Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:02:
Vraagje, ik ga binnenkort 2x 10 uur vliegen en ben op zoek naar leuke xbox play anywhere games die ik op mijn surface tablet (niet de snelste) kan spelen. Iemand leuke tips? :) Liefst games die slechts te spelen zijn met mijn surface toetsenbord, maar anders neem ik mijn controller wel gewoon mee :P
Als je Gamepass PC hebt dan zijn Wargroove, Into The Breach, Banner Saga (1, 2 en 3) en Football Manager allemaal wel geschikt, lage systeemeisen, turn-based games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:05:
Vind het bijzonder dat MS nog steeds geen manier bedacht lijkt te hebben om makkelijk te zien welke games er voor de PC nu in de gamepass zitten, het lijkt een beetje op een een in de haast toegevoegde feature.Ik ga het voorlopig ook niet verlengen, te weinig games in die ik op dit moment wil spelen en heb voorlopig nog backlog genoeg om me te vermaken.
Voldoet de Xbox Game Pass-lijst niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik bedoelde eigenlijk in de Microsoft Store, daar kan ik wel vinden welke spellen in de gamepass zitten, maar niet dit overzicht zelf. Maar hiermee komen we ook al een stuk onderweg, bedankt in ieder geval.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 01:22:
[...]

Ook in de Xbox Game Pass Ultimate? Want dan kun je in de nieuwe Xbox beta app kijken wat er allemaal in zit. Worms WMD of Yoku's Island Express moet dan wel lukken lijkt me, en anders de welbekenden als Forza, Halo Wars of wellicht Snake Pass en Bomber Crew. Wellicht dat een muis dan nog wel handig is om erbij te hebben, anders idd controller mee.

Als je Orwell Keeping an Eye on You gaat doen, zullen mensen je wel raar aankijken als ze op je beeldscherm kijken :P

Verder zijn RiME, Bridge Constructor Portal of Old Man's Journey ook nog wel prima te doen lijkt me. Zijn prima offline te spelen, wat wel handig is lijkt me.

Als het je echt gaat om iets langere tijd te spelen, dan ben je met Cities Skylines (al zou ik die op steam halen ivm mods installeren, Traffic Manager President Edition is echt onmisbaar imo) of andere builder-game ook wel even zoet. No Mans Sky en Astroneer zijn dan ook wel aan te raden maar ik weet zo even niet wat er allemaal in die pass zit. Het zijn alleen wel games waarvan ik echt effe kan zitten spelen en waarempel is het dan ineens 1u24 :/

Laatste tijd dan ook aardig aan het bouwen in Cities Skylines, gezien het qua online animo vrij mager is de afgelopen tijd. Het is alleen jammer dat Xbox streaming nog niet actief is, want dat zou wel ideaal zijn voor op je vakantiebestemming
Ben zelf niet van de builder games. Daar ontbreekt mij het geduld (en ik denk de kracht van mijn surface :P)
Verder goede suggesties alleen heb ik de meeste ervan ook al wel gespeeld. :)
MeNTaL_TO schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:05:
Vind het bijzonder dat MS nog steeds geen manier bedacht lijkt te hebben om makkelijk te zien welke games er voor de PC nu in de gamepass zitten, het lijkt een beetje op een een in de haast toegevoegde feature.Ik ga het voorlopig ook niet verlengen, te weinig games in die ik op dit moment wil spelen en heb voorlopig nog backlog genoeg om me te vermaken.
Volgens mij zijn dit ze:

https://www.trueachievements.com/xbox-game-pass-pc/games

Edit: ik was uiteraard weer veel te laat...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:06
Nice, nu officieel DMC 5 naar gamepass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:20
Gamepass heeft een paar leuke games in aantocht!

Wist niet dat Blair Witch er ook in kwam :) Toch maar eens spelen dan want het zag er wel intresting uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeNTaL_TO schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:39:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk in de Microsoft Store, daar kan ik wel vinden welke spellen in de gamepass zitten, maar niet dit overzicht zelf. Maar hiermee komen we ook al een stuk onderweg, bedankt in ieder geval.
De store weet ik niet, maar in de Xbox beta windows 10 app staat het gewoon hoor... Klik bovenin op game pass, scroll een stukje naar onder naar alle games en dan rechts staat show all. Dan krijg je alle 127 games in een lijst te zien waar je ze gelijk aan kunt klikken om te installeren.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Greedfall ziet er wel erg tof uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Jaguar645 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:11:
Gamepass heeft een paar leuke games in aantocht!

Wist niet dat Blair Witch er ook in kwam :) Toch maar eens spelen dan want het zag er wel intresting uit
Iemand enig idee hoe lang deze game duurt ? Ben je er met 3 uurtjes door of is het een volwaardige SP game van een uurtje of 8-10 of langer ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Even wat trailers gekeken die in de MS Store erbij stonden. @Martinspire had hem volgens mij ook gespeeld. Geen idee wat hij er van vond, maar het is toch een soort van PUBG kloon ? Ziet er verder wel leuk uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Half jaar geleden de alpha en vervolgens beta gespeeld.
Leuk concept, voelde beetje S.T.A.L.K.E.R. achtig aan.
Liep echter voor geen meter, zowel qua performance als qua netwerk.
Zomaar dood gaan en er dan achter komen dat je drie keer met een mes bent gestoken is niet bepaald leuk in een game waar je alles moet verzamelen en dan dus weer verliest.....
Misschien nog eens een kans geven nu hij uit early acces is.

Vandaag terug van vakantie, dus vanavond vol aan de bak met Remnant : From The Ashes *O*

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 20-08-2019 16:01 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Game is niet voor altijd gratis zoals op pepper aangegeven staat, maar heeft "free play days".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ereaser schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:25:
[...]

Game is niet voor altijd gratis zoals op pepper aangegeven staat, maar heeft "free play days".
Nope; hij is helemaal gratis, niet voor een aantal dagen ;) Beetje verwarrend hoe het gepresenteerd wordt in de store, maar het is wel zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zojuist Final Fantasy VIII gepre-orderd. Heb ik als 15 jarig jochie echt helemaal kapot gespeeld. Vond het een geweldig spel en zat met open mond te staren naar die waanzinnige graphics en te genieten van die geweldige muziek! Check dit voor die bizar goede graphics!

Afbeeldingslocatie: https://images.pushsquare.com/ba860b5667401/final-fantasy-viii-remastered-squall-face.original.jpg

Wat ik ook geweldig vond was dat het spel op 4 cd's uitkwam! Hoe gaaf was het om een cd te moeten wisselen nadat je naar een andere wereld reisde! :+

Oja, Triple Triad is de beste game in een game ever!

Oh sweet memories, don't let me down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd, hopelijk kunnen ze er wat van maken. Had namelijk begrepen dat niet alle coop is maar groot gedeelte single player is. Als het ala Destiny/Anthem/Division is hoop ik ook niet dat ze te weinig content hebben.

Waar ik het meeste mee zit is dat ja na zo'n 11 jaar marvel universe je de stemmen en looks van de acteurs verwacht in een spel en het voelt hierdoor aan als een gemis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:13:
[...]

Ik ben benieuwd, hopelijk kunnen ze er wat van maken. Had namelijk begrepen dat niet alle coop is maar groot gedeelte single player is. Als het ala Destiny/Anthem/Division is hoop ik ook niet dat ze te weinig content hebben.

Waar ik het meeste mee zit is dat ja na zo'n 11 jaar marvel universe je de stemmen en looks van de acteurs verwacht in een spel en het voelt hierdoor aan als een gemis...
Ik ben juist ontzettend blij dat het een single player game is, zijn er te weinig van.
Ben net zoals jou heel benieuwd wat ze ervan gaan maken, want deze gameplay heeft mij nog niet helemaal overtuigd.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:55:
[...]

Even wat trailers gekeken die in de MS Store erbij stonden. @Martinspire had hem volgens mij ook gespeeld. Geen idee wat hij er van vond, maar het is toch een soort van PUBG kloon ? Ziet er verder wel leuk uit.
Mja in de preview gedaan. Vond hem verder geen reet aan, maar wellicht kwam dat omdat nog niet alles erin zat. In ieder geval was ik niet onder de indruk destijds...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoop dat ze deze week ook nog gameplay of een trailer laten zien van Dragonball Z Kakarot :)

EDIT:

Er was al een trailer, was alleen nog niet gepost

[ Voor 51% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2019 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:19:
[...]

Ik ben juist ontzettend blij dat het een single player game is, zijn er te weinig van.
Ben net zoals jou heel benieuwd wat ze ervan gaan maken, want deze gameplay heeft mij nog niet helemaal overtuigd.
Gisteren de gameplay van The Avengers nogmaals bekeken en ik weet niet wat ik ervan moet vinden, viel me thuis op dat de gezichten ver weg niet overeen kwamen met de films en sommige zoals Black Widow totaal onherkenbaar zijn.

Verder lijkt me de game wel interessant, hoop alleen dat ze de chars nog wel gaan verbeteren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:54
Ah nice! Meteen de uitbreiding gekocht :) Vond hem qua prijs nog best meevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:39:
Hoop dat ze deze week ook nog gameplay of een trailer laten zien van Dragonball Z Kakarot :)

EDIT:

Er was al een trailer, was alleen nog niet gepost

[YouTube: Dragon Ball Z: Kakarot - Gamescom 2019 Trailer [HD 1080P]]
Heb de DBZ saga toch een aantal keer helemaal uitgekeken (met GT erbij ook :9 ) en normaal ben ik niet zo van dit soort games. Maar dit spreekt mij toch wel aan, met name omdat je de serie ten dele na kan spelen :9

Voel mij gelijk weer een 16 jarig kind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:40:
[...]

Heb de DBZ saga toch een aantal keer helemaal uitgekeken (met GT erbij ook :9 ) en normaal ben ik niet zo van dit soort games. Maar dit spreekt mij toch wel aan, met name omdat je de serie ten dele na kan spelen :9

Voel mij gelijk weer een 16 jarig kind :D
Heb toevallig net een topic de lucht ingegooid over deze game :)
Ik begrijp je gevoel helemaal, zelf wacht ik al 15 jaar op een open world RPG en die is er nu eindelijk.
Ben zelf met Dragon Ball Z nu weer bij de cell saga ( re-watch no 9 :D )..

Heb je Db Super ook gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:16

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:08:
Zojuist Final Fantasy VIII gepre-orderd. Heb ik als 15 jarig jochie echt helemaal kapot gespeeld. Vond het een geweldig spel en zat met open mond te staren naar die waanzinnige graphics en te genieten van die geweldige muziek! Check dit voor die bizar goede graphics!

[Afbeelding]

Wat ik ook geweldig vond was dat het spel op 4 cd's uitkwam! Hoe gaaf was het om een cd te moeten wisselen nadat je naar een andere wereld reisde! :+

Oja, Triple Triad is de beste game in een game ever!

Oh sweet memories, don't let me down!
Volgens mij vinden vele final fantasy fans 8 nog beter dan de oh zo beroemde 7. Ik heb 7 destijds ooit op pc gespeeld (game mogen lenen van een vriend) maar ik snap de lol nog steeds niet. Mijn plan van aanpak is nu om maar is te starten met de snes final fantasy 6 en te kijken of ik daar doorheen kom, zo ja dan wellicht de remake van 7 ooit nog is te proberen en als ook dat bevalt zal ik wel bij 8 uitkomen.

oftwel zelf hem wsl nooit spelen, maar veel plezier ermee en deel je bevindingen svp :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

G_Dragon schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:43:
[...]

Heb toevallig net een topic de lucht ingegooid over deze game :)
Ik begrijp je gevoel helemaal, zelf wacht ik al 15 jaar op een open world RPG en die is er nu eindelijk.
Ben zelf met Dragon Ball Z nu weer bij de cell saga ( re-watch no 9 :D )..

Heb je Db Super ook gezien?
Nope! Ik loop ook nog wat achter op de full length films die er uit zijn gekomen. Laatste die ik heb gekeken was Gods of Destruction.

Krijg je er van met een druk leven, 3 kinderen en een drukke baan :$ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01

Willybubba

Nut up or shut up.

justifire schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:21:
[...]

Vandaag terug van vakantie, dus vanavond vol aan de bak met Remnant : From The Ashes *O*

[YouTube: Official Launch Trailer | Remnant: From the Ashes]
En, wat vond je ervan? Ik heb gemengde gevoelens. Spel zelf is erg cool, leuke sfeer, schieten werkt prima. Maar ik ben al 3 dagen tegen een muur op aan het beuken met mijn eerste bossfight, die boss zelf valt wel mee (Gorefist) maar de exploding minions die hij continu oproept.... Zoooooo irritant. Spel gaat op sommige punten van op een goede manier uitdagend naar f*cking oneerlijk. Ik denk dat er nog wel wat patches overheen mogen.

Daarnaast was tijdens het preview gameplay weekend er nog een bug op xbox waardoor je traits veel minder snel gingen dan hoorde, je kreeg maar 3 XP per kill. Dat helpt niet mee.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:48:
[...]

Volgens mij vinden vele final fantasy fans 8 nog beter dan de oh zo beroemde 7.
:Y, althans ik wel :)
G_Dragon schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:08:
[...]
Gisteren de gameplay van The Avengers nogmaals bekeken en ik weet niet wat ik ervan moet vinden, viel me thuis op dat de gezichten ver weg niet overeen kwamen met de films en sommige zoals Black Widow totaal onherkenbaar zijn.
Zal met (portret)rechten te maken hebben. :) Gok dat dit financieel nooit uit kan :P

[ Voor 59% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-08-2019 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:21:
[...]

:Y, althans ik wel :)

[...]

Zal met (portret)rechten te maken hebben. :) Gok dat dit financieel nooit uit kan :P
Ben er wel bang voor inderdaad, want anders hadden ze het wel beter gedaan.
Alleen vind je ook niet dat als je zoiets maakt dat je het dan ook gelijk goed moet doen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:48:
[...]

Volgens mij vinden vele final fantasy fans 8 nog beter dan de oh zo beroemde 7. Ik heb 7 destijds ooit op pc gespeeld (game mogen lenen van een vriend) maar ik snap de lol nog steeds niet. Mijn plan van aanpak is nu om maar is te starten met de snes final fantasy 6 en te kijken of ik daar doorheen kom, zo ja dan wellicht de remake van 7 ooit nog is te proberen en als ook dat bevalt zal ik wel bij 8 uitkomen.

oftwel zelf hem wsl nooit spelen, maar veel plezier ermee en deel je bevindingen svp :P
Beter is niet het juiste woord, nostalgisch/memorabele game, zeker met de spinoffs (Tactics volgens mij gaf verhaal voor Cloud), maakt het voor velen een iconische game.

Ondanks de anderen nu wel/niet beter zijn (ik blijf zelf bij FF13, tegenstelling tot velen :P), blijft 7 toch de 'mooiste', al is het maar om Aerith theme :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willybubba schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:00:
[...]

En, wat vond je ervan? Ik heb gemengde gevoelens. Spel zelf is erg cool, leuke sfeer, schieten werkt prima. Maar ik ben al 3 dagen tegen een muur op aan het beuken met mijn eerste bossfight, die boss zelf valt wel mee (Gorefist) maar de exploding minions die hij continu oproept.... Zoooooo irritant. Spel gaat op sommige punten van op een goede manier uitdagend naar f*cking oneerlijk. Ik denk dat er nog wel wat patches overheen mogen.

Daarnaast was tijdens het preview gameplay weekend er nog een bug op xbox waardoor je traits veel minder snel gingen dan hoorde, je kreeg maar 3 XP per kill. Dat helpt niet mee.
Ik vind het f-ing vet :9~
Schieten gaat heerlijk, melee werkt goed, onwijs veel secrets (Resident Evil eat your heart out), traits, ringen, amulets, vette graphics, etc etc
Echt een mix van Dark Souls / The Division / Resident Evil met een heerlijk sausje er overheen _/-\o_

Gorefist is zeker pittig, veel rollen en mikken op de weakspot is mijn advies.
Zorg dat de mobs weg zijn en neem vooral de tijd.
Misschien wapens en armor upgraden ?
Succes !!

Laat maar, zo ver ben ik geneens, dacht dat je die
spoiler:
boom
bedoelde |:(

Edit 2 : Nog eens gekeken, Gorefist ziet er uit als een mini boss.
Ben dan waarschijnlijk toch al een stuk verder, maar heb een andere mini-boss gehad.
Wereld is dynamisch, zo ook de bosses, geen enkele run is hetzelfde :)

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 21-08-2019 14:53 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
En is het de moeite waard om Metro Exodus weer aan te slingeren?
Mr-Music schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:45:
[...]

En is het de moeite waard om Metro Exodus weer aan te slingeren?
Zelf ben ik blijven steken in chapter 3. Op een of andere manier kon de open wereld mij niet zo trekken. Ik ga hem weer eens proberen als ik weinig andere games te spelen heb.

Vind het zelf wel jammer want Last Light was briljant

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-08-2019 11:57 ]

• Mr-Music
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:56:
[...]

Zelf ben ik blijven steken in chapter 3. Op een of andere manier kon de open wereld mij niet zo trekken. Ik ga hem weer eens proberen als ik weinig andere games te spelen heb.

Vind het zelf wel jammer want Last Light was briljant
Oke ik heb de mainstory uitgespeeld en op het einde was ik blij dat het klaar was :X

• Mr-Music
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:18:
[...]

Sorry, denk dat ik niet duidelijk was :) Heb de dlc niet eens geprobeerd want ik bleef al steken in de basegame in chapter 3 :)
dat had ik begrepen...en idd Last light was geweldig!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 22:10

Tags NL

Harmful or Harmless?

Vigor is uit!

Vigor is a free-to-play shoot 'n' loot game
where you build the Shelter in post-war Norway.

YouTube: Vigor - The Future Of Survival Shooters?

https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3Aoverviewtab

https://powershellisfun.com

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

For Honor Standard Edition is nu gratis bij Ubisoft.
[VIDEO=,,"For Honor – Cinematic Story Trailer – E3 2016 [NL]"]https://www.youtube.com/watch?v=LMPRasQpBsg[/VIDEO]

Alleen voor PC gratis blijkt... my bad...

Ubisoft heeft wel een Gamescom Sale...

[ Voor 73% gewijzigd door sjaool op 22-08-2019 21:08 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:09
sjaool schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:00:
[VIDEO=,,"For Honor – Cinematic Story Trailer – E3 2016 [NL]"]https://www.youtube.com/watch?v=LMPRasQpBsg[/VIDEO]

Klopt het dat ik xbox versie van de AC Odyssey Season pas niet kan terugvinden? PC versie is 20 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:25

Kalkie

NLMP

Geduld loont, al 5x had ik Kingdom Come Deliverance in mijn winkelmandje gestopt en er weer uitgehaald, nu in Gamepass.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gears 5 mag komen van mij. Wilde eigenlijk Rage 2 aanschaffen, maar ik ga wachten totdat ik deze ergens goedkoop kan oppikken. Heb Wolfenstein Youngblood op 100% gezet kwa missies en zijmissies, dus daar ben ik ook wel klaar mee (zie V&A :+))

Heb overigens alle GOW tot nu toe fysiek, misschien dat ik Gears 5 dan ook maar fysiek koop, ondanks GamePass.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 23:41
Wom schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:01:
Gears 5 mag komen van mij. Wilde eigenlijk Rage 2 aanschaffen, maar ik ga wachten totdat ik deze ergens goedkoop kan oppikken. Heb Wolfenstein Youngblood op 100% gezet kwa missies en zijmissies, dus daar ben ik ook wel klaar mee (zie V&A :+))

Heb overigens alle GOW tot nu toe fysiek, misschien dat ik Gears 5 dan ook maar fysiek koop, ondanks GamePass.
Ook qua collectables? Helpt die perk daar wat mee?

Vond hem eigenlijk best leuk, zeker met twee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

sjaool schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:00:

Hij was (is?) ook gratis voor xb, ik heb hem namelijk geclaimed, nu ik lees dat het zo'n survival build geneuzel is, wil ik mijn geld terug :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tits schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:16:
[...]

Ook qua collectables? Helpt die perk daar wat mee?

Vond hem eigenlijk best leuk, zeker met twee...
Yup, die perk helpt zeker. Maar zelfs dan zijn sommigen eigenlijk nog best lastig om te vinden. En je komt op plekken waar je anders zeker niet zou zoeken. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Tags NL schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:22:
Vigor is uit!

Vigor is a free-to-play shoot 'n' loot game
where you build the Shelter in post-war Norway.

YouTube: Vigor - The Future Of Survival Shooters?

https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3Aoverviewtab
Even gespeeld maar geen zin om eerst shit te moeten verzamelen en bouwen om vervolgens af geschoten te worden en opnieuw te moeten beginnen. Dan houd ik het nog liever op crappy bf5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:51:
[...]

Jep, dat vind ik ook :). Het is niet zo dat ze niet voldoende hebben verdiend de afgelopen 10 jaar aan de MCU. Als ze de MCU ook goed door trekken naar games dan hebben ze pas echt goud in handen...
https://www.psx-sense.nl/...eren-in-marvels-avengers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRE-Inc schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:58:
[...]

Even gespeeld maar geen zin om eerst shit te moeten verzamelen en bouwen om vervolgens af geschoten te worden en opnieuw te moeten beginnen. Dan houd ik het nog liever op crappy bf5.
Je hoeft niet opnieuw te beginnen, je huis blijft altijd staan (zit buiten de PvP area) en je kan je guns opnieuw maken of zelfs een verzekering nemen op je wapens die je meeneemt 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:06:
Gisteravond begonnen aan Slay the Spire. Een game uit Gamepas. Wat is dat toch ook een geweldige service. Nog nooit zoveel "bang for the buck" gehad. Gamen is nog nooit zo goedkoop geweest voor mij.

Maar terug naar Slay the Spire. Het is een aparte game voor mij... Normaliter zou ik de game links laten liggen want het kent drie ingrediënten die mij niet standaard aanspreken :P

-Een card game.
-Een rogue lite game.
-En ontiegelijk moeilijke achievements die ik nooit allemaal zal kunnen halen.

Maar ontzettend verslavend... Gisterenavond begonnen rond een uur of 10 en 5 uur later de xbox maar uit moeten zetten want de wekker ging vanochtend weer vroeg... Gelukkig is er koffie.

Trailer:

[YouTube: Slay the Spire - Out Now on Xbox One]

Vanavond maar weer eens verder slayen. :) Enige nadeel is dat deze game niet ook via gamepass op mijn surface is te spelen. Daarvoor is dit een ideale game. Nu maar wachten tot oktober en Xcloud :)

Ps. Gamepass is awesome!
Echt een fijn spel. Ik heb een hekel aan kaartspellen normaal gesproken maar deze is erg goed. Ik heb nog geen een keer de eindbaas verslagen (10u gespeeld ongeveer) maar blijf het tof vinden. Je leert terwijl je speelt wat de lol is van kaartspelgames en hoe het werkt. Als je een keer een deck met synergie (dat de kaarten elkaar sterker maken) hebt is het echt grandioos.

Alle achievements? Ik denk het niet. Maar misschien wel omdat het zo relaxed wegspeelt. :) en dit soort spellen lenen zich wel voor 100%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 23:50:
[...]
Alle achievements? Ik denk het niet. Maar misschien wel omdat het zo relaxed wegspeelt. :) en dit soort spellen lenen zich wel voor 100%.
Succes met het uitspelen met maar 1 relic of met alleen common cards of in 20 minuten of ascension 20... :)

Ik had mijn zinnen gezet op 100% maar daar zal ik denk ik nooit aan gaan komen :p Daar is het te RNG voor en te diepgaand door de verschillende synergie mogelijkheden :) Las al over infinite loops decks waar je als je slim speelt nooit een turn hoeft af te staan...

Het is wel een ontzettend verslavend spelletje. De “ik doe nog eventjes 1 run” en vervolgens drie uur verder zijn is erg sterk aanwezig :)

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-08-2019 05:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Tags NL schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:20:
[...]

Je hoeft niet opnieuw te beginnen, je huis blijft altijd staan (zit buiten de PvP area) en je kan je guns opnieuw maken of zelfs een verzekering nemen op je wapens die je meeneemt 😊
Ja maar dan nog. Geen zin om shit te moeten zoeken en dagen lang bezig zijn om iets op te bouwen. Ik wil gewoon knallen. Gaat me allemaal veel te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRE-Inc schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:27:
[...]

Ja maar dan nog. Geen zin om shit te moeten zoeken en dagen lang bezig zijn om iets op te bouwen. Ik wil gewoon knallen. Gaat me allemaal veel te langzaam.
Het hoeft allemaal niet, je kan ook gewoon wat Battle Royale erin spelen. Maar inderdaad.. BF5 doe ik alleen nog maar de week challenges, die haal ik meestal in twee tot drie uur en dan ben ik er al weer klaar mee... Wil de levelcap omhoog, kijken hoeveel ik dan automatisch krijg, en nieuwe levels die niet alleen op een bepaalde modus te spelen zijn zoals je nu hebt... En nieuwe wapens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog4004
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-09 17:06
Geachte Tweakers, mijn Xbox one toont de laatste tijd steeds een melding dat de "local cache" bijna vol zit. Ik heb het internet afgespeurd en er blijken meer mensen last van dit phenomeen te hebben, echter nergens een offciele Microsoft post met de oplossing. Dan zijn er op andere sites/forums tal van suggesties, maar niets helpt. Stekker eruit en 5min wachten geprobeerd, in settings blu-ray cache legen geprobeerd, in netwerk settings mac adres CLEAR geprobeerd. Maar niks...heeft iemand nog een idee?
Oh btw als de melding in beeld komt, staat er druk op xbox toets..als ik dat dan doe ga ik naar de netwerk instellingen, toch daarmee iets te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:00

R.G

Is de alpha van modern warfare ook op xbox of PS4 exclusive alpha? To tired to look it up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

maddog4004 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:11:
Geachte Tweakers, mijn Xbox one toont de laatste tijd steeds een melding dat de "local cache" bijna vol zit. Ik heb het internet afgespeurd en er blijken meer mensen last van dit phenomeen te hebben, echter nergens een offciele Microsoft post met de oplossing. Dan zijn er op andere sites/forums tal van suggesties, maar niets helpt. Stekker eruit en 5min wachten geprobeerd, in settings blu-ray cache legen geprobeerd, in netwerk settings mac adres CLEAR geprobeerd. Maar niks...heeft iemand nog een idee?
Oh btw als de melding in beeld komt, staat er druk op xbox toets..als ik dat dan doe ga ik naar de netwerk instellingen, toch daarmee iets te maken?
Geen Pihole draaien toevallig? Block je niet teveel? (Zelf ook gehad, dit soort dingen en geen achievements unlocken bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog4004
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-09 17:06
Tags NL schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 19:36:
[...]

Geen Pihole draaien toevallig? Block je niet teveel? (Zelf ook gehad, dit soort dingen en geen achievments unlocken bijvoorbeeld)
Toevallig wel een pi-hole draaien ja !
Wat heft dat er mee te maken dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

maddog4004 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:12:
[...]

Toevallig wel een pi-hole draaien ja !
Wat heft dat er mee te maken dan?
Je blokkeert sites die Microsoft nodig heeft... Controleer je log als je de Xbox aan hebt gezet maar eens, dingen als vortex...Microsoft.com en *xboxlive* niet blocken en whitelisten.. Is een hele lijst...

Je kan ook fixed dns servers invullen op je Xbox natuurlijk van Google, Quad9 of wat dan ook. Je zal zien dat het gelijk opgelost is

[ Voor 14% gewijzigd door Tags NL op 25-08-2019 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:26

JSchut

.....

uchiha tijntje schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:06:
Gisteravond begonnen aan Slay the Spire. Een game uit Gamepas. Wat is dat toch ook een geweldige service. Nog nooit zoveel "bang for the buck" gehad. Gamen is nog nooit zo goedkoop geweest voor mij.

Maar terug naar Slay the Spire. Het is een aparte game voor mij... Normaliter zou ik de game links laten liggen want het kent drie ingrediënten die mij niet standaard aanspreken :P

-Een card game.
-Een rogue lite game.
-En ontiegelijk moeilijke achievements die ik nooit allemaal zal kunnen halen.

Maar ontzettend verslavend... Gisterenavond begonnen rond een uur of 10 en 5 uur later de xbox maar uit moeten zetten want de wekker ging vanochtend weer vroeg... Gelukkig is er koffie.

Trailer:

[YouTube: Slay the Spire - Out Now on Xbox One]

Vanavond maar weer eens verder slayen. :) Enige nadeel is dat deze game niet ook via gamepass op mijn surface is te spelen. Daarvoor is dit een ideale game. Nu maar wachten tot oktober en Xcloud :)

Ps. Gamepass is awesome!
Naar aanleiding van jou post heb ik hem ook geinstalleerd. Echt een leuke en verslavende game! Thanks!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JSchut schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:07:
[...]

Naar aanleiding van jou post heb ik hem ook geinstalleerd. Echt een leuke en verslavende game! Thanks!
Graag gedaan! :) De game kent echt meer diepgang dan ik in 1e instantie had gedacht. Wel een beetje RNG, maar dat is onderdeel van het spel. Echter als je het spel goed beheerst is die RNG niet erg want er zijn ontzettend veel manieren om een deck op te bouwen. Helaas ben ik daar alleen nog niet zo goed in. :)

September wordt trouwens wel een onwijs volle gamemaand zeg...

Als ik nu kijk welke nieuwe games ik allemaal wil ga spelen:

-Final Fantasy 8
-Gears 5
-Pirates of First Star
-Agent A: A puzzle in disguise
-Blair Witch
-Decay of Logos
-Control

En de games waar ik nog mee bezig ben:

-Slay the Spire
-Samsara
-Hopiko
-Irony Curtain: From Matroyska with Love

Dan kom ik zelfs tijd tekort @MRE-Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:26

JSchut

.....

uchiha tijntje schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:59:
[...]

Graag gedaan! :) De game kent echt meer diepgang dan ik in 1e instantie had gedacht. Wel een beetje RNG, maar dat is onderdeel van het spel. Echter als je het spel goed beheerst is die RNG niet erg want er zijn ontzettend veel manieren om een deck op te bouwen. Helaas ben ik daar alleen nog niet zo goed in. :)
Heb er nu een run of 6 opzitten. Ben twee keer in act 3 gekomen maar nog niet bij de boss daar. Begin wel steeds meer de combos van kaarten te begrijpen.

In het begin skipte ook vaak elites. Maar dat is eigenlijk super dom :D Kampvuren gebruikte ik om te healen. Ook dom :D Je kunt beter de gevechten wat minder offensive spelen zodat je kaarten kan upgraden bij de kampvuren. Aldoende leert men.

Vermaak me er echt super mee. Zocht nog een opvulling tot 13 september. Gevonden!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het Gears 5 icoontje staat me nu aan te staren, maar ondertussen die Lego Undercover game en Doom geinstalleerd via Game Pass. Moet zeggen dat de voice acting in die Lego game eigenlijk best op niveau is. Het is Nederlandstalig, dus mhew, maar wel leuk gedaan stiekem. Plat Amsterdams accent in de stad en op het platteland hoor je een achterhoekse tongval. Vond dat wel leuke touch eigenlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Interessant filmpje over de Xbox controllers!

[ Voor 62% gewijzigd door harrytasker op 26-08-2019 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Crew 2 in de aanbieding, hoe vinden jullie deze game mensen?
Ik twijfel hard, vond deel 1 geweldig maar deel 2 heb ik zwaar mijn twijfels bij vanwege telkens dat wisselen tussen voertuigen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 08:20:
The Crew 2 in de aanbieding, hoe vinden jullie deze game mensen?
Ik twijfel hard, vond deel 1 geweldig maar deel 2 heb ik zwaar mijn twijfels bij vanwege telkens dat wisselen tussen voertuigen..
Ik heb weinig gewisseld. Dat doe je ook maar bij een paar races (en vaak automatisch). In free roam kun je het zelf regelen, maar bij de meeste races zit je gewoon vast aan wat de game je geeft. Overigens vond ik het prima om even met helicopters, vliegtuigen, boten of monstertrucks te racen. Je kunt zelf prima afwisselen en ver komen als je alleen met auto's wilt rijden.

Ik vond de game wel prima. Sfeer zat er prima in, prima omgevingen waar je heel snel doorheen kunt gaan, iets betere racebanen dan de vorige game en aardig wat instellingen om het naar wens in te stellen (wat meer arcade of wat meer simulatie of een combinatie). Ik kan wel aanraden om daar een beetje mee te spelen want ik vond de standaardsetting niet echt geweldig (en geeft daardoor een verkeerde indruk imo). Je doet ook nog vrij lang met de singleplayer en er zitten dit keer ook wat meer races in dan eerst, al vind ik het nog steeds niet gigantisch veel, waardoor je voor het halen van hogere levels aan het eind toch nog wel eens wat gaat herhalen. Online is niet zo heel spannend (kwam ook pas later in de game) en de challenges wat makkelijk. Overall wel waard om in een mooie aanbieding te halen om even lekker bezig te zijn in de zomer als je even liever naast de airco gaat zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:35:
[...]

Ik heb weinig gewisseld. Dat doe je ook maar bij een paar races (en vaak automatisch). In free roam kun je het zelf regelen, maar bij de meeste races zit je gewoon vast aan wat de game je geeft. Overigens vond ik het prima om even met helicopters, vliegtuigen, boten of monstertrucks te racen. Je kunt zelf prima afwisselen en ver komen als je alleen met auto's wilt rijden.

Ik vond de game wel prima. Sfeer zat er prima in, prima omgevingen waar je heel snel doorheen kunt gaan, iets betere racebanen dan de vorige game en aardig wat instellingen om het naar wens in te stellen (wat meer arcade of wat meer simulatie of een combinatie). Ik kan wel aanraden om daar een beetje mee te spelen want ik vond de standaardsetting niet echt geweldig (en geeft daardoor een verkeerde indruk imo). Je doet ook nog vrij lang met de singleplayer en er zitten dit keer ook wat meer races in dan eerst, al vind ik het nog steeds niet gigantisch veel, waardoor je voor het halen van hogere levels aan het eind toch nog wel eens wat gaat herhalen. Online is niet zo heel spannend (kwam ook pas later in de game) en de challenges wat makkelijk. Overall wel waard om in een mooie aanbieding te halen om even lekker bezig te zijn in de zomer als je even liever naast de airco gaat zitten
Wat een duidelijke en mooie uitleg, bedankt voor je feedback 8)

EDIT: Wow op Xbox-Store-Checker is de deluxe editio 12,90 ( singapore )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik zie dat je vrij eenvoudig een Xbox One in Dev. mode kunt zetten:

https://docs.microsoft.co...ox-apps/devkit-activation

Gezien ik nog een One over heb leuk om 's te testen i.c.m. iets als Retroarch, dat heb ik nu nog op een CFW PS3 maar als de One het ook kan gaat de voorkeur daar naar uit.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:59:
[...]

September wordt trouwens wel een onwijs volle gamemaand zeg...

Als ik nu kijk welke nieuwe games ik allemaal wil ga spelen:

-Final Fantasy 8
-Gears 5
-Pirates of First Star
-Agent A: A puzzle in disguise
-Blair Witch
-Decay of Logos
-Control

En de games waar ik nog mee bezig ben:

-Slay the Spire
-Samsara
-Hopiko
-Irony Curtain: From Matroyska with Love

Dan kom ik zelfs tijd tekort @MRE-Inc
Slay the Spire is echt te gek. In anderhalve week tijd heb ik 30 uur gespeeld. Mijn verslaving is zo groot dat ik hem net op de Switch gekocht heb om in de trein te kunnen spelen. (Tot nu toe heb ik alleen Mario en Zelda gespeeld en die vind ik niks in handheld.)

RNG is er zeker maar op een positieve manier. De kaarten en relics die je in act 1 onderste helft krijgt bepalen voor een groot deel hoe je gaat spelen. Voor zsm alle achievements halen is dat niet fijn maar als je je bedenkt dat je toch 25 wins moet halen is je speelstijl aanpassen van je plan helemaal niet erg.

Wat ik vooral tof vind is dat je elke run iets beter snapt hoe het werkt. Er zitten super veel kaarten/relics in die synergie met andere kaarten/relics hebben. Als he dat begint door te krijgen kun je echt bizarre builds maken. Gisterenavond dacht ik een kansloze deck gebouwd te hebben halverwege het laatste Level. Door een relic die ik niet kende viel alles op zijn plej en won ik met speels gemak.

Ik dacht een hekel te hebben aan dit soort trage spellen. Maar het is een aanrader! (en gratis in gamepass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 19:12

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Martinspire Heb de Deluxe Edition gehaald voor 12 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:13:
[...]

Slay the Spire is echt te gek. In anderhalve week tijd heb ik 30 uur gespeeld. Mijn verslaving is zo groot dat ik hem net op de Switch gekocht heb om in de trein te kunnen spelen. (Tot nu toe heb ik alleen Mario en Zelda gespeeld en die vind ik niks in handheld.)

RNG is er zeker maar op een positieve manier. De kaarten en relics die je in act 1 onderste helft krijgt bepalen voor een groot deel hoe je gaat spelen. Voor zsm alle achievements halen is dat niet fijn maar als je je bedenkt dat je toch 25 wins moet halen is je speelstijl aanpassen van je plan helemaal niet erg.

Wat ik vooral tof vind is dat je elke run iets beter snapt hoe het werkt. Er zitten super veel kaarten/relics in die synergie met andere kaarten/relics hebben. Als he dat begint door te krijgen kun je echt bizarre builds maken. Gisterenavond dacht ik een kansloze deck gebouwd te hebben halverwege het laatste Level. Door een relic die ik niet kende viel alles op zijn plej en won ik met speels gemak.
Geen idee wat dit nou was, maar 'kaart spel' beetje wat gekloot met hearstone maar meh dus pass.
Ik dacht een hekel te hebben aan dit soort trage spellen. Maar het is een aanrader! (en gratis in gamepass)
Gratis :o
Download gestart :X
Een gamePASS dus 'baduummmmmmmm tssssssssss' :F

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:13:
[...]

Neeej. Niet op de switch.. dan zie ik je stats niet meer goed :p

Is het cross save?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan veel van jullie de nieuwe Elite Controller V2 halen?

Ik weet nog niet wat ik wil vanwege de ingebouwde accu, ik wil niet met kabel gamen als de controller leeg is. Dat moet helaas wel omdat je niet even snel de accu kan verwisselen en vind aan kabel gamen in deze tijd niet meer echt nodig, met de huidige Elite Controller kan je gewoon de oplaadbare batterij vervangen en je bent ready to go.

Weet dat hier waarschijnlijk veel verschillende meningen over zijn, ben benieuwd naar die van jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:16:

Ik weet nog niet wat ik wil vanwege de ingebouwde accu, ik wil niet met kabel gamen als de controller leeg is. Dat moet helaas wel omdat je niet even snel de accu kan verwisselen en vind aan kabel gamen in deze tijd niet meer echt nodig, met de huidige Elite Controller kan je gewoon de oplaadbare batterij vervangen en je bent ready to go.

Weet dat hier waarschijnlijk veel verschillende meningen over zijn, ben benieuwd naar die van jullie :)
Als je hem op tijd oplaadt dan hoef je niet aan een kabel te gamen natuurlijk, en afgaande op de play & charge accu en de vorige elite verwacht ik dat de controller het echt veel langer uithoudt dan dat zelfs de ergste gameverslaafde achter mekaar gamet.

Zelf ga ik de nieuwe nog niet halen, simpelweg omdat de oude het nog goed doet en ik momenteel mijn geld liever in andere dingen steek dan de verbeteringetjes in de nieuwe versie. Maar de accu is voor mij geen probleem want is in feite hetzelfde als wat ik nu al heb (play&charge kit).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk nu nog van niet, maar als die eenmaal ik de winkel ligt heb ik hem denk ik binnen no time in huis mijzelf kennende. :) Ben met name wel benieuwd eigenlijk naar die instelbare weerstand van de sticks.

Zelf moet ik denk ik nog wel even wennen aan het opladen van de accu. Echter met de hoeveelheid batterijen die er nu doorheen gaan (Jaja heb geen goede oplaadbare batterijen...) is het ook nog te motiveren als kostenbesparing ;)

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-08-2019 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga hem niet halen simpelweg omdat ik hem waarschijnlijk te kort ga gebruiken. Komend jaar komt al een nieuwe console uit en dan speel ik toch liever daarop. Bovendien vind ik hem te prijzig voor wat het biedt en was ik niet overtuigd van de bouwkwaliteit van de vorige (met het loslaten van rubber e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:08:
[...]

Neeej. Niet op de switch.. dan zie ik je stats niet meer goed :p

Is het cross save?
Geen Cross save. Maar dat maakt niets uit. Die 4 wins die ik op de Xbox heb, zijn zo weer gepiept. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:08:
[...]

Ik ga hem niet halen simpelweg omdat ik hem waarschijnlijk te kort ga gebruiken. Komend jaar komt al een nieuwe console uit en dan speel ik toch liever daarop. Bovendien vind ik hem te prijzig voor wat het biedt en was ik niet overtuigd van de bouwkwaliteit van de vorige (met het loslaten van rubber e.d.)
De elite zal beter zijn dan de standaard die erbij zal zitten. En ze hebben nadrukkelijk aangegeven dat die volledig compatible is en hij werkt volgens mij ook via Bluetooth wat ideaal is voor xcloud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:49:
[...]

Maar dan zie ik niet of je al meer achievements hebt gehaald dan mij :+
Geen zorgen. Overdag op weg naar werk oefen ik. Thuis speel ik op de Xbox voor het echie. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:15
@G_Dragon waar leg je nu je controller als je niet gamed? Je kan hem dan gewoon op het laadpad leggen (die kun je uit het doosje halen)

En ik neem aan dat je niet 40 uur achter elkaar games ;-)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:18:
[...]

Wat een duidelijke en mooie uitleg, bedankt voor je feedback 8)

EDIT: Wow op Xbox-Store-Checker is de deluxe editio 12,90 ( singapore )
Is het lastig om hem in Singapore te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:49:
[...]

De elite zal beter zijn dan de standaard die erbij zal zitten. En ze hebben nadrukkelijk aangegeven dat die volledig compatible is en hij werkt volgens mij ook via Bluetooth wat ideaal is voor xcloud.
Compatible met wat? De next-gen? Waar hebben ze dat aangegeven?

Ik heb verder al een XOX controller, dus bluetooth heb ik al wel. Dus die noodzaak heb ik niet.
Ik moet ook toegeven dat toen ik een werkende Elite V1 had, ik eigenlijk de extra zaken ook nooit gebruikte. Ik weet dat het voordeel kan bieden, maar ik kon er maar niet aan wennen.

Pagina: 1 ... 11 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.