Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Battlefield V gaat eindelijk eens behoorlijk wat content erbij krijgen en een verhoging van de levelcap. Dingen die eigenlijk al wel bekend waren, maar die wel zeer en zeer nodig zijn om de game een stuk beter en interessanter te maken. Dus ook dat is verder prima nieuws.
Fifa en Apex Legends boeit me verder niks, dus morgen maar afwachten wat er dan allemaal weer bekend gemaakt gaat worden.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
CPU - 3.4ghz 12core Zen2
GPU - AMD "Arcturus" 14.336tflops (80CUs) + L4 1GB at 1.3TB/s
RAM - 28gb gddr6 (4gb for OS) at 672GB/s
STORAGE - 500GB SSD NVMe at 6GB/s cache + 1TB HDD
"Secret sauce"
MS IA + hardware real time ray tracing
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Christ alive dat gaat een paar centen kosten...Rivanov schreef op zondag 9 juni 2019 @ 07:14:
Scarlett specs gelekt:
CPU - 3.4ghz 12core Zen2
"Secret sauce"
Gok op 699 euro. Wel een monster als het klopt.
Maar gok dat ik toch voor de ps5 ga ook al is hij de mindere qua specs. Hun 1st party is waar ik meeste plezier van heb. Gt sport speel ik nog bijna dagelijks.
Mijn xbox icm gamepass al maanden niet meer aangeraakt..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik verwacht dat MS het een stuk beter gaat doen dan deze generatie, maar meer verkopen dan Sony is wel heel erg wishful thinking. Daar is de voorsprong van Sony veel te groot voor en helemaal nu PS4 titels ook op PS5 zullen werken, zal het onmogelijk zijn dit in een generatie te doen kantelen. Ook exclusive output regel je niet even in een handomdraai.Rivanov schreef op zondag 9 juni 2019 @ 07:43:
Gok dat de prijs best wel eens mee kan vallen. Microsoft moet deze generatie weer terugvechten en zal dus extra concurrerend moeten zijn met de nieuwe Xbox. Ze hebben met de One X al een goede slag geslagen, maar de komende generatie willen ze niet wéér verliezen van Sony. Dus ik denk dat we een aangename verrassing krijgen.. maar we zullen zien.
Ow en FF7 remake ben ook wel heel erg benieuwd naar.
Stay hungry, stay foolish!
Als ik die typische star wars achtergrond muziek hoor plus het geluid van lightsabers en Tie fighters dan wordt ik al een beetje hitsig.uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:19:
Die nieuwe Star Wars game ziet er goed uit.
@v8power67 Wat moet een game doen om jouw een Star Wars vibe te geven?
Imho had deze game een prima star wars vibe.
@RBN026 lijkt me sterk dat we iets van TES gaan zien, was niey meer dan een logo traser, die game gaat nog later dan Cyberpunk uutkomen.
Als Microsoft eerder iets presenteerd dan staan ze al 1-0 achter want dan weet je zeker dat Sony er qua prijs onder duikt.Rivanov schreef op zondag 9 juni 2019 @ 07:43:
Gok dat de prijs best wel eens mee kan vallen. Microsoft moet deze generatie weer terugvechten en zal dus extra concurrerend moeten zijn met de nieuwe Xbox. Ze hebben met de One X al een goede slag geslagen, maar de komende generatie willen ze niet wéér verliezen van Sony. Dus ik denk dat we een aangename verrassing krijgen.. maar we zullen zien.
Dat gebeurde met de presentatie van de XBO en PS4 ook, Sony heeft de prijs pas bepaald na de presentatie van MS.
[ Voor 52% gewijzigd door Chaoss op 09-06-2019 11:20 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Mja het is voor Sony altijd een tweestrijd. Of ze willen de goedkoopste zijn, of ze willen de sterkste hardware hebben. Liever beiden natuurlijk zoals met de PS4 het geval was, maar met de PS3 waren ze volgens mij niet goedkoper en pas aan het eind van de rit sneller toen ze de hardware beter begrepen.Chaoss schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:00:
[...]
Als Microsoft eerder iets presenteerd dan staan ze al 1-0 achter want dan weet je zeker dat Sony er qua prijs onder duikt.
Dat gebeurde met de presentatie van de XBO en PS4 ook, Sony heeft de prijs pas bepaald na de presentatie van MS.
Ik denk eigenlijk dat Sony weer zal kiezen voor goedkoper als het ze niet lukt om betere hardware erbij te krijgen. Ik vraag me ook af wat ze momenteel meer kunnen doen dan dit en hoeveel het uitmaakt. Paar extra GB ram zal niet zo'n verschil maken als wat de PS4 destijds al deed. En Microsoft zal niet het probleem maken wat ze hadden met het kleine beetje snelle ram wat ze uiteindelijk meer tegenwerkte dan anders.
Sony kan nu inderdaad later zijn met presentatie en heeft nog wat kaarten te spelen, maar het zal ook weer niet zoveel afwijken (ze gebruiken immers allebei AMD of Intel en die verschillen zijn ook weer niet zo mega) en de Xbox krijgt nu wel een enorme hype. Ik heb ook sterk het idee dat de nieuwe Xbox ook eerder gaat zijn dan de nieuwe Playstation. Stel ze kunnen hem eind dit jaar of wellicht begin volgend jaar op de markt zetten, dan hebben ze daar gewoon veel voordeel mee. Tel daarbij dat ze nu ook zwaar aan het inzetten zijn op eigen exclusives (eindelijk) en je hebt gewoon een interessante deal voor de massa. Mocht Sony er dan qua prijs onder gaan zitten, dan kun jij dat gewoon matchen als die released (maar heb je toch een jaar of half jaar aan extra inkomsten gehad). Ik verwacht dat er binnen Sony vanavond aardig gevloekt gaat worden
[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2019 11:36 ]
Of de specs uiteindelijk veel invloed hebben maakt minder uit. De specs van de PS5 staan sowieso al grotendeels vast. Gpu en Cpu kunnen ze niet ineens omgooien, hoogstens iets hogere kloksnelheid en iets meer ram etc
De consument kijkt op de doos en als je dan een console hebt met 16gb ram voor 399 en je hebt er eentje met 12gb voor 449. Dan is die eerste 'beter'.
Bij de PS4 presentatie stonden de specs natuurlijk 100% vast. Enkel de prijs hebben ze aangepast op de XBO om er onder te duiken. Als de Xbo duurder was geweest dan was de PS4 ook duurder geweest of andersom
Nu denk ik niet dat MS alle specs en prijzen vandaag bekend gaat maken. Maar op een gegeven moment zal er iemand de eerste moeten zijn en dan kan de concurent altijd onder de prijs duiken.
Voor beiden geld dat ze geen winst hoeven de maken op de console, de PS3 werdt de eerste jaren ook met verlies verkocht.
Ik denk overigens niet dat Sony gaat vloeken of ergens bang voor is
[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 09-06-2019 11:52 ]
En je hebt altijd een groep gamers die toch niet snel overstappen omdat het juist bij de volgende generatie erg interresant is om bij je huidige leverancier te blijven (ik ga er vanuit dat de volgende MS console ook backwards comp. is).
En die griep zwefende kiezers moet je pakken met een goeie presentatie en de uiteindelijke prijs.
Maargoed inmiddels gaat het niet meer over de E3
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 09-06-2019 11:58 ]
het gaat nog steeds over de E3 want je gebruikte het woord presentatieChaoss schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:57:
Dat denk ik ook niet, zoals meestal is het aanbod in first party games heel erg belangrijk.
En je hebt altijd een groep gamers die toch niet snel overstappen omdat het juist bij de volgende generatie erg interresant is om bij je huidige leverancier te blijven (ik ga er vanuit dat de volgende MS console ook backwards comp. is).
En die griep zwefende kiezers moet je pakken met een goeie presentatie en de uiteindelijke prijs.
Maargoed inmiddels gaat het niet meer over de E3
Niet helemaal mee eens. Er zal uiteindelijk wel een benchmark of vergelijking (bv TFlops) verschijnen welke meent dat x beter is dan y. Dat is elke keer nog zo geweest en dat is wat de meeste gamers wel zullen weten. De massa daarnaast is niet bekend met specs en zal ook niet op de doos op zoek gaan naar specs. Die weten straks van de reclame welke game ze willen hebben en welke niet. Of zoonlief heeft medegedeeld in welk kamp ie volgende keer wil zitten.Chaoss schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:44:
Of de specs uiteindelijk veel invloed hebben maakt minder uit. De specs van de PS5 staan sowieso al grotendeels vast. Gpu en Cpu kunnen ze niet ineens omgooien, hoogstens iets hogere kloksnelheid en iets meer ram etc
De consument kijkt op de doos en als je dan een console hebt met 16gb ram voor 399 en je hebt er eentje met 12gb voor 449. Dan is die eerste 'beter'.
Nu denk ik niet dat MS alle specs en prijzen vandaag bekend gaat maken. Maar op een gegeven moment zal er iemand de eerste moeten zijn en dan kan de concurrent altijd onder de prijs duiken.
