[iOS/Android] Harry Potter: Wizards Unite

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor CD 3 v/d 4 was ik bezig met forest chamber 2 en kwam 1 potion te kort om een elite pixie te killen. Kreeg dus een countdown van 45 seconden op 43 seconden tijd over |:( Wist ook niet dat CD al om 10u begonnen was vandaag. Kreeg pas om 11u alles te zien in de app :?

Vond het iig nog redelijk oké gaan als prof lvl 24 in mijn eentje. 4/4 zou me niet gelukt zijn. Wel jammer want die 100 gold bonus had ik graag willen hebben :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het is toch 'knap' om meer dan eens die tijden in de diverse tijdzones niet goed te kunnen krijgen. Ik kreeg ook pas na 11 uur de melding dat het was begonnen maar het lijkt nu dat je al eerder de taken kon doen. Je moest alleen wel weten welke.

Gelukkig had ik voor 13 uur alle taken al volbracht. Ben benieuwd hoe Niantic dit evt. gaat goedmaken.

Ik vond dat het wel hoog ging qua kamers. Ik had de hoogste al wel unlocked maar nog niet gespeeld en was ook het aanbevolen level maar er zullen genoeg spelers zijn die nog niet zover zijn en voor wie de hogere taken ondoenlijk waren. Niet leuk voor die mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisV
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-06 07:17
Ik was eerder al tot dark chamber II gekomen, dus dit event was wel te doen. Wel een aanslag op de potions inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakarottt
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-06 17:44
De hele dag op zoek naar de laatste severe trace van de extra opdracht, maar tevoorschijn komen ho maar... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kizke
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06:20
Dat was hier zo gedaan, serpent oddities in overvloed.
Nieuwe set opdrachten binnen, weer vrienden toevoegen :):
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 58% gewijzigd door kizke op 19-11-2019 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-06 16:00

Goverman

not loaded

ik heb ook nieuwe vrienden nodig :')

009839236262

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:16

CXNeXo

This behavior is by design.

Goverman schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:01:
ik heb ook nieuwe vrienden nodig :')

009839236262
Verzoek verstuurd :)

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kizke
Bij dit event (deel 2) heb ik voor het eerst dat ik niet uit iedere wizarding challenge die ik doe een fragment krijg voor het event (Hermoine of Letters). Tot nu toe altijd wanneer ik een event runestone gebruikte, kreeg ik ook een event fragment (Chamber onafhankelijk).. heb ik al die tijd enorm geluk gehad, of is er iets anders (Level based)?

Gisteren samen met mijn vrouw een aantal keer gedaan, en zij bleef ook bij iedere chamber fragments krijgen, ik bij 1/5 ongeveer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Kakarottt schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:01:
De hele dag op zoek naar de laatste severe trace van de extra opdracht, maar tevoorschijn komen ho maar... :'(
Blijkbaar komt er met 3 Dark Detectors op een Inn gegarandeerd 1 of meerdere Severes of hoger voorbij.

Maar ik ontdekte ook dat Horned Serpents geteld worden hiervoor. Dat was mijn tweede. Maar de derde was al weer een gewone Severe.

In zijn algemeenheid kun je fietsend meer terrein verkennen dan lopend. Dat kan ook helpen in dit soort situaties. Als je tenminste niet alleen in heel druk verkeer kunt spelen. Maar anders: Houder op stuur en peddelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
CaptJackSparrow schreef op woensdag 20 november 2019 @ 08:50:
[...]

Blijkbaar komt er met 3 Dark Detectors op een Inn gegarandeerd 1 of meerdere Severes of hoger voorbij.
Met die drie detectors kwam ik op het laatste moment achter, toen er nog vijf minuten op de teller stond 8)7

Maar goed, handige tip voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Kakarottt schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:32:

Maar goed, handige tip voor de volgende keer.
Nog een tip.

In zo'n situatie kun je beter een dag vóór het aflopen van het event melden dat het problematisch is en om advies vragen dan na afloop melden dan het niet gelukt is. Daar heb je zo'n community o.a. voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
Wist ook niet dat CD al om 10u begonnen was vandaag. Kreeg pas om 11u alles te zien in de app :?
Dat was voor mij ook verrassend en ik had zelfs dat er een event even actief was waarbij je in een fortress verschillende gevechten moest houden, maar door een bug (?) werden deze niet meegeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
CaptJackSparrow schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:46:
[...]

Nog een tip.

In zo'n situatie kun je beter een dag vóór het aflopen van het event melden dat het problematisch is en om advies vragen dan na afloop melden dan het niet gelukt is. Daar heb je zo'n community o.a. voor.
Daar heb je helemaal gelijk in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:48
nog mensen die friends zoeken?
mijn code: 1007 1111 0356 (desnoeters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:09

hneel

denkt er het zijne van

Ik zoek er ook nog: 5549 4561 8723

• Kakarottt
Ha, grappig dat je nu gifts kan delen met vrienden! Bij twee Inns had ik een cadeautje gekregen (spell energy) om te delen. Inmiddels meer goodies binnen.

Wordt een SOS trace niet gezien als een high trace? De speciale opdracht vergt weer veel spell energy...

[ Voor 36% gewijzigd door Kakarottt op 21-11-2019 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 22:35
Pfff die bonus assignments zijn voor toegewijde spelers, dat haalt de casual er een beetje uit zeg... Ik vrees dat ik pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Dryhte schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 07:13:
Pfff die bonus assignments zijn voor toegewijde spelers, dat haalt de casual er een beetje uit zeg... Ik vrees dat ik pas.
Och. Als je op de derde dag al aan die bonustaken toe bent ben je toch redelijk actief geweest. Minstens 7 challenges gedaan en 5 High foundables teruggestuurd, waarschijnlijk wel meer. Met nog 5 dagen te gaan lijkt het me dan best doenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kizke
Precies, die high foundables moet toch zeker lukken? Genoeg Mw. Tonks / Mr. Dolleman, en de challenges blaas je ook zo doorheen (Gewoon Niveau 1 of 2 nemen), dit weekend maar eens even een klein rondje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
ben ik nu de enige die er 24 u over gedaan heeft om de ingredienten voor dat invigoration draught te vinden? :)

ben er verder niet zo fan van, dus ik gooi het spul normaal meteen weer weg, tot jehet nodig hebt en nergens meer vind natuurlijk.
high foundables heb je in 30 min bij elkaar met wat geluk (3 dark detectors in een in doen het ook goed, dan komen er bijna gegarandeerd wel een paar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Laatst online: 18:09

hneel

denkt er het zijne van

Dat Scruvygrass is nu echt nergens meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
avdieren schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:00:
ben ik nu de enige die er 24 u over gedaan heeft om de ingredienten voor dat invigoration draught te vinden? :)

ben er verder niet zo fan van, dus ik gooi het spul normaal meteen weer weg, tot jehet nodig hebt en nergens meer vind natuurlijk.
high foundables heb je in 30 min bij elkaar met wat geluk (3 dark detectors in een in doen het ook goed, dan komen er bijna gegarandeerd wel een paar)
30 stuks? think again... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
hneel schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:43:
Dat Scruvygrass is nu echt nergens meer te vinden.
Ik pik er net eentje op. ;)

Altijd met iets dat je nodig hebt. Dan lijkt het plotseling niet te vinden. :X

Het is handig om zo vroeg mogelijk voor de start van een event de taken alvast the checken zodra iemand die bekend maakt, meestal op reddit of zo, zodat je weet welke ingrediënten je in welke hoeveelheid nodig hebt zodat je die alvast kunt gaan inslaan indien nodig.

Je kunt ook al benodigde potions van tevoren brouwen zodat die voor je klaar staan zodra je ze nodig hebt. Was goed te doen voor de 2e en 3e set taken. Hoe eerder je met de taken klaar bent des te meer tijd je hebt voor de bonustaken.

Ik zit nu overigens voor het eerst met al ruim over de 500 muntjes en heb nog niet meteen de Vault Extensions gekocht. Zit na de events nog 15 onder mijn maximum potions dat op 105 staat en kan met 420 ingrediëntenruimte aardig uit de voeten zodat ik nog maar incidenteel even niet alle ingrediënten heb voor een potion die ik wil brouwen.

Alhoewel ik vaak genoeg niet al mijn spell energy verbruik voordat ik weer kan bijvullen gebeurt het soms toch wel dat ik meer kan gebruiken. Ik zit nu op 135 en overweeg om die toch maar eens met 20 of 30 te vergroten.

Hebben mensen al soortgelijke keuzes gemaakt bij dergelijke aantallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
ik zit op 135 spell / 450 ingredients / 115 potions

Enige waar ik nog tegenaan loop is spells tekort af en toe. Als je meerdere high level fortress battles doet en/of gaat vangen waar geen inns zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Omdat o.a. de Trace Detection ingrediënten nogal een aanslag doen op je ruimte met 16 stuks per potion en wat onvoorspelbare beschikbaarheid van de ingrediënten wil ik uiteindelijk nog wel wat meer ruimte hebben maar ik heb vanavond toen ik aan het vol maken was voordat ik naar huis ging toch maar 20 energieruimte bijgekocht. Niet teveel zodat ik nog genoeg muntjes (>250) overhou om zonodig elke ruimte te kunnen bijkopen en met deze maand nog 100 muntjes cadeau zit ik op 5 december al weer op 475 als ik het goed heb uitgerekend. Dat lijkt me dan weer een geschikt moment voor een pretpakket. En misschien eind december al weer eentje. Dan blijft het aardig in balans lijkt me.

Ik snap overigens niet waarom de Seeds and Water ruimte zo ontiegelijk duur is. Heeft iemand dat ooit bijgekocht? Klopt het overigens dat er momenteel 10 verschillende soorten zaad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
ik had het over de 5 stuks van deel 3 van de research dinges. Zie nu pas dat er 30 nodig zijn voor de bonus..

dat wordt lastiger idd. al is 1 vd brilliant foundables ook een high level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Zowel Madeye als Tonks tellen als high voor de opdracht. Viel uiteindelijk nog mee, was met 2d9u over, al klaar. Zonder hinder voor 't gezin ;) ik vond de 5 severe foundables moeilijker dan 30 high.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1282840

Hoi,
Ik breek even in, ben hier hartstikke nieuw.
Ik was opzoek naar nieuwe vrienden in het spel, heb vanavond 4 verzoeken verstuurd (2 al geaccepteerd).

