Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zodat ze hun marketingbudget ook voor de PS5 en volgende Xbox kunnen inzetten.Jelmer93 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:26:
Wat is dat alle spellen bijna halverwege volgend jaar uitkomen..
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Sinds wanneer houd dat iemand hier tegenVerwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:32:
Jammer alleen Apple tv+.

Here's our first look at Watch Dogs Legion gameplay https://t.co/Ywpuh9vEMp pic.twitter.com/FtU4SesqLq
— Eurogamer (@eurogamer) 10 juni 2019
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja maar dat is The Punisher (acteur) van de serie
was toch al lang bekend dat hij er in zit? dit is de 4e trailer ofzoBeakzz schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:36:
[...]
Ja maar dat is The Punisher (acteur) van de serie
En 100% meer dan we bij Sony gaan zienTim01 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:34:
Nu al meer gameplay bij Ubi gezien dan gisteren bij MS

Ja maar ik heb mij vanwege mijn enorme backlog afgesloten van gamenieuws de afgelopen maanden. De E3 skippen ging mij alleen net te ver. Ben toch een junkie hèDigitalError schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:38:
[...]
was toch al lang bekend dat hij er in zit? dit is de 4e trailer ofzo
Nope.Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:39:
Is de stream (YouTube) bij jullie ook vaak slecht?
Yup ik ben naar Twitch gegaan. Veel strakker. (had lage resoluties en stotters op 3 verschillende Youtube kanalen)Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:39:
Is de stream (YouTube) bij jullie ook vaak slecht?
[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 10-06-2019 22:42 ]
Jep. Gister had ik bij MS ook problemen met Youtube. Twitch draait perfect.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Dat zei ze idd.Raem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:45:
Maar hoorde ik het goed dat AI Teammates toch wel in Breakpoint zitten?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ah, is daar veel kritiek op gekomen? Vond het idee dat een solo-campaign ook echt alleen is juist wel goed.
Ik naar Mixer, die lijkt wat scherper beeld te geven dan Youtube ook.Raem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:42:
[...]
Jep. Gister had ik bij MS ook problemen met Youtube. Twitch draait perfect.
Just Dance was te verwachten maar heb er nooit problemen mee. 1 van de grootste franchises van Ubisoft. Elk jaar weer...
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2019 22:50 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verbaasde ik me ook overZeror schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:50:
WTF niet gedacht een aankondiging te zien voor de Wii
Deze game wordt gespeeld door 9 jarige meisjes, die kijken niet naar E3
Kijk jij iets anders dan ik?The Chosen One schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:48:
Ja ze doen toch weer een poging... de slechtste show neerzetten...
Geen idee eigenlijk. Niet gevolgd.Raem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:49:
[...]
Ah, is daar veel kritiek op gekomen? Vond het idee dat een solo-campaign ook echt alleen is juist wel goed.
Vond het in die vorige wel fijn, als ik niet met vrienden speelde liet ik die AI al het werk doen

[ Voor 12% gewijzigd door The Chosen One op 10-06-2019 22:52 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik vond de game wel oke, maar ik vond het steeds irritant dat als je met iemand aan het vechten was, een tweede hem ging helpen. Dan heb je bijna nooit kans om te winnen. Dus dat was mijn rage quit game XDMartinspire schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:52:
Was deze game niet al dood? Met dat 4v4 vechten?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Devs hadden precies alleen maar een kalender die ging van Maart to April 2020giantgiantus schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:54:
Lok. Er gaan nog zoveel games worden uitgesteld. Echt alles staat op begin 2020.
Ik had gehoopt dat we aankondiging voor splinter cell kregen. Zit er niet meer in denk ik.
SplinterCell zit er niet bij idd. Lekte eerder al uit helaas.giantgiantus schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:57:
@Katmi zo extreem heb ik het idd nog nooit gezien.
Ik had gehoopt dat we aankondiging voor splinter cell kregen. Zit er niet meer in denk ik.
Verwijderd
@Verwijderd ik heb het idee dat mensen deze game toch makkelijk 50 uur spelen. Das toch extreem veel content voor die paar grijpstuivers?
[ Voor 46% gewijzigd door giantgiantus op 10-06-2019 23:00 ]
Hoezo zat er in The Division 2 te weinig content? Ik ben zeker meer dan een week met die game bezig geweest, waarvan enkele dagen vrij en amper meer gedaan dan die game. Ja eenmaal uitgespeeld is er niet zo heel veel, maar damn er zat veel stuff in die game...Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:59:
Hierdoor vind ik Ubi dus kut. Te weinig content geleverd?! En vervolgens uitmelken met DLC.
Dacht dat de dlc gratis was dit jaar? En die game zit trouwens bomvol content dus geen idee waarom deze dlc zo gezien moet worden.Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:59:
Hierdoor vind ik Ubi dus kut. Te weinig content geleverd?! En vervolgens uitmelken met DLC.
DLC is toch gratis?Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:59:
Ja ik vond van wel. Al zit de kracht wel in samen spelen.giantgiantus schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:59:
Is de Division nu beetje leuk om te spelen? Ik vond Destiny en Destiny 2 geweldig.
@Verwijderd ik heb het idee dat mensen deze game toch makkelijk 50 uur spelen. Das toch extreem veel content voor die paar grijpstuivers?
Zit erg veel content in, alleen als je endgame bent is het helaas klaar.
Tot deze dlc’s dus.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Denk dat sowieso Beyond Good and Evil 2 nog komtMartinspire schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:02:
Gaan ze nog een laatste klapper laten zien?
Hoop nog op een teaser van de volgende AC
[ Voor 9% gewijzigd door Tim01 op 10-06-2019 23:03 ]
Gek lopen wil je €179,- per jaar eruit halen.
Wel met dlc..Daar betaal je bij de andere partijen weer het volle pond voor, maar ga het zeker niet betalen.Katmi schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:03:
Ouch 14.99 per maand, dan liever Xbox game pass.
Volgens mij hadden ze gezegd niks te tonen op de E3.Tim01 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:03:
[...]
Denk dat sowieso Beyond Good and Evil 2 nog komt
Ah ok dat heb ik dan gemistRaem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:04:
[...]
Volgens mij hadden ze gezegd niks te tonen op de E3.
Nouja als je alle DLC die ze overal voor uitpompen meerekent kom je met die 180 misschien op 1.25 game uitMartinspire schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:04:
Erg prijzig en pc-only. 180 per jaar is echt fucking veel man. Dat is 2,5 full priced game
Ik hoop het.. Zie er erg veel potentie in.Donstil schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:05:
Stadia kan nog wel eens heel groot gaan worden.
Hangt ervan af, bij game pass bv staat van sea of thieves de anniversary edition er ook in.Beakzz schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:04:
[...]
Wel met dlc..Daar betaal je bij de andere partijen weer het volle pond voor, maar ga het zeker niet betalen.
DLC boeit me over het algemeen eigenlijk altijd vrij weinig, ook nu op bv steam ofzo, enige wat ik altijd opnieuw koop is een expansion van een MMO die ik speel.
Zeker. 1 console thuis en dan voor de rest Stadia. Ik zie dat wel zitten.Brummetje schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:06:
Ik hoop het.. Zie er erg veel potentie in.
Meeste deluxe versies zijn 80, maar alsnog 2 grote games per jaar is nog best veel gevraagd. Dan moet je wel veel van Ubi-games houden. Dan zou ik eerder alleen een maandje doen als je die game echt wil doenMonkeyJohn schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:06:
[...]
Nouja als je alle DLC die ze overal voor uitpompen meerekent kom je met die 180 misschien op 1.25 game uit
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2019 23:07 ]
Ik zeg het heel vaak. Maar er is een hele generatie gamers opgegroeid die nu in de leeftijd zijn dat geld niet het probleem is, tijd wel.
Als stadia beter gaat werken als die rare kastjes die nu onder mijn tv staan en permanent updates ontvangen maakt me die paar 100€ echt geen fluit uit.
Verwijderd
Ik zie het nut er niet van, PC Ubi games hebben aparte accounts tov console versies, moet je wel erg selectief gaan worden welke games je waar blijft kopen, dan heb ik toch liever 'mijn' games gestreamed met dezelfde accounts, dezelfde savings.Donstil schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:07:
[...]
Zeker. 1 console thuis en dan voor de rest Stadia. Ik zie dat wel zitten.
Haha, cringy hug is cringy
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2019 23:12 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij Stadia zitten geen spellen bij. Dus met de uplay+ subscriptie kan je dan alle Ubisoft games op Stadia spelen.Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:09:
Ik was voorzichtig enthousiast over Stadia. Maar doordat Ubi nu ook met een subscription komt, zal ik dit niet gaan afnemen. Opbokken.