Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:47:
De 3rd party announcements vielen ook tegen eerlijk gezegd. Heel weinig gezien wat ik interessant vond.
(Cyberpunk ziet er wel geweldig uit)
Je weet toch wel dat het eerste gedeelte van de trailer allemaal CGI was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
v8power67 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:08:
Bizarre is dat met die console reveal grotendeels zelfde was als sony al bekend heeft gemaakt.
Ik denk dat de ps5 en xbox 2 echt nagenoeg identiek gaan worden.
Beide ryzen zen 2 cpu. Beide navi gpu.
Beide een "custom" ssd storage die mega snel is.
Gaat er nu om wie beste koeling heeft( waarmee je dus clockspeeds kan verhogen voor meer powah).
En uiterlijke verschil van de console.
Plus er is weer wen nieuwe rumour die nou ineens zegt ps5 is sneller dan xbox 2...
Denk dat tijd word al die rumours even lekker te laten voor wat het is. Gaat nog lang duren voordat de consoles er zijn dus kans op veranderingen enz.
Het verschil zijn de exclusieve games. De PlayStation 4 Pro komt qua rekenkracht ook niet in de buurt van de Xbox One X, maar de exclusieve games van Sony maken heel veel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:21
Nieuwevolger schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:12:
[...]

Je weet toch wel dat het eerste gedeelte van de trailer allemaal CGI was?
Ik heb het niet eens over de graphics.
De stijl/thema/setting spreekt me aan. Het is gewoon een heel interessante game.
Er waren weinig andere games waar ik echt interesse voor heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:03

The Chosen One

Zie signature!

Makkelijk 10-20 games bij die ik interessant vond of ieg lijken. (cgi and stuff)

Blair Witch, Cyberpunk, Woods... herten game, Minecraft Dungeons (mits leuk solo), Gears kwa naam ieg, wat geshowed was, meh, nieuwe Lego game, Forza Lego, nog 2-3 indies minstens, AoE2 Ultimate HD Definitve, Halo, 12 Minutes.

Racen, FPS, strategy, puzzle. Als je genoeg leuk vind zit er genoeg bij.

Lastig te zeggen nog hoe het allemaal uitpakt maar ik verwachte dan ook geen volledige 60 minute gameplay footage. Gewoon weer gevalletje afwachten.

En dan waren er een paar big hitters die voor mij niet interessant waren maar ik wel zie hoe big die zijn/kunnen zijn voor Microsoft. Crossfire perhaps.
En dan nog de nieuwe studio Double Fine. Ze zijn niet altijd goed in games afmaken, maar als dit een optie geeft voor Brutal Legend 2, I'm good.
Gamepass stuff, elite controller (duur maar toch).

[ Voor 34% gewijzigd door The Chosen One op 10-06-2019 00:22 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Chaoss schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:08:
[...]

Komop dit was niet meer dan 'er komt een nieuwe console' en dat wisten we allang. Ze hebben niets verteld, geen specs, geen prijs, geen afbeelding, niets.

Van de PS5 is meer bekend zonder dat daar een presentatie van geweest is.
Do tell ? link graag met cpu clockspeeds en volledige gpu spec sheet van de PS5.
Als je die link niet hebt dan heeft Sony juist niets meer gezegd, zij spraken ook enkel van een zen based cpu met Navi gpu en SSD + variable refreshrate en hdmi 2.1

En laat dat nu precies namen en termen zijn die ik vanavond ook heb gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waren wel heel veel third party games waar alleen een CGI trailer van werd getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Mutatie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:11:
[...]

Ja Alan Wake, hadden ze wat unieks en interessants gooien ze het aan de kant en melken de rest wat ze hadden kapot.. Fable was na deel 2 echt waardeloos dus zie dat niet wat worden bij een nieuw deel, zo lang geleden ook. Halo was stuk gemaakt na deel 3, Gears is stuk gemaakt. Ik zie de toegevoegde waarde van EA uhh MS gewoon echt niet behalve als concurrent om de ander niet lui te laten worden })
En uiteindelijk kwam Alan Wake nog naar de PC, dus helemaal uniek voor de console was die niet.
Nu dan, 60 games, 60!!! En niks boeiends bij -O-
Uiteindelijk zijn er maar twee games die mijn aandacht trokken:

- Cyberpunk 2077
- Age of Empires 2: Definitive Edition

En van Cyberpunk werden niet eens gameplay beelden getoond.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Recon24 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:11:
[...]

https://twitter.com/Andrew_Reiner/status/1137833936682274816

[...]

[...]

Van beide weten we nu net zoveel. Microsoft heeft alleen al iets meer geroepen, namelijk Hardware Raytracing en GDDR6. Sony heeft nog niet aangegeven hoe RT zou worden of wat voor type ram. Ga er maar vanuit dat beide harware RT hebben.
Ray Tracing zit ingebakken (bizar eigenlijk dat ik dit al had op pc voordat ik overstapte naar X360)
Maar dan komen ze vervolgens met een nieuwe Halo, op next gen en zie je een of andere tekenfilm zonder een spoortje raytracing...
Laat staan 120fps @ 8K met true HDR :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:52

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Wat me vooral opviel is dat veel games gepresenteerd zijn die pas 2020 uitkomen. Heb altijd verwacht dat Ori 2020 uit zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tortelli schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:22:
Wat me vooral opviel is dat veel games gepresenteerd zijn die pas 2020 uitkomen. Heb altijd verwacht dat Ori 2020 uit zou komen.
De exclusive waar ze aan vast houden.... al drie E3's lang en nog steeds geen releasedate...
En dan Gears 5, nog meer van die k#* robots....l

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Ik ben overigens wel benieuwd naar Blair Witch, dacht eerst nog dat het een nieuwe Alan Wake-game was.

[ Voor 36% gewijzigd door NotSoSteady op 10-06-2019 00:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zolang mensen hier pareltjes over het hoofd zien als Ashen, Below en Outer Wilds die de afgelopen 7 maanden via Gamepass voor 1 euro te spelen zijn (en xbox / pc exclusive), kan MS wel 10 uur gameplay laten zien, maar verandert er vrij weinig aan de mening ten opzichte van de MS line up…

AAA games zijn imho overrated. Kijk nu eens naar Metro Exodus. Wat een hype, wat een hype, en wat een tegenvaller. Kijk eens naar Ashen, Below en Outer Wilds. Gewoon lekker onder de radar, maar wat een geweldige games zijn dat.

Ik kijk dan ook meer uit naar al die ID@xbox games dan de grote kaskrakers, met uitzondering van Cyberpunk en de nieuwe From game uiteraard :P

En Gears 5 wordt gewoon eindelijk weer eens lekker MP'en, dus hoop dat je nog wel mee doet @justifire ondanks de robots :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Janmer dat ori pas in 2020 uitkomt. Had ik erg veel zin in.

Ben wel blij met de weg die ms heeft ingeslagen. Pc voor xbox games die leuk zijn en strategie en Ps4 voor se exclusives!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:27:
Zolang mensen hier pareltjes over het hoofd zien als Ashen, Below en Outer Wilds die de afgelopen 7 maanden via Gamepass voor 1 euro te spelen zijn (en xbox / pc exclusive), kan MS wel 10 uur gameplay laten zien, maar verandert er vrij weinig aan de mening ten opzichte van de MS line up…

AAA games zijn imho overrated. Kijk nu eens naar Metro Exodus. Wat een hype, wat een hype, en wat een tegenvaller. Kijk eens naar Ashen, Below en Outer Wilds. Gewoon lekker onder de radar, maar wat een geweldige games zijn dat.

