‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Hangt er vanaf, maar je zult wel wat compressie artefacten kunnen zien bij Stadia straks verwacht ik.bram1984 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:43:
[...]
Stadia belooft 4K @ 60fps voor alle games. Hoe produceert de X mooiere beelden?
De 35 Mbps waarvan Google zegt dat je het nodig hebt voor 4k gaming is meer Netflix kwaliteit dan Blu-ray. Netflix is 25 Mbps, maar is ook geen 60 beeldjes per seconde. En dan ga je nog voorbij aan het feit dat het realtime gecodeerd moet worden wat waarschijnlijk ook wat mindere kwaliteit zal bieden dan als je er de tijd voor kan nemen (maar ik ben geen expert, dus misschien zit ik daar mis en is dat met nieuwere codecs verholpen).
Aan de andere kant als Google het waar kan maken om altijd 60 fps te bieden waar de X dat niet trekt dan kan dat wel een voordeel zijn... Maar strikt genomen telt dat niet voor 'mooiere beelden' natuurlijk.
Gamertag: FinrazielNL
Op dit moment in ieder geval niet... Ik heb door de actie nu ook gamepass ultimate, maar ik krijg alleen 10% korting op de 1e DLC voor Forza Horizon 4, ik mag hem niet gewoon downloaden omdat ik ultimate lid ben (helaas).Nieuwevolger schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:02:
Ik las dat xbox game pass ultimate toegang gaf tot ultimate editions van games, weet alleen niet of dit voor alle games geldt.
Zijn dit rechtstreekse ports of gaan ze ervoor zorgen dat deze games een hogere framerate en resolutie krijgen?
Dat wordt toch een interessant dingetje bij next gen
Ik heb niet gezien dat ze daar iets van gezegd hebben... maar uitgaande van hoe ze het nu doen bij de huidige generatie draaien de games gewoon in een VM van de oude console. Ze draaien dan in principe net zoals op die oude console, behalve als die console stiekem power te kort kwam, dan kan dat zonder patch automatisch beter zijn op de nieuwere. Betere resolutie zonder patch kan alleen als er een dynamisch resolutie systeem in de game zit.Anton.net schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:13:
Heeft Xbox eigenlijk iets gezegd over hoe games van vorige generaties gaan draaien op Xbox Scarlett?
Zijn dit rechtstreekse ports of gaan ze ervoor zorgen dat deze games een hogere framerate en resolutie krijgen?
Maar ze zullen ongetwijfeld voor wat populaire games wel doorgaan met wat resolutie patches en zo (zoals dat je nu ook wat X-enhanced 360 en OG Xbox titels hebt).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
jaDonstil schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:33:
Hoe laat is Ubisoft vanavond eigenlijk, weer 22:00 onze tijd?
Kijk naar netflix. Ik denk dat er grote kans is dat er best wat compressie op het beeld gaat zitten. Op netflix vind ik 4k stream niet beter dan een 1080p blu ray. Zelf moet ik niks van dit soort dingen hebben, wil eigen hardware en fysieke gamesbram1984 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:43:
[...]

Edit, oops te snel. Finraziel kwam er al mee
[ Voor 12% gewijzigd door Mutatie op 10-06-2019 18:02 ]
Anyway VR show; YouTube: UploadVR Presents: The E3 VR Showcase 2019
[ Voor 82% gewijzigd door The Chosen One op 10-06-2019 18:01 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
De architectuur (x86) blijft ongewijzigd dus we kunnen wel met zekerheid zeggen dat oude Xbox One-games zonder problemen zullen draaien. Voor hogere framerates en resoluties zul je vermoedelijk afhankelijk zijn van updates.Anton.net schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:13:
Heeft Xbox eigenlijk iets gezegd over hoe games van vorige generaties gaan draaien op Xbox Scarlett?
[ Voor 78% gewijzigd door NotSoSteady op 10-06-2019 18:09 ]
Ik zou anders meer dan genoegen nemen met de kwaliteit van Netflix 4K als het aankomt op games die ik anders toch niet had kunnen spelen.Mutatie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:59:
[...]
Kijk naar netflix. Ik denk dat er grote kans is dat er best wat compressie op het beeld gaat zitten. Op netflix vind ik 4k stream niet beter dan een 1080p blu ray. Zelf moet ik niks van dit soort dingen hebben, wil eigen hardware en fysieke games
Edit, oops te snel. Finraziel kwam er al mee
Haha die game Budget Cuts ziet eruit als een game die letterlijk vernoemd is naar de reden waarom het er zo slecht uit ziet; Budget Cuts...The Chosen One schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:00:
edit; nvm ipad stuff denk ik
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Tot nu toe nog niet onder de indruk. Deze hele livestream tot nu toe is voor mij toch wel iets dat duidelijk laat zien wat er mis is met VR. Er is vrijwel geen serieus kanshebbende content. En dat is jammer. In plaats daarvan heb je zo'n beetje alles dat het nooit gered zou hebben als niet VR titel, waarvan de devs zich waarschijnlijk hebben afgevraagd hoe ze er in ieder geval nog iets aan kunnen verdienen.The Chosen One schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:00:
edit; nvm ipad stuff denk ik
De laatste paar games die ze nu live hebben laten zien zagen er toch wel erg gaaf uit, zoals:psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:38:
[...]
Tot nu toe nog niet onder de indruk. Deze hele livestream tot nu toe is voor mij toch wel iets dat duidelijk laat zien wat er mis is met VR. Er is vrijwel geen serieus kanshebbende content. En dat is jammer. In plaats daarvan heb je zo'n beetje alles dat het nooit gered zou hebben als niet VR titel, waarvan de devs zich waarschijnlijk hebben afgevraagd hoe ze er in ieder geval nog iets aan kunnen verdienen.
• Asgard's Wrath
• The Soulkeeper
• Boneworks
• Echo VR
En vast nog meer die ik even vergeet.
Alleen jammer genoeg zijn dat denk ik allemaal PC exclusives en zullen zeer zeker niet realiseerbaar zijn op de huidige PSVR, daar zagen ze er te gelikt voor uit. Niet dat het in mijn geval uit maakt, heb mijn VR verkocht een paar maanden na hem na release gekocht te hebben. Ik zou er een kunnen kopen nu ze deze week geloof ik nog voor €200 in de aanbieding zijn, maar ik vind de kwaliteit van de graphics ver ondermaats.
[ Voor 21% gewijzigd door Kalder op 10-06-2019 18:49 ]
Dat kan, denk wel dat je erg last hebt van artefacts bij snelle beweging. Maar het ging over hoe een one x beter 4k beeld kan geven dan een 4k stream.Donstil schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:15:
[...]
Ik zou anders meer dan genoegen nemen met de kwaliteit van Netflix 4K als het aankomt op games die ik anders toch niet had kunnen spelen.

Ze zullen er ongetwijfeld zijn idd maar last is misschien een groot woord. Ik denk dat het prima naast elkaar kan bestaan.Mutatie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:48:
[...]
Dat kan, denk wel dat je erg last hebt van artefacts bij snelle beweging.
Betaal je minder dan krijg je ook minder. Net zoals nu met Netflix t.o.v Blu-Ray of Spotify t.o.v Cd. niets mis mee.
Die vraag is simpel, xbox of ps hoeven niets te comprimeren omdat er niets gestreamt hoeft te worden.Mutatie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:48:
[...]
Dat kan, denk wel dat je erg last hebt van artefacts bij snelle beweging. Maar het ging over hoe een one x beter 4k beeld kan geven dan een 4k stream.
Hier een duidelijke (niet al te technische) uitleg van wat het effect is van video compressie:
https://www.youtube.com/watch?v=tdEDnywSExI
How do you save a random generator ?
Verwijderd
Wel vaker zo dacht ik. Ook met dezelfde irritante presentatoren. Ugh.. cringe.Jelmer93 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:01:
Kleine zaal lol
nothing stops this train
Verwijderd
Windows update? Ik moest die van mei 2019 installeren om de game pass beta te installeren.Kol Nedra schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:05:
heel leuk die xbox pc gamepass, maar ik kan de beta niet installeren
Verwijderd
2e. Eerste was evilgenius2. Ze gaan komende 2 uur 30 games aankondigingen.The Chosen One schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:08:
Ah PC al begonnen. Vampire nog 1e game?
Mwuah, gaaf is een relatief begrip uiteraard. Maar ik ben ook van die titels niet echt onder de indruk. He zijn gewoon A titels at best. Waarvan veel titels een vrij inspiratieloze gameplay tonen indien je hier geen VR bij denkt.Kalder schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:44:
[...]
De laatste paar games die ze nu live hebben laten zien zagen er toch wel erg gaaf uit, zoals:
• Asgard's Wrath
• The Soulkeeper
• Boneworks
• Echo VR
En vast nog meer die ik even vergeet.
Alleen jammer genoeg zijn dat denk ik allemaal PC exclusives en zullen zeer zeker niet realiseerbaar zijn op de huidige PSVR, daar zagen ze er te gelikt voor uit. Niet dat het in mijn geval uit maakt, heb mijn VR verkocht een paar maanden na hem na release gekocht te hebben. Ik zou er een kunnen kopen nu ze deze week geloof ik nog voor €200 in de aanbieding zijn, maar ik vind de kwaliteit van de graphics ver ondermaats.
Inmiddels is het 3 jaar geweest sinds de eerste release van VR goggles. Gaan we echt kijken naar AAA titels en VR, blijft er zeer weinig over. En dat terwijl er toch nog altijd een redelijke kostprijs tegenover staat. De PSVR is daarin dan nog vrij 'goedkoop', maar zelfs daarin discutabel of het nu echt de moeite waar is. En tot er een echt goed aanbod voor komt, blijft het met name een hoog gimmick gehalte behouden.
Is die nu ook echt met release datum ofzo? Is nu al een tijdje in ontwikkeling (volgens mij was ie in 2017 al aangekondigd).DigitalError schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:06:
Evil Genius 2 !!! vond deel 1 zo ontzettend leuk altijd, dikke soundtrack ook altijd
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
zag 2020 op de website staan, zag geen datum in de trailer helaasMeNTaL_TO schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:12:
[...]
Is die nu ook echt met release datum ofzo? Is nu al een tijdje in ontwikkeling (volgens mij was ie in 2017 al aangekondigd).
windows is up to date zegt ieVerwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:08:
[...]
Windows update? Ik moest die van mei 2019 installeren om de game pass beta te installeren.
heb wel 1803

geen idee hoe ik 1903 krijg
edit: gelukt, via de website gedaan
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 10-06-2019 19:22 ]
nothing stops this train
Ik vind €200 (aanbieding, reguliere prijs is nog €300) voor een werkende VR headset met head tracking movement niet erg veel moet ik zeggen, als je het vergelijkt met andere VR headsets voor PC. Ik heb er na release €400 voor betaald, en heb me er uitstekend mee vermaakt, vooral met Driveclub VR, het feit dat je gewoon letterlijk in een game wereld staat (althans zo lijkt het) vond ik een aangenaam leuke ervaring. Maar ik heb zo'n vermoeden dat nadat de PS5 gelanceerd wordt het niet lang zal duren voordat er een PSVR2 uit komt, daar verwacht ik dan wel weer een hoop van!psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:10:
[...]
Mwuah, gaaf is een relatief begrip uiteraard. Maar ik ben ook van die titels niet echt onder de indruk. He zijn gewoon A titels at best. Waarvan veel titels een vrij inspiratieloze gameplay tonen indien je hier geen VR bij denkt.
Inmiddels is het 3 jaar geweest sinds de eerste release van VR goggles. Gaan we echt kijken naar AAA titels en VR, blijft er zeer weinig over. En dat terwijl er toch nog altijd een redelijke kostprijs tegenover staat. De PSVR is daarin dan nog vrij 'goedkoop', maar zelfs daarin discutabel of het nu echt de moeite waar is. En tot er een echt goed aanbod voor komt, blijft het met name een hoog gimmick gehalte behouden.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Haha wat?psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:10:
[...]
Mwuah, gaaf is een relatief begrip uiteraard. Maar ik ben ook van die titels niet echt onder de indruk. He zijn gewoon A titels at best. Waarvan veel titels een vrij inspiratieloze gameplay tonen indien je hier geen VR bij denkt.
Blood & Truth
Firewall
Moss
Astro Bot
Resident Evil 7
Ace Combat 7
DOOM
Skyrim
WipeOut
The Persistence
Beat Saber
Tetris Effect
Borderlands 2
Arkham VR
Superhot
Deracine
Farpoint
Inderdaad discutabel.

Als ze Natascha's outfit had geleend ja
Liever dat dan een slick show met allemaal ingehuurde klappers. Ze laten veel gameplay/beelden zien dus ik ben tevreden tot nu toe.Jaguar645 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:33:
Ik schakel eigenlijk net pas in... maar och och dit ziet/is wel vrij B zeg als show opzet
[ Voor 49% gewijzigd door Beakzz op 10-06-2019 19:36 ]
Vergeet niet dat de PS VR 'uitgekleed' is, de move controllers komen er dan nog eens bij voor een toch meer ware VR ervaring. Waarmee je toch ook al weer op bijna 400 euro zit (of bij aanschaf nu bijna 300 euro).Kalder schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:19:
[...]
Ik vind €200 (aanbieding, reguliere prijs is nog €300) voor een werkende VR headset met head tracking movement niet erg veel moet ik zeggen, als je het vergelijkt met andere VR headsets voor PC. Ik heb er na release €400 voor betaald, en heb me er uitstekend mee vermaakt, vooral met Driveclub VR, het feit dat je gewoon letterlijk in een game wereld staat (althans zo lijkt het) vond ik een aangenaam leuke ervaring. Maar ik heb zo'n vermoeden dat nadat de PS5 gelanceerd is het niet lang zal duren voordat er een PSVR2 uit komt, daar verwacht ik dan wel weer een hoop van!
Uiteraard is alles relatief hoor. Ik denk dat de meeste van ons die hier actief E3 volgen toch wel tot een ander kaliber gamer behoren dan de mainstream gamers. Maar voor veel zijn dit toch echt bedragen dat ze links zullen laten behalve als de meerwaarde er nu echt toe doet.
Dan nog eens het bijkomende probleem, de PS VR headset is te gebruiken op de PS4. Is crippled te gebruiken op de PC. PC VR headsets zijn niet te gebruiken op de PS4. Wil je op beide platforms in VR gamen, dan betaal je al helemaal de jackpot.
Als je dan en al een duur product hebt, gamers het product dan ook nog maar eens op beperkte platforms kunnen gebruiken en een summier aantal goede titels hebt, wordt het niet snel wat. De kwaliteit van de VR goggles zelf mag dan wel beter worden met de jaren, maar als de content er niet is?
dit is niet meer dan een B show met ingehuurde klappers danBeakzz schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:34:
[...]
Als ze Natascha's outfit had geleend ja
[...]
Liever dat dan een slick show met allemaal ingehuurde klappers. Ze laten veel gameplay/beelden zien dus ik ben tevreden tot nu toe.
Meer gameplay is leuk maar hoeft van mij imo niet direct
Een aantal launch titels waarbij Sony zonder enige twijfel geld heeft toegelegd om hun eigen product te promoten. Maar verder? Weinig anders dan veredelde tech demo's.bram1984 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:34:
[...]
Haha wat?
Blood & Truth
Firewall
Moss
Astro Bot
Resident Evil 7
Ace Combat 7
DOOM
Skyrim
WipeOut
The Persistence
Beat Saber
Tetris Effect
Borderlands 2
Arkham VR
Superhot
Deracine
Farpoint
Inderdaad discutabel.
Waar is de VR support voor titels als Spiderman, RDR2, God of War, Battlefield 5, etc. Niet alleen hebben de AAA titels van het afgelopen jaar PS VR naast zich laten liggen, in de rest van 2019 en in 2020 lijkt dit niets anders te worden.
De games die jij noemt moet je niet eens in VR willen spelen. Er zijn goede VR shooters (bv. Onward) en die werken altijd beter dan een normale shooter in VR. Ondertussen speel ik bijna dagelijks in VR dus het is ook maar waar je interesse ligt. Maar laten we dit soort discussies in een VR topic houden.psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:51:
[...]
Een aantal launch titels waarbij Sony zonder enige twijfel geld heeft toegelegd om hun eigen product te promoten. Maar verder? Weinig anders dan veredelde tech demo's.
Waar is de VR support voor titels als Spiderman, RDR2, God of War, Battlefield 5, etc. Niet alleen hebben de AAA titels van het afgelopen jaar PS VR naast zich laten liggen, in de rest van 2019 en in 2020 lijkt dit niets anders te worden.
Nogmaals: wat?psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:51:
[...]
Een aantal launch titels waarbij Sony zonder enige twijfel geld heeft toegelegd om hun eigen product te promoten. Maar verder? Weinig anders dan veredelde tech demo's.
Dat zijn niet eens VR games, dus waar heb je het over?
PSVR heeft een aantal prima systemsellers. En wat maakt het uit dat Sony geld heeft toegelegd? Ja, dus?
Het feit dat dit soort titels dus geen VR titels zijn... De AAA developers laten het links liggen op dit moment. Dat jij dat niet als probleem ziet, dat is duidelijk. Maar het zorgt er voor dat VR niets anders dan een niche zal blijven.bram1984 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:59:
[...]
Nogmaals: wat?
Dat zijn niet eens VR games, dus waar heb je het over?
PSVR heeft een aantal prima systemsellers. En wat maakt het uit dat Sony geld heeft toegelegd? Ja, dus?
Verwijderd
Nieuwsgierig: heb je een VR bril?psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:05:
[...]
Het feit dat dit soort titels dus geen VR titels zijn... De AAA developers laten het links liggen op dit moment. Dat jij dat niet als probleem ziet, dat is duidelijk. Maar het zorgt er voor dat VR niets anders dan een niche zal blijven.
VR is al meer dan een niche. Nee nog niet gigantisch groot maar toch.psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:05:
[...]
Het feit dat dit soort titels dus geen VR titels zijn... De AAA developers laten het links liggen op dit moment. Dat jij dat niet als probleem ziet, dat is duidelijk. Maar het zorgt er voor dat VR niets anders dan een niche zal blijven.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Hahaha prachtig toch dat Chinees Engels. Lig dubbel hier!Zeror schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:13:
Zo zet er ff een tolk bij ofzo. Heb de helft niet verstaan ....
Haha ja dit is vrij lastig te volgenZeror schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:13:
Zo zet er ff een tolk bij ofzo. Heb de helft niet verstaan ....
Want de games die ik noem zijn allemaal gemaakt door indie studio's?psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:05:
[...]
FROM Software, Capcom, Bethesda en Rocksteady stellen inderdaad weinig voor.
Lijkt me verder nogal wiedes dat sommige grotere studio's niet vol inzetten op VR. Die markt is veel kleiner. Lijkt me niet zo heel ingewikkeld? Maar jij vindt het discutabel of een PS VR de moeite waard is. Ik geef je net een waslijst met vette shit, maar dat lees je blijkbaar overheen. Ik vind het verder geen probleem inderdaad, aangezien ik nu al te weinig tijd heb om alles te spelen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Resistance Edition
Gold edition
Ultimate Edition
[ Voor 4% gewijzigd door Anton.net op 10-06-2019 20:26 ]
Uiteraard van de MS conference niet alles want dat is te gek

Hoezo? Dit is een discussie over de E3 en VR nieuws op de E3 is toch ook gewoon E3 nieuws? De E3 is voor alles wat met gaming te maken heeft, anders kun je ook gaan zeggen dat iedereen maar weer het nieuws over Sony/MS/Nintendo/PC in het respectievelijke topic moet posten. E3 nieuws mag in het E3 topic besproken worden, niets mis mee.Beakzz schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:57:
[...]
Maar laten we dit soort discussies in een VR topic houden.
Achja, uit voorzorg. Ik kan begrijpen dat sommige mensen dat liever zelf ontdekken tijdens de presentatie.bram1984 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:43:
@Anton.net Mooi dat boxart nu ook al onder spoilers valt. Maar niet door de Game Mania lopen dan.
Het neemt de hype alleszins wat weg...
Verwijderd
https://www.cyberpunk.net/nl/en/pre-order
220 euro bij Gamemania. Denk dat ik toch maar gewoon de base game ga halen. Kan ik overige geld steken in upgrade van de pc. Wel toffe figurine.
Moet zeggen dat Ubisoft wel een prima pre-show heeft. Ben benieuwd naar de show.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2019 21:50 ]
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
En Discovery Tour.sten123 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:51:
Story creator mode voor AC oddyssey!
YouTube: Ubisoft E3 2019 Conference
https://mixer.com/ubisoft
En waarschijnlijk nog wel meer linkjes...
[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2019 21:58 ]
Now, THIS is podracing! We're pleased to be working with Lucasfilm Games to release definitive Collector's Editions of classic @StarWars games and more. #E32019 pic.twitter.com/V44sfqrwKP
— Limited Run Games (@LimitedRunGames) 10 juni 2019
Tijd voor Ubisoft nu, hopelijk is Aisha Tyler terug en niet mr. Caffeine...
Om de simpele reden dat mensen die in VR geloven en het ervaren en mensen die er niet in geloven het nooit eens gaat zijn (iig voorlopig niet)., Het wordt al snel een domme wellus nietus situatie. Dit gaat over de E3 en wat er geshowd wordt. Dan kan je zeggen dat je het tegen valt, maar een algemene discussie over het bestaansrecht van VR slaat nergens op in dit topic.Kalder schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:32:
[...]
Hoezo? Dit is een discussie over de E3 en VR nieuws op de E3 is toch ook gewoon E3 nieuws? De E3 is voor alles wat met gaming te maken heeft, anders kun je ook gaan zeggen dat iedereen maar weer het nieuws over Sony/MS/Nintendo/PC in het respectievelijke topic moet posten. E3 nieuws mag in het E3 topic besproken worden, niets mis mee.
Ik kan echt niet begrijpen dat iemand gaming in de toekomst zonder VR kan zien (en dan heb ik het over hele andere technieken dan nu), maar om dan een ja nee discussie te beginnen terwijl er al een andere persconferentie bezig was...nah.
Edit; mm getalenteerd enz maar we willen games!
[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 10-06-2019 22:03 ]
Krijg morgen Treebeard binnen. Als ik zo'n beeldje daarnaast zie staan gooi ik het gelijk in de prullenbak.Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:34:
Net Cyberpunk 2077 collectors edition gezien:
https://www.cyberpunk.net/nl/en/pre-order
220 euro bij Gamemania. Denk dat ik toch maar gewoon de base game ga halen. Kan ik overige geld steken in upgrade van de pc. Wel toffe figurine.
Moet zeggen dat Ubisoft wel een prima pre-show heeft. Ben benieuwd naar de show.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heb je het artikel überhaupt gelezen? De tech demo van Stadia was 1080P.bram1984 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:43:
[...]
Begint wat dat betreft goedv8power67 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:06:
Nou fingers crossed dat het geen doorsetten van de cgi trend word...
Begint al goed met WatchDogs gameplayv8power67 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:06:
Nou fingers crossed dat het geen doorsetten van de cgi trend word...
Ziet er vaag uit.
Okee spelen als oma is wel bruut hahahh
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
"does the rolling help?"
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2019 22:17 ]
Deze komt er hier wel. Hopen op eind 2019 want daar heb ik nog niets.
Zal wel dusdanig scripted zijn dat die niet dood kanRaem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:18:
En wat als Jimmy dood gaat tijdens de rescue mission? Ook permadeath of mission failed? Zal wel het laatste zijn.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Voor de rest ziet het er zeker tof uit
[ Voor 31% gewijzigd door wouterg00 op 10-06-2019 22:22 ]
Eerste twee delen niet gespeeld maar dit ziet er wel tof uit zeg. Gaat aangeschaft worden.
Ik ga deze wel spelen maar het lijkt me minder leuk dan WD2
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik neem aan dat ze niet allemaal uniek zijn, maar dat je ze gewoon volgens een algoritme voorgeschoteld krijt. Of ze moeten 30000 medewerkers hebben tegenwoordigRaem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:24:
Iedereen in Londen is speelbaar en heeft een origin story? Of dit spel komt in 2030 pas uit, of Londen heeft niet zoveel inwoners, of het is straks toch niet echt iedereen.
Met procedural generation moet het wel lukken denk ik? Zeker als je zo faces automatisch kunt maken.Beakzz schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:26:
[...]
Ik neem aan dat ze niet allemaal uniek zijn, maar dat je ze gewoon volgens een algoritme voorgeschoteld krijt. Of ze moeten 30000 medewerkers hebben tegenwoordig