• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:44
Nintendo heeft de E3 voor mij goedgemaakt. Verder weinig boeiends. We krijgen een bizar voorjaar in 2020. Snap eigenlijk de logica niet van games releasen net voor de zomer. In de zomer speel ik oneindig minder games.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
giantgiantus schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:03:
Nintendo heeft de E3 voor mij goedgemaakt. Verder weinig boeiends. We krijgen een bizar voorjaar in 2020. Snap eigenlijk de logica niet van games releasen net voor de zomer. In de zomer speel ik oneindig minder games.
In de zomer is het veel te heet buiten, speel ik liever in de koelte een spelletje :P
Martinspire schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:49:
Verder is het probleem vooral dat er eind dit jaar gewoon niet zo heel veel uit lijkt te komen. 2020 lijkt een beter jaar te worden, maar daar loop ik nu nog niet voor warm.
Niet? Ik moet toch wel keuzes gaan maken anders, Q4.

De volgende titels wil ik sowieso een keer gaan oppikken:
CoD MW
Death Stranding
Jedi Fallen Order
DOOM Eternal

Twijfel:
Outer Worlds
Borderlands 3 (toevallig gisteren voor het eerst de collection opgestart)
Outer Worlds
Nieuwe Ghost Recon

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:57:
[...]

CoD MW
Death Stranding
Jedi Fallen Order
DOOM Eternal

Twijfel:
Outer Worlds
Outer Worlds
Nieuwe Ghost Recon
Je twijfelt zo erg over Outer Worlds dat je hem 2 keer in de lijst zet? :+

Ik vind dit najaar ook niet mager persoonlijk, kijk wel uit naar Star Wars, Death Stranding en misschien Borderlands 3 ook wel.
Hopelijk wordt Jedi Fallen Order een goede game en gaat het ook goed verkopen
Laat dat dan een boodschap zijn naar EA dat mensen WEL singleplayer games willen spelen
DigitalError schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:32:
[...]

Ik vermoed dat hij bij de tweede Outer Wilds bedoeld, ik haal die twee ook steeds door elkaar.
En mis Code Vein in zijn lijstje als Bloodborne-fan ?

[Voor 18% gewijzigd door justifire op 13-06-2019 14:00]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

DigitalError schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:32:
[...]

Ik vind dit najaar ook niet mager persoonlijk, kijk wel uit naar Star Wars, Death Stranding en misschien Borderlands 3 ook wel.
Ah my bad. :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:52
justifire schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:58:
[...]

Ik vermoed dat hij bij de tweede Outer Wilds bedoeld, ik haal die twee ook steeds door elkaar.
En mis Code Vein in zijn lijstje als Bloodborne-fan ?
Outer Wilds lijkt mij ook echt interessant, alleen jammer niet op PS4 en helaas op pc alleen op Epic store, dus is meteen een nee.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:52
Outer Worlds komt ook gewoon uit op de ps4 hoor.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 09:12

Stronkie

Where wind is Trouble

outer Wilds is ook via xbox pass te krijgen op de pc

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:52
Stronkie schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:21:
outer Wilds is ook via xbox pass te krijgen op de pc
Heb ik net even zitten kijken want dacht dat is mss goede optie, maar is alleen beschikbaar voor Xbox dan, niet voor pc, wss door die exclusieviteits deal met Epic.

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:57:
[...]

CoD MW
Death Stranding
Jedi Fallen Order
DOOM Eternal

Twijfel:
Outer Worlds
Outer Worlds
Nieuwe Ghost Recon
Mja dan is mijn lijstje:

* Jedi Fallen Order
* Nieuwe Ghost Recon

Wellicht outer worlds nog, maar ik sta niet echt te springen op de rest. Verder moet ik nog maar zien of die 2 games hierboven gaan doen wat ze beloven. Verwacht eigenlijk niet meer weggeblazen te worden...

Martinspire - PC, PS4, X1

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:02
Voor mij is het CoD MW en Doom Eternal. Death Stranding speel ik liever op de aankomende PS5.

Nuja, misschien de nieuwe Ghost Recon maar daar hangt het er vanaf of het ook leuk solo te spelen is.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

Ben ik overigens de enige die wel een aankondiging van een nieuwe Tomb Raider game had verwacht ?
Shadow loopt ten einde en ben best nieuwsgierig wat het team achter RotTR deze keer neer gaat zetten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:40:
Ben ik overigens de enige die wel een aankondiging van een nieuwe Tomb Raider game had verwacht ?
Shadow loopt ten einde en ben best nieuwsgierig wat het team achter RotTR deze keer neer gaat zetten.
Het is al lang geweten dat Shadow of The Tomb Raider de laatste game van een trilogie zou zijn.
Ooit zal er wel weer een nieuwe reeks komen.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Titels op het verlanglijstje / watchlist:

- Baldur's Gate 3: dit kan potentieel een heel coole RPG worden, maar zonder gameplay beelden gaat deze vooralsnog op de watchlist. De eerste Baldur's Gate was heel leuk overigens, maar dat was een ander tijdperk en een andere developer.
- Cyberpunk 2077: het is mij nog niet heel duidelijk of dit een leuke game wordt, maar gezien het track record van The Witcher 3 gaat deze sowieso op de watchlist.
- Age of Empires II: Definitive Edition: aangezien ik nog steeds de HD versie speel, is deze bijna onmisbaar in de Steam collectie.
- Star Wars Jedi: Fallen Order: volledig mijn type game, dus gaat sowieso gespeeld worden.
- Doom Eternal: Doom speler van het eerste uur. Maar deze game was natuurlijk al eerder onthuld.
- Call of Duty: Modern Warfare: naar mijn bescheiden mening de beste Call of Duty serie.
- Dying Light 2: deel 1 was goed ontvangen, de verwachtingen voor deel 2 zijn hoog.

En misschien Ghost Recon Breakpoint nog, maar ik heb Wildlands ook nooit gespeeld en vraag mij af of er ik ooit wel tijd voor ga maken.

[Voor 9% gewijzigd door XWB op 13-06-2019 22:15]

World War One

Volledig onder mijn radar gebleven maar dit ziet er toch wel tof uit :)

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-06 22:47
Zeer matige E3 qua nieuwe aankondigingen. Toch nog redelijk wat voor mij om te spelen dit jaar:

Zeker:

Fire Emblem
Links awakenint remake
Borderlands 3
Outer worlds

Misschien:

Jedi Fallen order
Death Stranding
COD
Ghost Recon Quarantaine
Dying light 2
Watch Dogs 2
Ori (zekerheid als ik een Xbox zou hebben)

Dan de vergezichten waar ik naar uitkijk:

Breath of the wild opvolger
Cyberpunk
Elden Ring
Nieuwe game dishonored makers (death loop ofzo?)

psn: jagermeistertim

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:34
E3 Is Not As Good Without Playstation, Xbox's Phil Spencer Says

Dit zegt toch genoeg,dit was de kans voor ms om toe te slaan,maar nee hoor alleen maar rhird party games showe die ook bij de concurrent uitkomen pfff.Zo zie je maar hoe machtig sony is qua exclusieves.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-10-2022
Amaze86 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:34:
E3 Is Not As Good Without Playstation, Xbox's Phil Spencer Says

Dit zegt toch genoeg,dit was de kans voor ms om toe te slaan,maar nee hoor alleen maar rhird party games showe die ook bij de concurrent uitkomen pfff.Zo zie je maar hoe machtig sony is qua exclusieves.
En geen gameplay niks alleen cgi beelden... :F

A person who never made a mistake never tried anything new.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:29
Voor mij zelfs de matigste e3 in jaren. Normaal zijn er best wat nieuwe aankondigen van games die je het liefst morgen al wilt spelen. Nu niets. Tevens had ik echt gehoopt dat er eindelijk een nieuwe splinter cell zou worden aangekondigd...nope.
De presentatie van MS was ook matig, maar dat is de laatste jaren altijd zo geweest. Ik heb niets met Halo, Gears of Forza. Kom eens met wat nieuws MS, laat zien dat je ook wat nieuwe games kan maken in plaatst telkens dezelfde games.
Ik heb alleen genoten van de gameplay beelden van Dyling Light 2 en van 12 minutes. Van die eerste had ik eigenlijk wel een release dit jaar verwacht. Ik heb sterk de indruk dat er toch best wat rekening wordt gehouden met de lancering van een nieuwe Xbox en Playstation.

Edit: Ben stiekem wel blij met een remaster van Commandos!

[Voor 3% gewijzigd door steefje op 14-06-2019 10:55]

PSN ID Binloading_nl

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 14:50
Dit was zeker niet de E3 van mijn dromen, maar heb toch wel wat leuke dingen gezien. Ik vond met name de presentatie van Microsoft (vooral door Cyberpunk, haha) en Nintendo sterk, waar Bethesda verreweg het minst was (overigens was het meest irritant het constante geroep van publiek tussendoor).

Met al het nieuws vlak voor de E3 en de E3 zelf heb ik voor mijzelf het volgende overzicht gemaakt:

Must buy:
- Death Stranding
- Borderlands 3
- FFVII
- Dying Light 2

Twijfel:
- COD:MW
- Watch Dogs 3
- Fallen Order
- Outer Worlds
- Death Loop

Ik ben vooral benieuwd naar de games die developers in ontwikkeling hebben voor de volgende generatie; misschien dat we mede daarom minder echte topgames hebben gezien dit jaar.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01 20:11
Waarschijnlijk als een van de weinigen, maar ik vond het niet zo'n slechte E3. De E3 is in mijn ogen al jaren niet meer het gigantische evenement wat het ooit geweest is en waar alles om draait. Uitgevers en studio's hebben tegenwoordig zoveel meer middelen en mogelijkheden om dingen te delen met het publiek en er zijn tegenwoordig ook veel meer momenten (shows dan wel zelf gekozen) door het jaar dat er informatie gedeeld wordt met het publiek. Ik kan me dan ook niet herinneren dat we de afgelopen jaren gigantische aankondigingen hebben gehad tijdens de E3 waar iedereen steil van achterover viel. En in het geval er wel iets nieuws aangekondigd werd was het in 99% van de tijd toch al in de weken voor de E3 gelekt.

Maar goed, ik vond het dus geen slechte E3. Nintendo heeft in mijn optiek de beste presentatie gegeven en verreweg de meeste gameplay laten zien. Misschien niet voor het standaard PS4/Xbox publiek, maar ze hebben een vrij sterke line-up staan. Ook Square vond ik een interessante persco hebben, maar dit komt voornamelijk door de FFVII remake. Die game ziet er gewoon geweldig uit en lijkt tot nu toe een vrijwel perfecte remake te worden van het origineel. Ook vond ik de Avengers game niet zo slecht ogen als de meesten vinden en heb ik er echt nog vertrouwen in dat die game de richting van de Batman Arkham en Spider-man games op kan gaan.

Wat ik allemaal interessant vond:

- The Legend of Zelda: Link's Awakening
- Luigi's Mansion 3
- Pokémon Sword and Shield
- Star Wars Jedi: Fallen Order
- Battlefield V roadmap
- Cyberpunk 2077
- Final Fantasy VII Remake
- The Avengers game
- Watch Dogs: Legion
- Commandos 2 Remaster
- Ori and the Will of the Wisps
- Hollow Knight: Silksong
- Elden Ring
- En dan nog wat kleine dingetjes als de aankondiging van Project Scarlett, de aankondiging van een nieuwe Zelda game en bijvoorbeeld games als Ghostwire Tokyo en Deathloop van Bethesda en een Gods & Monsters van Ubi.

Nou zal ik van het bovenstaande absoluut niet alles gaan spelen (Ori bv. niet, want ik heb geen Xbox), maar het gros hiervan lijkt me gewoon top en ga ik ook absoluut spelen. Dan komen er aan het eind van het jaar ook nog games uit als Death Stranding en een nieuwe Grid en dan kan ik niet anders dan zeggen dat ik dit najaar toch weer genoeg te spelen heb.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

justifire schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:40:
Avangers project
Als deze E3 al wat 'magertjes' was, beloofd weinig goeds voor de gamecom. Natuurlijk komen daar nog wat kleintjes bij (DE is daar meestal wel aanwezig), is er niet echt veel om daar handson te kunnen spelen of dingen die we nog niet hebben gezien.

Overige gamenieuws was toch al eerder aangekondigd (nieuwe zoo tycoon, transport fever 2 etc), wordt maar weer jaartje uitzingen tot het betere spul volgend jaar. (gros van de RPG-style games boeien mij toch al niet, en de remakes/remasters wordt beetje overkill).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:44:
Als deze E3 al wat 'magertjes' was, beloofd weinig goeds voor de gamecom. Natuurlijk komen daar nog wat kleintjes bij (DE is daar meestal wel aanwezig), is er niet echt veel om daar handson te kunnen spelen of dingen die we nog niet hebben gezien.

Overige gamenieuws was toch al eerder aangekondigd (nieuwe zoo tycoon, transport fever 2 etc), wordt maar weer jaartje uitzingen tot het betere spul volgend jaar. (gros van de RPG-style games boeien mij toch al niet, en de remakes/remasters wordt beetje overkill).
Als ik Phil tijdens Xbox Inside moet geloven gaan ze groot inzetten op XO19 in Londen.
'En oh ja.... we staan ook op gamescom.... ' - Phil Spencer

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gamescom doet het al jaren beter dan de E3, daar zie je geen half lege hallen. De E3 maakt zichzelf kapot alleen al door de prijzen, het is voor uitgevers duur maar een kaartje voor het publiek kost ook 249 dollar 8)7

Ooit was de E3 HET evenement waar nieuwe games geshowed werden, daar kwamen tig primeurs vandaan games die je nog niet eerder gezien had. Tegenwoordig is bijna alles van tevoren bekend, dus er is totaal geen verrassings element meer. Dit jaar was wat dat betreft een nieuw dieltpunt, Keanu Reeves was de grootste verassing, dat zegt wat als een celeb al het hoogtepunt is van de E3.

Naast dat uitgevers tegenwoordig veel andere middelen hebben om hun games aan de man te brengen zijn er ook nog eens erg veel beurzen zoals Gamescom, Pax, TGS, en veel kleinere zoals Firstlook, Paris game show etc. En ook nog eigen evenementen georganiseerd door de uitgever of console bouwer zelf. Dus het nieuws wordt over meerdere beurzen verspreid

Als grote merken als Sony, Activision en EA dan wegblijven van de E3 dan hebben ze daar wel een probleem. Ik begreep dat het contract tussen de E3 organisatie en het LA convention center dit jaar afliep en dat het LA convention center volgend jaar gaat verbouwen. Dus er is kans dat de E3 volgend jaar op een andere locatie wordt gehouden hopelijk kunnen ze zichzelf hierdoor opnieuw uitvinden en een frisse wind brengen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:27
Chaoss schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 07:31:
Gamescom doet het al jaren beter dan de E3, daar zie je geen half lege hallen. De E3 maakt zichzelf kapot alleen al door de prijzen, het is voor uitgevers duur maar een kaartje voor het publiek kost ook 249 dollar 8)7

Ooit was de E3 HET evenement waar nieuwe games geshowed werden, daar kwamen tig primeurs vandaan games die je nog niet eerder gezien had. Tegenwoordig is bijna alles van tevoren bekend, dus er is totaal geen verrassings element meer. Dit jaar was wat dat betreft een nieuw dieltpunt, Keanu Reeves was de grootste verassing, dat zegt wat als een celeb al het hoogtepunt is van de E3.

Naast dat uitgevers tegenwoordig veel andere middelen hebben om hun games aan de man te brengen zijn er ook nog eens erg veel beurzen zoals Gamescom, Pax, TGS, en veel kleinere zoals Firstlook, Paris game show etc. En ook nog eigen evenementen georganiseerd door de uitgever of console bouwer zelf. Dus het nieuws wordt over meerdere beurzen verspreid

Als grote merken als Sony, Activision en EA dan wegblijven van de E3 dan hebben ze daar wel een probleem. Ik begreep dat het contract tussen de E3 organisatie en het LA convention center dit jaar afliep en dat het LA convention center volgend jaar gaat verbouwen. Dus er is kans dat de E3 volgend jaar op een andere locatie wordt gehouden hopelijk kunnen ze zichzelf hierdoor opnieuw uitvinden en een frisse wind brengen.
Aankondiging breath of the wild 2 kwam anders ook wel volledig onverwacht.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:52
Mijn hoogtepunt naast Cyberpunk was Planet Zoo. Ik hoop oprecht dat ze de goede elementen van Jurassic World Evolution en de goede elementen van Planet Coaster samenvoegen tot een prachtige game. Ben alleen een beetje bang voor veel betalende DLC.

Mooi gameplay filmpje van gisteren, waarin er 17 minuten daadwerkelijk gespeeld wordt:

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-01 05:39
Het schijnt dat de ESA een lijst online heeft laten staan met adress en privé gegevens van bekende YTrs.

De ESA probeert nu de schuld aan journalisten te geven, die juist aan de bel trekken.

YouTube: Video Game Media COVERING UP ESA Data Leak & Blame YOU KNOW WHO!

Lekker kinderachtig en laat zien dat de helft van de and journalisten een grote zak geld heeft gekregen.

• dibrain2000
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:05
Jaguar645 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:06:
deze week al te spelen!

en haha Gears POP! doet ik al een tijdje op de iPhone :P Wel geinig spelletje voor onderweg
Gebruik je een VPN om dit te spelen? , want vanwege de loot boxes komt dit spel niet in Nederland uit.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19
dibrain2000 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:46:
[...]

Gebruik je een VPN om dit te spelen? , want vanwege de loot boxes komt dit spel niet in Nederland uit.
Ik heb me destijds via de insiders heb voor aangemeld en krijg ze via de testflight store ipv de normale :)

Denk dat als je een account in de US store aanmaakt je hem gewoon kunt downloaden hoor! Heb ik ook voor andere apps wel eens gedaan

• dibrain2000
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:05
Jaguar645 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:08:
[...]

Ik heb me destijds via de insiders heb voor aangemeld en krijg ze via de testflight store ipv de normale :)

Denk dat als je een account in de US store aanmaakt je hem gewoon kunt downloaden hoor! Heb ik ook voor andere apps wel eens gedaan
OK, ik kan het wel op de PC spelen, maar dan staat mij region op US. Probleem is dat als ik iets wil kopen ik adres en betaal gegevens moet gaan verzinnen. Ik speel het dus nu alleen op de PC en dat is ook goed te doen.
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee