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:29:
[...]

Te zien op facebook 😊
Feli man, heb geen FB maar dat geeft niet. Je bent een bezig menneke. :P Hoop dat het jullie goed gaat en het geluk blijft. Heb je uberhaubt nog iets met crypto gedaan of geen tijd voor? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ton Hasselt schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:29:
[...]

Te zien op facebook 😊
Leuke meid :) Maar daar staat 15 oktober? Maakt mij niet uit, maar een dagje meer of minder noemen bij een overhoring kan maar zo het einde van je relatie betekenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

HOT zit op dit moment op een punt dat het of de trend voort zet of dat het uit het opwaartse patroon breekt. Als BTC een beetje normaal blijft doen hoop ik dat HOT het patroon voort zet. Ik heb een positie met stoploss. Ben benieuwd. Kan best wat procentjes zijn. Zit nu niet bij mijn chart maar volgens mij zit er niet veel tussen het huidige level en het volgende level dus dan is er zeker een behoorlijke move mogelijk.

Ja ik zit nu via mobiel; even Oranje koekeloeren 😂

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

shovelhead1340 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 18:56:
[...]

Gaaf joh, kun je even uitleggen wat er bijzonder is aan een token icm electrische fiets?
2 broers uit de UK die elektrische fietsen zijn gaan importeren uit Japan en toen ook van crypto hebben gehoord.
Toen zijn ze dat gaan uitproberen en heeft hun bank hun accounts afgesloten.

Hebben ze die bank aangeklaagd en de rechtszaak gewonnen maar zijn wel flink geschrokken. Nu doen ze een experiment om elektrische fietsen te verkopen en alleen BTC, BCH en toba tokens te accepteren.

Dat is natuurlijk niet evident, want die crypto moet meteen voor fiat verkocht worden omdat hun leveranciers nog geen crypto accepteren. maar hun grootste leverancier heeft ZELF ook problemen met een grote bank gehad (niet crypto gerelateerd) en nu hopen ze dat door dit experiment ze misschien hun leverancier kunnen overhalen ook crypto te gaan accepteren.

Ze geven momenteel 10% korting als je hun TOBA tokens gebruikt ipv BTC of BCH. Ik denk dat ze zo ver 1 sale hebben gehad want er is een fiets op de website die nu uitverkocht is.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
DAMAGE schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:43:
HOT zit op dit moment op een punt dat het of de trend voort zet of dat het uit het opwaartse patroon breekt. Als BTC een beetje normaal blijft doen hoop ik dat HOT het patroon voort zet. Ik heb een positie met stoploss. Ben benieuwd. Kan best wat procentjes zijn. Zit nu niet bij mijn chart maar volgens mij zit er niet veel tussen het huidige level en het volgende level dus dan is er zeker een behoorlijke move mogelijk.

Ja ik zit nu via mobiel; even Oranje koekeloeren 😂
Zou leuk zijn want ik heb nog een fijn bagje HOT maar ik zit ook op een exchange die 10 decimalen hanteert dus scalpen gaat ook meer dan prima op HOT. :D
Weg naar boven is zeker aanwezig maar volume blijft een beetje achter. Als ie gaat kan het best weleens hard gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Taro schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:39:
[...]

Leuke meid :) Maar daar staat 15 oktober? Maakt mij niet uit, maar een dagje meer of minder noemen bij een overhoring kan maar zo het einde van je relatie betekenen...
15 oktober? Waar staat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:34:
[...]

Feli man, heb geen FB maar dat geeft niet. Je bent een bezig menneke. :P Hoop dat het jullie goed gaat en het geluk blijft. Heb je uberhaubt nog iets met crypto gedaan of geen tijd voor? :+
Niet veel de laatste tijd, maar heb nog een hele zooi.
Ik wacht tot LindaX is te traden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Goed geregeld Ton. Snap wel dat je even met ‘andere zaken’ bezig was.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi voor mekaar @Ton Hasselt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je mag ook gewoon zeggen dat je aan het neuken was hoor @Ton Hasselt dat kunnen wij hier wel hebben en snappen we gewoon. Congrats op je huwelijk 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op zondag 17 november 2019 @ 00:18:
Je mag ook gewoon zeggen dat je aan het neuken was hoor @Ton Hasselt dat kunnen wij hier wel hebben en snappen we gewoon. Congrats op je huwelijk 8)
Hahaha damage zei neuken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:09

raq

Tering @Verwijderd die rlc gaat ook echt de 10k aantikken. Goede call van een paar weken terug

[ Voor 8% gewijzigd door raq op 17-11-2019 08:26 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 07:47
ohmygodnohedidnt!! :P

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
RLC heeft ook de gewoonte om te stijgen als Bitcoin daalt :)

Edit: Inderdaad de 8.600 aangetikt zoals verwacht ivm de MA7 die daar ligt. Nu is de vraag of er ook een poging voor de MA25 wordt gedaan @ 8.950. Inmiddels zit ik door mijn stop limit buy order weer 100% in Bitcoin, OCO sell order van gemaakt voor +-8.885 en iets onder de 8.450 USDT.