We zagen aan de 360vsPS3 generatie dat het niet echt uitmaakt welk kamp men had om te zien waar men heen wil. Backwards compatible is leuk maar ik denk dat ik zelf een handvol games gespeeld heb en de meeste vrienden met een console niet 1. Zelfs de remasters hebben velen laten liggen en is vooral interessant gebleken voor mensen die de games nog niet gespeeld hadden (veel Xbox-switchers hebben de Uncharted serie bv gespeeld).Ik denk overigens niet dat Sony gaat vloeken of ergens bang voor isDie bepalen hun strategie bewust en ze hebben er voor gekozen om niet nu de PS5 te presenteren, dat is een keuze geen overmacht ofzo. Sowieso hebben ze het voordeel van de grootste userbase, alles gaat backwards compatible zijn dus voor huidige PS4 bezitters is de overstap naar de PS5 nu al het aantrekkelijkst.
Zo honkvast zijn mensen niet, maar het hangt meer van de launchgames af wie mensen gaan overtuigen. Zodra vriendje x een console y heeft, gaat de rest ook kijken of zij die ook willen hebben. Sony is in Europa wat dat betreft altijd wel een marktleider geweest, maar men is lang niet zo honkvast als vroeger. En de verschillen zijn ook steeds kleiner geworden.
Het wordt in ieder geval een interessante strijd. Qua performance zullen ze elkaar niet veel ontwijken dus zal het aankomen op de games, de randzaken en de vriendengroepjes. Daarom moet de presentatie van MS nu ook wel erg goed gaan, wil men de eerste slag slaan. Ik verwacht vooral games games games en ergens nog wel een verassing. Maar we gaan het zien.
Vergeet Age of Empires II:Definitive Edition nietPiet_Piraat7 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:08:
Op https://gamer.nl/artikele...rsconferenties-op-een-rij zag ik een mooie lijst wat te verwachten.
Microsoft
Datum: Zondag 9 juni
Tijd: 22:00 Nederlandse tijd (13:00 uur lokale tijd)
Livestream: Mixer.com, YouTube, Twitch, Twitter en Facebook
Wat kunnen we verwachten?
Nieuws over de streamingdienst Project xCloud en nieuwe Xbox-consoles, Halo Infinite, Gears 5, Ori and the Will of the Wisps
Helaas geen hints richting Age of Empires IV. Aangekondigd in zomer 2017 en nog helemaal niks gezien
Nu is die nieuwe game van Ninja Theory al gelekt en zo op het eerste gezicht verwacht ik dat dit niet bepaald een systemseller gaat worden (natte vinger werk verder), dus ik laat me verrassen v.w.b. de echte grote AAA klappers.
Zo Nice wel. 80% van wat ik speel is toch multiplatform en dan kan dat nog met de Elite controler ook (Welke ik nog dagelijks mis op de PS4).Rivanov schreef op zondag 9 juni 2019 @ 07:14:
Scarlett specs gelekt:
CPU - 3.4ghz 12core Zen2
"Secret sauce"
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
maar er zijn ook zat mensen die zich maar 1 van de 2 kunnen/willen veroorlovenXWB schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:28:
Daarnaast kan je prima beide consoles in huis halen. Ken mensen genoeg met Xbox en PlayStation
Voor mij is die hele specswar niet zo boeiend, ik zit in kamp Playstation sinds de PS One dus ik zal niet zo snel overstappen en mijn vriendengroep ook niet.
(heb overigens wel een eerste generatie xbox en xbox360 maar die heb ik pas sinds 2 jaar in huis voor 'in de collectie van gameconsoles'
Rivanov schreef op zondag 9 juni 2019 @ 07:14:
Scarlett specs gelekt:
CPU - 3.4ghz 12core Zen2
"Secret sauce"
Deze specs kunnen best wel eens afkomstig zijn van een dev kit. De Xbox One X dev kit had destijds ook dubbel zoveel geheugen. Het uiteindelijke product zou wel eens minder hardware kunnen hebben.v8power67 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 07:29:
[...]
Christ alive dat gaat een paar centen kosten...
Gok op 699 euro. Wel een monster als het klopt.
Maar gok dat ik toch voor de ps5 ga ook al is hij de mindere qua specs. Hun 1st party is waar ik meeste plezier van heb. Gt sport speel ik nog bijna dagelijks.
Mijn xbox icm gamepass al maanden niet meer aangeraakt..
[edit]
Ik moest de bron even opzoeken, maar dit gaat dus inderdaad om een dev kit:
[Twitter: https://twitter.com/BastienTech/status/1137352546174013440]
[ Voor 6% gewijzigd door XWB op 09-06-2019 12:42 ]
Met een dev kit kan het sowieso nog een aantal kanten op. Geheugen kan zomaar door twee gedeeld worden, en het zou mij niet verbazen als de CPU uiteindelijk "maar" 8 cores krijgt.Nieuwevolger schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:07:
Ik zou niet zomaar het eerste beste lijstje met specs die wordt neergelegd als waarheid aan zien.
Ik hoop zo erg dat die komt. Speel nog steeds Skate 3. Al doen ze alleen ff een nieuwe locatie en iets betere graphics dan koop ik hem nog voor de volle prijs :-)Suugie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:10:
Was dat nou een stiekeme hint naar Skate 4 op 2:29:40?
[YouTube: FULL EA Play E3 2019 Presentation]
motabeatz.com
Aan de andere kant realiseer ik me wel dat hele dikke specs=potentieel geweldige uitziende spellen.
Maar ben zelf van de X360 overgestapt op de PS3 en daarna de PS4, voornamelijk vanwege de exclusives. Niet voor de specs.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nieuwevolger schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:39:
https://twitter.com/ZhugeEX/status/1137684422277369856 Vannacht een nieuwe FF7r trailer, daarnaar bevestigd zhuge op ERA dat scarlett op MS z’n stage is vanavond.
Een remake hier, een remaster daar... krijgen we ook nog wat nieuws?Nieuwevolger schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:45:
Ik hoor net dat er een Final fantasy 8 remaster komt en dat babylon fallen (die nieuwe game van platinum) er niet is bij square enix.
behoorlijke downgrade van vorig jaar trouwens..
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2019 14:06 ]
Een reboot?XWB schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:47:
[...]
[...]
Een remake hier, een remaster daar... krijgen we ook nog wat nieuws?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dan zal Sony bij de PS5 toch wel een fatsoenlijke controller moeten leveren waar je ook een hele dag mee kunt gamen zonder laden en een fatsoenlijke trigger. Zoveel gebruik ik mijn PS4 al niet maar de DS4 nodigt voor mij ook niet uit. Beter dan de DS3 wat formaat betreft maar mijn vinger schiet telkens van de trigger af. Zou willen dat de Elite of Pro controller ook op de PS4 zou werken.XWB schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:28:
Daarnaast kan je prima beide consoles in huis halen. Ken mensen genoeg met Xbox en PlayStation
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Vind het echt heerlijk spelen.
Van de one controller krijg ik kramp in mn klauw.
En gezien ik zo ong toch al zeker weet voor de ps5 ga hoop ik ten zeerste dat er weinig veranderd.
Heb ook geen problemen met battery life. Heb een dock en wissel binnen 3seconde van lege naar volle controller. Ideaal!!
Poll: Wie topt de E3 2019?
• Sony Playstation
• Microsoft Xbox
• Nintendo
• EA
• Ubisoft
• Bethesda
• Square Enix
• Indie-developers
• PC Gaming
• Iets anders...
Tussenstand (verborgen dmv spoilertag om je keuze niet te beïnvloeden met de antwoorden):
En ja, Sony staat er ook bij. Wellicht dat ze ondanks dat ze niet op de E3 staan toch nog iets aankondigen. Who knows....
[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 09-06-2019 16:08 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Je weet dat Sony er niet is?Zeror schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:45:
EA heeft gisteren natuurlijk de E3 afgetrapt met EA Play. Maar voordat de rest hun kannonen afvuren, is het misschien wel leuk om alvast een poll op te gaan zetten. Wie topt de E3 2019?
Poll: Wie topt de E3 2019?
• Sony Playstation
• Microsoft Xbox
• Nintendo
• EA
• Ubisoft
• Bethesda
• Square Enix
• Indie-developers
• PC Gaming
• Iets anders...
Tussenstand (verborgen dmv spoilertag):
spoiler:
Ja weet ik. Maar ondanks dat ze niet op de E3 staan, kunnen nog steeds wel iets aankondigen uit het niets.
Of de rest doet het zo slecht, dat Playstation nog steeds een keuze blijft. En bepaalde games worden natuurlijk voor de Playstation aangekondigd.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Maar dit zou natuurlijk een easy peasy win moeten zijn voor Microsoft. Geen concurrentie aanwezig( Nintendo op e3 is volgens mij altijd kut).
Nou maar hopen dat ze geen domme dingen gaan roepen zoals destijds met de xone met hun cloud onzin.
Dat heeft dan toch niks met de E3 te maken.Zeror schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:50:
[...]
Ja weet ik. Maar ondanks dat ze niet op de E3 staan, kunnen nog steeds wel iets aankondigen uit het niets.
Of de rest doet het zo slecht, dat Playstation nog steeds een keuze blijft. En bepaalde games worden natuurlijk voor de Playstation aangekondigd.
Vraag me altijd af waar die mensen de tijd vandaan halen. Ik heb al een backlog van het tot Tokio op één console.XWB schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:28:
Voor mijn portemonnee is het handig als MS niks interessants aankondigt.
[ Voor 32% gewijzigd door bram1984 op 09-06-2019 14:55 ]
Het zit wel diep dat je toch Sony stemt maar het dan maar als “troll” beargumenteert.v8power67 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:52:
Heb sony gestemd maar puur als troll zoals bram zegt geen sony op e3.
Maar dit zou natuurlijk een easy peasy win moeten zijn voor Microsoft. Geen concurrentie aanwezig( Nintendo op e3 is volgens mij altijd kut).
Nou maar hopen dat ze geen domme dingen gaan roepen zoals destijds met de xone met hun cloud onzin.
[ Voor 15% gewijzigd door Kalder op 09-06-2019 15:04 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Kijk jij weleens naar de presentaties op de E3 van anderen dan Sony? MS heeft waardeloze shows en Nintendo is altijd kut volgens jou maar als er een bedrijf is wat het af laat weten is het Sony. Ze verschijnen niet eens meer in LA en Duitsland en hun laatste shows waren redelijk teleurstellend te noemen.v8power67 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:52:
Heb sony gestemd maar puur als troll zoals bram zegt geen sony op e3.
Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zeker kijk bijna alles. En idd ik vind de Microsoft shows nagenoeg altijd kut ja. Mag het of ?Lekker Ventje schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:03:
[...]
Kijk jij weleens naar de presentaties op de E3 van anderen dan Sony? MS heeft waardeloze shows en Nintendo is altijd kut volgens jou maar als er een bedrijf is wat het af laat weten is het Sony. Ze verschijnen niet eens meer in LA en Duitsland en hun laatste shows waren redelijk teleurstellend te noemen.
Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
Ben gewoon na de mega sterke 360 era geen fan meer van ze na debacle van xone.( En daarbij het voor mij belachelijk slechte 1st party line up)
Jammer idd dat Sony er niet is want niveau is nu automatisch stukken lager dit jaar.
Maar die doen hun eigen show einde van jaar en tonen dan weer even wat shizzle waar de concurrentie van gaat watertanden.
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 09-06-2019 15:09 ]
Ja joh, iedereen kijkt altijd soppend naar de Sony presentaties...v8power67 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:07:
[...]
Zeker kijk bijna alles. En idd ik vind de Microsoft shows nagenoeg altijd kut ja. Mag het of ?
Ben gewoon na de mega sterke 360 era geen fan meer van ze na debacle van xone.
Jammer idd dat Sony er niet is want niveau is nu automatisch stukken lager dit jaar.
Maar die doen hun eigen show einde van jaar en tonen dan weer even wat shizzle waar de concurrentie van gaat watertanden.
En dus een slechte keuze aan het begin van een levenscyclus is bepalend voor alle navolgende jaren..
En kom nu niet aan met je opmerking dat je ook een Xbox hebt en gamepass

Zeker weten want ik ben toen vol ps4 gegaan. En gebruikte de xbox nagenoeg niet meer. Ondanks mijn gamepassuchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:11:
[...]
Ja joh, iedereen kijkt altijd soppend naar de Sony presentaties...![]()
En dus een slechte keuze aan het begin van een levenscyclus is bepalend voor alle navolgende jaren..
En kom nu niet aan met je opmerking dat je ook een Xbox hebt en gamepass
Plus de exclusieve games op xbox zijn gewoon erg laag niveau vergeleken met sony ( vind ik).
Dus ja waar ik last gen een ps3 alleen voor paar exclusieve games had, ben ik erna voor ps4 gegaan door de slechte keuzes van Microsoft.
En ja daarna werd het alleen maar sterker en sterker vanuit sony. Ik ben gek op singleplayer story based games. Naja dan zit je bij sony echt perfect
Maare we gaan mega offtopic dus bij deze zal ik er niet meer verder op in gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 09-06-2019 15:16 ]
Oh wat vet dat jij al weet dat Sony met een show komt waar de concurrentie van zal watertanden? Kun je al wat informatie die ik en de rest van de wereld niet heeft met ons delen?v8power67 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:07:
[...]
Zeker kijk bijna alles. En idd ik vind de Microsoft shows nagenoeg altijd kut ja. Mag het of ?
Ben gewoon na de mega sterke 360 era geen fan meer van ze na debacle van xone.( En daarbij het voor mij belachelijk slechte 1st party line up)
Maar even serieus, waarom kom je in dit topic als je hier bent om vóórdat de E3 is begonnen dingen komt afzeiken.
Ik heb niet eens een xbox of PS4, maar kijk omdat ik het interessant vind, wellicht wat toffe games, en wie weet koop ik ooit nog eens een console mocht er iets baanbrekends onthuld worden. Maar jij klinkt gewoon als een fanboy die hier een beetje zijn totaal onbeargumenteerde gal loopt te spuien.
Dat heb ik andersom, ik zie veel films met te grote verhalen in een te krappe 2 uur gepropt waardoor er teveel weggelaten word en het minder goed is. Bv Dark Tower, Mortal Engines waren zoo veel beter geweest met een half uur of uur extrauchiha tijntje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:39:
[...]
Zelfde als films tegenwoordig… Bijna allemaal duren ze 2 uur… Prima als het noodzakelijk is voor het verhaal, maar je ziet met enige regelmaat dat ze eigenlijk ook prima met 1.5 uur af hadden gekund, maar dat is volgens mij op een of andere manier een no go geworden in Hollywood.
De specs van de nieuwste navi gpu zijn gelekt. (Toekomstige ps5/scarlett gpu?)
9,5 tflops.
[ Voor 3% gewijzigd door Nieuwevolger op 09-06-2019 15:33 ]
Effe het nieuws van navi niet meer gevolgd. Maar is dit de top of the line navi gpu?Nieuwevolger schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:33:
https://www.resetera.com/...july.119200/post-21606947
De specs van de nieuwste navi gpu zijn gelekt. (Toekomstige ps5/scarlett gpu?)
9,5 tflops.
Zo ja dan gaan de next gens niet de 12 of 14 tflops halen vrees ik..
Tenzij de next gens geen apu meer gebruiken.
Maar 9.5 tflops voor ong zelfde prijs als een 2070... Dan word een next gen op 12 a 14 tflops veelste duur lijkt mij..
Ja die DS4 is een drama idd. Ik kan er best lange speel sessies meer houden maar alles voelt goedkoop. Batterij is drama en de linker analoge stick zit op de verkeerde plekLekker Ventje schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:16:
[...]
Dan zal Sony bij de PS5 toch wel een fatsoenlijke controller moeten leveren waar je ook een hele dag mee kunt gamen zonder laden en een fatsoenlijke trigger. Zoveel gebruik ik mijn PS4 al niet maar de DS4 nodigt voor mij ook niet uit. Beter dan de DS3 wat formaat betreft maar mijn vinger schiet telkens van de trigger af. Zou willen dat de Elite of Pro controller ook op de PS4 zou werken.

Jij speelt met een prothese dan ofz?v8power67 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:29:
Van mij mogen ze de ds4 zonlaten op ps5.
Vind het echt heerlijk spelen.
Van de one controller krijg ik kramp in mn klauw.
[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 09-06-2019 15:50 ]
Gerucht gaat dat Navi moeite heeft om veel CU's te hebben. Daarom heeft deze ermaar 40 (het twitter gerucht van de scarlett dev kit heeft er 80....). AMD zegt dat 1 navi tflops, hetzelfde is als 1.25 vega tflops. Dus dus deze navi kaart presteerd ongeveer gelijk aan de vega 64 ( die 12 tflops heeft ongeveer). Nu liggen nvidia en AMD prestaties per tflop dus weer ongeveer gelijk.v8power67 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:42:
[...]
Effe het nieuws van navi niet meer gevolgd. Maar is dit de top of the line navi gpu?
Maar 9.5 tflops voor ong zelfde prijs als een 2070... Dan word een next gen op 12 a 14 tflops veelste duur lijkt mij..
Vraag is duur hoe deze 2 navi kaarten gaan zijn. (De goedkope variant heeft als het goed is 8.5 tflops
Nee geen prothese. Maar wel ooit wat botjes gebroken in mijn rechterhand en een knokkel zit niet hellemaal op zijn goede plek meer. Krijg hier met een ds4 geen last van maar met xone controller wel.Donstil schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:48:
[...]
Ja die DS4 is een drama idd. Ik kan er best lange speel sessies meer houden maar alles voelt goedkoop. Batterij is drama en de linker analoge stick zit op de verkeerde plek
[...]
Jij speelt met een prothese dan ofz?
Ooh nee omdat je klauw zei. Ik dacht je speelt met een haak ofz.v8power67 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:57:
[...]
Nee geen prothese. Maar wel ooit wat botjes gebroken in mijn rechterhand en mijn knokkel zit niet hellemaal op zijn goede plek meer. Krijg hier met een ds4 geen last van maar met xone controller wel.
[ Voor 100% gewijzigd door v8power67 op 09-06-2019 16:29 ]
Dit is naar verwachting niet de top van de Navi line-up. Volgend jaar zou nog een snellere variant op de markt komen.v8power67 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:42:
[...]
Effe het nieuws van navi niet meer gevolgd. Maar is dit de top of the line navi gpu?
Dat Twitter gerucht met 80 CU's spreekt dan ook over "Arcturus", wat de opvolger (of misschien wel de snellere variant) van Navi zou zijn.Nieuwevolger schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:49:
[...]
Gerucht gaat dat Navi moeite heeft om veel CU's te hebben. Daarom heeft deze ermaar 40 (het twitter gerucht van de scarlett dev kit heeft er 80....). AMD zegt dat 1 navi tflops, hetzelfde is als 1.25 vega tflops. Dus dus deze navi kaart presteerd ongeveer gelijk aan de vega 64 ( die 12 tflops heeft ongeveer). Nu liggen nvidia en AMD prestaties per tflop dus weer ongeveer gelijk.
Vraag is duur hoe deze 2 navi kaarten gaan zijn. (De goedkope variant heeft als het goed is 8.5 tflops
Verder is Navi een nieuw architectuur, dus simpelweg TFLOP's met Vega of Polaris vergelijken gaat niet helemaal op.
[ Voor 12% gewijzigd door XWB op 09-06-2019 16:25 ]
Dat maakt het Devkit gerucht juist niet logisch, dan zou Microsoft opeens al beschikking hebben over technologie van 2 jaar.XWB schreef op zondag 9 juni 2019 @ 16:17:
[...]
Dit is naar verwachting niet de top van de Navi line-up. Volgend jaar zou nog een snellere variant op de markt komen.
[...]
Dat Twitter gerucht met 80 CU's spreekt dan ook over "Arcturus", wat de opvolger (of misschien wel de snellere variant) van Navi zou zijn.
Verder is Navi een nieuw architectuur, dus simpelweg TFLOP's met Vega of Polaris vergelijken gaat niet helemaal op.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik ga me lekker laten verrassenNieuwevolger schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:34:
https://twitter.com/New_WabiSabi
Deze gast leaked de helft van de E3. Zie z'n twitter.
Ik zou deze bron niet al te serieus nemenNieuwevolger schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:34:
https://twitter.com/New_WabiSabi
Deze gast leaked de helft van de E3. Zie z'n twitter.
Zo werken tflops niet helemaal denk ik. Dat is hetzelfde als zeggen dat je pak suiker eigenlijk 1500 gram weegt, maar werkelijk 1000 gram weegt. 1,5 liter in een literpak.Nieuwevolger schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:49:
[...]
AMD zegt dat 1 navi tflops, hetzelfde is als 1.25 vega tflops.
We gaan het zien. Met allerlei nieuwe architecturen is er weinig van te zeggen en het lijkt me al vrij duidelijk dat de PS5/X2 (?) geen standaard Navi gaan krijgen. Al is het maar omdat het weer een SOC wordt, wat sowieso anders werkt dan met een normale PC.
Xbox’s new console, Scarlett, is crazy powerful. 120fps, 8K, Xbox one backwards compatibility, and it’s implied backwards compatibility with ALL Xbox consoles, not 100% sure on all consoles yet but it’s described as “4 generations worth”.
We zullen zien. 120 fps is vast wel veel te veelv8power67 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:54:
https://twitter.com/New_W.../1137745745136668675?s=20
Xbox’s new console, Scarlett, is crazy powerful. 120fps, 8K, Xbox one backwards compatibility, and it’s implied backwards compatibility with ALL Xbox consoles, not 100% sure on all consoles yet but it’s described as “4 generations worth”.
Dit soort uitspraken zegt helemaal niks. De PS2 kan ook wel 120fps uitspugen. Beetje achter elkaar zetten zodat het voor sommigen mss lijkt op 120fps at 8k is ook niet zuiverv8power67 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:54:
https://twitter.com/New_W.../1137745745136668675?s=20
@Martinspire 1 TFlops is natuurlijk 1 Tflops (het aantal CU's x de clockfrequentie), maar AMD zegt dat hun nieuwe architectuur 1.25 meer effectief is. Waardoor 1 tflops van navi het zelfde kan presteren als 1.25 tflops van een Vega kaart.
[YouTube: Destroy All Humans! - Official Remake Reveal Trailer]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Zeer goed mogelijk, maar mijn punt blijft hetzelfde: geloof niet blind alles wat Sabi zegt, zelfs al heeft deze account deze keer toevallig mogelijk wel een legitieme bronNieuwevolger schreef op zondag 9 juni 2019 @ 18:29:
@JackAvery Enkele leaks zijn al bevestigd door normaal gesproken beter ingelichte insiders zoals zhugeEX.
Wat bedoel je met twee jaar? Zowel de nieuwe console als nieuwe videokaart komen naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar al op de markt. Dan moet de hardware nu volop in ontwikkeling zijn.Nieuwevolger schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:24:
[...]
Dat maakt het Devkit gerucht juist niet logisch, dan zou Microsoft opeens al beschikking hebben over technologie van 2 jaar.
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3Aoverviewtab
Als AMD een bepaalde GPU nu nog niet heeft dan is het wat lastig voor Microsoft om hem wel al in hun devkit te hebben zitten.XWB schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:18:
[...]
Wat bedoel je met twee jaar? Zowel de nieuwe console als nieuwe videokaart komen naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar al op de markt. Dan moet de hardware nu volop in ontwikkeling zijn.
Je kunt wel wat vroeger wat production samples krijgen, maar niet zó ver de toekomst in (want dan zou AMD het spul wel gewoon eerder uitbrengen, ze kunnen het goed gebruiken).
Gamertag: FinrazielNL
Dat is dan de "xbox companion console" (als je hem geopend hebt)? Hmmm gamepass toch maar ff een blik op werpen.Jaguar645 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:30:
Voor de mensen die hier ook de Xbox App gebruiken de nieuwe beta is al te downloaden Zal waarschijnlijk straks wel getoond worden in de conference![]()
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Vergeet je even niet te melden dat je Windows 10 18362.0 moet hebben?Jaguar645 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:30:
Voor de mensen die hier ook de Xbox App gebruiken de nieuwe beta is al te downloaden Zal waarschijnlijk straks wel getoond worden in de conference![]()
Ok... app is geinstalleerd maar als ik op xbox zoek vind die alleen die ander (welke dus blijkbaar standaard al geinstalleerd is). ;oJaguar645 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:37:
Nee dit is de nieuwe Xbox app voor PC GamersDe oude app heeft een rename naar Xbox Companion App gekregen
edit; Ben wel eigenaar, niet gedownload/geinstalleerd. "Er zijn geen toepasselijke apparaten gekoppeld aan je Microsoft-apparaat Bla bla..."
PC staat gekoppeld aan mijn Microsfot account, is up to date.
Bij de xbox 360 en oude (windows) phone staat nog "Alles ziet er goed uit", wat niet bij de pc staat. Enige is dat daar apparaat zoeken uit staat. Moet dat perse aan of zo? Of mis ik wat anders.
[ Voor 36% gewijzigd door The Chosen One op 09-06-2019 20:13 ]
Ja klopt dat was de default app ook. Maar er was geloof ik ergens vorig jaar door Spencer al aangekondigd dat ze met een nieuwe app voor de PC zouden komen omdat deze eigenlijk gewoon suckteThe Chosen One schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:57:
[...]
Ok... app is geinstalleerd maar als ik op xbox zoek vind die alleen die ander (welke dus blijkbaar standaard al geinstalleerd is). ;o
Konden ze gelijk meer doen met store downloads etc
Ja, en welke Windows versie heb je draaien dan? Als het geen 18xxx is, moet je naar https://support.microsoft...ndows-10-update-assistant en daar de Update Assistant draaien.The Chosen One schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:57:
[...]
edit; Ben wel eigenaar, niet gedownload/geinstalleerd. "Er zijn geen toepasselijke apparaten gekoppeld aan je Microsoft-apparaat Bla bla..."
dat ze 1 stoel minder hoeven te vullen?Zeror schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:39:
Shigeru Miyamoto zou bij de Xbox presentatie zitten. Wat heeft dat te betekenen?
Anoniem: 337891
Nog meer versies van Minecraft?Zeror schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:39:
Shigeru Miyamoto zou bij de Xbox presentatie zitten. Wat heeft dat te betekenen?
Het zou toch een stunt zijn als het gamestreamen is van Nintendo spellen op Xbox hardware. A man can dream.
Streamen? Gewoon een Nintendo VM johAnoniem: 337891 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:46:
[...]
Nog meer versies van Minecraft?
Het zou toch een stunt zijn als het gamestreamen is van Nintendo spellen op Xbox hardware. A man can dream.
Gamertag: FinrazielNL
Indien mogelijk ook links naar de gedane (vods).
@Jaguar645

https://www.twitch.tv/twitchThe Chosen One schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:08:
Alle links voor Twitch/youtube w/e presentaties in de startpost een optie?
@Jaguar645
Ik niet, die gasten zijn echt te irritant (vind ik persoonlijk)Origins schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:13:
Nog meer gamekings kijkers?
Haha kan ik begrijpen, alleen ze hebben zulke flauwe domme humor, dat is zeker wel leuk op dit soort avonden.DigitalError schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:14:
[...]
Ik niet, die gasten zijn echt te irritant (vind ik persoonlijk)
Heb alle filmpjes in dit topic al als pin opgenomen!The Chosen One schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:08:
Alle links voor Twitch/youtube w/e presentaties in de startpost een optie?
@Jaguar645
EA zal ik nog even zoeken!