Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS/Android] Harry Potter: Wizards Unite

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
En de Harry Potter Calamity part 2 is begonnen! :)

• ByteBuster
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23-03 08:35
Na een klein maandje level 16.

Ik speel af en toe onderweg naar werk.
Iemand een idee hoe je kaarten op de kaart krijgt in een nieuwbouw wijk?

Vandaag weer verder met deel 2 :)

* friendcode : 3504 1679 8158

• TheOther
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 25-03 16:06
Ik vind het wel jammer dat je nog veel beloningen uit deel 1 van dit event kunt krijgen. Om de brilliant traces maak ik me nog niet zo druk (er zijn genoeg brilliant snitches te vinden naast de brilliant Hedwigs en Harry Potters die je tegenkomt), maar de brilliant Weasley Jumpers in fortresses en vooral de brilliant hutkoffers als beloning voor het uitlopen van 7 km portkeys zijn ronduit vervelend. Leuk voor diegenen die een deel van deel 1 van het event hebben gemist, maar de rest moet zo bijna een halve marathon lopen om een Ministry ID Card te krijgen. Ik had gelukkig nog genoeg runestones over voor de Daily Prophet, maar uit die 7 km portkeys kwamen maar 1 nieuwe en 2 oude beloningen.

• Red Cell
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 01-04 20:37
Gisteravond al het event praktisch afgerond (2 uurtjes rondfietsen), moet alleen nog een zooitje potions brouwen.
Ik had al een vermoeden van de portkeys dus had een aantal al klaar liggen met wat silver keys gespaard zodat ik in 1 klap alle 4 kon starten wanneer benodigd.
Merkte alleen dat de resist wel erg omhoog ging. Had voor 1 bright captain bijna 15 a 20 energie nodig voordat die ook nog eens de durf had te verdwijnen. Later op de avond leek het iets beter te gaan.

Ik heb alleen een leuke dat die daily treasure niet gelijk oploopt met de datums. Mijn vrouw heeft de 100 goud treasure gehad, ik ben nog 3 dagen eerder in de lijst... Bug melding gedaan maar denk niet dat ze mijn kalender zullen bijstellen.

Ben ondertussen (net) level 26.

The most revolutionary act you can commit in today's society is to be publicly happy. - Patch Adams

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Had ook wat leuks eerder vandaag. Challenge op niveau paar onder wat ik als hoogste heb gedaan. Was mijn focusbalk vol na de eerste tegenstander maar verscheen er niets in de vakjes en kon ik dus niets naar de volgende tegenstander slepen voor betere kansen. En dat scheelt. Mijn spells hadden nogal bescheiden effect, ook met potions, terwijl de tegenstanders heel harde klappen uitdeelden. Zooi potions verbruikt waaronder ook maar een van mijn twee Wit-sharpening potions en een Strong invigoration draught die ook niets veranderde aan mijn focus in een poging het te winnen maar na de tweede keer KO te zijn gegaan stopte ik er maar mee.

Knap irritante bug waarvoor ik minstens een dag potions moet brouwen om dat weer te compenseren terwijl de opbrengst nul was.

Als je dit dus overkomt is mijn advies om maar snel uit te stappen en er geen resources aan te verspillen.

• SuperPoekie
  • Registratie: november 2004
  • Nu online

SuperPoekie

Super Furry Animal

Red Cell schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:03:
Gisteravond al het event praktisch afgerond (2 uurtjes rondfietsen), moet alleen nog een zooitje potions brouwen.
Ik had al een vermoeden van de portkeys dus had een aantal al klaar liggen met wat silver keys gespaard zodat ik in 1 klap alle 4 kon starten wanneer benodigd.
Merkte alleen dat de resist wel erg omhoog ging. Had voor 1 bright captain bijna 15 a 20 energie nodig voordat die ook nog eens de durf had te verdwijnen. Later op de avond leek het iets beter te gaan.

Ik heb alleen een leuke dat die daily treasure niet gelijk oploopt met de datums. Mijn vrouw heeft de 100 goud treasure gehad, ik ben nog 3 dagen eerder in de lijst... Bug melding gedaan maar denk niet dat ze mijn kalender zullen bijstellen.

Ben ondertussen (net) level 26.
Is het niet zo dat de daily treasure onafhankelijk is van datum maar wel maandelijks wordt gereset? Dus als je vandaag begint, krijg je de eerste treasure, en morgen dus weer. Als je een dag niet inlogt, krijg je dan op de dag dat je weer inlogt dus het cadeautje van de dag die je miste, maar kom je uiteindelijk niet meer op dag 31 uit, je loopt dan gewoon een dag achter.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• Red Cell
SuperPoekie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:37:
[...]

Is het niet zo dat de daily treasure onafhankelijk is van datum maar wel maandelijks wordt gereset? Dus als je vandaag begint, krijg je de eerste treasure, en morgen dus weer. Als je een dag niet inlogt, krijg je dan op de dag dat je weer inlogt dus het cadeautje van de dag die je miste, maar kom je uiteindelijk niet meer op dag 31 uit, je loopt dan gewoon een dag achter.
Hmm, dan nog een beetje raar want ik heb niet het idee dat ik sinds het begin dagen heb over geslagen.
Wel het idee dat die pagina niet altijd goed wil openen. Dan blijft die op die terugdraaiende klok hangen.

The most revolutionary act you can commit in today's society is to be publicly happy. - Patch Adams

• SuperPoekie
  • Registratie: november 2004
  • Nu online

SuperPoekie

Super Furry Animal

Red Cell schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:39:
[...]

Hmm, dan nog een beetje raar want ik heb niet het idee dat ik sinds het begin dagen heb over geslagen.
Wel het idee dat die pagina niet altijd goed wil openen. Dan blijft die op die terugdraaiende klok hangen.
Dan heeft het spel niet goed geregistreerd dat je de pagina hebt geopend inderdaad. Als je het spel niet dagelijks een keertje afsluit en weer opstart wil hij die pagina ook niet goed laden is mijn ervaring.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• Haay
  • Nu online
SuperPoekie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:37:
Klopt als een bus. Als je op één augustus inlogt krijg je de beloning van dag 1 en als je elke volgende dag netjes inlogt maak je de hele maand vol. Maar mis je een dag dan zul je op dag 31 de beloning van dag 30 ontvangen en die van dag 31 niet meer krijgen. Ikzelf heb door reizen deze maand één dag gemist en dus vandaag de beloning van gisteren gekregen.

Meer de Calamity part 2 wel geluk met de Wizard Challenges gehad. Geen jumpers ontvangen maar of niks, of de benodigde part van deel twee. :)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Haay schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:31:
[...]
Ikzelf heb door reizen deze maand één dag gemist en dus vandaag de beloning van gisteren gekregen.
Ik mis 4 dagen. Precies toen ik de Nijmeegse vierdaagse liep.

Daardoor heb ik deel 1 van de calamiteiten ook maar voor 3/4 voltooid. Dus ik ben blij met het tweede deel.

• The-Priest-NL
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11:26
TheOther schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:14:
snip
maar uit die 7 km portkeys kwamen maar 1 nieuwe en 2 oude beloningen.
Ik had alleen 7km portkeys (8 stuks max ofzo? te lui om te kijken op het moment :P )
Heb er 7 geopend omdat ik maar 6 Silver en 1 gold key had.

5x Trunk
2x ID

:(

En nu krijg ik alleen maar precious portkeys :X en geen brilliant meer.

Dus ik hoop dat de laatste 7km die ik nu aan het lopen ben de laatste ID bevat.

[Voor 8% gewijzigd door The-Priest-NL op 31-07-2019 22:21. Reden: toevoeging]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

• Haay
  • Nu online
The-Priest-NL schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 22:20:
Ik had alleen 7km portkeys (8 stuks max ofzo? te lui om te kijken op het moment :P )
Heb er 7 geopend omdat ik maar 6 Silver en 1 gold key had.

5x Trunk
2x ID

:(
Ik opende vandaag 7 portkeys. Daarvan waren er 4 een 7km versie, 1 een 2km versie en 2 een 10km versie. Van die vier 7km portkeys kreeg ik 4x de Trunk. :(
Had geen zilveren sleutels meer, dus toen maar gold uitgeven om 4 keys te kopen. Hopelijk met de volgende batch meer geluk, hoewel ik het ergste vrees. :/

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 30-03 21:58
Tweede deel van het event ging een stuk sneller dan het eerste deel. Mis alleen twee jumpers van het eerste deel. Bijna rank 21 op dit event, gaat best hard zo.

• Red Cell
SuperPoekie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:05:
[...]

Dan heeft het spel niet goed geregistreerd dat je de pagina hebt geopend inderdaad. Als je het spel niet dagelijks een keertje afsluit en weer opstart wil hij die pagina ook niet goed laden is mijn ervaring.
Nu na een paar dagen bevestigen moet ik je inderdaad gelijk geven met de toevoeging dat het niet genoeg lijkt om de app finder weg te swipen maar echt in de app te kiezen voor afsluiten.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bij mij was in juli blijkbaar ook een dag overgeslagen want ik kreeg de Dark Detector niet meer die ik op 31/8 had moeten krijgen. Gisterochtend kreeg ik toen ik bewust naar de Daily Treasure ging alleen maar een draaiend klokje te zien. Het scherm wou niet laden. Pas gisteravond om 20:15 toen de app was vastgelopen en ik een herstart moest forceren kreeg ik mijn Spell Energy. Toen werd ik mij er dus pas expliciet van bewust dat je goed moet opletten met die Daily Treasures en dat het blijkbaar niet zo vanzelfsprekend goed gaat.

De muntjes vallen zo dat je evt. twee dagen kunt missen deze maand en toch nog de 100 muntjes kunt krijgen. Ik vraag me af of dat toeval is of dat dit bewust gekozen is om die kans op een paar gemiste dagen in te calculeren.

