Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS/Android] Harry Potter: Wizards Unite

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:

• avdieren
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 13:52
ik zit op 135 spell / 450 ingredients / 115 potions

Enige waar ik nog tegenaan loop is spells tekort af en toe. Als je meerdere high level fortress battles doet en/of gaat vangen waar geen inns zijn..

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Omdat o.a. de Trace Detection ingrediënten nogal een aanslag doen op je ruimte met 16 stuks per potion en wat onvoorspelbare beschikbaarheid van de ingrediënten wil ik uiteindelijk nog wel wat meer ruimte hebben maar ik heb vanavond toen ik aan het vol maken was voordat ik naar huis ging toch maar 20 energieruimte bijgekocht. Niet teveel zodat ik nog genoeg muntjes (>250) overhou om zonodig elke ruimte te kunnen bijkopen en met deze maand nog 100 muntjes cadeau zit ik op 5 december al weer op 475 als ik het goed heb uitgerekend. Dat lijkt me dan weer een geschikt moment voor een pretpakket. En misschien eind december al weer eentje. Dan blijft het aardig in balans lijkt me.

Ik snap overigens niet waarom de Seeds and Water ruimte zo ontiegelijk duur is. Heeft iemand dat ooit bijgekocht? Klopt het overigens dat er momenteel 10 verschillende soorten zaad zijn?

• avdieren
ik had het over de 5 stuks van deel 3 van de research dinges. Zie nu pas dat er 30 nodig zijn voor de bonus..

dat wordt lastiger idd. al is 1 vd brilliant foundables ook een high level

• Dryhte
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:09
Zowel Madeye als Tonks tellen als high voor de opdracht. Viel uiteindelijk nog mee, was met 2d9u over, al klaar. Zonder hinder voor 't gezin ;) ik vond de 5 severe foundables moeilijker dan 30 high.

• FemkeM
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 26-11-2019
Hoi,
Ik breek even in, ben hier hartstikke nieuw.
Ik was opzoek naar nieuwe vrienden in het spel, heb vanavond 4 verzoeken verstuurd (2 al geaccepteerd).

Mijn vriendencode is 0806 8413 0490
Niveau 26
Ik ben een magizooloog in het spel, level 11.

Ik moet nog even flink bijlezen voor ik goed kan meepraten geloof ik.

Grt van FemkeM 😊

• Belindo
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:12

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

FemkeM schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:51:
Hoi,
Ik breek even in, ben hier hartstikke nieuw.
Ik was opzoek naar nieuwe vrienden in het spel, heb vanavond 4 verzoeken verstuurd (2 al geaccepteerd).

Mijn vriendencode is 0806 8413 0490
Niveau 26
Ik ben een magizooloog in het spel, level 11.

Ik moet nog even flink bijlezen voor ik goed kan meepraten geloof ik.

Grt van FemkeM 😊
Toegevoegd :)

Casual speler hier. Met te veel presents en te weinig vrienden. Mochten jullie regelmatig een present willen ontvangen, mijn vriend code is
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Coding in the cold; <brrrrr />

• FemkeM
  • Laatst online: 26-11-2019
Dank je Belindo 😊 gezellig

• Dryhte
Gisteren werd ik level 30, maar ik moet zeggen dat ik de laatste weken een beetje teleurgesteld werd in het spel.

Ik heb inmiddels 20 restricted section books en 322 scrolls waar ik niets mee kan doen, omdat de enige lezen die ik nog niet afronden ook spellbooks kosten... En die komen maar mondjesmaat binnen.

Spelbalans is niet echt in orde...

• avdieren
bekend probleem. ik heb proffesor gekozen als profession. had ondertussen 800+ van die scrolls over.
ik ben maar magizooloog dingen gaan doen.. je kunt zonder probleem heen en weer switchen.

heb er daar ondertussen ook 47 van gedaan..

• Dryhte
avdieren schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:40:
bekend probleem. ik heb proffesor gekozen als profession. had ondertussen 800+ van die scrolls over.
ik ben maar magizooloog dingen gaan doen.. je kunt zonder probleem heen en weer switchen.

heb er daar ondertussen ook 47 van gedaan..
Zijn er voordelen aan het hebben van meerdere 'beroepen'? Of gebruik je die magizooloog niet?

• Dryhte
Ik kan nog wel een paar HPWU vrienden gebruiken...

Members only:

[Voor 12% gewijzigd door Dryhte op 04-12-2019 08:52]

• LazySod
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 07:30

LazySod

Scumbag with a mission

Dat wordt nog lastig zo. Al die questen waar je vriendjes moet maken. Wat willen ze nu? Dat ik een sociaal leven ga opbouwen ofzo?! :P

Members only: Wederom vriendjes nodig?

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

• CXNeXo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 01-04 22:09

CXNeXo

This behavior is by design.

LazySod schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:00:
Dat wordt nog lastig zo. Al die questen waar je vriendjes moet maken. Wat willen ze nu? Dat ik een sociaal leven ga opbouwen ofzo?! :P

***members only***
Invite send :)

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

• Quincy5
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 12:17
LazySod schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:00:

***members only***
Invite sent.

Nu ook met Ubuntu!

• sankao
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 24-03 15:03
Hoi Ik kan ook nog wel wat friends gebruiken:
Members only:

Learn to pause, or something worthwile won't catch up with you!

• MarcelleM
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 31-12-2019
Boven genoemde vrienden toegevoegd. Thanks! Mijn vrienden code is: 4827 0984 8944

Vraagje aan de kenners van de tovenaars uitdagingen. Bij de S.V.G. opdrachten moet ik formidabele aardmannetjes verslaan. Maar waar/hoe vind ik die?

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

MarcelleM schreef op donderdag 5 december 2019 @ 20:00:
Vraagje aan de kenners van de tovenaars uitdagingen. Bij de S.V.G. opdrachten moet ik formidabele aardmannetjes verslaan. Maar waar/hoe vind ik die?
Ik neem aan dat je het over Formidable Pixies hebt van de SOS Assignments. Als je op die Engelse namen zoekt vind je hopen informatie op het internet hierover. Ik kan persoonlijk absoluut niet tegen die Nederlandse vertalingen. Ik draai Android en apps altijd in het Engels. In die taal is over vrijwel elk onderwerp veel meer informatie te vinden op het internet dan in het Nederlands.

• avdieren
MarcelleM schreef op donderdag 5 december 2019 @ 20:00:
Boven genoemde vrienden toegevoegd. Thanks! Mijn vrienden code is: 4827 0984 8944

kamer 4 of 5? Het helpt volgens mij ook als je professor bent of samen met een professor speelt en/of runestenen type oddities gebruikt

[Voor 3% gewijzigd door avdieren op 05-12-2019 23:52]

• Ché Mig
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22-03 15:24
De Sint heeft helaas het land alweer verlaten,
Lijkt mij een prima tijd om gifts te ruilen met nieuwe maten!

Members only:

Fijne vangstrijke dagen alvast _/-\o_

• Wolkje1975
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 26-01 09:51
Goedemorgen! Ik ben de enige die HPWU speelt in mijn sociale kring. Het wordt steeds lastiger om uitdagingen te volbrengen zonder ‘vrienden’.

Ik had graag mijn vriendencode gedeeld voor ‘Members Only’, maar weet niet hoe dat hier werkt. Dus hierbij:

6795 8962 9821

Wie mag ik cadeautjes schenken?

Ik ben niveau 21 en heb gekozen voor de roeping schouwer. Ben nu tijdelijk professor om aan 10 formidabele aardmannetjes te verslaan, maar of dat werkt? Tips zijn welkom!

• Ché Mig
Wolkje1975 schreef op zondag 8 december 2019 @ 10:04:
Goedemorgen! Ik ben de enige die HPWU speelt in mijn sociale kring. Het wordt steeds lastiger om uitdagingen te volbrengen zonder ‘vrienden’.

Ik had graag mijn vriendencode gedeeld voor ‘Members Only’, maar weet niet hoe dat hier werkt. Dus hierbij:

EDIT:
Members only:

Wie mag ik cadeautjes schenken?