Ik kijk dan ook meer uit naar al die ID@xbox games dan de grote kaskrakers, met uitzondering van Cyberpunk en de nieuwe From game uiteraard :P

En Gears 5 wordt gewoon eindelijk weer eens lekker MP'en, dus hoop dat je nog wel mee doet @justifire ondanks de robots :P
Echt.... iedereen kotst van die robots.
Eerste 10 seconden... weer robots :X
Misschien toch eens tijd om God of War en Horizon Zero Dawn op te pakken op de PS5 ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:27:
This, ik ga ook geen Nintendo Treehouse kijken om dan 2 uren lang te jakkeren van ''heeee alweer een pokemon game, ik had dat 20 jaar geleden ook en er zijn er 45 geweest sinds toen ''

Wat ik vooral merkte deze MS show op andere forums waar ik zit waren de eindeloze comments van PS4 boys zoals '' he 95% indies '' terwijl ik al 10 trailers van 3th party A games had gezien op dat uur en andere opmerkingen, beetje stormachtig weer aan die zijde precies omdat Sony niets te zeggen heeft op E3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Next: Bethesda
*licht uit*
*spotlights aan*
*Sweet Little Lies begint*
*Sfeerbeelden van de bugs in Fallout 76*
*Todd Howard enters the stage*

Als ze dat doen, wint Bethesda E3. Maakt niet uit wat ze voor de rest nog tonen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:41
XWB schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:21:
[...]

Uiteindelijk zijn er maar twee games die mijn aandacht trokken:

- Cyberpunk 2077
- Age of Empires 2: Definitive Edition

En van Cyberpunk werden niet eens gameplay beelden getoond.
Die spreken mij ook aan maar Cyberpunk is multiplatform en AoE is leuk maar rts games heb ik een pc voor

[ Voor 10% gewijzigd door Mutatie op 10-06-2019 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:30:
[...]

Echt.... iedereen kotst van die robots.
Eerste 10 seconden... weer robots :X
Misschien toch eens tijd om God of War en Horizon Zero Dawn op te pakken op de PS5 ;w
Succes met het vasthouden van die controller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:34:
Next: Bethesda
*licht uit*
*spotlights aan*
*Sweet Little Lies begint*
*Sfeerbeelden van de bugs in Fallout 76*
*Todd Howard enters the stage*

Als ze dat doen, wint Bethesda E3. Maakt niet uit wat ze voor de rest nog tonen :+
Doom Eternal FTW !!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Katmi schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:32:
[...]

This, ik ga ook geen Nintendo Treehouse kijken om dan 2 uren lang te jakkeren van ''heeee alweer een pokemon game, ik had dat 20 jaar geleden ook en er zijn er 45 geweest sinds toen ''

Wat ik vooral merkte deze MS show op andere forums waar ik zit waren de eindeloze comments van PS4 boys zoals '' he 95% indies '' terwijl ik al 10 trailers van 3th party A games had gezien op dat uur en andere opmerkingen, beetje stormachtig weer aan die zijde precies omdat Sony niets te zeggen heeft op E3 :+
Als je conference het moet hebben van third party, dan gaat er toch iets mis. Je kan het ook zo zien, Microsoft heeft ook voor Sony gesproken zonder dat Sony daar aanwezig voor hoefde te zijn.

Qua first party zijn ze nog geen competitie voor PlayStation, en dat laten ze weer eens zien. Ik had toch wel wat meer verwacht dan alleen maar weer "Gears en Halo" als grote first party titles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe console van Xbox komt dus in 2020 uit? zal dit ook voor de PS5 gelden? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:34:
[...]

Succes met het vasthouden van die controller :+
Dat wordt wennen inderdaad.
Maar heb net als jij een top of the line tv staan, waar ik de best mogelijke input voor wil hebben.
Momenteel is de X de enige console die native 4K uitzend itt de PS4 Pro die checkerboard stront weergeeft, mijn neefje heeft er een en ziet er echt niet uit op een 4K tv.
Nu Sony de kaarten aan het schudden is en met een echte 4K machine komt, gaat het meer en meer draaien om de spellen.
Microsoft heeft me vandaag niet overtuigd met al die indy top table shit, dus kijk uit naar de Sony show in December en klik dan op een groene of blauwe buy knop ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Dat ligt dan aan de tv van je neefje, checkerboard en native zie je geen verschil tussen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:40:
[...]

Dat wordt wennen inderdaad.
Maar heb net als jij een top of the line tv staan, waar ik de best mogelijke input voor wil hebben.
Momenteel is de X de enige console die native 4K uitzend itt de PS4 Pro die checkerboard stront weergeeft, mijn neefje heeft er een en ziet er echt niet uit op een 4K tv.
Nu Sony de kaarten aan het schudden is en met een echte 4K machine komt, gaat het meer en meer draaien om de spellen.
Microsoft heeft me vandaag niet overtuigd met al die indy top table shit, dus kijk uit naar de Sony show in December en klik dan op een groene of blauwe buy knop ;)
Waarom in december al op een knop drukken terwijl je dan nog ruim een jaar de tijd hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:42:
Dat ligt dan aan de tv van je neefje, checkerboard en native zie je geen verschil tussen.
Specsavers much ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Fanboy much?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Katmi
Recon24 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:39:
[...]

Als je conference het moet hebben van third party, dan gaat er toch iets mis. Je kan het ook zo zien, Microsoft heeft ook voor Sony gesproken zonder dat Sony daar aanwezig voor hoefde te zijn.

Qua first party zijn ze nog geen competitie voor PlayStation, en dat laten ze weer eens zien. Ik had toch wel wat meer verwacht dan alleen maar weer "Gears en Halo" als grote first party titles.
Ik heb dit vanavond al 5x ergens anders gepost dus ik ga het hier kort houden.
Je kan niets verwachten van studios die MS vorige zomer heeft gekocht, een deftige game duurt 2.5-5 jaar om te maken en hun andere studios doen eigenlijk enkel maar Forza/Gears/Halo.

Iedereen die ik vanavond sprak had al een verwachting om games te zien van MS hun nieuwe studios, hoe wil je dat klaar spelen op 12 maanden tijd tenzij je een poepsimpel spelletje in elkaar steekt ?

Trouwens MS hun conferentie moest het niet hebben van third party trailers, we hebben 14 Microsoft Game Studio games gezien, dat ze geen spek zijn voor jouw bek brengt me terug naar mijn vorige post : Ik ga ook geen Nintendo Treehouse kijken en zeggen dat enkel de non Nintendo meuk me boeide.

En hoe heeft MS voor Sony gesproken ? Sony doet al een tijd niet mee aan 3th party te laten zien en vorig jaar hadden ze voor een whopping 45 minute aan first party meuk klaar staan en de ''show'' was rond, na zo een jaar zou ik volgend jaar ook niet terug keren nee want Sony heeft atm 0 om te laten zien.

Al hun late 2019 en early 2020 games hebben we nu al 2 E3's gezien dus ja als ik Sony was zou ik dit jaar ook geen show hebben gedaan tenzij je extensive PS5 nieuws had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hoezo is hij een fanboy? Hij zegt notabene dat hij wellicht wil overstappen naar kamp blauw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:45:
[...]

Waarom in december al op een knop drukken terwijl je dan nog ruim een jaar de tijd hebt ;)
Uitslag van exclusives en scheelt weer in box 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:47:
[...]

Uitslag van exclusives en scheelt weer in box 3 ;)
Ik gok niet dat je in december al op een knop kunt drukken dat ook daadwerkelijk impact heeft op box 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

@Katmi Die studios waren al met games bezig voordat ze opgekocht werden door MS, het is niet dat ze pas toen begonnen zijn met ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gamescom is over 2 maanden. ;)

Hmmm, dan ben ik op vakantie met een brakke wifi :X

[ Voor 48% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2019 00:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Koop eens een goede tv en dan spreken we mekaar weer.
Waarom bestaat er native als checkerboard (halve frames) er hetzelfde uit ziet ?
PS4 Pro is gewoon strontbeeld doe normaal in vergelijk met een X die wel native 4K doet.
Hoop volgende generatie dat Sony hun beloftes waar maakt (itt de PS4 Pro presentatie, zeg eerlijk hoeveel titels zijn nu daadwerkelijk (native) 4K ?)
Wil de krachtigste console hier onder de beste beeldbuis hebben staan, punt, klaar, uit !

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2019 01:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:49:
[...]

Ik gok niet dat je in december al op een knop kunt drukken dat ook daadwerkelijk impact heeft op box 3 :+
Potverdomme :(
PC it is !!! >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:53:
[...]

Waarom bestaat er native als checkerboard (halve frames) er hetzelfde uit ziet ?
PS4 Pro is gewoon [knippie] in vergelijk met een X die wel native 4K doet.
Hoop volgende generatie dat Sony hun beloftes waar maakt (itt de PS4 Pro presentatie, zeg eerlijk hoeveel titels zijn nu daadwerkelijk (native) 4K ?)
Wil de krachtigste console hier onder de beste beeldbuis hebben staan, punt, klaar, uit !
Knip, ook normaal doen aub

Prima als je de meest krachtige console wilt hebben, niks mis mee. Maar om de uitvoer van de PS4 Pro als stront te bestempelen is zwaar overdreven.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2019 01:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Joh! Tot december 2020 ga je gewoon nog lekker genieten van de krachtigste console tot nu toe met de beste controller tot nu toe met geweldige tabletop indies en exclusives met teveel robots!

En vergeet ondertussen niet alle geweldige games die in de tussentijd uitkomen die je voor 1 euro kunt spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:56:
[...]

Hou toch op met dat overdreven negatieve gezeik. Het enige wat hier stront is, zijn jouw reacties.
1080p zeker ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mutatie
justifire schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:53:
[...]

PS4 Pro is gewoon strontbeeld in vergelijk met een X die wel native 4K doet.
Ik heb heel veel digital foundry videos gezien en als ze inzoomen en het duidelijk aanwijzen kan ik soms wel heel iets zien maar doe niet alsof het er niet uitziet. Heb zelf een leuke 4k tv maar verschil tussen full hd en 4k kan ik niet zo boeiend vinden. Goede HDR is wel iets dat direct in het oog schiet. Laat ik zo zeggen, ik heb bv echt liever 1080p met HDR dan 4k zonder HDR. Maargoed zoveel mensen zoveel wensen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
Katmi schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:47:
[...]

Ik heb dit vanavond al 5x ergens anders gepost dus ik ga het hier kort houden.
Je kan niets verwachten van studios die MS vorige zomer heeft gekocht, een deftige game duurt 2.5-5 jaar om te maken en hun andere studios doen eigenlijk enkel maar Forza/Gears/Halo.

Iedereen die ik vanavond sprak had al een verwachting om games te zien van MS hun nieuwe studios, hoe wil je dat klaar spelen op 12 maanden tijd tenzij je een poepsimpel spelletje in elkaar steekt ?

Trouwens MS hun conferentie moest het niet hebben van third party trailers, we hebben 14 Microsoft Game Studio games gezien, dat ze geen spek zijn voor jouw bek brengt me terug naar mijn vorige post : Ik ga ook geen Nintendo Treehouse kijken en zeggen dat enkel de non Nintendo meuk me boeide.

En hoe heeft MS voor Sony gesproken ? Sony doet al een tijd niet mee aan 3th party te laten zien en vorig jaar hadden ze voor een whopping 45 minute aan first party meuk klaar staan en de ''show'' was rond, na zo een jaar zou ik volgend jaar ook niet terug keren nee want Sony heeft atm 0 om te laten zien.

Al hun late 2019 en early 2020 games hebben we nu al 2 E3's gezien dus ja als ik Sony was zou ik dit jaar ook geen show hebben gedaan tenzij je extensive PS5 nieuws had.
Zoals ik al had verwacht. Terugkrabbelen na alle hype "Microsoft zou het wel eventjes allemaal doen", excuses en as always with Microsoft, "playing the waiting game".

Sorry maar dit gaat iedere generatie zo. "Ze zijn bezig, het duurt lang, dit dat zus enzo". Iedereen weet wat Microsoft het de volgende generatie goed gaat doen en beter dan deze maar dit was gewoon zwak als je zo aan het hypen bent met studio aankopen.

Overigens vraag ik me af of mensen hier echt door hebben welke games van die 14 studio's het nou waren, want dat was alles behalve duidelijk. Volgens mij bleef alleen Cyberpunk, Ori, Gears en Halo echt bij mensen hangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Recon24 op 10-06-2019 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mutatie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:57:
[...]

Ik heb heel veel digital foundry videos gezien en als ze inzoomen en het duidelijk aanwijzen kan ik soms wel heel iets zien maar doe niet alsof het er niet uitziet. Heb zelf een leuke 4k tv maar verschil tussen full hd en 4k kan ik niet zo boeiend vinden. Goede HDR is wel iets dat direct in het oog schiet. Laat ik zo zeggen, ik heb bv echt liever 1080p met HDR dan 4k zonder HDR. Maargoed zoveel mensen zoveel wensen
Good for you d:)b
Zou je adviseren een PS4 te halen.
De beste exclusives met "iets" minder scherp beeld.
Ieder zijn ding ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
Recon24 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:58:
[...]

Zoals ik al had verwacht. Terugkrabbelen na alle hype "Microsoft zou het wel eventjes allemaal doen", excuses en as always with Microsoft, "playing the waiting game".

Sorry maar dit gaat iedere generatie zo. "Ze zijn bezig, het duurt lang, dit dat zus enzo". Iedereen weet wat Microsoft het de volgende generatie goed gaat doen en beter dan deze maar dit was gewoon zwak als je zo aan het hypen bent met studio aankopen.
Hoezo iedere gen ? deze gen is letterlijk de eerste gen die sucked voor Xbox qua exclusives, de 360 had geweldige dingen en de OG Xbox ook.

Het is pas spaak gelopen toen ze de One als een all around gaming en media ding aanboden en devs hebben laten gaan, er was een enorme shift tussen xbox 360 en One met een terrible ''head of Xbox'' aan het roer, ben zijn naam vergeten maar het was die lange asperge voor Phil Spencer er kwam.

Je post doet het klinken als Phil vorige zomer on stage kwam en deed van '' omg u guys hypers we bought like 7 new studios and next year you will get 25 top games, xbox rules ''
Van die studios is gewoon gezegd dat ze voor Xbox games gingen maken en alleen voor Xbox en dat is vorige jaar gezegd dus ja hence waarom je dit jaar nog niks ziet.

Van 2013 tot Phil Spencer er kwam was gewoon een zwart gat voor Xbox en dan heeft die kerel nog tijd nodig gehad om die shit 360 te draaien ( hue hue 360, xbox, get it :+ ) en dan nieuwe devs binnen te brengen. dus ja deze gen was en is voorbij, er is geen enkele reden dat die nieuwe IP's op de huidige Xbox nog moeten uitkomen, dat is allemaal Scarlett materiaal.

Dus ja, wachten, tot 2020 en beyond :+ en dan kan je 2 dingen doen, koop een ps4 en of switch en laat lekker je woede tov MS varen en wacht tot hun nieuwe studios content uitpompen of suck het up en speel momenteel xbox game pass stuff en denk niet aan omg hyperz exclusives als enige drijfveer om te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Katmi op 10-06-2019 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zitten kijken via mixer omdat Phil Spencer zei dat we goodies kregen (M$-stategy)
Wat hebben we nou gewonnen ?
Of is dit weer zo'n 'M$ MS valse beloftes' tweet geweest ?!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2019 01:18 . Reden: Kinderachtige afkortingen doen we op fok ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:06
Ik had er meer van verwacht. Maar wat ik gezien heb van de Flight Simulator game, geweldig! En komt ook naar de Xbox One. Met ondersteuning van de cloud. Vraag me dan alleen wel af of de game ook deels gerenderd wordt in de cloud of niet. In ieder geval is het dat wat ik al heel lang wil. Een nieuwe flight sim, met gruwelijke graphics, op Xbox One. Als hij naar de nieuwe Xbox was gekomen had ik dat trouwens ook wel prima gevonden

En nu maar hopen dat er vanaf de release straaljagers in zitten

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Over een paar dagen kan iedereen weer lekker terug naar zijn eigen hok, genieten van de games die men wil spelen. Als iemand echt graag game Y op console Y wil spelen terwijl diegene een console X heeft, gaat die in mijn beleving echt wel console Y en game Y halen. Zeker gelet op de huidige prijzen. Dus mensen die nu genoegen nemen met 1 console kun je echt niet overhalen met de opmerking: ooooh consoly Y heeft zoveel betere exclusives dan console X. Nee, als diegene dat echt vind haalt die ook console Y wel.

En om mezelf als voorbeeld te nemen. Mij boeien de exclusives van Sony en Nintendo mij op dit moment gewoon vrij weinig. Voor het geld hoef ik het niet te laten. Ik heb denk ik meer geld gespendeerd aan controllers "voor de heb" deze generatie dan ik nu aan een PS4 en 5 exclusives kwijt zou zijn.

Het lijkt haast wel een religie om mensen te overtuigen. Wees gewoon blij met wat je hebt, laat anderen lekker spelen op een console met games waar zij blij mee zijn. En als je niet blij bent, koop een extra console.

@justifire Ga lekker $lapen ;) Ik ga dat in ieder geval wel doen. Truste!

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2019 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Katmi schreef op maandag 10 juni 2019 @ 01:05:
[...]

Hoezo iedere gen ? deze gen is letterlijk de eerste gen die sucked voor Xbox qua exclusives, de 360 had geweldige dingen en de OG Xbox ook.

Het is pas spaak gelopen toen ze de One als een all around gaming en media ding aanboden en devs hebben laten gaan, er was een enorme shift tussen xbox 360 en One met een terrible ''head of Xbox'' aan het roer, ben zijn naam vergeten maar het was die lange asperge voor Phil Spencer er kwam.

Je post doet het klinken als Phil vorige zomer on stage kwam en deed van '' omg u guys hypers we bought like 7 new studios and next year you will get 25 top games, xbox rules ''
Van die studios is gewoon gezegd dat ze voor Xbox games gingen maken en alleen voor Xbox en dat is vorige jaar gezegd dus ja hence waarom je dit jaar nog niks ziet.

Van 2013 tot Phil Spencer er kwam was gewoon een zwart gat voor Xbox en dan heeft die kerel nog tijd nodig gehad om die shit 360 te draaien ( hue hue 360, xbox, get it :+ ) en dan nieuwe devs binnen te brengen. dus ja deze gen was en is voorbij, er is geen enkele reden dat die nieuwe IP's op de huidige Xbox nog moeten uitkomen, dat is allemaal Scarlett materiaal.

Dus ja, wachten, tot 2020 en beyond :+ en dan kan je 2 dingen doen, koop een ps4 en of switch en laat lekker je woede tov MS varen en wacht tot hun nieuwe studios content uitpompen of suck het up en speel momenteel xbox game pass stuff en denk niet aan omg hyperz exclusives als enige drijfveer om te spelen.
Vorige gen hadden ze veel problemen met hardware en na 2 jaar games en exclusives kakte het allemaal w weer in, net zoals het deze generatie ook ging alleen nu nog dramatischer
Dat waren ze ook en je zag bij de Scarlet reveal dat ze nu wat "voorzichtiger" waren met uitspraken. Maargoed zoals je zelf al zegt...we zullen maar weer wachten, doen we toch al enkele jaren :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Staat op het verlanglijstje, maar op zich weten we al hoe die game eruit ziet.

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is beter dan Football Manager? Football manager voor niks en met achievements. Ik ga een pak kopen en zit alvast klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2019 @ 01:13:
Over een paar dagen kan iedereen weer lekker terug naar zijn eigen hok, genieten van de games die men wil spelen. Als iemand echt graag game Y op console Y wil spelen terwijl diegene een console X heeft, gaat die in mijn beleving echt wel console Y en game Y halen. Zeker gelet op de huidige prijzen. Dus mensen die nu genoegen nemen met 1 console kun je echt niet overhalen met de opmerking: ooooh consoly Y heeft zoveel betere exclusives dan console X. Nee, als diegene dat echt vind haalt die ook console Y wel.

En om mezelf als voorbeeld te nemen. Mij boeien de exclusives van Sony en Nintendo mij op dit moment gewoon vrij weinig. Voor het geld hoef ik het niet te laten. Ik heb denk ik meer geld gespendeerd aan controllers "voor de heb" deze generatie dan ik nu aan een PS4 en 5 exclusives kwijt zou zijn.

Het lijkt haast wel een religie om mensen te overtuigen. Wees gewoon blij met wat je hebt, laat anderen lekker spelen op een console met games waar zij blij mee zijn. En als je niet blij bent, koop een extra console.

@justifire Ga lekker $lapen ;) Ik ga dat in ieder geval wel doen. Truste!
Je hebt gelijk, ik ga lekker dromen over native 4K True HDR @120 fps op de PS5 (wishfull thinking) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Recon24 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 01:21:
[...]

Vorige gen hadden ze veel problemen met hardware en na 2 jaar games en exclusives kakte het allemaal w weer in, net zoals het deze generatie ook ging alleen nu nog dramatischer

[...]

Dat waren ze ook en je zag bij de Scarlet reveal dat ze nu wat "voorzichtiger" waren met uitspraken. Maargoed zoals je zelf al zegt...we zullen maar weer wachten, doen we toch al enkele jaren :+ .
De hardware issues op de 360 waren idd jammer maar hij was tenminste wel gericht op gamers, de gpu was beter dan in de ps3 ( cpu ver gelijk ) en de UI was ook een stuk meer game friendly dan de Xbox One UI, dus ze kunnen het wel.

Helaas voor hun was de persoon die ''head of xbox'' was voor Phil Spence een giant fail en die heeft de One de grafzerk ingeduwd al van toen dat ding nog op de design en specs tafel lag, die UI was een ramp op release en je console was bijna 1/3de trager dan de PS4 qua power.
En dan hebben ze zowat alle devs laten gaan of die zijn gaan lopen :P enkel '#teamHalo en Gears en Forza zijn gebleven :+

Anyway voor mij zit er geen rush bij voor nieuw spul, ik koop een next gen console wanneer de games er voor mij zijn, ik wacht geduldig op wat MS in elkaar gaat steken met hun nieuwe studios en is het bagger dan is het ofwel een ps5 of een pc upgrade :)

[ Voor 4% gewijzigd door Katmi op 10-06-2019 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:06
Ze zouden toch met 2 nieuwe consoles komen was de verwachting? Ik begin na deze conferentie te denken dat misschien de One S en de One X de next gen games ook gewoon gaan draaien. Met ondersteuning van de X cloud. En de aanwezige hardware van de One consoles in combinatie met Azure AI gaat dan voor minimale input latency zorgen. Zomaar een ideetje hoor

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Dat hele 2 console gedoe was toch maar een rumor ? nooit hard evidence van gezien buiten een paar ''guessed leaks'', de naam Scarlett klopt toch al dus de leaks hadden toch al 1 ding juist.

Het nieuws van 2 consoles kan nog steeds komen als ze een full review incl prijs en specs doen early 2020, en anders weet je dat er 2-3 jaar down the road wel een S model komt wat goedkoper is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:58

Felyrion

goodgoan!

Ok... Battle Royal in Fallout 76, geen idee wat ik daar van moet vinden. Scheelt dat het gratis is. Ze weten het wel leuk te presenteren :P

Wel de nodige zelfspot.. dat mag ik wel :)

[ Voor 14% gewijzigd door Felyrion op 10-06-2019 02:50 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Nevermind

[ Voor 99% gewijzigd door Aenea op 10-06-2019 02:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:58

Felyrion

goodgoan!

Commander Keen! omg :P daar ben ik mee opgegroeid.. Ik ben benieuwd wat ze er van weten te maken. Ik ben toch bang dat het een relatief generieke mobiele game wordt ala angry birds (2). Maar ik laat me graag verrassen..

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Die commander keen game ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ook uit nostalgie.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Ho...ly... shiiiiit !!! Hebben ze gewoon serieus HEM gekregen als acteur voor deze game???? Ì...ì.i....ik ben sprakeloos!!!
M'er F'ing KEANU REEVES!!! Sorry voor de caps maar hij is natuurlijk echt een legendarische acteur!
Het is natuurlijk niet iets nieuws, we hebben al vaker bekende acteurs gezien in games, maar meestal waren dat alleen voiceovers, tegenwoordig acteren ze en filmen ze alleen alle bewegingen om daar dan de animaties mee te maken.
We zien het gelukkig steeds vaker dat er echte acteurs aan games werken, ik vind dat echt gaaf dat steeds meer en meer bekende acteurs hun weg vinden naar games! Geeft de game toch wel weer wat bijzonders als er goede acteurs in zitten.
Ik wist al dat ik Cyberpunk 2077 zou gaan halen, maar nu ben ik het verplicht, als Keanu Reeves fan! :P

Overigens hier nog het filmpje waar Keanu na de presentatie nog even het podium op komt:

Keanu: "...is really going to be breathtaking"
Gast in het publiek: "you're breathtaking!!!"
Keanu: "YOU'RE breathtaking! You're ALL breathtaking!"

Overigens zien de graphics in de video er wel echt EXTREEM goed uit, als dát echt in-game is, zou het op de PS5 moeten zijn en valt m'n kaak op de grond als dat echt zo is, maar ik betwijfel het enigszins, alhoewel die trailer van de nieuwe CoD Modern Warfare er ook behooooorlijk goed uit zag en daar werd gepromote dat het wel in-game was allemaal. Ja nvm, het is CGI, niet real-time. In het filmpje wat ik hier plaatste komen aan het eind nog wat in-game beelden dan is de vergelijking wat makkelijker. Maar goed, alsnog benieuwd wat de Scarlet en PS5 gaan doen met de graphics van de game.

...Toch nog best veel gezegd voor iemand die sprakeloos is 8)7 |:(

Zie de tekst die hier voorheen stond in deze post maar als ongelezen.

[ Voor 114% gewijzigd door Kalder op 10-06-2019 07:55 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Excuses, delete me.

[ Voor 120% gewijzigd door Kalder op 10-06-2019 07:56 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik denk alleen Grand thetft auto 6 release game voor ps5 of xbox scarlett en hopelijk ook pc haha

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Kalder schreef op maandag 10 juni 2019 @ 04:20:
[...]
Ho...ly... shiiiiit !!! Hebben ze gewoon serieus HEM gekregen als acteur voor deze game???? Ì...ì.i....ik ben sprakeloos!!!
M'er F'ing KEANU REEVES!!! Sorry voor de caps maar hij is natuurlijk echt een legendarische acteur!
Het is natuurlijk niet iets nieuws, we hebben al vaker bekende acteurs gezien in games, maar meestal waren dat alleen voiceovers, tegenwoordig acteren ze en filmen ze alleen alle bewegingen om daar dan de animaties mee te maken.
We zien het gelukkig steeds vaker dat er echte acteurs aan games werken, ik vind dat echt gaaf dat steeds meer en meer bekende acteurs hun weg vinden naar games! Geeft de game toch wel weer wat bijzonders als er goede acteurs in zitten.
Ik wist al dat ik Cyberpunk 2077 zou gaan halen, maar nu ben ik het verplicht, als Keanu Reeves fan! :P

Overigens hier nog het filmpje waar Keanu na de presentatie nog even het podium op komt:
[YouTube: Cyberpunk 2077 Full Presentation with Keanu Reeves | Microsoft Xbox E3 2019]
Keanu: "...is really going to be breathtaking"
Gast in het publiek: "you're breathtaking!!!"
Keanu: "YOU'RE breathtaking! You're ALL breathtaking!"

Overigens zien de graphics in de video er wel echt EXTREEM goed uit, als dát echt in-game is, zou het op de PS5 moeten zijn en valt m'n kaak op de grond als dat echt zo is, maar ik betwijfel het enigszins, alhoewel die trailer van de nieuwe CoD Modern Warfare er ook behooooorlijk goed uit zag en daar werd gepromote dat het wel in-game was allemaal. Ja nvm, het is CGI, niet real-time. In het filmpje wat ik hier plaatste komen aan het eind nog wat in-game beelden dan is de vergelijking wat makkelijker. Maar goed, alsnog benieuwd wat de Scarlet en PS5 gaan doen met de graphics van de game.

...Toch nog best veel gezegd voor iemand die sprakeloos is 8)7 |:(

Zie de tekst die hier voorheen stond in deze post maar als ongelezen.
Hij heeft ook al z'n eigen John Wick skin in Fortnite sinds ze een promotie deden met John Wick 3. Ziet er daar stiekem ook al erg goed uit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Bethesda was schandalig slecht. Het was zo slecht dat het goed begon te worden. Dat publiek was zo hard betaald. Bij iedere keutel begon dat publiek te schreeuwen alsof ze net de lotto hadden gewonnen.
Ook een aantal grappige uitspraken gehoord als: "we love mobile games, and we know that you love it too" of "ESO keeps getting better and winning more GOTY awards".
(Eso; de game waarbij ze het publiek al jaren proberen om te kopen met een random CGI trailer omdat de game er uitziet als een MMO uit 2007 :'))

Ghost Wire zag er interessant uit, maar weer een nietszeggende CGI trailer.
Met DOOM werd eindelijk eens gameplay gezien. Vette game, ga ik spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:34
Doom showcase, met gameplay:

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat ik er toch niet heel ver en naast met Cyberpunk. ;)

DOOM laat ik echt afhangen van de reviews. Het lijkt eigenlijk best wel veel op het vorige deel (wat niet slecht is uiteraard). Niet heel erg hyped ofzo. Ik vind die arcadey platforming echt totaal niet in de game passen. DOOM moet grounded en rauw zijn.

Verder weinig gemist zo te zien.

Ori ziet er erg mooi uit.

Cyberpunk ook vet. Als ik die haal, is het op de next gen sowieso.

Verder een beetje een tegenvallende show van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:01
Heb ik nou helemaal niets over Kinect gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lekkerboeie86 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 10:25:
Heb ik nou helemaal niets over Kinect gezien?
Bestaat dat nog dan?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:34
Trouwens Commander Keen... Nee. Gewoon nee :N

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op maandag 10 juni 2019 @ 08:24:
"ESO keeps getting better and winning more GOTY awards".
(Eso; de game waarbij ze het publiek al jaren proberen om te kopen met een random CGI trailer omdat de game er uitziet als een MMO uit 2007 :'))
Uh. Je weet dat ESO nu bijna de kop positie van World of Warcraft heeft overgenomen? En ook op Twitch is dit nu een serieus populaire game.

ESO hate is zo 2014. Inmiddels is het by far één van de beste MMO's op de markt en is de content ook van een zeer hoge kwaliteit. Tevens is het ook niet één van die walgelijke cashgrabs MMO's dus..ehm...ja, ESO wint -inderdaad- een hoop GOTY awards.

De rest was bagger maar als je nu nog ESO haat kom je richting een enorm grote groep (zo niet de meerderheid inmiddels van de gaming community) over als een oude zuurpruim die niet geïnformeerd is over de huidige stand van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:01
Dacht het wel! Volgens mij heb je er zelf ook 1 en was dat toch wel de usp van deze generatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lekkerboeie86 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 10:43:
[...]

Dacht het wel! Volgens mij heb je er zelf ook 1 en was dat toch wel de usp van deze generatie?
Had...

Moet eerlijk zeggen; gebruikte Kinect alleen voor automatisch sign-in en een enkele keer voor een wapper-spelletje ofzo waarbij de Kinect wat bijdroeg. Sowieso vond ik de speech erg wisselend qua gebruiken; ik praat goed Engels maar ik denk dat mijn Redmond-accent niet goed genoeg was voor sommige commando's.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

In het kader van voorkomen verdere console wars verwijderd

[ Voor 78% gewijzigd door Sagat op 10-06-2019 12:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Microsoft had een prima show dus als de bedoeling (van de grap) was dat Microsoft faalde is die grap gewoon slecht.

Net de andere shows teruggekeken. Bethesda had een zeer degelijke show. Goede games, beelden, goed commentaar over de problemen e.d.

Die Devolver Digital (al was het een ~20 min 'direct'show) was best wel erg flut. De 'show' had een paar leuke momenten maar ze gingen veel te ver en te lang door. En de games... meh. Die Carrion game was wel vet maar dat was het bijna wel. Het is natuurlijk geen MS/Nin/Sony maar toch.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff final fantasy 7 komt 3 maart 2020 uit. Wat een jaar gaat 2020 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
Ik hoop vooral dat de X ook straks de nieuwe games kan spelen. Anders moet ik twee consoles kopen. (1 voor mij, 1 voor mijn zoon)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Nieuwevolger schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:19:
Pff final fantasy 7 komt 3 maart 2020 uit. Wat een jaar gaat 2020 worden.
wel met bijbehorende korte trailer. Ik verwacht meer van Square Enix vannacht :P

MS conference was voor mij 5/10.
First party games interesseren me geen moer, alhoewel flight simulator er ontzettend goed uitziet (is niet mijn type game, maar mag gezegd worden)

enige interesses

Ori
Tales of Arise
Eldin Ring
Project Z

en dan hebben we het eigenlijk wel een beetje gehad.
Als Nintendo nu überhaupt wat leuks laat zien tijdens de direct van dinsdag is dat voor mij een easy win.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 10:32:
[...]

Uh. Je weet dat ESO nu bijna de kop positie van World of Warcraft heeft overgenomen? En ook op Twitch is dit nu een serieus populaire game.
(pss, FFXIV heeft WoW vorig jaar ingehaald qua aantal actieve subs ;))

Heb de microsoft voorstelling bekeken, die hebben echt wel dik gescoord voor mij. Een ENORM interessante game pass voor PC, en de belofte om ook vanaf je eigen console te kunnen streamen waren voor mij de highlights.

Voor mij is die laatste erg interessant omdat mijn vrouw vaak de televisie bezet heeft, wat voor mij de hoofdreden is dat ik enkel de Switch als console heb. Als ik xbox games gewoon kan streamen naar een ander draagbaar apparaat is dat de perfecte oplossing, zonder vreselijke lag die met pure cloud-based oplossingen komt :)

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 10-06-2019 12:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
boe2 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:49:
[...]

(pss, FFXIV heeft WoW vorig jaar ingehaald qua aantal actieve subs ;))

Heb de microsoft voorstelling bekeken, die hebben echt wel dik gescoord voor mij. Een ENORM interessante game pass voor PC, en de belofte om ook vanaf je eigen console te kunnen streamen waren voor mij de highlights.

Voor mij is die laatste erg interessant omdat mijn vrouw vaak de televisie bezet heeft, wat voor mij de hoofdreden is dat ik enkel de Switch als console heb. Als ik xbox games gewoon kan streamen naar een ander draagbaar apparaat is dat de perfecte oplossing, zonder vreselijke lag die met pure cloud-based oplossingen komt :)
Vreselijke lag die met cloud-based oplossingen komt is niets anders dan een aanname. Het aantal data centers van de partijen die nu in aan het stappen zijn in cloud based gaming is gigantisch. Met andere woorden, bijna altijd wel een data center 'om de hoek'. Zo heb ik met het dichtsbijzijnde data center van Google een round trip ping van 12 ms en van Microsoft een round trip ping van 14 ms.

En de bandbreedte in een land als Nederland is voor dit soort oplossingen ook steeds beter toereikend. Zeker met de planning van Ziggo om 5Gbit/s aan te gaan bieden op niet al te lange termijn, en KPN de glasvezel uitrol weer aan het opschroeven is.

Is cloud based gaming voor overal te wereld ideaal? Nee, dat zeker niet. Maar voor in een land als Nederland gaat het nu partijen als Google en Microsoft hier hun intrede maken toch echt een kantelpunt bereiken waarin veel mensen zich zullen gaan afvragen, waarom eigenlijk nog een krachtige gaming PC of zelfs console aanschaffen.

En laten we wel wezen, de console markt is er toch altijd al één van gemak en goedkoop geweest voor wat betreft de hardware aanschaf. Op dit vlak zal een streaming dienst dus alleen nog maar verder hierop inspelen. En de PC markt? Deze is 'dood'. De PC game sales zijn laag t.o.v. console game sales. Desktop PC's voor home use worden nog nauwelijks geproduceerd en waar al verkocht, eigenlijk te duur voor wat je er voor terug krijgt. Zeker in vergelijking met 15 - 20 jaar geleden. En ook de losse hardware prijzen zijn hedendaags absurd en het einde hiervan lijkt nog niet in zicht. Het is een ware niche markt geworden.

Als tweaker zijnde heb ik het één en ander het liefst ook gewoon zelf thuis, verkies ik ook nog altijd de PC boven console, ondanks de hogere kosten. Maar ik zie het als hobby toch geen heel lang leven meer hebben. Met een jaar of 5 - 10 verwacht ik dat de volledige overstap voor PC gaming gemaakt zal zijn, waarbij streaming nog maar de enige resterende geboden optie zal zijn van de AAA publishers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik moet zeggen dat Microsoft toch wel tegenviel. Misschien was het nog niet realistisch om al een hoop nieuwe, exclusieve games te verwachten en wellicht houden ze nog een hoop achter voor de nieuwe generatie en gaan ze dan daadwerkelijk los, maar de verwachting van een hoop mensen was toch wel dat ze zouden gaan knallen; zowel met dikke games, project xCloud en project Scarlett. Als ik dan heel eerlijk ben moet ik zeggen dat die laatste twee dingen wat tam gebracht werden. Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat er geen potentie in zit en Sony heeft de informatie over de Playstation 5 natuurlijk ook op de meest saaie manier die je kan bedenken naar buiten gebracht, maar voor in zo'n persconferentie kwam dit nu nogal tam over.

Over de games: ik ga niet ontkennen dat er niks te spelen valt op de Xbox, want ze hebben absoluut een hoop games laten zien en dat is positief. Ik mis alleen de echt dikke, exclusive games; de system sellers. Nou kan het, zoals gezegd, dat die bewaard worden voor project Scarlett en wellicht waren de verwachtingen ook wel wat te hoog. Maar toch, een hele dikke nieuwe Fable maken moet toch wel mogelijk zijn? Een game die enigszins kan wedijveren met een the Last of Us of een Uncharted moet Microsoft toch ook wel voor elkaar kunnen krijgen? Zolang ze dat niet doen blijven ze, in mijn opinie, achter de feiten aanlopen. Daar komt nog bij dat je op een show als deze moet uitpakken met gameplay en niet enkel CGI-trailers (dat kan echt niet meer anno 2019). Dat had dus echt beter gekund en gemoeten.

Wat vond ik dan wel echt goed? Ori ziet er werkelijk waar geweldig uit en dat is dan ook de enige game waarvan ik zou kunnen zeggen dat ik baal dat ik die niet kan spelen. Voorheen gold dat ook voor Cuphead, maar die is tegenwoordig beschikbaar op de Switch en die ga ik dan ook daar nog op spelen. Gamepass vind ik verder ook een hele mooie dienst en dat gaan ze zo te zien alleen maar verder uitbouwen.

Concluderend kan ik zeggen dat de verwachtingen waarschijnlijk te hoog waren. Iedereen dacht dat Microsoft juist nu, met het ontbreken van Sony op de E3, zou gaan knallen en dat hebben ze in mijn optiek niet gedaan. Ze zullen de komende jaren met een hoop onderscheidende first party titels moeten gaan komen. En gezien het aantal studio's dat ze hebben zou je zeggen dat ze dat wel moeten kunnen gaan bewerkstelligen. We wachten het af.

Dan de show van Bethesda. Daar heb ik niet zoveel over zeggen, want zo te zien hadden die vrij weinig te melden wat ik echt interessant vind. Doom, Fallout en Wolfenstein zijn alle 3 absoluut niet mijn ding. Verder zouden Ghostwire: Tokyo en Deathloop nog wel interessant kunnen worden, maar daar is nog veel te weinig over bekend. Toch zijn dat dan nog wel twee leuke nieuwe aankondigingen, dus dat is positief.

Er stond trouwens van de week een poll hier in het topic wie de E3 zou winnen en ik heb daarin op Nintendo gestemd. En zeker na de shows die tot nu toe zijn geweest blijf ik daarbij. Het is natuurlijk nog afwachten, maar Nintendo heeft in mijn optiek een sterke line-up staan die op geen andere console te spelen is. Denk hierbij o.a. aan een Pokémon: Sword & Shield, Luigi's Mansion 3 en Zelda: Link's Awakening. Als ze hier mooie dingen van gaan laten zien en eventueel nog met 1 of 2 verrassingen komen dan wint wat mij betreft Nintendo met gemak, juist doordat zij een mooie, exclusieve line-up hebben staan waarvan ze ook gewoon gameplay kunnen laten zien.

Overigens heb ik ook nog wel enige verwachtingen van Square aankomende nacht. Als die wrede dingen van de FF7 Remake en dikke gameplay van de Avengers game laten zien dan zouden ze zomaar al twee hits te pakken kunnen hebben.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
dvd-linden schreef op maandag 10 juni 2019 @ 13:16:
Overigens heb ik ook nog wel enige verwachtingen van Square aankomende nacht. Als die wrede dingen van de FF7 Remake en dikke gameplay van de Avengers game laten zien dan zouden ze zomaar al twee hits te pakken kunnen hebben.
Ik denk dat ongeacht wat Square ook doet, de FF7 Remake sowieso, qua verkoopcijfers, toch wel een succes zal gaan worden. De game heeft een dusdanige fanbase en de originele FF7 wordt door veel gamers dusdanig (naar mijn mening terecht :9) de hemel ingeprezen dat zelfs de jongere generatie gamers zeer waarschijnlijk voldoende geprikkeld zal zijn om deze te kopen.

Zoals de huidige gameplay eruit ziet, dat is zoals het spel er ook in mijn herinnering uit ziet :+. Dus als de gameplay dat evenaart, dan zit het wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Wat ik goed vond aan gisteren bij de Xbox persco was Gamepass, je ziet aan alles dat Microsoft daar de komende jaren echt op gaat hameren, echt een toffe feature.

Alleen ik had gisteren/vannacht echt matige persco's gezien, je kijkt toch wel uit naar die knaller bij MS zeker omdat dit ook wel het moment was omdat Sony afwezig was, Een aantal teasers waar bepaalde studio's mee bezig waren was al genoeg geweest.
Ook Bethesda heeft op die 2 nieuwe games weinig leuks laten zien.

Pluspunten gisteren:

+ Cyberpunk
+ Gamepass
+ Minecraft Dungeon
+ Nieuwe titels Bethesda

- Al het andere.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 12:56:
[...]

Vreselijke lag die met cloud-based oplossingen komt is niets anders dan een aanname.
Helemaal geen aanname, het was zelfs op de voorstelling van google zeer duidelijk zichtbaar.

Ik denk dat penny arcade het hele cloud gaming gedoe nog het best samenvat:
Afbeeldingslocatie: https://photos.smugmug.com/Comics/Pa-comics/n-xmQS5/i-XZk8XBL/0/2100x20000/i-XZk8XBL-2100x20000.jpg

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:35
Vrijdag schreef op maandag 10 juni 2019 @ 10:26:
Trouwens Commander Keen... Nee. Gewoon nee :N
Na zien van de trailer had ik zelfde gedachten. Volgens mij is er maar één reden om Commander Keen nieuw leven in te blazen, namelijk nostalgie voor de gamers die destijds commander keen gespeeld hebben. Ik heb totaal nostalgisch gevoel bij zien van de trailer. Sterker nog, ze hadden de game volgens mij gewoon Ben10 of een andere actietekenfilm van deze tijd kunnen noemen.
Cloudgaming moet zich nog bewijzen, maar tot die tijd zie ik het als een technologie waar niemand op zit te wachten.

[ Voor 36% gewijzigd door grote_oever op 10-06-2019 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond dat er wel heel veel weinig zeggende CGI trailers waren, zowel bij Microsoft als bij Bethesda, Microsoft had ook pech dat hun nieuwe game van Ninja Theory al was uitgelekt. Hopelijk ziet Avangers project er vannacht er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff Cyberpunk 2077, FF7r en The last of us 2 komen straks allemaal achter elkaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 10 juni 2019 @ 13:41:
Ik vond dat er wel heel veel weinig zeggende CGI trailers waren, zowel bij Microsoft als bij Bethesda, Microsoft had ook pech dat hun nieuwe game van Ninja Theory al was uitgelekt. Hopelijk ziet Avangers project er vannacht er goed uit.
Ik denk niet dat 'ie anders veel meer indruk had gemaakt. Wel jammer dat die studio nu ook weer een online game maakt. Daar zijn er al zoveel van. Je zou denken dat MS zijn geld vol zet op een grote single player van NT.

Cyberpunk pak ik lekker mee op de PS5. Daar kan ik wel op wachten. TLoU niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
@grote_oever
Eigenlijk denk ik dat heel veel mensen op cloud gaming zitten te wachten. Ik ben daar iig 1 van. Lijkt me uitermate handig om even aan abo af te kunnen sluiten en dan legaal games te kunnen spelen. Als er nu een game uitkomt om Ps4 of xbox1 en je hebt zo’n ouderwets kastje niet thuis staan wordt er toch wel een barrière opgeworpen. Niet alleen qua geld (maakt me niet echt uit), maar wel qua gedoe. Vind het veel makkelijker om dat gewoon digitaal te regelen. Vind films en series met itunes/Netflix en soms een andere streaming dienst voor een maandje ook een verademing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
Duidelijk zichtbaar. Tsja, het moge duidelijk zijn dat wij kennelijk toch een duidelijk andere interpretatie hebben van vreselijke lag. Een select groepje aan diehard PC gamers gaat dit opvallen ja, maar de gemiddelde consument gaat zich hier echt niet aan storen. Sterker nog, de lag tijdens PC gaming voor velen met verouderde hardware is al drastischer dan dit.

En de comic voegt werkelijk waar niets toe aan ook maar enige vorm van discussie.

Gaming is mainstream. Maar dat is niet de groep die jaarlijks bereid is circa 500 euro aan hardware neer te blijven leggen om alles optimaal te spelen. Of die zit te wachten op weer de nieuwste console om alles te kunnen blijven spelen.

En mainstream heeft al lang laten zien dat ze maar al te tevreden zijn om een klein beetje kwaliteit in te leveren tegen gemak en lage prijs. Zie zo ook het success van Netflix. Ondanks dat dit grafisch toch echt afdoet tegenover BluRay en zeker 4K schijfjes, is dit soort traditionele media toch echt een niche geworden.

Voor gaming gaat dit echt niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na de laatste 2 FF7r trailers, zit er de angst bij de fans dat maar een erg klein deel van de game speelbaar gaat zijn (wat al enigszins bekend was), omdat ze eigenlijk steeds dezelfde scenes laten zien, maar dan iets verlengt. Hopelijk krijgen we dikke blow out vannacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 14:03:
[...]

Duidelijk zichtbaar. Tsja, het moge duidelijk zijn dat wij kennelijk toch een duidelijk andere interpretatie hebben van vreselijke lag. Een select groepje aan diehard PC gamers gaat dit opvallen ja, maar de gemiddelde consument gaat zich hier echt niet aan storen. Sterker nog, de lag tijdens PC gaming voor velen met verouderde hardware is al drastischer dan dit.

En de comic voegt werkelijk waar niets toe aan ook maar enige vorm van discussie.

Gaming is mainstream. Maar dat is niet de groep die jaarlijks bereid is circa 500 euro aan hardware neer te blijven leggen om alles optimaal te spelen. Of die zit te wachten op weer de nieuwste console om alles te kunnen blijven spelen.

En mainstream heeft al lang laten zien dat ze maar al te tevreden zijn om een klein beetje kwaliteit in te leveren tegen gemak en lage prijs. Zie zo ook het success van Netflix. Ondanks dat dit grafisch toch echt afdoet tegenover BluRay en zeker 4K schijfjes, is dit soort traditionele media toch echt een niche geworden.

Een select groepje diehard PC gamers? Het is toch wel vrij duidelijk zichtbaar of ligt het aan mij? Is gewoon vergelijkbaar met mijn TV als deze niet op game mode staat. Dat merk je vooral met shooters en games waarbij timing belangrijk is. En waarschijnlijk is het thuis nog ietsje erger dan dit voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Nieuwevolger schreef op maandag 10 juni 2019 @ 14:11:
Na de laatste 2 FF7r trailers, zit er de angst bij de fans dat maar een erg klein deel van de game speelbaar gaat zijn (wat al enigszins bekend was), omdat ze eigenlijk steeds dezelfde scenes laten zien, maar dan iets verlengt. Hopelijk krijgen we dikke blow out vannacht.
Ben ook bang dat het enkel Midgar gaat zijn... Maar hoorde ook een gerucht dat het in "maar" 2 delen gaat komen. Mocht dat zo zijn dan laten ze tot nu toe wel heel erg weinig zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik wacht op de suprise FF 1-xx (excl mmo's) total super ultra package. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 14:28:
[...]

Een select groepje diehard PC gamers? Het is toch wel vrij duidelijk zichtbaar of ligt het aan mij? Is gewoon vergelijkbaar met mijn TV als deze niet op game mode staat. Dat merk je vooral met shooters en games waarbij timing belangrijk is. En waarschijnlijk is het thuis nog ietsje erger dan dit voorbeeld.
Afgaand op dat filmpje lijkt het mij onspeelbaar met muis, met controller zou het misschien beter gaan maar inderdaad krijg je dan problemen met games waar timing belangrijk is. Met een muis denk ik eerlijk gezegd dat ik er gewoon misselijk van zou worden.

Overigens net de Bethesda show teruggekeken (wel wat doorheen geskipt), maar jeetje werd echt niet goed van dat achterlijke publiek zeg, overal voor schreeuwen en juichen. Kreeg erg de indruk dat ze gewoon wat Bethesda medewerkers in het publiek gezet hadden met instructies om de boel op te zwepen. Aan een kant goed dat ze aan het begin wel toegaven dat ze wat goed te maken hadden, maar vervolgens overal dat gejuich voor? Belachelijk...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

psychodude schreef op maandag 10 juni 2019 @ 14:03:
[...]

En toch, films en series die ik echt graag (nog een keer) wil zien, komen er op Blu-ray of UHD Blu-ray, omdat die kwaliteit gewoon niet door streaming media gehaald wordt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
Ik ben ook geen voorstander van cloudbased gaming, maar AC Odyssey heeft van zichzelf al een redelijke input lag.

Moet ik altijd weer even aan wennen als ik de game opstart op m'n One X die aan m'n LG OLED hangt (volgens Rtings.com een input lag van 20ms in gamemode).

Digital Foundry heeft gemeten dat de input lag op zowel de One X als Google Stadia 166ms bedraagt
Een dikke game pc haalt ongeveer 100ms in Odyssey, dus alsnog significant.

De One X produceert dan wel weer mooiere beelden dan de Stadia. Ik blijf voorlopig nog lokaal op een console gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel grappig, Microsoft focust zich met cloud gaming op smartphones, terwijl stadia dat doet op Tv's en laptops. Daarnaast zal er op het begin nogal een verschil tussen content en hardware. Xcloud heeft in theory 3100 games, stadia 31. Terwijl stadia een intel cpu + vega 56 heeft, tegen over xbox one s hardware. Ben heel benieuwd naar het prijs model van xcloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:47:
Wel grappig, Microsoft focust zich met cloud gaming op smartphones, terwijl stadia dat doet op Tv's en laptops. Daarnaast zal er op het begin nogal een verschil tussen content en hardware. Xcloud heeft in theory 3100 games, stadia 31. Terwijl stadia een intel cpu + vega 56 heeft, tegen over xbox one s hardware. Ben heel benieuwd naar het prijs model van xcloud.
Volgens mij focussen ze zich beide op zoveel mogelijk apparaten. Google op elk apparaat waar chrome op draait bijvoorbeeld. Waarom ze in het begin alleen de dienst voor Pixels willen uitbrengen is mij een raadsel. Misschien om daar meer sales voor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:01:
[...]

Volgens mij focussen ze zich beide op zoveel mogelijk apparaten. Google op elk apparaat waar chrome op draait bijvoorbeeld. Waarom ze in het begin alleen de dienst voor Pixels willen uitbrengen is mij een raadsel. Misschien om daar meer sales voor te krijgen.
Ik weet het niet zeker, maar volgens hebben niet alle Android telefoons officieel support voor dualshock, xbox en stadia (?) controllers.

Trouwens ben ik de enige die het vet vindt dat we een nieuwe lego race game krijgen (die er extreem goed utiziet).

[ Voor 10% gewijzigd door Nieuwevolger op 10-06-2019 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Nieuwevolger schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:14:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar volgens hebben niet alle Android telefoons officieel support voor dualshock, xbox en stadia (?) controllers.

Trouwens ben ik de enige die het vet vindt dat we een nieuwe lego race game krijgen (die er extreem goed utiziet).
je krijgt ook geen nieuwe lego race game, het is een dlc voor een bestaande xbox exclusive.
en aangezien ik geen xbox heb, heb ik er geen kont aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:14:
[...]

Wat ik van de Stadia uitleg heb begrepen is dat de Stadia controller via wifi contact maakt met de game instance. Dus hij omzeild de telefoon! ;) Nu zal dat natuurlijk niet het geval zijn met de Xbox en PlayStation controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:37:
[...]

Wat ik van de Stadia uitleg heb begrepen is dat de Stadia controller via wifi contact maakt met de game instance. Dus hij omzeild de telefoon! ;) Nu zal dat natuurlijk niet het geval zijn met de Xbox en PlayStation controllers.
Maar hoe werkt dit dan als je op 5g aan het streamen bent haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dubbeldekkert schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:42:
[...]

Ik ben ook geen voorstander van cloudbased gaming, maar AC Odyssey heeft van zichzelf al een redelijke input lag.

Moet ik altijd weer even aan wennen als ik de game opstart op m'n One X die aan m'n LG OLED hangt (volgens Rtings.com een input lag van 20ms in gamemode).

Digital Foundry heeft gemeten dat de input lag op zowel de One X als Google Stadia 166ms bedraagt
Een dikke game pc haalt ongeveer 100ms in Odyssey, dus alsnog significant.

De One X produceert dan wel weer mooiere beelden dan de Stadia. Ik blijf voorlopig nog lokaal op een console gamen.
Stadia belooft 4K @ 60fps voor alle games. Hoe produceert de X mooiere beelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

DigitalError schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:23:
[...]

je krijgt ook geen nieuwe lego race game, het is een dlc voor een bestaande xbox exclusive.
en aangezien ik geen xbox heb, heb ik er geen kont aan :P
Xbox game pass dus. :)

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste