Acties:
  • +7 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:09

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Mede-auteur:
  • Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 23:14

Royy90

** Topic nog onder constructie **

Na Ingress en Pokemon Go is er nu de derde AR-game van Niantic: Harry Potter Wizards Unite. 22 juni is de game uitgekomen in Nederland voor iOS en Android.

Professions

Zodra je level 6 hebt bereikt kan je een keuze maken uit drie professions. Je hebt de Auror (dps), Magizoolist (tank/heal) en de Professor( magic). Elke profession heeft een eigen skill tree waarmee je skills, zowel actief als passief, unlocked waarmee je als wizard sterker wordt.

Elke profession heeft zijn voor en nadelen tegen bepaalde vijanden.
Auror: Sterk tegen Dark Forces, zwak tegen Beasts
Magizoolist: Sterk tegen Beasts, zwak tegen Curiosities
Professor: Sterk tegen Curiosities, zwak tegen Dark Forces

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9obXUx1lLiH0xKSv3BsSO28E/full.png

Levels and Experience

Levels
Op dit moment is het maximale level te behalen leven 60. Hiervoor heb je totaal17,608,500 experience nodig. Experience kan je op verschillende manieren verdienen.

Foundables
Experience krijg je door het opsporen van de foundables. Hier is er invloed van het threat gehalte, hoe goed je de spell uitvoert en speciale voorwaarden.
ThreatAccuracySpecial
Low - 50Fair - 01st cast bonus - 10
Medium - 75Good - 20New registery entry - 250
High - 150Great - 50New spell used - 200
Severe - 250Masterful - 100
Emergency - 500

Unlocks per level:
Level 4: Exstimulo Potion
Level 6: Professions, Healing Potion
Level 8: Invigoration Draught Potion
Level 9: Potent Exstimulo Potion
Level 10: Dawdle Draught Potion
Level 13: Strong Invigoration Draught
Level 15: Wit-Sharpening Potion
* Na elke vijf levels zal het vangen van foundables makkelijker worden.

Baruffio’s Brain Elixir
Baruffio’s Brain Elixir geeft je dubbele xp voor 30 minuten. Dit werkt niet bij achievements.

Registry Prestige
Wanneer je een pagina in je registry volledig gevuld hebt kan je de pagina prestigen. De stickers worden dan verwijderd en je krijgt een nieuwe border voor je registry. De foundables die je vervolgens weer opnieuw vangt geven weer nieuwe xp.

Overig
Fortress: 250 xp per floor (10 xp extra voor elke hogere floor)
Daily Quests: 250 xp per dag
Daily log in: 150 tot 450 xp elke drie dagen
Portmanteaus and Portkeys: NNB
Achievements
SOS tasks

Potions en Master Notes

Op dit moment zijn er negen potions in de game. Potions kan je zelf brouwen van de ingrediënten die je vindt. Elke potion heeft een ander effect en hebben verschillende brouwtijden. Deze tijden kan je met 15% verkorten door het invoeren van master notes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uqQ7g0JC37hnMlPPzqCfstVo/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/90P4s7Wu7XPiwZHp5e234HPT/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eZgj7Gg2umiKsWSbTRuvcakM/full.png

Spells

Om foundables te vangen moet je spells uitvoeren. De effectiviteit hangt af van de snelheid en precisie waarmee je een patroon weet te maken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hsCn699WncNCUfNHSN6mwv9R/full.png

Inns

Bij inns kan je energie bijvullen en dark detectors plaatsen om nieuwe traces te vinden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D24Wlqinbsx9SK71pdYWfJS8/full.png

** Topic nog onder constructie **

[ Voor 177% gewijzigd door g0tanks op 06-07-2019 14:25 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:14
Alvast geïnteresseerd.
Ook vrienden altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-06 21:03

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Stiekem toch wel benieuwd naar de game.... Eens even installeren :)

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
friend code er gelijk maar in gooien dan?
467585787815 is de mijne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 17:28

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Nice, 5865 2486 0945 is mijn friend code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
MaakmeGek schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:26:
Nice, 5865 2486 0945 is mijn friend code
verzoek verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:21
Ik heb jullie ook toegevoegd! Mijn code is 5337 5193 8208. Woon in een redelijk 'leeg' gebied, dus ben benieuwd wat ik tegen ga komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:51
Eerste indruk is wel een overload aan zaken tov PoGo, hadden ze beter wat gelaagd kunnen introduceren. En overal storage te kort, dus goud nodig.

Denk nog niet dat ik hier erg actief mee zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
De mensen hierboven alvast toegevoegd.

Mijn code: 2511 8528 1994 (gelieve niet te quoten. Bij voldoende vrienden verwijder ik hem hier weer)

Tot nu toe wel echt leuke game. Inmiddels level 12 en registry loopt al mooi vol. PoGo nog niet weer aangehad sinds de launch van WU. Wel balen dat we het Flora and Fauna event hebben gemist, hopelijk komt die nog een keer weer terug. Vanavond maar weer een sessie spelen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschamp
Mijn code ook maar delen 7594 0486 1601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
ik vraag me wel af wat de "vrienden" nu doen. kan namelijk niet echt iets vinden voor samen spelen of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentimental-Hat
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-06 16:40
Jullie zijn toegevoegd Mijn nummer is: 1473 9366 3412.

Welcome Death Eaters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
jaydenjarno schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:11:
ik vraag me wel af wat de "vrienden" nu doen. kan namelijk niet echt iets vinden voor samen spelen of zo
Op dit moment kan je enkel Ministery ID checken van je vrienden en is het leuk voor de achievement (20 stuks voor gold achievement). Misschien ook een voordeel als je samen met vrienden Inns speelt maar dat weet ik niet zeker.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-06 12:22

Chris van der G

Tailchakra

Hé! Ook maar begonnen gisteren, level 8 nu! Lijkt toch iets meer variatie in te zitten dan in PoGo. Profession vind ik heel leuk!

Mijn nummer is:
5182 4110 2422
Royy90 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:14:
[...]

Op dit moment kan je enkel Ministery ID checken van je vrienden en is het leuk voor de achievement (20 stuks voor gold achievement). Misschien ook een voordeel als je samen met vrienden Inns speelt maar dat weet ik niet zeker.
En je kan, als je samen speelt, meer XP verdienen. Gisterenavond bij ons al redelijk veel mensen zien spelen. Ook al een aantal punten gezien die gebuffed waren, geen PoGo taferelen maar wel leuk!

[ Voor 62% gewijzigd door Chris van der G op 24-06-2019 13:24 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwant02
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-11-2024
Hoi, speel het spel ook sinds kort inmiddels lvl 11 ;D

Ik heb de bovenstaande codes toegevoegd verder is mijn code: 9020 2184 7441 hoop dat jullie mij toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
7680 5794 5490 hier :)
Heb echt nog geen idee of ik het actief blij spelen maar vind het tot nu toe wel fijner dan PoGo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
3751 5380 3045

Speel het ook nog maar kort, je hebt wel een hele hoop verschillende toverstokken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Klopt, was alleen wel net iets leuker geweest als je er een toegewezen kreeg ipv dat je 'm zelf kon maken.

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwant02
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-11-2024
Nog even een vraag,

Wat vind men van de ingrediënten welke zijn nuttig en welke niet? Ben namelijk al tegen het probleem opgelopen dat mijn storage vol is. Ik speel zelf als een auror en merk nu al dat ik veel healing potions nodig ben vanwege mijn in verhouding lage health. Dus denk voor auror veel wormwood, budotuber pus, dittany en dragon liver om healing potions te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
Bij deze ook mijn friendcode

9958 3388 0831

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Alle bovenstaande vriendcodes toegevoegd.

edit: vriendcode verwijderd, heb er nu wel even genoeg :)

[ Voor 39% gewijzigd door The_Ghost16 op 27-06-2019 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Welke profession hebben jullie gekozen, en waarom? Zelf nu een professor die ik toch wel wil gaan mainen. Helaas wordt dat wel een probleempje met de restricted section books maar ik verwacht net als in PoGo voldoende events. Nu level 3 professor en 26/134 lessen voltooid.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschamp
Ik zit ook op het punt dat ik profession kan kiezen. En ook echt geen idee, kan iemand iets aanbevelen/afraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Mschamp schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:49:
Ik zit ook op het punt dat ik profession kan kiezen. En ook echt geen idee, kan iemand iets aanbevelen/afraden?
Ligt eraan of je met meerdere speelt. Mijn broertje is bijvoorbeeld auror, die is tegen verschillende "vijanden" weer beter dan professor. In je eentje maakt het denk ik niet heel veel uit, je kan daarbinnen ook nog focussen. Ik focus mij bijvoorbeeld meer defensief op en mijn broertje is vol op voor de crit. rate aan het gaan.

Wij spelen met z'n 2e (soms met z'n 3e) en hebben besloten ieder iets anders te zijn, waardoor er dus eentje wel moet focussen op healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Mschamp schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:49:
Ze zijn allemaal wel balanced. Auror is dps, Professor is all-round/magic en de magizoolist is tank/heal. Je kan trouwens altijd kosteloos switchen. Enkel de lessen die je hebt gevolgd en dus de scrolls/books die je hebt geïnvesteerd liften niet mee als je een nieuwe profession kiest.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Waar je echter wel goed op 'moet' letten als je met meerdere speelt. Als je de rune-gevechten aan gaat, dat Auror b.v. weer beter is tegen dark forces en slechter tegen beasts en een professor is weer slechter tegen dark forces. Linksboven van de 'monsters' staan icoontjes wat zij zijn, zo kun je dus als speler kiezen waar je tegen vecht om te beste kansen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremes
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-06 17:22
Wel blij dat het niet heel erg pay-to-win is, maar mensen die betalen wordt het wel een stuk gemakkelijker gemaakt, vooral met het verkorten van wachttijden enzo. Ben vooral beniewd welke kant het opgaat als het al wat langer beschikbaar is en mensen hun collecties zo goed als compleet hebben. Een goed PvP-systeem zou niet misstaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhxspirit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-06 19:28
Mijn friendcode: 4344 7922 1121

**Edit**: Ondertussen iedereen die hierboven staat ook toegevoegd :)

[ Voor 53% gewijzigd door Dhxspirit op 24-06-2019 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-06 23:25
Mijn vriendencode is 8380 5990 5548.