Eergisteren ook iets aparts toen ik een paar pondjes Drakenlever zag liggen waar ik wel interesse in had. Toen ik die aantikte kreeg ik de melding:

"Your Portkey Portmanteau Vault is full! To free up space, activate Portmanteaus with Keys and walk to unlock them."

Servers hadden blijkbaar een wild feestje gehad of zoiets? 8)7

Ben er ook achtergekomen dat je vreemd genoeg bepaalde ingrediënten als Dittany blijkbaar niet kunt kweken in Greenhouses. Beetje onlogisch eigenlijk.

• Ossi
Over Greenhouses gesproken. Ik had eergisteren in de morgen wat paddestoelen in een Greenhouse geplaatst. Kom ik daar vanmorgen weer, is het er niet... Kan iedereen maar pakken wat je kweekt?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De oogst ligt er voor iedereen maar is voor iedereen even groot. Het is niet zo dat wat een ander pakt er voor jou niet meer ligt. Het schijnt wel dat het er maar 30 min. ligt. Je moet er dus in dat halve uurtje zijn.

Vind ik ook wat krap. Zou best een uur (of langer) mogen zijn. Zeker voor degene die gezaaid heeft. Desnoods voor de rest wel een half uurtje.

• Blade_Reaver
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:39
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:28:
...
Zou best een uur (of langer) mogen zijn. Zeker voor degene die gezaaid heeft. Desnoods voor de rest wel een half uurtje.
Lijkt me heel moeilijk te implementeren, wat doe je namelijk met mensen die een bijdrage leveren aan de oogst? Krijgen die dan een half uur of een langere tijd?
Ik vind één uniforme tijd goed voor iedereen, maar een half uur is inderdaad te krap een uur zou beter zijn....vooral voor paddestoelen die 24 uur kosten om te groeien!

• Ossi
aaaah oke, ze blijven dus maar een half uur liggen. Wauw, knap onhandig voor een casual speler.
Nou ja, dan skip ik die greenhouses wel gewoon. Rondrijden en ingrediënten oppakken gaat toch veel sneller.

• Haay
  • Nu online
Die greenhouses zijn eigenlijk voornamelijk handig als je dagelijks op dezelfde tijd langs zo'n greenhouse komt. Bijvoorbeeld 's ochtends op weg naar mijn werk kom ik bij het station langs een greenhouse. Als ik dan paddestoelen plant zijn ze precies de volgende dag dat ik weer langs kom klaar om te oogsten. Helaas werkt dat dan weer niet goed voor de 7 uren en één uur durende gewassen. :/

• Red Cell
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 08:14:

Eergisteren ook iets aparts toen ik een paar pondjes Drakenlever zag liggen waar ik wel interesse in had. Toen ik die aantikte kreeg ik de melding:

"Your Portkey Portmanteau Vault is full! To free up space, activate Portmanteaus with Keys and walk to unlock them."

Servers hadden blijkbaar een wild feestje gehad of zoiets? 8)7
Yup, hier ook zo'n drakenlever die ambitie had om een portkey te worden. Was de eerste avond van het event, kort na de start geloof ik.

• schaapiej
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 11:29
Haay schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:21:
[...]

Ik opende vandaag 7 portkeys. Daarvan waren er 4 een 7km versie, 1 een 2km versie en 2 een 10km versie. Van die vier 7km portkeys kreeg ik 4x de Trunk. :(
Had geen zilveren sleutels meer, dus toen maar gold uitgeven om 4 keys te kopen. Hopelijk met de volgende batch meer geluk, hoewel ik het ergste vrees. :/
Wel waardeloos hoor dat je nu beide uit 7KM kunt krijgen. Zonder extra keys kun je dan gewoon een marathon gaan lopen om de boel compleet te krijgen .. en met een beetje pech kun je er nog een extra marathon achteraan doen! :P

Had zojuist 3x de Trunk...

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Haay schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:09:
Die greenhouses zijn eigenlijk voornamelijk handig als je dagelijks op dezelfde tijd langs zo'n greenhouse komt. Bijvoorbeeld 's ochtends op weg naar mijn werk kom ik bij het station langs een greenhouse. Als ik dan paddestoelen plant zijn ze precies de volgende dag dat ik weer langs kom klaar om te oogsten. Helaas werkt dat dan weer niet goed voor de 7 uren en één uur durende gewassen. :/
Een etmaal past inderdaad makkelijk in het dagpatroon van mensen. Een uurtje kun je ook nog wel overbruggen. Het is die periode van 7 uur die bijna gekozen lijkt om niet gebruikt te kunnen worden zodat mensen dan maar muntjes gaan uitgeven om potions te kopen.

Voor en na de nachtrust betekent wel knap kort slapen. Voor en na werktijd is meestal ook net te lang voor die 7 uur. Er is geen 'natuurlijk' interval waarmee je 7 uur overbrugt. Dit is maximaal onhandig gekozen lijkt het dus wel.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik krijg vandaag alleen maar "An error has occurred with the wireless network. Please try again."

Clearen van cache/data heeft geen effect. Meer mensen hier last van of behoor ik weer eens tot de 'happy few'? :|

• The-Priest-NL
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:37:
Ik krijg vandaag alleen maar "An error has occurred with the wireless network. Please try again."

Clearen van cache/data heeft geen effect. Meer mensen hier last van of behoor ik weer eens tot de 'happy few'? :|
Geen last van gehad en ben net 2 uur aan het wandelen geweest (Traces, Inn's, Fortesses, Greenhouses)
Netwerk T-Mobile overigens.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Om 17:15 begon het eindelijk weer te werken. Ik had eerder van alles geprobeerd. WiFi of mobiele verbinding maakte niets uit. Wat andere dingen geprobeerd. Ik had uiteindelijk wel volgens de troubleshooting guide nogal tegen mijn zin een de- en herinstallatie gedaan. Ik verwachtte er niet echt veel van en je bent de dik over de 3GB Assets kwijt. Het had inderdaad geen effect en natuurlijk werkte het pas weer toen ik al een tijdje buiten was (PoGo CD). Dus toch maar weer even langs huis gegaan en zo'n 20 min. moeten wachten op het herdownloaden van die assets. Zonder die assets moet je anders steeds wachten op het ophalen van de animatie die komen gaat en je dataverbruik wordt natuurlijk ook flink groter.

Mocht ik ooit nog een keer de- en herinstalleren dan zal ik eerst maar even een kopie van die data op SD kaart zetten zodat ik het ook lokaal kan terugzetten. Het staat overigens in Android/com.nianticlabs.hpwu.prod/files/UnityCache/Shared. Momenteel 3,8GB.

Ik wou dat Niantic dit soort elementaire zaken als communicatie met een server nou eens onder de knie zou krijgen. Zou een hoop gedoe en frustratie schelen.

Ik heb nu een Achievement klaar staan die 2000XP bonus geeft. Kan ik die bewaren en met een Brain Elixir gebruiken of vallen deze bonussen daar niet onder?

• Haay
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:27:
Ik heb nu een Achievement klaar staan die 2000XP bonus geeft. Kan ik die bewaren en met een Brain Elixir gebruiken of vallen deze bonussen daar niet onder?
Brain Elixir: Grants double Wizarding XP from Traces, Wizarding Challenges and Portkeys.

XP van een achievement valt daar dus niet onder.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het aantal tegenstanders dat je moet verslaan in Wizarding Challenges varieert. Wat ik nog nergens heb kunnen vinden is of dat nou variabel/willekeurig is of dat dit vast is per niveau in het Fortress. Ik heb dat zelf nog onvoldoende kunnen waarnemen.

Als het vast is weet iemand een lijst met wat je op elk niveau kunt verwachten? Je zou ook verwachten dat de hoogte van de tegenstanders op elk niveau een minimum en een maximum heeft. Ook dat ben ik nog niet tegengekomen. Kan ook handig zijn als je bepaalde tegenstanders moet vinden. Zo moet ik nu voor een SOS assignment 10 Formidable Pixies verslaan. Kan ik die vooral op bepaalde niveaus vinden?

Net als de drie Common Dark Wizards voor de laatste Special Assignment van het Brilliant
Event. Ik las overigens wel dat een Auror een aanzienlijk hogere kans heeft om die (dark foes) tegen te komen dan een Professor (of Magizoologist) en dat het kon lonen om van professie te wisselen voor die taak.

[Voor 18% gewijzigd door CaptJackSparrow op 04-08-2019 17:20]

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 14:39

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Ik moet zeggen dat ik de interesse in dit spel een beetje begin te verliezen. Daarin ben ik lang niet de eerste als ik naar mijn friendlist kijk. :p (iedereen online 2+ days ago)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Haay
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 17:12:
Het aantal tegenstanders dat je moet verslaan in Wizarding Challenges varieert. Wat ik nog nergens heb kunnen vinden is of dat nou variabel/willekeurig is of dat dit vast is per niveau in het Fortress. Ik heb dat zelf nog onvoldoende kunnen waarnemen.

Als het vast is weet iemand een lijst met wat je op elk niveau kunt verwachten? Je zou ook verwachten dat de hoogte van de tegenstanders op elk niveau een minimum en een maximum heeft. Ook dat ben ik nog niet tegengekomen. Kan ook handig zijn als je bepaalde tegenstanders moet vinden. Zo moet ik nu voor een SOS assignment 10 Formidable Pixies verslaan. Kan ik die vooral op bepaalde niveaus vinden?

Net als de drie Common Dark Wizards voor de laatste Special Assignment van het Brilliant
Event. Ik las overigens wel dat een Auror een aanzienlijk hogere kans heeft om die (dark foes) tegen te komen dan een Professor (of Magizoologist) en dat het kon lonen om van professie te wisselen voor die taak.
Ja, dat klopt. Volgens een onderzoekje door iemand op Reddit heb je een grotere kans om tegenstanders tegenover je te krijgen waar je sterk tegen bent. Professors zijn sterk tegen Oddities en je hebt dus als Professor meer kans om Pixies te krijgen dan de andere twee beroepen. De Formidable Pixies heb ik voornamelijk verslagen op niveau 3 en 4. Wat helemaal goed werkt is met twee Professors samen op die niveaus te spelen.

Die Common Dark Wizards kom ik heel regelmatig tegen op niveau 1 dus daar hoef je weinig moeite voor te doen.

• Goverman
  • Laatst online: 10:15

Goverman

not loaded

Ik heb heel wat gold gespendeerd aan het uitbreiden van de energy voorraad (is 135 nu). Het valt me echter op dat ik veel meer spells moet uitvoeren dan eerder. Bij sommige van de brilliant snitches tot wel 15 energy. Tja, dan heb je ook niet zo veel meer aan extra energy.

Vaak is het toch wel 2 tot 3 keer, waar het eerder vaker 1 spell was.

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ja die Brilliant traces zijn pure Spellverslinders. Ik neem aan dat het de bedoeling is dat men hierdoor Spell Energy (of uitbreidingen) gaat kopen met echt geld.

Iemand heeft weer iets uitgevogeld. ;)

https://www.reddit.com/r/...urt_in_a_portkey_matters/
Only the first wrackspurt in a portkey matters

All portkey rewards are awarded as soon as you tap the first wrackspurt. The portkey also disappears from your inventory at that point. This is why you get all the rewards anyway if you crash while looking for the other wrackspurts. This means that as soon as you tap the first wrackspurt, you can just skip the rest and leave the portkey.

I doubt that your choice of which wrackspurt to tap first matters either. If Pokemon Go eggs are anything to go by, rewards are possibly determined upon pickup of the portkey.

Here is how you can verify this yourself if you want to: (My own test was more detailed than this, but it turned out that some of it was unnecessary.)

1. Have a portkey ready to open, but don't open it yet.

2. Take a screenshot of the following: all registry families with XP visible, your Wizarding XP, all your ingredients with amounts visible.

3. Get a 2nd phone ready to log in to the your account.

4. Open the portkey, enter the portal, and tap the first wrackspurt. (This is where I did some unnecessary steps, logging in and comparing screenshots and noting no changes until the first wrackspurt was tapped.)

5. With the 2nd phone, log in, check your Wizarding XP, Family XPs, and ingredients and note down which changed.

6. Bonus step: Predict which of the rewards you'll get when you tap each subsequent wrackspurt.

7. Finish tapping wrackspurts and compare the rewards you get from changes you noted down in #5.

8. Check your Wizarding XP, Family XPs, and ingredients again and see if there were any changes after #5.

• Drag0nsden
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 10:43

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ga ik morgen eens uitproberen. Scheelt als je maar 1 wrackspurt hoeft te tappen. Vooral op straat wordt je toch raar aangekeken als je rondjes om je as staat te draaien en door je foon naar de lucht tuurt. 😁

• Haay
  • Nu online
De meeste mensen in mijn Vriendenlijst zijn inactief en waarschijnlijk gestopt. Vind het leuker om mensen in mijn lijst te hebben die wel actief zijn. Dus voor wie nog wel actief spelen, graag mij toevoegen :)

Members only:

Mijn zoon (13) speelt ook actief en kan ook nog wel wat actieve WU vrienden gebruiken. Zijn vriendcode is:
Members only:

En... Versie 2.2 van de app is uit met de volgende release notes:
Ministry ID:
- You can now use photos from your device’s gallery and decorate them with stickers, frames, and filters.
- New sticker selection menu.

Portkeys:
- Unlock the Honeydukes shop experience with 10km Portkey Portmanteaus

Registry:
- Four new encounters and a new Registry Page in the Magical Games and Sports family.
- Capture AR photos with the Swooping Evil Foundable.

[Voor 38% gewijzigd door Haay op 06-08-2019 08:59]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Gisteravond maar even doorgespeeld tot ik de drie Common Dark Wizards was tegengekomen voor de laatste Brilliant Assignment. Ik heb er 7 als Auror gedaan, maar de twee dagen ervoor ook nog 2-3 zonder er een gezien te hebben.

Komt redelijk overeen met wat hier werd gezegd. https://www.reddit.com/r/...cks_megathread_brilliant/

Gemiddeld 7 Floor 1 Challenges voor een Auror (13 voor een Professor). Nou heb ik ook meest iets hogere levels gedaan omdat ik hoopte met 3 foes levels ook wat hogere kans te hebben en L1 zo saai makkelijk is. Alleen kwam ik toen de tweede keer op L4 (waar je drie tegenstanders krijgt) een Formidable Dark Wizard tegen wat me deed afvragen of ik misschien te hoog zat voor Common foes en toen ben ik dus weer omlaag gegaan. Ik deed 2-3-4-4-2-2-1. Ik ben wel nog een Formidable Pixie tegengekomen voor de SOS Assignment.

Als men Runestones tekort komt kan het lonen 40 muntjes uit te geven voor 10 stenen als je daarmee het event kunt beëindigen aangezien de beloning dan 50 muntjes is.

Ik heb alleen nog maar L1 stenen gebruikt omdat ik daar het meeste van heb. Van andere levels meestal maar 1. Ik ben er nog niet achter hoe je die hogere nou op een rationele manier kunt gebruiken om bepaalde doelen te bereiken omdat het te onduidelijk is wat je (eventueel) mag verwachten bij combinatie van Fortress level en Runestone level.

• Ossi
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:14:
Ik heb alleen nog maar L1 stenen gebruikt omdat ik daar het meeste van heb. Van andere levels meestal maar 1. Ik ben er nog niet achter hoe je die hogere nou op een rationele manier kunt gebruiken om bepaalde doelen te bereiken omdat het te onduidelijk is wat je (eventueel) mag verwachten bij combinatie van Fortress level en Runestone level.
Herkenbaar, ik weet ook niet goed wat ik met de hogere runestones aan moet. Zomaar gebruiken zonder doordacht plan vind ik wat zonde.

• Dryhte
  • Laatst online: 10:09
Voor mijn gevoel doet een hoger level steen, de xp voor het 'kleur' van de steen stijgen. Zo kreeg ik onlangs een enorme boost in dark magic xp na het gebruik van een level 4 steen op een redelijk hoge verdieping.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De XP is hoger ja. Dat had ik ook al wel gevonden.

https://wizardsunite.gamepress.gg/guide/runestone-guide

Maar het ging mij meer om wat je aan Foundables kunt meekrijgen met zo'n hogere steen.

Iemand heeft weer een Infographic gemaakt. :) Die gaat over het type steen. Niet de hoogte.

https://i.redd.it/uq6n6dghope31.jpg

Bron: https://www.reddit.com/r/...es_that_are_available_in/

• Dryhte
Haay schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 02:35:
[...]
En... Versie 2.2 van de app is uit met de volgende release notes:
Ministry ID:
- You can now use photos from your device’s gallery and decorate them with stickers, frames, and filters.
- New sticker selection menu.

Portkeys:
- Unlock the Honeydukes shop experience with 10km Portkey Portmanteaus

Registry:
- Four new encounters and a new Registry Page in the Magical Games and Sports family.
- Capture AR photos with the Swooping Evil Foundable.
Hmm recent was er toch gedeeld dat we Adsync gingen krijgen?

Als er nu iets is waar ik op zit te wachten... :X

• Haay
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:14:
Gisteravond maar even doorgespeeld tot ik de drie Common Dark Wizards was tegengekomen voor de laatste Brilliant Assignment. Ik heb er 7 als Auror gedaan, maar de twee dagen ervoor ook nog 2-3 zonder er een gezien te hebben.
Helaas, die drie Common Dark Wizards opdracht is de laatste opdracht die ik nog moet doen om de event compleet te maken, maar ik ben op vakantie en ik moet me aan de rest aanpassen wat wel en niet mogelijk is. Langere tijd bij een Tower bivakkeren om net zo lang te vechten tot ik die Common Dark Wizards tegengekomen ben zit er niet meer in. Tja, het nadeel van op vakantie gaan, zullen we maar zeggen. O-)

• Dryhte
Haay schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:21:
[...]

Helaas, die drie Common Dark Wizards opdracht is de laatste opdracht die ik nog moet doen om de event compleet te maken, maar ik ben op vakantie en ik moet me aan de rest aanpassen wat wel en niet mogelijk is. Langere tijd bij een Tower bivakkeren om net zo lang te vechten tot ik die Common Dark Wizards tegengekomen ben zit er niet meer in. Tja, het nadeel van op vakantie gaan, zullen we maar zeggen. O-)
Was bij mij op een halfuurtje gepiept (enkele keren level 3 of 4 van de ruines). En ik ben Magizoologist, dus krijg niet speciaal veel dark wizards (vooral spinnen en erklings).

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hier wat er veranderd is, en known issues:

https://www.reddit.com/r/.../game_update_version_220/

Ik neem aan dat Ministry Announcement een Niantic account is daar.

Ik vind vooral erg handig dat je nu je ingrediënten meteen kunt managen vanuit je Potions Brewing en Recipes scherm. Kun je zien waar je wat veel van hebt en die wegmieteren voor wat je wel nodig hebt. Je moest eerst steeds moeizaam heen en weer springen tussen de recepten en je inventaris om uit te zoeken wat weg kon en waar je op wilt letten om op te pikken.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nog best een beetje lastig dat inventarisbeheer zo vroeg in het spel als je van alles nog weinig hebt. Na eerst twee Spell Energy upgrades te hebben gekocht merkte ik dat het er al niet elke dag meer van kwam om al mijn spells te verbruiken voordat ik er 's avonds weer opuit trok en mijn voorraad weer kon aanvullen. Ik bewaar de Daily Reward van 10 Spell Energy ook altijd tot als ik weer thuis ben. Dan heb ik in het ideale geval terwijl ik nu op 94 zit als laatste 10 SE uit een Inn gehaald (6 ben ik ook al blij mee, daar lijk je een hogere kans op te hebben uit de Inns die geen 10 kunnen geven) en dan zit ik dus al wat boven mijn maximum, waar ik dan nog 10 boven kan komen met die dagelijkse SE bonus. Die moet je wel vóór middernacht innen want ik heb één keer ervaren dat als je dat niet doet je dan die dag geen nieuwe Daily Assignments krijgt en tot de volgende dag moet wachten.

Met rond de 110 SE kan ik momenteel dus aardig uit de voeten. Als eerste daarna dus 10 potionsruimte gekocht. Had ik bij mijn eerste portkeys nog geen Powdered Dragon Claw gevonden, nu heb er ik 20 van. Ik kom er met moeite aan toe om per dag één BBE te verbruiken en met de nog vrij frequente level-ups (nu L21) krijg je er steeds maar weer eentje bij, en bij de tientallen levels zelfs twee. Zo raak ik die dingen nooit kwijt en ik zit nog steeds op 15 stuks. Met 60 Potionsruimte en 200 Ingrediënten ga ik die 20 PDC dus voorlopig nog maar niet gebruiken. In de potionsruimte zouden ze veel te veel ruimte innemen. In de ingrediëntenruimte beginnen ze dat nu ook al wel een beetje te doen maar wat minder erg.

https://hubpages.com/game...-Rewards-and-Requirements

Toch denk ik dat ik nu het best de ruimte daar maar met 30 moet uitbreiden zodat ze daar niet echt meer in de weg zitten. Met het steeds minder snel levelen kan ik dan die BBE uit mijn potionsvoorraad verminderen waardoor ik daardoor ook wat meer ruimte krijg voor andere potions. Als ik dan zo onder de 8 of zo kom kan ik gaan bijbrouwen. Je zult er maximaal 6 gebruiken als je ze een volledige Community Day wilt benutten dus dat lijkt me een geschikt aantal.

Nu is de volgende CD al komende zaterdag dus ik zou dan al evt. dat punt kunnen bereiken dat ik BBE kan gaan brouwen. Wat extra ingrediëntenruimte is echter ook sowieso wel makkelijk. Juist om voor de potions die je veel maakt ook wat meer ingrediënten in voorraad te kunnen nemen.

https://acciowizardsunite.com/august-community-day/

We zouden met meerderen Wizarding Challenges moeten doen voor maximale XP. Ik moet de eerste andere WU-speler echter nog tegenkomen. En we krijgen wel weer extra Spell Energy (die ik dus ook tot het einde van de dag zal bewaren net als vorige CD om mijn maximum capaciteit die dag op te rekken als de tijdteller dat toelaat) maar we zouden meer hebben aan wat extra Runestones. Ik wel tenminste in een omgeving met genoeg Inns. Maar die wil Niantic natuurlijk liever gekocht zien worden. Ze zijn ook wel schappelijk geprijsd. Alleen zal ik zaterdag nét niet weer 40 muntjes hebben verwacht ik als ik er vandaag 200 uitgeef. Hangt er vanaf of ik nog level-up ga voor die tijd.

Dus tenzij iemand een beter idee heeft ga ik vandaag maar 30 ingrediëntenruimte bijkopen denk ik zo. :)

• Ossi
CaptJackSparrow schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:14:
Nog best een beetje lastig dat inventarisbeheer zo vroeg in het spel als je van alles nog weinig hebt. Na eerst twee Spell Energy upgrades te hebben gekocht merkte ik dat het er al niet elke dag meer van kwam om al mijn spells te verbruiken voordat ik er 's avonds weer opuit trok en mijn voorraad weer kon aanvullen. Ik bewaar de Daily Reward van 10 Spell Energy ook altijd tot als ik weer thuis ben. Dan heb ik in het ideale geval terwijl ik nu op 94 zit als laatste 10 SE uit een Inn gehaald (6 ben ik ook al blij mee, daar lijk je een hogere kans op te hebben uit de Inns die geen 10 kunnen geven) en dan zit ik dus al wat boven mijn maximum, waar ik dan nog 10 boven kan komen met die dagelijkse SE bonus. Die moet je wel vóór middernacht innen want ik heb één keer ervaren dat als je dat niet doet je dan die dag geen nieuwe Daily Assignments krijgt en tot de volgende dag moet wachten.

Met rond de 110 SE kan ik momenteel dus aardig uit de voeten. Als eerste daarna dus 10 potionsruimte gekocht. Had ik bij mijn eerste portkeys nog geen Powdered Dragon Claw gevonden, nu heb er ik 20 van. Ik kom er met moeite aan toe om per dag één BBE te verbruiken en met de nog vrij frequente level-ups (nu L21) krijg je er steeds maar weer eentje bij, en bij de tientallen levels zelfs twee. Zo raak ik die dingen nooit kwijt en ik zit nog steeds op 15 stuks. Met 60 Potionsruimte en 200 Ingrediënten ga ik die 20 PDC dus voorlopig nog maar niet gebruiken. In de potionsruimte zouden ze veel te veel ruimte innemen. In de ingrediëntenruimte beginnen ze dat nu ook al wel een beetje te doen maar wat minder erg.

https://hubpages.com/game...-Rewards-and-Requirements

Toch denk ik dat ik nu het best de ruimte daar maar met 30 moet uitbreiden zodat ze daar niet echt meer in de weg zitten. Met het steeds minder snel levelen kan ik dan die BBE uit mijn potionsvoorraad verminderen waardoor ik daardoor ook wat meer ruimte krijg voor andere potions. Als ik dan zo onder de 8 of zo kom kan ik gaan bijbrouwen. Je zult er maximaal 6 gebruiken als je ze een volledige Community Day wilt benutten dus dat lijkt me een geschikt aantal.

Nu is de volgende CD al komende zaterdag dus ik zou dan al evt. dat punt kunnen bereiken dat ik BBE kan gaan brouwen. Wat extra ingrediëntenruimte is echter ook sowieso wel makkelijk. Juist om voor de potions die je veel maakt ook wat meer ingrediënten in voorraad te kunnen nemen.

https://acciowizardsunite.com/august-community-day/

We zouden met meerderen Wizarding Challenges moeten doen voor maximale XP. Ik moet de eerste andere WU-speler echter nog tegenkomen. En we krijgen wel weer extra Spell Energy (die ik dus ook tot het einde van de dag zal bewaren net als vorige CD om mijn maximum capaciteit die dag op te rekken als de tijdteller dat toelaat) maar we zouden meer hebben aan wat extra Runestones. Ik wel tenminste in een omgeving met genoeg Inns. Maar die wil Niantic natuurlijk liever gekocht zien worden. Ze zijn ook wel schappelijk geprijsd. Alleen zal ik zaterdag nét niet weer 40 muntjes hebben verwacht ik als ik er vandaag 200 uitgeef. Hangt er vanaf of ik nog level-up ga voor die tijd.

Dus tenzij iemand een beter idee heeft ga ik vandaag maar 30 ingrediëntenruimte bijkopen denk ik zo. :)
Best herkenbaar verhaal eigenlijk. Ik heb ook mijn muntjes in energy gestoken, daarna potions en daarna ingredienten. Ben ze nu maar aan het opsparen voor die van 425 om ze direct alle drie met korting te krijgen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Gisteren ook een wat hinderlijke bug gehad. Kwam Severe Threat Level Quidditch Keeper Ron tegen en gooide daar vanwege de hoge 'flee rate' en lage succes rate zowel een Dawdle Draught als een Strong Potion op, gooi een spell... en POEF!

Hè? Dat moet helemaal niet kunnen met een Dawdle Draught. Bleek dat die potions helemaal niet toegepast waren. Ik wist dat ik vol zat met potions en dat zat ik nog steeds.

Je neemt de moeite om die potions te brouwen, gebruikt ze op zo'n vrij zeldzame encounter en dan is het nog voor niets. :|

Zou fijn zijn als dat gefikst kan worden.

• schaapiej
@CaptJackSparrow Dwadle verminderd de kans toch alleen maar, niet volledig blokkeren van het wegrennen?

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hmm... ik weet niet meer of ik dat ergens vandaan heb gehaald. Erg veel kom je niet te weten in het spel zelf maar uit externe bronnen. Er is flink wat te weten en je weet niet meer wat je waar vandaan hebt. Misschien hier? https://www.imore.com/whi...arry-potter-wizards-unite

"they help prevent Confoundables fleeing with the Foundables".

"Prevent" klinkt nogal absoluut. "Help" kun je dan evt. weer lezen als een afzwakking daarvan maar dat springt er niet echt uit.

Hoe dan ook. Blijft wel dat ik wist dat mijn potionsvoorraad op 60/60 stond voordat ik die encounter had en erna was dat nog precies zo. Als je potions klaar in de wachtrij hebt staan bij je ketel als je vol zit moet je ze toch nog aantikken voordat ze worden toegevoegd? Ik zal daar straks nog eens expliciet op proberen te letten. Van een potion dat 6 uur kost om te maken verwacht ik ook eerlijk gezegd wel een duidelijk merkbaar effect voor die moeite. De Hermit Crab Shell is ook niet zo makkelijk te krijgen. Ik heb er volgens mij beduidend minder van meegekregen uit portkeys dan Powdered Dragon Claw. Weet niet precies of je ze nog ergens anders vandaan kunt halen maar ze zijn zeldzamer dan dat PDC.

