Even doorgeven aan de maker van de app als bug.Asprine schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 10:22:
[...]
Probeerde ook de notify & fitness app maar daar raakte mijn telefoon helemaal van in de stress. De app bleef maar opstarten en crashen.
Ik heb inderdaad een sku die eindigt op CN en niet GL. Uiteindelijk is het me toch gelukt om het dispplay in het Engels te krijgen door mijn eerste telefoon taal op US Engels te zetten.(firmware 1.0.5.39)ambi schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:22:
[...]
Je moet eens kijken naar de sticker met de barcode op het doosje. Daarop staat o.a. de SKU. Als die eindigt op 'GL' heb je de global versie. Eindigt die op 'CN' heb je waarschijnlijk de Chinese.
[...]
Inderdaad, de officiële firmware ondersteunt enkel Engels en Chinees. Er is hier een custom firmware die andere talen ondersteunt, maar Nederlands zit er nog niet bij... .
Nog een vraag: hoe krijg ik het weerbericht? Er staat nu bij 'Weather': 'connect to Mi Fit to get weather'. Echter ik ben wel verbonden met Mi Fit (Mi Band 4, ingesteld op Engels (firmware 1,0.5.39) Mi Fit versie 4.0.5)
Vraagje: is het aantal verbrande calorieën ook te zien op het schermpje? Of zie je die alleen in de app?
Edit: al gevonden. Ja, bij 'Status'.
Edit: al gevonden. Ja, bij 'Status'.
[ Voor 16% gewijzigd door marcelmg2 op 06-07-2019 15:54 ]
Op de Mi Band kan je het aantal calorieën terugvinden onder het menu Status.
Ik denk dat het ook wel mogelijk is om een custom theme te maken waarbij het aantal calorieën op het hoofdschermpje te zien is.
Ik denk dat het ook wel mogelijk is om een custom theme te maken waarbij het aantal calorieën op het hoofdschermpje te zien is.
Steam/uPlay: EvulKlowne
Ik heb een aantal custom themes gedownload maar moet nog ff uitvogelen hoe ik ze daadwerkelijk op de mi band krijgambi schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 16:11:
Op de Mi Band kan je het aantal calorieën terugvinden onder het menu Status.
Adjust non olet, plerumque...
Dit maakt het duidelijk: YouTube: Mi Band 4: WatchFace/Skin, Colorful PAC-Man, All English no Chinese.1nsane schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 22:15:
[...]
Ik heb een aantal custom themes gedownload maar moet nog ff uitvogelen hoe ik ze daadwerkelijk op de mi band krijg
En hier een tutorial om je eigen theme te maken: https://geekdoing.com/threads/change-mi-band-4-theme.966/
[ Voor 12% gewijzigd door ambi op 07-07-2019 08:43 ]
Thanks! Al heb ik wel iOS dus ik betwijfel of het daar op kan.ambi schreef op zondag 7 juli 2019 @ 08:41:
[...]
Dit maakt het duidelijk: YouTube: Mi Band 4: WatchFace/Skin, Colorful PAC-Man, All English no Chinese.
En hier een tutorial om je eigen theme te maken: https://geekdoing.com/threads/change-mi-band-4-theme.966/
Ik heb die van mij weer verkocht. Ik weet dat je voor die prijs er niet super veel van moet verwachten, maar er klopt erg weinig van de metingen.
Avondje thuis zitten en toch 500 stappen gezet. Dik een uur wakker geweest en toch zien als slapen. Hartslag 5x achter elkaar meten en elke keer een aardig verschil. Onder de douche wordt dat ding helemaal gek omdat hij denkt dat je het scherm aanraakt terwijl dit water is. Te veel gedoe om bijv. toch het meten van slapen goed te krijgen door gebruik van andere apps.
Ik denk dat ik er te veel van verwacht had. Dit was overigens mijn eerst activity tracker.
Avondje thuis zitten en toch 500 stappen gezet. Dik een uur wakker geweest en toch zien als slapen. Hartslag 5x achter elkaar meten en elke keer een aardig verschil. Onder de douche wordt dat ding helemaal gek omdat hij denkt dat je het scherm aanraakt terwijl dit water is. Te veel gedoe om bijv. toch het meten van slapen goed te krijgen door gebruik van andere apps.
Ik denk dat ik er te veel van verwacht had. Dit was overigens mijn eerst activity tracker.
Bij mij registreert hij dit wel aardig accuraat naar mijn mening.ProfaNe schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:21:
Ik heb die van mij weer verkocht. Ik weet dat je voor die prijs er niet super veel van moet verwachten, maar er klopt erg weinig van de metingen.
Hoe had je het bandje precies om en op welke plek op je arm?
Als het te mooi lijkt om waar te zijn...
"€ 11,62 26% Off | Band M4 Smart Polsband Gezondheid hartslag Bloeddruk Heakth Rate Monitor Stappenteller Sport Armband PK M3 Fitness armband
https://s.click.aliexpress.com/e/1I3n3kkWB"
Het zal toch niet alleen het bandje zijn? 🤔
"€ 11,62 26% Off | Band M4 Smart Polsband Gezondheid hartslag Bloeddruk Heakth Rate Monitor Stappenteller Sport Armband PK M3 Fitness armband
Dat is geen Mi Band 4 (oplader is al anders), lijkt op een namaak.Geurt-kun schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:48:
Als het te mooi lijkt om waar te zijn...
It's a fantasy 🤣Mint schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:56:
[...]
Dat is geen Mi Band 4 (oplader is al anders), lijkt op een namaak.
Nevermind, op iOS is het nog makkelijker, gewoon van de Amazfitwebsite wat leuks downloaden en met de Amazfit app uploaden :-) werkt top.1nsane schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:51:
[...]
Thanks! Al heb ik wel iOS dus ik betwijfel of het daar op kan.
Voor zelf maken nog wel dat progje nodig maar ook dan via mn stack alsnog makkelijk te downloaden :-)
Viel me wel op dat de batterij daarna ineens leeggierde binnen 1,5 dag.
Een reboot van de band verhielp dat echter :-)
ehhh om mijn pols zoals een horloge, maar dan wat strakkerLoei123 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:15:
[...]
Bij mij registreert hij dit wel aardig accuraat naar mijn mening.
Hoe had je het bandje precies om en op welke plek op je arm?
Volgens de handleiding is de beste positie juist iets boven je pols, dus min of meer naast je horloge.ProfaNe schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:35:
[...]
ehhh om mijn pols zoals een horloge, maar dan wat strakker
Ik draag de mijne ook boven mijn pols naast een armband.
Ja, je hebt er teveel van verwacht.ProfaNe schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:21:

Als je vergelijkingen met bandjes tot meer dan 100 euro bekijkt zie je dat die ook afwijken.
Je moet deze bandjes echt als een gimmick zien. En dan is het ook nog van belang dat je het bandje op de juiste manier draagt, anders zijn de metingen sowieso niet goed.
Ik heb overigens vandaag de Miband 4 binnengekregen die ik 19 juni bij Joybuy voor 19,53 heb gekocht.
Werkt prima. Positief vind ik dat het schermpje nu ook buiten in de volle zon leesbaar is. De oplader ziet er dan weer minder sterk uit dan die van de Miband 2.
Jammer vind ik dat je nu de Mi Fit app geïnstalleerd moet hebben als je de Mi Notifiy & Fitness app wil blijven gebruiken.
Verder was ik heel tevreden met mijn Miband 2 die ik vooral voor notificaties gebruikte. De Miband 4 is dan ook geen noodzakelijke upgrade voor mij. De Miband 2 valt door de vorm binnen het bandje en ziet er daarom na 2 jaar nog als nieuw uit (in combinatie met screenprotector). Ik denk dat de Miband 4 sneller zal krassen.
Mijn Miband 2 ging, zelfs na 2jaar, ruim 40 dagen mee. Ik ben erg benieuwd hoelang de 4 meegaat op 1 lading.
Edit na 12 uur gebruik:
Vanmorgen zag ik dat de Miband 4 in 10 uur 24% batterij heeft verbruikt. Voor ik ging slapen stond ie op 96%.
Ik heb geen hartslagmeting aanstaan en gebruik de standaard watchface.
Ik las net dat een factory reset kan helpen,dus dat heb ik zojuist gedaan en daarna de batterij weer volledig opgeladen. Hopelijk gaat het nu beter. Mijn Miband 2 gaat 40 dagen mee op 1 batterij lading en mijn verwachting voor de 4 is toch wel 20 dagen bij minimaal gebruik.
Edit 2: na een factory reset is de battery drain verleden tijd.
[ Voor 41% gewijzigd door Medione1210 op 14-07-2019 13:19 ]
Ik had het zelfde battery drain probleem nadat ik wat watchfaces gedownload had erop, een reboot hielp, verbruikt nu weer gewoon een procent of 3 a 4 per dag wat uitstekend is zelfs al meet hij met intervallen van een minuut mn hartslag.Medione1210 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 13:11:
[...]
Ja, je hebt er teveel van verwacht.(ik verwacht ook vaak teveel van nieuwe speeltjes)
Als je vergelijkingen met bandjes tot meer dan 100 euro bekijkt zie je dat die ook afwijken.
Je moet deze bandjes echt als een gimmick zien. En dan is het ook nog van belang dat je het bandje op de juiste manier draagt, anders zijn de metingen sowieso niet goed.
Ik heb overigens vandaag de Miband 4 binnengekregen die ik 19 juni bij Joybuy voor 19,53 heb gekocht.
Werkt prima. Positief vind ik dat het schermpje nu ook buiten in de volle zon leesbaar is. De oplader ziet er dan weer minder sterk uit dan die van de Miband 2.
Jammer vind ik dat je nu de Mi Fit app geïnstalleerd moet hebben als je de Mi Notifiy & Fitness app wil blijven gebruiken.
Verder was ik heel tevreden met mijn Miband 2 die ik vooral voor notificaties gebruikte. De Miband 4 is dan ook geen noodzakelijke upgrade voor mij. De Miband 2 valt door de vorm binnen het bandje en ziet er daarom na 2 jaar nog als nieuw uit (in combinatie met screenprotector). Ik denk dat de Miband 4 sneller zal krassen.
Mijn Miband 2 ging, zelfs na 2jaar, ruim 40 dagen mee. Ik ben erg benieuwd hoelang de 4 meegaat op 1 lading.
Edit na 12 uur gebruik:
Vanmorgen zag ik dat de Miband 4 in 10 uur 24% batterij heeft verbruikt. Voor ik ging slapen stond ie op 96%.
Ik heb geen hartslagmeting aanstaan en gebruik de standaard watchface.
Ik las net dat een factory reset kan helpen,dus dat heb ik zojuist gedaan en daarna de batterij weer volledig opgeladen. Hopelijk gaat het nu beter. Mijn Miband 2 gaat 40 dagen mee op 1 batterij lading en mijn verwachting voor de 4 is toch wel 20 dagen bij minimaal gebruik.
Je kan het een gimmick noemen maar voor de prijs krijg je echt achterlijk veel waar voor je geld. Een Oled kleurendisplay, de belangrijkste functies die je op een 20x zo dure Apple Watch ook doorgaans gebruikt en behoorlijk customizable, daarnaast waterdicht. Dat vind ik echt ongeëvenaard voor een smartband van ~25eu die degelijk in elkaar steekt. De gemiddelde Fitbit met zelfde functionaliteit die 3 tot 4 keer meer kost heb ik nog niet kunnen betrappen aantoonbaar betere kwaliteit bij dagelijks gebruik.
Ik heb inderdaad op Google gelezen dat een factory reset het drain probleem oplost en dat klopt inderdaad. Nu bijna volle dagen later staat de batterij op 96%.1nsane schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 23:26:
[...]
Ik had het zelfde battery drain probleem nadat ik wat watchfaces gedownload had erop, een reboot hielp, verbruikt nu weer gewoon een procent of 3 a 4 per dag wat uitstekend is zelfs al meet hij met intervallen van een minuut mn hartslag.
Je kan het een gimmick noemen maar voor de prijs krijg je echt achterlijk veel waar voor je geld. Een Oled kleurendisplay, de belangrijkste functies die je op een 20x zo dure Apple Watch ook doorgaans gebruikt en behoorlijk customizable, daarnaast waterdicht. Dat vind ik echt ongeëvenaard voor een smartband van ~25eu die degelijk in elkaar steekt. De gemiddelde Fitbit met zelfde functionaliteit die 3 tot 4 keer meer kost heb ik nog niet kunnen betrappen aantoonbaar betere kwaliteit bij dagelijks gebruik.
Ik zie hier geen ervaringen nog met stalen bandjes, maar zo te lezen zijn de bandjes niet veranderd en passen de mi band 3 en mi band 4 in dezelfde bandjes. Ik heb zelf nog een Mi Band 3 met deze metalen bandje, maar ik vond hem zelf eigenlijk net te massief en glanzend. Voor de Mi Band 1 en 2 had ik ook altijd metalen bandjes, omdat ik vind dat het net iets luxer uitstraalt. Ondertussen is de huidige ook al aardig versleten en lijk ik wat allergisch te zijn voor het versleten materiaal aan de onderkant, of het is toeval dat ik op die plek gigantische jeuk heb afgelopen weken, waardoor ik mijn halve arm heb open gehaald. Ik heb nu dus weer de normale rubberen bandje om gedaan.
Ik kwam zonet dit bandje tegen op Ali en deze op GB, maar ze lijken gewoon hetzelfde. Op Ali heeft die wel veel reviews en op de foto's ziet die er wel goed uit. Dit bandje lijkt ook compacter en veel minder glimmend en een stuk beter geprijsd ook ;p. Denk dat ik deze alvast ga bestellen om te proberen. Wel zoek ik nog een mooie aanbieding om te upgraden naar de Mi Band 4.
Ik kwam zonet dit bandje tegen op Ali en deze op GB, maar ze lijken gewoon hetzelfde. Op Ali heeft die wel veel reviews en op de foto's ziet die er wel goed uit. Dit bandje lijkt ook compacter en veel minder glimmend en een stuk beter geprijsd ook ;p. Denk dat ik deze alvast ga bestellen om te proberen. Wel zoek ik nog een mooie aanbieding om te upgraden naar de Mi Band 4.
Let op onder mijn review heeft een tweaker (Username: Lets find it) aangegeven dat de mi band 4 niet in de stalen versies paste van de Mi band 3.xileS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 15:09:
Ik zie hier geen ervaringen nog met stalen bandjes, maar zo te lezen zijn de bandjes niet veranderd en passen de mi band 3 en mi band 4 in dezelfde bandjes.
Zelf heb ik het nog niet kunnen proberen.
Verwijderd
Hij laat bij mij geen afstand zien. Als ik druk op het huisje staat er 0 m.
Iemand een idee? gebruik een Xiaomi Mi A2 lite met Android One als phone.
Edit: Nog twee vragen:
1. Krijg je niet dat Google Fit en de Mi Band 4 loop en/of wandeldata dubbel registeren omdat de Band en de telefoon dan activiteiten dubbel bijhouden?
2.Kan de Mi band data opslaan wanneer buiten bereik en wanneer connected die data uploaden?
1. Krijg je niet dat Google Fit en de Mi Band 4 loop en/of wandeldata dubbel registeren omdat de Band en de telefoon dan activiteiten dubbel bijhouden?
2.Kan de Mi band data opslaan wanneer buiten bereik en wanneer connected die data uploaden?
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2019 15:20 ]
De Mi Band is binnen. 
Ik heb de officiële app op de telefoon gezet, die is in het Nederlands. Hierna werd de Band gevonden en werd er een update geïnstalleerd. Maar hierna is de Band zelf nog steeds in het Chinees. Hoe krijg ik deze op een andere taal? Ik weet zeker dat ik de global version heb.
Ik heb de officiële app op de telefoon gezet, die is in het Nederlands. Hierna werd de Band gevonden en werd er een update geïnstalleerd. Maar hierna is de Band zelf nog steeds in het Chinees. Hoe krijg ik deze op een andere taal? Ik weet zeker dat ik de global version heb.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik heb eerder een smartwatch gehad en vond het dragen van een dergelijk device met een blouse erg irritant. Wat is jullie ervaring met het dragen van de Mi Band 4 met een blouse? Is hij erg dik waardoor je hem niet onder je mouw vandaan krijgt of valt dat reuze mee?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Bij mij zit de Mi Band (3, de 4 is onderweg) wat losser waardoor ik 'm wat 'hoger' op mij pols draag. Hij zit dan voor mijn overhemd in plaats van eronder. Zelf vind ik 'm te dik om eronder te dragen, maar dat hangt denk ik ook af van het type hemd.Jassy schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:25:
Ik heb eerder een smartwatch gehad en vond het dragen van een dergelijk device met een blouse erg irritant. Wat is jullie ervaring met het dragen van de Mi Band 4 met een blouse? Is hij erg dik waardoor je hem niet onder je mouw vandaan krijgt of valt dat reuze mee?
Verwijderd
Je hebt dan de Chinese versie. Taal van je android telefoon op engels zetten, dan gaat de Mi Band ook naar engels. Even wachten dus op een update met NL in de firmware.pven schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:22:
De Mi Band is binnen.
Oké dat had ik dus met mijn smartwatch ook. Ik wou hem onder mijn blouse dragen en dan er onder weg halen als ik hem gebruik, net als met een horloge.. Dat gaat dus lastig worden.robhof schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:29:
[...]
Bij mij zit de Mi Band (3, de 4 is onderweg) wat losser waardoor ik 'm wat 'hoger' op mij pols draag. Hij zit dan voor mijn overhemd in plaats van eronder. Zelf vind ik 'm te dik om eronder te dragen, maar dat hangt denk ik ook af van het type hemd.
1. NeeVerwijderd schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:37:
Hij laat bij mij geen afstand zien. Als ik druk op het huisje staat er 0 m.
2.ja
Zoals hierboven ook gezegd heb je dan ws de chinese versie. Maar je zegt zeker te weten dat je de global versie hebt. Wat staat er op het doosje achter 'sku:'?pven schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:22:
De Mi Band is binnen.
[ Voor 34% gewijzigd door Medione1210 op 15-07-2019 22:35 ]
Ik heb een plain text pagina met wat server stats. Hoe kan ik deze (realtime?) op de Mi Band krijgen? Ik weet dat ik eventueel met notificaties (https://pushover.net/)/ mail dit bijvoorbeeld elk uur kan doorgeven, maar het zou mooier zijn als dit gewoon op het scherm elke 5 minuten ververst zou kunnen worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Don3k op 15-07-2019 23:06 ]
Ah ja. Nu zie ik idd ook dat je bij Ali kan kiezen of het een bandje voor de 3 of ze 4 moet zijn. Blijkbaar toch een klein verschil in pasvorm. Ik heb iig nog geen foto's gezien van de 4 in de reviews, zie alleen in de stock foto's de MB4.Tinnman schreef op maandag 15 juli 2019 @ 07:46:
[...]
Let op onder mijn review heeft een tweaker (Username: Lets find it) aangegeven dat de mi band 4 niet in de stalen versies paste van de Mi band 3.
Zelf heb ik het nog niet kunnen proberen.
Geldt dit ook voor siliconen bandjes? Of passen de bandjes van de 3 wel goed op de 4?xileS schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 01:38:
[...]
Ah ja. Nu zie ik idd ook dat je bij Ali kan kiezen of het een bandje voor de 3 of ze 4 moet zijn. Blijkbaar toch een klein verschil in pasvorm. Ik heb iig nog geen foto's gezien van de 4 in de reviews, zie alleen in de stock foto's de MB4.
(Ik las namelijk van wel)
[ Voor 200% gewijzigd door Medione1210 op 16-07-2019 06:57 ]
De siliconen bandjes van de Mi band 3 passen wel op de Mi band 4.Medione1210 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 06:54:
[...]
Geldt dit ook voor siliconen bandjes? Of passen de bandjes van de 3 wel goed op de 4?
(Ik las namelijk van wel)
Hoe doet jullie sleeptracking het?
Ik moet zeggen dat ik bij de Miband 2 nooit meer naar keek op de Mi Notify & Fitness app, maar ik kan me herinneren dat het best nauwkeurig was.
Nu gebruik ik de officiële app voor de 4 en daar is sleeptracking prominent aanwezig.
Ik heb nu een week tracking achter de rug en het is echt een lachtertje. 1x werkte het helemaal niet en de andere keren kwam het niet eens in de buurt. Vannacht heb ik bijvoorbeeld 17minuten geslapen (volgens de tracking pas 01.56 erin, terwijl ik 23.00 in bed lag.
Ook de adviezen zijn vreemd. Zo kreeg ik het advies om 1.5 uur eerder op te staan. En ik sta iedere dag al om 5.30 op.
Helaas lijkt het erop dat sleeptracking niet uit is te zetten in de Mi Fit app.
Wat is jullie ervaring?
Ik moet zeggen dat ik bij de Miband 2 nooit meer naar keek op de Mi Notify & Fitness app, maar ik kan me herinneren dat het best nauwkeurig was.
Nu gebruik ik de officiële app voor de 4 en daar is sleeptracking prominent aanwezig.
Ik heb nu een week tracking achter de rug en het is echt een lachtertje. 1x werkte het helemaal niet en de andere keren kwam het niet eens in de buurt. Vannacht heb ik bijvoorbeeld 17minuten geslapen (volgens de tracking pas 01.56 erin, terwijl ik 23.00 in bed lag.
Ook de adviezen zijn vreemd. Zo kreeg ik het advies om 1.5 uur eerder op te staan. En ik sta iedere dag al om 5.30 op.
Wat is jullie ervaring?
Ik heb vandaag ook de miband 4 binnen waarbij ik dacht de global versie te hebben besteld. Niet dus.
Echter band gewoon pairen via je mi app, update ophalen en daarna je telefoon, zoals ook hierboven beschreven, op engels zetten (eventueel daarna de mi app even opnieuw opstarten)
De chines versie ondersteunt dus ook engels
Waar je aan kan zien of je de global of china versie hebt? De doosjes zijn aan de achterkant verschillend. De chinese versie is compleet zwart, de global heeft daar een grote witte sticker op zitten.

Weet alleen niet of deze chinese versie ook ooit gewoon nederlands zal ondersteunen!?
Note: ik had nog even nagekeken welke versie ik op alieexpress besteld had: standard version... lol dat zegt dus ook niets..
Standard version als in standaard chinees.
Echter band gewoon pairen via je mi app, update ophalen en daarna je telefoon, zoals ook hierboven beschreven, op engels zetten (eventueel daarna de mi app even opnieuw opstarten)
De chines versie ondersteunt dus ook engels
Waar je aan kan zien of je de global of china versie hebt? De doosjes zijn aan de achterkant verschillend. De chinese versie is compleet zwart, de global heeft daar een grote witte sticker op zitten.

Weet alleen niet of deze chinese versie ook ooit gewoon nederlands zal ondersteunen!?
Note: ik had nog even nagekeken welke versie ik op alieexpress besteld had: standard version... lol dat zegt dus ook niets..
Standard version als in standaard chinees.
[ Voor 19% gewijzigd door Tmaster op 17-07-2019 19:26 ]
Ik heb eigenlijk alleen ervaring met de mi band 2 en 3. Ongeveer 2 jaar ingebruik. Ik vond de 3 nauwkeuriger omdat deze snachts ook meer detecteerde als ik even naar de wc ging. Ik heb gemiddeld 1,5 tot 2 uur deep sleep maar ook wel eens uitschieters tot 3 a 3,5 uur (als ik totaal 10 uur in bed lig, normaal uur of 7) Ik vond het juist nauwkeurig. Wellicht heb je je bandje juist te strak of te los zitten?Medione1210 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 08:39:
Hoe doet jullie sleeptracking het?
Wat is jullie ervaring?
Ik had er beter eerder over kunnen klagen, want voor het eerst deze week klopte de sleeptrackingTmaster schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 19:29:
[...]
Ik heb eigenlijk alleen ervaring met de mi band 2 en 3. Ongeveer 2 jaar ingebruik. Ik vond de 3 nauwkeuriger omdat deze snachts ook meer detecteerde als ik even naar de wc ging. Ik heb gemiddeld 1,5 tot 2 uur deep sleep maar ook wel eens uitschieters tot 3 a 3,5 uur (als ik totaal 10 uur in bed lig, normaal uur of 7) Ik vond het juist nauwkeurig. Wellicht heb je je bandje juist te strak of te los zitten?

Ik heb het idee dat bij mij de slaap ook wel redelijk goed geregistreerd wordt.
Ik kom echter nooit verder dan 2,5 uur diepe slaap.
De minuten die ik wakker ben worden naar mijn idee dan nooit geregistreerd, dus in dat opzicht registreert de Band 4 wel slecht.
Ik kom echter nooit verder dan 2,5 uur diepe slaap.
De minuten die ik wakker ben worden naar mijn idee dan nooit geregistreerd, dus in dat opzicht registreert de Band 4 wel slecht.
Zit eraan te denken mijn mi band 2 in te ruilen voor een mi band 4 maar ik word gek van alle tegenstrijdigheden mbt de taal. Mijn telefoon staat op NL maar ik wil de band graag in ENG hebben of desnoods NL maar zeker niet op Chinees natuurlijk. Als ik het goed begrepen heb is de default taal van de global versie Engels?
(Barcode met 'GL' op het einde.)
Klopt dit nu of niet?
Klopt dit nu of niet?
[ Voor 7% gewijzigd door TaranQQ op 18-07-2019 14:17 ]
Klopt. Mijn SKU eindigt op GL en mijn mi band 4 staat in het Engels. Zonder enige aanpassing.TaranQQ schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:16:
Zit eraan te denken mijn mi band 2 in te ruilen voor een mi band 4 maar ik word gek van alle tegenstrijdigheden mbt de taal. Mijn telefoon staat op NL maar ik wil de band graag in ENG hebben of desnoods NL maar zeker niet op Chinees natuurlijk. Als ik het goed begrepen heb is de default taal van de global versie Engels?
Klopt dit nu of niet?
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Je toestel staat dus niet op Engelse taal?mobstaa schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:32:
[...]
Klopt. Mijn SKU eindigt op GL en mijn mi band 4 staat in het Engels. Zonder enige aanpassing.
Mijn toestel, een Xiaomi mi 9T, staat op Nederlandse taal.
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Bedankt, dan ga ik op zoek naar een GL versie 👍mobstaa schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:53:
[...]
Mijn toestel, een Xiaomi mi 9T, staat op Nederlandse taal.
De Chinese versie staat meestal aangeduid als Chinese, standaard, CN of geen toevoeging in de adds. Let ook op de specs; staats hier Engels en Chinees (soms aangevuld met Russisch en Spaans), dan kun je er alsnog vanuit gaan dat het de Chinese versie is.
Mooi doolhof om de international of global versie te vinden op sites als Ali of Ebay.
Mooi doolhof om de international of global versie te vinden op sites als Ali of Ebay.
Klopt. Je hebt GL en CN. Die laatste had bij mij Chinese tekens op het scherm maar meteen na pairen kwamen er 2 updates binnen en werkte de band in het Engels (telefoon moet wel op Engels staan).TaranQQ schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:16:
Klopt dit nu of niet?
Als je telefoon toch al in het Engels staat is het niet nodig om de GL versie aan te schaffen.
Overigens hebben de oudere CN modellen in een later stadium alletwee een update naar NL taal gekregen.
Ik kom ook van de Miband 2 en ik kan je de upgrade aanraden. Het schermpje van de 4 is erg mooi en nu eindelijk ook buiten leesbaar.
Hoezo een doolhof? De eerste shop die ik zie verkoopt de GL versieTAVL schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 16:32:
https://s.click.aliexpress.com/e/b7RPqpGU
[ Voor 23% gewijzigd door Medione1210 op 18-07-2019 18:39 ]
Ik zie bij veel advertenties staan dat het global moet zijn, maar later staan er dingen als "language: English, Chinese only" of "standard version". Maar goed, genoeg goede, betrouwbare aanbieders.
Ah, ik snap je nu.TAVL schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 19:12:
Ik zie bij veel advertenties staan dat het global moet zijn, maar later staan er dingen als "language: English, Chinese only" of "standard version". Maar goed, genoeg goede, betrouwbare aanbieders.
Voor de Miband4 is 'Chinese only' onzin, want de CN versie kan gewoon in Engels.
Als het hetzelfde werkt als bij de Miband 3 is het geen onzin. Als de standaardtaal Chinees is en je telefoon staat op Nederlands is de band in het Chinees. Zet je de telefoon op Engels dan wordt de taal Engels. Zet je hem terug op Nederlands wordt het weer Chinees na een tijdje.Medione1210 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 20:31:
[...]
Ah, ik snap je nu.
Voor de Miband4 is 'Chinese only' onzin, want de CN versie kan gewoon in Engels.
Als de standaardtaal Engels is kun je de telefoon gewoon op Nederlands, of Frans of Duits zetten en dan blijft de taal op je band gewoon Engels.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Een paar reacties hierboven zeg ik duidelijk dat je je telefoon op Engels moet zetten bij de CN. Mijn opmerking was een vervolg op die reactie!Marzman schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 20:53:
[...]
Als het hetzelfde werkt als bij de Miband 3 is het geen onzin. Als de standaardtaal Chinees is en je telefoon staat op Nederlands is de band in het Chinees. Zet je de telefoon op Engels dan wordt de taal Engels. Zet je hem terug op Nederlands wordt het weer Chinees na een tijdje.
Als de standaardtaal Engels is kun je de telefoon gewoon op Nederlands, of Frans of Duits zetten en dan blijft de taal op je band gewoon Engels.
[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 19-07-2019 00:34 ]
Je kan ook een alternatieve firmware er op zetten zodat de cn versie op Engels kan en telefoon op Nederlands. Werkt verder prima.
Je bedoelt deze? https://geekdoing.com/thr...rmware-for-mi-band-4.970/reiniero schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 08:34:
Je kan ook een alternatieve firmware er op zetten zodat de cn versie op Engels kan en telefoon op Nederlands. Werkt verder prima.
Die gebruik ik inderdaad. Makkelijk te installeren en werkt hetzelfde als origineel alleen dan in Engels.
Dit is ook wel interessant.
https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x
De miband 4 vs een Forerunner 625 qua HR.
Aardig wat verschil in de grafiek. Iemand anders die dit kan bevestigen?
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Ja, een borstband is nog steeds veel accurater dan een optische sensor en ook de sensor van de mi band 4 is meer een indicatie dan een echte HR monitor. Voor sport-effort betrouwbaar checken is een optische sensor m.i. niet geschikt, ook die van Garmin niet.Beta schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:26:
Dit is ook wel interessant.
Noot: het is dus een vergelijking tussen een chest strap (toevallig gekoppeld aan een Garmin horloge) en de miband4 optische sensor, different ball game.
Oh so, helemaal over de breast strap in titel gelezen...S0epkip schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:38:
[...]
Ja, een borstband is nog steeds veel accurater dan een optische sensor en ook de sensor van de mi band 4 is meer een indicatie dan een echte HR monitor. Voor sport-effort betrouwbaar checken is een optische sensor m.i. niet geschikt, ook die van Garmin niet.
Noot: het is dus een vergelijking tussen een chest strap (toevallig gekoppeld aan een Garmin horloge) en de miband4 optische sensor, different ball game.
Tijd voor weekend.
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Hm, de mijne eindigt op CN. Niet goed opgelet dus bij de aankoop ...ambi schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:22:
[...]
Je moet eens kijken naar de sticker met de barcode op het doosje. Daarop staat o.a. de SKU. Als die eindigt op 'GL' heb je de global versie. Eindigt die op 'CN' heb je waarschijnlijk de Chinese.
Iemand tips hoe ik deze op Nederlands kan krijgen? Of is het jammer maar helaas?
Ik heb overigens deze site gevolgd, maar die vindt mijn Mi Band niet. Mijn gebruikelijke truukjes werken helaas niet.
[ Voor 18% gewijzigd door pven op 19-07-2019 15:14 ]
https://www.gearbest.com/...-of-xiaomi-mi-band-4-6685golf1025 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:47:
Nog een vraag: hoe krijg ik het weerbericht? Er staat nu bij 'Weather': 'connect to Mi Fit to get weather'. Echter ik ben wel verbonden met Mi Fit (Mi Band 4, ingesteld op Engels (firmware 1,0.5.39) Mi Fit versie 4.0.5)
Dit heeft het voor mij opgelost.
Trouwens, heeft iemand een minimalistische watchface gevonden waar het weerbericht ook in is opgenomen? Ik ben eigenlijk op zoek naar de standaard watchface, maar dan met in ieder geval de huidige temperatuur als extra erbij.
Ik heb een beetje rare vraag:
Hoe ziet een (whatsapp) notificatie eruit?
Krijg je de eerste twintig tekens te zien ofzo of kan je hem helemaal zien? Zie je de afzender? Worden emoji's goed weergegeven?
Krijg je de eerste twintig tekens te zien ofzo of kan je hem helemaal zien? Zie je de afzender? Worden emoji's goed weergegeven?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Je ziet van wie hij is en je kan het bericht helemaal lezen. Emoji's worden alleen met custom firmware goed weergegeven.anandus schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 20:35:
Ik heb een beetje rare vraag:
Ik ben benieuwd of bv de WhatsApp gesprekken beter terug te lezen zijn op de mi band 4 in vergelijking met de mi band 3 met de standaard mi fit app. Ik heb speciaal nu nog op de 3, de mi band tools app erop staan.
Hier is een watchface met temperatuur lijkt me. Test die eens en als ie werkt, kan je op basis daarvan een minimalistische watchface aanpassen. Bij watchfaces met weather icon, wordt volgens mijn ervaring het weer niet juist afgebeeld, maar misschien lukt het wel met de temperatuur.hubertgruber schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 15:05:
[...]
Trouwens, heeft iemand een minimalistische watchface gevonden waar het weerbericht ook in is opgenomen? Ik ben eigenlijk op zoek naar de standaard watchface, maar dan met in ieder geval de huidige temperatuur als extra erbij.
Edit: nevermind
[ Voor 96% gewijzigd door anandus op 20-07-2019 21:46 ]
Die heb ik geprobeerd, maar dan krijg ik hem niet op Nederlands. Wel bv op Duits. Volgens mij is Nederlands nog niet beschikbaar?
Ik heb bij 2 verschillende alie express webshops de global versie besteld. in beide gevallen kreeg ik de chinese versie
Hoe zit het met de oplaadtijd?
Mijn band 3 als hij op of onder de 15% zit, duurt het ruim 2 tot 3 uur voordat hij echt weer op 100% zit.
Is dat hopelijk verbeterd met de 4?
Als het echt veel sneller is, stap ik direct over. Da's mijn enige minpuntje van de 3.
Mijn band 3 als hij op of onder de 15% zit, duurt het ruim 2 tot 3 uur voordat hij echt weer op 100% zit.
Als het echt veel sneller is, stap ik direct over. Da's mijn enige minpuntje van de 3.
[ Voor 21% gewijzigd door xippie op 22-07-2019 20:24 ]
Ik kwam er te laat achter dat ik de Chinese versie heb gekocht. Het is niet anders.Tmaster schreef op maandag 22 juli 2019 @ 17:08:
Ik heb bij 2 verschillende alie express webshops de global versie besteld. in beide gevallen kreeg ik de chinese versie
Iemand toevallig een idee wanneer de Nederlandse firmware komt?
ik denk dat niemand dat weet. En de vraag is of dit dan ook voor de CN versie beschikbaar wordt.
Mijn vrouw toevallig vandaag haar mi band 4 binnen gekregen. Er zat nog 15% in. Aan de lader gehangen en na 40 minuten was ie 98% (wel echt via een usb/stekker en niet via een krappy usb2 poortje uiteraard)xippie schreef op maandag 22 juli 2019 @ 20:22:
Dan ga ik er gelijk eentje bestellen.Tmaster schreef op maandag 22 juli 2019 @ 21:16:
[...]
Mijn vrouw toevallig vandaag haar mi band 4 binnen gekregen. Er zat nog 15% in. Aan de lader gehangen en na 40 minuten was ie 98% (wel echt via een usb/stekker en niet via een krappy usb2 poortje uiteraard)
Iemand nog een linkje naar een echte Global versie? Dat ik geen CN versie krijg? Die extra paar euro's maakt mij totaal niet uit.
Ik heb sinds dit weekend de Mi Band 4 en sinds gisteren kan ik alleen nog door 3 menu-items scrollen op m'n band: Status, Heart Rate en Workout. De overige opties zie ik niet meer. Ik kan nu dus ook niet de band rebooten en ik vind deze optie niet in de Mi Fit app of Notify & Fitness (bij die laatste gevonden bij MAC-adres, maar deze lijkt niet te werken). Iemand enig idee hoe ik een reboot of softreset kan doen? Hard-reset niet echt zin in (of bewaart hij dan wel de gegevens in de app?).
Kijk eens bij profile/miband/display settings/hidden items. Staan ze daar misschien?lucash schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:29:
Ik heb sinds dit weekend de Mi Band 4 en sinds gisteren kan ik alleen nog door 3 menu-items scrollen op m'n band: Status, Heart Rate en Workout. De overige opties zie ik niet meer. Ik kan nu dus ook niet de band rebooten en ik vind deze optie niet in de Mi Fit app of Notify & Fitness (bij die laatste gevonden bij MAC-adres, maar deze lijkt niet te werken). Iemand enig idee hoe ik een reboot of softreset kan doen? Hard-reset niet echt zin in (of bewaart hij dan wel de gegevens in de app?).
Ligt dat niet gewoon aan je lader. Ik heb nog geen Miband gehad die er langer dan een uur over deed van ong. 20% naar vol.xippie schreef op maandag 22 juli 2019 @ 20:22:
[ Voor 26% gewijzigd door Medione1210 op 23-07-2019 11:17 ]
Ze stonden niet bij hidden items, maar ik heb eens 1 erheen gesleept en nu is de rest opeens terug. Dus bedankt voor het wijzen op deze optieMedione1210 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:15:
[...]
Kijk eens bij profile/miband/display settings/hidden items. Staan ze daar misschien?
Gisteren de mi band 4 mogen ontvangen. Ben echt onder de indruk van het toestel.
Hiervoor de Fitbit Charge 3 gehad maar verkocht omdat de software support ondermaats was (bugs bugs bugs).
De mi band 4 doet alles sneller en mooier dan een toestel met een waarde maal 4.
Hiervoor de Fitbit Charge 3 gehad maar verkocht omdat de software support ondermaats was (bugs bugs bugs).
De mi band 4 doet alles sneller en mooier dan een toestel met een waarde maal 4.
De Mi Band heb ik ook binnen. Mooi ding, hoor. Stuk mooier dan de Mi Band 2 die ik had. Uiteraard 
Maar ik heb wel het gevoel dat Notify & Fitness minder lekker met de Mi Band 4 werkt, dan met de Mi Band 2.
Misschien nog wat kinderziektes, denk ik?
Maar ik heb wel het gevoel dat Notify & Fitness minder lekker met de Mi Band 4 werkt, dan met de Mi Band 2.
Die zelfde conclusie moest ik helaas ook trekken. Ik heb die app al heel lang en was altijd zeer tevreden, maar is nu naar mijn mening niet echt nodig met de Miband 4. Ook omdat je deze app niet meer los van de Mi Fit app kan gebruiken, zoals bij de Miband 2 wel kon. Ook is de originele app inmiddels een stuk verbeterd.anandus schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 15:02:
De Mi Band heb ik ook binnen. Mooi ding, hoor. Stuk mooier dan de Mi Band 2 die ik had. Uiteraard
Over een paar maanden probeer ik het nog wel eens.
Hoe is de slaapmeting van de normale app? Die van N&F vind ik best goed, namelijk.Medione1210 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:06:
[...]
Die zelfde conclusie moest ik helaas ook trekken. Ik heb die app al heel lang en was altijd zeer tevreden, maar is nu naar mijn mening niet echt nodig met de Miband 4. Ook omdat je deze app niet meer los van de Mi Fit app kan gebruiken, zoals bij de Miband 2 wel kon. Ook is de originele app inmiddels een stuk verbeterd.
Over een paar maanden probeer ik het nog wel eens.
De eerste dagen was de slaapmeting heel slecht, maar toen ineens spot on. Ik denk dat het komt omdat ik het bandje wat losser heb gedaan want alleen dat heb ik veranderd.anandus schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:10:
[...]
Hoe is de slaapmeting van de normale app? Die van N&F vind ik best goed, namelijk.
(Halen third-party apps de slaapdata niet uit deze bron als de originele app?)
De bron is hetzelfde ja, de analyse/algoritme niet. Ik vind zelf tot nu toe die van N&F beter. Ga deze week ook nog Sleep for Android testen.Medione1210 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:15:
[...]
De eerste dagen was de slaapmeting heel slecht, maar toen ineens spot on. Ik denk dat het komt omdat ik het bandje wat losser heb gedaan want alleen dat heb ik veranderd.
(Halen third-party apps de slaapdata niet uit deze bron als de originele app?)
Ik kijk er altijd de eerste paar weken naar als ik een nieuwe band heb en daarna nooit meer. Ik ga er dus niet teveel moeite insteken.lucash schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 19:13:
[...]
De bron is hetzelfde ja, de analyse/algoritme niet. Ik vind zelf tot nu toe die van N&F beter. Ga deze week ook nog Sleep for Android testen.
Screenprotector
Hebben jullie de protectors voor de Miband 4 al geprobeerd? Bij mij blijven de randen niet goed plakken omdat de Miband 4 afgeronde randen heeft.
Ik heb er nu een Miband 2 protector opgeplakt. Die is wel iets te klein én er zit een rond gat in, maar die blijft tenminste wel mooi plakken!
[ Voor 28% gewijzigd door Medione1210 op 25-07-2019 12:47 ]
ditzelfde ervaar ik met Cycling. ik moet net geen 9km naar het werk, hij maakt er 11,5 van..Loei123 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 14:06:
Zojuist 30 minuten gewandeld in de pauze, MiFit app open en locatie op de mobiel aan, en op de Mi Band de Excersize "Walking" geselecteerd. Verbinding met GPS via de mobiel aan de praat en wandelen maar!
Na een half uur had ik 360 meter gewandeld.![]()
Doe ik hier iets fout? Of kan dit aan de GPS van mijn mobiel liggen?
Laatst had ik het wandelen ingeschakeld binnen de MiFit app en niet met het bandje, toen registreerde hij 5,5km gewandeld wat ook niet juist is.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Ik heb sinds een aantal dagen een Galaxy S10, deze lijkt de enige wandeling van deze week (het is warm) wel aardig perfect geregistreerd te hebben, 2.8km in 35~ minuten.DaRoot schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:47:
[...]
ditzelfde ervaar ik met Cycling. ik moet net geen 9km naar het werk, hij maakt er 11,5 van..
Ik heb een Nokia 9.. zal eens via de Google Fit de boel laten bijhouden. Kijken wat die er van maakt..Loei123 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:50:
[...]
Ik heb sinds een aantal dagen een Galaxy S10, deze lijkt de enige wandeling van deze week (het is warm) wel aardig perfect geregistreerd te hebben, 2.8km in 35~ minuten.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
En ik heb met de hitte de hele nacht wakker gelegen en zelfs nog rondgelopen. Volgens de app heb ik 7.56 geslapenDaRoot schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:47:
[...]
ditzelfde ervaar ik met Cycling. ik moet net geen 9km naar het werk, hij maakt er 11,5 van..

De afgelopen week ging de sleeptracking verder best aardig correct.
Batterijduur is overigens wederom prima. Na 2 weken nog 66% over.
[ Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 27-07-2019 15:13 ]
Nadat ik mijn telefoon opnieuw heb geïnstalleerd en dus ook de Mi Band 4 opnieuw heb ingesteld is mijn 'Controleer op updates' knop weg om de band te kunnen updaten. Deze stond toendertijd boven de firmware versie. Is deze bij jullie ook weg?
Grappig, ik heb dat nooit gehad (versie 4.0.6)
Nb. Ik heb mijn bandje pas een week ofzo.
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 29-07-2019 07:46 ]
Ik ga even iets dubbel vragen als ik dat mag.
Ik zag het hier al staan maar wil toch écht zeker zijn.
De chinese versie (die pakweg +- 5 euro goedkoper is) kan dus ook in het engels ingesteld worden? Heb geen nederlands nodig want zet toch alles in het engels, maar ik wil toch echt wel zeker zijn dat ik niet met iets chinees zit.
De chinese versie (die pakweg +- 5 euro goedkoper is) kan dus ook in het engels ingesteld worden? Heb geen nederlands nodig want zet toch alles in het engels, maar ik wil toch echt wel zeker zijn dat ik niet met iets chinees zit.
Thanks, die zie ik dus niet meer. Ben benieuwd of ik wel gewoon tijdig de updates krijg dan is er niks aan de hand.
Als je telefoon op Engels staat gaat de mi band ook op Engels. Als je telefoon op Nederlands staat dan gaat hij standaard op Chinees, maar je kan de taal veranderen met bijvoorbeeld de app notify and fitness, zodat hij op Engels kan. Nederlands is vooralsnog niet mogelijk.Zymp schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:23:
Ik ga even iets dubbel vragen als ik dat mag.Ik zag het hier al staan maar wil toch écht zeker zijn.
Top, bedankt!reiniero schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:22:
[...]
Als je telefoon op Engels staat gaat de mi band ook op Engels. Als je telefoon op Nederlands staat dan gaat hij standaard op Chinees, maar je kan de taal veranderen met bijvoorbeeld de app notify and fitness, zodat hij op Engels kan. Nederlands is vooralsnog niet mogelijk.
Maar let er dus op dat dat alleen kan als je telefoon op Engels staat. Als je telefoon op Nederlands staat, en je Mi Band is Chinees dan krijg je de band alleen in het Chinees. Staat je telefoon in het Engels, dan kan je uit alle beschikbare talen kiezen.reiniero schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:22:
[...]
... maar je kan de taal veranderen met bijvoorbeeld de app notify and fitness, zodat hij op Engels kan. Nederlands is vooralsnog niet mogelijk.
Da's echt gek dat jij het wel hebt en @Jassy en ik niet.majoh schreef op maandag 29 juli 2019 @ 07:53:
4.0.6 ook hier
De grap is dat ik deze knop niet meer heb sinds ik alles opnieuw heb ingesteld. In de app van mijn moeder met haar band ziet de knop nog wel.anandus schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:12:
[...]
Da's echt gek dat jij het wel hebt en @Jassy en ik niet.
misschien is dit waardoor het komt. Ik heb geen reset of iets niets. Draai de app al jaren. Kan me voorstellen dat dit knopje weg willen hebben. Gaat toch automatisch...Jassy schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:18:
[...]
De grap is dat ik deze knop niet meer heb sinds ik alles opnieuw heb ingesteld. In de app van mijn moeder met haar band ziet de knop nog wel.
(of misschien a/b testje...)
Dubbel...
[ Voor 114% gewijzigd door majoh op 29-07-2019 11:43 ]
Bij mij niet. Telefoon staat op Nederlands en ik kan de mi band op Engels zetten.pven schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:54:
[...]
Maar let er dus op dat dat alleen kan als je telefoon op Engels staat. Als je telefoon op Nederlands staat, en je Mi Band is Chinees dan krijg je de band alleen in het Chinees. Staat je telefoon in het Engels, dan kan je uit alle beschikbare talen kiezen.
Dan heb je de global, en niet de Chinese.reiniero schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:57:
[...]
Bij mij niet. Telefoon staat op Nederlands en ik kan de mi band op Engels zetten.
Nee ik heb de chinese. Wel een keer de modded apk van mi fit geïnstalleerd en toen op engels gezet, nu weer de normale apk en ook wel weer een update gehad daarna. Heel af en toe springt ie even op Chinees maar gaat dan vanzelf terug of ik zet hem zelf terug op Engels.
Ik heb de Amazfit app er op staan voor mijn Stratos. Deze app heeft ook gewoon mijn miband 4 gevonden. Direct daarna kwam er nieuwe firmware binnen op de miband. Nu versie 1.0.5.40.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Xiaomi Mi Band 4] Levertijd & Prijzen
- Bandjes, protectors: [Xiaomi Mi Band 4] Accessoires
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Xiaomi Mi Band 4] Levertijd & Prijzen
- Bandjes, protectors: [Xiaomi Mi Band 4] Accessoires