Edit: net zoals diegene boven mij heb ik ook iedereen toegevoegd (y)

[ Voor 50% gewijzigd door NineTailedFox op 24-06-2019 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankB2k
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-06 13:29
Hier ook maar begonnen met spelen, moet zeggen dat het me niet tegen staat.

Mijn friendcode: 9684 4575 8142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:17
Ik speel het ook sinds het zaterdag is vrijgegeven in Nederland. Ben inmiddels level 10, heb gekozen voor Professor als 'profession' (ik speel de game in het Engels overigens).

Tot nu vind ik het erg leuk spelen. Net als in het begin met Pokémon Go nog redelijk wat uitzoeken maar dat is ook deel van de fun. :) Heb al twee keer een 2km portkey geopend en diverse keren in een Fortress (solo) gevochten. Lijkt me leuk om eens met meerderen gezamenlijk in een Fortress te vechten, maar dan moet je wel vrienden of familie of collega's in de buurt hebben om samen mee te spelen.

Heb geluk dat er een Inn precies op m'n werkplek staat, dus ik kan de hele dag energie tappen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Haay op 25-06-2019 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05 18:21
Mijn code is: 8097 7811 2596.
Ben inmiddels jullie aan het toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik behoor helaas tot de groep mensen die in het bruine opstartscherm blijven steken. Balkje onderin loopt tot iets van 85% en stagneert dan. Hoop dat er een update zal verschijnen waarin dat gefikst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:05
Haay schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:17:
Ik speel het ook sinds het zaterdag is vrijgegeven in Nederland. Ben inmiddels level 10, heb gekozen voor Professor als 'profession' (ik speel de game in het Engels overigens).
Hoe krijg je hem in het Engels? Dat wil ik namelijk ook graag, maar ik heb geen idee of dat kan zonder buitenlandse play store of een dubieuze apk.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Quincy5 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:32:
[...]

Hoe krijg je hem in het Engels? Dat wil ik namelijk ook graag, maar ik heb geen idee of dat kan zonder buitenlandse play store of een dubieuze apk.
Op het koffertje onderin drukken en dan linksboven bij settings. Daar heb je taalkeuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Quincy5 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:32:
[...]

Suitcase > Settings (links bovenin) > Language (of taal in jou geval)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mang028
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-08-2020
Sinds gisteren begonnen en inmiddels level 12, bijna 13. Het levelen gaat vrij snel.Ik heb chronisch ruimte te kort. Ik verwijder de items die ik het makkelijkste kan vinden. Al meerdere portkeys gedaan. Het registeren van de km gaat bij niet goed. Dan heb ik de dagelijkse taak van 250 meter gelopen gehaald maar dan is er niets opgeteld bij de portkey. Valt me ook op dat de kilometers beter worden geregistreerd wanneer ik fiets dan wanneer ik loop. open de porkeys trouwens buiten, met voldoende ruimte. Heb binnen al twee keer gehad dat ik uit de portkey gegooid wordt omdat ik niet goed in het vlak (zichtbaar op scherm) kan staan vanwege een muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Geen vrienden die het spelen, dus als er iemand nog plek heeft in z'n lijst:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Mang028 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:40:
Sinds gisteren begonnen en inmiddels level 12, bijna 13. Het levelen gaat vrij snel.Ik heb chronisch ruimte te kort. Ik verwijder de items die ik het makkelijkste kan vinden. Al meerdere portkeys gedaan. Het registeren van de km gaat bij niet goed. Dan heb ik de dagelijkse taak van 250 meter gelopen gehaald maar dan is er niets opgeteld bij de portkey. Valt me ook op dat de kilometers beter worden geregistreerd wanneer ik fiets dan wanneer ik loop. open de porkeys trouwens buiten, met voldoende ruimte. Heb binnen al twee keer gehad dat ik uit de portkey gegooid wordt omdat ik niet goed in het vlak (zichtbaar op scherm) kan staan vanwege een muur.
Echt? Dat is apart, ik heb het meerdere malen op de wc op m'n werk gedaan (ziet er een beetje raar uit als ik op kantoor rond ga bonjouren) en geen problemen gehad. Wel krijg ik soms tijdens het lopen een waarschuwing dat ik onmenselijk snel loop :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:06

ikloon

Product Owner
Ben de game ook net aan het ontdekken. Grafisch ziet het er allemaal prima uit. Zelfde gevoel als Pokemon Go, maar toch ook weer anders. Minder geschikt om al fietsend te spelen door het swipen van de patronen. ;) Wel ervaar ik dat de game regelmatig crasht. Ik speel op een Google Pixel 3a. Hoop dat ze dat snel fixen.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-06 22:46
Hier ook sinds zaterdag aan het spelen. Wel genoeg dingen te vangen op mijn werkplek maar helaas geen locatie op energie te krijgen.

Friendcode: 0000 7709 5720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 07:38

maontje

better off Playing

Mijn code is 4810 8696 9512 Zojuist geinstalleerd net pas lvl 2 dus erg noobisch

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingFalcon
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Ondertussen Level 9, straks er weer wat tegenaan.

Friendcode : 4183 4967 3879

Vind het spel tot nu toe wel fijner dan PokeGo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:20
hierbij mijn friendcode 7552 1675 1315

vind het wel een leuk spel beetje combo van pokemon en ingress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

FightingFalcon schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:18:
Vind het spel tot nu toe wel fijner dan PokeGo.
Precies dat, er lijkt meer te doen. Toen ik het gister speelde verbaasde ik mij ook hoe ik continu ergens mee bezig ben. Ben ik niet bezig met vangen ben ik wel bezig met mijn profession. Alhoewel ik ook denk dat dat vooral het begin is, dat zal straks misschien wel wat weg ebben. Ben benieuwd waar ze nog meer gaan komen..

Wat globale info: https://www.imore.com/how...arry-potter-wizards-unite

[ Voor 9% gewijzigd door Chris van der G op 24-06-2019 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-05 14:41
Vanochtend onderweg naar werk begonnen en jeetje wat gaat het levelen vlot!

Ik ben al level 7 in anderhalf uur tijd.

Mijn code is 8901 7323 1075. Ik zal iedereen boven mij deze middag nog toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:25
2800 4440 3296 is mijn code.

moet nog een hoop uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-06 08:50
Bij deze ook mijn Friends code; 6827 5899 1209
(zal bovenstaande allemaal nog toevoegen later vandaag)

Loop op t moment vooral tegen een volle storage aan qua ingrediënten! Verder nog aan t uitzoeken hoe of wat.. komt vast goed :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-05 14:41
schaapiej schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:30:
Bij deze ook mijn Friends code; 6827 5899 1209
(zal bovenstaande allemaal nog toevoegen later vandaag)

Loop op t moment vooral tegen een volle storage aan qua ingrediënten! Verder nog aan t uitzoeken hoe of wat.. komt vast goed :p
Ik ook! Maar ik heb een aantal dingen die ik mega veel had maar weggegooid en 1x een uitbreiding gedaan met coins. Bij PoGo was dit ook een van de meest waardevolle upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Kunnen vrienden hier elkaar ook dingen sturen? Anders heeft het weinig zin om Tweakers uit het hele land toe te voegen die je vervolgens nooit in het echt ziet en waar je dus nooit samen mee in een herberg zit of iets aanvalt.....

Ik heb het gisteravond geïnstalleerd, en het ziet er wel grappig uit. Er is nu voor mij nog wel een overdaad aan dingen die je kan/moet doen en wat er allemaal te verzamelen is, maar het lijkt meer op een RPG dan PoGo waar je voornamelijk bezig bent je verzameling beestjes vol te krijgen.

Ik laat hem nog wel even staan en wissel misschien af en toe af met PoGo.

Ik had Ingress vorige week ook geïnstalleerd, maar dat ziet er zoveel minder aantrekkelijk uit dat ik daar niet echt de behoefte heb om door te spelen. Ik ga misschien nog wel proberen level 10 te worden zodat ik waypoints (of hoe die dingen ook heten in de verschillende spellen) kan aanmaken of van plek veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 23:07

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

gwystyl schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:41:
Kunnen vrienden hier elkaar ook dingen sturen? Anders heeft het weinig zin om Tweakers uit het hele land toe te voegen die je vervolgens nooit in het echt ziet en waar je dus nooit samen mee in een herberg zit of iets aanvalt.....

Ik heb het gisteravond geïnstalleerd, en het ziet er wel grappig uit. Er is nu voor mij nog wel een overdaad aan dingen die je kan/moet doen en wat er allemaal te verzamelen is, maar het lijkt meer op een RPG dan PoGo waar je voornamelijk bezig bent je verzameling beestjes vol te krijgen.

Ik had Ingress vorige week ook geïnstalleerd, maar dat ziet er zoveel minder aantrekkelijk uit dat ik daar niet echt de behoefte heb om door te spelen. Ik ga misschien nog wel proberen level 10 te worden zodat ik waypoints (of hoe die dingen ook heten in de verschillende spellen) kan aanmaken of van plek veranderen.
Ingress level 10 ben je echt wel even mee bezig, levels gaan heel anders dan bij PoGo of HP:WU

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
straks heeeel rustig naar huis fietsen en even kijken of ik mijn 10 viavia's open krijg :p , ik woon overigens in zo'n planten kas volgens het spel wat wel handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Nee, nu nog niet. Maar misschien ooit wel! Toekomstgericht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Vooralsnog en bij mijn weten is het enige nut voorlopig dat je de "FRIENDS LISTED III" Achievement (20 vrienden in je Friends List) kunt halen. Dat levert je dan weer een zilveren sleutel op, en de achievement op goud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Wat globale info in betrekking tot professions:

Who should play an Auror?

Aurors are the heavy hitters in the game and as such will always be at the forefront of the battle. If you are one of those people who like to charge in headfirst and go full on assault, then Auror is for you.

You should easily be able to survive the lower levels of the fortresses on your own but as you get higher, you'll need some help. Get yourself a friendly Magizoologist and you should be able to get a long way through the floors of any Fortress.

Who should play a Magizoologist?

Caring and sharing is the name of the Magizoologist game. If you are one of those people who like to support your teammates and enjoy their successes as much as your own, then join Hagrid's band of merry healers. A Magizoologist is great for teams but if you are thinking of riding solo it may be a little more challenging.

You can heal yourself of course, which is hugely helpful, but your spell power may not be enough to see you through some of the harder challenges. I would only choose Magizoologist if I knew I was working with a team more often than not.

Who should play a Professor?

The Professor is the profession to choose if you are a lone wolf like me, ready to take on the Wizarding World, Mano e Mano. Professors have good survivability across the whole game, but especially in Fortresses. There they can use the deterioration spell on enemies to cause damage to them over time, making the battle easier to deal with.

They also have high defense and stamina, giving them a chance to last a little longer than Aurors. Lastly, they have a small healing spell — The Mending Charm from Madame Pomfrey — that can help in times of crisis.

With a fistful of potions, a healing charm, and the ability to damage over time, the Professor is your best bet for solo play.

Nothing is set in stone.

Remember, you don't have to be the same thing all the time. Each Profession has a skill tree and you will need to spend spellbooks and scrolls on advancing that tree. Happily, if you decide to change Profession, you don't lose your advancements, though you can't advance any further until you change back.

This means that if you play the game enough you can maximize all three Professions and then choose whichever one you need based on circumstance. By maxing your stats you can play with players you have only just met by changing your Profession to match the needs of the group. This opens up a lot of opportunities for you to have fun and adds a goal for you to aim for. Strive to max all three Professions and become a magical destruction machine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Laatst online: 23-05 14:07
mijn code
Members only:
.

Ik heb nu 2 portkeys maar ik heb geen idee wat nou de bedoeling is met die portkeys. Kan iemand mij dat uileggen?

[ Voor 17% gewijzigd door Lanithro op 24-06-2019 16:12 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremes
Lanithro schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:10:
Ik heb nu 2 portkeys maar ik heb geen idee wat nou de bedoeling is met die portkeys. Kan iemand mij dat uileggen?
Je gooit die sleutels erin en dan ga je lopen. Een soort eieren die uitkomen, als je de (evidente) vergelijking met PoGo wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Supremes schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:12:
[...]

Je gooit die sleutels erin en dan ga je lopen. Een soort eieren die uitkomen, als je de (evidente) vergelijking met PoGo wil maken.
Ja maar als ik ze open dan gaat er een AR functie open met een handje en een staf maar ik kan daar verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Lanithro schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:13:
[...]

Ja maar als ik ze open dan gaat er een AR functie open met een handje en een staf maar ik kan daar verder niets.
Komt een cirkel te staan, als je die aan klikt kom je in een nieuwe "ruimte" waar je dingen moet zoeken, deze dingen krijg je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremes
[...]

Dan beweeg je naar voren, ga je de portal in en moet je daar rondkijken om van die lichtgevende puntjes aan te kunnen tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Supremes schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:14:
[...]

Dan beweeg je naar voren, ga je de portal in en moet je daar rondkijken om van die lichtgevende puntjes aan te kunnen tikken.
Er gebeurd bij mij helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Lanithro schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:16:
[...]

Er gebeurd bij mij helemaal niets.
goed zoeken.
op gegeven moment kan je een schoen plaatsen, dan zie je een portal
daar moet je in lopen door zelf ook te lopen, dan op cirkel staan en opdracht uitvoeren die gemeld wordt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremes
Volgens mij moet je ook eerst die schoen aantikken, als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:38

Megalodon86

Enzyme X

Royy90 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:52:
[...]

Ze zijn allemaal wel balanced. Auror is dps, Professor is all-round/magic en de magizoolist is tank/heal. Je kan trouwens altijd kosteloos switchen. Enkel de lessen die je hebt gevolgd en dus de scrolls/books die je hebt geïnvesteerd liften niet mee als je een nieuwe profession kiest.
Dit. Helaas begonnen met Magizooloog, en aardig wat resources ingestopt, maar dat ligt me toch niet, zal vaker alleen spelen denk. Dus toch maar Professor gekozen nu.

Verder wel leuk spel, met allerlei minigames, best onderhoudend. Alleen die pay-to-sneller-klaar dingen vind ik lame. En dat alles steeds vol zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ik krijg alleen dit:
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/m7mG97H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panama
  • Laatst online: 11-10-2024
Hier ook mijn friend code 1328 4868 5631

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremes
Vind vooralsnog veel engelstalige reviews en tutorials, maar Nederlandse content over Wizards Unite is nog schaars. Deze zijn de enige die ik zo kan vinden:

https://www.gsminfo.nl/bl...izards-unite-nu-te-spelen
https://www.androidplanet...jkt-teveel-op-pokemon-go/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Laatst online: 10-06 23:25
Deze vierkant moet je aanklikken om daar de portal te maken.
Let wel op dat je in het echt ook genoeg ruimte hebt om door de gecreëerde portal te lopen en om vervolgens op die plek te kunnen ronddraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
[...]

Dan heb jij waarschijnlijk een telefoon zonder gyro. Dan kan je deze feature helaas niet gebruiken. Is een dingetje waar veel mensen beetje boos om zijn.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Phantom schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:10:
[...]

Deze vierkant moet je aanklikken om daar de portal te maken.
Let wel op dat je in het echt ook genoeg ruimte hebt om door de gecreëerde portal te lopen en om vervolgens op die plek te kunnen ronddraaien.
Als ik op internet kijk komt de schoen tevoorschijn als je hem gebruikt. Ik krijg hem niet te zien. De moto G5 heeft blijkbaar geen gyro. Erg slecht dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:03
Inmiddels bijna level 11.

Raad iig iedereen aan om van tevoren te assets de downloaden over wifi(via settings). Scheelt een hoop data.

Friend code :0300 8266 6765

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Ik heb zo een oog gekregen en daar staat bij dat die in een versterker moet. Maar ik kan geen versterker vinden. Geen idee wat dat is. Kan iemand mij uit de brand helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

jaydenjarno schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:26:
Ik heb zo een oog gekregen en daar staat bij dat die in een versterker moet. Maar ik kan geen versterker vinden. Geen idee wat dat is. Kan iemand mij uit de brand helpen?
Kun je gebruiken bij een Diner. Onderin 2e tab. Soort lure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Stormtrooper schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:32:
[...]

Kun je gebruiken bij een Diner. Onderin 2e tab. Soort lure...
Top dank je wel. Dat stuk had ik nog niet gevonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
Ik zie overigens weinig Zwadderich volgers als ik zo het Tweakers vrienden lijstje even door scroll... slechte zaak :N :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:03
g0tanks schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:53:
Professions
Zodra je level 6 hebt bereikt kan je een keuze maken uit drie professions. Je hebt de Auror(dps), Magizoolist(tank/heal) en de Professor(magic). Elke Profession heeft een eigen skill tree waarmee je skills, zowel actief als passief, unlocked waarmee je als wizard sterker wordt.

Elke profession heeft zijn voor en nadelen tegen bepaalde vijanden.
Auror: Sterk tegen Dark Forces, zwak tegen Beasts
Magizoolist: Sterk tegen Beasts, zwak tegen Curiosities
Professor: Sterk tegen Curiosities, zwak tegen Dark Forces
Bij mij is het spel automagisch in het Nederlands geïnstalleerd, ik heb dus Roepingen om uit te kiezen: Schouwer, Magie-Zoöloog en (jawel) Professor.

Wat me opvalt is dat je dit spel veel langzamer moet spelen: er is veel om je heen om interactie mee te hebben in vergelijking met Pokémon GO spawns. Ook ben je langer bezig bent per interactie, misschien omdat ik in PoGO gewend ben om te fast catchen en mijn Go-tcha te laten spinnen. Daardoor kan ik sneller bewegen dan in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-05 20:58
Friend code
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:51
Hier is een lijst van de "master notes" om het maken van potions enigszins te versnellen:
https://wizardsunitehub.info/potions/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rekky
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04-09-2024
Friends code:
Members only:

En ik zal mensen van hierboven gaan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:01
Goedemorgen,

Friends code:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:16
En ook mijn code maar:
Members only: friendcode

Vind de interactie wel leuker dan PoGo. er zit net een vleugje meer RPG in deze met de skill trees e.d.

Iedereen hierboven toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Mr.Whitewolf88 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:06:
Ik zie overigens weinig Zwadderich volgers als ik zo het Tweakers vrienden lijstje even door scroll... slechte zaak :N :+
Ik heb dan ook mijn code nog niet online gezet (maar weet ook nog niet hoe lang ik dit ga spelen, ben de laatste tijd weer wat actiever met Ingress)...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Chris van der G schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:07:
Wat globale info in betrekking tot professions:

Who should play an Auror?

Aurors are the heavy hitters in the game and as such will always be at the forefront of the battle. If you are one of those people who like to charge in headfirst and go full on assault, then Auror is for you.

You should easily be able to survive the lower levels of the fortresses on your own but as you get higher, you'll need some help. Get yourself a friendly Magizoologist and you should be able to get a long way through the floors of any Fortress.

Who should play a Magizoologist?

Caring and sharing is the name of the Magizoologist game. If you are one of those people who like to support your teammates and enjoy their successes as much as your own, then join Hagrid's band of merry healers. A Magizoologist is great for teams but if you are thinking of riding solo it may be a little more challenging.

You can heal yourself of course, which is hugely helpful, but your spell power may not be enough to see you through some of the harder challenges. I would only choose Magizoologist if I knew I was working with a team more often than not.

Who should play a Professor?

The Professor is the profession to choose if you are a lone wolf like me, ready to take on the Wizarding World, Mano e Mano. Professors have good survivability across the whole game, but especially in Fortresses. There they can use the deterioration spell on enemies to cause damage to them over time, making the battle easier to deal with.

They also have high defense and stamina, giving them a chance to last a little longer than Aurors. Lastly, they have a small healing spell — The Mending Charm from Madame Pomfrey — that can help in times of crisis.

With a fistful of potions, a healing charm, and the ability to damage over time, the Professor is your best bet for solo play.

Nothing is set in stone.

Remember, you don't have to be the same thing all the time. Each Profession has a skill tree and you will need to spend spellbooks and scrolls on advancing that tree. Happily, if you decide to change Profession, you don't lose your advancements, though you can't advance any further until you change back.

This means that if you play the game enough you can maximize all three Professions and then choose whichever one you need based on circumstance. By maxing your stats you can play with players you have only just met by changing your Profession to match the needs of the group. This opens up a lot of opportunities for you to have fun and adds a goal for you to aim for. Strive to max all three Professions and become a magical destruction machine!
Wat diepere info i.b.t. classes en waarom deze wel degelijk verschil maken:

Max stats per profession:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5aDUVNz.png

Overall Character Progress

Beginning: The first few skills in the skill tree make a huge difference. After completing the first few rows of skills, your Stamina and Power have increased by 50%. You also have the first two spells to use in fortresses.

Mid-Game: As you move on to higher chambers with over 2,000 difficulty, the major issues are potions (Healing and Exstimulo) and hitting that solo glass ceiling. Scroll costs have skyrocketed and progress is slow.

End-Game: After finally getting enough scrolls and spell books to complete the first lesson book (134-142 skills points, 16 rows of skills), you have the highest possible stats in the game for your profession. Professors want to max their spells out to be at their peak performance and both Aurors and Magizoologists desperately need the specific skills at the end of their skill trees.

Aurors get a consistent damage bump with four skills at the end of their skill tree (22% and 26% Critical Power, 50% Critical Power vs Foes with 100% Stamina, and 25% Precision vs Death Eaters), because they max out at 70% Precision and 95% Precision vs Death Eaters when Foes have 100% Stamina. Otherwise, most of the time, Aurors only have 72% Critical Power.

Aurors have high Power, Precision, Critical Power, and Defense Breach to finish battles the quickest. They should focus on the left-side of their skill tree to get more Power and Stamina on the way to the 3rd Weakness Hex lesson and the 2nd Confusion Hex lesson. After the hexes, Aurors have clear groups of lessons and can choose Power or Defense. When Aurors max out their Precision and Critical Power, their full damage comes online.

Magizoologists get 154 Stamina, 60% Deficiency Defense, 99% Proficiency Power, and 25 Power vs Erklings on the right strand at the end of the skill tree. They also get the 2nd Bravery Charm level, which gives 150% Power vs Elite Foes (to make the spell actually useful) and 1 more initial Focus to make 5 initial Focus to complement their A Bird in Hand skill (40 Power while Player has at least 5 Focus) from the middle of the skill tree.

Magizoologists have the most Stamina by far (32% more Stamina than Professors). Magizoologists can also self-heal up to 30% Stamina using 2 Focus for a Stamina Charm, but only in-between battles. That said, they probably take more damage (even with higher Defense), because their low Power prolongs a battle. Magizoologists battle a Foe. Heal. Repeat. However, their skill, ‘A Bird in Hand,’ gives ’40 Power while Player has at least 5 Focus.’ Using that strategy, Magizoologists stay healed with Healing Potions and deal more damage.

Professors benefit from 29 Power and 77% Proficiency Power on the 12th and 13th row, respectively (out of 16 rows total) along with 27% Defense and 64 Stamina at the end of the skill tree, but it’s not a major factor, just more tankiness. Though, Professors will greatly benefit from the 3rd Protection Charm level, 2nd & 3rd Proficiency Charm level, and 4th Deterioration Hex level near the end of the skill tree.

Professors are in the middle of the pack: medium Power and medium Defense. Professors don’t have any ‘must have’ lessons, so they can go learn all of the cheaper lessons first. Though, it is wise to rush to get the 3rd Deterioration Hex lesson and 2nd Protection Charm. In battle, professors can start with a Protection Charm (3 Focus) to give them more Defense (35-50%) to block damage for the whole fortress chamber. Then for the rest of the Foes, cast a Deterioration Hex (3 Focus) to deal up to 160 damage per round (attack and defend) against each Foe. It’s strategically better to cast a Protection Charm before the first battle then a Weakening Hex against each Foe after that. On paper, Deterioration Hex seems to be extremely overpowered. Their skills, ‘Ideal Exchange’ and ‘Restricted Section,’ add +5 Power and +6% Defense with a Protection Charm and Deterioration Hex active.

[ Voor 15% gewijzigd door Chris van der G op 25-06-2019 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
turambar schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 00:45:
Hier is een lijst van de "master notes" om het maken van potions enigszins te versnellen:
https://wizardsunitehub.info/potions/
Die link werkt niet bij mij, maar dit is de link die ikzelf gebruik:
Wizards Unite Hub Guide to Master Notes

En dit is ook een erg nuttige bron van informatie:
Wizards Uite Complete list of Guides and Resources FAQS

[ Voor 26% gewijzigd door Haay op 25-06-2019 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-06 23:20
Inderdaad trager dan PoGo, maar lijkt.me tot nu toe leuk. Speel al wel minder PoGo door dit spel.

En mijn friendcode:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-06 22:08
Na een dagje spelen, moet ik zeggen dat ik het erg goed in elkaar vind zitten. Diepgang door o.a. runes, talents en collecten. Dat gezegd hebbende, de 'gevechten' mogen van mij wel wat sneller. Wanneer ik met de hond loop, kan ik prima wat Pokemon vangen, stops spinnen en door, iets wat hier toch wat langer duurt.

Vermoedelijk zal ik het nog wel even spelen, naast PoGo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 815879

Net begonnen.
Mijn friendscode: 5750 6833 5337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Gister level 13 behaald en vanavond als het wat minder warm is maar eens even op naar 14. Gister op een punt met drie inns even 9 Dark Detectors aangezet. Toch wel mooi dat er dan relatief veel zeldzame foundables spawnen. Kon er weer paar nieuwe toevoegen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Ik heb momenteel het probleem dat ik geen energy meer heb op kantoor en er geen inn in range is.
Zijn er andere mogelijkheden om energy terug te krijgen die je kan gebruiken terwijl je stil staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Yogoi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:57:
Ik heb momenteel het probleem dat ik geen energy meer heb op kantoor en er geen inn in range is.
Zijn er andere mogelijkheden om energy terug te krijgen die je kan gebruiken terwijl je stil staat?
Enige andere manier is dan kopen in de shop. +50 voor 100 gold. Ik vermoed dat het energy systeem nog wel gaat veranderen in de toekomst.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Yogoi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:57:
Over half uurtje met je collega's buiten wandelen en regelrecht naar een Inn lopen haha! Verder kan je volgens mij alleen kopen met coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Royy90 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:04:
[...]

Enige andere manier is dan kopen in de shop. +50 voor 100 gold. Ik vermoed dat het energy systeem nog wel gaat veranderen in de toekomst.
Dat vreesde ik al :(
Soms krijg je uit een greenhouse ook een paar energy merkte ik.

had toch wel iets van een regen over time verwacht. Hoeft niet heel veel te zijn maar niks doet pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Yogoi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:05:
[...]

Dat vreesde ik al :(
Soms krijg je uit een greenhouse ook een paar energy merkte ik.

had toch wel iets van een regen over time verwacht. Hoeft niet heel veel te zijn maar niks doet pijn.
Ik vermoed ook wel dat regen komt in de loop van der tijd. Heb zelf het geluk dat ik redelijk veel inns om me heen heb en zelfs ik zit zelfs onder de 20 terwijl ik alles bezoek, maar ook vang... Als je echt weinig om je heen hebt is het spel bijna onspeelbaar lijkt me.

Heb overigens een xp sectie toegevoegd aan de startpost. Mochten er nog dingen zijn die ontbreken of niet juist zijn dan dm maar even. Zal ook in de loop van de tijd de startpost steeds verder uitbreiden, dus als er wensen zijn dan hoor ik het wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Royy90 op 25-06-2019 12:09 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Royy90 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:06:
[...]

Ik vermoed ook wel dat regen komt in de loop van der tijd. Heb zelf het geluk dat ik redelijk veel inns om me heen heb en zelfs ik zit zelfs onder de 20 terwijl ik alles bezoek, maar ook vang... Als je echt weinig om je heen hebt is het spel bijna onspeelbaar lijkt me.
Ik was eerst heel blij dat ik op mijn kantoor locatie elke ~15 min 3 finds heb. Maar nu kan ik er niks meer mee en zijn er inmiddels 7 in range.

zou ook wel heel makkelijk zijn als er hier een inn zou zitten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Gisteren een setje Leaping Toadstools in een greenhouse aangezet, dat duurt 24 uur. Nu ben ik vandaag weer op die plek, iets te laat, maar weinig toadstools. Kan iemand anders die dan zomaar oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:04

PB-powell

Mr. Laziness

Royy90 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:06:
[...]

Ik ben samen met de vrouw ook druk met spelen! De geruchten gaan dat in minder bevolkte gebieden de herbergen meer energie geven en juiste minder in druk bevolkte gebieden. Ik heb het alleen niet kunnen bevestigen of iets.
Mijn vriend code:
9359 2482 4862

Verder zijn we nog erg druk met alles ontdekken en uitvogelen, maar vooralsnog vinden we het een tof spel :D

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Stormtrooper schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:08:
Gisteren een setje Leaping Toadstools in een greenhouse aangezet, dat duurt 24 uur. Nu ben ik vandaag weer op die plek, iets te laat, maar weinig toadstools. Kan iemand anders die dan zomaar oppakken?
Je hebt 30 minuten de tijd om je spullen op te halen nadat het klaar is.
PB-powell schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:09:
[...]

Ik ben samen met de vrouw ook druk met spelen! De geruchten gaan dat in minder bevolkte gebieden de herbergen meer energie geven en juiste minder in druk bevolkte gebieden. Ik heb het alleen niet kunnen bevestigen of iets.
Can confirm. Er zijn verschillende soorten inns. De een geeft meer dan de andere inderdaad, gebaseerd op de omgeving (en sponsors irrc). Zal dit ook nog gaan toevoegen aan de startpost.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

PB-powell schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:09:
[...]

Mijn vriend code:
9359 2482 4862

Verder zijn we nog erg druk met alles ontdekken en uitvogelen, maar vooralsnog vinden we het een tof spel :D
Vervelende is dan dat mijn locatie niet minder bevolkt is, alleen ik in m'n wijk 2 fortresses heb staan en naar een andere wijk moet lopen voor energie. Ach, ik kan vanaf m'n keuken lekker fortresses pompen dus niet al teveel te klagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:08
Ondertussen ook 3 dng aan het spelen en zojuist lvl 10 geworden.

Members only:

[ Voor 27% gewijzigd door Pedr0 op 25-06-2019 14:03 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-06 23:20
Heb helaas geen greenhouses ergens in de buurt. Heb wel een afbeelding net gemaakt voor mn whatsapp groepje om snel ff de benodigde tekens te kunnen zoeken om 15% sneller een potion te maken
Symbols for15% brew reduction
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste