Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaxxiusX
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-09 10:56
Voor de gene die nog mensen zoeken om toe te voegen: 5980 9415 1276.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

Bij deze mijn friend code. Ik speel nog niet heel veel maar het begint te komen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
Is het nu zo dat je bepaalde zaken ook echt alleen kunt vinden in bepaalde gebieden en dag/nacht? Of is het nog compleet random?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
Wat ik een erg leuke toevoeging vind is dat je in je Registry wanneer een plaatje compleet is je het kunt "prestigen". Dan gaan alle objecten van dat plaatje weer op 'niet voltooide vorm' en krijg je MEER XP voor elk van die objecten wanneer ze opnieuw vangt. Op die manier blijft het zinvol om de 'common' items te vangen, waar je in andere games ze maar laat liggen omdat ze gewoon te weinig XP nog opleveren.

Ik heb overigens tot nu toe alleen van "Mysterious Artifacts" de Room of Requirement II nu éénmaal Prestige gedaan.

En ik ben tijdens de lunchpauze wandeling level 12 geworden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
Zojuist 3 "duisterdetectors" geplaatst....eens kijken of dat veel verschil maakt. fijn zo'n Herberg op je werk :)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:14
Pedr0 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:05:
Is het nu zo dat je bepaalde zaken ook echt alleen kunt vinden in bepaalde gebieden en dag/nacht? Of is het nog compleet random?
Daar lijkt het wel op ja. Er zit een weather system in net als in Pokemon Go wat bepaalde spawns beïnvloed. Zelf ook alleen nog maar in de avond/nacht bijvoorbeeld de vampier tegengekomen.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Raymon1988 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:32:
Heb helaas geen greenhouses ergens in de buurt. Heb wel een afbeelding net gemaakt voor mn whatsapp groepje om snel ff de benodigde tekens te kunnen zoeken om 15% sneller een potion te maken
[Afbeelding: Symbols for15% brew reduction]
Ook even toegevoegd aan de topicstart, thanks!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeChange
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17-09-2024
Er is ook een app om alle Master Notes te bekijken tijdens het spelen. WU Master Notes in de Play Store.
Mijn friend code is 3936 9575 6959.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18
Raymon1988 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:32:
Heb helaas geen greenhouses ergens in de buurt. Heb wel een afbeelding net gemaakt voor mn whatsapp groepje om snel ff de benodigde tekens te kunnen zoeken om 15% sneller een potion te maken
[Afbeelding: Symbols for15% brew reduction]
Wel jammer dat dit niet voor iedereen random is, nu is het makkelijk op te zoeken elke keer.
Haay schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:07:
Wat ik een erg leuke toevoeging vind is dat je in je Registry wanneer een plaatje compleet is je het kunt "prestigen". Dan gaan alle objecten van dat plaatje weer op 'niet voltooide vorm' en krijg je MEER XP voor elk van die objecten wanneer ze opnieuw vangt. Op die manier blijft het zinvol om de 'common' items te vangen, waar je in andere games ze maar laat liggen omdat ze gewoon te weinig XP nog opleveren.

Ik heb overigens tot nu toe alleen van "Mysterious Artifacts" de Room of Requirement II nu éénmaal Prestige gedaan.

Ik heb ook precies dezelfde kaart als enige op Prestige :9 Zal wel geen toeval zijn dan haha
Royy90 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:01:
[...]

Daar lijkt het wel op ja. Er zit een weather system in net als in Pokemon Go wat bepaalde spawns beïnvloed. Zelf ook alleen nog maar in de avond/nacht bijvoorbeeld de vampier tegengekomen.
Ja, ik kom tegen de avond (20-21u) ook pas die Oddities tegen met een gele/rode 'beam'. Veelal die vampier maar ook veel die blauwe slang. Overdag zie ik ze nergens.

[ Voor 15% gewijzigd door x3rius op 25-06-2019 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Chris van der G schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:11:
[...]

Vervelende is dan dat mijn locatie niet minder bevolkt is, alleen ik in m'n wijk 2 fortresses heb staan en naar een andere wijk moet lopen voor energie. Ach, ik kan vanaf m'n keuken lekker fortresses pompen dus niet al teveel te klagen..
Beter dat dan helemaal niks in de buurt hebben. Ik woon in een dorp en hier is amper wat te beleven in-game. Jammer dat er in een dorp niet ook gewoon op elke hoek van de straat iets wordt geplant. Wel een leuk spel, maar hier is er gewoon erg weinig te doen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

darkdesign schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:49:
[...]

Beter dat dan helemaal niks in de buurt hebben. Ik woon in een dorp en hier is amper wat te beleven in-game. Jammer dat er in een dorp niet ook gewoon op elke hoek van de straat iets wordt geplant. Wel een leuk spel, maar hier is er gewoon erg weinig te doen in het spel.
Klopt, dat had ik met Ingress en PoGo ook. Daarom toendertijd een hoop punten aangevraagd en die zijn ook gekomen, "helaas" in de tussentijd verhuisd haha.

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:46
Ik ben jullie ook aan het toevoegen, zien hieronder voor mijn friend code.

Members only: Friend Code

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenlung
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
Hierbij ook mijn code: 3455 4725 3315

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Tot nu toe wel leuk spel. Helaas blijft ie hangen bij het laatste asset om te downloaden. Typisch!

Weet er iemand een manier om ervoor te zorgen dat het scherm niet uitgaat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
Wat doen jullie met je gold? Op dit moment nog f2p en de sos bundle ook maar aan me voorbij laten gaan. Nog wel even gekeken of the hogwarts house bundles exclusives zouden bevatten maar dat lijkt niet zo te zijn. Ik neig ernaar om steeds te sparen voor de 475 gold bundle die ingredients/potions/energy capacity upgraded... duurt wel lang als je maar zo'n 10 gold per dag krijgt.

Nog iets leuks gevonden op Reddit... als je je region wijzigt (iOS) dan kan je de achievement halen om in meerdere landen traces te vangen. Misschien handig om dit te doen voor ze het patchen. Op android werkt het ook alleen dan met taal wijzigen dacht ik.

https://www.reddit.com/r/..._how_to_get_the_trace_in/

[ Voor 32% gewijzigd door Royy90 op 25-06-2019 17:40 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Royy90 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:32:
Wat doen jullie met je gold? Op dit moment nog f2p en de sos bundle ook maar aan me voorbij laten gaan. Nog wel even gekeken of the hogwarts house bundles exclusives zouden bevatten maar dat lijkt niet zo te zijn. Ik neig ernaar om steeds te sparen voor de 475 gold bundle die ingredients/potions/energy capacity upgraded... duurt wel lang als je maar zo'n 10 gold per dag krijgt.
Opsparen lijkt me het verstandigste momenteel, ik wacht nog wel even af wat er komt :)

Na fanatiek Ingress gespeeld te hebben toen Pokemon nu ook Harry potter, mijn code is : 6048 1379 5674

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wee Man
Portkeys zijn leuk! Zo wil ik graag AR zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:38
Ik heb wel de SOS bundel gekocht. Met het geld daarin kan je de Vault Extentions kopen, waardoor je net wat meer troep mee kunt slepen. Ik zit nu natuurlijk al weer vol. De eigenschap van het oppotten van items heb ik al sinds ik Doom speelde en mijn rocketlauncher / BFG niet wilde opmaken :)

Geld sparen lijkt me verstandig. Het opmaken om ontbrekende ingrediënten te kopen of sneller klaar te zijn met potions is voor nu nog niet zo interessant.

Met de daily login bonus kun je na een tijdje ook best wat geld verdienen. Ik zie de eerste maand iets van 250 gold staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:50
Stormtrooper schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:08:
Gisteren een setje Leaping Toadstools in een greenhouse aangezet, dat duurt 24 uur. Nu ben ik vandaag weer op die plek, iets te laat, maar weinig toadstools. Kan iemand anders die dan zomaar oppakken?
Ja, die items zijn door iedereen op te pakken. Als het item klaar is valt ie naast de stop op de grond.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Royy90
Zojuist 10x mijn regio op me iPhone veranderd en zo de achievement behaald om in 10 verschillende landen een trace te completen. Foutje van Niantic maar hij is binnen :D

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat verslavend zeg. ik ben ook best een hardcore Pogo speler. 45mill+ xp
Sinds hpwu pgo nog amper aangeraakt. vrees alleen dat het niet voor zulk lange duur is als pogo.

Tenzij ik een lokale community vind die het veel blijven spelen.

Ik ben wel vanmiddag gewreckt met die portmanteus. had er 6 ofzo tegelijk klaar... bij 2 daarvan liep mijn gps ineens terug door de poort ofzo waardoor die geannuleerd werd maar dan ben je hem vervolgens nog kwijt ook.. daar mogen ze wel wat aan doen vind ik.

Had natuurlijk ook een xp potion aangezet dus dat was best zonde.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-09 07:50
Momenteel ben ik level 7, maar ik sla de gevechten met de slang even over. Het moment van verdedigen moet ik ook nog onder de knie krijgen, met een paar beten ben ik zo verslagen. Ben ook de Schouwer lessen aan het volgen wat mij zal moeten verbeteren in de gevechten.

Friendcode:
Members only:

*Alle voorgaande friendcodes toegevoegd

[ Voor 6% gewijzigd door Kakarottt op 26-06-2019 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 16:18

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Iedereen in het topic hier toegevoegd.. Level 10 momenteel :)
Heb de mazzel dat er op/rond mijn werk vrij veel spawnt, dus kan de hele dag wel spelen... al is het natuurlijk wel veel van hetzelfde...

Friendcode:
Members only:

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:21

Oxigeon

En zo is dat!

Bij deze dan ook mijn Friendcode:
Members only:

[ Voor 24% gewijzigd door Oxigeon op 26-06-2019 09:02 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41

Megalodon86

Enzyme X

Royy90 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:33:
Zojuist 10x mijn regio op me iPhone veranderd en zo de achievement behaald om in 10 verschillende landen een trace te completen. Foutje van Niantic maar hij is binnen :D
Top deze, gratis stash upgrades!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Om in ieder geval de achievement even te halen hierbij mijn friendcode
Members only:
ook.
heb een aantal alvast toegevoegd.

[ Voor 5% gewijzigd door gaspit op 26-06-2019 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Soortgelijk ook iets te doen voor Android ?

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
AngelDust schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:11:
[...]

Soortgelijk ook iets te doen voor Android ?
Jazeker. Check even me link paar posts terug met de Reddit link. Volgens mij moet je op Android ergens de taal wijzigen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morex
  • Laatst online: 09-09 16:45
Waar vinden jullie deze achievement? Ik zie hem niet in de achievement lijst staan. Of is hij al gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Royy90 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:36:
Jazeker. Check even me link paar posts terug met de Reddit link. Volgens mij moet je op Android ergens de taal wijzigen.
Ik had dat per ongeluk al ontdekt omdat ik eerst WU op mijn mobiel had geïnstalleerd welke in het Engels staat ingesteld. Later WU ook op m'n tablet geïnstalleerd waar het in het Nederlands kwam. Gewijzigd naar Engels, en toen kreeg ik al de achievement voor 2 verschillende landen. Nu maar even doorwerken voor de 10 verschillende landen achievement. :)
Morex schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:00:
Waar vinden jullie deze achievement? Ik zie hem niet in de achievement lijst staan. Of is hij al gepatched?
De Achievement heet (in het Engels) "Countries Visited" (1, 2 en 3).

