Ik hou er ook niet van dat men zo gebrekkig is met informatie over het hoe en wat in het spel. Het is al complex genoeg dat het niet zou misstaan als men over bepaalde game mechanics wat duidelijker zou zijn. Die 5 Exstimulo potions had ik volgens mij gebruikt in een challenge met 5 foes, alleen ik had er twee op één foe gebruikt zodat ik een Strong op een nog wat sterkere kon gebruiken en de vijfde op de vijfde foe. Maar toen stond de teller dus nog maar op 4. Blijkbaar betekent die 5 maal bij 5 verschillende battles, alleen dat zeggen ze dus ook niet.
De kans op die Crests is natuurlijk groter als je twee beloningen krijgt i.p.v. eentje. Ik vermoed dat de kans op twee wel hoger zal zijn bij hogere challenges maar ik heb er niet genoeg op gelet om dat zeker te weten. Ik doe ook nog maar zelden of nooit een echt lage. Meestal zo rond mijn professie-level (10). Ik weet niet eens of daar ook wel maar één beloning uit komt. Ik denk het toch nog wel. Omdat die crests zo spaarzaam vielen ging ik er pas een beetje op letten.
Die brouwtijd van een kwartier voor Baruffio's gedurende de Community Day is zeker bedoeld om mensen potion ruimte te laten bijkopen zodat ze muntjes moeten kopen voor echt geld?
https://www.reddit.com/r/...er_community_day_details/
Ik heb morgen weer >475 muntjes. De laatste twee maanden dat ik volledig van de gratis muntjes van de Daily Treasure heb kunnen profiteren heb ik die voordeelbundel ook gebruikt. Met dat eindspurtje in muntjes tegen het einde van de maand wil je de aanschaf dan nog wel even uitstellen. Dankzij de extra gratis 100 muntjes van de NIET gekochte Baruffio's

deze maand extra vroeg. Die ga ik tóch maar niet voor alleen potionsruimte gebruiken. Met de Trace Detection potions erbij en het grote aantal ingrediënten dat die vereist en het bewaren van alle Erumpent Horns die je eventueel krijgt is extra ingrediëntenruimte nog steeds zeer welkom en met deze Brilliant events is wat extra Spell Energy ruimte ook wel nuttig als een encounter me tot 2 en 4 Energy kost. Zó leuk ook als je drie gewone spells op een Escapee gooit en dat de vierde dan een Critical Hit is. Ja... NOU hoeft het niet meer.
Ik realiseer me een strategie voor mensen met krappe ingrediëntenruimte die men misschien wil uitvoeren voor de CD. Een dag vantevoren in een paar Greenhouses Leaping Toadstool zaaien zodat die tijdens de CD uitkomen en je die meteen kunt verbruiken. Ze blijven een uur liggen na voltooien van de 24 uur, je haalt er maximaal 9 uit een Greenhouse en je kunt er niet meer dan 12 brouwen in die drie uur, dus reken maar uit.