Voor de volledigheid: Tussen de low @ ~3.100 en top @ ~14.000 is 8.562 USDT het 0.618 Fibonacci level, het meest belangrijke niveau. De kans dat daar de bodem ligt voor deze daling is erg groot en Bitcoin zit er nu net iets onder. Een bounce vanaf hier is dus zeer goed mogelijk.

[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 17-11-2019 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Short vanaf 8558. Tijd om te dumpen :+

Edit: en een heleboel gvt gekocht, maakt alleen maar higher lows, kwestie van tijd tot er vuurwerk volgt

[ Voor 58% gewijzigd door The_Goat op 17-11-2019 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
The_Goat schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:52:
Eens dat het tijd is om te dumpen, maar omdat zoveel traders dat denken en verwachten gok ik op het tegenovergestelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Spannond! Wel benieuwd wanneer die move van BTC komt. Duurt niet lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Goat schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:52:

Edit: en een heleboel gvt gekocht, maakt alleen maar higher lows, kwestie van tijd tot er vuurwerk volgt
Say what? *O*

Moonen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistachenootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 03:29
DAMAGE schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:08:
Spannond! Wel benieuwd wanneer die move van BTC komt. Duurt niet lang meer.
Welke move?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sideways gaan stopt ergens een keer en dan krijg je een flinke beweging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
In ieder geval nog iets dat piekt...

MAX _/-\o_ _/-\o_ *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Taro schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:47:
In ieder geval nog iets dat piekt...

MAX _/-\o_ _/-\o_ *O* *O*
Vlak @Ton Hasselt niet uit.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
Stijging van KMD afgelopen maand is wel lekker, zowat verdubbeld. Wanneer volgt de rest nou?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:51
Ali Baba 1001 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:53:
Stijging van KMD afgelopen maand is wel lekker, zowat verdubbeld. Wanneer volgt de rest nou?
KMD sleeping giant :+ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
Ja jij bent wel fan van deze munt he :) wordt wel tijd om je avatar bij te werken toch :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op 8.562 USDT uitgestapt, nu weer in fiat. Weer een hogere buy order ingesteld, grote kans dat rond 6:30 morgenochtend het vuurwerk losbarst.

Volgens mij is verder ook iedereen het vertrouwen in ETH kwijtgeraakt? Vroeger nog regelmatig in mijn pf, de laatste tijd ook niet meer aangeraakt.

Voorspelling die ik op Twitter langs zie komen. Voor ETH, maar daarmee ook voor Bitcoin....
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EJm0FVFU0AUkyOp?format=png&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:02:
Volgens mij is verder ook iedereen het vertrouwen in ETH kwijtgeraakt?
ETH op de weekly lijkt dat wel aan te geven. Leg ETH maar eens naast BTC of LTC op die timeframe. Dat geeft toch wel aan dat de interesse er niet echt is. De bounce is veel zwakker geweest dan van BTC, LTC, BCH en andere coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
ETH/BTC ziet er helemaal niet zo slecht uit momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:27:
ETH/BTC ziet er helemaal niet zo slecht uit momenteel
De daily is niet zo slecht nee, de weekly daar in tegen. Als je ETH tegenover andere coins gaat leggen is het herstel sinds de grote val omlaag erg matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
PilatuS schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:53:
[...]

De daily is niet zo slecht nee, de weekly daar in tegen. Als je ETH tegenover andere coins gaat leggen is het herstel sinds de grote val omlaag erg matig.
Van alle large caps doet alleen BCH het beter dan ETH

Edit: indien bullish zou ik dus altijd voor ETH kiezen in plaats van BTC momenteel

[ Voor 11% gewijzigd door The_Goat op 18-11-2019 00:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op maandag 18 november 2019 @ 00:04:
[...]
Van alle large caps doet alleen BCH het beter dan ETH
Over de langere termijn gezien zeker niet.
indien bullish zou ik dus altijd voor ETH kiezen in plaats van BTC momenteel
Ik niet :P

Bekijk je het objectief of ben je fan van ETH ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
ik ben geen fan van Eth. Enige dat ik weet is dat eth in 2017 enorm is opgeblazen, waardoor de val dus ook groter zal zijn geweest.

Sinds september doet eth het op bch na beter dan alle andere large caps, dan trade ik liever eth/usd ipv btc/usd momenteel.

Edit: indien bullish

[ Voor 4% gewijzigd door The_Goat op 18-11-2019 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op maandag 18 november 2019 @ 00:16:
ik ben geen fan van Eth. Enige dat ik weet is dat eth in 2017 enorm is opgeblazen, waardoor de val dus ook groter zal zijn geweest.

Sinds september doet eth het op bch na beter dan alle andere large caps, dan trade ik liever eth/usd ipv btc/usd momenteel.
Tijdens de bullrun heeft ETH inderdaad extreme dingen gedaan. Alleen als je gaat kijken van crashlow naar huidig doet LTC het bijvoorbeeld nog steeds beter met net geen x3 wat ETH niet heeft gedaan. Op de korte termijn kan ETH best even wat doen hoor. Je ziet toch dat munt X een run maakt en daarna weer even weinig doet waarbij daarna munt Y wat gaat doen. De laatste weken is het inderdaad even ETH geweest die wat leuke dingen heeft laten zien. Wat betreft het grotere plaatje over de langere termijn zie ik ETH niet echt als iets waar ik mijn geld in zou stoppen voor de hodl zegmaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 15:44
Ik vond hem wel toepasselijk:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:18
PilatuS schreef op maandag 18 november 2019 @ 00:23:
[...]

Wat betreft het grotere plaatje over de langere termijn zie ik ETH niet echt als iets waar ik mijn geld in zou stoppen voor de hodl zegmaar :)
True, 4 december staat de nieuwe ETH fork op het programma. Ik ben niet heel erg op de hoogte van de laatste ETH development maar als de fork problemen geeft met de bestaande ERC-20 coins dan zie ik de koers nog verder instorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:18
PilatuS schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:01:
[...]

Sideways gaan stopt ergens een keer en dan krijg je een flinke beweging.
BTC trend al sind juni al langzaam naar beneden. Zonder fundamentele veranderingen (zoals de altcoin exodus in juni) zie ik de +10K niet gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Eindhovenfinest schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:55:
[...]

BTC trend al sind juni al langzaam naar beneden. Zonder fundamentele veranderingen (zoals de altcoin exodus in juni) zie ik de +10K niet gebeuren...
Just HODL....

we hadden de 13K ook niet verwacht vanaf 4K.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:09

raq

Veel alts pakken mooie percentages nu, ben benieuwd wat er met die alts gebeurd zodra BTC een grote beweging maakt.
Gaat alles dan weer rekt zoals eerder dit jaar (ga ik vanuit) of houden ze nu beter stand.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Altijd kut als er in eens een grote spike naar beneden is uit het niks. Bij HOT net het geval. Uitgestopt. Bah. Naja maar weer ergens een nieuwe mogelijkheid vinden dan. Er zit iemand aan de boom te rammelen blijkbaar. Lelijk. Is leuk als je daarna weer lager in kunt kopen maar dat zit er dus even mooi niet bij.

[ Voor 30% gewijzigd door DAMAGE op 18-11-2019 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Slux schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 18:42:
[...]

Nu we toch bezig zijn met mijn favoriete muntjes, heb je die linkjes gezien die ik van hun revolutionaire walmart project had gepost ?

Wel vreemd dat geen enkele humaniousoogklepersourius er op heeft gereageerd.

Maar ik hoop echt voor je dat je van je bags af komt mocht je die hebben, en wat ik altijd al heb gezegd er is geen enkele crypto wat op CMC staat naast de paar valuta/store of value muntjes die levensvatbaar zijn.
Het kan alleen wat worden als ze eraf gaan om een echt bedrijf te vormen waar de massa ook in kan stappen, tot die tijd pure speculaas en pak de pump en dumps, maar dat is mijn gedachte ;)
Nee niet gezien. Heb zeker bags, maar die zijn allemaal nogal groen :)

OceanEx laat nu ook USD stortingen toe. Weer wat kunnen omzetten in pump in BTC. Gaat goed :)

[ Voor 81% gewijzigd door Rookert25 op 18-11-2019 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
raq schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:59:
Veel alts pakken mooie percentages nu, ben benieuwd wat er met die alts gebeurd zodra BTC een grote beweging maakt.
Gaat alles dan weer rekt zoals eerder dit jaar (ga ik vanuit) of houden ze nu beter stand.
Bij grote move van BTC verliezen alts altijd vs BTC, zowel up als down

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
DAMAGE schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:59:
Altijd kut als er in eens een grote spike naar beneden is uit het niks. Bij HOT net het geval. Uitgestopt. Bah. Naja maar weer ergens een nieuwe mogelijkheid vinden dan. Er zit iemand aan de boom te rammelen blijkbaar. Lelijk. Is leuk als je daarna weer lager in kunt kopen maar dat zit er dus even mooi niet bij.
Mjah met dat soort low sat coins is elke beweging groot. Dat is ook het leuke van het spelen met die coins maar het loopt ook weleens verkeerd. Mooi volume wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Crypts Helaas. Zulke swings zijn wel leuk als je ze kunt vangen. Opzich had je deze move wel aan kunnen zien komen. Was er wachten op. Kon omhoog of naar beneden. Maar wel kak als je op zo'n swing uitgestopt wordt en hij in dezelfde minuut alweer naar het oude niveau terug klimt :') Shit happens. Het kan nog wel wat verder naar beneden als BTC straks door de support zakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
DAMAGE schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:06:
@Crypts Helaas. Zulke swings zijn wel leuk als je ze kunt vangen. Opzich had je deze move wel aan kunnen zien komen. Was er wachten op. Kon omhoog of naar beneden. Maar wel kak als je op zo'n swing uitgestopt wordt en hij in dezelfde minuut alweer naar het oude niveau terug klimt :') Shit happens. Het kan nog wel wat verder naar beneden als BTC straks door de support zakt.
Ja klopt, Ik kom vanaf 13 sat trouwens en heb er nog wel wat meegepakt dus in sat waarde sta ik nog wel op wat winst maar in euro's min of meer gelijk aan toen ik begon. Dipje richting de 7 sat heb ik nog meegemaakt met mijn bagje dus het kan altijd erger. ;)
Ik ging op vakantie toen hij op 12 stond en dacht dat het wel los zou lopen, kom ik terug staat hij op 7. Da benne nie leuke verrassingen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bij HOT in USDT was de 99MA op de 4 uur zo'n anderhalve maand support. Nu zit ie er wel flink onder. Persoonlijk ga ik het niet kopen zolang het nog weerstand is. Die 4uur 99MA werkt belachelijk goed op HOT. Op 1-10 was het nog weerstand. Toen op 9-10 is het support geworden en pas sinds vandaag zit ie er echt onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Iedereen bearish, maar ik wil deze toch niet laten lopen:

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/24PVzno0/

Gewoon spot BTC, geen leverage gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Ben benieuwd of ik ooit winst zal maken.. Ik ben bang van niet.. ach ja c'est la vie.

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 18-11-2019 19:47 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Pelox schreef op maandag 18 november 2019 @ 18:30:
Ben benieuwd of ik ooit winst zal maken.. Ik ben bang van niet.. ach ja c'est la vie.
Voor mij meer de vraag of ik break even kom. Nee geintje, masternodes leveren nog genoeg op en heen en weer traden ook maar het is wel weer een aardige stap naar beneden zo. :/
Waar zit het putje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ook deze drop zagen we al van ver aankomen. Volume droogt op en niemand lijkt echt te willen kopen op deze prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hoe werkt zo'n hodl potje nou precies? Het geld dat nu verdampt is, komt dat vanzelf weer terug?

Nog 700 USDT daling te gaan overigens, niet in één keer, maar rond 7.300 valt er waarschijnlijk wel een bodempje te verwachten.

[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 18-11-2019 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Taro schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:33:
Hoe werkt zo'n hodl potje nou precies? Het geld dat nu verdampt is, komt dat vanzelf weer terug?
Ohhh dat hoop ik toch wel want ik krijg hier toch wel tranen van in mijn ogen. Ik hoop ooit nog eens mee te maken dat BTC zo hoog staat dat drops van 20k kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 15:44
Taro schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:33:
Ja, want 1 BTC is 1 BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Fuck, zit nu toch in een high leverage long vanaf 8143 :)
Pagina: 1 ... 102 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!