Mijn vriendencode is 0806 8413 0490
Niveau 26
Ik ben een magizooloog in het spel, level 11.

Ik moet nog even flink bijlezen voor ik goed kan meepraten geloof ik.

Grt van FemkeM 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:26

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Anoniem: 1282840 schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:51:
Hoi,
Ik breek even in, ben hier hartstikke nieuw.
Ik was opzoek naar nieuwe vrienden in het spel, heb vanavond 4 verzoeken verstuurd (2 al geaccepteerd).

Mijn vriendencode is 0806 8413 0490
Niveau 26
Ik ben een magizooloog in het spel, level 11.

Ik moet nog even flink bijlezen voor ik goed kan meepraten geloof ik.

Grt van FemkeM 😊
Toegevoegd :)

Casual speler hier. Met te veel presents en te weinig vrienden. Mochten jullie regelmatig een present willen ontvangen, mijn vriend code is
Members only:

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1282840

Dank je Belindo 😊 gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Gisteren werd ik level 30, maar ik moet zeggen dat ik de laatste weken een beetje teleurgesteld werd in het spel.

Ik heb inmiddels 20 restricted section books en 322 scrolls waar ik niets mee kan doen, omdat de enige lezen die ik nog niet afronden ook spellbooks kosten... En die komen maar mondjesmaat binnen.

Spelbalans is niet echt in orde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
bekend probleem. ik heb proffesor gekozen als profession. had ondertussen 800+ van die scrolls over.
ik ben maar magizooloog dingen gaan doen.. je kunt zonder probleem heen en weer switchen.

heb er daar ondertussen ook 47 van gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
avdieren schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:40:
bekend probleem. ik heb proffesor gekozen als profession. had ondertussen 800+ van die scrolls over.
ik ben maar magizooloog dingen gaan doen.. je kunt zonder probleem heen en weer switchen.

heb er daar ondertussen ook 47 van gedaan..
Zijn er voordelen aan het hebben van meerdere 'beroepen'? Of gebruik je die magizooloog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Ik kan nog wel een paar HPWU vrienden gebruiken...

Members only:

[ Voor 12% gewijzigd door Dryhte op 04-12-2019 08:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:16

LazySod

Scumbag with a mission

Dat wordt nog lastig zo. Al die questen waar je vriendjes moet maken. Wat willen ze nu? Dat ik een sociaal leven ga opbouwen ofzo?! :P

Members only: Wederom vriendjes nodig?

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:16

CXNeXo

This behavior is by design.

LazySod schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:00:
Dat wordt nog lastig zo. Al die questen waar je vriendjes moet maken. Wat willen ze nu? Dat ik een sociaal leven ga opbouwen ofzo?! :P

***members only***
Invite send :)

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-06 15:24
LazySod schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:00:

***members only***
Invite sent.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:13
Hoi Ik kan ook nog wel wat friends gebruiken:
Members only:

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1301148

Boven genoemde vrienden toegevoegd. Thanks! Mijn vrienden code is: 4827 0984 8944

Vraagje aan de kenners van de tovenaars uitdagingen. Bij de S.V.G. opdrachten moet ik formidabele aardmannetjes verslaan. Maar waar/hoe vind ik die?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Anoniem: 1301148 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 20:00:
Vraagje aan de kenners van de tovenaars uitdagingen. Bij de S.V.G. opdrachten moet ik formidabele aardmannetjes verslaan. Maar waar/hoe vind ik die?
Ik neem aan dat je het over Formidable Pixies hebt van de SOS Assignments. Als je op die Engelse namen zoekt vind je hopen informatie op het internet hierover. Ik kan persoonlijk absoluut niet tegen die Nederlandse vertalingen. Ik draai Android en apps altijd in het Engels. In die taal is over vrijwel elk onderwerp veel meer informatie te vinden op het internet dan in het Nederlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avdieren
Anoniem: 1301148 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 20:00:
Boven genoemde vrienden toegevoegd. Thanks! Mijn vrienden code is: 4827 0984 8944

kamer 4 of 5? Het helpt volgens mij ook als je professor bent of samen met een professor speelt en/of runestenen type oddities gebruikt

[ Voor 3% gewijzigd door avdieren op 05-12-2019 23:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ché Mig
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 19:50
De Sint heeft helaas het land alweer verlaten,
Lijkt mij een prima tijd om gifts te ruilen met nieuwe maten!

Members only:

Fijne vangstrijke dagen alvast _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1302580

Goedemorgen! Ik ben de enige die HPWU speelt in mijn sociale kring. Het wordt steeds lastiger om uitdagingen te volbrengen zonder ‘vrienden’.

Ik had graag mijn vriendencode gedeeld voor ‘Members Only’, maar weet niet hoe dat hier werkt. Dus hierbij:

6795 8962 9821

Wie mag ik cadeautjes schenken?

Ik ben niveau 21 en heb gekozen voor de roeping schouwer. Ben nu tijdelijk professor om aan 10 formidabele aardmannetjes te verslaan, maar of dat werkt? Tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
Anoniem: 1302580 schreef op zondag 8 december 2019 @ 10:04:
Goedemorgen! Ik ben de enige die HPWU speelt in mijn sociale kring. Het wordt steeds lastiger om uitdagingen te volbrengen zonder ‘vrienden’.

Ik had graag mijn vriendencode gedeeld voor ‘Members Only’, maar weet niet hoe dat hier werkt. Dus hierbij:

EDIT:
Members only:

Wie mag ik cadeautjes schenken?

Ik ben niveau 21 en heb gekozen voor de roeping schouwer. Ben nu tijdelijk professor om aan 10 formidabele aardmannetjes te verslaan, maar of dat werkt? Tips zijn welkom!
Je bent van harte welkom ook!
Hoe je "members only"-tags kan gebruiken wordt uitgelegd in de FAQ:
Overzicht van UBB-codes
Zo heb ik bijvoorbeeld je quote hierboven aangepast.

Even professor worden om formidable pixies(?) te verslaan werkt volgens mij niet, maar ik heb het zelf nooit geprobeerd.
Nog een tip: probeer het eens in het Engels te spelen, dan wordt het een stuk makkelijker om op Internet antwoorden te kunnen vinden op allerlei vragen over HPWU. Daarnaast weet ik bijvoorbeeld zelf even niet wat een aardmannetje ook alweer precies is in het Engels. My bad though ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1271146

Nieuwe vrienden gezocht om bonusopdracht af te ronden. Code 3903 0729 6566.
Groetjes Chaxa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Wel wel, dit was een vruchtbare community day... Whomping Willow en vliegende auto en foe glass alle drie volledig. En zonder al te veel grinden bovendien.

Maar dit: Grrrrrr -O-

Inmiddels 1/1128/65 :X

[ Voor 30% gewijzigd door Dryhte op 28-01-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
Bekend probleem. Nu gaat het met die groene boeken wat minder hard bij mij. ik heb voor professor gekozen en blijkbaar heb je daar wat meer groene boeken voor nodig. Ben dan maar alle taken die je voor magizoologist kon doen met alleen scrolls gaan doen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Ik ben wel heel blij dat ze EINDELIJK activity sync hebben geïmplementeerd. Ik ga nu wellicht weer iets serieuzer spelen.

Members only:

[ Voor 18% gewijzigd door Poekie op 05-02-2020 09:58 ]

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
Poekie schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:38:
Ik ben wel heel blij dat ze EINDELIJK activity sync hebben geïmplementeerd. Ik ga nu wellicht weer iets serieuzer spelen.

***members only***
Afgelopen maand heb ik bewust veel gespeeld op 4G ipv WiFi. Leverde zo'n 400 extra meters per dag op terwijl ik lekker op de bank zat met de app open 8)
Kostte wel n verdubbeling op in mijn gemiddelde data-gebruik, Van 2 GB ineens naar 4 GB, maar dan had ik ook weleens een paar apps geupdatet via 4G ipv WiFi in n onoplettende bui 8)7

EDIT: bovenstaande heeft juist niet te maken met activity sync btw O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Ché Mig op 07-02-2020 18:49 ]

• Kakarottt
Momenteel veel boeken en scrolls bij elkaar gespeeld van de afgelopen maanden en met de activity sync gaan de kilometers hard. Nog steeds positief over het spel inderdaad zolang er events blijven komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
Iemand een idee waarom er vanochtend plots zoveel death eater oddities zaten. 4 gezien in 10 min tijd en nu weer weg? is er weer een event begonnen dat ik gemist heb, beestje komt alleen bij dawn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
Vreemd inderdaad, viel mij ook op. Ook wat foundables van het christmas calamity event voorbij zien komen, misschien een glitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gpLPVy-0f-N9qHAy-qwe0S1tSmU=/800x/f/image/sp0VqhlV5HCp1ryPshTJyZWA.png?f=fotoalbum_large

Vanmorgen vond ik twee zulke Gifts. Heb ze aan tweakers gegeven waaronder Addaon (?).

Nog iemand die glitches tegengekomen toevallig? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
Net bekeken, maar geen last van.

Zijn er nog mensen die de extra assignment spelen na het voltooien van de vier standaard opdrachten bij een event? Ik ben ermee opgehouden...het spelen is sowieso veranderd met de pandemie natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Kakarottt schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:32:

Zijn er nog mensen die de extra assignment spelen na het voltooien van de vier standaard opdrachten bij een event? Ik ben ermee opgehouden...het spelen is sowieso veranderd met de pandemie natuurlijk.
ik wel, beste manier om aan spellbooks te komen (als magizoologist heb je sowieso al een enorme achterstand daarin). De laatste bonus opdracht was sowieso een lachertje (gelukkig, het blijft wel grinden)

Mochten ze spellbooks nu eens wat gemakkelijker te behalen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig

Als iets bruin-rode boeken oplevert dan ga ik er voor! Belangrijkste reden om het te spelen :+

EDIT @Dryhte: precies dat ja _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Ché Mig op 21-04-2020 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren

Het is me tot nu toe altijd wel gelukt om de bonus opdrachten te halen, ja. Nu hebben wij (mijn man speelt ook) het gelukt dat er hier heel veel spawnt in huis en we dicht bij een stop zitten.

Andere vraag: ik zie in mijn spel iets vaag in het deens ofzo over een paarse 3 dubbeldekker waarmee je vanop afstand de fortress battles kan doen? maar geen bus ofzo, ziet iemand die wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Hmmm... die Knight Bus maakt 't plots wel even verslavend zeg... Torens zijn veel leuker als je ze met meerderen doet. Ik brand ineens erg snel door mijn 215 energie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
Inderdaad! 3 dark tower 5 sessies verder en weg spells en potions! Maar ik ben erg blij met de update !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Als er nog andere tweakers 'vriendjes' willen worden, hier is mijn friend code nog maar eens. Ik heb veel teveel kadootjes en iedereen zit al vol ;)

Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakarottt
Ché Mig schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:59:
[...]

Als iets bruin-rode boeken oplevert dan ga ik er voor! Belangrijkste reden om het te spelen :+

EDIT @Dryhte: precies dat ja _/-\o_
Tja, die rode boeken...als ze daar nou ook een snellere manier van verkrijgen op weten te vinden...misschien toch maar m'n best doen bij de extra assignments :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
Kakarottt schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:15:
[...]

Tja, die rode boeken...als ze daar nou ook een snellere manier van verkrijgen op weten te vinden...misschien toch maar m'n best doen bij de extra assignments :)
Daar hebben ze vorige week precies iets voor verzonnen: de Knight Bus :+
Werkt prima ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Ché Mig op 01-05-2020 21:15 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dryhte
Ché Mig schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:12:
[...]

Daar hebben ze vorige week precies iets voor verzonnen: de Knights Bus :+
Werkt prima ;)
En dan dark level 5 grinden. Maar die is wel dodelijk... Potion drain! })

EDIT - een goede how-to over multiplayer fortress spelen...

https://hpwu.livejournal.com/38045.html

@g0tanks @Royy90 voor de TS: profession guide https://docs.google.com/s...sCYpo1zY-qZ3VwY/htmlview#

En deze... Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/9ieel3u9cfv41.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Dryhte op 30-04-2020 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:04
Ik kan ook wel wat vriendjes gebruiken!

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
Ché Mig schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:12:
[...]

Daar hebben ze vorige week precies iets voor verzonnen: de Knights Bus :+
Werkt prima ;)
Verrek, daar had ik nog niet naar gekeken...leuk om te doen ook met meerdere spelers

Maar die rode boeken die krijg ik niet als award uit een Fortress gevecht, hoe doe je dat? Toevallig wel via een achievement drie rode boeken gescoord.

Inmiddels ook vele gifts ontvangen, dank daarvoor :)

[ Voor 26% gewijzigd door Kakarottt op 01-05-2020 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Kakarottt schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 09:14:
[...]

Verrek, daar had ik nog niet naar gekeken...leuk om te doen ook met meerdere spelers

Maar die rode boeken die krijg ik niet als award uit een Fortress gevecht, hoe doe je dat? Toevallig wel via een achievement drie rode boeken gescoord.

Inmiddels ook vele gifts ontvangen, dank daarvoor :)
Je krijgt 2 soorten XP uit een Fortress challenge. Wizarding XP en challenge XP. Met genoeg challenge XP krijg je twee rode boeken. Op dark chamber 5 met vijf tegelijk en een hoge rune, 4 of vijf, scoor je genoeg om ineens één of twee challenge levels te stijgen.

Het blijft grinden ;) ik moet nog zo'n 200 142 rode boeken verdienen.

Vraagje, heeft hier al iemand zijn volledige lessen schema afgerond? Volgt daarna nog wat of is het wachten tot niantic iets releaset?

Edit: ter aanvulling, ik doe meestal een of twee potjes op Dark5 met een hoge rune, en als mijn potions op zijn, nog enkele Forest Chambers omdat je die gemakkelijk kan spelen zonder potions op te doen, mits een goed team

[ Voor 19% gewijzigd door Dryhte op 03-05-2020 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JorisV
Lessenschema voor professor afgerond. Daarna niks. Ben nu bezig met schouwen en magizologist. Ook wel leuk om mee te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakarottt
Dryhte schreef op zondag 3 mei 2020 @ 10:16:
[...]

Je krijgt 2 soorten XP uit een Fortress challenge. Wizarding XP en challenge XP. Met genoeg challenge XP krijg je twee rode boeken. Op dark chamber 5 met vijf tegelijk en een hoge rune, 4 of vijf, scoor je genoeg om ineens één of twee challenge levels te stijgen.

_/-\o_

Ik speelde vaak met een lagere rune dan 5, na gisteren heb ik weer 6 rode boeken erbij. Ik had me nooit zo erg verdiept in de Fortress Challenge, alleen om de daily bonus te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
Dryhte schreef op zondag 3 mei 2020 @ 10:16:
[...]

Vraagje, heeft hier al iemand zijn volledige lessen schema afgerond? Volgt daarna nog wat of is het wachten tot niantic iets releaset?

Edit: ter aanvulling, ik doe meestal een of twee potjes op Dark5 met een hoge rune, en als mijn potions op zijn, nog enkele Forest Chambers omdat je die gemakkelijk kan spelen zonder potions op te doen, mits een goed team
ik heb als professor ondertussen ook het hele lessenschema afgerond. nog zo'n 52 rode boeken over ook, 'voor volgend jaar'. Ik heb wel het idee dat professors de minstens rode boeken nodig hebben.

Die paarse bus is inderdaad superhandig! Ik ben nu wel gestopt met dark chambers. Paar keer gehad dat ik dacht de battle te starten met 4 mensen en bij daadwerkelijk starten waren er 2 verdwenen en 1 sec na start geeft de 4e ook op. Dage lvl 5 rune steen. Alleen lukt een dark chamber nl niet.
Ik zie af en toe bij de lagere chambers ook dat de tegenpartij niks doet. Kan ik alleen 5/6 of meer foes verslaan. Heel sociaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
avdieren schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:24:
[...]

ik heb als professor ondertussen ook het hele lessenschema afgerond. nog zo'n 52 rode boeken over ook, 'voor volgend jaar'. Ik heb wel het idee dat professors de minstens rode boeken nodig hebben.

Die paarse bus is inderdaad superhandig! Ik ben nu wel gestopt met dark chambers. Paar keer gehad dat ik dacht de battle te starten met 4 mensen en bij daadwerkelijk starten waren er 2 verdwenen en 1 sec na start geeft de 4e ook op. Dage lvl 5 rune steen. Alleen lukt een dark chamber nl niet.
Ik zie af en toe bij de lagere chambers ook dat de tegenpartij niks doet. Kan ik alleen 5/6 of meer foes verslaan. Heel sociaal
Ik heb toch wel al enkele keren geluk gehad Dark Chamber 5 met een volledig & goed werkend team af te ronden, dat is toch wel kicken. Maar je moet wel samenwerken, anders lukt 't niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
Wtf gebeurt er nu in de Calamity? Het lijkt erop of het spel op hol geslagen is???
Vanallesennogwat wordt gereset of soms zelfs negatief doorgeteld in de voortgang... 8)7

EDIT: sinds 19:45 ongeveer hier. Paar vrienden hebben er ook last van, op iOS en Android.

[ Voor 22% gewijzigd door Ché Mig op 07-05-2020 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Ik denk dat ze een aantal van de requirements sterk verlaagd hebben (sommige van 100+ naar 15 en zo) waardoor je plots keiveel extra xp kriijgt van 'plots afgewerkte' plaatjes. (ik zie ook dat er een heel deel op hogere levels verhoogd zijn waardoor ik enkele al 'geplaced' heb terwijl ze nu toch niet langer volledig zijn, 30/38 bijvoorbeeld, waar ze vroeger 30/30 waren)

Ik kon in één keer een tiental pagina's prestigen.

https://www.harrypotterwizardsunite.com/post/release-050620/
  • Introducing Repeat Image Collection! Players can continue to collect Fragments of Foundables and repeatedly place Images, even if Registry Pages are not ready for Prestige. Every time an Image is placed, you’ll earn bonus Family XP rewards
  • Standardized Foundable Fragment counts based on threat level.
.
Ik zag vandaag ook voor het eerst een 'vriendje' in de Toren van de knight bus. Minorthewizard, vermoedelijk iemand van hier :)

[ Voor 70% gewijzigd door Dryhte op 08-05-2020 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 11:51
Ik vond het event van afgelopen weekend erg leuk. Ik heb eindelijk "Dark Chamber V" weten te bereiken. Die is best pittig. Ik weet nu eindelijk waar de health potions voor dienen :) Natuurlijk zijn de ingrediënten nu nergens te bekennen...

Als ik ze weer heb aangevuld ga ik het zeker weer proberen. Het is een heel ander spelelement. Die Knight Bus is een goede toevoeging, anders zou ik nooit een groep bij elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
En nu ligt er ook een aardige complimentary gift in de shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Kakarottt schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 07:37:
En nu ligt er ook een aardige complimentary gift in de shop!
Yup, nu noch slechts 46 rode boeken te gaan voor ik afgestudeerd ben als Magizoöloog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
Dryhte schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:05:
[...]

Yup, nu noch slechts 46 rode boeken te gaan voor ik afgestudeerd ben als Magizoöloog ;)
Hoe kan je snel zien hoeveel rode boeken je nog moet? Ik ben Auror en op het profession scherm onder Auror Fundamentals staat bij mij 123/137. Het aantal skills die ik nog moet behalen is wel het verschil van 137 en 127 maar dat geeft niet het aantal rode boeken aan. Als ik in het schema kijk en de rode boeken tel die onder de skills die ik nog niet master vallen, zijn het er nog wel wat :)

En doet iemand nog iets met Brain Elixirs? Een tijd geleden leverde het dubbele of extra XP op, maar dat hebben ze toen weer uit het spel gehaald. Sindsdien niet meer geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Ik kan het alleen snel zien omdat ik nog 1x 21 en 1x 25 moet. Heb zelf nog geen overzicht gevonden.

De groene potions geven altijd dubbele xp voor traces en challenges. Ik gebruik ze zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
Dryhte schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:33:
Ik kan het alleen snel zien omdat ik nog 1x 21 en 1x 25 moet. Heb zelf nog geen overzicht gevonden.

De groene potions geven altijd dubbele xp voor traces en challenges. Ik gebruik ze zelden.
Ok, ik dacht dat ik weer wat over het hoofd had gezien. Dat wordt nog even doorbikkelen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ché Mig
@iedereen: vergeet niet om een Baruffio te spelen als je alle glimmende plaatjes van afgelopen events collecteert. 1000XP ipv 500XP per plaatje!
En terwijl je dat doet, vergeet niet te levelen tussendoor, want dan stopt het doortellen volgens mij. Scheelde mij 30k helaas ;-)

Success all!

EDIT: of krijg je altijd 1000XP bij t unlocken nu?

[ Voor 8% gewijzigd door Ché Mig op 20-05-2020 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Hmm vanmorgen weer zo'n gevalletje, ik kon nu zoveel challenge plaatjes placen dat ik er 20 rode boeken op vooruit gegaan ben.
En aangezien ik er maar 14 meer nodig had ben ik op slag volleerd als Magizoologist.

Het had nét iets beter gevoeld als dit na een zwaar Dark Chamber 5 gevecht gebeurd was, maar ja...

EDIT - voor de lol eens gekeken hoe ver ik kom met het bouwen van een Auror, puur met de overtollige scrolls, groene boeken en zo weinig mogelijk rode boeken.

Ik had voldoende om 100 lessen (inclusief alle charms) van Auror te nemen, en heb nu nog 7 spellbooks, 1715 scrolls en 101 restricted section books over ;)

Voor de goede orde maar even melden dat ik het als lv12 Auror minder makkelijk vind in de toren dan als lv15 Magizooloog (halve stamina heeft er misschien wel mee te maken).

[ Voor 44% gewijzigd door Dryhte op 29-05-2020 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
De wijziging van afgelopen woensdagavond leverde mij wéér zo'n 60(!!) extra rode boeken op. Ik heb er nu zelfs veel meer over dan van die zwarte boeken...

Ben level 44 Magizoologist en draai WU op Android. Maatje op level 44 Auror kreeg helemaal NIETS extra op z'n iPhone..
We kunnen nu dus niks meer onderling vergelijken of zou het een correctie op een correctie op een correctie zijn en klopt alles nu pas netjes? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Ché Mig schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 18:01:
De wijziging van afgelopen woensdagavond leverde mij wéér zo'n 60(!!) extra rode boeken op. Ik heb er nu zelfs veel meer over dan van die zwarte boeken...

Ben level 44 Magizoologist en draai WU op Android. Maatje op level 44 Auror kreeg helemaal NIETS extra op z'n iPhone..
We kunnen nu dus niks meer onderling vergelijken of zou het een correctie op een correctie op een correctie zijn en klopt alles nu pas netjes? :-)
Denk het niet want ik heb twee keer heel wat rode boeken bijgekregen. Op Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
Dryhte schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 19:49:
[...]

Denk het niet want ik heb twee keer heel wat rode boeken bijgekregen. Op Android.
Denk het idd ook niet, hier lvl 39 professor, mijn man lvl 37 auror en beide android telefoons. Wij zijn beide 2 keer een half uur bezig geweest met al die extra pagina's wegklikken. Misschien dat het eerder met een app upgrade te maken heeft. mijn app is bijgewerkt naar de laatste versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
avdieren schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:52:
[...]

Denk het idd ook niet, hier lvl 39 professor, mijn man lvl 37 auror en beide android telefoons. Wij zijn beide 2 keer een half uur bezig geweest met al die extra pagina's wegklikken. Misschien dat het eerder met een app upgrade te maken heeft. mijn app is bijgewerkt naar de laatste versie
Sorry ik was misschien niet helemaal duidelijk.

Op Android kreeg ik zelf twee verschillende wegklik-sessies.
Op een iPhone kreeg een vriend van mij alleen de eerste wegklik-sessie, de 2e helemaal niet. Dus is hij van mening dat hij zo'n 60 boeken tekort komt (tov mij).
Onze vraag is nu of dat terecht is of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Zoals ik het begrepen had, zijn er bij bepaalde gebruikers entries verdwenen in de eerste update. Misschien was dat minder of niet op iPhone.

De tweede update had als doel om dit te herstellen (het kan natuurlijk zijn dat ze het erger gemaakt hebben, maar het kan ook dat nu alles is zoals het moest zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
Thanks, zoiets hadden wij ook al begrepen inderdaad ;)
We hebben ons erbij neergelegd Niantic _/-\o_
Maar 150 wands scoren in hoge Dark Chambers leek makkelijker dan nu 'slechts' 14... 8)7

Ben benieuwd waar ze over precies een jaar na het begin mee komen. Grim is een beetje weggezakt na bijna een jaar :P
EDIT: ik herinner me die periode vooral als rode bolletjes wegklikken O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Ché Mig op 05-06-2020 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
Heeft iemand hier een idee eigenlijk hoe snel nieuwe stops in wizards unite te voorschijn komen na dat ze als ingress portal goedgekeurd zijn? We hebben er hier 1 die afgelopen zaterdag als in ingress te zien was. zondagavond in pokemon go, maar nu nog steeds niet in wizards unite??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Nog iemand last om de 600 MoM family xp te verzamelen? Wat een grind... ik had gehoopt dat ik tijd zou overhouden om de bonus taken te doen, maar het ziet er niet naar uit dat ik daar aan toe kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
Dryhte schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:57:
Nog iemand last om de 600 MoM family xp te verzamelen? Wat een grind... ik had gehoopt dat ik tijd zou overhouden om de bonus taken te doen, maar het ziet er niet naar uit dat ik daar aan toe kom.
Via de Fortresses heb ik de meeste weten te scoren: 10XP per Ministry item + 200XP extra als je een item 'vol hebt qua groen sterretje'. Kostte mij maar 30-40 potjes ofzoiets.. 8)7

Ik schrok ook ff toen ik na een Trace Potion een hele 37XP had verzameld... :?
De bonus stelt gelukkig een stuk minder voor dan 3/4 en 4/4 completion.
Succes all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-06 15:24
Dryhte schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:57:
Ik heb ook het meeste via de Fortress gedaan. Kostte evengoed wel aardig wat grinden, maar had hem gisteravond binnen.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
588/600 :) komt in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-06 16:00

Goverman

not loaded

Hmz... Ik krijg lang niet bij alle wizard challenge's ook ministry xp, terwijl ik wel een ministry rune stone gebruik. Zo kom ik nooit aan die 600 :/

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Goverman schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:30:
Hmz... Ik krijg lang niet bij alle wizard challenge's ook ministry xp, terwijl ik wel een ministry rune stone gebruik. Zo kom ik nooit aan die 600 :/
Je krijgt die enkel als je ook een plaatje van de ministry krijgt. De kans hierop wordt groter als je hogere kamers speelt, en als je hogere runes gebruikt.

Ik heb het uiteindelijk gehaald met behulp van enkele roze drankjes, en een lange wandeling.

[ Voor 10% gewijzigd door Dryhte op 21-06-2020 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
grmbl. en ben je eindelijk door die 600 ministry xp, kun je overnieuw beginnen voor 10.000 wizarding challenge xp …

3 uur wizard battles, *Veel* blauwe en rode potions verder en klaar.
Nog meer mensen die nu door alle blauwe potions heen zijn?? en komend weekend weer wizarding weekend, maar dan met rode rune stenen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
LOL ik denk dat ik misschien 5 rode en 5 blauwe potions gebruikt heb... wel twee groene.

drie of vier dark chamber 5, denk ik, en dan nog wat lagere battles (wel altijd met 5 anderen), ik had het gevoel dat die opdracht best vlotjes ging ;)

Ik heb nog zo'n 20 medium en donkerblauwe potions over ;) en 27 rode

De truc is wel, met die hoge chambers, dat je enkel je voorkeursvijand aanvalt tenzij het echt niet anders kan... en verder strategische spells (voor mij: healen/resurrecten)

Als de andere spelers dan flink buffen heb je nauwelijks potions nodig.

Het valt wel eens tegen, ja, maar meestal valt het m.i. mee

@JorisV hieronder:

Klopt, het durft wel eens mis gaan, maar als het dan helemaal goed gaat heb je wel een leuk spelletje (als er minstens van elke profession iemand aanwezig is). Als je dat niet hebt dan wordt het inderdaad wel een potion binge.

[ Voor 50% gewijzigd door Dryhte op 25-06-2020 08:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JorisV
Om te beginnen in Dark chamber 5 is een soort game in een game: wie zit er in wie gaat er uit? Mensen met lage rune stones gaan er vaak op het laatste moment uit. Ik ben wel eens in de laatste seconden in m'n eentje overgebleven. Dat kan ook wel, maar kost erg veel potions en lukt niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Pro-tip: de trace charm vindt extra foundables rond die waar je het op cast, en blijkbaar zijn die hoger in moeilijkheid dan de originele foundable. Ik deed dus vanmorgen een trace charm op een foundable met een oranje straal boven, en kreeg meteen vier (!) Whomping Willows voor de kiezen (rode straal).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avdieren
Mja, als het goed is, moet je daarvoor een van die nieuwe lessen gedaan hebben om dat vrij te spelen.

'knowledge is power' die vlak onder level 8 staat.

ik snap wel nog niet helemaal hoe die nieuwe trace charms nu werken. Soms lukt het niet om de charms op een trace los te laten en soms gebeurd het ook dat die charm wel werkt, maar als ik dan de 1e van 4 ofzo extra sporen gevangen heb, de rest plots verdwenen is.

• Ché Mig
Heeft iemand nog een voorkeur voor bepaalde gifts toevallig? Ik hoop dat ik ze voor je heb in ieder geval.
Game on ;)
[/threadnecro]

[ Voor 3% gewijzigd door Ché Mig op 18-11-2021 19:18 ]

• Ossi
  • Laatst online: 11-06 10:55
Ché Mig schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:18:
Heeft iemand nog een voorkeur voor bepaalde gifts toevallig? Ik hoop dat ik ze voor je heb in ieder geval.
Game on ;)
[/threadnecro]
Het spel is toch gecanceld? Waarom nog moeite in steken?
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste