Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS/Android] Harry Potter: Wizards Unite

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Tip voor multitaskers met een Samsung telefoon die split screen kan en die Harry Potter en bv pokemon tegelijk willen spelen:

Zoek op xda naar nicelock plus de companion. Download multistar via de companion.

Daarmee kun je iedere app in split screen (proberen te) forceren en beide apps actief houden.

• sheane
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
:( :( Begin de dag goed met weer een departed emergency foundable...

Gezien ik de laatste post had maar een edit:

jibsentertainment.com: Foundables Spawn Rates in Wizards Unite.
https://jibsentertainment...n-rates-in-wizards-unite/

Nuttige cijfers die jammer genoeg de waargenomen waarheid verder bevestigen.

[Voor 66% gewijzigd door sheane op 29-08-2019 16:02]

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 30-03 21:58
sheane schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 08:41:
:( :( Begin de dag goed met weer een departed emergency foundable...

Gezien ik de laatste post had maar een edit:

jibsentertainment.com: Foundables Spawn Rates in Wizards Unite.
https://jibsentertainment...n-rates-in-wizards-unite/

Nuttige cijfers die jammer genoeg de waargenomen waarheid verder bevestigen.
En hoe is dat anders dan in Pokemon Go?
Je gaat ze helaas niet allemaal kunnen verzamelen.

Anyway, event afgerond en alle plaatjes compleet :) Goed voor de scrolls!

• Kakarottt
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 18-03 07:48
Ossi schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:35:
[...]

Anyway, event afgerond en alle plaatjes compleet :) Goed voor de scrolls!
Same here! Op vakantie nog een dagje in Duitsland geweest en een hoop andere soort Inns gezien en bezocht.

Ik speel nu voornamelijk voor de daily bonussen en tijdens events waar wat meer te halen valt. Ook zou ik meer moeten doen met de wizarding challenges in de fortresses waar je gebruik kan maken van Strategic Spells and Focus...nu doe ik daar niets mee, maar is natuurlijk erg handig als je hoger dan Chamber 7 wil spelen (op mijn huidige niveau)...

• Goverman
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 10:15

Goverman

not loaded

Die paarse foundables (van de event) zijn wel lucratief: ze leveren 4 of 5 XP per keer op en je hebt maar 40 XP nodig om te levelen. Dat levert dan weer 5 scrolls en een runestone (11 XP per challenge).

Ik heb nu vooral een probleem met die rode/bruine boeken... Die vind / krijg je bijna nergens...

[Voor 19% gewijzigd door Goverman op 03-09-2019 13:08]

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik wist eerder ook niet dat er een top is aan je Rank. Ik zit nu al een paar dagen op 65*. Met een sterretje erbij om dat aan te geven blijkbaar. Gelukkig kun je nog wel gewoon per 40 punten scrolls en runestones krijgen. Heb op het moment 43 event runestones. Handig voor de dagelijkse challenge.

Is er eigenlijk een manier om een challenge te pauzeren? Ik geloof dat ik een keer een spontane reboot van mijn toestel kreeg en ik na herstarten tot mijn aangename verrassing zag dat de draad opgepikt werd op het moment van die reboot maar ben er niet helemaal zeker meer van. Heb nog niet geprobeerd WU domweg af te sluiten en te herstarten. Weet ook niet wat er dan gebeurt als je dan verder weg van het Fort bent. Ik kan er zo gauw niets over vinden. Gaat vooral handig worden als het weer kouder en natter gaat worden en je dan naar een meer beschut plekje toe kunt gaan.

Een hogere challenge duurt best lang. Ik ga daar in de winter in de kou minder enthousiast voor worden.

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Balen zeg! Ik had voorafgaand aan het huidige event geregeld dat ik 5 lege plekken voor Brilliant Portmanteau's had. Maar alle portmanteau's die ik oppakte waren reguliere (2km, 5km en 10km) versies! Is me pas afgelopen zaterdag gelukt om via uitlopen van die portmanteau's nieuwe lege plekken te krijgen en eindelijk wel 5 Brilliant Portmanteau's op te pakken. Maar toen zat ik dus weer helemaal vol, en kon ik die nieuwe gekleurde (rode, gouden, blauwe en groene) portmanteau's niet oppakken. En die waren dus tijd-gelimiteerd dankzij het Day of the Dragons event van zaterdag!

https://wizardsunite.game...ragon-eggs-wizards-unite#

Dus helaas, m'n kans gemist om die speciale eieren nog te krijgen. :(

• schaapiej
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 11:29
@Haay en intussen zijn die speciale eieren dan ook weer pleite. Voor mij waren ze er in ieder geval te kort om er 4x 4 uit te lopen. Erg fijn altijd meerdere events tegelijkertijd... Ik houd m'n inventory effe leeg voor als ze weer komen, heb nog op 2 plekken na alles vrij.

<GoT>NightStalker

• Haay
  • Nu online
schaapiej schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:41:
@Haay en intussen zijn die speciale eieren dan ook weer pleite. Voor mij waren ze er in ieder geval te kort om er 4x 4 uit te lopen. Erg fijn altijd meerdere events tegelijkertijd... Ik houd m'n inventory effe leeg voor als ze weer komen, heb nog op 2 plekken na alles vrij.
Als je dat linkje leest dat ik bijgevoegd heb, dan kun je lezen dat het WU team heeft aangegeven dat die eieren voorlopig in ieder geval niet meer terug komen...
Those who won’t be able to complete all four Dragon Eggs in 48 hours are likely wondering how they’ll be able to collect the fragments after the event ends. Unfortunately, the only confirmed way to collect Dragon Egg fragments so far is during the Global Challenge.

Indeed, the Wizards Unite team has even confirmed that the special Dragon Egg Portmanteaus will no longer be obtainable after the event ends. (Players should still be able to unlock and open Portkeys that they collected during the event ends though.)

Of course, it is unlikely that players will never have the chance to find any Dragon Egg fragments ever again, but it is possible that they will be limited to events, or may be released as region-exclusives like Dragons.

• Kakarottt
Haay schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:39:
Balen zeg! Ik had voorafgaand aan het huidige event geregeld dat ik 5 lege plekken voor Brilliant Portmanteau's had. Maar alle portmanteau's die ik oppakte waren reguliere (2km, 5km en 10km) versies! Is me pas afgelopen zaterdag gelukt om via uitlopen van die portmanteau's nieuwe lege plekken te krijgen en eindelijk wel 5 Brilliant Portmanteau's op te pakken. Maar toen zat ik dus weer helemaal vol, en kon ik die nieuwe gekleurde (rode, gouden, blauwe en groene) portmanteau's niet oppakken. En die waren dus tijd-gelimiteerd dankzij het Day of the Dragons event van zaterdag!

https://wizardsunite.game...ragon-eggs-wizards-unite#

Dus helaas, m'n kans gemist om die speciale eieren nog te krijgen. :(
Ik heb die bijzondere (peculiar) portmanteau's wel opgepakt, maar daar heb ik geen eieren uit gekregen. Edit: ik zie dat ik wel 5 eierfragmenten (Chinese Fireball, Antipodean Opaleye, Peruvian Vipertooth en Common Welsh Green Egg) in bezit heb, dus blijkbaar niet helemaal door gehad... En ik heb er nu nog twee waar ik nog een halve kilometer voor moet lopen. Daar komen waarschijnlijk ook geen eieren meer uit...ik had de aankondiging wel voorbij zien komen, maar ik was vast te laat....maar dan zou ik de peculiar portmanteau's ook niet meer moeten zien of wel? Ik snap het even niet meer 8)7 :)

[Voor 7% gewijzigd door Kakarottt op 03-09-2019 16:14]

• Haay
  • Nu online
Kakarottt schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 16:04:
...maar dan zou ik de peculiar portmanteau's ook niet meer moeten zien of wel? Ik snap het even niet meer 8)7
Nou, ik zie ze niet meer in ieder geval. Alleen nog de reguliere portmanteau's waarvan het niet te zien is of het een 2/5/10 km versie is, of een Brilliant versie. Maar dat is na vanavond ook weer voorbij.

• sheane
  • Niet online
Yup alles is voorbij. Was wat mij betreft te kort en onoverzichtelijk met het andere event tussendoor. Ik heb zelf 2 eieren op 1 pagina af, maar de andere zijn mij ook niet gelukt. Moest nog 2 van die blauwe (Peruvian Vipertooth). Hoop dat het volgende event wat beter in de pas loopt met de rest.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Was slecht uitgevoerd dit.

Dwars door een ander event heen.
Het duurt een tijdje voordat de informatie iedereen bereikt heeft.
Dan duurt het een tijdje voordat mensen hun oude Portmanteaus hebben uitgelopen.
(ja het kon al met één vrij plekje natuurlijk maar als je net een 5km opgestart hebt met je gouden sleutel dan duurt het ook een tijd voordat je een plekje vrij hebt. Ik fiets liever door en maak flink ruimte die je kunt vullen zodat je die nog na het aflopen van het event kunt uitlopen.)
Dan moet je er daarna al acht uitlopen om ruimte te hebben voor de acht laatste en dan moet je goed opletten dat je er van elk vier oppakt.
En dat allemaal in 48 uur?

Natuurlijk is dat voor veel mensen véél te kort geweest. Ik heb er ook wat extra lang voor doorgefietst om het allemaal te halen. Lopend was het amper te doen zonder zilveren sleutels te gebruiken lijkt me. Maar dat was wellicht ook de bedoeling. Dat mensen die gingen kopen,

[Voor 18% gewijzigd door CaptJackSparrow op 03-09-2019 18:41]

• Gravediggerxx
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 28-03 23:29
Ik stoor me dus het meeste aan dat je verplicht bent tijdens events die portmanteaus moet uitlopen en dan nog eens de juiste items eruit moet krijgen waardoor je afankelijk van geluk soms veel meer moeite moet doen dan andere spelers
Als je dan nog eens portmanteaus van oude events hebt dan heb je helemaal pech.

In pogo krijg je tenminste nog tijd om uw opdrachten af te ronden na de events.

In pogo events missen is veel minder erg. In wu moet je de events wel meedoen want de achterstand van boeken haal je niet meer in.( of ben ik mis?)

• Haay
  • Nu online
Gravediggerxx schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 19:56:
Ik stoor me dus het meeste aan dat je verplicht bent tijdens events die portmanteaus moet uitlopen en dan nog eens de juiste items eruit moet krijgen waardoor je afankelijk van geluk soms veel meer moeite moet doen dan andere spelers
Als je dan nog eens portmanteaus van oude events hebt dan heb je helemaal pech.

In pogo krijg je tenminste nog tijd om uw opdrachten af te ronden na de events.

In pogo events missen is veel minder erg. In wu moet je de events wel meedoen want de achterstand van boeken haal je niet meer in.( of ben ik mis?)
Van het Back to Hogwarts, Week 2, Event had ik ruim op tijd de dag 1 t/m 4 opdrachten afgerond voor de beloningen (voornamelijk de groene boekjes). Maar ik had juist pech met het niet krijgen van de brilliant portmanteau's zodat ik pas tegen het einde de benodigde 5 brilliant portmanteau's had. Die ben ik nu nog aan het uitlopen, wat gelukkig nog wel kan na afloop van het event. Als er in elk van die 5 portmanteau's 1 fragment van de Hogsmeade wegwijzer zit dan kan ik die nog complementeren en de pagina met plaatjes afmaken.

Overigens ... is de adventure sync nou stiekem al aangezet ? Ik opende vanochtend thuis bij het ontbijt HPWU en kreeg de melding dat een portkey klaar was. Dus ik stop m'n gouden sleutel in een nieuwe 3k portmanteau en minimaliseer de app weer. Onderweg naar m'n werk open ik alleen bij het station de app om een Wizard Challenge uit te voeren en wat Inns te bezoeken. Vervolgens kom ik op kantoor en zie ik dat er al weer 1.8km van de 3km is volgemaakt! Huh? Wat? Hoe dan? :?

• Lau1187
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 01-04 16:09
Haay schreef op woensdag 4 september 2019 @ 09:39:
[...]

Overigens ... is de adventure sync nou stiekem al aangezet ? Ik opende vanochtend thuis bij het ontbijt HPWU en kreeg de melding dat een portkey klaar was. Dus ik stop m'n gouden sleutel in een nieuwe 3k portmanteau en minimaliseer de app weer. Onderweg naar m'n werk open ik alleen bij het station de app om een Wizard Challenge uit te voeren en wat Inns te bezoeken. Vervolgens kom ik op kantoor en zie ik dat er al weer 1.8km van de 3km is volgemaakt! Huh? Wat? Hoe dan? :?
Ik geloof dat een van de beloningen van een of ander event was dat portmanteaus slechts de helft van de afstand kosten om uit te lopen. Bij het openen van een nieuwe heb je dan automatisch al de helft 'gelopen'.

Steam ||

• Haay
  • Nu online
Lau1187 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 09:53:
Ik geloof dat een van de beloningen van een of ander event was dat portmanteaus slechts de helft van de afstand kosten om uit te lopen. Bij het openen van een nieuwe heb je dan automatisch al de helft 'gelopen'.
Aaaaahhhh, dat verklaart het. Dus nog even geduld hebben voor de activity sync. :P

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zaterdag "Dragon Day". Nou vooruit... :P

Wel beter dat je deze keer niet het beste resultaat boekt als je met meerdere mensen kunt spelen zoals eerder met de Challenges bonus. Ik zal blij zijn als ik een andere speler tegen zal komen. Misschien dat ik de moeite moet nemen om naar een gebied te gaan met flink veel spellocaties, al bekend van Ingress en PoGo. Kijken of daar mensen actief zijn. Andere Ingress/PoGospelers misschien. ;)

https://cdn.discordapp.com/attachments/581261734749143045/619249096011677754/DAY_OF_THE_DRAGONS.jpg
`
Op reddit heeft men er wel zin in.

https://www.reddit.com/r/...03tvt/dragon_day_details/

• Goverman

Goverman

not loaded

Zo, de twee draken zijn binnen! Grappig event, veel rewards (scrolls).

• Haay
  • Nu online
Goverman schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 21:37:
Zo, de twee draken zijn binnen! Grappig event, veel rewards (scrolls).
Met Brain elixir actief was het erg goed XP scoren met die draken! :*)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Spel werkt al enige uren niet meer. Landschap blijft compleet leeg. Herstarten, cache clearen, helpt allemaal niet. Meer mensen hier last van?

• Haay
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:14:
Spel werkt al enige uren niet meer. Landschap blijft compleet leeg. Herstarten, cache clearen, helpt allemaal niet. Meer mensen hier last van?
Zojuist de game weer opgestart om te controleren. Bij mij (in Lelystad) geen probleem. Map is normaal gevuld.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Met de problemen die mensen gisteren bij de Community-day ervoeren in PoGo die blijkbaar ook sterk regionaal waren zou iets soortgelijks ook hier kunnen spelen.

• sankao
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 24-03 15:03
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:14:
Hier heb ik ook wel vaker last van de laatste tijd. Als ik dan op dezelfde locatie Pokemon Go opstart, heb ik altijd de melding dat hij de locatie niet kan bepalen vanweg geen of slechte GPS ontvangst.

Learn to pause, or something worthwile won't catch up with you!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Aaaand we're back. :P

• Kakarottt
De volgende community day komt er aan!

https://www.harrypotterwi...ost/communityday_sep2019/

• turambar
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13:56
De nieuwe update is heel fijn.

o.a. een mogelijkheid om de "vang animatie" te skippen. Zodra je weet dat de spell gelukt is kun je doorklikken. Dat scheelt zo'n 10 seconden per encounter.

• TheOther
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 25-03 16:06
Je hoeft niet eens te wachten om te zien of de spell is gelukt. Zodra is bepaald of-ie Good, Great etc is, kun je 'als een gek lopen tikken'. Vaak ben je binnen een seconde terug op de map en heb je de foundable binnen. ^^

• Haay
  • Nu online
Wel teleurstellend dat de aangekondigde Adventure Sync nog steeds niet is toegevoegd... :/

• JorisV
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 01-04 19:25
Een nieuw event en geen enkele reactie hier? Is het al een beetje klaar met dit spel? Ik zie ook weinig rook uit schoorsteentjes meer komen, of groeiende kruiden in kassen.

• Ossi
  • Laatst online: 30-03 21:58
JorisV schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:47:
Een nieuw event en geen enkele reactie hier? Is het al een beetje klaar met dit spel? Ik zie ook weinig rook uit schoorsteentjes meer komen, of groeiende kruiden in kassen.
Ik speel het ook al weken niet meer. Verzamelen schiet niet op, heb je eindelijke een severe gevonden, mag je er nog 20 vangen die je nooit vindt. En heb je alles vol.... knal je alles weer leeg en kun je weer opnieuw, maar dan nog weer het dubbele aantal. Ben er wel klaar mee 8)7 :X

• Haay
  • Nu online
Ben zojuist level 30 geworden. Dat was een doel voor mij. Maar inderdaad, het spelplezier is eigenlijk wel verdwenen bij mij. Eens zien of Minecraft Earth leuker is om te spelen. ;)

• Dryhte
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:09
Ik speel nog, maar op een zeer laag pitje. Ik ben serieus ontmoedigd dat de rode boeken zoveel moeite kosten om te verzamelen (zeker als je niet OP een toren woont).

Ben nu level 27, magizoologist level 10.

• Kakarottt
Ik moet eerlijk zeggen dat ik elke dag inlog voor de daily en de events afwacht om in een keer meer XP en andere valuables te scoren. Ben benieuwd of ik Fluffy nog tegen kom :)

Level 23 momenteel en Auror level 9.

• Dryhte
Fluffy, is dat de driekoppige hond? Die kreeg ik gisteren.

• Kakarottt
Dat is 'm inderdaad! Cool 8)

• Dryhte
300hp. Zonder criticals kost me dat 4 spreuken :) (98 damage per spreuk)

• Red Cell
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 01-04 20:37
Vandaag ook voor het eerst zo'n "Erumpent Horn" gevonden in het wild.
Want ik had die nog nooit gevonden maar was wel nodig voor het event die momenteel loopt.

Maar ook ik had even een stuk minder fanatiek gespeeld de laatste maand.
Inderdaad de progressie van spell books is te limiterend momenteel.
Het enigste is dat ik ergens vermoed dat het de bedoeling is om een stuk meer high level fortesses te doen om zo meer challenge XP te krijgen en daarmee de books.
Want ik heb onderhand een beste stapel rune stones.

Ik mis gewoon een optie om via je friendslist een berichtje eruit te gooien van "vanavond daar en daar een fortress doen?". Want op hogere levels heb je gewoon een gemengd team nodig tenzij je een bak potions er tegen aan gooit.

Maar zover ben ik nu level 33, heb dik 580+ scrolls maar nergens om ze aan uit te kunnen geven.

Wat fluffy betreft, leuk dat ze content toevoegen maar de oddities is het enigste catagorie die knap spawned en daardoor heb ik die al op max rank 65 dus nieuwe pages daar helpen weinig.

The most revolutionary act you can commit in today's society is to be publicly happy. - Patch Adams

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ben nu L31. Professor L10. Speel het wisselend maar hou de Daily Assignments wel bij voor de muntjes. Met de mogelijkheid de animaties over te slaan met de laatste update is het spel een stuk sneller geworden wat zeer gewaardeerd wordt door de spelers. Het komt de speelbaarheid zeker ten goede. Wel vervelend dat er daardoor nieuwe bugs in het spel zitten waardoor je zeer frequent moet herstarten.

Liep vandaag tegen een zeer vreemde bug in het event aan. Special Assignment 3/2 "Use Exstimulo potion 5 times". Ik heb 2 potent gebruikt op 2 severe traces en minstens 3 in een challenge en de teller staat nog op 0/5. Kan herstarten wat ik wil maar er verandert niets. Vreemde is dat in de Infographic op reddit de opdracht op 3/3 staat en "Use 5 Exstimulo potions" heet. Nu had ik de voorgaande opdracht Complete 5 Wizarding Challenges al wel gehaald maar nog niet geclaimd. Hoort natuurlijk niets uit te maken maar ik heb dat voor de zekerheid nu maar wel gedaan. Benieuwd of de teller morgen wel gaat lopen. Als dat niet gebeurt kan ik het event niet volbrengen. Ik lees gek genoeg nergens dat anderen het ook ervaren.

Als Professor kosten de Death Eater en vooral de Prisoner flink wat spell energy. Professors zijn erg slecht bedeeld met Power. Op L10 sta ik nu op 62. Met Auror ben ik L4 en sta dan al op 56. Ik heb eindelijk weer 14 rode boeken en kan dan als Professor één upgrade doen naar 66. Ik denk dat ik met die 14 boeken als Auror al hoger dan dat zou kunnen komen. Zonder critical hits kost de prisoner me 4 spell energy. De Death Eater kan ik alleen met een critical hit one shotten.

• Red Cell
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 01-04 20:37
CaptJackSparrow schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 23:42:
Liep vandaag tegen een zeer vreemde bug in het event aan. Special Assignment 3/2 "Use Exstimulo potion 5 times". Ik heb 2 potent gebruikt op 2 severe traces en minstens 3 in een challenge en de teller staat nog op 0/5. Kan herstarten wat ik wil maar er verandert niets. Vreemde is dat in de Infographic op reddit de opdracht op 3/3 staat en "Use 5 Exstimulo potions" heet. Nu had ik de voorgaande opdracht Complete 5 Wizarding Challenges al wel gehaald maar nog niet geclaimd. Hoort natuurlijk niets uit te maken maar ik heb dat voor de zekerheid nu maar wel gedaan. Benieuwd of de teller morgen wel gaat lopen. Als dat niet gebeurt kan ik het event niet volbrengen. Ik lees gek genoeg nergens dat anderen het ook ervaren.
Eigenlijk zeg je het zelf al, liep er initieel zelf ook eerst tegenaan.
Je gebruikt een potent. Het is alleen voor de normale exstimulo potions (de licht blauwe).
Vind wel dat ze het duidelijker mochten aangeven.

The most revolutionary act you can commit in today's society is to be publicly happy. - Patch Adams

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Die zijn zo zwak dat ik ze vrijwel nooit gebruik in challenges. Af en toe op een hogere trace om ze op te maken. Ik maak ze ook vrijwel nooit, gooi de nutteloze Granian hair altijd grotendeels weg en heb er op het moment nul. Ze zitten me meer in de weg voor nuttiger potions. Ik heb gisteren Strongs en Potents gebruikt. Ik interpreteerde het inderdaad als een willekeurig type Exstimulo potion. Dat hebben ze allemaal in de naam.

Heb nu voor het eerst Granian hair opgeraapt omdat ik ze wou hebben. Staan er nu drie in de wachtrij. Aangezien de Malfoy Crest segmenten ook nogal spaarzaam uit challenges komen sinds ze een opdracht zijn zit ik daar pas op 2/3 alhoewel ik hem voor de opdracht al compleet had. Kan ik de potions gebruiken bij de challenge die hopelijk de laatste geeft.

• Goverman

Goverman

not loaded

Het valt mij vooral op dat ik de dark arts confoundables bijna niet meer krijg... En als ze wel komen dan zijn ze departed na een spell. Alsof het algoritme het ruikt en je gaat verleiden om zo'n trace potion er tegenaan te gooien... :|

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Had twee dagen geleden een Baruffio en Trace detection potion lopen. Heb nog nooit zoveel 'departed' traces gezien als toen. Begon het ook verdacht te vinden. Alsof er 'aan de knoppen was gedraaid'.

• Haay
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 23:42:
Ben nu L31. Professor L10. Speel het wisselend maar hou de Daily Assignments wel bij voor de muntjes. Met de mogelijkheid de animaties over te slaan met de laatste update is het spel een stuk sneller geworden wat zeer gewaardeerd wordt door de spelers. Het komt de speelbaarheid zeker ten goede. Wel vervelend dat er daardoor nieuwe bugs in het spel zitten waardoor je zeer frequent moet herstarten.

Als Professor kosten de Death Eater en vooral de Prisoner flink wat spell energy. Professors zijn erg slecht bedeeld met Power. Op L10 sta ik nu op 62. Met Auror ben ik L4 en sta dan al op 56. Ik heb eindelijk weer 14 rode boeken en kan dan als Professor één upgrade doen naar 66. Ik denk dat ik met die 14 boeken als Auror al hoger dan dat zou kunnen komen. Zonder critical hits kost de prisoner me 4 spell energy. De Death Eater kan ik alleen met een critical hit one shotten.
Ik ben (nog) level 30, en Professor L10. Mijn Power heb ik wel hoger, namelijk 71. Dan versla ik die Prisoner met 3 spells zonder critical, of 2 casts wanneer ik 1 critical heb.

Hopelijk wordt die bug met registry page level up en dan geen rune krijgen, dat er niks gebeurt, snel opgelost. Is best wel irritant!

• Dryhte
Hmm. Magizoologist level 11; power: (mits focus 5 of hoger, maar dat speelt niet mee in oddities) 98 (volgens 'expertise' is mijn power maar 48).

De Death eater is dus altijd one shot, de prisoner kost me 3 of 2 shots (2 als ik een critical heb).

• Kakarottt
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:32:
Aangezien de Malfoy Crest segmenten ook nogal spaarzaam uit challenges komen sinds ze een opdracht zijn zit ik daar pas op 2/3 alhoewel ik hem voor de opdracht al compleet had. Kan ik de potions gebruiken bij de challenge die hopelijk de laatste geeft.
Gisteren heb ik de quest voltooid maar ik vond het lastig om de Malfoy Crest segmenten te verzamelen. Door een tip op Reddit wist ik dat ik de runestones van dit event moest gebruiken, maar het meerdere malen spelen van het 1e level in het fort, hielp bij mij niet en kreeg ik maar 1 segment. Toen heb ik de laatste twee runestones geprobeerd op elke een ander level (3 en 4) en toen kon gelukkig de laatste segmenten verkrijgen. Waarschijnlijk wordt het random bepaald...

• kizke
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 10:57
Voor mij was het zo dat ik die Malfoy Crest segmenten gewoon recht na elkaar kreeg, 3 maal een event runestone gebruikt in een level 3 Fortress (wel 3 verschillende Fortressen). Maar echt random leek mij dat nu niet. Zit nu alleen met het 'probleem' dat ik voor de SOS assignments 3 maal een Wizarding Challenge moet doen met drie medespelers, terwijl (naast mijn vrouw) niemand in mijn omgeving dit spel speelt.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik hou er ook niet van dat men zo gebrekkig is met informatie over het hoe en wat in het spel. Het is al complex genoeg dat het niet zou misstaan als men over bepaalde game mechanics wat duidelijker zou zijn. Die 5 Exstimulo potions had ik volgens mij gebruikt in een challenge met 5 foes, alleen ik had er twee op één foe gebruikt zodat ik een Strong op een nog wat sterkere kon gebruiken en de vijfde op de vijfde foe. Maar toen stond de teller dus nog maar op 4. Blijkbaar betekent die 5 maal bij 5 verschillende battles, alleen dat zeggen ze dus ook niet.

De kans op die Crests is natuurlijk groter als je twee beloningen krijgt i.p.v. eentje. Ik vermoed dat de kans op twee wel hoger zal zijn bij hogere challenges maar ik heb er niet genoeg op gelet om dat zeker te weten. Ik doe ook nog maar zelden of nooit een echt lage. Meestal zo rond mijn professie-level (10). Ik weet niet eens of daar ook wel maar één beloning uit komt. Ik denk het toch nog wel. Omdat die crests zo spaarzaam vielen ging ik er pas een beetje op letten.

Die brouwtijd van een kwartier voor Baruffio's gedurende de Community Day is zeker bedoeld om mensen potion ruimte te laten bijkopen zodat ze muntjes moeten kopen voor echt geld? :+

https://www.reddit.com/r/...er_community_day_details/

Ik heb morgen weer >475 muntjes. De laatste twee maanden dat ik volledig van de gratis muntjes van de Daily Treasure heb kunnen profiteren heb ik die voordeelbundel ook gebruikt. Met dat eindspurtje in muntjes tegen het einde van de maand wil je de aanschaf dan nog wel even uitstellen. Dankzij de extra gratis 100 muntjes van de NIET gekochte Baruffio's :P deze maand extra vroeg. Die ga ik tóch maar niet voor alleen potionsruimte gebruiken. Met de Trace Detection potions erbij en het grote aantal ingrediënten dat die vereist en het bewaren van alle Erumpent Horns die je eventueel krijgt is extra ingrediëntenruimte nog steeds zeer welkom en met deze Brilliant events is wat extra Spell Energy ruimte ook wel nuttig als een encounter me tot 2 en 4 Energy kost. Zó leuk ook als je drie gewone spells op een Escapee gooit en dat de vierde dan een Critical Hit is. Ja... NOU hoeft het niet meer. :')

Ik realiseer me een strategie voor mensen met krappe ingrediëntenruimte die men misschien wil uitvoeren voor de CD. Een dag vantevoren in een paar Greenhouses Leaping Toadstool zaaien zodat die tijdens de CD uitkomen en je die meteen kunt verbruiken. Ze blijven een uur liggen na voltooien van de 24 uur, je haalt er maximaal 9 uit een Greenhouse en je kunt er niet meer dan 12 brouwen in die drie uur, dus reken maar uit.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Even een heads-up over de laatste update (2.5.0). Die moet alle gamedata opnieuw downloaden. Dat doet ie voor een deel al tijdens het opstarten, wat daardoor de eerste keer dan ook erg lang duurt, en kan daarna in de settings. Het zal er evt. van afhangen of je daar hebt ingesteld dat assets (ook) over het (mobiele) netwerk gedownload mogen worden of niet. Op reddit melden mensen dat alles volautomatisch 'on demand' over mobiele data is gedownload waardoor ze door hun 4G data heen zijn of hebben moeten bijbetalen.

Nou is het natuurlijk ook altijd verstandig om bij een nieuwe app even door de settings te lopen en daar zonodig e.e.a. aan te passen. Ik weet niet meer of assets downloaden over het netwerk als default aan staat (wat heel slordig zou zijn van Niantic) maar dat zou best kunnen want ik verwacht eerder dat die mensen dat hebben vergeten uit te zetten i.p.v. dat ze dat juist zouden hebben aangezet.

Er is nu ook een optie om alleen 'Essential Assets' te downloaden naast 'All Assets'. Ik denk vooral om mensen de mogelijkheid te geven om beperkt data over het mobiele netwerk te verbruiken als men niet in staat is om dat op dat moment via WiFi te doen. Dat scheelt dan in elk geval de lange wachttijden bij (de meest gangbare?) nieuwe animaties die gedownload moeten worden als je een trace opent.

Het is in elk geval erg slordig dat Niantic niet expliciet waarschuwt dat de data opnieuw gedownload moet worden. Als ze dat wel zouden doen dan kunnen de mensen hier bewust mee omgaan.

[Voor 6% gewijzigd door CaptJackSparrow op 16-10-2019 16:47]

• Dryhte
En nog steeds geen adventure sync :( Vind ik erg jammer, want ik doe vele km per dag te voet waarbij ik niet voortdurend mijn spel aan kan hebben...

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Goverman schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:01:
Het valt mij vooral op dat ik de dark arts confoundables bijna niet meer krijg... En als ze wel komen dan zijn ze departed na een spell. Alsof het algoritme het ruikt en je gaat verleiden om zo'n trace potion er tegenaan te gooien... :|
Ik ben gestrand op dark arts zelfs met trace potion actief. Kreeg van alles maar niet dark arts op tijd. Malfoy crest kreeg ik tot 5x aan toe uit mijn 5x fortress doen maar de task 3x crest ging niet op afgevinkt staan. Tot ik de 6e crest uit fortresses kreeg.

Beetje buggy jammer wel. Naja niks aan te doen. Merk ook dat ik als professor veel energy kwijt ben aan death eaters en de voortvluchtige.

• SuperPoekie
  • Laatst online: 15:08

SuperPoekie

Super Furry Animal

Pfff, als ze dan toch door die bug de locatiedata hebben wil ik ook mijn walking distance geüpdate hebben! :D

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• Haay
  • Nu online
SuperPoekie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:34:
Pfff, als ze dan toch door die bug de locatiedata hebben wil ik ook mijn walking distance geüpdate hebben! :D
Ja, van de zotte dat ze wel je locatiedata heel vaak pollen, maar nog steeds geen adventure sync hebben geïmplementeerd! 8)7

Ik zit overigens nu ook bij de SOS assignments vast bij de opdracht om met 3 teammates (ergens gelezen dat dit betekent: jij plus 2 anderen samen is 3 teamgenoten) 3 wizarding challenges moet voltooien. Maar niemand in mijn omgeving speelt het nog. :'(

Wat muntjes betreft ... Ik heb inmiddels al boven de 1000 gespaard maar heb nog niet echt iets om het aan uit te geven. Bij PoGo heb je tenminste nog van die Adventure boxes met nuttige inhoud zoals gewone en super incubators. Sowieso... Incubators bij PoGo geven veel meer waar voor je geld! Met één incubator 3x een ei uitbroeden, tegenover de sleutels in HPWU die slechts eenmalig te gebruiken zijn. :-(

• turambar
  • Laatst online: 13:56
Tijdens het vorige brilliant event waren en speciale bundels te koop voor +/- 1000 munten. Hier zaten ook enkele "Rode Boeken" in. Juist deze zijn in het spel moeilijk verkrijgbaar.

Dit is een (niet heel nette) manier om spelers te bewegen om de bundels aan te schaffen / munten te kopen.

• Kakarottt
Het heeft even wat tijd gekost, maar het is gelukt om Fighting Forces Brilliant Event Guide Part 1 & 2 te voltooien inclusief de extra assignment waarbij je belachelijk veel briliant death eaters moest verslaan en curiousity foundables moest vinden (ook door battles te doen). Over twee dagen het Halloween-event!

• Haay
  • Nu online
Kakarottt schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:58:
Het heeft even wat tijd gekost, maar het is gelukt om Fighting Forces Brilliant Event Guide Part 1 & 2 te voltooien inclusief de extra assignment waarbij je belachelijk veel briliant death eaters moest verslaan en curiousity foundables moest vinden (ook door battles te doen). Over twee dagen het Halloween-event!
Ik moet van part 2 alleen nog de laatste assignment (obtain 4 portkeys) voltooien. Nog 1,7 km lopen voor de laatste 2 portmanteau's en dan is die ook afgerond. Gaat tijdens de lunchwandeling wel lukken. :)

• Dryhte
Haay schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:04:
[...]

Ik moet van part 2 alleen nog de laatste assignment (obtain 4 portkeys) voltooien. Nog 1,7 km lopen voor de laatste 2 portmanteau's en dan is die ook afgerond. Gaat tijdens de lunchwandeling wel lukken. :)
Mis poes, er is een bonus pagina, iets van een 25 brilliant death eaters, 20 oddities, en 10 wizarding challenges...

Wordt krap vrees ik ;)

• Haay
  • Nu online
Dryhte schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:25:
Mis poes, er is een bonus pagina, iets van een 25 brilliant death eaters, 20 oddities, en 10 wizarding challenges...

Wordt krap vrees ik ;)
En die bonus pagina krijg je pas wanneer je de vierde dag van deel twee voltooid hebt? Lekker dan... Ga ik niet halen vandaag.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

[...]

Wordt krap vrees ik ;)
Andersom. 20 DE en 25 Oddities.

En hou er rekening mee dat door de overgang naar wintertijd het event niet om 20:00 maar om 19:00 afloopt.

https://www.reddit.com/r/...cks_megathread_brilliant/

Het levert één extra rood boek op. Daar ga je je ook niet echt in bochten voor wringen.

• Dryhte
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:54:
[...]

Andersom. 20 DE en 25 Oddities.

En hou er rekening mee dat door de overgang naar wintertijd het event niet om 20:00 maar om 19:00 afloopt.

https://www.reddit.com/r/...cks_megathread_brilliant/

Het levert één extra rood boek op. Daar ga je je ook niet echt in bochten voor wringen.
Twee rode boeken, 1000xp en een titel. Maar door die rode boeken doe ik nu eindelijk 100 ipv 98 schade ;) bij mij kwamen ze dus van pas.

Da's een erkling in 1x en een escapee in 2x :9

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dryhte schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:55:
[...]

Twee rode boeken, 1000xp en een titel. Maar door die rode boeken doe ik nu eindelijk 100 ipv 98 schade ;) bij mij kwamen ze dus van pas.

Da's een erkling in 1x en een escapee in 2x :9
Oh ja. De 20 Death Eaters leverden er op zich ook al eentje op. En eentje bij het completeren van alledrie de assignments. Ik heb zelf nu ook ondertussen twee upgrades kunnen doen naar 71 power waardoor ik ook in een aantal gevallen een klap minder hoef uit te delen. :P

Ik schat dat je met twee uurtjes in een gebied met goede dichtheid aan inns en spawns de bonus wel moet kunnen doorlopen als je bij alles wat niet interessant is na aantikken wegloopt en 10 challenges op het laagste niveau doet. Eventueel zelfs minder als het een beetje meezit.

• Kakarottt
[...]

Wordt krap vrees ik ;)
En die bonus assignment krijg je alleen als je deel 1 en deel 2 hebt voltooid, anders niet.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Paar tips voor het Halloween event. De kracht van de tegenstanders in de Halloween Chamber stelt niets voor als je een beetje een fatsoenlijk level hebt neem ik aan. Het zal zo gedaan zijn zodat beginnende spelers ze ook kunnen verslaan.

Ik begon met een L1 Runestone en kreeg een paar Dark Witches. Potions zijn pure verspilling, en heb ik ook niet gebruikt, want met één klap waren ze weg. L2 steen leverde de eerste Dark Ministyry Official op en toen ik als derde een L3 steen gebruikte liep het spel voor het eerst vast in de chamber met 1/1 foes te verslaan en een beest dat niet compleet zichtbaar werd waarvan ik aannam dat dat de Basilisk was en een teller die meteen op 0:00 stond en niets deed. Ik had wel gelezen van problemen en het advies gezien om dan vooral niet met de normale knopjes de kamer en het fort te verlaten maar direct naar het homescreen te switchen en WU te force closen en opnieuw op te starten. Dat deed ik en toen kwam ik inderdaad weer in de Chamber met nog ruim 3,5 minuut op de teller. Die Basilisk blijkt net zo'n 'glass jawed wimp' te zijn als die Centaurs want ook die lag met één klap op rijn rug, voorzover het beest een rug heeft. :+

Ik begon te vermoeden dat ik met mijn Deterioration Hex en 4 initial focus wel eens leuke dingen zou kunnen doen en ja hoor. Als je die op een Dark Witch of Ministry Official gooit dan hoef je niets te doen want na drie aanvallen van hun meppen ze zichzelf bij mij knock out door de 40 schade die ze zichzelf daarmee per keer aandoen. Het kost zo geen enkele Spell Energy om ze te verslaan en toch de XP bonussen te scoren. Het kost je alleen de runestone natuurlijk. Maar dit is wel een heel makkelijke manier om die te gebruiken om eens wat Challenge XP te farmen. Desnoods even wachten en kijken hoeveel focus ze elk teruggeven om te bepalen welke je eerst moet doen om ze allemaal een Det. Hex in hun maag te kunnen splitsen. Eindelijk eens een voordeeltje voor Professors. :P

Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest met een event. ;)

https://cdn.discordapp.com/attachments/581261734749143045/635965571803906048/HALLOWEEN_EVENT_-_ASSIGNMENT.jpg

• Dryhte
Ik had wat moeite om witches en officials te vinden, eerste 10 keren kreeg ik een basilisk voor de kiezen, met level 4-1 runestones, dus toen wist ik 't even niet meer. Uiteindelijk 3 heksen en 2 officials met 2x een lvl2 runestone.

Al bij al inderdaad een eitje.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Omdat het een speciale kamer is voor dit event had ik hem niet echt vergeleken met de rest van de reguliere kamers. Maar hij lijkt me nu gewoon gelijk te zijn aan de laagste kamer (Ruins I). Dat grapje met de Det. Hex zal daar gezien de zwakte van de tegenstanders ook wel werken neem ik aan. Heb dat nog nooit geprobeerd want ik doe gewoonlijk veel hogere kamers waar dat niet meer werkt door de hogere schade die je zelf incasseert. Vraag is of de Challenge XP beloning nou hoger ligt dan Room 1 of hetzelfde is. Die wordt mede bepaald door de grootte van de andere bonussen en die hangt meen ik weer af van het aantal tegenstanders.

Vraag is dus of het rendement voor Challenge XP van je Runestones wel hoog genoeg is om ze hier te gebruiken, ook al kun je het met de Det. Hex zonder Spell Energy af. Als het rendement niet echt hoger is dan in Room 1 dan levert het meer Challenge XP (en dus uiteindelijk rode boeken) op als je ze toch in hogere kamers gebruikt.

• kizke
Ik heb het event gedaan met ik denk ik totaal 4 of 5 level 1 runestones, geen hogere, samen met vrouwlief. Was na een kwartiertje bibberen weer klaar, en beide hadden we de assignments zo gedaan.

Het was best vermakelijk, maar inderdaad totaal niet lastig.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Deze Halloween kamer is toch wel gunstiger. Waar ik eerder niet op gelet had was de event bonus die je krijgt. Je krijgt meer Challenge XP dan een gewone lage kamer en je krijgt bonus DA XP.

Ik heb ook nog even Rooms 1 en 2 gedaan maar in 2 kreeg ik al een Elite Werewolf. De tegenstanders in gewone kamers zijn sterker en het duurt langer voordat ze zichzelf verslaan. Wel tot 7 aanvallen wat dus veel langer duurt en ook nog eens minder oplevert. Dan is de keuze duidelijk. Ik heb ter vergelijking ook nog een Room 10 gedaan (Tower V) en dat leverde 77 Challenge XP op maar kost je al snel wel enkele potions afhankelijk van de tegenstanders en redelijk wat Spell Energy. Nu krijg je bij deze Halloween kamer meestal 20 of 30 event bonus DA XP dus je gaat al snel weer een Rank omhoog en dan krijg je weer een steen terug wat het rendement ook weer verhoogt.

Ik las ook n.a.v. een opmerking op reddit over 7 focus bij de Basilisk dat (op een bepaald niveau) de totale focus altijd 7 is verdeeld over de tegenstanders. Dat blijkt hier inderdaad zo te zijn. Ik heb nog niet anders gezien dan 1x3 en 2x2. Dat betekent dat je alleen niet die 3 focus als laatste moet doen want anders heb je in totaal met 4 initial focus maar 4+2+2=8 focus en je hebt 9 nodig voor 3x een Det. Hex. Als de eerste meteen 3 is dan hoef je verder niet meer op te letten.

Ik heb ook een Fighting Force steen geprobeerd en dan krijg je weer de gewone tegenstanders maar de beloningen lijken wel hetzelfde te zijn. Het duurt dan wat langer maar het levert wel in principe hetzelfde op. Je krijgt ook bonus DA XP. Dit kan handig zijn als je weinig DA stenen hebt kunnen vergaren tijdens CD en er bijv. nog veel van de Brilliant Events hebt.

Als je het met meerdere spelers tegelijk kunt doen is de opbrengst aan Challenge XP hoger maar dat is voor veel mensen een (groot) probleem. Ik ga maar een flink deel van de lage runestones op deze manier in boeken omzetten. Wat moet je er anders mee?

Dit is natuurlijk het aantrekkelijkst als je ergens een plekje binnenshuis kunt vinden met een fort binnen bereik, of niet te ver buiten dat bereik zodat je na het fort te zijn binnengegaan daar naar binnen kunt gaan. Je mag weer een beperkt stukje buiten het bereik gaan als je er eenmaal inzit. Ga je te ver dan 'val' je eruit. Alleen zodra je er zelf uit gaat zul je weer even naar buiten moeten om er weer in te gaan. Veel tijd in de kou moeten doorbrengen maakt het helaas een flink stuk minder aantrekkelijk.

• Haay
  • Nu online
Vandaag het Halloween event gemakkelijk afgerond. Vanochtend op het station terwijl ik op de trein wachtte één ronde in de Halloween kamer met een lvl 2 rune gedaan. Leverde al 1 witch en 1 ministry official op. Vanmiddag tijdens de lunch een andere tower opgezocht en daar nog 2x een lvl 2 rune en 1x een lvl 1 rune gebruikt. De Basilisk kwam uit een lvl 2 rune en was in z'n eentje, dus de 7 focus punten die het verslaan opleverde waren nutteloos. Met een Brain elixir aan toch weer fijn wat XP erbij. :)

Helaas is het erg guur buiten en ging ik toch maar weer rap terug naar kantoor vanwege kleum vingers. :P

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Haay schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:50:
Helaas is het erg guur buiten en ging ik toch maar weer rap terug naar kantoor vanwege kleum vingers. :P
Ja. Jammer inderdaad. Doet me wel aan deze denken. Misschien een idee. :+

https://imgs.xkcd.com/comics/location.png

• Haay
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:55:
Ja. Jammer inderdaad. Doet me wel aan deze denken. Misschien een idee. :+
Oh, die herinner ik me nog uit mijn Ingress tijd. Mooie tijden waren dat. :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Blijkbaar lopen potions nu door naar de volgende tegenstander. Alleen zou het nog niet duidelijk getoond worden met het icoontje, maar dat zou in de volgende versie van de app gefikst kunnen zijn.

https://www.reddit.com/r/...rry_over_to_the_next_foe/

Was altijd al onlogisch en hinderlijk dat ze dat niet deden. Goede zaak dus dat dit verbeterd wordt.

• kizke
Het nieuwe event is eindelijk live, maar nu Voor de eerste opdracht op zoek naar vrienden :):
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[Voor 16% gewijzigd door kizke op 12-11-2019 20:24]

• De Hulk
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 09:30
Ja inderdaad! Ik ben ook op zoek 😀 8011 4858 3221

• Karretje75
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 24-12-2019
Iemand een idee hoe ik makkelijk meer eenhoornhaar kan krijgen?

[Voor 73% gewijzigd door Karretje75 op 13-11-2019 19:21]

• Malt1982
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 09-03 09:22
Ook ik zoek graag nieuwe vrienden :)
Kenmerk 6840 1984 5573

• Qck
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 01-04 14:59

Qck

Bazinga

Ik ook wel ja
Members only:

Music is not just a sound, it's a way of living.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Voor CD 3 v/d 4 was ik bezig met forest chamber 2 en kwam 1 potion te kort om een elite pixie te killen. Kreeg dus een countdown van 45 seconden op 43 seconden tijd over |:( Wist ook niet dat CD al om 10u begonnen was vandaag. Kreeg pas om 11u alles te zien in de app :?

Vond het iig nog redelijk oké gaan als prof lvl 24 in mijn eentje. 4/4 zou me niet gelukt zijn. Wel jammer want die 100 gold bonus had ik graag willen hebben :7

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het is toch 'knap' om meer dan eens die tijden in de diverse tijdzones niet goed te kunnen krijgen. Ik kreeg ook pas na 11 uur de melding dat het was begonnen maar het lijkt nu dat je al eerder de taken kon doen. Je moest alleen wel weten welke.

Gelukkig had ik voor 13 uur alle taken al volbracht. Ben benieuwd hoe Niantic dit evt. gaat goedmaken.

Ik vond dat het wel hoog ging qua kamers. Ik had de hoogste al wel unlocked maar nog niet gespeeld en was ook het aanbevolen level maar er zullen genoeg spelers zijn die nog niet zover zijn en voor wie de hogere taken ondoenlijk waren. Niet leuk voor die mensen.

• JorisV
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 01-04 19:25
Ik was eerder al tot dark chamber II gekomen, dus dit event was wel te doen. Wel een aanslag op de potions inderdaad.

• Kakarottt
De hele dag op zoek naar de laatste severe trace van de extra opdracht, maar tevoorschijn komen ho maar... :'(

• kizke
Dat was hier zo gedaan, serpent oddities in overvloed.
Nieuwe set opdrachten binnen, weer vrienden toevoegen :):
Members only:

[Voor 58% gewijzigd door kizke op 19-11-2019 20:53]

• Goverman

Goverman

not loaded

ik heb ook nieuwe vrienden nodig :')

009839236262

• CXNeXo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 01-04 22:09

CXNeXo

This behavior is by design.

Goverman schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:01:
ik heb ook nieuwe vrienden nodig :')

009839236262
Verzoek verstuurd :)

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

• kizke
Bij dit event (deel 2) heb ik voor het eerst dat ik niet uit iedere wizarding challenge die ik doe een fragment krijg voor het event (Hermoine of Letters). Tot nu toe altijd wanneer ik een event runestone gebruikte, kreeg ik ook een event fragment (Chamber onafhankelijk).. heb ik al die tijd enorm geluk gehad, of is er iets anders (Level based)?

Gisteren samen met mijn vrouw een aantal keer gedaan, en zij bleef ook bij iedere chamber fragments krijgen, ik bij 1/5 ongeveer..

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kakarottt schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:01:
De hele dag op zoek naar de laatste severe trace van de extra opdracht, maar tevoorschijn komen ho maar... :'(
Blijkbaar komt er met 3 Dark Detectors op een Inn gegarandeerd 1 of meerdere Severes of hoger voorbij.

Maar ik ontdekte ook dat Horned Serpents geteld worden hiervoor. Dat was mijn tweede. Maar de derde was al weer een gewone Severe.

In zijn algemeenheid kun je fietsend meer terrein verkennen dan lopend. Dat kan ook helpen in dit soort situaties. Als je tenminste niet alleen in heel druk verkeer kunt spelen. Maar anders: Houder op stuur en peddelen maar.

• Kakarottt
CaptJackSparrow schreef op woensdag 20 november 2019 @ 08:50:
[...]

Blijkbaar komt er met 3 Dark Detectors op een Inn gegarandeerd 1 of meerdere Severes of hoger voorbij.
Met die drie detectors kwam ik op het laatste moment achter, toen er nog vijf minuten op de teller stond 8)7

Maar goed, handige tip voor de volgende keer.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kakarottt schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:32:

Maar goed, handige tip voor de volgende keer.
Nog een tip.

In zo'n situatie kun je beter een dag vóór het aflopen van het event melden dat het problematisch is en om advies vragen dan na afloop melden dan het niet gelukt is. Daar heb je zo'n community o.a. voor.

• Kakarottt
Wist ook niet dat CD al om 10u begonnen was vandaag. Kreeg pas om 11u alles te zien in de app :?
Dat was voor mij ook verrassend en ik had zelfs dat er een event even actief was waarbij je in een fortress verschillende gevechten moest houden, maar door een bug (?) werden deze niet meegeteld.

• Kakarottt
CaptJackSparrow schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:46:
[...]

Nog een tip.

In zo'n situatie kun je beter een dag vóór het aflopen van het event melden dat het problematisch is en om advies vragen dan na afloop melden dan het niet gelukt is. Daar heb je zo'n community o.a. voor.
Daar heb je helemaal gelijk in

• avdieren
  • Laatst online: 13:52
nog mensen die friends zoeken?
mijn code: 1007 1111 0356 (desnoeters)

• hneel
  • Laatst online: 28-03 14:04

hneel

denkt er het zijne van

Ik zoek er ook nog: 5549 4561 8723

• Kakarottt
Ha, grappig dat je nu gifts kan delen met vrienden! Bij twee Inns had ik een cadeautje gekregen (spell energy) om te delen. Inmiddels meer goodies binnen.

Wordt een SOS trace niet gezien als een high trace? De speciale opdracht vergt weer veel spell energy...

[Voor 36% gewijzigd door Kakarottt op 21-11-2019 18:54]

• Dryhte
Pfff die bonus assignments zijn voor toegewijde spelers, dat haalt de casual er een beetje uit zeg... Ik vrees dat ik pas.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dryhte schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 07:13:
Pfff die bonus assignments zijn voor toegewijde spelers, dat haalt de casual er een beetje uit zeg... Ik vrees dat ik pas.
Och. Als je op de derde dag al aan die bonustaken toe bent ben je toch redelijk actief geweest. Minstens 7 challenges gedaan en 5 High foundables teruggestuurd, waarschijnlijk wel meer. Met nog 5 dagen te gaan lijkt het me dan best doenlijk.

• kizke
Precies, die high foundables moet toch zeker lukken? Genoeg Mw. Tonks / Mr. Dolleman, en de challenges blaas je ook zo doorheen (Gewoon Niveau 1 of 2 nemen), dit weekend maar eens even een klein rondje maken.

• avdieren
  • Laatst online: 13:52
ben ik nu de enige die er 24 u over gedaan heeft om de ingredienten voor dat invigoration draught te vinden? :)

ben er verder niet zo fan van, dus ik gooi het spul normaal meteen weer weg, tot jehet nodig hebt en nergens meer vind natuurlijk.
high foundables heb je in 30 min bij elkaar met wat geluk (3 dark detectors in een in doen het ook goed, dan komen er bijna gegarandeerd wel een paar)

• hneel
  • Laatst online: 28-03 14:04

hneel

denkt er het zijne van

Dat Scruvygrass is nu echt nergens meer te vinden.

• Dryhte
avdieren schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:00:
ben ik nu de enige die er 24 u over gedaan heeft om de ingredienten voor dat invigoration draught te vinden? :)

ben er verder niet zo fan van, dus ik gooi het spul normaal meteen weer weg, tot jehet nodig hebt en nergens meer vind natuurlijk.
high foundables heb je in 30 min bij elkaar met wat geluk (3 dark detectors in een in doen het ook goed, dan komen er bijna gegarandeerd wel een paar)
30 stuks? think again... :/

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

hneel schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:43:
Dat Scruvygrass is nu echt nergens meer te vinden.
Ik pik er net eentje op. ;)

Altijd met iets dat je nodig hebt. Dan lijkt het plotseling niet te vinden. :X

Het is handig om zo vroeg mogelijk voor de start van een event de taken alvast the checken zodra iemand die bekend maakt, meestal op reddit of zo, zodat je weet welke ingrediënten je in welke hoeveelheid nodig hebt zodat je die alvast kunt gaan inslaan indien nodig.

Je kunt ook al benodigde potions van tevoren brouwen zodat die voor je klaar staan zodra je ze nodig hebt. Was goed te doen voor de 2e en 3e set taken. Hoe eerder je met de taken klaar bent des te meer tijd je hebt voor de bonustaken.

Ik zit nu overigens voor het eerst met al ruim over de 500 muntjes en heb nog niet meteen de Vault Extensions gekocht. Zit na de events nog 15 onder mijn maximum potions dat op 105 staat en kan met 420 ingrediëntenruimte aardig uit de voeten zodat ik nog maar incidenteel even niet alle ingrediënten heb voor een potion die ik wil brouwen.

Alhoewel ik vaak genoeg niet al mijn spell energy verbruik voordat ik weer kan bijvullen gebeurt het soms toch wel dat ik meer kan gebruiken. Ik zit nu op 135 en overweeg om die toch maar eens met 20 of 30 te vergroten.

Hebben mensen al soortgelijke keuzes gemaakt bij dergelijke aantallen?
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True