Ik ben niveau 21 en heb gekozen voor de roeping schouwer. Ben nu tijdelijk professor om aan 10 formidabele aardmannetjes te verslaan, maar of dat werkt? Tips zijn welkom!
Je bent van harte welkom ook!
Hoe je "members only"-tags kan gebruiken wordt uitgelegd in de FAQ:
Overzicht van UBB-codes
Zo heb ik bijvoorbeeld je quote hierboven aangepast.

Even professor worden om formidable pixies(?) te verslaan werkt volgens mij niet, maar ik heb het zelf nooit geprobeerd.
Nog een tip: probeer het eens in het Engels te spelen, dan wordt het een stuk makkelijker om op Internet antwoorden te kunnen vinden op allerlei vragen over HPWU. Daarnaast weet ik bijvoorbeeld zelf even niet wat een aardmannetje ook alweer precies is in het Engels. My bad though ;)

• Karretje75
  • Laatst online: 24-12-2019
Nieuwe vrienden gezocht om bonusopdracht af te ronden. Code 3903 0729 6566.
Groetjes Chaxa

• Dryhte
Wel wel, dit was een vruchtbare community day... Whomping Willow en vliegende auto en foe glass alle drie volledig. En zonder al te veel grinden bovendien.

Maar dit: Grrrrrr -O-

Inmiddels 1/1128/65 :X

[Voor 30% gewijzigd door Dryhte op 28-01-2020 15:31]

• avdieren
Bekend probleem. Nu gaat het met die groene boeken wat minder hard bij mij. ik heb voor professor gekozen en blijkbaar heb je daar wat meer groene boeken voor nodig. Ben dan maar alle taken die je voor magizoologist kon doen met alleen scrolls gaan doen..

• SuperPoekie
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 15:08

SuperPoekie

Super Furry Animal

Ik ben wel heel blij dat ze EINDELIJK activity sync hebben geïmplementeerd. Ik ga nu wellicht weer iets serieuzer spelen.

Members only:

[Voor 18% gewijzigd door SuperPoekie op 05-02-2020 09:58]

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• Ché Mig
SuperPoekie schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:38:
Ik ben wel heel blij dat ze EINDELIJK activity sync hebben geïmplementeerd. Ik ga nu wellicht weer iets serieuzer spelen.

***members only***
Afgelopen maand heb ik bewust veel gespeeld op 4G ipv WiFi. Leverde zo'n 400 extra meters per dag op terwijl ik lekker op de bank zat met de app open 8)
Kostte wel n verdubbeling op in mijn gemiddelde data-gebruik, Van 2 GB ineens naar 4 GB, maar dan had ik ook weleens een paar apps geupdatet via 4G ipv WiFi in n onoplettende bui 8)7

EDIT: bovenstaande heeft juist niet te maken met activity sync btw O-)

[Voor 5% gewijzigd door Ché Mig op 07-02-2020 18:49]

• Kakarottt
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 18-03 07:48
Momenteel veel boeken en scrolls bij elkaar gespeeld van de afgelopen maanden en met de activity sync gaan de kilometers hard. Nog steeds positief over het spel inderdaad zolang er events blijven komen.

• avdieren
Iemand een idee waarom er vanochtend plots zoveel death eater oddities zaten. 4 gezien in 10 min tijd en nu weer weg? is er weer een event begonnen dat ik gemist heb, beestje komt alleen bij dawn ofzo?

• Kakarottt
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 18-03 07:48
Vreemd inderdaad, viel mij ook op. Ook wat foundables van het christmas calamity event voorbij zien komen, misschien een glitch?

• Dryhte
https://tweakers.net/i/gpLPVy-0f-N9qHAy-qwe0S1tSmU=/800x/f/image/sp0VqhlV5HCp1ryPshTJyZWA.png?f=fotoalbum_large

Vanmorgen vond ik twee zulke Gifts. Heb ze aan tweakers gegeven waaronder Addaon (?).

Nog iemand die glitches tegengekomen toevallig? :?
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True