Acties:
  • +1 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:16:
[...]

Waarom is de E3 nou weer dood? Ik heb voldoende belangrijke aankondigingen gezien.
Omdat 90% CG was?

Haha die Avengers game. Wie heeft die character models bedacht? Ziet er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Damn Nintendo laat eens even zien hoe je met iets kleins onwijs groots kan aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:48
Lekker. Breath of the Wild 2 in ontwikkeling. Daar kan ik echt niet op wachten. Verder ook heel vrolijk geworden van deze direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-07 19:22
Een release dit jaar zoals beloofd en een wereld zoals in het circuit van Mario Kart. En in ieder geval HD beeld maar dat kan aan de kwaliteit van de stream liggen dat het er niet uitzag.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:23
Raem schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:41:
Fuck Nintendo. Elke keer als je denkt dat er iets vets komt, is het weer een fucking uitbreiding op Smash. :(
Daar trapte ik met Banjo Kazooie ook in ja, beetje jammer... ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Pokemon ziet er wel erg goed uit. Nu maar hopen dat ze ooit een echte Pokemon spel met Final Fantasy achtige gevechten uitbrengen. <3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17
Ik hoopte op een paar extra verrassingen bij Nintendo, en dan krijg je BOTW 2 _/-\o_
Lekker Ventje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:48:
[...]

Een release dit jaar zoals beloofd en een wereld zoals in het circuit van Mario Kart. En in ieder geval HD beeld maar dat kan aan de kwaliteit van de stream liggen dat het er niet uitzag.
Dus dit
Afbeeldingslocatie: https://www.gamerstemple.net/vg/games59/006161/006161s018.jpg
is hetzelfde als dit?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/y8bsrPw.jpg

Pokémon live gameplay ziet er alvast goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Lekker Ventje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:48:
[...]

Snap dat de vertraging jammer is. Maar de game ziet er prachtig uit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:26
yep geen random encounters iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dit de 1e keer sinds de NES tijd dat Zelda echt een sequel krijgt? :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:01
Ik ben geen groot Animal Crossing fan maar die game zag er super clean uit. Voor de rest was de direct super. Zat echt meer dan genoeg games in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:01:
Majora's Mask, Phantom Hourglass en Spirit Tracks zijn natuurlijk geen sequels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:35
Nee, Majora's Mask is een sequel op Ocarina of Time.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was niet helemaal duidelijk in mijn definitie :P, met sequel bedoel ik nu voornamelijk een nummer 2 achter de titel en dezelfde art style. Niet zozeer het verhaal. :)
Maar Majora's Mask en Ocarina of Time dus!

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2019 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:10:
Ik was niet helemaal duidelijk in mijn definitie :P, met sequel bedoel ik nu voornamelijk een nummer 2 achter de titel en dezelfde art style. Niet zozeer het verhaal. :)
Maar Majora's Mask en Ocarina of Time dus!
Majora's Mask heeft dezelfde stijl als Ocarina of a Time. En waar wordt er gezegd dat de titel Breath of the Wild 2 is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-07 19:22
Dan zal de stream hier wel niet zuiver zijn. Als ze die extra maanden maar goed besteden en het een grote wereld is waar je niet in 3 minuten rond gelopen hebt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:15:
[...]

Majora's Mask heeft dezelfde stijl als Ocarina of a Time. En waar wordt er gezegd dat de titel Breath of the Wild 2 is? :P
I surrender! Mijn Zelda kennis stopt bij de NES games... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Nintendo geloof ik wel.

Verder heb ik niet heel veel gezien waar ik enthousiast van wordt. Alleen Cyberpunk 2077 lijkt mij een hele dikke en (door de setting) bijzondere game!
Ghost Recon Breakpoint kijk ik ook wel naar uit, maar daar was al veel van bekend.
Watch Dogs wil ik wel in de gaten houden, maar deel 2 heb ik gehad en die vond ik eigenlijk niks aan (voelde een beetje als 'gedoe' aan met dat hacken en vond die semi-coole setting te suf).
Flight Simulator zag er mooi uit, maar ik heb geen pc/xbox (en wil/hoef die niet).

Dat het wat tegenvalt, zou dat komen omdat de nieuwe generatie consoles in the making zijn? Alle grote studio's zijn daar vast al voor aan het ontwikkelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Tom op 11-06-2019 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
@Tom waarschijnlijk kan je flight simulator ook wel streamed spelen. Daarom ben ik zo blij met al die aankondigingen voor cloud services!

[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 11-06-2019 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:07
Rossi46 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:53:
[...]

Daar trapte ik met Banjo Kazooie ook in ja, beetje jammer... ;)
Mjah, er zijn heel veel fans die hier al maanden op zaten te wachten. En al helemaal na teleurgesteld te zijn dat er geen nieuwe Banjo&Kazooie was aangekondigd door Microsoft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 15:14
justifire schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 17:12:
[...]

Wat krijgen we dan ?
Zat er aan de E3 xbox inside trouwens ook nog een mixpot verbonden ?
Op pepper stond dat je moest kijken via mixer naar xbox en dat je iets zou krijgen.
Maar eigenlijk nog niets gezien ervan.

https://nl.pepper.com/aan...zondag-9-juni-2200-105357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Net wat gameplay beelden van Borderlands 3 gezien en dat ziet er wel heel erg vet uit. Qua grafische stijl een beetje Borderlands meets Rage 2, qua gampelay waarschijnlijk 100x beter dan Rage 2.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 11-06-2019 23:31 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 23:31:
Net wat gameplay beelden van Borderlands 3 gezien en dat ziet er wel heel erg vet uit. Qua grafische stijl een beetje Borderlands meets Rage 2, qua gampelay waarschijnlijk 100x beter dan Rage 2.
100x beter dan Rage 2 ? :o
Dan wordt hij dus echt heel heel heel heel goed !! *O*
(BL3SDE preordered zodra hij in de store stond, word op zeker GOTY 2019 :Y )

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 23:31:
Maar, 100x beter dan 0 is nog steeds 0 :+

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!
XWB schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 23:47:
[...]

Maar, 100x beter dan 0 is nog steeds 0 :+
Gameplay van Rage is toch juist vet? Althans, dat heb ik vaak geleden de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:50
bram1984 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:43:
[...]

Omdat 90% CG was?

Haha die Avengers game. Wie heeft die character models bedacht? Ziet er echt niet uit.
Wel leuk dat ze Lord Farquad een gastrol hebben gegeven, zo met die rode pruik.

🤣

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:01:
[...]

Gameplay van Rage is toch juist vet? Althans, dat heb ik vaak geleden de laatste tijd.
Heb er 42 leuke uurtjes inzitten om hem op 100% te krijgen.
Open wereld is iets minder maar de daadwerkelijke actie is gewoon DOOM on steroids.
Kom maar door met de dlc :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Zeror schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:34:
[...]

Had dat nou niet gezegd. Ik wilde op tijd naar bed vanavond na het twee nachten doorhalen :+

Ik hoop niet dat je er voor wakker bent gebleven? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-07 21:47
Over mijn jeugd gesproken. Aardig grijs gespeeld met de buurjongens. Deze remake kan ik waarderen.

[ Voor 28% gewijzigd door GovertNL op 12-06-2019 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:23
GovertNL schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:26:
Over mijn jeugd gesproken. Aardig grijs gespeeld met de buurjongens. Deze remake kan ik waarderen.

[YouTube: Real Time Tactics Refined - [Commandos 2 HD/Praetorians HD] Featurette (ESRB)]
Wow, zie dit nu pas. Maar damn, dit ga ik toch wel in de gaten houden. Commandos 2 is toch wel een echte klassieker! Nu nog een Red Alert 2 remaster en dan ben ik een happy gamer 😃

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:14
Alle Zelda games zijn een sequels van elkaar. Check de Zelda timeline maar eens ;)

Maar als je bedoeld dat er sinds de NES geen vervolg Zelda op een console uitgekomen is, is ook niet waar.
Laatste was N64 dan. Majora's Mask was een vervolg op Ocarina of Time. Of DS waar je Phantom Hourglass werd opgevolgd door Spirit Tracks.

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 12-06-2019 10:11 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net informatie zitten lezen over PES2020, die kunnen we ook weer skippen, elk jaar maar naar 1 feature kijken of ik hem moet kopen of niet. Vooralsnog weinig gezien dat ik echt wil hebben/spelen, buiten dan wat zut dat al bekend was of binnenkort al komt (zoals FH4 dlc of Warframe), wordt elk jaar wel steeds meer remastered zut :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:08:
[...]

Alle Zelda games zijn een sequels van elkaar. Check de Zelda timeline maar eens ;)

Maar als je bedoeld dat er sinds de NES geen vervolg Zelda op een console uitgekomen is, is ook niet waar.
Laatste was N64 dan. Majora's Mask was een vervolg op Ocarina of Time. Of DS waar je Phantom Hourglass werd opgevolgd door Spirit Tracks.
Die timeline klinkt ingewikkeld. Net zoals Kingdom Hearts... Gekke japanners ook altijd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GovertNL schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:26:

[YouTube: Real Time Tactics Refined - [Commandos 2 HD/Praetorians HD] Featurette (ESRB)]
Haha ik was ook jong toen ik die speelde. Ik kwam op een gegeven moment niet verder meer, zo moeilijk was het. Je moest op een gegeven moment ook alles heel goed timen enzo. Briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07 20:28
MenN schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:10:
[...]

Wow, zie dit nu pas. Maar damn, dit ga ik toch wel in de gaten houden. Commandos 2 is toch wel een echte klassieker! Nu nog een Red Alert 2 remaster en dan ben ik een happy gamer 😃
Ja zou vet zijn. Ook wel leuk dat Commandos ook op de huidige consoles verschijnt, ben erg benieuwd hoe dit uitpakt.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:23
Commandos 2 is al eens gepoort naar de ps2, dus ik denk dat qua controls daar wel naar gekeken wordt.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-07 21:47
bram1984 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:54:
[...]

Haha ik was ook jong toen ik die speelde. Ik kwam op een gegeven moment niet verder meer, zo moeilijk was het. Je moest op een gegeven moment ook alles heel goed timen enzo. Briljant.
Haha ik ben van 1986. Hier deel 1 en deel 2 met twee buurjongens altijd zitten spelen. Wij hebben beide games wel uitgespeeld. Maar wat ik mij echt nog kan herinneren is dat dit niet soepeltjes ging.

Als ik het mij goed herinneren. Constant saven op allerlei punten. En maar blijven proberen. En weer andere tactiek. Ja timing was cruciaal. Wat een geniaal spel en wat een geniale jeugd zeg als ik daaraan terugdenk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
Komt goed hebben nog een bijna een jaar :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nick25 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:21:
[...]

Komt goed hebben nog een bijna een jaar :)
Ik hoop dat je gelijk hebt, ondanks dat combat niet hun sterkste punt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:52
Ik verwacht geen geweldige gameplay van Cyberpunk. The Witcher 3 had dat ook niet en de vorige gameplay demo van Cyberpunk had ook geen geweldige gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anton.net schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:06:
Ik verwacht geen geweldige gameplay van Cyberpunk. The Witcher 3 had dat ook niet en de vorige gameplay demo van Cyberpunk had ook geen geweldige gameplay.
Dat is vooral een mening en wat voor gameplay je zoekt. Imho was TW3 briljante gameplay.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wel een beetje zeiken om het zeiken, 'oh de game lijkt vooral om de actie te draaien' nee ze laten veel actie zien, er is eerser al aangeven dat het een rpg is qua character ontwikkeling, wapens, skills etc.

En dan dat gemakker dat die ene gang vooral uit zwarte mensen bestaat. Nee want irl bestaan er geen gangs die alleen uit gekleurde mesnen bestaan. Gaan we nu echt dit soort gezeik over games krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:53
Chaoss schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:51:
[...]

Dat is vooral een mening en wat voor gameplay je zoekt. Imho was TW3 briljante gameplay.
TW3 is wel een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Maar goede gameplay had het niet. Zo houterig en stroef. Die moest het echt puur van de immersie hebben. De diepgang in de wereld, details, rpg setup/elementen, gfx, stories en quests waren simpelweg fenominaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
[...]
Sorry, had me beter moeten verwoorden: de gameplay opzich was prima maar de controls en mechanics waren matig.
Ik ben na 15u gestopt met TW3 omdat het niet 'satisfaying' was om te spelen. Zoals @Mutatie zegt: de controls zijn redelijk houterig en stroef.
Dat gevoel had ik ook bij de gameplay demo van Cyberpunk van vorig jaar. Daarom ben ik ook benieuwd naar de nieuwe demo die ze nu tonen op E3. Als het er niet beter uitziet dan vorig jaar, dan verwacht ik ook niet dat het eindproduct veel beter gaat zijn. Zwakke shooting mechanics/controls zouden voor mij een afknapper zijn.

Bij een game van die grootte is het gewoon moeilijk om die controls lekker te krijgen. RDR2 is voor mij het ultieme voorbeeld daarvan: fantastische game, maar het speelt zo k*t.
Met Fallout 4 had ik dat ook bijvoorbeeld. Leuke game, maar de controls waren niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EW dat is de dikke us variant.

PC engine mini ftw!
Nou ja, eigenlijk is de normale PCE al vrij mini, dus ik hou het daar wel bij, verder discussie hierover, meet me in:
Goeie oude (retro) consoles deel 13

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 08-07 15:49
Stukje gelezen maar wat ik er vooral uit haal is dat hij het discutabel vindt hoe bepaalde bevolkingsgroepen worden gepresenteerd.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-07 10:36
Mutatie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:12:
[...]

TW3 is wel een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Maar goede gameplay had het niet. Zo houterig en stroef. Die moest het echt puur van de immersie hebben. De diepgang in de wereld, details, rpg setup/elementen, gfx, stories en quests waren simpelweg fenominaal.
Ik moet zeggen met wat tweaks was het uitstekend te spelen op de pc. Had er iig geen moeite mee en vond de combat uiterst satisfying.

Cyberpunk komt er dan ook in op de PC :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dan ben je of niet veel gewend/heb je niet veel andere 3rd person open wereld games gespeeld die echt veel strakker en soepeler aanvoelen.

Of je standaard is niet heel hoog. Dat bedoel ik overigens niet negatief. Sommige mensen stappen nu eenmaal wat sneller over dat soort dingen heen (ik wilde dat ik dat had, dan had ik een stuk meer games uitgespeeld).
Chaoss schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:06:
[...]

Wel een beetje zeiken om het zeiken, 'oh de game lijkt vooral om de actie te draaien' nee ze laten veel actie zien, er is eerser al aangeven dat het een rpg is qua character ontwikkeling, wapens, skills etc.

En dan dat gemakker dat die ene gang vooral uit zwarte mensen bestaat. Nee want irl bestaan er geen gangs die alleen uit gekleurde mesnen bestaan. Gaan we nu echt dit soort gezeik over games krijgen?
Ik heb het niet over dat laatste, maar met name dat het schieten zelf niet heel veel indrukt maakt, net als de gameplay. Althans, dat zeggen zij.
RBN026 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:27:
[...]

Stukje gelezen maar wat ik er vooral uit haal is dat hij het discutabel vindt hoe bepaalde bevolkingsgroepen worden gepresenteerd.
Even alles lezen, ik heb het puur over de gameplay.
On a very different note, the shooting looks limp. Bullets pile into people as their healthbars tick down, each shot lacking impact despite goon after goon tumbling to the floor. I’m hoping I won’t need to resort to my gun too often, though: abilities like that turret manhandling spice up what looks like piddly gunplay.
kwdtje schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:48:
[...]

Ik moet zeggen met wat tweaks was het uitstekend te spelen op de pc. Had er iig geen moeite mee en vond de combat uiterst satisfying.

Cyberpunk komt er dan ook in op de PC :-)
Het werd na wat patches wel beter, maar het voelde voor mij persoonlijk een stuk minder aan als een Assassins Creed game (ook die is verre van perfect overigens) of bijvoorbeeld Horizon Zero Dawn. Een wereld van verschil. Het helpt ook niet mee dat Geralt erbij loopt alsof hij een hernia heeft terwijl hij in zijn broek plast. Gewoon de hele cohesie tussen animaties, interactie met de wereld (je paard en Geralt zelf die achter van alles blijven hangen, hoe klein ook) en de smoothness van de combat voelde ik gewoon niet.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 12-06-2019 20:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Imho is smooth combat niet hetzelfde als goeie gameplay. Gameplay behelst voor mij veel meer: de loot, het craften, interactie met de wereld, een goed verhaal, interresante personages, een levendige en geloofwaardige wereld etc.etc.

Ik zoek juist diepgang in een game en meer dan 'de combo's van de attacks zijn niet smooth genoeg'. Dat een COD of battefield het moet hebben van smooth combat ok, want dat is ook alles wat de game te bieden heeft, maar een goeie rpg is zoveel meer dan dat.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 12-06-2019 20:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 617899

Jaja Bram, we weten allemaal hoe verschrikkelijk jij de Witcher 'gameplay' vind. Maar die 2 zinnen over hoge standaard en ervaring met dergelijke games had je weg mogen laten ;-).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Achja ik game nog maar 32 jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 617899 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:41:
Jaja Bram, we weten allemaal hoe verschrikkelijk jij de Witcher 'gameplay' vind. Maar die 2 zinnen over hoge standaard en ervaring met dergelijke games had je weg mogen laten ;-).
Zoals ik al zei: ik bedoelde het nergens als negatief. Smaakdingetje. :)

Ik weet alleen dat veel meer mensen die game uit hadden gespeeld als dat aspect van een hoger niveau was geweest.

@Chaoss In dat geval trek jij je er dus wat minder snel van aan cq. heb je er minder snel last van. Lucky you, zou ik zeggen. :P

En ja, gameplay is misschien wat ruim genomen, maar ik doel echt specifiek op de controls in dit geval. Het had mij bekoren als dat stukje op hetzelfde niveau als sommige andere dingen had gezeten. :)

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 12-06-2019 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 08-07 15:49
Ik denk dat het beste van alles gewoon weg niet haalbaar is op dit moment. Een uitgebreide RPG met de moves van een Uncharted of Tomb Raider is er ook niet. Ik denk ook dat het een stukje verwachting is. Ik verwacht zelf bij zulke games, net als de Witcher of een Skyrim etc ook geen vloeiende shootouts zoals bij BF of Doom.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 06:13
bram1984 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:11:
[...]

Ik weet alleen dat veel meer mensen die game uit hadden gespeeld als dat aspect van een hoger niveau was geweest.
Voor mij geldt precies hetzelfde Bram. Supertoffe wereld, verhaal en characters, maar door de clunky combat was ik er vrij snel klaar mee. En ik ben zeker niet zo’n Fromsoftware-purist als jij 😉

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TTHEEBO1 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:43:
[...]

Voor mij geldt precies hetzelfde Bram. Supertoffe wereld, verhaal en characters, maar door de clunky combat was ik er vrij snel klaar mee. En ik ben zeker niet zo’n Fromsoftware-purist als jij 😉
Ik ben geen FROM purist hoor. Van de 4 FROM games die ik gespeeld heb, heb ik er 3 voortijdig aan de kant gegooid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
bram1984 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:52:
[...]

Ik ben geen FROM purist hoor. Van de 4 FROM games die ik gespeeld heb, heb ik er 3 voortijdig aan de kant gegooid. ;)
Bloodborne purist dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBN026 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:37:
Ik denk dat het beste van alles gewoon weg niet haalbaar is op dit moment. Een uitgebreide RPG met de moves van een Uncharted of Tomb Raider is er ook niet. Ik denk ook dat het een stukje verwachting is. Ik verwacht zelf bij zulke games, net als de Witcher of een Skyrim etc ook geen vloeiende shootouts zoals bij BF of Doom.
Andere kant waren Uncharted en TR juist meer het 'on rails' combat, uiteindelijk moeten ze ergens stukje balans vinden tussen de 2 vlakken en het maar 'werkbaar' maken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Anton.net schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:06:
Bedoel je niet die verschrikkelijke besturing (houterig)? Ow laat maar hele discussie al om geweest

Ligt het nou aan mij of was dit een hele slechte E3 jaar :/

[ Voor 13% gewijzigd door Amdwarrior op 13-06-2019 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 06:50:
[...]

Bedoel je niet die verschrikkelijke besturing (houterig)? Ow laat maar hele discussie al om geweest

Ligt het nou aan mij of was dit een hele slechte E3 jaar :/
Een van de meest underwhelming edities ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich vind ik het geen slechte E3. Prima games gezien en toch nog aardig wat games waar ik wel naar uitkijk. Het probleem is het ontbreken van grote klappers en echt nieuwe aankondigingen van grote titels. Cyberpunk lijkt me tof, maar is al aardig wat tijd in de media. Verder is het probleem vooral dat er eind dit jaar gewoon niet zo heel veel uit lijkt te komen. 2020 lijkt een beter jaar te worden, maar daar loop ik nu nog niet voor warm. Dat verder een aantal shows niet zo indrukwekkend zijn, of helemaal ontbreken, is daarnaast erg jammer. En ik heb ook het idee dat, op wellicht een enkeling na, het aandeel van Nederlandse journalisten erg is gedaald de laatste jaren. Ik mis een beetje de leuke persoonlijkheden die leuk over de presentaties en alles kunnen vertellen. Zo slaat de PU mijns inziens de plank dit jaar wel erg mis. Heb ook niet het idee dat die gasten het naar hun zin hebben.

Dat de E3 nu een CGI world premiere announcement trailer fest geworden lijk vind ik op zich niet erg. Ik snap dat devs/publishers nu liever hun eigen momenten pakken om de gameplay van games te tonen. De hype meenemen van E3 om je game aan te tonen blijkt wel altijd goed te werken, maar de diepgang volgt gewoon later. Maar van wat nu werd aangekondigd werd ik niet echt door geprikkeld. Van sommige games is zelfs helemaal onduidelijk wat voor game iets is, zelfs het genre. Dan doe je imo echt iets verkeerd.

Daarnaast zitten we nu een beetje in een limbo. Nieuwe consoles zitten eraan te komen en het is vrij duidelijk dat de grote studio's inzetten om daar op te gaan releasen, wat nu dus mensen en projecten wegneemt van de huidige generatie. Waarbij het dus opvallend is dat er zoveel naar volgend jaar is geschoven, want dat zit dus dicht op die release. Maar goed, je kunt ook een vroege release niet gaan forceren (zie Anthem en zo). Qua games hebben we dus betere E3's gehad, al vind ik het ook weer niet zo slecht van de games die er dan wel zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 22-06 12:56
https://www.gamespot.com/...cutive-says/1100-6467765/

MS ziet Sony ook liever aanwezig op de E3, nu is het maar een mager evenement.

[ Voor 29% gewijzigd door RubenSaurus op 13-06-2019 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Nintendo heeft de E3 voor mij goedgemaakt. Verder weinig boeiends. We krijgen een bizar voorjaar in 2020. Snap eigenlijk de logica niet van games releasen net voor de zomer. In de zomer speel ik oneindig minder games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
giantgiantus schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:03:
Nintendo heeft de E3 voor mij goedgemaakt. Verder weinig boeiends. We krijgen een bizar voorjaar in 2020. Snap eigenlijk de logica niet van games releasen net voor de zomer. In de zomer speel ik oneindig minder games.
In de zomer is het veel te heet buiten, speel ik liever in de koelte een spelletje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:49:
Verder is het probleem vooral dat er eind dit jaar gewoon niet zo heel veel uit lijkt te komen. 2020 lijkt een beter jaar te worden, maar daar loop ik nu nog niet voor warm.
Niet? Ik moet toch wel keuzes gaan maken anders, Q4.

De volgende titels wil ik sowieso een keer gaan oppikken:
CoD MW
Death Stranding
Jedi Fallen Order
DOOM Eternal

Twijfel:
Outer Worlds
Borderlands 3 (toevallig gisteren voor het eerst de collection opgestart)
Outer Worlds
Nieuwe Ghost Recon

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:57:
[...]

CoD MW
Death Stranding
Jedi Fallen Order
DOOM Eternal

Twijfel:
Outer Worlds
Outer Worlds
Nieuwe Ghost Recon
Je twijfelt zo erg over Outer Worlds dat je hem 2 keer in de lijst zet? :+

Ik vind dit najaar ook niet mager persoonlijk, kijk wel uit naar Star Wars, Death Stranding en misschien Borderlands 3 ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Hopelijk wordt Jedi Fallen Order een goede game en gaat het ook goed verkopen
Laat dat dan een boodschap zijn naar EA dat mensen WEL singleplayer games willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:32:
[...]

Ik vermoed dat hij bij de tweede Outer Wilds bedoeld, ik haal die twee ook steeds door elkaar.
En mis Code Vein in zijn lijstje als Bloodborne-fan ?

[ Voor 18% gewijzigd door justifire op 13-06-2019 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:32:
[...]

Ik vind dit najaar ook niet mager persoonlijk, kijk wel uit naar Star Wars, Death Stranding en misschien Borderlands 3 ook wel.
Ah my bad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:10
justifire schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:58:
[...]

Ik vermoed dat hij bij de tweede Outer Wilds bedoeld, ik haal die twee ook steeds door elkaar.
En mis Code Vein in zijn lijstje als Bloodborne-fan ?
Outer Wilds lijkt mij ook echt interessant, alleen jammer niet op PS4 en helaas op pc alleen op Epic store, dus is meteen een nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-07 23:24
Outer Worlds komt ook gewoon uit op de ps4 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:29

Stronkie

Where wind is Trouble

outer Wilds is ook via xbox pass te krijgen op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:10
Stronkie schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:21:
outer Wilds is ook via xbox pass te krijgen op de pc
Heb ik net even zitten kijken want dacht dat is mss goede optie, maar is alleen beschikbaar voor Xbox dan, niet voor pc, wss door die exclusieviteits deal met Epic.

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Outer Wilds is vooralsnog mijn GOTY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:57:
[...]

CoD MW
Death Stranding
Jedi Fallen Order
DOOM Eternal

Twijfel:
Outer Worlds
Outer Worlds
Nieuwe Ghost Recon
Mja dan is mijn lijstje:

* Jedi Fallen Order
* Nieuwe Ghost Recon

Wellicht outer worlds nog, maar ik sta niet echt te springen op de rest. Verder moet ik nog maar zien of die 2 games hierboven gaan doen wat ze beloven. Verwacht eigenlijk niet meer weggeblazen te worden...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:50
Voor mij is het CoD MW en Doom Eternal. Death Stranding speel ik liever op de aankomende PS5.

Nuja, misschien de nieuwe Ghost Recon maar daar hangt het er vanaf of het ook leuk solo te spelen is.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik overigens de enige die wel een aankondiging van een nieuwe Tomb Raider game had verwacht ?
Shadow loopt ten einde en ben best nieuwsgierig wat het team achter RotTR deze keer neer gaat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
justifire schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:40:
Ben ik overigens de enige die wel een aankondiging van een nieuwe Tomb Raider game had verwacht ?
Shadow loopt ten einde en ben best nieuwsgierig wat het team achter RotTR deze keer neer gaat zetten.
Het is al lang geweten dat Shadow of The Tomb Raider de laatste game van een trilogie zou zijn.
Ooit zal er wel weer een nieuwe reeks komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Titels op het verlanglijstje / watchlist:

- Baldur's Gate 3: dit kan potentieel een heel coole RPG worden, maar zonder gameplay beelden gaat deze vooralsnog op de watchlist. De eerste Baldur's Gate was heel leuk overigens, maar dat was een ander tijdperk en een andere developer.
- Cyberpunk 2077: het is mij nog niet heel duidelijk of dit een leuke game wordt, maar gezien het track record van The Witcher 3 gaat deze sowieso op de watchlist.
- Age of Empires II: Definitive Edition: aangezien ik nog steeds de HD versie speel, is deze bijna onmisbaar in de Steam collectie.
- Star Wars Jedi: Fallen Order: volledig mijn type game, dus gaat sowieso gespeeld worden.
- Doom Eternal: Doom speler van het eerste uur. Maar deze game was natuurlijk al eerder onthuld.
- Call of Duty: Modern Warfare: naar mijn bescheiden mening de beste Call of Duty serie.
- Dying Light 2: deel 1 was goed ontvangen, de verwachtingen voor deel 2 zijn hoog.

En misschien Ghost Recon Breakpoint nog, maar ik heb Wildlands ook nooit gespeeld en vraag mij af of er ik ooit wel tijd voor ga maken.

[ Voor 9% gewijzigd door XWB op 13-06-2019 22:15 ]

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volledig onder mijn radar gebleven maar dit ziet er toch wel tof uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Zeer matige E3 qua nieuwe aankondigingen. Toch nog redelijk wat voor mij om te spelen dit jaar:

Zeker:

Fire Emblem
Links awakenint remake
Borderlands 3
Outer worlds

Misschien:

Jedi Fallen order
Death Stranding
COD
Ghost Recon Quarantaine
Dying light 2
Watch Dogs 2
Ori (zekerheid als ik een Xbox zou hebben)

Dan de vergezichten waar ik naar uitkijk:

Breath of the wild opvolger
Cyberpunk
Elden Ring
Nieuwe game dishonored makers (death loop ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:27
E3 Is Not As Good Without Playstation, Xbox's Phil Spencer Says

Dit zegt toch genoeg,dit was de kans voor ms om toe te slaan,maar nee hoor alleen maar rhird party games showe die ook bij de concurrent uitkomen pfff.Zo zie je maar hoe machtig sony is qua exclusieves.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
Amaze86 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:34:
E3 Is Not As Good Without Playstation, Xbox's Phil Spencer Says

Dit zegt toch genoeg,dit was de kans voor ms om toe te slaan,maar nee hoor alleen maar rhird party games showe die ook bij de concurrent uitkomen pfff.Zo zie je maar hoe machtig sony is qua exclusieves.
En geen gameplay niks alleen cgi beelden... :F

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07 20:28
Voor mij zelfs de matigste e3 in jaren. Normaal zijn er best wat nieuwe aankondigen van games die je het liefst morgen al wilt spelen. Nu niets. Tevens had ik echt gehoopt dat er eindelijk een nieuwe splinter cell zou worden aangekondigd...nope.
De presentatie van MS was ook matig, maar dat is de laatste jaren altijd zo geweest. Ik heb niets met Halo, Gears of Forza. Kom eens met wat nieuws MS, laat zien dat je ook wat nieuwe games kan maken in plaatst telkens dezelfde games.
Ik heb alleen genoten van de gameplay beelden van Dyling Light 2 en van 12 minutes. Van die eerste had ik eigenlijk wel een release dit jaar verwacht. Ik heb sterk de indruk dat er toch best wat rekening wordt gehouden met de lancering van een nieuwe Xbox en Playstation.

Edit: Ben stiekem wel blij met een remaster van Commandos!

[ Voor 3% gewijzigd door steefje op 14-06-2019 10:55 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-07 15:58
Dit was zeker niet de E3 van mijn dromen, maar heb toch wel wat leuke dingen gezien. Ik vond met name de presentatie van Microsoft (vooral door Cyberpunk, haha) en Nintendo sterk, waar Bethesda verreweg het minst was (overigens was het meest irritant het constante geroep van publiek tussendoor).

Met al het nieuws vlak voor de E3 en de E3 zelf heb ik voor mijzelf het volgende overzicht gemaakt:

Must buy:
- Death Stranding
- Borderlands 3
- FFVII
- Dying Light 2

Twijfel:
- COD:MW
- Watch Dogs 3
- Fallen Order
- Outer Worlds
- Death Loop

Ik ben vooral benieuwd naar de games die developers in ontwikkeling hebben voor de volgende generatie; misschien dat we mede daarom minder echte topgames hebben gezien dit jaar.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Waarschijnlijk als een van de weinigen, maar ik vond het niet zo'n slechte E3. De E3 is in mijn ogen al jaren niet meer het gigantische evenement wat het ooit geweest is en waar alles om draait. Uitgevers en studio's hebben tegenwoordig zoveel meer middelen en mogelijkheden om dingen te delen met het publiek en er zijn tegenwoordig ook veel meer momenten (shows dan wel zelf gekozen) door het jaar dat er informatie gedeeld wordt met het publiek. Ik kan me dan ook niet herinneren dat we de afgelopen jaren gigantische aankondigingen hebben gehad tijdens de E3 waar iedereen steil van achterover viel. En in het geval er wel iets nieuws aangekondigd werd was het in 99% van de tijd toch al in de weken voor de E3 gelekt.

Maar goed, ik vond het dus geen slechte E3. Nintendo heeft in mijn optiek de beste presentatie gegeven en verreweg de meeste gameplay laten zien. Misschien niet voor het standaard PS4/Xbox publiek, maar ze hebben een vrij sterke line-up staan. Ook Square vond ik een interessante persco hebben, maar dit komt voornamelijk door de FFVII remake. Die game ziet er gewoon geweldig uit en lijkt tot nu toe een vrijwel perfecte remake te worden van het origineel. Ook vond ik de Avengers game niet zo slecht ogen als de meesten vinden en heb ik er echt nog vertrouwen in dat die game de richting van de Batman Arkham en Spider-man games op kan gaan.

Wat ik allemaal interessant vond:

- The Legend of Zelda: Link's Awakening
- Luigi's Mansion 3
- Pokémon Sword and Shield
- Star Wars Jedi: Fallen Order
- Battlefield V roadmap
- Cyberpunk 2077
- Final Fantasy VII Remake
- The Avengers game
- Watch Dogs: Legion
- Commandos 2 Remaster
- Ori and the Will of the Wisps
- Hollow Knight: Silksong
- Elden Ring
- En dan nog wat kleine dingetjes als de aankondiging van Project Scarlett, de aankondiging van een nieuwe Zelda game en bijvoorbeeld games als Ghostwire Tokyo en Deathloop van Bethesda en een Gods & Monsters van Ubi.

Nou zal ik van het bovenstaande absoluut niet alles gaan spelen (Ori bv. niet, want ik heb geen Xbox), maar het gros hiervan lijkt me gewoon top en ga ik ook absoluut spelen. Dan komen er aan het eind van het jaar ook nog games uit als Death Stranding en een nieuwe Grid en dan kan ik niet anders dan zeggen dat ik dit najaar toch weer genoeg te spelen heb.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:40:
Avangers project

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als deze E3 al wat 'magertjes' was, beloofd weinig goeds voor de gamecom. Natuurlijk komen daar nog wat kleintjes bij (DE is daar meestal wel aanwezig), is er niet echt veel om daar handson te kunnen spelen of dingen die we nog niet hebben gezien.

Overige gamenieuws was toch al eerder aangekondigd (nieuwe zoo tycoon, transport fever 2 etc), wordt maar weer jaartje uitzingen tot het betere spul volgend jaar. (gros van de RPG-style games boeien mij toch al niet, en de remakes/remasters wordt beetje overkill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:44:
Als deze E3 al wat 'magertjes' was, beloofd weinig goeds voor de gamecom. Natuurlijk komen daar nog wat kleintjes bij (DE is daar meestal wel aanwezig), is er niet echt veel om daar handson te kunnen spelen of dingen die we nog niet hebben gezien.

Overige gamenieuws was toch al eerder aangekondigd (nieuwe zoo tycoon, transport fever 2 etc), wordt maar weer jaartje uitzingen tot het betere spul volgend jaar. (gros van de RPG-style games boeien mij toch al niet, en de remakes/remasters wordt beetje overkill).
Als ik Phil tijdens Xbox Inside moet geloven gaan ze groot inzetten op XO19 in Londen.
'En oh ja.... we staan ook op gamescom.... ' - Phil Spencer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gamescom doet het al jaren beter dan de E3, daar zie je geen half lege hallen. De E3 maakt zichzelf kapot alleen al door de prijzen, het is voor uitgevers duur maar een kaartje voor het publiek kost ook 249 dollar 8)7

Ooit was de E3 HET evenement waar nieuwe games geshowed werden, daar kwamen tig primeurs vandaan games die je nog niet eerder gezien had. Tegenwoordig is bijna alles van tevoren bekend, dus er is totaal geen verrassings element meer. Dit jaar was wat dat betreft een nieuw dieltpunt, Keanu Reeves was de grootste verassing, dat zegt wat als een celeb al het hoogtepunt is van de E3.

Naast dat uitgevers tegenwoordig veel andere middelen hebben om hun games aan de man te brengen zijn er ook nog eens erg veel beurzen zoals Gamescom, Pax, TGS, en veel kleinere zoals Firstlook, Paris game show etc. En ook nog eigen evenementen georganiseerd door de uitgever of console bouwer zelf. Dus het nieuws wordt over meerdere beurzen verspreid

Als grote merken als Sony, Activision en EA dan wegblijven van de E3 dan hebben ze daar wel een probleem. Ik begreep dat het contract tussen de E3 organisatie en het LA convention center dit jaar afliep en dat het LA convention center volgend jaar gaat verbouwen. Dus er is kans dat de E3 volgend jaar op een andere locatie wordt gehouden hopelijk kunnen ze zichzelf hierdoor opnieuw uitvinden en een frisse wind brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-07 15:16
Chaoss schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 07:31:
Gamescom doet het al jaren beter dan de E3, daar zie je geen half lege hallen. De E3 maakt zichzelf kapot alleen al door de prijzen, het is voor uitgevers duur maar een kaartje voor het publiek kost ook 249 dollar 8)7

Ooit was de E3 HET evenement waar nieuwe games geshowed werden, daar kwamen tig primeurs vandaan games die je nog niet eerder gezien had. Tegenwoordig is bijna alles van tevoren bekend, dus er is totaal geen verrassings element meer. Dit jaar was wat dat betreft een nieuw dieltpunt, Keanu Reeves was de grootste verassing, dat zegt wat als een celeb al het hoogtepunt is van de E3.

Naast dat uitgevers tegenwoordig veel andere middelen hebben om hun games aan de man te brengen zijn er ook nog eens erg veel beurzen zoals Gamescom, Pax, TGS, en veel kleinere zoals Firstlook, Paris game show etc. En ook nog eigen evenementen georganiseerd door de uitgever of console bouwer zelf. Dus het nieuws wordt over meerdere beurzen verspreid

Als grote merken als Sony, Activision en EA dan wegblijven van de E3 dan hebben ze daar wel een probleem. Ik begreep dat het contract tussen de E3 organisatie en het LA convention center dit jaar afliep en dat het LA convention center volgend jaar gaat verbouwen. Dus er is kans dat de E3 volgend jaar op een andere locatie wordt gehouden hopelijk kunnen ze zichzelf hierdoor opnieuw uitvinden en een frisse wind brengen.
Aankondiging breath of the wild 2 kwam anders ook wel volledig onverwacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-07 10:36
Mijn hoogtepunt naast Cyberpunk was Planet Zoo. Ik hoop oprecht dat ze de goede elementen van Jurassic World Evolution en de goede elementen van Planet Coaster samenvoegen tot een prachtige game. Ben alleen een beetje bang voor veel betalende DLC.

Mooi gameplay filmpje van gisteren, waarin er 17 minuten daadwerkelijk gespeeld wordt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Het schijnt dat de ESA een lijst online heeft laten staan met adress en privé gegevens van bekende YTrs.

De ESA probeert nu de schuld aan journalisten te geven, die juist aan de bel trekken.

YouTube: Video Game Media COVERING UP ESA Data Leak & Blame YOU KNOW WHO!

Lekker kinderachtig en laat zien dat de helft van de and journalisten een grote zak geld heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrain2000
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 00:53
Jaguar645 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:06:
deze week al te spelen!

en haha Gears POP! doet ik al een tijdje op de iPhone :P Wel geinig spelletje voor onderweg
Gebruik je een VPN om dit te spelen? , want vanwege de loot boxes komt dit spel niet in Nederland uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
dibrain2000 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:46:
[...]

Gebruik je een VPN om dit te spelen? , want vanwege de loot boxes komt dit spel niet in Nederland uit.
Ik heb me destijds via de insiders heb voor aangemeld en krijg ze via de testflight store ipv de normale :)

Denk dat als je een account in de US store aanmaakt je hem gewoon kunt downloaden hoor! Heb ik ook voor andere apps wel eens gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrain2000
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 00:53
Jaguar645 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:08:
[...]

Ik heb me destijds via de insiders heb voor aangemeld en krijg ze via de testflight store ipv de normale :)

Denk dat als je een account in de US store aanmaakt je hem gewoon kunt downloaden hoor! Heb ik ook voor andere apps wel eens gedaan
OK, ik kan het wel op de PC spelen, maar dan staat mij region op US. Probleem is dat als ik iets wil kopen ik adres en betaal gegevens moet gaan verzinnen. Ik speel het dus nu alleen op de PC en dat is ook goed te doen.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste