Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19

Het is weer die tijd van het jaar! de E3 komt eraan. Dit weekend gaat alles losbarsten en hopen we weer een boel leuke games voorbij te zien komen.

Aangezien er nog geen topic was dacht ik hem maar eens te starten ;) Mocht je op en/of aanmerkingen hebben hoor ik het graag!

Conference Schedule

Beurs Plattegrond
Een interactieve site waar je de floorplan kunt zien:
E3 Expo Floor Plan

Links naar de publishers
Microsoft

[YouTube: Gears 5 - E3 2019 - Escape Announce]

en om de hele show terug te zien, omdat er echt teveel getoond is! :)

Bethesda

PC Gaming Show

Ubisoft

Square Enix

Nintendo Direct

EA

[YouTube: Madden 20 Superstar Journey - Face of the Franchise ft. Patrick Mahomes]

Gaandeweg de dag (en tussen meetings door ;)) update ik het topic nog even met wat informatie van de grotere partijen of andere interessante informatie.

Oftewel ook bekend als Work in Progress!

[Voor 106% gewijzigd door Jaguar645 op 10-06-2019 20:25]

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 30-05 14:22
Klopt die stream schedule wel?
Lijkt van 2017 te zijn.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Oguzhan58
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-06 13:16
stream schedule --> Playstation? Lijkt van vorig jaar..

• Jaguar645
8)7 wat stom! ik zat toch echt op een 2019 pagina nouja ff weg gehaald ;)
Ik ben eigenlijk alleen maar benieuwd naar Dying Light 2, DOOM en de nieuwe AC. Voor de rest laat ik me graag verrassen.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
Microsoft, Ubisoft en Nintendo ga ik live kijken. De rest lees/kijk ik later wel. Scheelt dat Sony er niet bij is dit jaar, hoef ik 's nachts mijn bed niet uit.

Ik hoop op een release date van FFVII en verder ben ik benieuwd naar de Avengers game en Watch Dogs 3. Zou het leuk vinden als Ubisoft weer wat met Prince of Persia gaat doen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:26:
Scheelt dat Sony er niet bij is dit jaar, hoef ik 's nachts mijn bed niet uit.
Dat hoeft sowieso niet. Al die trailers lopen niet weg en je kunt ze prima uitgeslapen 's ochtends kijken, zonder slap gelul tussendoor. :Y)

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:28
Op https://gamer.nl/artikele...rsconferenties-op-een-rij zag ik een mooie lijst wat te verwachten.

Microsoft
Datum: Zondag 9 juni
Tijd: 22:00 Nederlandse tijd (13:00 uur lokale tijd)
Livestream: Mixer.com, YouTube, Twitch, Twitter en Facebook

Wat kunnen we verwachten?
Nieuws over de streamingdienst Project xCloud en nieuwe Xbox-consoles, Halo Infinite, Gears 5, Ori and the Will of the Wisps

Bethesda
Datum: Nacht van zondag 9 juni op maandag 10 juni
Tijd: 02:30 Nederlandse tijd (17:30 uur lokale tijd)
Livestream: Twitch, YouTube, Twitter, Mixer en Facebook van Bethesda

Doom Eternal, Wolfenstein Youngblood en in ieder geval geen The Elder Scrolls 6 of Starfield

Devolver Digital
Tijd: 04:00 uur Nederlandse tijd (19:00 uur lokale tijd)
Livestream: Twitch

Eitr, Talos Principle 2, Wolf Metal Chaos XD, Serious Sam 4: Planet Badass, My Friend Pedro, Scum, indiegames en parodieën op de industrie

Upload E3 VR Showcase
Datum: Maandag 10 juni
Tijd: 18:00 uur Nederlandse tijd (09:00 uur lokale tijd)
Livestream: YouTube-kanaal van UploadVR

Een presentatie exclusief gericht op aankondigingen en trailers van nieuwe virtual reality-games voor alle headsets.

PC Gaming Show
Tijd: 19:00 Nederlandse tijd (10:00 uur lokale tijd)

Games van Annapurna Interactive, Chucklefish, Digital Extremes, Digital Uppercut, Fatshark, Fellow Traveller, Modus Games, Raw Fury en Re-Logic. Ook de Epic Games Store, dat de PC Gaming Show sponsort, gaat nieuwe (exclusieve) games en beelden tonen.

Limited Run Games
Tijd: 21:00 Nederlandse tijd (12:00 uur lokale tijd)
Livestream: Twitch-kanaal LimitedRunGames

Aankondigingen over de nieuwe line-up van gelimiteerde fysieke uitgaves van indiegames.

Ubisoft
Livestream: Social-kanalen van Ubisoft

Skull & Bones, Beyond Good & Evil 2, Ghost Recon, mogelijk Watch Dogs 3 en een nieuwe Splinter Cell

Kinda Funny Games Showcase
Datum: Nacht van maandag 10 juni op dinsdag 11 juni
Tijd: 01:30 Nederlandse tijd (16:30 uur lokale tijd)

Livestream: Youtube-kanaal van Kinda Funny Games

Aankondigingen, trailers en releasedata van meer dan 60 indiegames voor alle platformen.

Square Enix
Tijd: 03:00 Nederlandse tijd (18:00 uur lokale tijd)
Livestream: E3-pagina van Square Enix

Final Fantasy 7-remake, Avengers-game, Romancing SaGa 3-remake, Final Fantasy Chronicles-remake

Nintendo Direct
Datum: Dinsdag 11 juni
Livestream: Twitch-kanaal van Nintendo

The Legend of Zelda: Link's Awakening-remake, Pokémon Sword en Shield, Luigi's Mansion 3 en de nieuwe Animal Crossing.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raem
bram1984 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:05:
[...]

Dat hoeft sowieso niet. Al die trailers lopen niet weg en je kunt ze prima uitgeslapen 's ochtends kijken, zonder slap gelul tussendoor. :Y)
Is zo, maar het is wel leuker om nieuwe aankondigingen live te zien voor het verrassingseffect. Als je de volgende dag leest "Sony kondigt game X aan, bekijk de trailer" vind ik dat toch minder leuk.
Sony is dan ook de enige waarvoor ik voorgaande jaren mijn bed uit kwam. De rest vind ik niet erg om de volgende dag te lezen.

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:08:
Op https://gamer.nl/artikele...rsconferenties-op-een-rij zag ik een mooie lijst wat te verwachten.

Microsoft
Datum: Zondag 9 juni
Livestream: Mixer.com, YouTube, Twitch, Twitter en Facebook

Nieuws over de streamingdienst Project xCloud en nieuwe Xbox-consoles, Halo Infinite, Gears 5, Ori and the Will of the Wisps

Bethesda
Tijd: 02:30 Nederlandse tijd (17:30 uur lokale tijd)
Livestream: Twitch, YouTube, Twitter, Mixer en Facebook van Bethesda

Doom Eternal, Wolfenstein Youngblood en in ieder geval geen The Elder Scrolls 6 of Starfield

Devolver Digital
Tijd: 04:00 uur Nederlandse tijd (19:00 uur lokale tijd)

Eitr, Talos Principle 2, Wolf Metal Chaos XD, Serious Sam 4: Planet Badass, My Friend Pedro, Scum, indiegames en parodieën op de industrie

Upload E3 VR Showcase
Livestream: YouTube-kanaal van UploadVR

Een presentatie exclusief gericht op aankondigingen en trailers van nieuwe virtual reality-games voor alle headsets.

PC Gaming Show
Tijd: 19:00 Nederlandse tijd (10:00 uur lokale tijd)

Games van Annapurna Interactive, Chucklefish, Digital Extremes, Digital Uppercut, Fatshark, Fellow Traveller, Modus Games, Raw Fury en Re-Logic. Ook de Epic Games Store, dat de PC Gaming Show sponsort, gaat nieuwe (exclusieve) games en beelden tonen.

Limited Run Games
Tijd: 21:00 Nederlandse tijd (12:00 uur lokale tijd)
Livestream: Twitch-kanaal LimitedRunGames

Aankondigingen over de nieuwe line-up van gelimiteerde fysieke uitgaves van indiegames.

Ubisoft
Livestream: Social-kanalen van Ubisoft

Skull & Bones, Beyond Good & Evil 2, Ghost Recon, mogelijk Watch Dogs 3 en een nieuwe Splinter Cell

Kinda Funny Games Showcase
Tijd: 01:30 Nederlandse tijd (16:30 uur lokale tijd)

Livestream: Youtube-kanaal van Kinda Funny Games

Aankondigingen, trailers en releasedata van meer dan 60 indiegames voor alle platformen.

Square Enix
Tijd: 03:00 Nederlandse tijd (18:00 uur lokale tijd)
Livestream: E3-pagina van Square Enix

Final Fantasy 7-remake, Avengers-game, Romancing SaGa 3-remake, Final Fantasy Chronicles-remake

Nintendo Direct
Datum: Dinsdag 11 juni
Livestream: Twitch-kanaal van Nintendo

The Legend of Zelda: Link's Awakening-remake, Pokémon Sword en Shield, Luigi's Mansion 3 en de nieuwe Animal Crossing.
Dat zou dan voor mij persoonlijk de saaiste E3 allertijden worden. :P

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 16:28
bram1984 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:15:
[...]
Dat zou dan voor mij persoonlijk de saaiste E3 allertijden worden. :P
Ik blijf er ook niet voor wakker. Doom Eternal en de nieuwe Ghost Recon hebben mijn interesse, verder is het niet heel boeiend.

• Raem
Rocksteady is er dit jaar niet bij, dus helaas geen nieuws over hun nieuwe game.

https://twitter.com/Seftonhill/status/1136038340652916736

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:19:
[...]

Ik blijf er ook niet voor wakker. Doom Eternal en de nieuwe Ghost Recon hebben mijn interesse, verder is het niet heel boeiend.
Tja en DOOM Eternal wil ik eigenlijk alleen maar de releasedatum van weten. Ik weet al hoe die game eruitziet verder.
Raem schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:23:
Rocksteady is er dit jaar niet bij, dus helaas geen nieuws over hun nieuwe game.

https://twitter.com/Seftonhill/status/1136038340652916736
Ik vraag me echt af waar die gasten mee bezig zijn. Hun laatste volwaardige game is alweer 4 jaar geleden uitgekomen. Je zou denken dat ze in de tussentijd toch wel iets kunnen laten zien. Als ik een vergelijking mag trekken: The Witcher 3 (volgens mij verhalend en qua open wereld meer demanding dan Arkham Knight) kwam in hetzelfde jaar uit (2015) en kreeg daarna nog 2 forse expansions in ook 2015 en in 2016. In 2018 hebben we van hun nieuwe game Cyberpunk al een 3 kwartier durende demo kunnen zien (en ook dat ziet er allemaal vrij gecompliceerd uit). Ja, CDPR is groter, maar je wilt ook niet 10 jaar met een game bezig zijn, lijkt me.
Was er van EA ook nog bekend wanneer ze precies livestreams gingen doen? Ik weet dat ze geen stand op de E3 hebben maar er in de buurt. En volgens mij ook geen echte persconferentie maar wat losse streams. Ik vraag me alleen af of daar al een schema van is?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
Het word naar mijn mening een enorm saaie E3 waarbij er weinig of geen hype opgebouwd is voor eventuele grote aankondigingen. Dat laatste zal dan ook zeer onwaarschijnlijk zijn o.a door het missen van verschillende partijen zoals PS en EA.

Voor zover ik weet is er ook niet veel bekend over hun eigen livestreams/events. 2019 voelt in ieder geval als een rommelig tussenjaar voor gamers :-( .

[Voor 10% gewijzigd door Wizzu op 05-06-2019 11:33]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raem
bram1984 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:00:
Ik vraag me echt af waar die gasten mee bezig zijn. Hun laatste volwaardige game is alweer 4 jaar geleden uitgekomen. Je zou denken dat ze in de tussentijd toch wel iets kunnen laten zien. Als ik een vergelijking mag trekken: The Witcher 3 (volgens mij verhalend en qua open wereld meer demanding dan Arkham Knight) kwam in hetzelfde jaar uit (2015) en kreeg daarna nog 2 forse expansions in ook 2015 en in 2016. In 2018 hebben we van hun nieuwe game Cyberpunk al een 3 kwartier durende demo kunnen zien (en ook dat ziet er allemaal vrij gecompliceerd uit). Ja, CDPR is groter, maar je wilt ook niet 10 jaar met een game bezig zijn, lijkt me.
Ik vind het ook opmerkelijk. Dat er de laatste jaren diverse geruchten naar boven komen (met elke keer weer een andere titel) werkt ook niet echt mee. Dan zou je toch verwachten dat ze een keer iets naar buiten brengen.
Martinspire schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:07:
Was er van EA ook nog bekend wanneer ze precies livestreams gingen doen? Ik weet dat ze geen stand op de E3 hebben maar er in de buurt. En volgens mij ook geen echte persconferentie maar wat losse streams. Ik vraag me alleen af of daar al een schema van is?
Zaterdag 8 juni is de EA play livestream.

18:30 uur: Star Wars Jedi: Fallen Order
19:00 uur: Apex Legends
19:30 uur: Battlefield 5
20:00 uur: EA Sports Fifa
20:30 uur: EA Sports Madden NFL
21:00 uur: De Sims 4

https://www.ea.com/eaplay2019

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54
Zo zonde geen sony.. was altijd mijn e3 hoogtepunt...
Weet nie of ik zin heb om alleen Microsoft te gaan kijken.. vind die shows laatste jaren echt zeer matig van hun kant.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Wizzu schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:28:
Het word naar mijn mening een enorm saaie E3 waarbij er weinig of geen hype opgebouwd is voor eventuele grote aankondigingen. Dat laatste zal dan ook zeer onwaarschijnlijk zijn o.a door het missen van verschillende partijen zoals PS en EA.

Voor zover ik weet is er ook niet veel bekend over hun eigen livestreams/events. 2019 voelt in ieder geval als een rommelig tussenjaar voor gamers :-( .
Komt natuurlijk ook omdat we aan de vooravond staan van de nieuwe generatie consoles. Natuurlijk heeft Sony vette shit in de pijplijn zitten, maar als je dat kruit nu al gaat verschieten, kan dat impact hebben op je PS4 sales.
v8power67 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:59:
Zo zonde geen sony.. was altijd mijn e3 hoogtepunt...
Weet nie of ik zin heb om alleen Microsoft te gaan kijken.. vind die shows laatste jaren echt zeer matig van hun kant.
Kan me niet voorstellen dat het gaat gebeuren, maar ik ben vooral benieuwd of hun nieuwe studio's al zover zijn om iets te laten zien. Want tot nu toe zit er vrijwel niks in hun portfolio wat mij kan bekoren.

Edit: Watch Dogs Legion is al bevestigd door Ubi.

https://www.resetera.com/...gion-reveal-at-e3.120953/

[Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 05-06-2019 12:24]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-06 14:45

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Vind het toch altijd wel een leuke periode. Ik kijk altijd via Gamekings met wat slap geouwehoer voor en na de perco's. Dat maakt het lekker luchtig en ook leuk om te kijken. Ben alleen niet meer zo die-hard dat ik ook in de nacht ga kijken. Een aantal games in dat artikel van gamer is trouwens al van bekend dat ze niet komen.

Beyond good and evil 2 zal niet aanwezig zijn en volgens mij ook skull and bones (uitgesteld)
niet.

@v8power67 Grote kans dat er bij de Xbox conferentie dit jaar wel nieuwe multiplatform IP's aangekondigd gaan worden omdat Sony niet aanwezig is. Verder vind ik de Xbox persco's over het algemeen echt gelikt, alleen inhoudelijk wellicht niet zo interessant. Dat zou dit jaar door bovenstaande dus wel eens kunnen veranderen.

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:34
Ik hoop wat release datum van doom,ori
Misschien wat info over de nieuwe consoles .
En Google .
Al iemand die weet wat er dit jaar in de mixpot zit ?
Gratis games zijn altijd welkom :*)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jaguar645
Ik heb de startpost weer wat geupdate met links naar de grotere publishers en de floorplan zoals hij dit jaar eruit ziet :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Dank voor de topicstart!

Random E3 feitje: zoals elke jaar is er een mural op het Figueroa hotel met artsy reclame voor een van de games van de show. Deze keer heeft Bethesda de ruimte gekocht voor Doom Eternal (foto van eergisteren denk ik):

JackAvery schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:48:
Dank voor de topicstart!

Random E3 feitje: zoals elke jaar is er een mural op het Figueroa hotel met artsy reclame voor een van de games van de show. Deze keer heeft Bethesda de ruimte gekocht voor Doom Eternal (foto van eergisteren denk ik):

[Afbeelding]
Hopelijk loopt het met DOOM niet net als met de game die daar vorig jaar hing. :P

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ben wel benieuwd naar meer details over de PC game pass van Microsoft.
Voor de rest verwacht ik niet veel nieuws. Doom Eternal en Borderlands 3 kijk ik naar uit, maar daar weten we al genoeg over.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:46

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

bram1984 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:23:

Kan me niet voorstellen dat het gaat gebeuren, maar ik ben vooral benieuwd of hun nieuwe studio's al zover zijn om iets te laten zien. Want tot nu toe zit er vrijwel niks in hun portfolio wat mij kan bekoren.

Denk niet dat we daar iets van gaan zin dit jaar. Wellicht de eerste volgend jaar pas. De eerste studio's waren ergens in 2017 aangekocht.

Zal ook wat over XCloud gezegd worden en nieuwe hardware.... als je de geruchten mag geloven....

[Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 05-06-2019 16:12]

XBL: MRE Inc

• Jaguar645
Er staat anders dat ze 14 first party games gaan laten zien? :P Daar zal juist wat van die nieuwe studio's tussen zitten!

Want met alleen Halo/Gears/Fable/Ori redden ze het niet ;)

• GS88
  • Laatst online: 04-06 17:43

GS88

π raat

Nog een paar dagen! Ben benieuwd naar de dingen die vooral van tevoren NIET bekend en/of gelekt zijn.

Rotterdam

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-06 22:47
Ondanks dat ik niet erg veel vuurwerk meer verwacht, heb ik wel zin om meer te zien van:

The outer worlds
Borderlands 3
Doom
Splinter cell
Cyberpunk
The Legend of Zelda: Link's Awakening-remake
De nieuwe Xbox projecten, kijken of ik de volgende generatie weer een Xbox mee moet pakken.

Daarnaast duim ik voor:

- Een nieuwe Rogue Squadron game (een man mag hopen)
- het game of thrones project met From software
- Een sneaky actie van Sony met een monster aankondigingen op eigen kanalen ;-)
- Toffe nieuwe (A)RPGs

Ik ben ook geprikkeld door de trailer van Projecten Awakening, maar dat is puur door de trailer. Het is volgens mij een of andere mobile developer, dus voor hetzelfde geld een enorme drollenbak.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Niet helemaal in het kader van de E3 dacht ik, maar Google vind het blijkbaar wel een goed momentum; Morgen is er ook een persconferentie van Google Stadia. Met informatie over prijzen en ook game reveals dacht ik.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Jaguar645 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:35:
Er staat anders dat ze 14 first party games gaan laten zien? :P Daar zal juist wat van die nieuwe studio's tussen zitten!

Want met alleen Halo/Gears/Fable/Ori redden ze het niet ;)
Je vergeet Forza ;) Maar ik weet ook wel dat ze wat laten zien, maar ga er niet van uit dat er komend jaar al iets van te spelen is van die 14. Verder heb ik met ook niet zo verdiept in die aangekochte studio's. Van een stuk of 3 heb ik wat eerdere games snel voorbij zien komen. Niet mijn genre iig. Van die 14 zal lang niet alles mij aanspreken net zo als dat het geval is bij Sony. Alleen Uncharted kon mij bekoren en dan nog niet eens deeltje 4 maar vooral deel 1 en 2.

Verder hoop ik op veel info over XCloud. Dat lijkt met gewoon echt geweldig. Ben je op bezoek bij je schoonouders, bam, even je controller erbij en gamen. In je lunchpauze op werk waar toch iedereen op zijn telefoon bezig is, even lekker een potje cuphead spelen.
Ik reis zelf niet met het OV, maar ook daar gewoon even makkelijk een game/level spelen.

@MRE-Inc Uncharted 1? Das een wereld van verschil met deel 2 (samen met 4 de beste wat mij betreft). Deel 1 is toch wel het minst boeiend naar mijn mening (alles op 1 eiland, weinig variatie in omgeving, weinig grote setpieces, soms irritante gameplay segmenten, vrij korte campagne). Wat vind je daar zo goed aan en bijvoorbeeld beter aan dan deel 3 en 4, als ik uit nieuwsgierigheid vragen mag?

• MRE-Inc

MRE-Inc

bram1984 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 20:56:
@MRE-Inc Uncharted 1? Das een wereld van verschil met deel 2 (samen met 4 de beste wat mij betreft). Deel 1 is toch wel het minst boeiend naar mijn mening (alles op 1 eiland, weinig variatie in omgeving, weinig grote setpieces, soms irritante gameplay segmenten, vrij korte campagne). Wat vind je daar zo goed aan en bijvoorbeeld beter aan dan deel 3 en 4, als ik uit nieuwsgierigheid vragen mag?
Gewoon het fun element. Een leuke game waarin ik mezelf kan verplaatsen. De (min)punten die je noemt, zijn niet voor iedereen game breakers. Overigens waren deel 2 en 3 ook prima hoor, maar ik heb me voornamelijk vermaakt met deel 1 vooral ook omdat deze serie voor mij nieuw was en bij deel 1 ben begonnen. Daarna direct 2 en 3 en 4 gespeeld. Maar dat had ik beter niet kunnen doen. Denk dat wanneer ik een aantal maanden tussen deze games had gewacht, ik misschien een ander mening had. Nu is vooral deel 1 mijn bijgebleven.

Ik ben niet zo snel iemand die een game aan de kant legt vanwege de door jouw genoemde punten en al helemaal niet bij zulke spelen als Uncharted en Tomb Raider.

Heb ook het idee dat jij vaak ook naar het zgn technische element van de game kijkt. Althans die indruk krijg ik als ik je posts lees. Zoiets als: het is niet logisch om deze knoppen combo te moeten doen om dit te bereiken en besturingen die houterig overkomen zoals bv bij AC altijd het geval was. Ik probeer daar zelf nooit zo op te letten. Niet dat ik het niet merk, maar ik laat mijn spel plezier daar niet van afhangen.

Verder lastig te beschrijven wat ik bv goed vind aan een game. Dat is namelijk voor iedereen anders en verschil ook weer per game. Ik game voornamelijk voor de fun zonder de game echt te analyseren op grafisch/technisch vlak.

[Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 05-06-2019 21:34]

• Chrosser

Chrosser

MRE-Inc schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 20:37:
[...]

Je vergeet Forza ;) Maar ik weet ook wel dat ze wat laten zien, maar ga er niet van uit dat er komend jaar al iets van te spelen is van die 14. Verder heb ik met ook niet zo verdiept in die aangekochte studio's. Van een stuk of 3 heb ik wat eerdere games snel voorbij zien komen. Niet mijn genre iig. Van die 14 zal lang niet alles mij aanspreken net zo als dat het geval is bij Sony. Alleen Uncharted kon mij bekoren en dan nog niet eens deeltje 4 maar vooral deel 1 en 2.

Verder hoop ik op veel info over XCloud. Dat lijkt met gewoon echt geweldig. Ben je op bezoek bij je schoonouders, bam, even je controller erbij en gamen. In je lunchpauze op werk waar toch iedereen op zijn telefoon bezig is, even lekker een potje cuphead spelen.
Ik reis zelf niet met het OV, maar ook daar gewoon even makkelijk een game/level spelen.
Forza slaat een jaartje over heb ik begrepen
@MRE-Inc Zei ook nergens dat die dingen game-breaking zijn. Ik heb Uncharted 1 zelfs meerdere malen uitgespeeld en zeer zeker niet aan de kant gegooid.

Het zijn gewoon aspecten die ik in de latere games een stuk sterker vind een daardoor vind ik deel 1 dus automatisch minder. De zombies vind ik bijvoorbeeld weinig toevoegen en dat stuk op die waterscooter al helemaal niet. Dan voelde deel 2 als een enorme positieve evolutie.

En ja, ik heb ze allemaal wel een beetje rond release gespeeld. Kan me voorstellen dat je het wat sneller zat wordt als je ze direct na elkaar speelt. ;)
Enerzijds jammer dat Sony er dit jaar niet bij is, maar die presentatie om 3 uur in de nacht kan ik wel missen als kiespijn :D

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als ik nu moet kiezen kijk ik het meest uit naar ubisoft denk ik. Nieuwe Ghost ziet er tof uit en een nieuwe splintercell lijkt mij ook wel weer eens lekker. Met een nieuwe Watch Dog als afsluiter.

Jammer dat sony er niet is want van de toekomstige games spreekt alleen TLoU2 mij nog aan.
Ik had dus graag nieuwe aankondigingen (en consoles :P ) gezien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:08
Ben volgens mij de enige die zit te wachten op nieuws over een eventuele Fifa 20 en Just Dance 20...op de Xbox 360 ; )

Kijk verder best wel uit naar de Microsoft persconferentie. Benieuwd wat er gaat komen aan hardware of nieuwe features

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-10-2022
Ben zeer benieuwd bij welke persconferentie we iets van Cyberpunk gaan zien.

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:15
Chrosser schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:25:
Vind het toch altijd wel een leuke periode. Ik kijk altijd via Gamekings met wat slap geouwehoer voor en na de perco's. Dat maakt het lekker luchtig en ook leuk om te kijken. Ben alleen niet meer zo die-hard dat ik ook in de nacht ga kijken. Een aantal games in dat artikel van gamer is trouwens al van bekend dat ze niet komen.
Ik kijk ook altijd via Gamekings. Lekker lullen en chillen met bier en chips op de bank.

Ben benieuwd of dit jaar nog pareltjes worden gepresenteerd. Ben bang van niet maar laat me graag verrassen. Ik kijk zelf als Marvel fan het meeste uit naar de nieuwe Avengers game. Ben benieuwd

[Voor 15% gewijzigd door Nyazzin op 06-06-2019 09:14]

• MRE-Inc

MRE-Inc

bram1984 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:27:
@MRE-Inc Zei ook nergens dat die dingen game-breaking zijn. Ik heb Uncharted 1 zelfs meerdere malen uitgespeeld en zeer zeker niet aan de kant gegooid.
Was ook geen verwijt naar jou toe maar meer een algemene opmerking over dat game-breaking... :)
Het zijn gewoon aspecten die ik in de latere games een stuk sterker vind een daardoor vind ik deel 1 dus automatisch minder. De zombies vind ik bijvoorbeeld weinig toevoegen en dat stuk op die waterscooter al helemaal niet. Dan voelde deel 2 als een enorme positieve evolutie.
Haha, merk wel dat jij totaal anders tegen gamen aankijkt dan ik. Ik zou echt niet meer weten welke aspecten van sequels ik beter/slechter vind van bepaalde games. En al helemaal niet als er tussen releases een jaar of wat zit. Heb zelf laatst nog eens de eerste Rise of the Tomb Raider gespeeld. Destijds op de 360 uitgespeeld. Ondanks dat je de rode draad van het verhaal weet, voelde het weer op de X als een nieuwe game aan en verder geen idee meer wat ik nou wel/niet specifiek leuk vond aan die game.
En ja, ik heb ze allemaal wel een beetje rond release gespeeld. Kan me voorstellen dat je het wat sneller zat wordt als je ze direct na elkaar speelt. ;)
Tja, mijn eigen fout geweest maar het is net zoals een lekker stukje eten, na de eerste hap wil je nog een hap en nog een. Vond 1 dus leuk en daarom ook direct aan 2 en 3 begonnen....

Maar we dwalen af :)

Over E3 gesproken en speciaal voor die uitkijken naar de show van Microsoft. Microsoft heeft een app (LET OP: nog in Beta) uitgebracht genaamd Xbox Events.

Apple: https://itunes.apple.com/...-events-beta/id1464251047
Android: https://play.google.com/s...=com.microsoft.xboxevents

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:01
Chrosser schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:58:
[...]

Forza slaat een jaartje over heb ik begrepen
Er schijnt misschien nog een mobiele game uitgebracht te worden dit jaar. Motorsport 8 staat inderdaad op de planning voor volgend jaar :Y Al zal dat wel weer gewoon een iets vernieuwde versie van FM7 zijn :)

Gamertag: timmie271

Ik ga enkel Microsoft live kijken. De rest valt 's nachts of op een moment dat ik geen tijd ga hebben.
Ik verwacht ook dat Microsoft veruit de beste show gaat hebben, dat was vorig jaar ook zo.
Zowat alle 3th party announcements ga daar getoond worden. Ik ben ook benieuwd naar de 1st party games die MS gaat tonen. Ze streven er naar om een eigen God of War, Horizon Zero Dawn of Last of us te maken. Ik ben benieuwd of het ze gaat lukken.
Over de nieuwe Xbox verwacht ik niet veel: wat teasers en zaken die we eigenlijk al weten.

Ubisoft gaat vooral Watch Dogs Legion zijn. Ik ben wel benieuwd.
Square Enix stelde vorig jaar niets voor, zal nu ook wel zo zijn. Ze tonen gewoon dezelfde trailers als in de MS show.
Bethestha: ik heb echt geen idee waarom zij een show organiseren? Ze gaan die nieuwe Doom en Wolfenstein games tonen. Over Starfield en Elder Scrolls kunnen ze beter even hun mond houden denk ik...
Ik denk zelf dat Microsoft hun komende console wel gaat aankondigen. Wellicht doen ze het zoals met de Xbox One die ze destijds als Project Scorpio hebben laten zien, maar ze gaan hem tonen. Sony heeft niks anders, de hype is volledig aan hun zijde. Verder wellicht 1 of 2 games die ermee uit komen, maar de rest zal nog draaien om Xbox One.

De enige reden dat ze het wellicht niet willen doen is om Sony qua hardware af te kunnen troeven, want die kunnen als MS eerst is, weer wat aan de aankondiging wijzigen om net wat sneller te zijn als dat gaat (zoals de geruchten over wijzigingen voor de PS4 ook nog altijd bestaan). We gaan het zien, maar ik verwacht toch zeker wel wat nieuws over next-gen.

@Martinspire Denk je dat ze echt veel meer gaan tonen dan Sony deed met dat artikel?
De specs weten we eigenlijk al ongeveer. Dat gaat niet veel verschillen van de ps5.
Het lijkt me nog iets te vroeg om over concrete zaken te praten als het design of de prijs.
De enige echte verassing zou een releasewindow zijn die sneller is dan verwacht :P
Zou wel hilarisch zijn als ze de prijs meteen weer roepen. :p

Zou me verbazen als ze concreter gaan zijn dan Sony is geweest. Dan gooien ze weer hun eigen ramen in.
YouTube: Development Update on Animal Crossing for Nintendo Switch

Holy shit, Nintendo stelt animal crossing 2 jaar uit. Ze beginnen opnieuw met de ontwikkeling.

edit: fuck het is nep.

[Voor 5% gewijzigd door Nieuwevolger op 06-06-2019 16:52]

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02 18:53
Ik ga zondagnacht maar weer vol verwachting zitten kijken naar Bethesda. Hopelijk een nieuwe Elder Scrolls single player. Als dat ook nog eens met een nieuwe engine zou kunnen... *sigh*

• Raem
Michielgb schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:53:
Ik ga zondagnacht maar weer vol verwachting zitten kijken naar Bethesda. Hopelijk een nieuwe Elder Scrolls single player. Als dat ook nog eens met een nieuwe engine zou kunnen... *sigh*
Lijkt me sterk toch dat ze naast Elders Scroll 6 nog met een andere singleplayer ES bezig zijn?

Michielgb schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:53:
Bespaar je de moeite, ES6 en Starfield gaan niet getoond worden
Ik zou sowieso niet te veel verwachten van die Bethesda show.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:26
timmie271 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:40:
[...]

Er schijnt misschien nog een mobiele game uitgebracht te worden dit jaar. Motorsport 8 staat inderdaad op de planning voor volgend jaar :Y Al zal dat wel weer gewoon een iets vernieuwde versie van FM7 zijn :)
Forza Street is uit op de pc en komt ergens later dit jaar uit voor mobiele platformen. Als er geen FM8 aangekondigd wordt hoop ik dat T10/PG er helemaal niet zijn.
Het zou wel erg triest zijn als ze de mobiele versies Forza Street of de 2e expansie van FH4 gaan aankondigen op de E3, dan maken ze zichzelf wat mij betreft onsterfelijk belachelijk.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:01
skreppiedoe schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:14:
[...]

Forza Street is uit op de pc en komt ergens later dit jaar uit voor mobiele platformen. Als er geen FM8 aangekondigd wordt hoop ik dat T10/PG er helemaal niet zijn.
Het zou wel erg triest zijn als ze de mobiele versies Forza Street of de 2e expansie van FH4 gaan aankondigen op de E3, dan maken ze zichzelf wat mij betreft onsterfelijk belachelijk.
Zie het ja. Moet zeggen dat deze forza compleet langs mij heen is gegaan _O- _O-
Denk ook niet dat ik hem ga spelen. Maar dit is dan ook degene die naar de telefoon komt dan inderdaad.

Tja, ze hebben gezegd dat ze FM8 dit jaar zouden overslaan, maar misschien komen ze er toch no op terug.
We gaan het merken in ieder geval...

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned
Larian kondigt Baldur's Gate 3 aan. Voorlopig is bekend dat de game naar PC komt (Steam, GOG) en naar Google Stadia. Meer info hopelijk tijdens de show zelf.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01 20:11
Nog mensen die de Stadia presentatie van gisteren hebben gezien? Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik geloof best dat het de toekomst gaat zijn, maar voor nu heb ik nog totaal niet de behoefte om het aan te schaffen. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik ook allesbehalve een digital gamer ben. Zo heel af en toe schaf ik eens digitaal iets aan, maar verreweg het meeste haal ik nog steeds fysiek. Denk ook dat ze wel met exclusieve Triple-A games moeten gaan komen willen ze echt iets gaan bewerkstelligen.

Verder heb ik verrassend veel zin in de E3, ondanks het ontbreken van Sony. Ik kijk uit naar het volgende:

Nintendo
- Zelda: Link's Awakening (hopelijk gameplay)
- Pokémon Sword & Shield (hopelijk gameplay)
- Luigi's Mansion 3 (gameplay)
- Marvel Ultimate Alliance 3 (gameplay)
- Wellicht nog een teaser van een toekomstige, grote nieuwe titel.

Square Enix
- Ik hoop echt meer te gaan zien (vooral gameplay) van FF7 met hopelijk een releasedate.
- De Avengers game. Ben heel benieuwd wat dat nou gaat worden.

EA
- De nieuwe Star Wars game
- Wat gaat er verder nog gebeuren met BF V. Er is natuurlijk voor de komende maanden al best wat bekendgemaakt, maar die game heeft echt nog heel wat nodig.

Microsoft
- Ik ben heel benieuwd of er nieuwe titels getoond gaan worden. Kunnen ze daadwerkelijk met nieuwe, exclusieve Triple-A titels gaan komen die op het niveau zitten van de grote Sony titels?
- Wat gaan ze vertellen over de opvolger van de Xbox One (X)? Het nieuws over de PS5 en met deze persconferentie wellicht over project Scarlet begint steeds meer op gang te komen, dus ben erg benieuwd daarnaar.

Verder hoop ik nog wat te horen over een nieuwe Harry Potter open world RPG waar geruchten over gaan. Dat zou ook wel erg tof kunnen zijn. Misschien nog wat nieuws en gameplay van de nieuwe Grid en wellicht dat Sony online toch nog wat nieuws bekendmaakt of iets gaat droppen, je weet het maar nooit. En hopelijk verder nog wat verrassingen, dus al met al toch best nieuwsgierig naar de verschillende persco's en nieuws van de beursvloer.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1Henk 'm!
@dvd-linden Niet gezien, maar wel veel over gelezen. Mijn mening vind je in het Stadia topic. ;)

Oh ja die Star Wars game van Respawn ben ik vergeten. Daar wil ik wel meer van zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Het was al een hele tijd geleakt dat ze een multiplayer game zouden maken.
Ik heb meer interesse in de game die The Initiative maakt. Dat zou een game worden vergelijkbaar met de Sony exclusives

Acties:
  • +3Henk 'm!
Dat ziet er best wel kut uit, eigenlijk. Soort Fortnite meets Apex. Sowieso heb ik geen interesse in MP games.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Doet me een beetje denken aan het gecancelde Battlecry van bethesda.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ziet er uit als Team Fortress / Overwatch.
Ben benieuwd, kom maar door met die alpha test :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ondertussen is bandai namco gehackt en zijn 3 games van ze gelekt.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-05 02:37
Denk dat Xbox wel gaat knallen dit jaar, zeer benieuwd naar een opvolger qua console maar ze mogen van mij nog steeds wel de Xbox UI op de schop nemen, voelt nog steeds teveel een mish mash van dit en dat zonder een volle focus op gaming of dingen terug te vinden.
Ik mis de blades van de 360 dus van mij mogen ze terug naar zo iets of toch meer richting de PS4 UI ( niet qua 1:1 copy maar qua stijl )

Heel die nadruk op wat mensen posten of streamen op Mixer moet ik niet zo, alsook als ik de UI in het Engels zet komen er toch nog NL elementen, en in Belgie ook FR elementen in terug.

Maar onder Phil Spencer en hun nieuwe studios gun ik ze wel een competitive next gen, of toch terug op niveau van 360 qua exlusives en populariteit, nu was het de laatste jaren bij veel mensen iets van ''lol Xbox ecks dee ''

Al vind het wel spijtig dat alle MS studio games ook op PC uitkomen, yes I know flexibility etc maar het geeft minder incentive voor een Xbox te halen, het feit dat je voor DIE game net een xbox moet hebben valt weg, zoals bv bij PS4 of Switch wel het geval is.

Nuja eerst maar eens zien hoe die nieuwe xbox zich vertaald tov ps4, het is nog toekomst muziek voor volgend jaar dus mijn gevoel kan nog beide kanten op.
bram1984 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:22:
[...]
Sowieso heb ik geen interesse in MP games.
Dan zit je bij Sony games wel goed, want welke 1st party titel van Sony heeft, wellicht met uitzondering van een GT sports, deze generatie een fatsoenlijke MP of Coop mode gehad? :)

Zelf hoop ik dat we na de E3 lekker de nieuwe Ori en de dlc van Cuphead kunnen spelen. Zo’n sneaky release als vorig jaar met Unravel 2 is wel erg leuk.

Verder ben ik wel benieuwd naar de nieuwe Fable. Altijd groot fan geweest van de maingames uit die franchise.

Ook benieuwd naar Gears 5. Ga ik echt weer actief spelen, wat ik bij Gears 4 een beetje heb nagelaten.

[Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-06-2019 10:05]

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • +1Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:58:
[...]

Dan zit je bij Sony games wel goed, want welke 1st party titel van Sony heeft, wellicht met uitzondering van een GT sports, deze generatie een fatsoenlijke MP of Coop mode gehad? :)

Zelf hoop ik dat we na de E3 lekker de nieuwe Ori en de dlc van Cuphead kunnen spelen. Zo’n sneaky release als vorig jaar met Unravel 2 is wel erg leuk.

Verder ben ik wel benieuwd naar de nieuwe Fable. Altijd groot fan geweest van de maingames uit die franchise.

Ook benieuwd naar Gears 5. Ga ik echt weer actief spelen, wat ik bij Gears 4 een beetje heb nagelaten.
Ik hoop op een vervolg van, of dlc voor Ashen.
Wat heb ik daar een berg fijne uurtjes inzitten _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 10:10:
[...]

Ik hoop op een vervolg van, of dlc voor Ashen.
Wat heb ik daar een berg fijne uurtjes inzitten _/-\o_
Dat zou leuk zijn. Heb me erg vermaakt met Ashen. Op punten gewoon beter dan FromSoftware games. :)

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:58:
[...]

The Last of Us, Bloodborne, Killzone (+ Interceptor) en Uncharted 4, zo uit mijn hoofd. Maar inderdaad, wat mij betreft schrappen ze die modes (behalve Bloodborne) en stoppen ze die resources in de singleplayer.

Edit: Cyberpunk in 2019?

https://www.psx-sense.nl/...gelekt-inclusief-goodies/

[Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 08-06-2019 11:49]

Anoniem: 617899

bram1984 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:37:
[...]

The Last of Us, Bloodborne, Killzone (+ Interceptor) en Uncharted 4, zo uit mijn hoofd. Maar inderdaad, wat mij betreft schrappen ze die modes (behalve Bloodborne) en stoppen ze die resources in de singleplayer.

Edit: Cyberpunk in 2019?

https://www.psx-sense.nl/...gelekt-inclusief-goodies/
Betwijfel het. Een boxart met wat standaard prullaria hadden ze bij de eerste aankondiging al klaar kunnen hebben. Ik zou het super vet vinden hoor daar niet van. Maar verwacht dat CDPR voorlopig nog bezig is met de ontwikkeling.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Anoniem: 617899 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:00:
[...]

Betwijfel het. Een boxart met wat standaard prullaria hadden ze bij de eerste aankondiging al klaar kunnen hebben. Ik zou het super vet vinden hoor daar niet van. Maar verwacht dat CDPR voorlopig nog bezig is met de ontwikkeling.
Het lijkt me dat je je met box art en dergelijke eerder bezighoudt als de releasedatum in zicht komt. Zie ook Death Stranding waarbij een en ander gelekt was. Box art is niet zo spannend, maar wat er bij zit is wel al heel specifiek.

Anoniem: 617899

bram1984 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:14:
[...]

Het lijkt me dat je je met box art en dergelijke eerder bezighoudt als de releasedatum in zicht komt. Zie ook Death Stranding waarbij een en ander gelekt was. Box art is niet zo spannend, maar wat er bij zit is wel al heel specifiek.
Hoop dat er enige waarheid in zit. Maar tegenwoordig zijn ze al bezig met DLC terwijl een base game nog in ontwikkeling is. Idem voor boxart / prullaria. Dit zou wel echt kunnen zijn. The Witcher had een vergelijkbare set. Maar ik verwacht dat ze nog midden in de ontwikkeling zitten van de game mede doordat ze dat zelf hebben aangegeven. Daarnaast lijkt me de marketing aanloop naar eind dit jaar wat kort. Dan zouden ze toch al meer hebben moeten laten zien om de gamers warm te maken.

• Robolokotobo
  • Laatst online: 03-06 02:36
Hoe laat begint EA nu vanavond? Ik lees overal wat anders

i5 10400F GTX 1660 Super

• RubenSaurus
Robolokotobo schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:44:
Hoe laat begint EA nu vanavond? Ik lees overal wat anders
volgens mij 18.30, maar er is een heel programma wat de hele avond duurt. ik denk dat je daarom meerdere antwoorden krijgt :P

• Robolokotobo
  • Laatst online: 03-06 02:36
Ja dat vermoeden had ik ook al. Maar hoe laat is de persco?

i5 10400F GTX 1660 Super

Acties:
  • +1Henk 'm!
Robolokotobo schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:22:
Ja dat vermoeden had ik ook al. Maar hoe laat is de persco?
Er is geen echte persconferentie. Ze hebben een heleboel panels die elkaar opvolgen
Hier is een uitgebreid schema van alles wat er te gebeuren staat

[Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 08-06-2019 16:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned
Stream van EA is nu bezig en binnen 10 minuten gaan ze het dus over Star Wars Fallen Order hebben:

• v8power67
Nou show me gameplay van star wars !
Begint met te eel gelul alweer.
Maar 15min gameplay sounds good.

Vind de gameplay nou niet echt boeiend ofzo..
Krijg niet echt een star wars vibe die mij doet denken must play...

[Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 08-06-2019 18:48]

• RubenSaurus
v8power67 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:32:
Nou show me gameplay van star wars !
Begint met te eel gelul alweer.
Maar 15min gameplay sounds good.

Vind de gameplay nou niet echt boeiend ofzo..
Krijg niet echt een star wars vibe die mij doet denken must play...
morgen meer bij de MS persco zoals ze zeiden :P
deed me qua movement heel erg denken aan Uncharted.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-03-2022
Ik vond het er tof uit zien! de game zag er goed uit, de bewegingen waren smooth kreeg er een klein beetje souls feeling bij.

[Voor 10% gewijzigd door Origins op 08-06-2019 19:04]

PSN: Mallakai-NL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:23
Zag er goed uit, wel erg makkelijk! Wat ik nou echt jammer vind is waarom kiezen ze niet voor een brute stijl waarbij alle ledenmaten door de lucht vliegen van die stormtroepers! })

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RubenSaurus
RBN026 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:09:
Zag er goed uit, wel erg makkelijk! Wat ik nou echt jammer vind is waarom kiezen ze niet voor een brute stijl waarbij alle ledenmaten door de lucht vliegen van die stormtroepers! })
waarom zo'n haat tegen stormtroopers?

https://www.reddit.com/r/EmpireDidNothingWrong/ :P

• CHKYBSTRD
Geen haat ik wil gewoon grof geweld!

• Jaguar645
Vond Fallen Order er wel gaaf uitzien! benieuwd of ze morgen meer laten zien :) en uiteindelijk ook hoe het zich uit als de game dichter bij release is...

Apex Legends nu is een beetje meh. Season 2 was opzich te verwachten maar vooral te veel gelul :P

Ben wel benieuwd wat straks in BF5t getoond gaat worden maar ook daar verwacht ik niets meer dan maps daarna kan voor mij de stream weer uit ook ;)

• CHKYBSTRD
Zit alleen maar te wachten op bf5! Ben heel erg benieuwd wat ze gaan laten zien, we hebben al veel gezien de afgelopen week!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Star Wars ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe met met lengte en replayability zit. Als het een 10 uur durende game is, wacht ik wel totdat 'ie in de aanbieding is.

• RubenSaurus
Metro in BF:V :+ misschien dan toch maar eens in de sale op de kop tikken :P

• CHKYBSTRD
BF5 niet heel veel nieuws. Iets meer info over de the Pacific, heel vet! De rest muaaah...

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
Ik dacht al dat ik de hoofdrolspeler van Fallen Order herkende. Dat is Cameron Monaghan die ook in de serie Gotham gespeeld heeft. :)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Jaguar645
haha herkende hem hier ook al maar was te lui om te googlen waar het van was :P

Forest Whitaker was meteen herkend :)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Star wars vind ik er erg goed uit zien. Hopelijk is de maingame minimaal 15 uur

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Suugie
  • Laatst online: 02-06 15:32
Was dat nou een stiekeme hint naar Skate 4 op 2:29:40? :o
Die nieuwe Star Wars game ziet er goed uit. :)

@v8power67 Wat moet een game doen om jouw een Star Wars vibe te geven? :)

• v8power67
uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:19:
Die nieuwe Star Wars game ziet er goed uit. :)

@v8power67 Wat moet een game doen om jouw een Star Wars vibe te geven? :)
Niet dit ;)

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
De games bij EA trokken niet echt mijn aandacht. Star Wars was wel tof trouwens. Maar iets anders trok iets meer mijn aandacht. De NIntendo 2019 Championship met in het bijzonder voor mij Super Mario Maker 2 Invitational. Was gaaf om Mario Maker 2 op deze manier in actie te zien. :)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

bram1984 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:36:
Star Wars ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe met met lengte en replayability zit. Als het een 10 uur durende game is, wacht ik wel totdat 'ie in de aanbieding is.
Mja wellicht de sale in december of anders die in april of juni van het jaar erop. Ik zie al zo gebeuren dat het vrij kort is en ik toch al met 5 andere games bezig ben. Als ze er ook nog amper interessante pre-order bonussen bij doen, dan skip ik hem tot ie wat goedkoper is...

Acties:
  • +1Henk 'm!
Heb je voorbeelden van games die dat wel gaven? :)

Want als die er ook niet zijn, dan is het misschien niet mogelijk om jou een star wars vibe te geven qua games :P.

@opmerkingen over de lengte van games. Ik geef voor dit soort spellen liever 60 euro uit aan een spel van 10 uur zonder filler content dan dan een spel van 15 uur waarbij er bijvoorbeeld herhaling optreedt in missies omdat ze de playtime moeten rekken :)

Zelfde als films tegenwoordig… Bijna allemaal duren ze 2 uur… Prima als het noodzakelijk is voor het verhaal, maar je ziet met enige regelmaat dat ze eigenlijk ook prima met 1.5 uur af hadden gekund, maar dat is volgens mij op een of andere manier een no go geworden in Hollywood.

[Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-06-2019 22:45]

• v8power67
uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:39:
[...]

Heb je voorbeelden van games die dat wel gaven? :)

Want als die er ook niet zijn, dan is het misschien niet mogelijk om jou een star wars vibe te geven qua games :P.

@opmerkingen over de lengte van games. Ik geef voor dit soort spellen liever 60 euro uit aan een spel van 10 uur zonder filler content dan dan een spel van 15 uur waarbij er bijvoorbeeld herhaling optreedt in missies omdat ze de playtime moeten rekken :)
Vroeger op de n64 roque squadron dat was echt een gave star wars game.

Vind dit erg saai ogen. En grauw. En ja krijg er gewoon geen star wars gevoel erbij.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RubenSaurus
v8power67 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:52:
[...]

Vroeger op de n64 roque squadron dat was echt een gave star wars game.

Vind dit erg saai ogen. En grauw. En ja krijg er gewoon geen star wars gevoel erbij.
eens kijken...

Jedi: CHECK
Stormtroopers: CHECK
Force powers: CHECK
Wookies: CHECK
Lightsabers: CHECK

ja ik heb er wel een Star Wars gevoel bij

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Hier is de nieuwe Star Wars game trailer:

World War One

Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee