Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Maar via Xbox Game Pass heb je FH 4 Standard Edition en moet je nog gewoon betalen voor DLC. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:28

The Chosen One

Zie signature!

Je hebt het over geen xbox hebben, ik geef de oplossing. ;)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las dat xbox game pass ultimate toegang gaf tot ultimate editions van games, weet alleen niet of dit voor alle games geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:43:
[...]

Stadia belooft 4K @ 60fps voor alle games. Hoe produceert de X mooiere beelden?
Hangt er vanaf, maar je zult wel wat compressie artefacten kunnen zien bij Stadia straks verwacht ik.
De 35 Mbps waarvan Google zegt dat je het nodig hebt voor 4k gaming is meer Netflix kwaliteit dan Blu-ray. Netflix is 25 Mbps, maar is ook geen 60 beeldjes per seconde. En dan ga je nog voorbij aan het feit dat het realtime gecodeerd moet worden wat waarschijnlijk ook wat mindere kwaliteit zal bieden dan als je er de tijd voor kan nemen (maar ik ben geen expert, dus misschien zit ik daar mis en is dat met nieuwere codecs verholpen).

Aan de andere kant als Google het waar kan maken om altijd 60 fps te bieden waar de X dat niet trekt dan kan dat wel een voordeel zijn... Maar strikt genomen telt dat niet voor 'mooiere beelden' natuurlijk.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De ervaring die ik heb met livestreams heb, is dat het er prima goed uitziet bij langzame beelden, maar wanneer er veel actie plaats vindt, je artifacts begint te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:02:
Ik las dat xbox game pass ultimate toegang gaf tot ultimate editions van games, weet alleen niet of dit voor alle games geldt.
Op dit moment in ieder geval niet... Ik heb door de actie nu ook gamepass ultimate, maar ik krijg alleen 10% korting op de 1e DLC voor Forza Horizon 4, ik mag hem niet gewoon downloaden omdat ik ultimate lid ben (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:32
Heeft Xbox eigenlijk iets gezegd over hoe games van vorige generaties gaan draaien op Xbox Scarlett?
Zijn dit rechtstreekse ports of gaan ze ervoor zorgen dat deze games een hogere framerate en resolutie krijgen?

Dat wordt toch een interessant dingetje bij next gen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:13:
Heeft Xbox eigenlijk iets gezegd over hoe games van vorige generaties gaan draaien op Xbox Scarlett?
Zijn dit rechtstreekse ports of gaan ze ervoor zorgen dat deze games een hogere framerate en resolutie krijgen?

Ik heb niet gezien dat ze daar iets van gezegd hebben... maar uitgaande van hoe ze het nu doen bij de huidige generatie draaien de games gewoon in een VM van de oude console. Ze draaien dan in principe net zoals op die oude console, behalve als die console stiekem power te kort kwam, dan kan dat zonder patch automatisch beter zijn op de nieuwere. Betere resolutie zonder patch kan alleen als er een dynamisch resolutie systeem in de game zit.

Maar ze zullen ongetwijfeld voor wat populaire games wel doorgaan met wat resolutie patches en zo (zoals dat je nu ook wat X-enhanced 360 en OG Xbox titels hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe laat is Ubisoft vanavond eigenlijk, weer 22:00 onze tijd?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Donstil schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:33:
Hoe laat is Ubisoft vanavond eigenlijk, weer 22:00 onze tijd?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:41
[...]

Kijk naar netflix. Ik denk dat er grote kans is dat er best wat compressie op het beeld gaat zitten. Op netflix vind ik 4k stream niet beter dan een 1080p blu ray. Zelf moet ik niks van dit soort dingen hebben, wil eigen hardware en fysieke games O-)

Edit, oops te snel. Finraziel kwam er al mee :+

[ Voor 12% gewijzigd door Mutatie op 10-06-2019 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

edit; nvm ipad stuff denk ik

Anyway VR show; YouTube: UploadVR Presents: The E3 VR Showcase 2019

[ Voor 82% gewijzigd door The Chosen One op 10-06-2019 18:01 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Is er vandaag ook weer een E3-show op YouTube? Die met Geoff Keighley bedoel ik dan.
Anton.net schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:13:

De architectuur (x86) blijft ongewijzigd dus we kunnen wel met zekerheid zeggen dat oude Xbox One-games zonder problemen zullen draaien. Voor hogere framerates en resoluties zul je vermoedelijk afhankelijk zijn van updates.

[ Voor 78% gewijzigd door NotSoSteady op 10-06-2019 18:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mutatie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:59:
[...]

Kijk naar netflix. Ik denk dat er grote kans is dat er best wat compressie op het beeld gaat zitten. Op netflix vind ik 4k stream niet beter dan een 1080p blu ray. Zelf moet ik niks van dit soort dingen hebben, wil eigen hardware en fysieke games O-)

Edit, oops te snel. Finraziel kwam er al mee :+
Ik zou anders meer dan genoegen nemen met de kwaliteit van Netflix 4K als het aankomt op games die ik anders toch niet had kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Haha die game Budget Cuts ziet eruit als een game die letterlijk vernoemd is naar de reden waarom het er zo slecht uit ziet; Budget Cuts...

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:01
Tot nu toe nog niet onder de indruk. Deze hele livestream tot nu toe is voor mij toch wel iets dat duidelijk laat zien wat er mis is met VR. Er is vrijwel geen serieus kanshebbende content. En dat is jammer. In plaats daarvan heb je zo'n beetje alles dat het nooit gered zou hebben als niet VR titel, waarvan de devs zich waarschijnlijk hebben afgevraagd hoe ze er in ieder geval nog iets aan kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:38:
[...]

Tot nu toe nog niet onder de indruk. Deze hele livestream tot nu toe is voor mij toch wel iets dat duidelijk laat zien wat er mis is met VR. Er is vrijwel geen serieus kanshebbende content. En dat is jammer. In plaats daarvan heb je zo'n beetje alles dat het nooit gered zou hebben als niet VR titel, waarvan de devs zich waarschijnlijk hebben afgevraagd hoe ze er in ieder geval nog iets aan kunnen verdienen.
De laatste paar games die ze nu live hebben laten zien zagen er toch wel erg gaaf uit, zoals:
• Asgard's Wrath
• The Soulkeeper
• Boneworks
• Echo VR
En vast nog meer die ik even vergeet.

Alleen jammer genoeg zijn dat denk ik allemaal PC exclusives en zullen zeer zeker niet realiseerbaar zijn op de huidige PSVR, daar zagen ze er te gelikt voor uit. Niet dat het in mijn geval uit maakt, heb mijn VR verkocht een paar maanden na hem na release gekocht te hebben. Ik zou er een kunnen kopen nu ze deze week geloof ik nog voor €200 in de aanbieding zijn, maar ik vind de kwaliteit van de graphics ver ondermaats.

[ Voor 21% gewijzigd door Kalder op 10-06-2019 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:41
Donstil schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:15:
[...]

Ik zou anders meer dan genoegen nemen met de kwaliteit van Netflix 4K als het aankomt op games die ik anders toch niet had kunnen spelen.
Dat kan, denk wel dat je erg last hebt van artefacts bij snelle beweging. Maar het ging over hoe een one x beter 4k beeld kan geven dan een 4k stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Die Tripwire game zag er ook prima uit. En er komen nog een stel games die gewoon hier niet geshowed worden uiteraard. Valve Index here I come. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mutatie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:48:
[...]

Dat kan, denk wel dat je erg last hebt van artefacts bij snelle beweging.
Ze zullen er ongetwijfeld zijn idd maar last is misschien een groot woord. Ik denk dat het prima naast elkaar kan bestaan.

Betaal je minder dan krijg je ook minder. Net zoals nu met Netflix t.o.v Blu-Ray of Spotify t.o.v Cd. niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Mutatie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:48:
[...]

Dat kan, denk wel dat je erg last hebt van artefacts bij snelle beweging. Maar het ging over hoe een one x beter 4k beeld kan geven dan een 4k stream.
Die vraag is simpel, xbox of ps hoeven niets te comprimeren omdat er niets gestreamt hoeft te worden.
Hier een duidelijke (niet al te technische) uitleg van wat het effect is van video compressie:
https://www.youtube.com/watch?v=tdEDnywSExI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Toch werkt het niet echt geweldig om alle VR games bijelkaar te zetten imho, verspreid door de andere shows is imho toch beter.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Kleine zaal lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vaker zo dacht ik. Ook met dezelfde irritante presentatoren. Ugh.. cringe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
heel leuk die xbox pc gamepass, maar ik kan de beta niet installeren

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Evil Genius 2 !!! vond deel 1 zo ontzettend leuk altijd, dikke soundtrack ook altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ah PC al begonnen. Vampire nog 1e game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:05:
heel leuk die xbox pc gamepass, maar ik kan de beta niet installeren
Windows update? Ik moest die van mei 2019 installeren om de game pass beta te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:08:
Ah PC al begonnen. Vampire nog 1e game?
2e. Eerste was evilgenius2. Ze gaan komende 2 uur 30 games aankondigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Kalder schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:44:
[...]

De laatste paar games die ze nu live hebben laten zien zagen er toch wel erg gaaf uit, zoals:
• Asgard's Wrath
• The Soulkeeper
• Boneworks
• Echo VR
En vast nog meer die ik even vergeet.

Alleen jammer genoeg zijn dat denk ik allemaal PC exclusives en zullen zeer zeker niet realiseerbaar zijn op de huidige PSVR, daar zagen ze er te gelikt voor uit. Niet dat het in mijn geval uit maakt, heb mijn VR verkocht een paar maanden na hem na release gekocht te hebben. Ik zou er een kunnen kopen nu ze deze week geloof ik nog voor €200 in de aanbieding zijn, maar ik vind de kwaliteit van de graphics ver ondermaats.
Mwuah, gaaf is een relatief begrip uiteraard. Maar ik ben ook van die titels niet echt onder de indruk. He zijn gewoon A titels at best. Waarvan veel titels een vrij inspiratieloze gameplay tonen indien je hier geen VR bij denkt.

Inmiddels is het 3 jaar geweest sinds de eerste release van VR goggles. Gaan we echt kijken naar AAA titels en VR, blijft er zeer weinig over. En dat terwijl er toch nog altijd een redelijke kostprijs tegenover staat. De PSVR is daarin dan nog vrij 'goedkoop', maar zelfs daarin discutabel of het nu echt de moeite waar is. En tot er een echt goed aanbod voor komt, blijft het met name een hoog gimmick gehalte behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

DigitalError schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:06:
Evil Genius 2 !!! vond deel 1 zo ontzettend leuk altijd, dikke soundtrack ook altijd :P
Is die nu ook echt met release datum ofzo? Is nu al een tijdje in ontwikkeling (volgens mij was ie in 2017 al aangekondigd).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starmancer. Ziet er leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
MeNTaL_TO schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:12:
[...]

Is die nu ook echt met release datum ofzo? Is nu al een tijdje in ontwikkeling (volgens mij was ie in 2017 al aangekondigd).
zag 2020 op de website staan, zag geen datum in de trailer helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:08:
[...]

Windows update? Ik moest die van mei 2019 installeren om de game pass beta te installeren.
windows is up to date zegt ie
heb wel 1803 :/
geen idee hoe ik 1903 krijg

edit: gelukt, via de website gedaan

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 10-06-2019 19:22 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:10:
[...]

Mwuah, gaaf is een relatief begrip uiteraard. Maar ik ben ook van die titels niet echt onder de indruk. He zijn gewoon A titels at best. Waarvan veel titels een vrij inspiratieloze gameplay tonen indien je hier geen VR bij denkt.

Inmiddels is het 3 jaar geweest sinds de eerste release van VR goggles. Gaan we echt kijken naar AAA titels en VR, blijft er zeer weinig over. En dat terwijl er toch nog altijd een redelijke kostprijs tegenover staat. De PSVR is daarin dan nog vrij 'goedkoop', maar zelfs daarin discutabel of het nu echt de moeite waar is. En tot er een echt goed aanbod voor komt, blijft het met name een hoog gimmick gehalte behouden.
Ik vind €200 (aanbieding, reguliere prijs is nog €300) voor een werkende VR headset met head tracking movement niet erg veel moet ik zeggen, als je het vergelijkt met andere VR headsets voor PC. Ik heb er na release €400 voor betaald, en heb me er uitstekend mee vermaakt, vooral met Driveclub VR, het feit dat je gewoon letterlijk in een game wereld staat (althans zo lijkt het) vond ik een aangenaam leuke ervaring. Maar ik heb zo'n vermoeden dat nadat de PS5 gelanceerd wordt het niet lang zal duren voordat er een PSVR2 uit komt, daar verwacht ik dan wel weer een hoop van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Leuke dame die Frankie O+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik moet op zoek naar een (nieuwe) wishlist app/prog om alle games (en andere zooi) te tracken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Ik schakel eigenlijk net pas in... maar och och dit ziet/is wel vrij B zeg als show opzet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:10:
[...]

Haha wat?

Blood & Truth
Firewall
Moss
Astro Bot
Resident Evil 7
Ace Combat 7
DOOM
Skyrim
WipeOut
The Persistence
Beat Saber
Tetris Effect
Borderlands 2
Arkham VR
Superhot
Deracine
Farpoint

Inderdaad discutabel. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
Als ze Natascha's outfit had geleend ja :+
Jaguar645 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:33:
Ik schakel eigenlijk net pas in... maar och och dit ziet/is wel vrij B zeg als show opzet
Liever dat dan een slick show met allemaal ingehuurde klappers. Ze laten veel gameplay/beelden zien dus ik ben tevreden tot nu toe.

[ Voor 49% gewijzigd door Beakzz op 10-06-2019 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Kalder schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:19:
[...]

Ik vind €200 (aanbieding, reguliere prijs is nog €300) voor een werkende VR headset met head tracking movement niet erg veel moet ik zeggen, als je het vergelijkt met andere VR headsets voor PC. Ik heb er na release €400 voor betaald, en heb me er uitstekend mee vermaakt, vooral met Driveclub VR, het feit dat je gewoon letterlijk in een game wereld staat (althans zo lijkt het) vond ik een aangenaam leuke ervaring. Maar ik heb zo'n vermoeden dat nadat de PS5 gelanceerd is het niet lang zal duren voordat er een PSVR2 uit komt, daar verwacht ik dan wel weer een hoop van!
Vergeet niet dat de PS VR 'uitgekleed' is, de move controllers komen er dan nog eens bij voor een toch meer ware VR ervaring. Waarmee je toch ook al weer op bijna 400 euro zit (of bij aanschaf nu bijna 300 euro).

Uiteraard is alles relatief hoor. Ik denk dat de meeste van ons die hier actief E3 volgen toch wel tot een ander kaliber gamer behoren dan de mainstream gamers. Maar voor veel zijn dit toch echt bedragen dat ze links zullen laten behalve als de meerwaarde er nu echt toe doet.

Dan nog eens het bijkomende probleem, de PS VR headset is te gebruiken op de PS4. Is crippled te gebruiken op de PC. PC VR headsets zijn niet te gebruiken op de PS4. Wil je op beide platforms in VR gamen, dan betaal je al helemaal de jackpot.

Als je dan en al een duur product hebt, gamers het product dan ook nog maar eens op beperkte platforms kunnen gebruiken en een summier aantal goede titels hebt, wordt het niet snel wat. De kwaliteit van de VR goggles zelf mag dan wel beter worden met de jaren, maar als de content er niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Beakzz schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:34:
[...]

Als ze Natascha's outfit had geleend ja :+

[...]

Liever dat dan een slick show met allemaal ingehuurde klappers. Ze laten veel gameplay/beelden zien dus ik ben tevreden tot nu toe.
dit is niet meer dan een B show met ingehuurde klappers dan :P

Meer gameplay is leuk maar hoeft van mij imo niet direct :) liever dat ze gewoon veel kunnen laten zien en de gameplay filmpjes voor na de grote show bewaren. Hebben ze gelijk meer tijd om dieper in te gaan op hetgeen je ziet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:34:
[...]

Haha wat?

Blood & Truth
Firewall
Moss
Astro Bot
Resident Evil 7
Ace Combat 7
DOOM
Skyrim
WipeOut
The Persistence
Beat Saber
Tetris Effect
Borderlands 2
Arkham VR
Superhot
Deracine
Farpoint

Inderdaad discutabel. 8)7
Een aantal launch titels waarbij Sony zonder enige twijfel geld heeft toegelegd om hun eigen product te promoten. Maar verder? Weinig anders dan veredelde tech demo's.

Waar is de VR support voor titels als Spiderman, RDR2, God of War, Battlefield 5, etc. Niet alleen hebben de AAA titels van het afgelopen jaar PS VR naast zich laten liggen, in de rest van 2019 en in 2020 lijkt dit niets anders te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:51:
[...]

Een aantal launch titels waarbij Sony zonder enige twijfel geld heeft toegelegd om hun eigen product te promoten. Maar verder? Weinig anders dan veredelde tech demo's.

Waar is de VR support voor titels als Spiderman, RDR2, God of War, Battlefield 5, etc. Niet alleen hebben de AAA titels van het afgelopen jaar PS VR naast zich laten liggen, in de rest van 2019 en in 2020 lijkt dit niets anders te worden.
De games die jij noemt moet je niet eens in VR willen spelen. Er zijn goede VR shooters (bv. Onward) en die werken altijd beter dan een normale shooter in VR. Ondertussen speel ik bijna dagelijks in VR dus het is ook maar waar je interesse ligt. Maar laten we dit soort discussies in een VR topic houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:51:
[...]

Nogmaals: wat?

Dat zijn niet eens VR games, dus waar heb je het over?

PSVR heeft een aantal prima systemsellers. En wat maakt het uit dat Sony geld heeft toegelegd? Ja, dus?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:59:
[...]

Nogmaals: wat?

Dat zijn niet eens VR games, dus waar heb je het over?

PSVR heeft een aantal prima systemsellers. En wat maakt het uit dat Sony geld heeft toegelegd? Ja, dus?
Het feit dat dit soort titels dus geen VR titels zijn... De AAA developers laten het links liggen op dit moment. Dat jij dat niet als probleem ziet, dat is duidelijk. Maar het zorgt er voor dat VR niets anders dan een niche zal blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:05:
[...]

Het feit dat dit soort titels dus geen VR titels zijn... De AAA developers laten het links liggen op dit moment. Dat jij dat niet als probleem ziet, dat is duidelijk. Maar het zorgt er voor dat VR niets anders dan een niche zal blijven.
Nieuwsgierig: heb je een VR bril?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

[...]

VR is al meer dan een niche. Nee nog niet gigantisch groot maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Zo zet er ff een tolk bij ofzo. Heb de helft niet verstaan ....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:13:
Hahaha prachtig toch dat Chinees Engels. Lig dubbel hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Zeror schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:13:
Haha ja dit is vrij lastig te volgen :) Maar wat ik begrijp Epic only dus dan boeit het mij toch al niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Want de games die ik noem zijn allemaal gemaakt door indie studio's? :?

FROM Software, Capcom, Bethesda en Rocksteady stellen inderdaad weinig voor. :+

Lijkt me verder nogal wiedes dat sommige grotere studio's niet vol inzetten op VR. Die markt is veel kleiner. Lijkt me niet zo heel ingewikkeld? Maar jij vindt het discutabel of een PS VR de moeite waard is. Ik geef je net een waslijst met vette shit, maar dat lees je blijkbaar overheen. Ik vind het verder geen probleem inderdaad, aangezien ik nu al te weinig tijd heb om alles te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:30
Ik moest even denken waar ik de stem van de PC gameshow toch van herkende. Ineens wist ik het, het is dezelfde stemacteur die ook de eerste Honest Trailers deed :D

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
spoiler: Watch Dogs Legion Box Art
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/441559643144192003/587691209061957639/IMG_20190610_201437.jpg

Resistance Edition
Gold edition
Ultimate Edition

[ Voor 4% gewijzigd door Anton.net op 10-06-2019 20:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jaguar645
Ik heb wederom de startpost geupdate met filmpjes van de Bethesda en Microsoft conferences.

Uiteraard van de MS conference niet alles want dat is te gek :P maar de link naar de gehele show staat er ook bij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
:+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1E1HHEcQuzhvhtc6hO4DDlO7/full.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Beakzz schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:57:
[...]
Maar laten we dit soort discussies in een VR topic houden.
Hoezo? Dit is een discussie over de E3 en VR nieuws op de E3 is toch ook gewoon E3 nieuws? De E3 is voor alles wat met gaming te maken heeft, anders kun je ook gaan zeggen dat iedereen maar weer het nieuws over Sony/MS/Nintendo/PC in het respectievelijke topic moet posten. E3 nieuws mag in het E3 topic besproken worden, niets mis mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Anton.net Mooi dat boxart nu ook al onder spoilers valt. Maar niet door de Game Mania lopen dan. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:43:
@Anton.net Mooi dat boxart nu ook al onder spoilers valt. Maar niet door de Game Mania lopen dan. :P
Achja, uit voorzorg. Ik kan begrijpen dat sommige mensen dat liever zelf ontdekken tijdens de presentatie. :)
Het neemt de hype alleszins wat weg...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
https://2019.e3recap.com/

Alle recaps snel terugvinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:55
Ik ben erg benieuwd naar Remnant: From the ashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Cyberpunk 2077 collectors edition gezien:
https://www.cyberpunk.net/nl/en/pre-order

220 euro bij Gamemania. Denk dat ik toch maar gewoon de base game ga halen. Kan ik overige geld steken in upgrade van de pc. Wel toffe figurine.

Moet zeggen dat Ubisoft wel een prima pre-show heeft. Ben benieuwd naar de show.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2019 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Laatst online: 13-09 12:12
Story creator mode voor AC oddyssey!

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:46
sten123 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:51:
Story creator mode voor AC oddyssey!
En Discovery Tour.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, iedereen die klaar zit voor een snaarstrakke presentatie van Ubisoft kan even wat anders doen. Die gekke opzet, vage presentatoren, awkwardness en verkeerd getimde humor komt er weer aan!

YouTube: Ubisoft E3 2019 Conference

https://mixer.com/ubisoft

En waarschijnlijk nog wel meer linkjes...

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2019 21:58 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik weet niet of hier veel mensen naar de Limited Run livestream hebben gekeken, maar ze gaan zowaar fysieke edities van de oude Star Wars games uitbrengen.

Tijd voor Ubisoft nu, hopelijk is Aisha Tyler terug en niet mr. Caffeine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Kalder schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:32:
[...]

Hoezo? Dit is een discussie over de E3 en VR nieuws op de E3 is toch ook gewoon E3 nieuws? De E3 is voor alles wat met gaming te maken heeft, anders kun je ook gaan zeggen dat iedereen maar weer het nieuws over Sony/MS/Nintendo/PC in het respectievelijke topic moet posten. E3 nieuws mag in het E3 topic besproken worden, niets mis mee.
Om de simpele reden dat mensen die in VR geloven en het ervaren en mensen die er niet in geloven het nooit eens gaat zijn (iig voorlopig niet)., Het wordt al snel een domme wellus nietus situatie. Dit gaat over de E3 en wat er geshowd wordt. Dan kan je zeggen dat je het tegen valt, maar een algemene discussie over het bestaansrecht van VR slaat nergens op in dit topic.

Ik kan echt niet begrijpen dat iemand gaming in de toekomst zonder VR kan zien (en dan heb ik het over hele andere technieken dan nu), maar om dan een ja nee discussie te beginnen terwijl er al een andere persconferentie bezig was...nah.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lekker lekker. Gaan we weer.

Edit; mm getalenteerd enz maar we willen games!

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 10-06-2019 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:34:
Net Cyberpunk 2077 collectors edition gezien:
https://www.cyberpunk.net/nl/en/pre-order

220 euro bij Gamemania. Denk dat ik toch maar gewoon de base game ga halen. Kan ik overige geld steken in upgrade van de pc. Wel toffe figurine.

Moet zeggen dat Ubisoft wel een prima pre-show heeft. Ben benieuwd naar de show.
Krijg morgen Treebeard binnen. Als ik zo'n beeldje daarnaast zie staan gooi ik het gelijk in de prullenbak. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28
Nou fingers crossed dat het geen doorsetten van de cgi trend word...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meteen openen met Watchdogs en in Londen. Tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
[...]

Heb je het artikel überhaupt gelezen? De tech demo van Stadia was 1080P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol @ Nice to Beat you _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:05
v8power67 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:06:
Begint wat dat betreft goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
v8power67 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:06:
Begint al goed met WatchDogs gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Damned ziet er tof uit. Veel plezier gehad aan 1 en 2 dus 3 zit ik zeker op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
May die randomly als perk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28
Wtf... Hoe kon hij ineens onzichtbaar wegkomen...
Ziet er vaag uit.
Okee spelen als oma is wel bruut hahahh

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Dit word een instant buy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ziet er goed uit. Nu nog ff deel 1 en 2 uitspelen tussen de tientallen andere games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die dialogen zijn wel weer leuk gemaakt

"does the rolling help?"

[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2019 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gaaf hoor. Lekkere setting. Leuke twist met permadeath. London in de toekomst.

Deze komt er hier wel. Hopen op eind 2019 want daar heb ik nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
En wat als Jimmy dood gaat tijdens de rescue mission? Ook permadeath of mission failed? Zal wel het laatste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:05
Raem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:18:
En wat als Jimmy dood gaat tijdens de rescue mission? Ook permadeath of mission failed? Zal wel het laatste zijn.
Zal wel dusdanig scripted zijn dat die niet dood kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Tof idee met die permadeath en zonder een vast hoofdpersoon. Toffe setting ook zo in Londen, maar de kans dat ik dit ga spelen is nagenoeg gelijk aan 0.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:20
Gaat die gozer nou de hele trailer herhalen?
Voor de rest ziet het er zeker tof uit

[ Voor 31% gewijzigd door wouterg00 op 10-06-2019 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Gelijk lekkere gameplaybeelden!
Eerste twee delen niet gespeeld maar dit ziet er wel tof uit zeg. Gaat aangeschaft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Als het idee is dat je steeds nieuwe mensen moet recruiten om verder te komen, is dat best wel tof. Opent ook makkelijk de mogelijkheden voor multiplayer. Start een legion met je vrienden etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er cool uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Zonder vast hoofdpersonage wordt het moeilijk om een interessante story te vertellen. Focus zal wel volledig op de gameplay liggen.

Ik ga deze wel spelen maar het lijkt me minder leuk dan WD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ik hou er van om helemaal in m'n character te zitten, gaat hier dus niet gebeuren. denk dat ik hem lekker skip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Iedereen in Londen is speelbaar en heeft een origin story? Of dit spel komt in 2030 pas uit, of Londen heeft niet zoveel inwoners, of het is straks toch niet echt iedereen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Die oma maakt het spel wel af hoor! De game ziet er best wel tof uit!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
He Fack volgend jaar pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
6 maart 2020. Ik verwachtte deze herfst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Release dag na m'n verjaardag. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Wat is dat alle spellen bijna halverwege volgend jaar uitkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Raem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:24:
Iedereen in Londen is speelbaar en heeft een origin story? Of dit spel komt in 2030 pas uit, of Londen heeft niet zoveel inwoners, of het is straks toch niet echt iedereen. :P
Ik neem aan dat ze niet allemaal uniek zijn, maar dat je ze gewoon volgens een algoritme voorgeschoteld krijt. Of ze moeten 30000 medewerkers hebben tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 21:30
Beakzz schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:26:
[...]

Ik neem aan dat ze niet allemaal uniek zijn, maar dat je ze gewoon volgens een algoritme voorgeschoteld krijt. Of ze moeten 30000 medewerkers hebben tegenwoordig :)
Met procedural generation moet het wel lukken denk ik? Zeker als je zo faces automatisch kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wat is dit joh. Nooit van gehoord.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste