Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-07 14:40

Megalodon86

Enzyme X

Haay schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:46:

Gisteren overigens de Masterful Spells Cast I (10x Masterful spell casten) gehaald. 8) De volgende stap (zilver) is 100x Masterful casten. Zal nog wel ff duren voordat ik die haal. :P
Ik heb er één :9 Is nog best lastig; snel en precies...

Ben nu wel even wat XP rewards aan het opsparen, en dan zet ik vanavond wel zo'n breinelixer aan tijdens het openen van de Viavia's en XP rewards claimen. Dat helpt wel aardig denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:58

PB-powell

Mr. Laziness

Haay schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:46:
[...]

Was ik inderdaad ook achtergekomen. Bugje nog in het spel inderdaad. Nou ja, eerst even Daily Tasks lijstje openen 's ochtends, voordat je je acties gaat doen.

Gisteren overigens de Masterful Spells Cast I (10x Masterful spell casten) gehaald. 8) De volgende stap (zilver) is 100x Masterful casten. Zal nog wel ff duren voordat ik die haal. :P
Ik had er gister zowaar 8 op de dag en 24 totaal. Ik heb wel het gevoel dat het meer geluk dan wijsheid is af en toe. Maar zeker de makkelijke probeer ik het wel. Het lopen gaat alleen minder vlot omdat lopen en zo precies swipen niet te doen is :9

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Megalodon86 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:54:
[...]

sommige zijn echt onmogelijk voor mij, ben te lomp denk ik ;)
He wel het idee dat de tactiek voor masterful als volgt is:
Zo snel mogelijk swipen als basis nemen en dan 'hopen' dat je het goed genoeg doet.

zodra je niet super snel swiped is great beste wat je kan halen denk ik omdat de timer balk redelijk snel leegloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:16
Megalodon86 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:54:
[...]

Ben nu wel even wat XP rewards aan het opsparen, en dan zet ik vanavond wel zo'n breinelixer aan tijdens het openen van de Viavia's en XP rewards claimen. Dat helpt wel aardig denk ik zo.
Als je xp rewards bedoeld van achievements... deze tellen niet dubbel bij een Baruffio Elixer.

Wel heel tof dat ze het Flora and Fauna event nog een keer terugbrengen. Als ik het goed heb kan je tot aan 15 restricted books hiermee verdienen. Die zijn wel welkom voor me professor. Evenement duurt naar alle waarschijnlijkheid een week.

Blijkbaar is professor ook al generfd... Deterioration Hex doet nu de helft dmg. Was ook wel beetje te verwachten.

[ Voor 7% gewijzigd door Royy90 op 28-06-2019 10:15 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Yogoi schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:09:
[...]

sommige zijn echt onmogelijk voor mij, ben te lomp denk ik ;)
He wel het idee dat de tactiek voor masterful als volgt is:
Zo snel mogelijk swipen als basis nemen en dan 'hopen' dat je het goed genoeg doet.

zodra je niet super snel swiped is great beste wat je kan halen denk ik omdat de timer balk redelijk snel leegloopt
Je moet wel echt heel snel swipen. Voor de jonge spelertjes toch niet al te makelijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Gravediggerxx schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:11:
[...]

Je moet wel echt heel snel swipen. Voor de jonge spelertjes toch niet al te makelijk denk ik.
voor de 'oudjes' ook niet ;)
Ik ben geen 21 meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Royy90 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:11:
[...]

Als je xp rewards bedoeld van achievements... deze tellen niet dubbel bij een Baruffio Elixer.
Niet? Damn, dat is flauw.
Wel heel tof dat ze het Flora and Fauna event nog een keer terugbrengen. Als ik het goed heb kan je tot aan 15 restricted books hiermee verdienen. Die zijn wel welkom voor me professor. Evenement duurt naar alle waarschijnlijkheid een week.

Blijkbaar is professor ook al generfd... Deterioration Hex doet nu de helft dmg. Was ook wel beetje te verwachten.
wat is dat in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Megalodon86 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:30:
[...]

[...]

wat is dat in het Nederlands?
Die spell? Ehm dat is de spell dat de vijand zichzelf ook schade toebrengt als hij aanvalt of verdedigd.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

De vleddervleervloek zal het wel zijn. Die verlaagd het uithoudingsvermogen bij elke aanval of verdediging.

Daar kom ik niet verder mee omdat ik groene boeken moet hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door Megalodon86 op 28-06-2019 10:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 17:29
Royy90 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:11:
Ja, daar was ik vandaag ook al achter gekomen. Was ook gewoon te lekker! Elke aanval van de tegenstander kreeg die 10 damage terug. Het was leuk zolang het duurde. Dan maar die spell boosten met de event boeken.

Overigens, morgen (zaterdag) mini event:
Afbeeldingslocatie: https://wizardsunite.gamepress.gg/sites/wizardsunite/files/2019-06/image0.png

Event tijdstip voor Europa: 10:00 A.M. to 1:00 P.M. UTC. Dat is dus 12:00 - 15:00 uur NL zomertijd.

[ Voor 9% gewijzigd door Haay op 28-06-2019 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-06 17:24
Wellicht dat iemand mij hiermee kan helpen. Als ik PoGo speel, blijft mijn scherm standaard permanent aan, maar bij HPWU gaat mijn scherm steeds uit. Ik heb geen idee hoe ik dit ook alweer kan wijzigen (Android)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Juronymous schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:24:
Wellicht dat iemand mij hiermee kan helpen. Als ik PoGo speel, blijft mijn scherm standaard permanent aan, maar bij HPWU gaat mijn scherm steeds uit. Ik heb geen idee hoe ik dit ook alweer kan wijzigen (Android)...
Je bent niet de eerste die dit opmerkt/vraagt. Dit probleem heeft bij mijn weten iedereen in HPWU en hier is vooralsnog geen fix voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:10

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Wat je kunt doen is een third party app "Quick settings" installeren die de optie "Caffeianate" heeft.
Die zorgt er voor dat je scherm altijd aan blijft. Vooralsnog lijkt dit voor mij de oplossing... :)

[ Voor 7% gewijzigd door AngelDust op 28-06-2019 12:19 ]

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Onhandig ja, zeker gezien de adventure sync niet werkt voor HPWU...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

AngelDust schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 12:18:
[...]

Wat je kunt doen is een third party app "Quick settings" installeren die de optie "Caffeianate" heeft.
Die zorgt er voor dat je scherm altijd aan blijft. Vooralsnog lijkt dit voor mij de oplossing... :)
Er zijn ook heel veel apps die als enige functie hebben om het scherm aan te houden. Dat kan ook een optie zijn. Ik heb nu deze, maar daarvoor moet je de app openen en een vinkje zetten. De uitgebreidere versie heeft bijvoorbeeld ook een widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

gwystyl schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 13:06:
[...]

Er zijn ook heel veel apps die als enige functie hebben om het scherm aan te houden. Dat kan ook een optie zijn. Ik heb nu deze, maar daarvoor moet je de app openen en een vinkje zetten. De uitgebreidere versie heeft bijvoorbeeld ook een widget
True, heb verschillende geprobeerd, maar die leken niet fijn te werken met mij OnePlus 5... deze doet voor mij de truc ;)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
  • Laatst online: 10-06 17:24
Bedankt allemaal. Was even zoeken, de twee geoperde apps deden het voor mij niet (scherm bleef gewoon uit gaan), maar deze werkt bij mij wel. Kan ik mijn telefoon weer gewoon in de houder op mijn fiets steken zonder steeds te moeten 'unlocken'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
AngelDust schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 13:11:
[...]

True, heb verschillende geprobeerd, maar die leken niet fijn te werken met mij OnePlus 5... deze doet voor mij de truc ;)
StayAlive heb ik al heel lang, werkt prima op oneplus5 en diverse samsung galaxy note s. Ik heb hem ooit gekocht omdat ik er zo tevreden over was/ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Haay schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:12:
[...]

Ja, daar was ik vandaag ook al achter gekomen. Was ook gewoon te lekker! Elke aanval van de tegenstander kreeg die 10 damage terug. Het was leuk zolang het duurde. Dan maar die spell boosten met de event boeken.

Overigens, morgen (zaterdag) mini event:
[Afbeelding]

Event tijdstip voor Europa: 10:00 A.M. to 1:00 P.M. UTC. Dat is dus 12:00 - 15:00 uur NL zomertijd.
Kreeg je daar een melding van ingame? Ik zie helemaal niks namelijk. Op zich ook niet zo'n heel spannend event. Weet iemand eigenlijk ook wat max rank is van de Family XP?

En kan je met fauna en flora event ook prestigen eigenlijk? Want dan moeten we flink aan het grinden...

[ Voor 6% gewijzigd door Royy90 op 28-06-2019 20:41 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-07 23:07
Even een vraagje aan medespelers.

Waar hebben jullie de volgende items uit gekregen?
* The London five transcript mystery object
* The redacted report mystery object

Daar hang ik nu namelijk op met de SoS assignments.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
The-Priest-NL schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:04:

Gewoon random drops van foundables. Binnen twee dagen ofzo had ik ze te pakken. Dus gewoon lekker alles vangen en niet te druk maken over de SOS tasks. Komt vanzelf.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Voor mensen die nog vrienden zoeken: 5023 8156 0247

En die van m’n vrouw: 6844 2831 1160

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
The-Priest-NL schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:04:

Dat vroeg ik met bij die SoS assignment ook af, maar zonder dat ik er speciale moeite voor moest doen kreeg ik die objecten vanzelf door gewoon te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
ter herinnering: om 12:00 tot 15:00 vandaag start het WU Task Force Emergency Event

- You will see more Care of Magical Creatures Traces on your Map
- When you return Care of Magical Creatures Foundables, you will get double Family XP
- For all Foundables that already have an Image placed in the Registry, you will get double Family XP
- You will see an increase in Spell Energy when you visit an Inn or Greenhouse

Hopelijk wat zeldzamere spawns die we verder niet zo heel vaak zien zodat ik hier en daar wat compleet kan maken. Zojuist ook mijn derde prestige gemaakt, Room of Requirements 2.

Wat ik wel superirritant vind is dat voor mijn gevoel nieuwe/benodigde foundables me net iets te vaak departen... ben al Voldemort, McGonagall, task of brains, world cup, nimbus 2000, baby mandrake kwijtgeraakt hierdoor... erg vervelend.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-07 12:27
Royy90 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:40:
[...]

Kreeg je daar een melding van ingame? Ik zie helemaal niks namelijk.
Ik kreeg er zelfs een push notification van terwijl ik die heb uit gezet in de settings van het spel zelf :-(

[ Voor 26% gewijzigd door MonkeyJohn op 29-06-2019 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Zojuist anderhalf uur gespeeld maar van het event was nou niet bepaald wat te merken. Geen speciale spawns gevonden en de dubbele family xp is leuk maar niet bepaald heel spannend, wel CoMC rank 10, bijna 11 maargoed. Ook zelf nog even level 16 geworden.

edit; zie meerdere berichten op reddit dat het event helemaal niet juist werkt, ook niet in NL. Verklaard een hoop :P

[ Voor 19% gewijzigd door Royy90 op 29-06-2019 13:35 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Net een rondje wanneer de zon op zijn felste is gelopen. Meerdere traces gepakt. Nu nog moet ik er nog 2 voor de 5 traces achievement. Verder valt me tegen dat je tot lvl20 kunt in een fortress. De eerste vijf heb ik nu gecleared (laatste levels met health potions) Maar verder valt het niet mee in je uppie. Kwam ook verrekte weinig andere spelers tegen onderweg. En eerlijk is eerlijk.. Ik hekel het idee dat je 10 tot 12 fragmenten nodig hebt van de meest moeilijke /rare confoundables. Die spawnen niet tot nauwelijks.

Schiet wel op in mijn skill tree als magizoologist. Maar in mijn eentje zijn al die AoE spells leuk maar nogal nutteloos. Meeste healing/buffs geldt voor de groep en niet voor jezelf. Al tikt mijn stamina nu ook flink aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Joosie200 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:36:
Net een rondje wanneer de zon op zijn felste is gelopen. Meerdere traces gepakt. Nu nog moet ik er nog 2 voor de 5 traces achievement. Verder valt me tegen dat je tot lvl20 kunt in een fortress. De eerste vijf heb ik nu gecleared (laatste levels met health potions) Maar verder valt het niet mee in je uppie. Kwam ook verrekte weinig andere spelers tegen onderweg. En eerlijk is eerlijk.. Ik hekel het idee dat je 10 tot 12 fragmenten nodig hebt van de meest moeilijke /rare confoundables. Die spawnen niet tot nauwelijks.

Schiet wel op in mijn skill tree als magizoologist. Maar in mijn eentje zijn al die AoE spells leuk maar nogal nutteloos. Meeste healing/buffs geldt voor de groep en niet voor jezelf. Al tikt mijn stamina nu ook flink aan.
Des te verder je komt in je skill tree hoe verder je natuurlijk kan solo-en in de fortresses. Ik las dat er iemand zelfs al floor 20 heeft gesolo'd.... dus zeker mogelijk. De rarity snap ik wel, maar op zich niet heel erg. Sowieso als je daarna ook nog eens gaat prestigen moet je nog meer verzamelen. Maar dit was in Pokemon Go niks anders eigenlijk... hoelang ik wel niet heb gewacht op een Snorlax of Aerodactyl. Het is gewoon een game voor lang termijn.

Ik denk trouwens dat Magizoolist als solo fortress speler niet de meest gunstige keuze is. Heeft wel veel stamina maar dmg is echt erg laag. Misschien switchen naar professor?

Kom zelf ook weinig anderen tegen. Toevallig gister een groepje van vier tegengekomen en even aangesloten voor een fortress battle. Zie wel vaak dark detectors of groene gloed op fortresses maar zodra ik aankom is er over algemeen niemand te bekennen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Royy90 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:45:
[...]

Des te verder je komt in je skill tree hoe verder je natuurlijk kan solo-en in de fortresses. Ik las dat er iemand zelfs al floor 20 heeft gesolo'd.... dus zeker mogelijk. De rarity snap ik wel, maar op zich niet heel erg. Sowieso als je daarna ook nog eens gaat prestigen moet je nog meer verzamelen. Maar dit was in Pokemon Go niks anders eigenlijk... hoelang ik wel niet heb gewacht op een Snorlax of Aerodactyl. Het is gewoon een game voor lang termijn.

Ik denk trouwens dat Magizoolist als solo fortress speler niet de meest gunstige keuze is. Heeft wel veel stamina maar dmg is echt erg laag. Misschien switchen naar professor?

Kom zelf ook weinig anderen tegen. Toevallig gister een groepje van vier tegengekomen en even aangesloten voor een fortress battle. Zie wel vaak dark detectors of groene gloed op fortresses maar zodra ik aankom is er over algemeen niemand te bekennen.
Wat ik ook mis is een Team rood vs blauw vs geel wat je wel had in Pokémon Go. Je hebt notabene de 4 afdelingen. Doe iets met een house cup en de fortress of inns je eigen kleur kunnen geven oid. Maar goed eerste week Pokemon Go was ook heel anders dan tegenwoordig. En ook daar kwam je niet meteen een snorlax tegen nee.

Vond het een leuke keuze want vooral gericht op Fantastic Beasts. Beetje Newt spelen zeg maar. Las al wel dat de skills van professor generfed zijn want te op. Neig nu naar auror gewoon omdat me dat meer aanspreekt. Maar vind het wel zonde om halverwege mijn skilltree te switchen. Want alle scrolls en boeken ben je natuurlijk kwijt bij een switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Joosie200 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:50:
[...]

Wat ik ook mis is een Team rood vs blauw vs geel wat je wel had in Pokémon Go. Je hebt notabene de 4 afdelingen. Doe iets met een house cup en de fortress of inns je eigen kleur kunnen geven oid. Maar goed eerste week Pokemon Go was ook heel anders dan tegenwoordig. En ook daar kwam je niet meteen een snorlax tegen nee.

Vond het een leuke keuze want vooral gericht op Fantastic Beasts. Beetje Newt spelen zeg maar. Las al wel dat de skills van professor generfed zijn want te op. Neig nu naar auror gewoon omdat me dat meer aanspreekt. Maar vind het wel zonde om halverwege mijn skilltree te switchen. Want alle scrolls en boeken ben je natuurlijk kwijt bij een switch.
Ik denk ook wel dat de houses nog een rol gaan spelen in de toekomst. Zoals je zelf ook zegt, het is net uit en er moet natuurlijk wel ruimte blijven voor grote updates. We zullen zien.

Professor is wel generfd maar nog steeds voor me gevoel de sterkste class om te spelen. Nadeel van auror is zijn lage hp, vooral als je hogere floors wil doen. Maar het is helemaal je eigen keuze. Je kan ook gewoon Mazigoolist blijven omdat je dat leuk vindt. Je bent de scrolls wel kwijt bij een switch maar je verliest niet de skills van Mazigoolist mocht je ooit weer terug switchen. En je kan beter in het begin switchen dan later in de game.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roverwijn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-07-2022
Krijg invalid als ik jullie als friends toevoeg. Dus hierbij mij. Code dan maar 🤦‍♂️
4516 6471 5463
Hebben jullie hier ook last van?

Moet zeggen dat ik het leuker vind dan GO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Royy90 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:58:
[...]
Professor is wel generfd maar nog steeds voor me gevoel de sterkste class om te spelen. Nadeel van auror is zijn lage hp, vooral als je hogere floors wil doen. Maar het is helemaal je eigen keuze. Je kan ook gewoon Mazigoolist blijven omdat je dat leuk vindt. Je bent de scrolls wel kwijt bij een switch maar je verliest niet de skills van Mazigoolist mocht je ooit weer terug switchen. En je kan beter in het begin switchen dan later in de game.
Ik heb de switch maar gemaakt. Ben nog maar lvl8 dus gelet op Pokémon Go verwacht ik dat je de schade snel inhaalt later. Kijken hoe de skill tree van de professor mij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Wil binnenkort eens even proberen om een half uur lang met een dubbel xp potion, floor 1 runestone 1 te doen. Volgens mij pak je daar in korte tijd zeer veel xp mee, meer dan met portkeys. En een zakje met 10 lvl.1 runestones kost ook maar 40 gold dus dat is het probleem niet. Denk dat ik er zo'n 20-25 nodig zal zijn in half uur.

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 28-06 20:12
Pixies! Echt... die pixies! Zo'n hekel aan ze! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-07 11:39
Wee Man schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 21:49:
Pixies! Echt... die pixies! Zo'n hekel aan ze! |:(
Hahaha, ben ik niet de enige dus die dat ondingen vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bws1989
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 10:16
Tot nu toe vind ik het een leuk spel, woon naast een herberg dus dat is wel fijn 😀 toevoegen als vriend mag: 4679 4715 7005

[ Voor 23% gewijzigd door bws1989 op 30-06-2019 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Release Notes: 2.0.2 Update

Hi,

We’ve update Harry Potter: Wizards Unite with the following:

Brilliant Event:

Fantastic Flora and Fauna is starting soon! The Forbidden Forest has been thrown out of sorts by the Calamity. Lend Hagrid a helping hand by returning the forest's missing flora and fauna to its proper place.

Bug Fixes:

Daily Assignments:

Fixed an issue with Daily Assignments not counting progress until you visited the Daily Assignments tab before progressing in gameplay

Daily Treasure:

Fixed an issue with the Daily Treasure appearing blank when a player first enters the page

Professions:

Fixed an issue where if you unlock Professions at level 6, then backed out of the tutorial, you would receive an error

Ministry ID Portrait:

Fixed an issue where using Moving Sticker on your Portrait could give you the message, “Unable to save your Ministry ID.”

Fixed an issue where for some players, opening the Portrait camera could cause an error

Greenhouses:

Fixed an issue where if you entered a Greenhouse for the first time, then backed out of the tutorial for Growing, you would receive an error

General:

Various text fixes

Known Issues:

Ministry ID Portrait

Taking a photo with the Death Eater lens may not be reflected on Ministry ID Portrait immediately. If you save the Portrait, the Death Eater lens will be in the picture.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
Royy90 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:41:
Wil binnenkort eens even proberen om een half uur lang met een dubbel xp potion, floor 1 runestone 1 te doen. Volgens mij pak je daar in korte tijd zeer veel xp mee, meer dan met portkeys. En een zakje met 10 lvl.1 runestones kost ook maar 40 gold dus dat is het probleem niet. Denk dat ik er zo'n 20-25 nodig zal zijn in half uur.
Zojuist bovenstaande even gedaan. 11.500xp. Dat is echt heel veel in een half uurtje. En je krijgt nog aardig wat foundables ook. Die 11,5k kan ik nog optimaliseren als ik nog iets sterker word en ik me skills iets beter inzet. Energy is wel een dingetje dus je moet wel in de buurt zitten van een inn. Daarnaast heb ik mijn daily 10 energy reward bewaard tot ik dit ging doen. Ik kwam net uit met me 75 energy incl. de 10 en paar inns.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-07 12:31
Royy90 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 11:49:
[...]

Zojuist bovenstaande even gedaan. 11.500xp. Dat is echt heel veel in een half uurtje. En je krijgt nog aardig wat foundables ook. Die 11,5k kan ik nog optimaliseren als ik nog iets sterker word en ik me skills iets beter inzet. Energy is wel een dingetje dus je moet wel in de buurt zitten van een inn. Daarnaast heb ik mijn daily 10 energy reward bewaard tot ik dit ging doen. Ik kwam net uit met me 75 energy incl. de 10 en paar inns.
Gisteren ook gedaan, dit levert flink wat XP op! Je moet wel doorwerken om in de buurt van 10.000 XP te komen met 500 XP per verslagen tegenstander in een half uur en voldoende runestones en energy natuurlijk. Binnenkort ook de portmanteaus met dubbele XP proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:36

mvds

Totally awesome!

Ik stoor mij aan het feit dat je met een lage dreiging kan verliezen met een uitmuntende spreuk, om hem dan vervolgens te verslaan met een matig uitgevoerde :{ Ik bedoel... wtf... Dat je uberhaupt verliest op lage dreiging met uitmuntend is al bullshit... Ja ja, het is een spelletje, het hoeft niet logisch te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:36

mvds

Totally awesome!

Gitarist schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 09:52:
Voor mensen die nog vrienden zoeken: 5023 8156 0247

En die van m’n vrouw: 6844 2831 1160
Gewoon uit nieuwsgierigheid... hoeveel mensen hebben jou toegevoegd en hoeveel jouw vrouw? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

mvds schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:20:
[...]

Gewoon uit nieuwsgierigheid... hoeveel mensen hebben jou toegevoegd en hoeveel jouw vrouw? :P
Ik 8...

zij 11

:o :+ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Kakarottt schreef op maandag 1 juli 2019 @ 06:27:
[...]

Gisteren ook gedaan, dit levert flink wat XP op! Je moet wel doorwerken om in de buurt van 10.000 XP te komen met 500 XP per verslagen tegenstander in een half uur en voldoende runestones en energy natuurlijk. Binnenkort ook de portmanteaus met dubbele XP proberen.
Portkeys doen het ook lekker met dubbel XP, had er laatst 1 die leverde me 4400XP op, dat tikt lekker aan.

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-07 21:30

KipCurreh

Nightcrawler

ook maar even begonnen, toch thuis met een geluxeerde schouder..
Heb ff het topic doorlopen voor alle friends codes, dus die heb ik allemaal al toegevoegd ;)

Mijn friends code;
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-07 12:27
Heb de mensen met een code op de laatste 3 pagina's toegevoegd, behalve de vrouw van @Gitarist zodat hij weer een puntje inloopt :Y)

Wat ik nog wel mis is het kunnen cancellen van een potion die in de queue staat en dat je spell energy gewoon te zien is op je main map view zodat je niet eerst helemaal naar de vault hoeft om dat te kunnen zien.
Verder vermaak ik mij prima met het spel tijdens het uitlaten van de hond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:27
He, leuk! Ik ben hier ook mee gestart. Mijn code is
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 7% gewijzigd door celshof op 02-07-2019 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wat me wel frustreert is dat zeldzame Foundables, die ook allemaal nog in fragmenten verdeeld zijn zodat je er meerdere van moet vinden, meestal na één trace die niet direct goed is verdwijnen. Je krijgt verdorie niet eens de kans om het een paar keer te proberen! Zelfs al gooi je er een Exstimulo (strong of potent) potion tegenaan waardoor het balkje groen wordt, dan nog verdwijnen ze vaak al na één poging.

Misschien helpt het wel als je zowel een Dawdle Draught drankje slikt als een Exstimulo potion...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Ik ben er al weer bijna klaar mee. Kijk het event nog even aan.

Wat @Haay zegt is inderdaad stom. Evenals het gedoe met volle kluizen, te weinig toverenergie, en dat je op de wereldmap niet ziet wat je aanklikt (alleen het type).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-07 21:33
Megalodon86 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 12:36:
Wat @Haay zegt is inderdaad stom. Evenals het gedoe met volle kluizen, te weinig toverenergie, en dat je op de wereldmap niet ziet wat je aanklikt (alleen het type).
Dat je niet van tevoren ziet wat het is kan ik inkomen (wordt ook echt een ratjetoe op de map denk ik). Maar laat op z'n minst zien zodra je er een aangetikt hebt hoeveel fragments je hebt/nog moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Ook hier merk ik dat ik weer meer PoGo doe dan WU. Zal het event nog wel even meepakken maar denk dat ik toch meer tijd, energie en geld zal stoppen in PoGo...

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
x3rius schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:56:
Dat je niet van tevoren ziet wat het is kan ik inkomen (wordt ook echt een ratjetoe op de map denk ik). Maar laat op z'n minst zien zodra je er een aangetikt hebt hoeveel fragments je hebt/nog moet.
Dat zou inderdaad al een hoop schelen, dat je kunt beslissen of je moeite wilt doen voor die trace omdat je die bv. nog niet hebt, of nog niet compleet hebt. Wanneer je voldoende energie hebt pak je natuurlijk alles wat je tegenkomt (als je er de tijd voor hebt) maar als je krap met energie zit wil je dat niet verspillen aan Foundables die je al meer dan genoeg bevrijd hebt.

Overigens, tijdens de lunchwandeling nog maar weer een Brain Elixir aangezet en weer wat in een Fortress gevochten. Daarmee nu wel level 18 geworden. :)

Wat ik me voor het event dat morgenavond begint nog wel afvraag is ... Er komen speciale 7km portkeys. Maar ... Zijn die herkenbaar met een afwijkende kleur (o.i.d.) op de kaart? Want bij normale portkeys zie je van te voren niet of het een 2km, 5km of 10km portkey is. Pas nadat je het opgepakt hebt zie je welke versie het is. Zou erg vervelend zijn als je speciaal voor het event zorgt dat je meerdere lege plekken voor portkeys hebt, en na aanvang van het event begin je vrolijk portkeys op te pakken, en blijken het allemaal standaard 2km portkeys te zijn! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Royy90 Ik ook; ik start HPWU nog wel eens op, maar PoGo staat meestal aan gedurende de dag (lang leve onnauwkeurige GPS fix in ons kantoor)
Boven belangrijke traces staat toch een soort gloed? Betekent dat niet dat je die foundable nog niet (compleet) hebt?

Ik heb nu trouwens alle portkeys en twee potions compleet, maar geen ruimte in kluis voor ingrediënten, potions of andere meuk. Kan ik ze dan überhaupt wel openen?
Ik heb ook chronisch tekort aan spell energie. Heel irritant.

[ Voor 30% gewijzigd door gwystyl op 02-07-2019 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandalicious
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-07-2021
@gwystyl ik kwam vandaag deze tips tegen, staan wel een paar slimme bij ivm spreukenenergie en de behering van je kluis: https://www.appletips.nl/harry-potter-wizards-unite-tips/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-06 19:02
Zondag ook begonnen leuk spel maar pas lvl 8.
helaas geen herberg dicht in de buurt
mijn code 6475 0113 0156

ik ben disle dislek dieslc woordblind

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakarottt
Gisterenavond een prima score gezet met Barrufio's Brain Elixer! Ik heb het stappenplan gevolgd van https://www.imore.com/how...arry-potter-wizards-unite

Begonnen met volle spell energy en acht Portmanteaus die klaar stonden als laars. Vervolgens Brain Elixer genomen in de buurt van een Fortress en alle Portmanteaus doorlopen: +5000 XP. De meeste resterende tijd van het elixer heb ik gebruikt om level 1 enemies te verslaan in een Fortress: +4000 XP. Daarna heb ik de dichtsbijzijnde Inn genomen en daar Dark Detectors geplaatst wat leuke foundables opleverde zoals een snitch en een death eater: +4740 XP. De avond afgesloten door alle behaalde achievements aan te tikken: +800 XP

Ik heb mijn XP-stand bijgehouden vanaf het moment voordat ik het elixer nam en de totale stand is uiteindelijk 14540 XP (inclusief daily 150) geworden, niet verkeerd! In level ben ik van 10 naar 12 gegaan.

Ik ben benieuwd naar het event van vandaag...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Haay
Dit zijn de speciale opdrachten die je moet uitvoeren tijdens de Brilliant Event, en welke beloningen je ervoor krijgt:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zBnJepd.png

(clickable voor grotere, beter leesbare versie)

Als je deze opdrachten allemaal voltooit verdien je dus in totaal 15 restricted area books.

[ Voor 36% gewijzigd door Haay op 03-07-2019 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:06
Kunnen de verschillende taken doorelkaar worden uitgevoerd, of moet eerst "Fantastic Flora and Fauna I" en kun je daarna pas 2 doen?

De portkeys kan ik in ieder geval al wel vast klaarzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Haay schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:21:
Dit zijn de speciale opdrachten die je moet uitvoeren tijdens de Brilliant Event, en welke beloningen je ervoor krijgt:
[Afbeelding]

Als je deze opdrachten allemaal voltooit verdien je dus in totaal 15 restricted area books.
En sommige van die foundables komen dan ook vaker voor? Want Buckbeak en de Unicorn ben ik nog niet tegengekomen...

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
turambar schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:41:
Kunnen de verschillende taken doorelkaar worden uitgevoerd, of moet eerst "Fantastic Flora and Fauna I" en kun je daarna pas 2 doen?

De portkeys kan ik in ieder geval al wel vast klaarzetten.
Gezien de ervaring die ik (en de meesten hier) heb met Pokémon Go, ga ik er van uit dat je taak 2 pas krijgt wanneer je taak 1 hebt voltooid. Zo werkt het in ieder geval in PoGo met de Special Research (events) ...
AngelDust schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:44:
En sommige van die foundables komen dan ook vaker voor? Want Buckbeak en de Unicorn ben ik nog niet tegengekomen...
Die Foundables komen bij mijn weten alleen tijdens het Event voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Laatst online: 14-07 17:54
TLTR; het is geen PoGo, onderdruk die verzamelwoede. Spaar alleen de zeldzame ingrediënten, gooi de rest weg.

Wat betreft een te volle kluis... ik merkte dat ik verzamelde zoals bij PoGo. Dus verzamelen verzamelen verzamelen.
Maar dit is eigenlijk helemaal niet nodig.
Wat betreft ingrediënten kijk ik bijvoorbeeld puur naar de ingrediënten die ik nodig heb voor de healing -en EXP -potion.
Van de andere 3 potions die ik gebruik spaar ik alleen 1 v/d 4 benodigde ingrediënten, omdat die zeldzamer is. Deze harvest ik bijvoorbeeld in een greenhouse.

De rest gooi ik allemaal weg, omdat je die toch redelijk makkelijk vindt bij een rondje lopen (tenzij je misschien heel afgelegen woont)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Wat @Raymon1988 al zei: je moet pragmatisch zijn. Kijk naar je Potions en welke ingrediënten ervoor nodig zijn en in welke hoeveelheden. Kijk in je voorraad waar je genoeg en waar je te weinig van hebt. Houd een marge aan waar je ruim in zit en gooi de rest weg. Zeker ingrediënten die je regelmatig op de grond tegenkomt hoef je niet in ruime hoeveelheden op voorraad te houden.

Ingrediënten die voor mij redelijk zeldzaam zijn:
- Bitter Root (donker roze bloem)
- Lovage (krop sla ;))
- Powdered Dragon Claw
- Hermit Crab Shell

Die laatste twee kun je niet in een Greenhouse kweken, dus dan ben je echt afhankelijk van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Oei oei, die spellcasts gaan moeilijk worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lobbie82
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 12-11-2024
2796 1980 7272 is mijn code.

lvl 13 professor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-07 21:56
Haay schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:21:
[Afbeelding]

Ik heb heel andere opdrachten voor zowel deel 1 als 2... Over het algemeen ook veel makkelijkere, bijvoorbeeld great ipv masterful spell casts rn unlock 1 port key ipv 2.

P.S. Friend code: 6753 0208 2662

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Morrar schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 00:08:
Ik heb heel andere opdrachten voor zowel deel 1 als 2... Over het algemeen ook veel makkelijkere, bijvoorbeeld great ipv masterful spell casts rn unlock 1 port key ipv 2.
Klopt, ik ook. Nou ja, des te beter! :)

Dit is de nieuwe versie met de correcte taken:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x5xZpap.jpg?1

.........

Inmiddels zijn we al weer bijna 9 uur onderweg in het Brilliant Event. Heeft iemand al eens wat anders gezien dan Brilliant Buckbeak en Brilliant Unicorn ? Dat zijn de enige twee die ik tot nu toe in het wild ben tegengekomen.

Ik heb trouwens wel 5 Runestones van Fantastic Flora and Fauna gekregen en ik neem aan dat je daar in Wizarding Challenges in de Fortresses nog die anderen mee kunt krijgen. En uit die 7km Portmanteaus natuurlijk. Oh, en zoals je uit bovenstaande infographic kunt zien krijg je die boomstomp en salamander uit de speciale taken.

<edit>Deze informatie gevonden:
Where to find the needed Brilliant Foundables for this event?
Brilliant FoundablesOriginamount needed
Buckbeakin the wild10
SalamanderBrilliant Tasks1
Scorched Tree StumpBrilliant Tasks1
Snargaluff7km Portkeys3
Unicornin the wild12
Young AcromantulaFortresses with Brilliant Runestones3

Heb tot nu toe twee 7km Portmanteaus opgepakt, maar ook twee 5km en een 2km Portmanteau. Had van te voren gezorgd dat ik vrijwel leeg was. Dus niet elke Portmanteau op de grond is tijdens het event een 7km versie.

[ Voor 82% gewijzigd door Haay op 04-07-2019 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-07 21:33
Krijg je ook nog wat extra's als je die event pagina dus compleet hebt? M.a.w. heeft het veel zin om die 7km portkey te zoeken (mijn stack is nu vol met oude portkeys) en deze dan ook nog uit te lopen? De overige plaatjes krijg je dus 'vanzelf' via die tasks en fortress challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Echt weer typisch dat die laatste Magizoology nergens te vinden is, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akageno_neko
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-08-2022
Zo, ik ben het spel ook rustig aan het ontdekken.

Gezien mijn Harry Potter gekte vind ik het tot nu toe best leuk, maar herken wat jullie zeggen qua problemen.

Kreeg bij alle vriendcodes errors terug, dus deel gewoon maar die van mij: 9160 1142 3212

Voeg me vooral toe!

Nu nog even kijken of ik mijn vriend kan overhalen mee te doen zodat ik iemand heb om samen fortresses mee te doen 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Wee Man schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 21:20:
Echt weer typisch dat die laatste Magizoology nergens te vinden is, lol
Ja, heb het zelfde probleem. Hang dus een beetje in de tweede taak. Heb tot nu 1 van de 3 benodigde Magizoology Foundables kunnen bevrijden.

Op plekken met z'n paal met vlaggetje (waar een bepaald type Foundable dus veel voorkomt) komen die tijdelijke Event foundables juist nauwelijks voor.

Oh ... tip ! Als je een poosje bij een Inn in de buurt kunt blijven, plaats dan een Dark Detector. Meer kans om Magizoology Foundables te krijgen. Zojuist heb ik daarmee m'n 3e van 3 benodigde Magi Foundables gehaald. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Haay schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:41:
[...]

Ja, heb het zelfde probleem. Hang dus een beetje in de tweede taak. Heb tot nu 1 van de 3 benodigde Magizoology Foundables kunnen bevrijden.

Op plekken met z'n paal met vlaggetje (waar een bepaald type Foundable dus veel voorkomt) komen die tijdelijke Event foundables juist nauwelijks voor.

Oh ... tip ! Als je een poosje bij een Inn in de buurt kunt blijven, plaats dan een Dark Detector. Meer kans om Magizoology Foundables te krijgen. Zojuist heb ik daarmee m'n 3e van 3 benodigde Magi Foundables gehaald. :)
Lang leve de Inn in mn achtertuin en het fortress 30 meter verderop ;)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Inmiddels ook wat meer ervaring met het spel, maar ergens pakt het me nog niet echt. Wat ik vooral merk is dat het hele opstarten en afronden van een foundable lang duurt met alle animaties en tekst popups tussendoor. Wat mij verder ook ontzettend stoort is het compleet arbitraire gedrag of een spell succesvol is of niet. Soms inclusief potion en masterful gebeurt er niks, vervolgens is de potion uitgewerkt en bevrijd je de founable met een good |:(
Ook de toegevoegde waarde van de greenhouses zie ik nog niet. Van bijna alles vind je ruim voldoende, behalve van de paddo's. Maar samen met de vrouw op een avond daar drie greenhouses mee gevuld en genoeg energie in gestopt dat ze alle x3 zouden opleveren. De dag erna dus elk 24 paddo's opgehaald waarmee je 12 brain elixers kan maken. Met de meer dan 10 die ik nog had meer dan voldoende om de komende maand niet direct weer paddo's te gaan groeien.
En tijdens het event alleen maar de unicorn en buckbeak gezien. Ook in hartje Amersfoort of rand van Epe heb ik geen andere gezien nog :/

Ik blijf het nog wel even spelen voorlopig, PoGo was in het begin ook niet direct perfect maar of het echt een blijvertje is blijft afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
PB-powell schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:56:
Wat mij verder ook ontzettend stoort is het compleet arbitraire gedrag of een spell succesvol is of niet. Soms inclusief potion en masterful gebeurt er niks, vervolgens is de potion uitgewerkt en bevrijd je de founable met een good |:(
...
En tijdens het event alleen maar de unicorn en buckbeak gezien. Ook in hartje Amersfoort of rand van Epe heb ik geen andere gezien nog :/

Ik blijf het nog wel even spelen voorlopig, PoGo was in het begin ook niet direct perfect maar of het echt een blijvertje is blijft afwachten.
Ja, dat is inderdaad vervelend, wanneer je met een potion + Masterful geen succes hebt, maar later die Foundable met een Good wel bevrijdt. Maar ... Dat gebeurt ook net zo goed in PoGo. Heb vaak genoeg een Pokémon eerst niet met een Excellent gevangen, dan ook niet met een Great, en vervolgens alsnog met een Nice. Alles werkt nu eenmaal met kansen, en als een Masterful je succes-kans verhoogt van 5% naar 10% dan is dat enerzijds substantieel, en anderzijds nog steeds 90% kans op een faal.

In 'the wild' vind je inderdaad alleen die Brilliant Buckbeak en Brilliant Unicorn. Eén andere krijg je door de event runestones in een Fortress te gebruiken (3 fragmenten bij elkaar). Twee anderen krijg je als beloning voor de Brilliant Tasks. En de Snargaluff krijg je uit een 7km portkey.

Ik persoonlijk vind HPWU leuker dan PoGo. Dat is eigenlijk maar 'dom' plaatjes in je Pokémon album verzamelen. Waarbij sommige plaatjes nooit in Nederland te krijgen zijn (regional exclusives). PoGo speelde ik ook al sinds het eerste begin, dus ik ben er eigenlijk wel een beetje op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Haay schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:37:
[...]

Ja, dat is inderdaad vervelend, wanneer je met een potion + Masterful geen succes hebt, maar later die Foundable met een Good wel bevrijdt. Maar ... Dat gebeurt ook net zo goed in PoGo. Heb vaak genoeg een Pokémon eerst niet met een Excellent gevangen, dan ook niet met een Great, en vervolgens alsnog met een Nice. Alles werkt nu eenmaal met kansen, en als een Masterful je succes-kans verhoogt van 5% naar 10% dan is dat enerzijds substantieel, en anderzijds nog steeds 90% kans op een faal.

In 'the wild' vind je inderdaad alleen die Brilliant Buckbeak en Brilliant Unicorn. Eén andere krijg je door de event runestones in een Fortress te gebruiken (3 fragmenten bij elkaar). Twee anderen krijg je als beloning voor de Brilliant Tasks. En de Snargaluff krijg je uit een 7km portkey.

Ik persoonlijk vind HPWU leuker dan PoGo. Dat is eigenlijk maar 'dom' plaatjes in je Pokémon album verzamelen. Waarbij sommige plaatjes nooit in Nederland te krijgen zijn (regional exclusives). PoGo speelde ik ook al sinds het eerste begin, dus ik ben er eigenlijk wel een beetje op uitgekeken.
Eens dat het in PoGo soms ook arbitrair oogt, maar daar heeft de type bal (voor mijn gevoel) wel meer impact dan de potions in HPWU.
Dat stukje over waar de verschillende beesten kan vinden hadden ze dan wel ergens mogen uitleggen :?
PoGo speel ik ook al sinds het begin, ben wel 'pas' sinds februari lvl 40 maar heb als doel om de ooit de 100.000 te vangen (zijn spelers in de groep hier die daar al ver overheen zijn, een is zelfs al over de 150.000 heen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seriousjin
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-07 09:01

seriousjin

Let's get seriously serious..

Ook mijn code erbij: 6060 9195 7675 !

"You may be big, but I am serious!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Uiteindelijk de laatste benodigde Magizoology gevonden. En dan, hop, in een vloek en een zucht zo door het derde gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Nou brilliant event done \o/ nu alleen nog even door farmen voor brilliant runestones, en de beanie is wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik zit nu bij 4 v/d 5 want krijg maar geen magical creatures te pakken. Unicorns en Buckbeak spawnen om de haverklap maar niks geen normaal fantastic beast. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1068241

Hebben jullie ook het idee dat er bijna niemand dit nieuwe spel speelt? Met Pokémon Go zag je echt iedereen het spel spelen, maar bij de Harry Potter variant heb ik eigenlijk nog niemand gezien.

Ben zelf al weer lvl10: gisteren nog na geroepen door zo'n Neanderthaler in het dialect, zat op een terrasje wat gezellig op de stoep geplaatst is. Die noemde mijn smartphone een stom ding en ik zou niet op het scherm moeten kijken, maar dat is juist de bedoeling bij dit spel :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Anoniem: 1068241 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:06:
Hebben jullie ook het idee dat er bijna niemand dit nieuwe spel speelt? Met Pokémon Go zag je echt iedereen het spel spelen, maar bij de Harry Potter variant heb ik eigenlijk nog niemand gezien.

Ben zelf al weer lvl10: gisteren nog na geroepen door zo'n Neanderthaler in het dialect, zat op een terrasje wat gezellig op de stoep geplaatst is. Die noemde mijn smartphone een stom ding en ik zou niet op het scherm moeten kijken, maar dat is juist de bedoeling bij dit spel :Y
Ja dat gevoel heb ik ook hier in de buurt, zie wel dat Greenhouses gebruikt worden en soms een Fortress dat laat zien dat iemand er is of net is geweest.

Maar ja PoGo is denk ik een aardig unicum qua game en de adoptie er van, en voornamelijk zo groot geworden omdat Pokémon überhaupt al big business is.

Ingress, de vader/grootvader van PoGo/HPWU was zelfs een grotere hit als HPWU nu is. Heb ook het idee dat HPWU niet "groots" is aangekondigd maar kan ook zijn dat ik gewoon op de verkeerde sites zit gezien mijn leeftijd :)

Denk ook dat ze snel dingen moeten toevoegen aan HPWU, het event was leuk maar het is nu eigenlijk verder net als bij andere ARPG/RPG/MMORPG grinden, grinden en nog eens grinden geworden, als je straks alle Fortress chambers hebt gedaan is denk ik de "uitdaging" helemaal weg om eerlijk te zijn, je wilt als speler toch ook progressie kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akageno_neko
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik heb allerlei runen, maar volgens mij nog geen enkele van het event. Hoe zien die eruit/hoe heten ze? En hoe krijg je ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:31

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
akageno_neko schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 14:07:
Ik heb allerlei runen, maar volgens mij nog geen enkele van het event. Hoe zien die eruit/hoe heten ze? En hoe krijg je ze?
Ze zijn roze/ paars en enkel level 1 genaamd 'Fantastic Flora and Fauna Runestone'.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-07 13:17
Heads up, mochten er nog gebruikers zijn die problemen ondervinden met port keys: bij mij werkten die eerst wel, en vervolgens niet meer (ik kon de boot niet vinden, zag enkel een blauwe schemerende streep). Na allerlei verschillende pogingen uiteindelijk opgelost door .. de telefoon te herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:01
Man man man, zoek me wezenloos naar 7km portkeys. Zie alleen maar 2km versies. Zeker al 20 van 2 km (rood) gezien en 0 grijs/blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
FireAge schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:40:
Man man man, zoek me wezenloos naar 7km portkeys. Zie alleen maar 2km versies. Zeker al 20 van 2 km (rood) gezien en 0 grijs/blauw.
Heben die nu eigenlijk een andere kleur op de map of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Zelfde als 5km (blauw/grijs) naar ik begrijp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-07 13:17
FireAge schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:40:
Ik kreeg er vandaag vier na elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Bah ze zijn allemaal rood op de kaart. Laatste keer dat ik naar de vrouw luister :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Kan je op de kaart al zien welke variant het is? :o Ik tikte elke keer gewoon een aan als ik er een zag liggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Vijf keer een fortress gedaan voor de laatste sticker van het event. Alles klaar nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb nu 666 gold en moet nu nog potions brouwen voor het event. Fortress clearen deed ik gisteren voor een xp boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
Zojuist alle missies van het event voltooid :)

In de registry van Fantastic Flora and Fauna ben ik op rank 14 geëindigd, maar de XP-balk zit nog niet vol. Zolang het event duurt zal je waarschijnlijk nog unicorns en buckbeaks kunnen blijven vangen.

[ Voor 68% gewijzigd door Kakarottt op 09-07-2019 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Is er ook een manier om te zorgen dat WU actief blijft in IOS? Ik kan amper porteaus uitwandelen omdat hij continu naar screen lock gaat.

Deze staat helaas vanuit company policy op 30 seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
FireAge schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 00:30:
Is er ook een manier om te zorgen dat WU actief blijft in IOS? Ik kan amper porteaus uitwandelen omdat hij continu naar screen lock gaat.

In deze thread zijn al verschillende apps en tips voorbij gekomen, lees even de reacties anders na. Zelf heb ik er geen last van maar ook geen IOS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Lijkt alleen op android te kunnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakarottt
FireAge schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 07:38:
Lijkt alleen op android te kunnen :/
Dat is zuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-07 15:09
FireAge schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 00:30:

Als je niet wilt dat je iphone automatisch naar lockscreen gaat, kun je dit aanpassen bij
beeldscherm en helderheid > automatisch slot

edit; nvm ik kan niet lezen :F

[ Voor 3% gewijzigd door Alexknl op 09-07-2019 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Laatst online: 14-07 17:54
Special assigment gisteren ook afgerond. Nu alleen nog 3 spinnen vinden van het event flora en fauna registry... zouden te vinden moeten zijn bij towers maar na een week 2 runs per dag nog niets. En heb nog 3 runes over helaas.
Had gisteren wel mazzel, ging 2 rangen omhoog in de flora en fauna registry, omdat ik bij één Portkey 5x zo'n boost ervan ving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
PB-powell schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:35:
Kan je op de kaart al zien welke variant het is? :o Ik tikte elke keer gewoon een aan als ik er een zag liggen O-)
Voor zover ik weet en ook voor wat ik zelf kan zien kun je NIET vooraf bepalen welke variant Portmanteau er op de kaart ligt. Je ziet pas welk type het is wanneer je het opgepakt hebt.

Ik heb overigens ook gisteren de Brilliant Event voltooid, en heb daar nu Rank 15 op, met nog 22 punten te gaan voor Rank 16.

Grappig trouwens ... Bij Challenges heb ik Books I en Books II beiden al op zilver terwijl Books III nog niet eens op brons is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Haay schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:01:
[...]

Voor zover ik weet en ook voor wat ik zelf kan zien kun je NIET vooraf bepalen welke variant Portmanteau er op de kaart ligt. Je ziet pas welk type het is wanneer je het opgepakt hebt.

Ik heb overigens ook gisteren de Brilliant Event voltooid, en heb daar nu Rank 15 op, met nog 22 punten te gaan voor Rank 16.

Grappig trouwens ... Bij Challenges heb ik Books I en Books II beiden al op zilver terwijl Books III nog niet eens op brons is.
Ah toch, ik zat er al naar te kijken op de map maar kon niet zo snel een verschil zien.

En ik probeer bij de challenges steeds verschillende type runes, maar ik kom er vooralsnog niet achter of dat uitmaakt welke boeken je krijgt. Zit daar uberhaupt onderscheid in?

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste