Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

[ Voor 33% gewijzigd door Miesjh op 14-11-2019 21:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:10
Dat vrouwtje is cringe.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo, ik zat er op te wachten of ze echt ging zeggen dat ze Sony's controllers ondersteunen... yup!

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 08:58
Wat dacht je van het gegiechel van die vent..

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:14
Hup, kom gewoon naar NL

Verwijderd

Holy shit wat een cringe en wat ligt het er allemaal dik op zeg. Hebben ze allemaal een pilletje op ofzo?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2019 21:42 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:30
Lol! Waarom geen project xcloud op ios? Lijkt me redelijk kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
giantgiantus schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:41:
Lol! Waarom geen project xcloud op ios? Lijkt me redelijk kansloos.
iOS ondersteunt geen preview apps.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• giantgiantus
Rivanov schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:42:
[...]

iOS ondersteunt geen preview apps.
Ah serieus? Maar destiny+ deed het afgelopen 2 maanden wel gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
With an xCloud launch in 2020 and an expansion beyond Android, absent from the list is still iPad and iPhone support. That looks like it’s about to change, though. “We have a prototype app up and running, it’s playing well,” explains Catherine Gluckstein, general manager of xCloud, in an interview with The Verge. “We would love for it to launch on iOS, and in due course it will. We’re working with Apple.”

I saw the prototype iOS app on some iPhone devices, but Microsoft isn’t let anyone try it out at the company’s X019 event in London this week. It’s notable that Google is also launching Stadia next week without any iOS support, and it’s likely that whatever is holding back immediate iOS support on both xCloud and Stadia is probably related to Apple’s App Store policies.
Bron: https://www.theverge.com/...r-windows-10-support-2020

• Rivanov

Meer info: https://news.xbox.com/en-...-games-more-ways-to-play/

[ Voor 45% gewijzigd door Rivanov op 14-11-2019 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Soms is Apple inderdaad een bijzonder irritant bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

[YouTube: Microsoft Flight Simulator - X019 - Gameplay Trailer]

[ Voor 32% gewijzigd door Miesjh op 14-11-2019 21:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:43
Ziet er heel goed uit die FS. Wil graag wat loopings met zo’n grote kist doen😀

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Super super vet!!!! Hebben!!!

• Rivanov
Halo Reach verschijnt op 3 december in de Master Collection.

Ik heb de MC, moet ik Reach dan los aanschaffen of is die free?

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Hier is mijn zoon heel blij mee.

• VFRRijder
FS ziet er echt super uit....of het mijn soort spel is, is een tweede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

[ Voor 54% gewijzigd door Miesjh op 14-11-2019 22:03 ]

Verwijderd

Crossfire is eigenlijk gewoon counterstrike?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:06:
[...]

Gewoon Counterstrike ?
Je bedoelt dat spel dat na 20 jaar nog steeds volop gespeeld wordt ?
Ja die ;-) (speel sinds cs 1.4).

• Miesjh

Miesjh

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:29
Stats kloppen niet

Gezien de Xbox ff niets meer wil starten door problemen met de store and content usage, zat ik net bij bandwidth te kijken en valt mij op dat de stats way off zijn sinds september. Die getallen van september, oktober en deze maand kloppen voor geen meter. Ik heb net tussen 2100 en nu de Twitch stream van x019 bekeken en 2 games geïnstalleerd. De stats vermelden 92MB bij elkaar. In Oktober is Outer Worlds geïnstalleerd, dus die maand hoort ook veel hoger te liggen dan de 2GB die hij nu toont.

Zien anderen ook zulke vreemde stats?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Game pass begint echt Netflix omvang te vertonen. Indrukwekkend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:13:
Pfff. Final Fantasy meets Xbox Gamepass...
Voor als je nog een paar jaar vrije tijd over hebt :+

• VFRRijder
Sorry, maar zulke PR mensen moeten toch gewoon Engels praten....

• giantgiantus
Final fantasy 14 zou ook eens naar de Xbox moeten komen.

Verwijderd

Die "Mexicaan" achter die ouwe vent kijkt behoorlijk vrolijk.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:17:
Xbox Gamepass is echt gewoon sick.... Echt heel sick...
Begrijp alleen niet helemaal waarom pc en Xbox niet gelijk zijn qua releases. Beetje jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:18:
Pfff, ik wil gewoon meer betalen voor gamepass... :P
Je mag mijn abonnement wel betalen als je wil? ;)

• giantgiantus
Wel echt heel weinig grote games in 2020 lijkt. Dat blijft wel echt achilleshiel van Xbox.

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Rage 2 nu beschikbaar?

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:18:
[...]

Begrijp alleen niet helemaal waarom pc en Xbox niet gelijk zijn qua releases. Beetje jammer.
Age of Empires is niet geschikt voor de controller. Heeft dus geen zin om op de XBox uit te brengen.

@Giantgantus
Dat geldt voor de PS4 ook. Was toevallig pas geleden op een PS site. De studio’s zijn al met de volgende generatie bezig.

[ Voor 18% gewijzigd door Lekker Ventje op 14-11-2019 22:23 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

[ Voor 37% gewijzigd door Miesjh op 14-11-2019 22:24 ]

• giantgiantus
Lekker Ventje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:20:
[...]

Age of Empires is niet geschikt voor de controller. Heeft dus geen zin om op de XBox uit te brengen.
Dat ding kan toch gewoon een muis en toetsenbord aan?

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:20:
[...]

Nee dacht bij de Witcher bijvoorbeeld alleen Xbox te zien. En zo nog wel wat games.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:22:
Pffff dat gamepass is toch echt niet normaal... Gamepass bevat dadelijk echt meer dan 200+ titels ofzo...

Als iemand nog ooit zegt dat gamen duur is... Mijn god.
Inclusief Discord Nitro en zes maanden Spotify premium zelfs :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
giantgiantus schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:20:
Wel echt heel weinig grote games in 2020 lijkt. Dat blijft wel echt achilleshiel van Xbox.
Dit, valt me ook keer na keer op als ze weer games voor stellen.

Ik weet niet of ik kritisch ben of gewoon meer verwacht van Xbox ( mag nu toch stilletjes komen want Phil is al bijna 5 jaar aan het roer ) maar die scuffed Mario kart copy of die cell shaded western shooter doet het voor mij niet, dat game waar je mini bent en tegen bugs vecht ook niet, enkel de gfx style van die Rare game gaf me een lichte smile en de dontnod game wegens life is strange ( maar niet de laatste )

Misschien verwacht ik gewoon te veel of het verkeerde, ja game pass is een heel goede dienst en de uitbreidingen die ze eraan toevoegen zijn heel goed maar je blijft toch altijd wat zitten op je honger bij bepaalde soort games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Maar wie had die games moeten maken als ze bijna geen studio’s hebben? We zullen nog moeten wachten tot de aangekochte studio’s met hun games komen.

• giantgiantus
Ze hebben gewoon een ontwikkelaar als naughty dog of guerrilla nodig die een paar echt grote titels ontwikkelen gedurende de levensduur van de xbox. Dan zitten ze geramd.

Verwijderd

Had nog wel iets van een teaser verwacht over de nieuwe Xbox. Afsluiten met wasteland is een waste.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2019 22:33 ]

• giantgiantus
justifire schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:32:
[...]

Een soort Gears of War, Forza of misschien zoiets als Halo bedoel je ?
Of nog grotere titels ?
Daar heb je wel een punt. Al denk ik dat race games toch anders gezien worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 01:29
giantgiantus schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:20:
Exclusives voor Xbox/pc bedoel je dan?

Ik denk dat ze de echte grote aankondigen ff laten doorglippen naar e3 2020 voor tijdens de presentatie van Scarlet.
Vergeet ook niet dat de meeste gamestudios pas afgelopen jaar zijn gekocht. Die zijn vast wel bezig maar het duurt ff voor je iets kan laten zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ze hebben een paar erg goede studio's gekocht, maar die waren nog bezig met games die ook gewoon nog uitkomen op andere consoles. Prima toch? Dat men zich alleen blind staart op exclusives begrijp ik nog steeds niet helemaal. Die 1 exclusive per jaar legt het in mijn optiek gigantisch af tegen de value for money van services als gamepass.

Ik had bijv. the talos principle in mijn wish list staan. Normaal 40 euro. Wilde deze dagen even wachten tot de sale kwam... Nu zit die in gamepass. Bizar gewoon.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-11-2019 22:42 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Yep, op Gamepass ook :)

• Katmi
Lekker Ventje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:30:
Maar wie had die games moeten maken als ze bijna geen studio’s hebben? We zullen nog moeten wachten tot de aangekochte studio’s met hun games komen.
Dat is wat me elke dag zelf vertel maar gebaseerd op die hoop of gedachten ga ik straks geen Xbox 2 kopen,

Ik zou heel graag een xbox willen, ik zou heel blij zijn met een service als game pass en het waarschijnlijk altijd gebruiken maar als ik al mijn hoop op die studios zet en ze komen de komende 5 jaar weer met hetzelfde af wat ze al elke E3 tonen of dingen die ik vanavond heb gezien dan ontbreekt er voor mij nog altijd 1 groot soort games op Xbox, story driven single player adventures met een amazing soundtrack en verhaal/graphics.

@uchiha tijntje er zijn wel meer dan 1 exclusive per jaar ( meestal toch ) dit jaar alleen al heb ik Fire Emblem 3 houses / Astral Chain / Luigi's mansion 3 gespeeld, alle 3 een release dat tussen 21 Juli en 31 Oktober, dan tel ik Zelda nog niet mee of games van early 2019.

Idem op PS4 de afgelopen 12 maanden, anyway voor mij moeten het niet perse exclusives zijn, maar Xbox mist voor mij 1 soort games heel hard en of die dan exclusive zijn of niet boeit me geen hol.
Als Astral Chain of dergelijke ook op Xbox kwam zou ik meteen op 4k 60 spelen ipv op iets vreemd als 900p 30 op Switch.

Ik kan door heel Game Pass gaan maar geen game vinden die op een even epic story driven adventure stuurt van A klasse als bv Uncharted, aan al de rest qua soort games geen gebrek bij Xbox.

[ Voor 30% gewijzigd door Katmi op 14-11-2019 22:50 ]

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:22:
Pffff dat gamepass is toch echt niet normaal... Gamepass bevat dadelijk echt meer dan 200+ titels ofzo...

Als iemand nog ooit zegt dat gamen duur is... Mijn god.

En Phil Spencer is _/-\o_
Altijd als ik Phil spencer zie sinds 2017 wil
Knip, doe normaal . Die man heeft geen energie meer, hij is geen ambassadeur van Xbox meer. De rek is eruit. En dit event was een aanfluiting. Geen grote aankondigingen, hadden ze beter kunnen uitstellen in mijn optiek.

Game pass is goed, maar echt grote games missen ze. Jammer 😕

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2019 08:37 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dutchzilla schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:46:
[...]

Altijd als ik Phil spencer zie sinds 2017 wil
weg Die man heeft geen energie meer, hij is geen ambassadeur van Xbox meer. De rek is eruit. En dit event was een aanfluiting. Geen grote aankondigingen, hadden ze beter kunnen uitstellen in mijn optiek.

Game pass is goed, maar echt grote games missen ze. Jammer 😕
Dan zou ik Phil Spencer zoveel mogelijk proberen te ontlopen. :/

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 15-11-2019 10:04 ]

• giantgiantus
Ja eens. Game pass is geniaal. Maar ik denk dat Xbox echt een paar grote games nodig heeft om de volgende generatie voldoende kritische massa te krijgen.

Het feit dat een God of war, last of us 2 of een Spider-Man op de PlayStation komen maakt dat ik sowieso een playstation zal halen. Xbox vast ook wel maar is niet echt een “must”.
Katmi schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:45:
[...]
@uchiha tijntje er zijn wel meer dan 1 exclusive per jaar ( meestal toch ) dit jaar alleen al heb ik Fire Emblem 3 houses / Astral Chain / Luigi's mansion 3 gespeeld, alle 3 een release dat tussen 21 Juli en 31 Oktober, dan tel ik Zelda nog niet mee of games van early 2019.

Idem op PS4 de afgelopen 12 maanden, anyway voor mij moeten het niet perse exclusives zijn, maar Xbox mist voor mij 1 soort games heel hard en of die dan exclusive zijn of niet boeit me geen hol.
Als Astral Chain of dergelijke ook op Xbox kwam zou ik meteen op 4k 60 spelen ipv op iets vreemd als 900p 30 op Switch.

Ik kan door heel Game Pass gaan maar geen game vinden die op een even epic story driven adventure stuurt van A klasse als bv Uncharted, aan al de rest qua soort games geen gebrek bij Xbox.
Op de Xbox heb je ook exclusives ;) dus ik denk dat het in totaal niet heel veel ontloopt qua aantal. En dan ligt het dus aan de type game. Dat kan je smaak zijn of niet. :)

Maar mensen hameren vooral op singleplayer driven games die ze blijkbaar bij de concurrent hebben :). Ik heb ze op de PS3 allemaal gespeeld, maar ik mis ze niet, aangezien er genoeg te spelen is.

En trouwens... met de value for money kun je makkelijk een Xbox kopen en gamepass aanschaffen en dan heb je de aankoop van de Xbox er binnen no time uit ;). En dan speel je de "exclusives" lekker op de Switch of PS4 :P.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 11:21
Is het weer eens de tijd dat de PS mensen het xbox topic gevonden hebben?

Wat een hoop negativiteit zeg...

Ik heb weer erg leuke games voorbij zien komen! De stijl van de Rare game spreekt me wel aan en ik ben benieuwd hoe die verder gaat worden. Sea of Thieves blijf ik ook een leuke game vinden om met vrienden te doen hilariteit ten top en de updates brengen altijd wel weer iets leuks voor ons :)

Zo nog eens even kijken wat er in Gamepass bij komt wat al een geniale dienst was btw maar echt manieren vind om beter te worden O+

Verder eindelijk eens wat over Age of Empires 4 *O* Hoop stiekem dat daar ook eens wat beta's van gaan beginnen :P

• Katmi
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:57:
[...]

Op de Xbox heb je ook exclusives ;) dus ik denk dat het in totaal niet heel veel ontloopt qua aantal. En dan ligt het dus aan de type game. Dat kan je smaak zijn of niet. :)

Maar mensen hameren vooral op singleplayer driven games die ze blijkbaar bij de concurrent hebben :). Ik heb ze op de PS3 allemaal gespeeld, maar ik mis ze niet, aangezien er genoeg te spelen is.

En trouwens... met de value for money kun je makkelijk een Xbox kopen en gamepass aanschaffen en dan heb je de aankoop van de Xbox er binnen no time uit ;). En dan speel je de "exclusives" lekker op de Switch of PS4 :P.
Kijk ieder heeft uiteindelijk zijn mening, dat jij geen story driven games mist omdat je verzuipt in wat game pass aanbied voor de rest dan is dat ideaal voor jou, voor mij aan de andere kant zorgt het gemis aan deftige story driven games op Xbox ervoor dat ik er geen in huis heb en wat ze elke keer laten zien op E3 en vanavond gaat dat niet veranderen, dat is feitelijk alles waar het op neerkomt en daar ga ik het bij laten want we gaan off topic :)

Ik wou dat ik met smacht en passie wederom wacht op de volgende Gears of Forza of Halo na 15+ jaar maar helaas pindakaas daar heb ik het nu ook wel mee gehad, maar daarom niets slechts over die games :>

[ Voor 7% gewijzigd door Katmi op 14-11-2019 23:31 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hé jammer geen nieuwe sneak peak van Scarlett zo te zien.
justifire schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:32:
[...]

Een soort Gears of War, Forza of misschien zoiets als Halo bedoel je ?
Of nog grotere titels ?
Oude wijn in nieuwe zakken.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 14-11-2019 23:33 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Katmi schreef op donderdag 14 november 2019 @ 23:29:
[...]

Kijk ieder heeft uiteindelijk zijn mening, dat jij geen story driven games mist omdat je verzuipt in wat game pass aanbied voor de rest dan is dat ideaal voor jou, voor mij aan de andere kant zorgt het gemis aan deftige story driven games op Xbox ervoor dat ik er geen in huis heb en wat ze elke keer laten zien op E3 en vanavond gaat dat niet veranderen, dat is feitelijk alles waar het op neerkomt en daar ga ik het bij laten want we gaan off topic :)

Ik wou dat ik met smacht en passie wederom wacht op de volgende Gears of Forza of Halo na 15+ jaar maar helaas pindakaas daar heb ik het nu ook wel mee gehad, maar daarom niets slechts over die games :>
Inderdaad, iedereen zijn mening en smaak. :) Als er geen exclusives waren, en alle games beschikbaar zouden zijn op platform naar keuze, dan zou elke gamer blij zijn gok ik. :) Maar dat is niet zo. Enige wat mij wel altijd verbaasd is dat er enkel gesproken wordt over het gemis van SP games op het xbox platform maar nooit een woord gerept wordt over het gemis van MP games op de andere twee platforms :). Het kan zijn dat iemand geen MP speelt, maar een beetje zelfreflectie mag dan wel in een discussie als men het over exclusives heeft of het gebrek eraan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaguar645 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 23:00:
Is het weer eens de tijd dat de PS mensen het xbox topic gevonden hebben?
Natuurlijk 'the internet is wrong' principe :P

Zal mij m'n achterwerk roesten, gros weet nu wel hoe ik denk over 'machtige verhaal gedreven immersive singleplayer lineaire saaie bullshit eenmalig-uit-te-spelen games' :P

Wel goed nieuws, Yakuza naar Xbox :D Die miste ik toch na Sleeping dragon, blijft een leuk mep-spel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zaten wel wat aardige games in de show, maar echt warm word ik er niet van. Vooral allemaal kleinere games met kleine studio's en beperkt budget. Ook aardig wat die gewoon 5 jaar geleden hadden kunnen worden gemaakt. Maar goed, het ging dan ook eigenlijk vooral om de games die uitkomen voor het huidige platform en niet voor de opvolger. Of er moet nog wat meer gemeld zijn (heb niet live zitten kijken, alleen wat trailers), maar ik vind het jammer dat ze nog zo weinig bekend maken van een nieuw platform. Je moet toch al beginnen met mensen ervoor te hypen? Zeker met de achterstand van Xbox momenteel.

Maar goed, als ik dan toch wat positiefs moet melden dan kijk ik wel uit naar de nieuwe GamePass titels (Rage 2 wilde ik anders in de sale kopen maar dat hoeft nu niet meer :P ) en Age of Empires 4 zag er erg tof uit. Grote schaal nu ook dus ben benieuwd. Hopelijk is de balans in orde. Overigens ga ik die gewoon lekker op PC doen, maar dat is niet erg. En verder ben ik toch wel druk met Watch Dogs 3 en Cyberpunk in de eerste helft van 2020.

En als de game na kopen ook geïnstalleerd was (wat me wel vaker overkomt), dan had ik nu ook al Star Wars zitten spelen, maar die moet nog downloaden...

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 15-11-2019 00:58 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik blijf bij Microsoft altijd huiverig mbt releases en de landen waarin ze dat doen. xCloud naar West-Europa. In Microsoft taal is dat: Duitsland, Frankrijk en Italië. UK heeft al een preview dus die laat ik er even buiten.

Ze werken ingedamden met Apple aan een iOS versie.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:10
Vind het vrij logisch dat Microsoft Alleen kleine eigen titels heeft. Momentum is vooral belangrijk nu. Tripple A titels komen wel voor Scarlett. Net als sp games. Microsoft heeft hier speciaal een studio voor opgericht. Maar met flightsim, Age of empire en ook grounded hebben ze nu al een gevarieerdere verzameling dan PlayStation heeft. Ook de kleinere gameverzameling idxbox is geniaal.
Gamepass is ook een meesterlijke zet, veel value voor je geld.
Kortom wil je 5 exclusieve sp games per cyclus, ga dan naar Sony. Niet, haal dan een Scarlett 🤪

[ Voor 43% gewijzigd door mobygo76 op 15-11-2019 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Crossfire X ziet er erg goed uit! Erg benieuwd naar.
En Age of Empires 4 is natuurlijk pure nostalgie.

[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 15-11-2019 07:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:48

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:18:
Pfff, ik wil gewoon meer betalen voor gamepass... :P
Geen zorgen, er zijn idioten zoals ikzelf die echt genoeg leuks in gamepass kunnen vinden maar er dan toch achterkomen dan een game van 30 jaar oud op een retro console ook nog leuk kan zijn |:(
Denk dat dit gewoon het business model is, beetje als de sportschool, je hebt mensen die elke dag komen, en mensen die betalen en een keer per kwartaal is langskomen.....
justifire schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 07:43:
Zijn weer mooie tijden voor de vechtersbaasjes onder ons, eerst de aankondiging van Sindel voor MK11 en nu ook die van Kazuki voor SamSho :9

[YouTube: KAZUKI: SAMURAI SHODOWN –DLC Character (Europe)]
Gamepass is stom! :( Geen mk11 en geen sam shodown (nou ja de nieuwe dan, volgens mij zit of zat er wel een oudere in ;) )

* Sagat reminds himself that soul calibur 6 ook nog gespeeld moet worden :'(
Oh en dus 1324213513 andere coole games uit gamepass, dat downhill bmx (trials achtige) spel leek me ook super tof. En als de MCC zo doorgaat kan je daar straks mee punten me halen dan mijn huidige gamerscore :+

Vanaaf de xbx maar weer is aansluiten hier op mijn kantoor, ligt momenteel afgekoppeld ivm verbouwing in de woonkamer. alleen ps3 en 4 zijn nog wel aangesloten maar de ps3 puur als netflix bak met remote, ps4 denk ik ook niet meer aangeraakt na een korte test of deze het nog deed...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
Sagat schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:27:
[...]
En als de MCC zo doorgaat kan je daar straks mee punten me halen dan mijn huidige gamerscore :+
Ik heb al 5970/6000 punten dus weet niet hoeveel ik nog meer moet halen in dat spel om je in te halen? B)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
Gisteren ook even gekeken.

Vind het stiekem wel hilarisch dat er flink wat titels met een cartoony look worden aangekondigd terwijl veel Xbox fans op social media hier altijd op afgeven bij Nintendo titels.

Ik denk dat ze vanaf de volgende E3 los gaan met aankondigingen van hun grote, nieuwe AAA titels. Het is nu nog te vroeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 01:11:
Ik blijf bij Microsoft altijd huiverig mbt releases en de landen waarin ze dat doen. xCloud naar West-Europa. In Microsoft taal is dat: Duitsland, Frankrijk en Italië. UK heeft al een preview dus die laat ik er even buiten.

Ze werken ingedamden met Apple aan een iOS versie.
Ik denk dat het bij Apple gaat om de omzet uit games via de app oid. Dat je dus games kunt kopen waar ze 30% van willen hebben en Microsoft dat niet wil geven. Bij Android kun je nog sideloaden (zie Fortnite). Ik zie geen technische reden waarom iOS zo lang zou duren of onmogelijk is.
mobygo76 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 07:35:
Vind het vrij logisch dat Microsoft Alleen kleine eigen titels heeft. Momentum is vooral belangrijk nu. Tripple A titels komen wel voor Scarlett. Net als sp games. Microsoft heeft hier speciaal een studio voor opgericht. Maar met flightsim, Age of empire en ook grounded hebben ze nu al een gevarieerdere verzameling dan PlayStation heeft. Ook de kleinere gameverzameling idxbox is geniaal.
Gamepass is ook een meesterlijke zet, veel value voor je geld.
Kortom wil je 5 exclusieve sp games per cyclus, ga dan naar Sony. Niet, haal dan een Scarlett 🤪
Dan moeten die 5 games wel je ding zijn. Ik vind het vooral eenheidsworst wat er uit de Sony stal komt. Enerzijds de duistere games met monsters, zombies, demonen of whatever. Veelal met horror. Anderzijds de artistieke games die altijd weer wat anders moeten doen. Zie de laatste PostNL game, Detroit e.d. Alleen Uncharted of Gran Turismo vallen echt in een casual genre met normale setting, de rest is allemaal vrij specifiek en vooral met een dikke duim. Bovendien allemaal Singleplayer. Een uur of 10, uitschieters naar 20 en je bent er wel doorheen. Prima voor iemand die weinig speelt, maar heb je bijna dagelijks je console aan staan, dan grijp je toch naar andere titels. Daarom vind ik het zo raar dat Microsoft het een beetje laat varen op dat vlak. Altijd games met coop en online multiplayer, maar de laatste jaren is er niks uitgekomen wat je nog vele maanden blijft spelen. Sea of Thieves wilden ze nog wel wat mee doen maar die game bevat gewoon te weinig content om je echt mee bezig te blijven houden en qua shooters is Gears of Halo ook helemaal niet populair meer.

Voor mensen met jonge kinderen is er nu een trein game uit:
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Tracks - The Train Set Game - 20 euro. Ook in GamePass.
Ik gok overigens dat het voor kleine kinderen is, maar kijk zelf maar...

Die Bleeding Edge game van gister is ook al te preorderen als je GamePass hebt:
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 15-11-2019 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

timmie271 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:19:
[...]

Ik heb al 5970/6000 punten dus weet niet hoeveel ik nog meer moet halen in dat spel om je in te halen? B)
Heh, mede door gamepass toch wel wat gescoord. Zit op bijna 10k. Maar houdt niet over :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:46
Nou, met alles wat ik nog had aan abonnementen en 70 euro aan 24 maanden live codes, heb ik nu ook ultimate tot november 2022 :Y)

Kan ik de pc ook volproppen :P

[ Voor 23% gewijzigd door Romius op 15-11-2019 10:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 16:29
Zo, ik mag sinds twee weken ook officieel hier posten: ik heb een Xbox One X aangeschaft. Lang getwijfeld of het een S of X moest worden, maar dankzij veel behulpzame Tweakers toch gekozen voor de X.

Kwam van een Xbox 360 die me eerlijk gezegd nog prima beviel, alleen kwamen er geen games meer voor uit. Maar nu ik de overstap gemaakt heb.... Wauw. Wat ziet dit er allemaal fantastisch uit zeg, ongelooflijk.

Ook dankzij wat ruil- en aankoopwerk een (voor mijn doen) leuk lijstje games verzameld: Forza 7 (favoriete game atm), Forza Horizon 3, Crash Team Racing Nitro Fueled, Shadow of the Tomb Raider, The Division 2, Wolfenstein 2, Trackmania Turbo en 2 Far Cry games die beiden nog in plastic zitten en op de nominatie staan om geruild te worden.

Daarover gesproken, is er op Tweakers eigenlijk een ruil-je-game-topic? Uiteraard is er het vraagenaanbodgedeelte, maar misschien is het best leuk om je "oude" games in een post te stoppen en te kijken of iemand anders daar iets leuks voor in de aanbieding heeft. Voor de prijs van 2 postzegels en een envelop weer een verse game. Just a thought.

Heb overigens geen Gamepass (of Live Gold, for that matter). Vind online gamen eigenlijk niet boeiend, en teveel keuze zorgt er bij mij vaak voor dat ik geen keuze kan maken en uiteindelijk niks speel. Maar voorlopig vermaak ik me nog enorm goed met singleplayer-modus :)

Nu nog Wreckfest eens aan zien te schaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 05-10 11:43
Sagat schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:02:
[...]

Heh, mede door gamepass toch wel wat gescoord. Zit op bijna 10k. Maar houdt niet over :X
Deze maand alleen al heb ik 4.5k gs gehaald waarvan 3k op 1 dag 😅

@ethereal81 tegenwoordig schaft iedereen het digitaal aan dus echt veel te ruilen valt er helaas niet meer...

Maar je zult je voorlopig nog wel even vermaken met die games d:)b

[ Voor 25% gewijzigd door timmie271 op 15-11-2019 11:25 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb een maand Gamepass aangeschaft bij CD Keys maar dit was alleen voor écht nieuwe leden. Kan de code dus niet inwisselen. De eerste die me quote en hem zelf kan gebruiken mag 'm hebben. Kan de code wel neerplempen maar dan hebben de meesten "pech". Dus, je kunt niet ooit Gamepass hebben afgenomen, dan werkt de code niet.

Net iig 3 jaar Gold genomen (totaal 128 Euro) en met Gamepass Ultimate ook direct 3 jaar. Kan even vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 17:33

Acid_Burn

uhuh

Exorcist schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:13:
Ik heb een maand Gamepass aangeschaft bij CD Keys maar dit was alleen voor écht nieuwe leden. Kan de code dus niet inwisselen. De eerste die me quote en hem zelf kan gebruiken mag 'm hebben. Kan de code wel neerplempen maar dan hebben de meesten "pech". Dus, je kunt niet ooit Gamepass hebben afgenomen, dan werkt de code niet.

Net iig 3 jaar Gold genomen (totaal 128 Euro) en met Gamepass Ultimate ook direct 3 jaar. Kan even vooruit :)
Gamepass will ik wel een keer proberen :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Acid_Burn schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:16:
[...]

Gamepass will ik wel een keer proberen :)
DM verstuurd met code :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 17:33

Acid_Burn

uhuh

Dank je, als ik vanmiddag thuis kom zal ik hem verzilveren :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 14:31
Ik heb een Xbox One S (en nog een 360 onder het stof) en heb een vraag over deze console icm kinderen van 7. Ik speel er zelf sporadisch op (maximaal 2 keer per maand een paar uur) en speel dan een single player game die ik aan heb geschaft uit de budget bak (momenteel Far Cry 5 aan het afronden, daarvoor Forza Horizon 3 gespeeld). Mijn kinderen (2 jongens van 7) vinden het leuk om een spelletje te spelen. Dit doen ze nu vooral op de iPad en spelen dan bijvoorbeeld de Lego games (Ninjago/Star Wars). Bij vriendjes spelen ze wel eens op de Nintendo Switch (Mario).

Ik zit nu te kijken om ze (gelimiteerd in schermtijd) te laten gamen. Dat gaat momenteel op de iPad, wat ze leuk vinden, maar zou het niet erg vinden om een console aan te schaffen voor ze. Ik heb een paar maanden geleden Lego City Undercover voor ze aangeschaft en dit vinden ze leuk om te spelen, al doen ze gewoon rondrennen/rijden enzo ipv het verhaal en de doelen te volgen. Co-op nog niet kunnen uitproberen omdat ik maar 1 controller heb. Ook heb ik een keer de oude Nintendo Wii aangesloten, maar daar vonden ze niet zoveel aan.

Wat zijn hier de ideeën over de opties die ik voor ogen heb, ook gezien het (snel?) uitkomen van nieuwe consoles?

Optie 1: niets doen en ze lekker op de iPad laten spelen, ook al erger ik me zelf aan het in-app purchase model wat heel slinks in elkaar zit om kinderen geld uit te laten geven.

Optie 2: een extra controller kopen voor de Xbox One zodat ze splitscreen kunnen samenspelen en dan wellicht Game Pass aanschaffen zodat ze zelf spellen kunnen uitkiezen om te spelen?

Optie 3: een Nintendo Switch aanschaffen zodat ze daar (samen met vriendjes) op kunnen spelen.

De voorkeur van mijn vrouw zal uitgaan naar optie 1 omdat de televisie dan beschikbaar blijft voor haar ;-)

Mijn voorkeur gaat uit naar optie 2, zodat ik zelf ook af en toe eens een game uit gamepass kan uitproberen en samen met de boys kan gamen. Wat me tegenhoudt is of het niet te moeilijk voor ze is met al die knoppen enzo en of de Xbox makkelijk afgeschermd kan worden van de 18+ games (shooters enzo).

Optie 3 is ook een mogelijkheid, maar wel erg duur en volgens mij komt er binnenkort een nieuwe uit?

Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Parent watch werkt zeer netjes op de Xbox, daarmee kan je bizar veel afschermen als ze een eigen account hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

kleinelievewolff schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:31:
Ik heb een Xbox One S (en nog een 360 onder het stof) en heb een vraag over deze console icm kinderen van 7. Ik speel er zelf sporadisch op (maximaal 2 keer per maand een paar uur) en speel dan een single player game die ik aan heb geschaft uit de budget bak (momenteel Far Cry 5 aan het afronden, daarvoor Forza Horizon 3 gespeeld). Mijn kinderen (2 jongens van 7) vinden het leuk om een spelletje te spelen. Dit doen ze nu vooral op de iPad en spelen dan bijvoorbeeld de Lego games (Ninjago/Star Wars). Bij vriendjes spelen ze wel eens op de Nintendo Switch (Mario).

Ik zit nu te kijken om ze (gelimiteerd in schermtijd) te laten gamen. Dat gaat momenteel op de iPad, wat ze leuk vinden, maar zou het niet erg vinden om een console aan te schaffen voor ze. Ik heb een paar maanden geleden Lego City Undercover voor ze aangeschaft en dit vinden ze leuk om te spelen, al doen ze gewoon rondrennen/rijden enzo ipv het verhaal en de doelen te volgen. Co-op nog niet kunnen uitproberen omdat ik maar 1 controller heb. Ook heb ik een keer de oude Nintendo Wii aangesloten, maar daar vonden ze niet zoveel aan.

Wat zijn hier de ideeën over de opties die ik voor ogen heb, ook gezien het (snel?) uitkomen van nieuwe consoles?

Optie 1: niets doen en ze lekker op de iPad laten spelen, ook al erger ik me zelf aan het in-app purchase model wat heel slinks in elkaar zit om kinderen geld uit te laten geven.

Optie 2: een extra controller kopen voor de Xbox One zodat ze splitscreen kunnen samenspelen en dan wellicht Game Pass aanschaffen zodat ze zelf spellen kunnen uitkiezen om te spelen?

Optie 3: een Nintendo Switch aanschaffen zodat ze daar (samen met vriendjes) op kunnen spelen.

De voorkeur van mijn vrouw zal uitgaan naar optie 1 omdat de televisie dan beschikbaar blijft voor haar ;-)

Mijn voorkeur gaat uit naar optie 2, zodat ik zelf ook af en toe eens een game uit gamepass kan uitproberen en samen met de boys kan gamen. Wat me tegenhoudt is of het niet te moeilijk voor ze is met al die knoppen enzo en of de Xbox makkelijk afgeschermd kan worden van de 18+ games (shooters enzo).

Optie 3 is ook een mogelijkheid, maar wel erg duur en volgens mij komt er binnenkort een nieuwe uit?

Wat is jullie ervaring?
https://support.xbox.com/...re-family-safety-features
Via bovenstaande link worden parental controls uitgelegd voor de Xbox One.
Ikzelf denk eigenlijk dat een Nintendo voor kleine kinderen leuker is, al zijn er ook best wat leuke Xbox titels voor kleine kids.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Die van mij wordt straks 8 en heeft eerder dit jaar al voor een eigen xbox gespaard. Hij speelt sinds eind 6e levensjaar al op de xbox. Hij is wel iets anders als andere kinderen en kan realiteit / fictie goed van elkaar scheiden en is op dit gebied erg handig qua gaming. Hij speelt zelf fifa, fortnite, rainbow six, minecraft, roblox en lego games.

Niet alle lego games kunnen splitscreen dacht ik, maar minecraft kan sowieso splitscreen. Roblox kan de 1 op het scherm en de andere op de ipad bijvoorbeeld.

Wat betreft eigen accounts voor de kids. Gezien Microsoft amerikaans is moet je bij een pre 13 account wel met een creditcard verifieeren dat het je kind is of gegevens opsturen naar microsoft. Had helemaal geen zin in dat gedoe en heb hem "illegaal" als 18 jarige aangemaakt en in de family opgenomen.

Persoonlijk gezien zou ik hem achteraf een playstation hebben laten aanschaffen, want helaas hebben al zijn vriendjes die thuis een console hebben ook een playstation. Ik zou zelf eerder kijken of er klasgenoten/vriendjes ook gamen en wat voor console ze thuis hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 15-11-2019 12:54 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
kevlar01 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:48:
[...]

https://support.xbox.com/...re-family-safety-features
Via bovenstaande link worden parental controls uitgelegd voor de Xbox One.
Ikzelf denk eigenlijk dat een Nintendo voor kleine kinderen leuker is, al zijn er ook best wat leuke Xbox titels voor kleine kids.
Ik denk ook dat er meer leuke kindertitels zijn voor de Nintendo en betere offline multiplayer mogelijkheden. Vond zelf vroeger de Zelda en Mario games ook erg leuk om te spelen. Het is alleen een dure optie en het grote nadeel is dat het volgens mij niet echt backwards compatible is, waardoor je over een (paar) jaar met een verouderd systeem zit.
Meneer iCy schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:53:
[...]

Die van mij wordt straks 8 en heeft eerder dit jaar al voor een eigen xbox gespaard. Hij speelt sinds eind 6e levensjaar al op de xbox. Hij is wel iets anders als andere kinderen en kan realiteit / fictie goed van elkaar scheiden en is op dit gebied erg handig qua gaming. Hij speelt zelf fifa, fortnite, rainbow six, minecraft, roblox en lego games.

Niet alle lego games kunnen splitscreen dacht ik, maar minecraft kan sowieso splitscreen. Roblox kan de 1 op het scherm en de andere op de ipad bijvoorbeeld.

Wat betreft eigen accounts voor de kids. Gezien Microsoft amerikaans is moet je bij een pre 13 account wel met een creditcard verifieeren dat het je kind is of gegevens opsturen naar microsoft. Had helemaal geen zin in dat gedoe en heb hem "illegaal" als 18 jarige aangemaakt en in de family opgenomen.

Persoonlijk gezien zou ik hem achteraf een playstation hebben laten aanschaffen, want helaas hebben al zijn vriendjes die thuis een console hebben ook een playstation. Ik zou zelf eerder kijken of er klasgenoten/vriendjes ook gamen en wat voor console ze thuis hebben.
Dat is ook een nadeel, splitscreen wordt steeds zeldzamer, het is toch allemaal online multiplayer tegenwoordig. En dan moet je inderdaad het systeem hebben wat vriendjes ook hebben. Dat is nu voornamelijk Nintendo als ik het zo hoor van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat is jullie ervaring?
Toen mijn zoon klein was heb ik met hem Lego Batman en Lego Indiana Jones samen gespeeld. Dat zijn beide Xbox360 titels die je ook op de Xbox One kunt spelen. Eerst samen onder mijn gamertag, maar later had hij zijn eigen gamertag.

Heb hetzelfde als @Meneer iCy gedaan, bij het maken van het account zijn leeftijd in 18 jaar gezet en toegevoegd aan de family zodat ik alsnog beperkte rechten op zijn account kon instellen.

Maar dat samen Lego games spelen is echt super leuk. Mijn zoon ging er toen echt voor zitten en heb hem ook laten onderzoeken hoe je bv van A naar B moest komen. Ik zou zeker een 2e controller kopen zodat je samen met ze kan spelen. De een is dan Batman en de ander Robin en samen moeten ze het level voltooien.

Mijn jongste is nu 3 en ik kan niet wachten totdat ik weer Lego Batman kan spelen, maar nu samen met hem. Mijn oudste is bijna 16 en doet nu alleen nog maar Fifa. Die wil niet meer samen met mij spelen.

Dus in het kader van male bonding: kopen die extra controller !!!

OVerigens vind ik de latere lego games wat minder. Dat is idd een beetje een open wereld game waarni ze kunnen rond rijden zonder levels te spelen. Lego Batman heeft dat niet en moet je gewoon level voor level spelen, maar dat is bij die game echt leuk.

https://marketplace.xbox....fe-1000-9115-d802575207d7

Verder met het toevoegen van je het account van je zoon aan je family settings, kun je gewoon schermtijd instellen.

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 15-11-2019 13:28 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
MRE-Inc schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:22:
[...]

Toen mijn zoon klein was heb ik met hem Lego Batman en Lego Indiana Jones samen gespeeld. Dat zijn beide Xbox360 titels die je ook op de Xbox One kunt spelen. Eerst samen onder mijn gamertag, maar later had hij zijn eigen gamertag.

Heb hetzelfde als @Meneer iCy gedaan, bij het maken van het account zijn leeftijd in 18 jaar gezet en toegevoegd aan de family zodat ik alsnog beperkte rechten op zijn account kon instellen.

Maar dat samen Lego games spelen is echt super leuk. Mijn zoon ging er toen echt voor zitten en heb hem ook laten onderzoeken hoe je bv van A naar B moest komen. Ik zou zeker een 2e controller kopen zodat je samen met ze kan spelen. De een is dan Batman en de ander Robin en samen moeten ze het level voltooien.

Mijn jongste is nu 3 en ik kan niet wachten totdat ik weer Lego Batman kan spelen, maar nu samen met hem. Mijn oudste is bijna 16 en doet nu alleen nog maar Fifa. Die wil niet meer samen met mij spelen.

Dus in het kader van male bonding: kopen die extra controller !!!

OVerigens vind ik de latere lego games wat minder. Dat is idd een beetje een open wereld game waarni ze kunnen rond rijden zonder levels te spelen. Lego Batman heeft dat niet en moet je gewoon level voor level spelen, maar dat is bij die game echt leuk.

Verder met het toevoegen van je het account van je zoon aan je family settings, kun je gewoon schermtijd instellen.

[YouTube: How to Set Up Screen Time Limits on Xbox and Windows 10 Devices]
Denk dat ik die controller maar ga aanschaffen inderdaad! En heb zelf ook nog een paar Lego X360 games liggen (volgens mij Batman en Indiana Jones), die kunnen we dan mooi spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ethereal81 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:23:
Zo, ik mag sinds twee weken ook officieel hier posten: ik heb een Xbox One X aangeschaft. Lang getwijfeld of het een S of X moest worden, maar dankzij veel behulpzame Tweakers toch gekozen voor de X.

Kwam van een Xbox 360 die me eerlijk gezegd nog prima beviel, alleen kwamen er geen games meer voor uit. Maar nu ik de overstap gemaakt heb.... Wauw. Wat ziet dit er allemaal fantastisch uit zeg, ongelooflijk.

Ook dankzij wat ruil- en aankoopwerk een (voor mijn doen) leuk lijstje games verzameld: Forza 7 (favoriete game atm), Forza Horizon 3, Crash Team Racing Nitro Fueled, Shadow of the Tomb Raider, The Division 2, Wolfenstein 2, Trackmania Turbo en 2 Far Cry games die beiden nog in plastic zitten en op de nominatie staan om geruild te worden.
Aardig begin zo, geld teveel? :P
Bij Forza 3, heb je daar de DLC ook bij? Hot Wheels is daar namelijk erg tof bij (ook als je wat ouder bent). Vond het zelf de leukste Forza DLC tot nu toe, al komt Lego wel in de buurt bij FH4. Die Far Cry games zou ik gewoon proberen, ze zijn best leuk en je bent er wel even zoet mee. Neem het verhaal en de omgeving vooral niet te serieus. Gewoon lekker aankloten en alle wapens een keer proberen. Nooit geweten dat een simpele schep zo'n goed werp-wapen kon zijn.
Heb overigens geen Gamepass (of Live Gold, for that matter). Vind online gamen eigenlijk niet boeiend, en teveel keuze zorgt er bij mij vaak voor dat ik geen keuze kan maken en uiteindelijk niks speel. Maar voorlopig vermaak ik me nog enorm goed met singleplayer-modus :)
GamePass bevat vooral Singleplayergames momenteel, maar ik zou rustig eerst je games gaan spelen en dan eens kijken of je nog meer wilt doen. Voor The Division 2 heb je wellicht wel Xbox Live nodig trouwens, moet je even nazoeken. Maakt de game ook een stuk makkelijker als je gaat matchmaken met anderen.
Nu nog Wreckfest eens aan zien te schaffen.
Zeker een toptitel. Zeker doen.

Wat is jullie ervaring?
Voor een extra controller heb je wellicht ook games nodig die dat ook gebruiken. Als je verder coop games zoekt, dan kun je in dit topic ook wel even rondneuzen. Wil je de relatie testen, dan is Overcooked een hele leuke titel. Rocket League is ook aan te raden. Wellicht even wachten tot Black Friday of Kerst aanbiedingen, zeker digitaal aanschaffen is dan goed te doen.

De Switch heeft een paar leuke titels voor coop (Smash Bros, Mario Kart), maar val daarna ook wel wat tegen imo. Bij veel mario-games is de toegevoegde waarde minimaal en veel andere games gaan niet voorbij het minigame-niveau (weinig diepgang dus). Wellicht nog vanwege pokemon of animal crossing een idee, maar het probleem is dat die Nintendo games vrijwel nooit in de aanbieding gaan en als ze dat doen dan is de kortin minimaal. Ben je alsnog 50 euro kwijt voor een game van 2 jaar oud. En ook daar is online nu betaald. Ik denk verder dat er ook aardig wat een Playstation zullen hebben, maar op Fifa na, zal er ook niet zo heel veel mee online worden gedaan. Ik denk dat je vooral moet kijken naar wat ze willen spelen en niet zozeer het platform waar het op uitkomt. Bij Sony en Microsoft heb je het voordeel voor vrij weinig geld aan wat titels te kunnen komen (PS Plus en Xbox Live Gold) en met GamePass heb je ook nog aardig wat games erbij. Alles is gewoon in te zien, dus je kunt vooraf goed onderzoeken wat ze wel en niet leuk vinden. Wellicht is een PC of Laptop ook nog een idee omdat PC games ook erg goedkoop zijn en je met Bluetooth ook gewoon meerdere controllers kunt koppelen, al is de controle voor ouders wel veel slechter.

Je zult ook rekening moeten houden met het feit dat er komend jaar nieuwe consoles uitkomen. Dit zal weer invloed hebben op wat de vriendjes gaan gebruiken. Sommigen gaan over naar iets nieuws, anderen blijven langer op oude platformen hangen. Ik verwacht niet dat er na 2020 nog veel games voor de huidige generatie blijft uitkomen, alleen bij de Switch. Maar die doet vaak niet mee met cross platform of uberhaupt enkele games. Playstation zal nog wel even dominant blijven. Het probleem is alleen dat we nog niet weten wat er precies gaat uitkomen en wat de betere console gaat zijn. Dat maakt nu aanschaffen wel lastig. Een 2e controller kan je ook nog wel wat goedkoper 2e hands aanschaffen denk ik. Wellicht is dat op korte termijn (voor deze Sinterklaas bv) een optie en dan in de loop van komend jaar kijken naar wat het gaat worden. In ieder geval vind ik persoonlijk de Xbox en Playstation wat beter voor kinderen omdat er simpelweg meer uitkomt. Nintendo maakt mooie games maar niet veel en ze zijn toch nog wel prijzig. Bovendien grafisch matig en ik vind ze persoonlijk snel vervelen. Smash Bros of Pokemon kun je dan net zo goed voor de Wii halen voor een schijntje, dan daar een Switch voor aan te schaffen. Kun je meteen kijken of ze het wel leuk vinden voor een fractie van de prijs.

Voor de Xbox heb je dus naast Overcooked en Rocket League ook nog de diverse Lego games (begin wellicht bij de Star Wars titels en werk daarna verder naar Batman, Marvel en de rest. Misschien eerst de films kijken en dan de game spelen?). Rayman Legends, Super Lucky's tale, Yooka-Laylee, Minecraft, Lego Worlds, Disney games, Zoo Tycoon, (Mario Kart Kloon) Sonic & All-Stars Racing, Trackmania en anderen zijn prima te doen voor kleine kinderen. NBA, Fifa e.d. zijn ook prima imo. En ook prima aanbiedingen van te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Boooooooo we hate mobile gaming ;)
Nah mijn zoon (11) wilde jaren lang graag een eigen telefoon maar nu het daadwerkelijk gelukt is kijkt hij er weinig meer naar om is is het voor ps4 en switch wat de klok slaat, hij heeft ook mijn oude one s, maar die gebruikt hij niet zoveel. Die is ook offline wat eea niet helpt, als hij daar ook kon fortniten kwam hij wsl nooit zijn kamer meer uit
Gezien je al een xbox hebt zou ik zelf voor deze keuze gaan.
met 2 of meer controllers kan je ook op xbox mp doen, maar idd switch is het wel ietsjes makkelijker en met 2 setjes joypad kun je al met zijn 4-en gamen en

Wat is jullie ervaring?
Optie 3 betekent natuurlijk ook een tv vrij. En eventueel een extra tv hoeft natuurlijk ook weer niet super duur te zijn, maar kan me voorstellen dat ook dit wellicht wat overreding kracht nodig heeft ;) iig succes met je keuze!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
Bedankt voor alle tips!

Ik ga beginnen met een extra controller aanschaffen en dan even kijken hoe het zich ontwikkeld en wat ze leuk vinden en/of vriendjes spelen. Dit tip van Pokémon voor de Wii aanschaffen is ook een goede, daar zijn ze helemaal gek van en zou ook een reden zijn om een Switch aan te schaffen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

justifire schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:34:
Potverdikkemme ze nailen hem wel hoor, al meer games gezien dan op de hele E3 :o
Alleen jammer dat juist de mixer stream crashte.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Pagina: 1 ... 24 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.