• Ossi
Als je mis drukt dan verdwijnt het scherm, lijkt het net of je gebruikt hebt, maar is het niet zo.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je krijgt toch altijd een animatie en blub-blub geluid? Toch niet alleen in Wizarding Challenges? En twee keer achtereen mis drukken lijkt me wat onwaarschijnlijk. Vanavond gecheckt dat de potions niet automatisch bijgevuld worden als je nog wat in de wachtrij hebt staan bij je ketel. Gebeurt inderdaad niet zoals ik al meende te weten. Ze zijn dus inderdaad blijkbaar niet gebruikt.

Het komt niet vaak voor dat het nuttig is om een potion te gebruiken bij een trace en het is sindsdien ook niet meer voorgekomen. Zal er de volgende keer dubbel goed op letten of ze links in het scherm verschijnen (dat doen ze toch?).

Ik probeer ook te achterhalen hoe het zit met eventuele ontwikkeling van je 'Stamina'. De balk linksboven tijdens Wizarding Challenges. De capaciteit neemt toch toe neem ik aan zodat je sterker wordt en meer kunt incasseren? Is dat gekoppeld aan Spelerslevel of aan je Profession level of varieert het al bij specifieke 'lessen' die je met scrolls en boeken 'leert'? Of nog iets anders?

Bij Ingress is het equivalent je XM-balk en daarvan is de capaciteit simpelweg vast gekoppeld aan je spelerslevel. Ik ben nog nergens op het internet tegengekomen hoe het nou zit met die Staminabalk (of hoe het ook mag heten) in WU).

• The-Priest-NL
CaptJackSparrow schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:25:
Je krijgt toch altijd een animatie en blub-blub geluid? Toch niet alleen in Wizarding Challenges? En twee keer achtereen mis drukken lijkt me wat onwaarschijnlijk. Vanavond gecheckt dat de potions niet automatisch bijgevuld worden als je nog wat in de wachtrij hebt staan bij je ketel. Gebeurt inderdaad niet zoals ik al meende te weten. Ze zijn dus inderdaad blijkbaar niet gebruikt.

Het komt niet vaak voor dat het nuttig is om een potion te gebruiken bij een trace en het is sindsdien ook niet meer voorgekomen. Zal er de volgende keer dubbel goed op letten of ze links in het scherm verschijnen (dat doen ze toch?).

Ik probeer ook te achterhalen hoe het zit met eventuele ontwikkeling van je 'Stamina'. De balk linksboven tijdens Wizarding Challenges. De capaciteit neemt toch toe neem ik aan zodat je sterker wordt en meer kunt incasseren? Is dat gekoppeld aan Spelerslevel of aan je Profession level of varieert het al bij specifieke 'lessen' die je met scrolls en boeken 'leert'? Of nog iets anders?

Bij Ingress is het equivalent je XM-balk en daarvan is de capaciteit simpelweg vast gekoppeld aan je spelerslevel. Ik ben nog nergens op het internet tegengekomen hoe het nou zit met die Staminabalk (of hoe het ook mag heten) in WU).
Stamina is gekoppeld aan je lessen in de profession tree.

Ingress XM balk = Spell Energy

Maar je spell energy neemt niet toe naarmate je stijgt qua level, meer energy krijg je alleen middels aankopen voor gold.

[Voor 5% gewijzigd door The-Priest-NL op 09-08-2019 07:37. Reden: Ingress vergelijking.]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

The-Priest-NL schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 23:18:
[...]

Stamina is gekoppeld aan je lessen in de profession tree.
Is daar ergens iets in enig detail over te vinden? En is dat alleen maar daardoor? Of evt. ook door spelerslevel? Offensief wordt je ook sterker bij hogere spelerslevels. In elk geval tegen Confoundables.

• The-Priest-NL
CaptJackSparrow schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 23:35:
[...]

Is daar ergens iets in enig detail over te vinden? En is dat alleen maar daardoor? Of evt. ook door spelerslevel? Offensief wordt je ook sterker bij hogere spelerslevels. In elk geval tegen Confoundables.
https://wizardsunitehub.info/build-planner

https://wizardsunite.game...ion-stat-comparison-guide

En qua offensief wordt je niet beter met een hoger player level, je wordt beter in het "uitspreken" van spreuken dus de moeilijkheid wordt telkens lager. Offensief beter worden gaat ook alleen via de skill tree van je profession. Dit is te merken in de oddity traces en wizard challenges.

[Voor 24% gewijzigd door The-Priest-NL op 09-08-2019 07:33. Reden: Toevoeging offensief]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik wil weten hoe het gerelateerd is aan de maximum getalwaarde die bij de staminabalk getoond wordt met [actueel]/[maximum] als die omlaag gaat. Dan kun je bepalen wat je huidige sterkte is op dat punt en hoeveel hoger die nog moet kunnen. Wat is de hoogste getalwaarde die dat maximum kan hebben?

• The-Priest-NL
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:01:
Ik wil weten hoe het gerelateerd is aan de maximum getalwaarde die bij de staminabalk getoond wordt met [actueel]/[maximum] als die omlaag gaat. Dan kun je bepalen wat je huidige sterkte is op dat punt en hoeveel hoger die nog moet kunnen. Wat is de hoogste getalwaarde die dat maximum kan hebben?
Maximum waarde van stamina staat hieronder maar die is met een volle skill tree (alles geleerd)

Player Stat Auror Magizoologist Professor
Stamina 296 525 397

Zoals ook staat op https://wizardsunite.game...ion-stat-comparison-guide

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als dat inderdaad die waarde bij/van die balk is dan zou het fijn zijn als men dat veel explicieter zou aangeven. Dat is een van de weinige concrete zaken waar men in het spel mee te maken heeft. Zoals men het nu weergeeft gaat dat ene concrete stukje informatie ten onder in een overvloed aan details die NIET naar zoiets concreets vertalen in het spel.

• schaapiej
CaptJackSparrow schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 18:09:
Hmm... ik weet niet meer of ik dat ergens vandaan heb gehaald. Erg veel kom je niet te weten in het spel zelf maar uit externe bronnen. Er is flink wat te weten en je weet niet meer wat je waar vandaan hebt. Misschien hier? https://www.imore.com/whi...arry-potter-wizards-unite

"they help prevent Confoundables fleeing with the Foundables".

"Prevent" klinkt nogal absoluut. "Help" kun je dan evt. weer lezen als een afzwakking daarvan maar dat springt er niet echt uit.
In dit geval is de game zelf denk ik de beste bron. De beschrijving bij Dwadle Draught zegt;
"Reduces the Confoundable's likelihood of fleeing with the Foundable, giving you more chances to complete a Trace." Daar wordt niks over prevent gezegd.

<GoT>NightStalker

• The-Priest-NL
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:30:
Als dat inderdaad die waarde bij/van die balk is dan zou het fijn zijn als men dat veel explicieter zou aangeven. Dat is een van de weinige concrete zaken waar men in het spel mee te maken heeft. Zoals men het nu weergeeft gaat dat ene concrete stukje informatie ten onder in een overvloed aan details die NIET naar zoiets concreets vertalen in het spel.
Waarom? De waarde van je stamina (bij mij nu 257) kan op dit moment niet hoger komen als dat getal, ook niet met behulp van Health Potions.

Het is net zo als in andere rpg's, de stamina die wordt aangegeven is wat je nu maximaal hebt, en de max die je kan halen is afhankelijk in welke stats je investeert in je skill tree

• Ossi
Onlangs een nieuwe telefoon gekocht en dus ook dit spel daar op gestart. Dan mag je alleen alle rode bolletje die je bij nieuwe items krijgt weer opnieuw gaan doen. Daar heb je ook een dagtaak aan zeg :')

Anyway, vraagje: hebben jullie ook dat het mannetje op de map vaak slecht meeloopt met waar je bent? Dat had ik namelijk ook op mijn vorige telefoon. Dan ben je al honderden meters verder maar de map doet niet zoveel.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dit is een waarde die je direct expliciet op je scherm ziet. Dat maakt dat deze waarde zich zeer duidelijk onderscheidt van allerlei andere variabelen waarbij dat niet het geval is. Daarom verwacht ik dat het ook explicieter aandacht krijgt. Dat vind ik persoonlijk nogal logisch.

Door te weten hoe jouw huidige maximum zich verhoudt tot het maximaal haalbare kun je evt. meer selectief proberen die waarde te verhogen zodat je hogere Wizarding Challenges beter kunt doen.

De veelheid aan Levels/Ranks die overal gebruikt worden maakt het er ook allemaal niet overzichtelijker op hoe die relateren aan andere spelaspecten.

Het niet updaten van de positie is een bekend probleem dat heel veel mensen rapporteren. Ik heb het ook frequent. Het is aan Niantic om deze bug te fiksen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Meteolojinx Recanto...

Meteolojinx Recanto!!!

METEOLOJINX RECANTO!!!!!!

Hmm... stokje is zeker stuk. :/

• The-Priest-NL
The second Wizards Unite Community Day is coming up soon! Ready your wands, and read on for details about the event as well as tips on how to prepare and make the most of it.

For those who don’t know, Community Day is a 3-hour event, typically occurring once a month on a Saturday or Sunday. August Community Day is scheduled for Saturday, August 10th. There are three separate times for the event, depending on region, which are:

Asia Pacific: 1:00 P.M. to 4:00 P.M. AEST (UTC +10)

Europe, Middle East, Africa, and India: 10:00 A.M. to 1:00 P.M. UTC

The Americas and Greenland: 11:00 A.M. to 2:00 P.M. PDT (UTC -7)

During those three hours, players benefit from a handful of in-game bonuses. For August, the bonuses are:

XP bonuses (confirmed to be both Wizarding XP and Challenges XP) when participating in Wizarding Challenges, with additional bonuses for playing with friends (bonuses included for solo play as well)
Players will receive at least 2x Wizarding XP while doing Fortress battles with friends
Players will receive at least 2x Challenge XP when doing Fortresses with others (no need to be friends for the bonus), which more Challenge XP for larger groups.
Healing potions restore 50% Stamina when consumed
Healing potions brew 50% faster than usual
Master Notes for Healing Potion will reduce brew time by 50%
Ingredients used to brew Healing potions (Wormwood, Bubotuber Pus, Dittany, and Dragon Liver) appear more frequently on the Map
Potions brewed using a Rental Cauldron will have their brew times reduced by 33%
Players will also be able to claim a Free Store Pack during the Community Day hours. This month, the pack features:

50 Spell Energy
3 Runestones:
1 Level 1 Hogwarts School
1 Level 2 Hogwarts School
1 Level 3 Hogwarts School
3 Silver Keys
The developers note:

We’ve included 3 Silver Keys as a thank you for your patience and feedback dealing with Portmanteau issues during Week 2 of Potter’s Calamity Brilliant Event.

Note: the above was updated Friday, August 9th after more details were released from the developers.
Bij ons dus weer van 12:00 tot 15:00
Witches and wizards,

An unusually high number of Foundables related to Hogwarts have been reported, and the Ministry of Magic needs your help during this Back to Hogwarts Brilliant Event! Week One runs from August 13 – August 20 PT and Week Two runs from August 27 – September 3 PT.

This Brilliant Event features unique Registry Pages, new Brilliant Foundables, and Special Assignments which will uncover rewards such as Restricted Section Books and exclusive items for your Ministry ID Portrait. Each week will have different tasks and Registry pages to complete, so make sure you’re ready for both! To learn more about Brilliant Events, visit the Harry Potter: Wizards Unite Support site.

You won’t want to miss out on this event, so gather your friends and family!

Join the social conversation with #WizardsUnite, make sure to follow along on our official Facebook, Twitter, and Instagram channels for the latest updates, and head over to the Harry Potter: Wizards Unite community to discuss the game with fellow players.

-The Harry Potter: Wizards Unite team
Bron: HPWU official site

Meer info over het volgende brilliant event is hier te vinden.

[Voor 23% gewijzigd door The-Priest-NL op 10-08-2019 09:52. Reden: Meer info over Brilliant event]

• sheane
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
Mooi om dit topic te vinden. Ik ben druk bezig sinds beta eigenlijk. Ik heb enkele pagina's op zilver / brons, maar merk dat ik te erg word teruggehouden door de Severe e.d. spawn en voor mijn gevoel < 50% kans heb op fragments uit Fortresses. Als ik per dag 3-4 high of hoger krijg is het veel en met 1-5 fortresses ga ik eerder door m'n runestones dan dat ik de 12 (!) of meer fragments krijg. De challenge pagina's gaan nog sneller....

Friend code:
Lvl 24 Professor
Members only:

• sankao
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 24-03 15:03
sheane schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:07:
Mooi om dit topic te vinden. Ik ben druk bezig sinds beta eigenlijk. Ik heb enkele pagina's op zilver / brons, maar merk dat ik te erg word teruggehouden door de Severe e.d. spawn en voor mijn gevoel < 50% kans heb op fragments uit Fortresses. Als ik per dag 3-4 high of hoger krijg is het veel en met 1-5 fortresses ga ik eerder door m'n runestones dan dat ik de 12 (!) of meer fragments krijg. De challenge pagina's gaan nog sneller....

Friend code:
Lvl 24 Professor
Members only:
Ik heb je een invite gestuurd, "Goukcher"

Learn to pause, or something worthwile won't catch up with you!

• Red Cell
Ik ben vanaf het begin blijven sparen voor de vault extension van 475 gold.
Dit heb ik nu 3 keer kunnen doen en onderhand. (Dus 105 energy, 320 ingredients, 80 potions).
Ben wel door die daily treasure "bug" die 100 goud van afgelopen maand mis gelopen. Anders zat ik al weer een leuk eind richting de 4de keer.

Qua potions doe ik maar 3 dingen maken, exstimulo, Buraffio's en Healing. De rest vind ik te weinig toevoegen om te brouwen en ingredients voor te bewaren.

Maar wel mooi dat er weer een event komt, want ik heb wat restricted section books nodig.
Gelukkig al wel een paar silver keys kunnen sparen, moet alleen kijken of ik nog 2 portkeys kan openen want geheid dat je ook voor dit event weer 4 nieuwe portkeys moet openen. (zit vol)
Ossi schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:19:
Anyway, vraagje: hebben jullie ook dat het mannetje op de map vaak slecht meeloopt met waar je bent? Dat had ik namelijk ook op mijn vorige telefoon. Dan ben je al honderden meters verder maar de map doet niet zoveel.
Ja, soms heb ik dat ook. Voornamelijk als je wat "vlotter" >:) gaat.
Het helpt naar mijn idee wel wanneer dit gebeurt, even een menu in te duiken en er weer uit.
Dan "reset" het soms rap.

Ik krijg wel het gevoel dat als je energy vol zit het spel eerder je resist krijgt tijdens een spellcast.

Ik zit nu voornamelijk te wachten op de volle maan zodat ik m'n SOS task af kan maken. Hoewel ik daarna het ook lastig krijg want zoals @CaptJackSparrow zegt, ik ken niemand (behalve mijn vrouw) die het ook speelt en voor de laatste SOS task moet je met 3 man een fortress doen.
Misschien kijken of we hier tzt een ploegje kunnen samenstellen ergens in nederland (zelf woonachtig in Alkmaar).

• sheane
  • Niet online
Toch even een huil post: net 2 severe en 1 emergency allemaal departed.....Dan zakt toch de wil om te spelen je even in de schoenen met al die zevenduizend Billywigs en Hand of the Master fragments. Pff.

Vwb coins spenderen: ik heb 3x de extra ruimte combinatie gepakt. Maar kom nog tekort voor ingredients heb ik het idee.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er blijkt niet alleen een Daily Treasure bug te zijn maar ook een Daily Assignments bug. Toen ik net bij die Daily Assignments keek, voor het eerst vandaag, stond daar nog het afgestempelde papiertje van gisteravond. Pas na een force close en herstarten kreeg ik mijn Daily Treasure en stonden er ook pas weer de Daily Assignments. Natuurlijk zonder dat er ook maar iets van was gedaan dus alles wat ik eerder vandaag heb gedaan is niet geregistreerd hiervoor.

Je moet blijkbaar aan het begin van elke dag maar even zo'n force close doen om problemen te voorkomen. Ik heb even gekeken of dat misschien te automatiseren is met Tasker, zonder root, maar ik vind wel meer mensen die dat vragen, maar niet echt de oplossing.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Over volgende Brilliant Event:
Ministry Announcement

Hi!

Week 1 of the Back to Hogwarts Brilliant Event starts soon!
To help you on your tasks, here is where you can find the Brilliant Foundables on the Event Registry pages:

Week 1:

Brilliant Slytherin Student - Brilliant Encounter
Brilliant Ravenclaw Student - Brilliant Encounter
Brilliant Gryffindor Student - Brilliant Encounter
Brilliant Hufflepuff Student - Brilliant Encounter
Trolley Witch - Wizarding Challenges with Brilliant Event Runestones
Luggage Trolley - Brilliant Event Portkey
Hogwarts Express Conductor - Quests
Hogwarts Express - Quests

Brilliant Portkeys for this event will be 3km. As a reminder, Week 1 Portkeys will give you Week 1 rewards anytime you open them, even if you wait to open them during Week 2.

Also, Week 1 Brilliant Encounters will still be popping up on the Map during Week 2.
Hope this helps you all prepare!
Bron: https://www.reddit.com/r/...rts_brilliant_event_info/

Oddities spawns infographic:

https://preview.redd.it/usc8bf0ny0g31.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=8c2f02218b705b08fe0ccde239e2d30e5e92f288

Bron: https://www.reddit.com/r/..._you_who_are_hunting_for/

Er is één eerdere volle maan geweest sinds de officiële releasedatum. In juni was die net al geweest vóór die release. Komende donderdag de 15e is het deze maand volle maan. Zitten er dan genoeg spawns om de Werewolf entry in de registrypagina een beetje vlot te kunnen vullen?

https://www.kalender-365.nl/maan/maankalender.html

• TheOther
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 25-03 16:06
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:12:
Er is één eerdere volle maan geweest sinds de officiële releasedatum. In juni was die net al geweest vóór die release. Komende donderdag de 15e is het deze maand volle maan. Zitten er dan genoeg spawns om de Werewolf entry in de registrypagina een beetje vlot te kunnen vullen?
Ik had hem binnen een half uurtje lopen vol, je ziet er echt meer dan genoeg.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De eerste Doxy moet ik ook nog tegenkomen. Tussen welke tijdstippen zit die er eigenlijk? Als ik 's morgens wat vroeger wakker ben is mijn eerste actie niet om meteen WU te openen. :O

• sheane
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:08:
De eerste Doxy moet ik ook nog tegenkomen. Tussen welke tijdstippen zit die er eigenlijk? Als ik 's morgens wat vroeger wakker ben is mijn eerste actie niet om meteen WU te openen. :O
In ieder geval geverifieerd van 0600 tot 0700, maar ook dat schijnt te verschuiven met de 'echte kalender'.

• Red Cell
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:08:
Weet niet waar ik het gelezen had, maar het was iets van 1 uur voor tot 30-60 minuten na zonsopgang. Dit laatste is natuurlijk een schuivend item.
Maar dus in de ochtend. Dat ik om 06:00 richting kantoor ging had ik er twee voordat ik de wijk uit was.

• Dryhte
Pfff... na 5/8/9 Brilliant Ravenclaw/Gryffindor/Slytherin students, nog geen enkele Huffelpuff...

Vreemd hoor!

• Ossi
Dat had ik met slytherin. Einde van de middag pas de tweede gevonden.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik fietste gisteravond toen het event begon. Toen ik thuis kwam had ik 1/4 en 2/4 al binnen. Is dat mede omdat aan het begin van events de spawns wat extra overvloedig zijn? Is dat niet ook zo in PoGo?

Vandaag 3/4 gedaan. Twee Challenges om de potions te verbruiken. De 4 Challenges voor 4/4 kan ik morgen doen of ze over een paar dagen verdelen. Zie wel.

Net ook de eerste en tweede Werewolf tegengekomen die rond het huis hingen toen ik WU weer even opende. Zat misschien 5 minuten tussen. Gelden schijnbaar ook als high foundables. Moest ik er ook nog een paar van. Nu ook compleet.

• sheane
  • Niet online
Net de laatste high foundables gehaald. Nu alleen nog 2 portkeys uitlopen. Wel fijn dat dat nu wel kan ná het event, want wil eigenlijk m'n Silver Keys alweer opsparen voor het volgende event!

• gaspit
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19-03 17:43
sheane schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:07:

Friend code:
Lvl 24 Professor
Ook toegevoegd, LeMarquise

• sheane
  • Niet online
Overigens voor degene die hoopvol afwachten tot het einde van het event en ze weer nieuwe Restricted Section Books (RSB) hebben is hier een post met wat informatie wanneer je 'klaar' bent....

https://wizardsunitehub.i...on-resources-spell-books/
TLDR:

Profession Restricted Section Books Scrolls Spell Books
Auror 110 days October 8th 138 – 195 days* Years
Magizoologist 110 days October 8th 152 – 210 days* Years+
Professor 208 days January 14th 133 -190 days* Years

• Red Cell
Ik ga vanavond nog even (als het weer het toestaat) een rondje fietsen om een paar extra 3km portkeys te openen. Ben onderhand al rank 18 voor het event en wil kijken of ik het zo hoog mogelijk kan krijgen. die 5 scrolls per rank is toch wel heel lekker en ik zit onderin de skill tree die vrij duur is qua scrolls.(30-40 scrolls per upgrade).

Alleen die bewegende Wrackspurts in de trein zijn een beste uitdaging. Normaal registreert de game niet altijd goed als je er een aantikt, laat staan dat ze ook nog eens bewegen.

Die vampire oddity op Jack z'n plaatje ben ik trouwens nog niet tegen gekomen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Op Reddit werd de tip gegeven om je telefoon in landscape oriëntatie te houden voor de 3km portkeys. Dan verdwijnen de wrackspurts niet zo snel uit beeld. Ikzelf richt de kijkrichting op de voorkant van het raam en als er een wrackspurt in beeld komt draai ik met hem mee zodat hij niet zo snel door het beeld beweegt. Dan is het aantikken flink wat makkelijker.

Gisteravond voor ik thuis kwam zo rond half tien nog geen nachtelijke oddities gezien. Ook geen vampires. Op een gegeven moment thuis eindelijk weer een werewolf. Als ik eenmaal thuis ben na een paar uur fietsen heb ik geen zin meer om er nogmaals op uit te gaan als die beesten zo laat verschijnen. Ik denk dat vanavond de laatsten zullen verschijnen. Ik zie wel. Anders duurt het nog maar een maand.

Ik had nog niet echt veel aandacht besteed aan greenhouses. Ik vermijd ze te gebruiken omdat ik er meestal ook ingrediënten uit krijg die ik meteen weer moet weggooien. Maar als je er toch iets mee wilt kunnen doen dan is het planten voor de achievement een alternatief. Ik ben niet bepaald fanatiek op die achievements maar och... als je er toch langs komt.

Dit gaf me het idee om er dan maar Wormwood te planten. ;)

https://www.reddit.com/r/..._see_an_empty_greenhouse/

• Ossi
Die trein portkey... Ja die doe ik ook horizontaal en dan non-stop blijven tikken zo rond het midden van het scherm. Dan krijg je ze vanzelf ook al zie je ze niet :P

• Red Cell
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:30:
Ik ben niet bepaald fanatiek op die achievements maar och... als je er toch langs komt.
heb er 1 pal achter m'n huis (had liever een inn gehad maar ach) dus ik plant continue wat voor die achievement.

Overigens is het wel gemakkelijk om leaping toadstool te harvesten. Want die vind je niet in de wereld heb ik gemerkt. (voor Bruffario's)

• sheane
  • Niet online
Hoeveel severe of emergency fragments komen jullie op een dag tegen ? Zelfs in het centrum kom ik er max 1 tegen als ik er 4 uur ben. Misschien gewoon ongeluk, maar het is wel frustrerend. Laatst met 3 dark detectors wel 1 getriggered.

Savonds met oddities op de een of andere manier minder last van.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ben nog geen enkele emergency tegen gekomen. Wel severe een aantal keren. Gisterenavond 3 vampires en 2 werewolves. Door het event heb ik dan ook eindelijk als professor 15 restricted books voor extra focus bij een fortress. Kan ik meteen de hex benutten die zelfs bij verdedigen tegen aanvallen HP afsnoept van de tegenstander.

• Ossi
Zojuist Leaping toadstool gevonden in de tuin. Wist niet dat dat in het wild voor kwam.

• XiaomiGlobal
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 23-03 10:32
Ik ben al weken opgehouden met spelen: het begint op een gegeven moment te vervelen, ook vanwege het feit dat je het steeds alleen het spelen bent. Als je echt met vrienden bijvoorbeeld tovenaars uitdagingen zou kunnen doen, dan zou het wellicht net wat leuker zijn.

Het bijgehouden verbruik van mijn zuinige Thaise Suzuki Celerio

• Red Cell
sheane schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 09:22:
Hoeveel severe of emergency fragments komen jullie op een dag tegen ? Zelfs in het centrum kom ik er max 1 tegen als ik er 4 uur ben. Misschien gewoon ongeluk, maar het is wel frustrerend. Laatst met 3 dark detectors wel 1 getriggered.

Savonds met oddities op de een of andere manier minder last van.
Ik heb gister lief gedaan voor mijn vrouw die nog de High foundables nodig had voor het event.
Hierbij ben ik een stuk wezen fietsen en toen had ik met een half uurtje alles bij elkaar.
De kant tekening is dat ik de normale foundables over sloeg. Dus ik stopte alleen als ik een high foundable zag.
Voordeel van 's avonds is dat je dan ook de Serpent en Erkling tegen komt en die ook tellen als high foundable.
Heb wel het idee dat ik nu op lvl 28 meer high's zie dan dat ik <20 was, maar dat is natuurlijk wel subjectief.
XiaomiGlobal schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:02:
Ik ben al weken opgehouden met spelen: het begint op een gegeven moment te vervelen, ook vanwege het feit dat je het steeds alleen het spelen bent. Als je echt met vrienden bijvoorbeeld tovenaars uitdagingen zou kunnen doen, dan zou het wellicht net wat leuker zijn.
Ik zit ook met smart te wachten op een chat/afspreek functie binnen de friends.
Ben wel een aantal lui in de buurt tegen gekomen een keer maar sindsdien niet meer gezien.
En elke keer als ik een tower af zie gaan erheen te rennen gaat ook lastig met kids in bed. (heb er 2 op 100m afstand)

• XiaomiGlobal
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 23-03 10:32
De lui die ik tegenkwam, waren duidelijk Pokémon Go het spelen..... waar ze dan wel natuurlijk dezelfde plekken voor bezoeken.

Het bijgehouden verbruik van mijn zuinige Thaise Suzuki Celerio

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dit leek me wel interessant:

https://www.reddit.com/r/..._for_them_15_spell_books/

Flink wat spell-books farmen door een Achievement te behalen met een trucje. Ik wist niet eens dat er zoiets was als een 0-focus strategic spell. Dat je iets kunt gebruiken dat nog op nul staat is nogal contra-intuïtief vind ik.

Ik had Auror en Magizoologist al tot levels 3 en 2 gebracht en bleek die charm spell al net te kunnen unlocken met 7 scrolls geloof ik. Maar ik begrijp dus ook dat dit alleen werkt met iemand samen (ook Auror met dezelfde ability unlocked) en dat je die spell(s) niet op jezelf kunt toepassen. Dat maakt het nog steeds wat lastig om het te gebruiken.

• Goverman
  • Laatst online: 10:15

Goverman

not loaded

CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:16:
Dit leek me wel interessant:

https://www.reddit.com/r/..._for_them_15_spell_books/

Flink wat spell-books farmen door een Achievement te behalen met een trucje. Ik wist niet eens dat er zoiets was als een 0-focus strategic spell. Dat je iets kunt gebruiken dat nog op nul staat is nogal contra-intuïtief vind ik.

Ik had Auror en Magizoologist al tot levels 3 en 2 gebracht en bleek die charm spell al net te kunnen unlocken met 7 scrolls geloof ik. Maar ik begrijp dus ook dat dit alleen werkt met iemand samen (ook Auror met dezelfde ability unlocked) en dat je die spell(s) niet op jezelf kunt toepassen. Dat maakt het nog steeds wat lastig om het te gebruiken.
Ja, die 0-focus spells heeft iedereen. Ik ben Auror en heb een transfer focus spell en een damage spell die beide zero focus kosten. Uiteindelijk is het niet harvesten, maar het eerder binnentikken van een achievement. Tja...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

• The-Priest-NL
GAME UPDATE: AUGUST 21, 2019

We’ve updated Harry Potter: Wizards Unite with the following updates:

FOUNDABLES:
*The Young Ginny Weasley Foundable will now appear more often on the Map and in 5km Portkeys
*Increased the amount of Family XP awarded for returning a Foundable that has reached its max Fragment count:
- Low Threat Foundables increase from 1XP to 2XP at max Fragment count
- Medium Threat Foundables increase from 2XP to 4XP at max Fragment count
- High Threat Foundables increase from 3XP to 5XP at max Fragment count
- Severe Threat Foundables increase from 4XP to 8XP at max Fragment count
- Emergency Threat Foundables increase from 5XP to 15XP at max Fragment count

DARK DETECTORS:
* Traces revealed by Dark Detectors will now appear closer to the Inn

• Dryhte
The-Priest-NL schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 06:50:
GAME UPDATE: AUGUST 21, 2019

We’ve updated Harry Potter: Wizards Unite with the following updates:

FOUNDABLES:
*The Young Ginny Weasley Foundable will now appear more often on the Map and in 5km Portkeys
*Increased the amount of Family XP awarded for returning a Foundable that has reached its max Fragment count:
- Low Threat Foundables increase from 1XP to 2XP at max Fragment count
- Medium Threat Foundables increase from 2XP to 4XP at max Fragment count
- High Threat Foundables increase from 3XP to 5XP at max Fragment count
- Severe Threat Foundables increase from 4XP to 8XP at max Fragment count
- Emergency Threat Foundables increase from 5XP to 15XP at max Fragment count

DARK DETECTORS:
* Traces revealed by Dark Detectors will now appear closer to the Inn
Dude, all we want is Adsync...

• FireAge
  • Registratie: augustus 2002
  • Nu online
Zijn er meer mensen die nu al een beetje uitgekeken raken? Vind het wel erg herhalend worden.

Denk dat ik even een tijdje alleen dagelijks aan zet tot het volgende event.

Hopelijk komen ze zsm met meer dynamiek :(

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Veranderingen in het spel:

https://www.reddit.com/r/...n_of_new_changes_noticed/

Men is niet heel erg blij met de tweede reductie van de Deterioration Hex bij Professors. Ik heb 43 van de 45 Restricted Section Books die ik heb kunnen vergaren (heb eerste brilliant event moeten missen omdat spel toen nog niet werkte bij mij) gebruikt om deze Hex te maxen en de +2 initial focus te unlocken zodat die ook bij de eerste Foe gebruikt kan worden.

Ik vraag me af of de adviezen over de Skill-Tree dit nog steeds als aanbevelenswaardig zullen zien.

• The-Priest-NL
GAME UPDATE: VERSION 2.3.0

Here’s what’s new in Harry Potter: Wizards Unite:

For all of our players joining us for Harry Potter: Wizards Unite Fan Fest in Indianapolis, remember to update to this latest app version so you will be able to experience the event.

FEATURE UPDATES:

PHOTO MODE
  • A Photo Mode filter has been added to the Registry. Toggle the camera button to see which Foundables can have their photo taken with Photo Mode.
ENCOUNTERS
  • You will now be able to take AR Photos of a Foundable before starting the Encounter as long as 1 of its fragments has been returned to the Registry
  • You will now be able to see the number of fragments you have on a Foundable when you tap a Trace and enter the Encounter.
  • The confirmation pop up received when fleeing an Encounter has been removed
MINISTRY ID
  • You can now see your Wizarding XP from your Ministry ID
  • Tap and hold on your badges under Wizarding Achievements to see a reminder of how you received the Achievement
GENERAL
  • The Disable Screen Sleeping option is now available in the Settings menu! This will keep your phone from going to sleep while you play the game.
  • Added Photo Mode to the Flock of Memos Encounter
  • New Encounters and Oddities have been added to the game!
BUG FIXES:
  • Fixed an issue with the Dancing with Dummies Auror skill
  • [Beta players] Resolved an issue that kept beta players from receiving the Redacted Report and London 5 Transcript Mystery Foundables
KNOWN ISSUES:

GENERAL
  • The “Download All Assets” feature in Settings may occasionally fail before completing the full download. Restarting the app and retrying "Download All Assets" will pick up from where the download left off.
  • App may become unstable on iPhone 5S devices
  • Player may receive an error if they attempt to add an emoji to their Codename or to their First/Last Name (Ministry ID name)
  • Players may receive a message that there isn't enough space on their device to "Download All Assets", even if there's adequate space available on their device.
  • Players may see the “Network Error” message at various points during gameplay. Checking your network conditions and restarting the app should help resolve this issue.
POTIONS
  • Players can experience an infinite black screen when they complete the Master Notes of the potion, then finish brewing the potion using the Finish Now option.
  • Recipes may be badged (red dot) when there are no new Recipes to view
  • Rental Cauldron pop-up may become unresponsive if players rent a cauldron, then attempt to brew a potion with a longer brew time than the time left on the Rental Cauldron
  • Players may become stuck in the Potions Tutorial if they tap the ladle before the Tutorial sequence reaches the Master Notes section
  • Potion Brewing Queue slots may disappear after collecting a Potion and immediately attempting to brew another Potion. Exiting the Potions section fixes this issue.
WIZARDING CHALLENGES
  • Foes may appear to receive Stamina or have negative Stamina after being attacked or defeated
  • Recommended Grade for Chambers may be displayed in red text if the player’s Grade is equal to the recommended Grade
MINISTRY ID
  • Players may receive a black screen when switching from the app in Gallery Mode, to take a photo from the device’s camera roll, then going back to the app
  • Players may not see Lenses, Filters, Stickers, and Frames they've chosen previously on their Last Portrait when first tapping the Last Portrait in the Portrait section. When players tap it again, they should see the Last Portrait with all chosen items included.
  • Players may get an error if they leave the app while uploading an image from the Gallery to their Ministry ID Portrait
  • Player’s Portrait may become inverted if they try to take a photo in Ministry ID
@Dryhte Nee nog steeds geen Adventure Sync (daar zit ik ook met smart op te wachten)

[Voor 0% gewijzigd door The-Priest-NL op 24-08-2019 07:56. Reden: Adventure sync]

• The-Priest-NL
Goedemorgen,

Weet dat het eigenlijk not done is om twee reacties onder elkaar te zetten maar deze bug wil ik wel even los melden samen met de workaround.

HPWU blijft crashen bij diverse handelingen

Workaround
Removing the animated portrait items may help alleviate the symptoms. Go to your Ministry ID Portrait to capture a new photo or use the last portrait, then use static lenses, filters, frames, or stickers and save them to your portrait.
Bij mij heeft dit het probleem inderdaad opgelost

• sheane
  • Niet online
Ja, ik merk vooral bij de prestige pagina's dat ik vastzit op de uncommon spawns...Department memo's, Nifflers, Harp, Plum trees, etc. Klik bergen met spawns aan, maar telkens teleurstelling. Gebruik tegenwoordig zelfs Ex Potions op deze spawns 8)7
FireAge schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:21:
Zijn er meer mensen die nu al een beetje uitgekeken raken? Vind het wel erg herhalend worden.

Denk dat ik even een tijdje alleen dagelijks aan zet tot het volgende event.

Hopelijk komen ze zsm met meer dynamiek :(
Same here, heeft het opgelost!
The-Priest-NL schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 05:52:
Goedemorgen,

Weet dat het eigenlijk not done is om twee reacties onder elkaar te zetten maar deze bug wil ik wel even los melden samen met de workaround.

HPWU blijft crashen bij diverse handelingen

Workaround

[...]

Bij mij heeft dit het probleem inderdaad opgelost

• Haay
  • Nu online
sheane schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:17:
Ja, ik merk vooral bij de prestige pagina's dat ik vastzit op de uncommon spawns...Department memo's, Nifflers, Harp, Plum trees, etc. Klik bergen met spawns aan, maar telkens teleurstelling. Gebruik tegenwoordig zelfs Ex Potions op deze spawns 8)7
Het wordt inderdaad hoog tijd dat Niantic meer aan de game gaat toevoegen dan alleen maar meer 'stickers' om te sparen. Alleen maar plaatjes sparen, en dan tegen de frustratie aanlopen dat je na prestigen van een pagina alleen maar meer van dezelfde plaatjes moet sparen, waarbij je nog meer moeite hebt om de grotere benodigde aantallen zeldzame plaatjes bijeen te sprokkelen, gaat het plezier in de game snel vergallen.

Met alle uitbreidingen en toevoegingen die bij Pokémon Go in de game erbij komen wordt het steeds aantrekkelijker om HPWU te laten voor wat het is en weer terug actief PoGo te gaan spelen.

• sheane
  • Niet online
Ik ben zelfs weer actiever PoGo te spelen door HPWU, maar merk wel dat het soms wat veel van het goede is wat je tegenwoordig allemaal in PoGO hebt.
Haay schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:57:
[...]

Het wordt inderdaad hoog tijd dat Niantic meer aan de game gaat toevoegen dan alleen maar meer 'stickers' om te sparen. Alleen maar plaatjes sparen, en dan tegen de frustratie aanlopen dat je na prestigen van een pagina alleen maar meer van dezelfde plaatjes moet sparen, waarbij je nog meer moeite hebt om de grotere benodigde aantallen zeldzame plaatjes bijeen te sprokkelen, gaat het plezier in de game snel vergallen.

Met alle uitbreidingen en toevoegingen die bij Pokémon Go in de game erbij komen wordt het steeds aantrekkelijker om HPWU te laten voor wat het is en weer terug actief PoGo te gaan spelen.

• Ossi
Ach PoGo heeft precies hetzelfde probleem waarbij sommige pokemon's nimmer nooit gevonden gaan worden.

• FireAge
  • Registratie: augustus 2002
  • Nu online
100% Shiny Purified Lucky Unowns :)

[Voor 12% gewijzigd door FireAge op 26-08-2019 20:18]

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True