[ Voor 19% gewijzigd door Haay op 26-06-2019 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 22:45
Wat een held, thanks! Werkt perfect.

Ik betrap mezelf er op dat ik inmiddels sneller hpwu open, dan PoGo trouwens :+

Edit; inmiddels volgens mij alle Tweakers toegevoegd als Friend. Hierbij mijn code;

Members only:

[ Voor 12% gewijzigd door Raek op 26-06-2019 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Raek schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:31:
[...]

Wat een held, thanks! Werkt perfect.

Ik betrap mezelf er op dat ik inmiddels sneller hpwu open, dan PoGo trouwens :+

Edit; inmiddels volgens mij alle Tweakers toegevoegd als Friend. Hierbij mijn code;

Members only:
same here, maar dat komt waarschijnlijk door adventure sync in PoGo en dat is niet actief in HPWU, daar moet je de app actief open hebben om shit te openen :)

Is er trouwens al een friendcode database?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Royy90 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:36:
[...]

Gehaald. Gewoon de systeemtaal wijzigen voor elke trace die je "aanvalt". Dat 10 keer doen en je hebt de achievement gehaald. :Y)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Haay schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:07:

Ik heb zojuist de Borgis & Burkes van Dark Arts 'gereset' :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Zelfde verhaal als wat ik met Pokemon Go heb. Mijn werk locatie is omringd door niks en heb genoeg te vinden. Ben ik thuis midden in de stad, dan is er echt ook helemaal niks om te doen. Daar moet ik eerst mijn wijk uit voordat ik wat vind.

Waar is dit op gebaseerd? vind dit heel bijzonder

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
AngelDust schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:44:
[...]

Ik heb zojuist de Borgis & Burkes van Dark Arts 'gereset' :)
Die heb ik gister ook prestige brons gemaakt. De eerste _/-\o_
Desutoroiya schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:51:
Zelfde verhaal als wat ik met Pokemon Go heb. Mijn werk locatie is omringd door niks en heb genoeg te vinden. Ben ik thuis midden in de stad, dan is er echt ook helemaal niks om te doen. Daar moet ik eerst mijn wijk uit voordat ik wat vind.

Waar is dit op gebaseerd? vind dit heel bijzonder
Ik dacht dat dit vooral gebaseerd is op mobiel data verbruik. Daarom kom je in PoGo ook geen shitload aan weedles tegen in bossen. Zo zal het ook werken in WU lijkt me. Wat ik dan zou doen in jou geval... zoveel mogelijk je energy capacity uppen en op je werk energy verzamelen. Ga er wel vanuit dat je spawns zal hebben als je thuis een rondje gaat wandelen.
ye-roon schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:00:
[...]

Is er trouwens al een friendcode database?
Nog niet. Ben nog bezig met de startpost.

[ Voor 22% gewijzigd door Royy90 op 26-06-2019 14:20 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Royy90 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:32:
10 per dag voor de dailies, maar je krijgt het ook voor dagelijks het spel opstarten, en natuurlijk voor achievements. Maar dan nog, duurt lang inderdaad.

Ik heb de sos bundel wel gekocht. En met die 10 countries visited exploit ook weer leuk goud erbij. Dus heb mn ingredientenkluis nu 3 keer geüpgrade, en de rest 1 keer, met die alles in 1 koop van 475 munten.

Andere vraag; zien mijn tweakers-vrienden hier mij als NotMegalodon86 staan? Of als Henk Toverstaf?

[ Voor 5% gewijzigd door Megalodon86 op 26-06-2019 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
ye-roon schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:00:
same here, maar dat komt waarschijnlijk door adventure sync in PoGo en dat is niet actief in HPWU, daar moet je de app actief open hebben om shit te openen :)
Voor het uitbroeden van PoGo eieren is het wel ideaal dat je in WU de portkeys uitloopt en tegelijkertijd je eieren mee pakt. :)

Hebt tijdens de lunchpauze lekker wat geknokt in een Fortress. M'n hoogste "Grade" die ik solo heb gehaald is Grade 5. Als je dan een type tegenover je krijgt waar je profession zwak tegen is, dan is het pittig! Ik vind het vecht-systeem in WU overigens zo veel beter dan in PoGo ! Helaas heb ik nog niet samen met anderen kunnen vechten in een Fortress. Dat lijkt me nog veel leuker. Dan kun je ook echt samenwerken en de voordelen van de diverse professions combineren.

Ik vraag me alleen af hoe je in hemelsnaam aan die groene boekjes moet komen om de diepere profession skills te kunnen kiezen ?

Oh, dit is misschien wel handig ... Iemand houdt een spreadsheet bij wat hij tegenkomt op welk niveau/grade en met welke rune in Fortress battles:
https://docs.google.com/s...Bsrz_iYdT1BoHY/edit#gid=0

[ Voor 11% gewijzigd door Haay op 26-06-2019 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Megalodon86 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:24:
[...]

10 per dag voor de dailies, maar je krijgt het ook voor dagelijks het spel opstarten, en natuurlijk voor achievements. Maar dan nog, duurt lang inderdaad.

Ik heb de sos bundel wel gekocht. En met die 10 countries visited exploit ook weer leuk goud erbij. Dus heb mn ingredientenkluis nu 3 keer geüpgrade, en de rest 1 keer, met die alles in 1 koop van 475 munten.

Andere vraag; zien mijn tweakers-vrienden hier mij als NotMegalodon86 staan? Of als Henk Toverstaf?
Ja nu 700+ gold en bewaar het nog even voorlopig. Zie vanzelf wel wanneer ik echt wat nodig ben.
Ingame zie ik je als NotMegalodon86.
Haay schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:26:
[...]

Ik vraag me alleen af hoe je in hemelsnaam aan die groene boekjes moet komen om de diepere profession skills te kunnen kiezen ?
Dit zijn de Restricted Section Books. Deze krijg je op dit moment enkel via Briliant Events tasks. Helaas nog niet te krijgen dus voor ons.

Ik baal ook enorm dat wij het eerste event gewoon hebben gemist. Hopelijk komt die nog een keer terug.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ook regelmatig aan het spelen, voeg maar toe!
Members only:

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Royy90 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:33:
Dit zijn de Restricted Section Books. Deze krijg je op dit moment enkel via Briliant Events tasks. Helaas nog niet te krijgen dus voor ons.

Ik baal ook enorm dat wij het eerste event gewoon hebben gemist. Hopelijk komt die nog een keer terug.
Ahhh, ik zie het nu. Heb even wat gelezen hier:
https://www.imore.com/har...ors-launch-dates-and-more

Kan niet wachten tot we ons eerste event krijgen! En dan wel zorgen dat je ruimte in je portkeys hebt om die speciale 7km portkeys te krijgen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
AngelDust schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:16:
[...]

Gehaald. Gewoon de systeemtaal wijzigen voor elke trace die je "aanvalt". Dat 10 keer doen en je hebt de achievement gehaald. :Y)
Hoe doe je dit concreet, een spreuk uitvoeren (1x voldoende?) en dan weer switchen van taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Met als extra tip (staat ook ergens in die Reddit thread): je kan bijv Engels uit verschillende landen gebruiken, dat ziet hij als aparte regio's (Nieuw Zeeland, Australie, VS, UK etc) en Duits uit Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg en Zwitserland. Dan gaat het vrij snel.
Tussendoor startte ik steeds het spel opnieuw op, maar ik weet niet of dat nodig was. Het duurde al met al een klein half uurtje om deze achievement te halen.

@Kakarottt ja inderdaad. Je klikt zo'n gekleurd zwevend ding aan, doet een spell (beweging) en als je de goodies voor die aanval krijgt ga je uit het spel, verander je system taal en ga je weer in het spel om de volgende aanval te doen.

[ Voor 21% gewijzigd door gwystyl op 26-06-2019 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Gewoon even de eerste keer kijken of het goed registreert, dan kan je verder met de gekozen methode. Ik heb inderdaad 9 verschillenden Engels gedaan, zoals @gwystyl aangeeft, zodat ik mn telefoon nog wel normaal kon besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
gwystyl schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:58:
Met als extra tip (staat ook ergens in die Reddit thread): je kan bijv Engels uit verschillende landen gebruiken, dat ziet hij als aparte regio's (Nieuw Zeeland, Australie, VS, UK etc) en Duits uit Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg en Zwitserland. Dan gaat het vrij snel.
Tussendoor startte ik steeds het spel opnieuw op, maar ik weet niet of dat nodig was. Het duurde al met al een klein half uurtje om deze achievement te halen.

@Kakarottt ja inderdaad. Je klikt zo'n gekleurd zwevend ding aan, doet een spell (beweging) en als je de goodies voor die aanval krijgt ga je uit het spel, verander je system taal en ga je weer in het spel om de volgende aanval te doen.
Dank gwystyl, ik ga het proberen.

Update: Het is gelukt, erg blij met de extra muntjes _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Kakarottt op 27-06-2019 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Je kunt elkaar toch niets sturen? Wat is het nut van lange afstands vrienden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wee Man schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:39:
Je kunt elkaar toch niets sturen? Wat is het nut van lange afstands vrienden?
Kan inderdaad (nog) niet, dus nu is het enige nut dat je de achievement van 20 vrienden haalt. Ik had dezelfde vraag iets terug gesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Leuk dit spel, ik ben fan :)

Mijn friendcodes:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOther
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-08 16:40
Hierbij ook mijn Friend Code:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Dit is mijn friend code:
Members only:

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caithlyn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Mijn friend code: 5224 4772 4522.

Tot nu toe erg leuk! Ik ben meer een Harry Potter fan dan Pokemon fan.
Overdag energie uit de drie herbergen halen die naast mijn werk staan en 's avonds weer opmaken als ik thuis ben.
De spawn thuis is perfect alleen qua herbergen is het drama.

**Edit: alle bovenstaande friendcodes toegevoegd :>

[ Voor 8% gewijzigd door Caithlyn op 27-06-2019 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Welke profession hebben jullie gekozen? Ben eerst voor Magizoologist gegaan in het idee dat Wizards Unite na Fantastic Beasts vooral zou slaan op gotta catch em all HP editie. Maar full out auror lijkt me ook wel wat.

Mijn friend code is: 9681 0479 9667

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt1982
  • Laatst online: 21:46
Echt een leuk spel om te doen. Ben nu bezig met Schouwer en elk type heeft zo zijn voor en nadelen.

Dit is mijn friend code: 6840 1984 5573 (regio Eindhoven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

Mijn friendcode 4684 9333 1577.
Als je met vrienden samen een Wizarding Challenge doet en krijg je extra XP, dus dat is voor nu een beetje het nut.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Joosie200 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:36:
Welke profession hebben jullie gekozen? Ben eerst voor Magizoologist gegaan in het idee dat Wizards Unite na Fantastic Beasts vooral zou slaan op gotta catch em all HP editie. Maar full out auror lijkt me ook wel wat.
Ikzelf ben voor de Professor gegaan omdat die voor solo play het meest gebalanceerd is. Zit met de meeste stats (power, defense, stamina, etc) tussen de Auror en de Magizoologist in.

Natuurlijk heeft elk beroep z'n voor- en nadelen, zoals dit plaatje erg goed laat zien:
Afbeeldingslocatie: https://wizardsunite.gamepress.gg/sites/wizardsunite/files/2019-06/ProficiencyDeficiencyTree.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Haay schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 09:43:
[...]

Ikzelf ben voor de Professor gegaan omdat die voor solo play het meest gebalanceerd is. Zit met de meeste stats (power, defense, stamina, etc) tussen de Auror en de Magizoologist in.

Natuurlijk heeft elk beroep z'n voor- en nadelen, zoals dit plaatje erg goed laat zien:
[Afbeelding]
Klopt Magizoologist is meer de mage met AoE spells. Al vind ik de combo tegen curiosities en fantastic beasts wel fijn. Liefste doe ik een triple combo met dark forces erbij. Maar je kunt vast geen auror met magizoologist combineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Is er ook een manier om te voorkomen dat het beeld zichzelf altijd op het Noorden/Zuiden/whatever probeert te richten?

Ik heb de app op mijn werk constant openstaan en zie uit mijn ooghoek steeds het beeld heen en weer gaan. Daarbij wil ik als ik onderweg ben ook de kant op kijken die ik ook daadwerkelijk opga, en niet constant het beeld handmatig moeten draaien... :s

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nee, maar je kan wel van profession/roeping wisselen wanneer je wil (wss tussen encounters in). Je moet aleen wel je principes per roeping opbouwen, dus als je teveel gaat spreiden in het begin wordt je nergens heel goed in.
Ik heb eerst gekozen voor Professor omdat ik voornamelijk alleen speel, en als ik die skill tree redelijk vol heb (of ik niet meer weet wat ik met mijn scrolls of boeken moet doen) ga ik de andere twee wel versterken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
AngelDust schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:04:
Is er ook een manier om te voorkomen dat het beeld zichzelf altijd op het Noorden/Zuiden/whatever probeert te richten?

Ik heb de app op mijn werk constant openstaan en zie uit mijn ooghoek steeds het beeld heen en weer gaan. Daarbij wil ik als ik onderweg ben ook de kant op kijken die ik ook daadwerkelijk opga, en niet constant het beeld handmatig moeten draaien... :s
Ja, moet je naar de instellingen (Settings) gaan, en onder Advanced de instelling "Map Camera Idle" op OFF zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Haay schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:07:
[...]

Ja, moet je naar de instellingen (Settings) gaan, en onder Advanced de instelling "Map Camera Idle" op OFF zetten.
Held _O_ :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
gwystyl schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:07:
Nee, maar je kan wel van profession/roeping wisselen wanneer je wil (wss tussen encounters in). Je moet aleen wel je principes per roeping opbouwen, dus als je teveel gaat spreiden in het begin wordt je nergens heel goed in.
Ik heb eerst gekozen voor Professor omdat ik voornamelijk alleen speel, en als ik die skill tree redelijk vol heb (of ik niet meer weet wat ik met mijn scrolls of boeken moet doen) ga ik de andere twee wel versterken.
Ik heb nu eindelijk m'n eerste "Legendary Lesson" (1/3) gedaan, waarmee m'n Deficiency Defense verhoogd is van 0% naar 6%. Daarmee vermindert m'n (Professor) zwakke kant tegen Dark Forces. Kost wel 15 scrolls per keer, maar uiteindelijk kan ik die Deficiency Defense dan naar 50% brengen. Scheelt een hoop!

Overigens, gisteren bij een Greenhouse nabij het station, op weg naar m'n werk, zaadjes van de Leaping Toadstool Spore (die paddestoel) geplant. Duurt 24 uur om uit te komen, dus vanochtend er even bij gewacht tot die uit kwam, en 14 van die paddestoeltjes opgeraapt. Kan ik mooi veel van die Brain Elixir potions brouwen voor dubbele XP rondjes. 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Haay op 27-06-2019 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:50
AngelDust schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:16:
[...]

Stuk goedkoper dan een rondje Europa doen! :+
Hier ook bezig om deze achievement te halen, erg welkom die extra muntjes.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Gaat Niantic die country achievement op deze manier niet als exploit zien straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn friend code: 888784482202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rekky
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04-09-2024
x3rius schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:52:
Gaat Niantic die country achievement op deze manier niet als exploit zien straks?
Daar gaan ze inderdaad vast iets tegen doen, dit is logischerwijs niet de bedoeling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
Even wat data... heb zojuist acht portkeys geopend met een Baruffio's Brain Elixir.
Mijn xp ging van 9425 naar 13825. Dus een mooie 4.400 xp erbij. Wel een voordeel dat je gewoon acht portkeys kan uitlopen en dan tegelijk kan openen.

Inmiddels mijn tweede pagina kunnen prestigen, Newt's Case. Ook bijna level 15 dus dan wordt het vangen weer een stukje makkelijker.
x3rius schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:52:
Denk het niet. Als ik mijn regio op mijn telefoon wil wijzigen dan mag ik dat gewoon doen. Het is niet dat we iets verkeerds doen binnen het spel. Spoofen zou een ander verhaal zijn.

Iemand al iets anders gekregen i.p.v. books uit Fortresses? Inmiddels kan ik easy floor 5 solo-en maar tot dusver enkel books in de challenge registy unlocked. Maar eens hogere floors proberen vanaf morgen. Ga nu wel even rustig aan doen en 1 runestone per dag gebruiken anders kan straks niet meer mijn daily challenges voltooien.

[ Voor 18% gewijzigd door Royy90 op 27-06-2019 12:59 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Royy90 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:47:
[...]

Denk het niet. Als ik mijn regio op mijn telefoon wil wijzigen dan mag ik dat gewoon doen. Het is niet dat we iets verkeerds doen binnen het spel. Spoofen zou een ander verhaal zijn.
Je regio mag je gewoon wijzigen ja, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat het spel op deze manier bijhoud waar je wat gevangen hebt, maar dat je echt in dat land moet zijn. Lijkt me dus een bug en denk dat ze het ook zeker zullen patchen, maar ben benieuwd of er consequenties zijn voor diegene die het dus nu 'misbruiken'.

Als je d.m.v. je systeem regio/tijd blijven aanpassen meer XP kon krijgen zou dit ook niet door hun geaccepteerd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
x3rius schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:06:
[...]

Je regio mag je gewoon wijzigen ja, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat het spel op deze manier bijhoud waar je wat gevangen hebt, maar dat je echt in dat land moet zijn. Lijkt me dus een bug en denk dat ze het ook zeker zullen patchen, maar ben benieuwd of er consequenties zijn voor diegene die het dus nu 'misbruiken'.

Als je d.m.v. je systeem regio/tijd blijven aanpassen meer XP kon krijgen zou dit ook niet door hun geaccepteerd worden :P
We zullen zien. Maak me er totaal niet druk om dat er consequenties zijn. Waarschijnlijk zijn er zeer weinig mensen die deze exploit überhaupt gebruiken.

Nog een ander ding... In de Anti-Calamity Kit van €5,49 zit een exclusieve cosmetic, Lens. Nu toch wel de neiging om deze kit aan te schaffen. Well played Niantic

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:36

PB-powell

Mr. Laziness

Royy90 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:07:
[...]

We zullen zien. Maak me er totaal niet druk om dat er consequenties zijn. Waarschijnlijk zijn er zeer weinig mensen die deze exploit überhaupt gebruiken.

Nog een ander ding... In de Anti-Calamity Kit van €5,49 zit een exclusieve cosmetic, Lens. Nu toch wel de neiging om deze kit aan te schaffen. Well played Niantic
Wat doet die lens dan? Of is het puur cosmetisch? Want dan laat ik deze schieten :9

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
PB-powell schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:15:
[...]

Wat doet die lens dan? Of is het puur cosmetisch? Want dan laat ik deze schieten :9
Puur cosmetisch voor je Wizard ID. Maar... exclusief op dit moment.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

x3rius schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:06:
[...]

Hoe willen zij bewijzen dat je niet in 10 landen geweest bent? Tenzij ze al je GPS data gelogd hebben en die gaan uitpluizen om ti te constateren ?

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Royy90 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:47:
Even wat data... heb zojuist acht portkeys geopend met een Baruffio's Brain Elixir.
Mijn xp ging van 9425 naar 13825. Dus een mooie 4.400 xp erbij. Wel een voordeel dat je gewoon acht portkeys kan uitlopen en dan tegelijk kan openen.

Inmiddels mijn tweede pagina kunnen prestigen, Newt's Case. Ook bijna level 15 dus dan wordt het vangen weer een stukje makkelijker.

Iemand al iets anders gekregen i.p.v. books uit Fortresses? Inmiddels kan ik easy floor 5 solo-en maar tot dusver enkel books in de challenge registy unlocked. Maar eens hogere floors proberen vanaf morgen. Ga nu wel even rustig aan doen en 1 runestone per dag gebruiken anders kan straks niet meer mijn daily challenges voltooien.
Goede tip om het openen van portkeys te timen i.c.m. een Baruffio's Brain Elixir! Inderdaad erg prettig dat je hier zelf kunt kiezen wanneer je de portkey opent, i.t.t. PoGo waar de eieren soms op een ongewenst moment (verkeerde timing) uitkwamen en je meerdere eieren naar die trage animatie zat te kijken voordat je weer wat kon doen.

Zojuist weer een krap half uurtje in Fortresses gevochten. Voornamelijk floor 1 en floor 2 gedaan, en een enkele keer 3 of 4. Ik heb meestal boeken gekregen als beloning, maar toch ook wel enkele keren een fragment van een zeldzamer item. Wat ik de afgelopen dagen uit Fortress gevechten heb binnen gesprokkeld zijn fragmenten van:
- Sword of Gryffindor
- Centaur Bow
- Horned Serpent Egg
- Knockturn Alley Sign
- Magic is Might Statue
- Portrait of Albus Dumbledore
- Flying Key
- Occamy
Als je een item (waarvan je minimaal 1 fragment hebt) aantikt, dan krijg je te zien waar je het gevonden hebt. Als er bij staat: Found at: unplottable location dan heb je dat item uit een Fortress gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 12:49
Ook een paar dagen geleden begonnen met spelen. Erg leuk. Voor nu gekozen voor Professor als profession.

Members only: Friendcode

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Haay schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:25:
[...]

Zojuist weer een krap half uurtje in Fortresses gevochten. Voornamelijk floor 1 en floor 2 gedaan, en een enkele keer 3 of 4. Ik heb meestal boeken gekregen als beloning, maar toch ook wel enkele keren een fragment van een zeldzamer item. Wat ik de afgelopen dagen uit Fortress gevechten heb binnen gesprokkeld zijn fragmenten van:
- Sword of Gryffindor
- Centaur Bow
- Horned Serpent Egg
- Knockturn Alley Sign
- Magic is Might Statue
- Portrait of Albus Dumbledore
- Flying Key
- Occamy
Dit zijn nog steeds allemaal items uit exploration registry en niet uit de challenge registry. Ik denk dat we die pas krijgen op hogere floors. Kan er ook weinig over vinden op het internet.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Royy90 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:29:
Dit zijn nog steeds allemaal items uit exploration registry en niet uit de challenge registry. Ik denk dat we die pas krijgen op hogere floors. Kan er ook weinig over vinden op het internet.
Maar dat was niet je vraag. ;) Je vroeg of iemand ook nog wat anders dan alleen books uit de Fortress gekregen had. En ja, dat krijg je sporadisch, zoals ik aangaf.

Wat die andere items uit de Challenges Registry betreft (Joke Products, Magical Devices, Symbols... etc), ik denk dat die inderdaad nog niet beschikbaar zijn en mogelijk pas bij Events beschikbaar komen, of misschien pas op de hoogste levels die je echt met een groep samen moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctus78
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-05 09:53
Zijn hier met een paar collega's ook maandag begonnen.
Po-Go had ik in het begin niet gedaan, dus liep ik steeds achter voor me gevoel wat ik niet leuk vond.

Nu lvl11.
Heb een Inn en een Greenery naast mijn huis en een fortress 100 meter verder dus dat is wel relaxed.

Extra vrienden zijn welkom.
Members only:

Ik ga zo wat mensen toevoegen die hun code al hadden neergezet.

1 ding is beetje jammer, een collega hier kan zijn gelopen kilometers manipuleren door elke keer wifi aan en uit te zetten op ze telefoon. in 3 dagen tijd heeft hij al ruim 60 km volgens de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caithlyn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
1 ding is beetje jammer, een collega hier kan zijn gelopen kilometers manipuleren door elke keer wifi aan en uit te zetten op ze telefoon. in 3 dagen tijd heeft hij al ruim 60 km volgens de app.
De wifi bij ons thuis heeft er gisteren voor gezorgd dat ik op magische ( sorry, kon het niet laten) wijze 1,8 km heb gelopen. 8)7

Maar ik snap wat je bedoelt, 60 km in 3 dagen is wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Laatst online: 13-09 02:43
Dit is mijn friend code:
Members only:

Actief rondom weert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:27

Maduth

Probeersel

Hoe doen jullie dat met je regio/lang wijzingen op je android? Bij mijn telefoon kan ik deze niet wijzigen [locked]. Of kijk ik er nu keihard overheen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• diefightdie
  • Laatst online: 13-09 02:43
Maduth schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:28:
Hoe doen jullie dat met je regio/lang wijzingen op je android? Bij mijn telefoon kan ik deze niet wijzigen [locked]. Of kijk ik er nu keihard overheen?
Settings -> System -> Languages & input -> Languages -> hier wat NL & EN soorten toeveogen.
Zorgen dat je altijd een nieuwe op 1 zet na je tracen & spel herstarten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Instellingen ->Systeem -> Talen en Invoer -> Talen

Daar de systeemtaal wijzigen -> trace aanvallen -> systeemtaal weer wijzigen -> trace aanvallen, herhalen tot je 10 talen gehad hebt :Y)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt1982
Ik krijg hem bij iphone ook niet gewijzigd. Kan wel het land van de apple store aanpassen maar hij doet bij mij dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:27

Maduth

Probeersel

Check, ga het proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakarottt
@Maduth zet een aantal talen klaar. Je kan ook met verschillende Engelse talen werken zoals in eerdere posts is getoond. Onthoud goed hoe je je instellingen terug kan vinden in je telefoon, want alles op je telefoon verandert mee in de gekozen taal.

Ik wilde nog een screenshot toevoegen, maar dat mag ik nog niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:36

PB-powell

Mr. Laziness

Royy90 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:18:
[...]

Puur cosmetisch voor je Wizard ID. Maar... exclusief op dit moment.
Ah thanks! Dan is het mij het geld (voorlopig) nog niet waard haha.

Ik ben nu ook nog steeds bezig met Ingress en PoGo, maar merk dat dat eigenlijk te druk is. Aan de andere kant vind ik ze ook alle drie te leuk om neer te leggen :+ #firstworldproblems

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
AngelDust schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:20:
[...]

Hoe willen zij bewijzen dat je niet in 10 landen geweest bent? Tenzij ze al je GPS data gelogd hebben en die gaan uitpluizen om ti te constateren ?
Nou bij elke foundable die je hebt 'gevangen' staat in je registry toch "Found at:" en dan de locatie (zie https://i.imgur.com/7Ry7bhY.jpg). Als je deze truc dus gebruikt zal de Found at locatie niet veranderen naar het land van jouw taalinstelling, maar zal er gewoon jou woonplaats (of waar je dan ook bent) staan. Je hebt dus die achievement gehaald maar 0 registry entries met een ander land.

Maar het is even afwachten of ze met terugwerkende kracht er iets aan gaan doen. Die paar muntjes zijn geen gigantisch voordeel en het is ze wellicht teveel moeite om te corrigeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Malt1982 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:31:
Ik krijg hem bij iphone ook niet gewijzigd. Kan wel het land van de apple store aanpassen maar hij doet bij mij dan niets.
Je moet ook niets in de app store wijzigen maar gewoon in de settings van je iPhone zelf.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt1982
Royy90 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:06:
[...]

Je moet ook niets in de app store wijzigen maar gewoon in de settings van je iPhone zelf.
Top! Ik dacht al dat ik iets verkeerds deed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• divoji
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-04 11:05
Bij deze ook mijn friendcode: 3677 2158 4216

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Caithlyn schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:05:
[...]

De wifi bij ons thuis heeft er gisteren voor gezorgd dat ik op magische ( sorry, kon het niet laten) wijze 1,8 km heb gelopen. 8)7

Maar ik snap wat je bedoelt, 60 km in 3 dagen is wel een beetje jammer.
Het nut van vrienden zie ik nog niet... en van kms lopen ook niet, los van de viavia's natuurlijk, maar neem aan dat hij niet vanuit huis steeds nieuwe oppakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Die pixie op level 3 van een fort mag van mij doodvallen. Zo'n irritant opdondertje. Hij is nota bene gevaarlijker dan de weerwolf die erna komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik moet ook maar eens aan een fortress beginnen. Die zijn niet binnen bereik thuis of op werk, dus moet ik er aan geloven en gaan lopen :).
Ben nu level 8. Ik heb in de skill tree vanaf nu boeken nodig, en die heb ik nog niet in het wild gezien....

Ik heb ook nog geen runes gebruikt. Heb je die nodig in de fortresses of zijn die ook nuttig als je rondloopt?

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 27-06-2019 18:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
gwystyl schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:05:
Ik moet ook maar eens aan een fortress beginnen. Die zijn niet binnen bereik thuis of op werk, dus moet ik er aan geloven en gaan lopen :).
Ben nu level 8. Ik heb in de skill tree vanaf nu boeken nodig, en die heb ik nog niet in het wild gezien....

Ik heb ook nog geen runes gebruikt. Heb je die nodig in de fortresses of zijn die ook nuttig als je rondloopt?
Runes ben je nodig voor een battle. Zie het als een raid pass in PoGo.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrienden gezocht wizards unite:
0392 7643 2685

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Leuk spel maar toch enkele opmerkingen.

Hetgeen mij het meeste stoort is dat je niet op voorhand kan zien welke gevondeling je gaat moeten vangen.

Je kan mischien de soort zien door de verschillende kleuren van wapenschildjes maar dat is toch totaal niet handig. Stel u voor dat je in pogo enkel maar kan zien wat type pokemon je te pakken gaat krijgen 8)7

Het openen van de gevondelingen en inns ... gaat ook extreem traag wat het spelen niet aangenaam maakt.

Klopt het dat je maar 10 gouden munten per dag kan verdienen door zelf iets actief te doen (tov 50 in pogo)
Hierbij komen nog die munten van dagelijkse inlogbonus maar dat krijg je ook niet elke dag en is toch niet het spelen motiveren maar enkel even in en uit loggen.

GSM wordt ook al snel erg warm en hier heb ik geen last van bij pokemon go

[ Voor 4% gewijzigd door Gravediggerxx op 27-06-2019 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeChange
  • Laatst online: 17-09-2024
Het eerste brilliant event komt eraan over 5 dagen. Bij de special achievements staat nu een countdown. Ben venieuwd hieveel restricted books we kunnen verdienen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Gravediggerxx schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 21:09:
Leuk spel maar toch enkele opmerkingen.

...

Het openen van de gevondelingen en inns ... gaat ook extreem traag wat het spelen niet aangenaam maakt.

...
De snelheid van het spel is inderdaad ook iets waar ik me mateloos aan irriteer.... vooral als je in een gebied met veel confoundables zit, dan duurt het best lang voor er 1 'verwerkt' is en zijn er alweer een paar verdwenen voor je ze kun "aanvallen" ... :s

[Edit]
Ik heb vanmorgen een paar taken voor de daily tasks volbracht maar ik krijg ze niet op completed?
Meer mensen last van ?

[ Voor 11% gewijzigd door AngelDust op 28-06-2019 08:52 ]

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOther
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-08 16:40
AngelDust schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:43:

Ik heb vanmorgen een paar taken voor de daily tasks volbracht maar ik krijg ze niet op completed?
Meer mensen last van ?
Je voltooide taken worden pas geregistreerd wanneer je het lijstje met daily tasks opent. Alles wat je die dag doet voordat je dat lijstje opent, wordt niet meegenomen in de voortgang van de daily tasks. Hopelijk wordt dit snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

TheOther schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:25:
[...]

Je voltooide taken worden pas geregistreerd wanneer je het lijstje met daily tasks opent. Alles wat je die dag doet voordat je dat lijstje opent, wordt niet meegenomen in de voortgang van de daily tasks. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
.......for f*cks sake... rij ik apart om zodat ik die wizarding challenges kan doen... *zucht* leermomentje ;)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
TheOther schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:25:
Was ik inderdaad ook achtergekomen. Bugje nog in het spel inderdaad. Nou ja, eerst even Daily Tasks lijstje openen 's ochtends, voordat je je acties gaat doen.

Gisteren overigens de Masterful Spells Cast I (10x Masterful spell casten) gehaald. 8) De volgende stap (zilver) is 100x Masterful casten. Zal nog wel ff duren voordat ik die haal. :P
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste