giantgiantus schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:08:
@wouterg00 @Anoniem: 617899
Ik zeg het heel vaak. Maar er is een hele generatie gamers opgegroeid die nu in de leeftijd zijn dat geld niet het probleem is, tijd wel.

Als stadia beter gaat werken als die rare kastjes die nu onder mijn tv staan en permanent updates ontvangen maakt me die paar 100€ echt geen fluit uit.
Ja als. Ze kunnen niet eens de stream van de aankondiging goed krijgen. Leuk idee Stadia, maar ik zie het al weer los gaan als er wat met de service of je internetprovider aan de hand is. Laat mij maar extra geld uitgeven om de hardware in huis te halen.
Ik heb het idee dat Beyond Good & Evil 2019 en wellicht 2020 niet gaat halen. Ook geen Assassins Creed dit jaar wellicht?

[Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2019 23:12]

Martinspire - PC, PS4, X1

Dit is die action game die op zelda Botw zou lijken

Anoniem: 617899

giantgiantus schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:08:
@wouterg00 @Anoniem: 617899
Ik zeg het heel vaak. Maar er is een hele generatie gamers opgegroeid die nu in de leeftijd zijn dat geld niet het probleem is, tijd wel.

Als stadia beter gaat werken als die rare kastjes die nu onder mijn tv staan en permanent updates ontvangen maakt me die paar 100€ echt geen fluit uit.
Snap ik. Maar als geld geen probleem is, kan je alles wel goedpraten. Dit zijn gewoon wolven. Ze zeggen voor de gamer te zijn, maar als dat echt zo zou zijn, zouden ze complete games afleveren. Mijn geld gaat daarom naar ontwikkelaars die het _echt_ verdienen.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-05 02:37
Wel dat was weer een underwhelming conference, rip E3

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 06:23
Geen Fable 4.
Vandaag geen Splinter Cell.
Klote geruchten haha.
Katmi schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:14:
Wel dat was weer een underwhelming conference, rip E3
Vond het best te pruimen eigenlijk. Miste alleen die Black Flag game zonder Assassins (naam kwijt).

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:44
Anoniem: 617899 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:13:
[...]

Snap ik. Maar als geld geen probleem is, kan je alles wel goedpraten. Dit zijn gewoon wolven. Ze zeggen voor de gamer te zijn, maar als dat echt zo zou zijn, zouden ze complete games afleveren. Mijn geld gaat daarom naar ontwikkelaars die het _echt_ verdienen.
Maar wat bedoel je met wolven? 15€ per maand. Laten we zeggen dat je 30 uur gamed per maand das dan 0,5€ per uur. Als je dat echt veel geld vind hebben we gewoon andere definitie van wat veel geld is.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:10:
'on your PC', we weten nu wel waar Ubisoft zich op richt.

[...]

Ik zie het nut er niet van, PC Ubi games hebben aparte accounts tov console versies, moet je wel erg selectief gaan worden welke games je waar blijft kopen, dan heb ik toch liever 'mijn' games gestreamed met dezelfde accounts, dezelfde savings.

Haha, cringy hug is cringy :P
Ik heb en wil geen (Windows) pc. Dus als ik wel games van dat platform wil spelen lijkt stadia een goeie oplossing.

Games welke multiplatform uitkomen (zoals Ubisoft doorgaans) koop ik dan gewoon op mijn console.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
Beakzz schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:15:
[...]

Vond het best te pruimen eigenlijk. Miste alleen die Black Flag game zonder Assassins (naam kwijt).
Skull & Bones, is al weer verder uitgesteld :P
Russian Badger bij die streamer match. Moet ik toch even kijken haha

Ubisoft plus graat dus werken met stadia, maar er zijn maar 3 games straks van Ubisoft op stadia ?

• RubenSaurus
Nieuwevolger schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:16:
Ubisoft plus graat dus werken met stadia, maar er zijn maar 3 games straks van Ubisoft op stadia ?
volgens mij stond er 100 op het scherm hoor :P
giantgiantus schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:15:
[...]

Maar wat bedoel je met wolven? 15€ per maand. Laten we zeggen dat je 30 uur gamed per weeks das dan 0,5€ per uur. Als je dat echt veel geld vind hebben we gewoon andere definitie van wat veel geld is.
Het is meer dat het bovenop de andere bedragen komt. Of speel jij alleen Ubi titels het hele jaar?

gangsta_playa schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:11:
[...]

Bij Stadia zitten geen spellen bij. Dus met de uplay+ subscriptie kan je dan alle Ubisoft games op Stadia spelen.
Dus 25 euro per maand of 300 per jaar om wat middelmatige games te spelen vind jij een goede deal?

• Donstil
  • Niet online
Prima show. Drie games welke ik wel wil gaan spelen.

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-06 14:22
Viel inderdaad wat tegen. Dan maar wachten tot AMD begint om 00.00

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:19
giantgiantus schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:15:
[...]

Maar wat bedoel je met wolven? 15€ per maand. Laten we zeggen dat je 30 uur gamed per weeks das dan 0,5€ per uur. Als je dat echt veel geld vind hebben we gewoon andere definitie van wat veel geld is.
30uur per week gamen? Pffft. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 617899 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:17:
[...]

Dus 25 euro per maand of 300 per jaar om wat middelmatige games te spelen vind jij een goede deal?
Want we komen alleen middelmatige games op?
Of zeg je dat om het een beetje kracht bij te zetten?

• Katmi
  • Laatst online: 17-05 02:37
Beakzz schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:15:
[...]

Ik vond het vooral een verhaaltje van :

No one : '' Yo Ubisoft, how many shooters or shooter related DLC do you give ? ''
Ubisoft : '' Yes ''

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-05 15:54
Geen beyond good and evil?

• giantgiantus
Martinspire schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:17:
[...]

Het is meer dat het bovenop de andere bedragen komt. Of speel jij alleen Ubi titels het hele jaar?
Ik speel meestal maar 1 game tegelijkertijd. Dus maandje dit, maandje ea, maandje square. Wellicht nog wel goedkoper voor me dan nu.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
Dat Roller Champions ziet er wel ok uit. Even iets nieuws erbij kan geen kwaad.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RubenSaurus
Ben wel nieuwsgierig naar die Gods&Monsters nu, zag er leuk uit en je kon meteen zien dat het van de mensen van Odyssey was.

• Comgenie
  • Laatst online: 21:14

Comgenie

Soms heb je dat

Heb zelf niet zo'n probleem met zo'n subscription dienst. Netzoals Netflix neem ik het waarschijnelijk maar 1 of 2 maanden per jaar totdat ik weer bij ben qua content. Dan is het voordeliger dan de games kopen :)

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:17:
[...]

Exact dit. Muziek streamen is 10 euro. Daar is 1 abo voldoende. Luister ik een keer weinig muziek, dan is dat geen ramp. Maar bij gamen is dat wel anders. Ben je hardcore gamer en is het je enige hobby, dan boeien die paar abo’s niet. Speel je af en toe een game en bijv. in de zomermaanden weinig, dan zijn die abo’s kut.
Zeror schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:18:
Ben de alpha gelijk even aan het downloaden. Snap nog niks van de game (soort Rocket League?) dus gelijk maar even checken.
€15 per maand lijkt hoog, maar is gewoon evenveel als EA's Origin Play Premium. Niet zeker of het iets voor mij is, maar keuze is goed I guess.

• giantgiantus
Tom schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:21:
[...]

Exact dit. Muziek streamen is 10 euro. Daar is 1 abo voldoende. Luister ik een keer weinig muziek, dan is dat geen ramp. Maar bij gamen is dat wel anders. Ben je hardcore gamer en is het je enige hobby, dan boeien die paar abo’s niet. Speel je af en toe een game en bijv. in de zomermaanden weinig, dan zijn die abo’s kut.
Juist niet toch? Zet je ze gewoon stop.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:22
Zeror schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:18:
Rocket League in een iets ander jasje. Dat is wat ik denk.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Bij E3 focust men veel te hard op het casual publiek: CGI trailers, cringy optredens, mobile games, brand marketing...
Probleempje is dat dat casual publiek niet kijkt naar E3. Die mensen zitten nu lekker fifa te spelen met hun vrienden.
Enkel hardcore 'gamers' kijken naar dit. Wij willen gameplay zien en relevante info over de games.

Wanneer gaan de studio's dat eens begrijpen?

Voor mij is dit de slechtste E3 die ik gezien heb

[Voor 9% gewijzigd door Anton.net op 10-06-2019 23:40]

Ubisoft brengt meestal wel 4 a 5 full prices games uit per jaar. alleen released ubisoft zijn games altijd tussen oktober en maart ... Kan je net zo goed tot dan het abonnement afsluiten.

Donstil schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:17:
[...]

Want we komen alleen middelmatige games op?
Of zeg je dat om het een beetje kracht bij te zetten?
Bit of both. De meeste Ubi games zijn geen AAA games. Als ik mijn beperkte tijd moet verdelen, kies ik natuurlijk voor de beste games. Als ik wat tijd over heb kies ik tussen de games die over zijn.

Ik _koop_ graag een _volledige_ game. Niks mis met goede DLC (The Witcher). Maar het doelbewust opbreken / winstmaximalisatie van games staat mij erg tegen.

Mijn take-out van Ubi's presentatie: niet voor de gamer, maar voor het geld. De pre-show begon goed, de show eindigde belabberd.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 617899 op 10-06-2019 23:29]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54
Gewoon 1 maand nemen en spelen wat je wilt en meteen cancelen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Nogal verbaast dat Ubisoft twee games aankondigt voor begin 2020 en er vervolgens bijna niks van laat zien. Dit is toch wel echt de E3 van de CGI.

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-06 15:18
JackAvery schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:22:
€15 per maand lijkt hoog, maar is gewoon evenveel als EA's Origin Play Premium. Niet zeker of het iets voor mij is, maar keuze is goed I guess.
Bij EA Access Premier (ik denk dat je dat bedoelt) betaal je ook €15 per maand, maar je hebt ook de optie voor €99 per jaar. Dat scheelt toch €80...
Verder heb je dan ook toegang tot 200+ games, toch meer dan het dubbele.

[Voor 16% gewijzigd door wouterg00 op 10-06-2019 23:29]

wouterg00 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:27:
[...]

Bij EA Access Premier (ik denk dat je dat bedoelt) betaal je ook €15 per maand, maar je hebt ook de optie voor €99 per jaar. Dat scheelt toch €80...
Verder heb je dan ook toegang tot 200+ games, toch meer dan het dubbele.
Die heet toch Origin premier? EA Access is enkel oudere games en early access bij gekochte games (en afaik 5% korting), maar Premier is specifiek PC (origin) kant.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-06 15:18
SinergyX schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:34:
[...]

Die heet toch Origin premier? EA Access is enkel oudere games en early access bij gekochte games (en afaik 5% korting), maar Premier is specifiek PC (origin) kant.
Je hebt Origin Access Basic & Premier: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/origin-access

Anton.net schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:23:
Probleem met E3 is dat men veel te hard focust op het casual publiek: CGI trailers, cringy optredens, mobile games, brand marketing...
Probleempje is dat dat casual publiek niet kijkt naar E3. Die mensen zitten nu lekker fifa te spelen met hun vrienden.
Enkel hardcore 'gamers' kijken naar dit. Wij willen gameplay zien en relevante info over de games.

Wanneer gaan de studio's dat eens begrijpen?

Voor mij is dit de slechtste E3 die ik gezien heb
Hopen dat Nintendo nog wat goed maakt. Of zouden zij ook met een abonnement komen? ;)

• Zeror
RedHat schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:23:
[...]

Rocket League in een iets ander jasje. Dat is wat ik denk.
Overwatch' Lucio Ball in eigen game is waar ik aan dacht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 617899 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:25:
[...]

Bit of both. De meeste Ubi games zijn geen AAA games.
Gestopt met lezen want dit is echt onzin.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:22
Zeror schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:44:
[...]

Nouja ik weet niet hoe het uiteindelijke product eruit ziet, maar het voelt alsof studio's op het geld springen ipv echt iets voor gamers willen leveren. Maargoed, de hardcore gamers zijn (ruw geschat) 10-25% van de inkomsten en dus gaan ze voor de regulars die blijkbaar voor de meeste inkomsten zorgen.

Kan ook liggen aan mijn leeftijd.

[Voor 3% gewijzigd door RedHat op 10-06-2019 23:49]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:45
Zeror schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:44:
[...]

Meerendeels based on RollerBall wat je vaak in 70's/80's Scify ziet.
ZIjn door de jaren ook wat games van.

Battle Angel Alita heeft het ook in zijn Lore.
Had meer gehoopt op een stoffige 80's themed style met wat gore/violance :P maar helaas.

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 16:19
Martinspire schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:12:
Ik heb het idee dat Beyond Good & Evil 2019 en wellicht 2020 niet gaat halen. Ook geen Assassins Creed dit jaar wellicht?
Ik denk dat heel wat Ubisoft games uitgesteld zijn om bij de launch van de ps5 en nieuwe xbox een goed aanbod te hebben.

Dat Splintercell vandaag niet aan de beurt was snap ik eigenlijk wel, dat is echt een prima game om volgend jaar als show case te dienen voor de next gen. Een reboot van de serie die niet meer verder bouwt op de games van jaren terug, maar gewoon een frisse nieuwe kijk op het IP. Sterke focus op de Single Player en terug naar de basis, dat zou echt de shit zijn 🤤

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• The Chosen One
  • Laatst online: 19:00

The Chosen One

Zie signature!

Next "show". AMD (Twitch).

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Donstil schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:46:
[...]

Gestopt met lezen want dit is echt onzin.
Ik benoem alleen de 'feiten'. Een Naughty Dog classificeer ik als AAA. Ubi als hooguit AA (vooral de laatste jaren).
https://www.metacritic.co...30&sort_options=metascore

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Laat maar komen die Ghost Recon Breakpoint :Y
MenN schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:47:
[...]

Dat Splintercell vandaag niet aan de beurt was snap ik eigenlijk wel, dat is echt een prima game om volgend jaar als show case te dienen voor de next gen. Een reboot van de serie die niet meer verder bouwt op de games van jaren terug, maar gewoon een frisse nieuwe kijk op het IP. Sterke focus op de Single Player en terug naar de basis, dat zou echt de shit zijn 🤤
Het is maar de vraag of er überhaupt een nieuwe Splinter Cell in ontwikkeling is.

[Voor 8% gewijzigd door XWB op 11-06-2019 00:03]

World War One

XWB schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 00:02:
Laat maar komen die Ghost Recon Breakpoint :Y

[...]

Het is maar de vraag of er überhaupt een nieuwe Splinter Cell in ontwikkeling is.
Volgens mij was dat wel duidelijk, maar blijkbaar komt ie voorlopig nog niet. Ubisoft en Microsoft tonen op E3 eigenlijk nooit (ok een enkeling daargelaten) games die pas meer dan 12 maanden later uitkomen. Soms wel een reveal maar verder weinig voor dat ie echt uitkomt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 617899 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 00:02:
[...]

Ik benoem alleen de 'feiten'. Een Naughty Dog classificeer ik als AAA. Ubi als hooguit AA (vooral de laatste jaren).
https://www.metacritic.co...30&sort_options=metascore
Moet jij weten maar daarmee is het gelukkig nog geen waarheid.

Donstil schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 00:15:
[...]

Moet jij weten maar daarmee is het gelukkig nog geen waarheid.
Dat is zo ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:12
Fijn dat jij dat vind ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Stukken beter dan de officiele E3 presentatie.
The Surge 2 sla ik over, maar wel gave trailer :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Inside xbox is de treehouse versie van Microsoft? Bekijken we morgen wel voor het werk. :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

The Chosen One schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 00:36:
Inside xbox is de treehouse versie van Microsoft? Bekijken we morgen wel voor het werk. :)
Bizar, veel meer gameplay dan gisteren.
Nieuwe spel van Ninja Theory ziet er toch ook wel leuk uit na het zien van de gameplay, de trailer van gisteren vond ik daarintegen zwaar teleurstellend.

[Voor 10% gewijzigd door justifire op 11-06-2019 01:15]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!
Hmm Microsoft gaat dus stoppen met meer games backwards compatible maken voor de One (voorlopig in ieder geval). Komen niet meer backwards compatible games van Xbox original en Xbox 360, omdat ze bezig gaan met backwards compatible maken van de huidige games voor Project Scarlett. Echter, komen ze nu met aardig wat games die dus al bij velen op het lijstje stonden.
Via: https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility
  • Tom Clancy’s Splinter Cell®
  • Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent
  • Tom Clancy’s Splinter Cell: Pandora Tomorrow®
  • Tom Clancy’s Splinter Cell® Chaos Theory™
  • Armed and Dangerous
  • Indiana Jones® and the Emperor’s Tomb™
  • Sphinx and the Cursed Mummy™
  • Unreal Championship 2: The Liandri Conflict
  • ASURA’S WRATH
  • ENSLAVED™: Odyssey to the West
  • Far Cry Classic
  • Peter Jackson's King Kong: The Official Game of the Movie
  • Super Puzzle Fighter II Turbo
  • Prince of Persia: The Forgotten Sands™
  • Infinite Undiscovery
  • Star Ocean: The Last Hope
  • Enchanted Arms
  • Unreal Tournament® 3
  • Far Cry Instincts: Predator
  • Too Human
  • skate.
  • Syndicate
  • Battlefield 2: Modern Combat

• Zeror

• Zeror
Iemand nog op? Square Enix begint zo.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:28
Zeror schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 02:54:
Iemand nog op? Square Enix begint zo.
:w

PSN ID: Beest41

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:00
;w

Waarom kunnen Japanners zo slechts Engels?

[Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 11-06-2019 03:04]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Wat ziet die remake van FF7 er goed uit zeg. Game van de show voor mij (tot nu toe)

3-3 2020.. ik neem alvast vrij

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:06
Omfg FFVII...dit is mijn meest favoriete game ooit en nooit echt gestopt met spelen. Dit ziet er zo perfect uit. De stemmen passen, de dynamiek tussen Cloud en Barret leek echt goed! de stijl de gfx de gameplay! En Tifa!!!! Ik had best de zenuwen de laatste jaren wat ze ervan zouden maken maar dit ziet er sick uit! Episodes zie ik niet zo zitten en het lijkt niet meer dan Midgar.
Maar ze hebben me :D

Acties:
  • +1Henk 'm!
Vermaak mij erg goed hoor met deze show. FF7, Dragon Builders en die top down racer. Lijkt wel op maat gemaakt voor mij dit :+

Negatief : wekker gaat over 4 uur.

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:28
Ff7!!

Over een paar m'n vriendin maar even informeren over de 1st class limited edition die ik net heb gepre-ordered:)

• Zeror
Final Fantasy is niet voor mij. Ben wel benieuwd naar Outriders en Avengers.
Volgend jaar op de E3 2020 Chrono Trigger 25 jaar, gok ik. Had daar dit jaar al wel iets van verwacht...

[Voor 41% gewijzigd door Zeror op 11-06-2019 04:29]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RubenSaurus
Zo die Avengers zag er uit als een slechte knockoff versie zeg, jammer.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:09
Nice, via Game Pass Ultimate krijg je ook toegang tot Gears 5 Ultimate. Hopelijk zet deze trend zich voort en krijg je dus van alle games de uitgebreide versie (dus incl. alle DLC's).

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Origins
  • Laatst online: 07-03-2022
DigitalError schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:14:
Zo die Avengers zag er uit als een slechte knockoff versie zeg, jammer.
Ja inderdaad, de hype is wel geminderd na het zien van die trailer.
Overigens vond ik Square Enix wel beste show van de E3 (al was dat niet zo lastig)

FF7 zag er top uit!

[Voor 16% gewijzigd door Origins op 11-06-2019 07:30]

PSN: Mallakai-NL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giantgiantus
2020 lijkt een bizar goed gamejaar te worden. 2019 daarentegen valt in vergelijking met voorgaande jaren tegen. Eigenlijk kan alleen the last of us 2 het gamejaar 2019 nog redden.

Acties:
  • +1Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:57:
2020 lijkt een bizar goed gamejaar te worden. 2019 daarentegen valt in vergelijking met voorgaande jaren tegen. Eigenlijk kan alleen the last of us 2 het gamejaar 2019 nog redden.
Vergeet de kleine parels niets die helaas vaak onder de radar uitkomen. ;) Die maken voor mij juist een gamejaar. Een game als Outer Wilds die volgens mij langs bijna iedereen heen gaat is echt kanshebber voor mijn GOTY.

2020 wordt echter inderdaad het jaar van de grote games en volgens mij dan nog allemaal binnen een maand of 4... Beetje bizar.

Gamertag: VAS taijyn

• giantgiantus
@uchiha tijntje ik heb het gevoel dat de helft van h1 2020 nog uitgesteld gaat worden. Aan de andere kant lijkt een game te releasen vlak voor een nieuwe game console release ook een recept voor lage verkopen. Mensen wachten dan of sparen voor nieuwe speeltjes.
giantgiantus schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:15:
@uchiha tijntje ik heb het gevoel dat de helft van h1 2020 nog uitgesteld gaat worden. Aan de andere kant lijkt een game te releasen vlak voor een nieuwe game console release ook een recept voor lage verkopen. Mensen wachten dan of sparen voor nieuwe speeltjes.
Nah ik denk dat niet al te veel games nog uitgesteld gaan worden. Ze willen denk ik een maand of 8 voordat de nieuwe consoles uitkomen nog releasen. Zoals je inderdaad aangeeft…juist hoe dichter bij een nieuwe console release hoe meer mensen gaan wachten denk ik.

[Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2019 08:37]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:49
Pffffff, mijn Final Fantasy VII hartje begon al sneller te kloppen bij de First Class editie. Net even gekeken bij SE store zelf. 299,99 euro! Als Cloud met Daytona Hardy een beeld was geweest, maar nee. Het is een soort action figure. Heb zelf van vroeger nog het grote beeld staan (650 gulden voor betaald). Dacht een nieuwe versie van het beeld er naast te kunnen zetten, maar dit gaat hem niet worden iig.
Wellicht de Deluxe editie voor de DLC e.d., maar meer ook niet. Jammer maar helaas.
Beeld, had ik dat bedrag zo neer gelegd, maar ben echt wel kritisch geworden met al die gefaalde extraatjes. Hebben de versie met de beeldjes van KH3 ook maar afgeslagen toen.

@Qweridee Even hierboven mijn bevindingen over het beeld. ;) Mijn vrouw begreep iig mijn conclusie en keuze. Ze had het ook wel geaccepteerd als ik het wel had gekocht.

[Voor 11% gewijzigd door Arunia op 11-06-2019 08:39]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 15:47
Vanavond Nintendo, eens zien waar ze mee gaan komen.
PC gaming was OK, Ubisoft had eigenlijk voor mij alleen Watchdogs, en die laatste game (Gods & monsters was het?)

Square niet gezien op wat trailers na, dat FF7 er geweldig uitziet wist ik al, ben benieuwd hoe ze Midgar gaan rekken naar een 20-30 uur game, want dat stuk in de originele versie is hooguit een uur of 10. Maar wie weet.
Hele dikke trailer voor FF7r. Square enix Japan weet altijd wel een spectaculaire trailer te maken.

Jammer dat ze bij de Avengers trailer, steeds de shot afkapte voor dat er combat plaats vond, was ik toch het meest benieuwd naar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror
Akaendra schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:48:
Vanavond Nintendo, eens zien waar ze mee gaan komen.
Ik kan je dit alvast vertellen:

Verwacht geen lange trailer/gameplay van Pokemon Sword/Shield en Super Mario Maker 2. Die hebben pas hun direct al gehad en daar zal NIntendo pas in de Treehouse waarschijnlijk dieper op ingaan.

Games waar je sowieso meer van gaat zien:
Zelda Links Awakening Remaster, Luigi's Mansion 3, Marvel Ultimate Alliance 3.

En misschien: Animal Crossing, Metroid Prime 4 (is misschien nog wat vroeg omdat ze de ontwikkeling opnieuw gestart hebben)

Plus nog eventuele verrassingen.

• Raem
Ik hoop op een Switch upgrade die tegelijk met Pokémon uitkomt. :)

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Kan ook alleen een Switch downgrade zijn volgens geruchten.

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-06 13:30
Ik hoop zo zeer op Mario Strikers. Ik ben gek op de Switch maar momenteel zit ik persoonlijk wel in een drought qua games die me aanspreken. Mario Maker lijkt me zeker tof, maar daarna is het een tijdje stil voor games waar ik persoonlijk naar uit kijk. Tuurlijk heeft dat met smaak te maken, maar er is weinig waar ik naar uit kijk.
Ori 2> FF7r> Watch dogs> Cyberpunk 2077> Avangers met daartussen rainbow six quarentine, Tlou2 en god & monsters.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Nou, in ieder geval releasedates voor CP2077, DOOM en Dying Light 2. WD2 ziet er wel grappig uit, maar nog niet echt een must buy.

Qua nieuwe games voor mij echt de saaiste E3 die ik me kan herinneren. Geen enkel wow moment gehad, nu ik er zo over nadenk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:25:
Nou, in ieder geval releasedates voor CP2077, DOOM en Dying Light 2. WD2 ziet er wel grappig uit, maar nog niet echt een must buy.

Qua nieuwe games voor mij echt de saaiste E3 die ik me kan herinneren. Geen enkel wow moment gehad, nu ik er zo over nadenk.
Vond Keanu Reeves wel een momentje hoor :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Genoeg gezien, weet nog niet van alles wat het precies is helemaal maar wat interesanst is of lijkt;

12 Minutes, Carrion, CP, Doom, DL2, Watch Dogs, Teling Lies, Grift Lands, Songs of Conquest, Terraria (update), Elder Ring (?), Ghostwire Tokyo (??), Wolfenstein, Deathloop (?), Boneworks, Pistol Whip (?), Arizona Sunshine (DLC), Espire 1, State of Decay 2 (update), Forza (DLC), Lego Star Wars, AoE2 HD Defi, Ori, Blair Witch, Minecraft Dungeons, Yooka Laylee, They Are Billions, El Hijo, Chris Tales (?), Unexplored 2, Mosiac (?).

En dan mis ik er nog wel een paar. Niet direct allemaal nieuwe games of spectaculair maar goed/leuk/in de gaten te houden ieg.

Exocet schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:35:
[...]

Vond Keanu Reeves wel een momentje hoor :)
Zeker, maar ik bedoel echt een nieuwe game waarvan niemand nog het bestaan af wist. Zijn ongetwijfeld wel langsgekomen, maar niets dat bij mij is blijven hangen. Maar ja, kan niet altijd feest zijn. :)

Edit: Jedi Fallen order vergeet ik nog. Zag er wel goed uit.

November wordt het in ieder geval keuzes maken, damn.

[Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 11-06-2019 10:45]

• Raem
bram1984 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:38:
[...]
November wordt het in ieder geval keuzes maken, damn.
Death Stranding natuurlijk! Star Wars lijkt me ook goed, maar die kan ik nog wel even laten liggen tot die wat goedkoper is.

Van de nieuw aangekondigde games kijk ik uit naar Watch Dogs en Tales of Arise en ik ben benieuwd naar Ghostwire en Elden Ring. Van die laatste twee is het maar afwachten op gameplay om te zien of het echt wat is.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:00
giantgiantus schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:57:
Die is naar verluidt uitgesteld tot begin 2020. Ik denk dat deze E3 wel heeft laten zien dat het tijd is voor de volgende generatie consoles.

[Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 11-06-2019 11:02]

NotSoSteady schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:00:
[...]

Die is naar verluidt uitgesteld tot begin 2020. Ik denk dat deze E3 wel heeft laten zien dat het tijd is voor de volgende generatie consoles.
Of juist niet met al die games die in de eerste helft van 2020 uitkomen?

Lijkt er juist op dat publishers nog maximaal een keertje willen profiteren van de grote userbase van de ps4 en xbox one.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:11:
[...]

Lijkt er juist op dat publishers nog maximaal een keertje willen profiteren van de grote userbase van de ps4 en xbox one.
Die userbase heb je sowieso wel met het feit dat de volgende generatie BC is.
Raem schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:57:
[...]

Death Stranding natuurlijk! Star Wars lijkt me ook goed, maar die kan ik nog wel even laten liggen tot die wat goedkoper is.

Van de nieuw aangekondigde games kijk ik uit naar Watch Dogs en Tales of Arise en ik ben benieuwd naar Ghostwire en Elden Ring. Van die laatste twee is het maar afwachten op gameplay om te zien of het echt wat is.
Ja Death Stranding wellicht, maar daar weet ik nog te weinig van. Kan zomaar zijn dat het niks voor mij is.

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-10-2022
bram1984 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:21:
[...]

Die userbase heb je sowieso wel met het feit dat de volgende generatie BC is.

[...]

Ja Death Stranding wellicht, maar daar weet ik nog te weinig van. Kan zomaar zijn dat het niks voor mij is.
Hoe kan dat nou bram :P

A person who never made a mistake never tried anything new.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:45
Nieuwevolger schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:11:
[...]

Maximaal willen profiteren, of op de valreep de producten wegzetten. Met Scarlett een release 'holiday season 2020' ligt een release mid november voor de hand, om in ieder geval black friday op 27 november 2020 voor te zijn. In het half jaar ervoor de alsmaar toenemende hype voor wat betreft het nieuwe dat gaat komen, dit zal je verkoopcijfers drukken. Men wacht wel voor een ware PS5 versie met hogere resolution textures, etc.

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-10-2022
Kan zomaar zijn dat het niks voor mij is. :P

A person who never made a mistake never tried anything new.

Zeror schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:32:
[...]

Ik kan je dit alvast vertellen:

Verwacht geen lange trailer/gameplay van Pokemon Sword/Shield en Super Mario Maker 2. Die hebben pas hun direct al gehad en daar zal NIntendo pas in de Treehouse waarschijnlijk dieper op ingaan.

.
Pff dat mag ik hopen. Vorig jaar was er ook net een direct geweest over Super Smash en daar bleven ze over doorzagen in de E3 direct 8)7

Vond de Kinda Funny indie stream ook wel boeiend met Castlestorm 2, Stronghold Warlords, Bombfest en Lost Ember.

[Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 11-06-2019 11:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Nick25 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:42:
[...]

Kan zomaar zijn dat het niks voor mij is. :P
Nou ja, omdat er nog maar weinig bekend is over bijvoorbeeld de gameplay en gameplay loop.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Voor alle Final Fantasy fans heb ik een topic gemaakt, verder discussiëren mag in:

Greatsword in "[PS4 / XBOX] Final Fantasy VII Remake"

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:39
Iemand trouwens zijn Mixer cadeau al gehad van Microsoft ? Heb zo het gevoel dat ik er naast kijk of dat ik het helemaal niet ga krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Als ik het goed heb kunnen we later deze E3 nog gameplay beelden verwachten van Avangers, FF7r en Cyberpunk 2077.
KBE91 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:20:
Iemand trouwens zijn Mixer cadeau al gehad van Microsoft ? Heb zo het gevoel dat ik er naast kijk of dat ik het helemaal niet ga krijgen.
Outer Wilds was vorig jaar ook een mixer cadeau en hij is vorige maand uitgekomen :P

• Meneer iCy
  • Laatst online: 02-06 09:41
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:32:
[...]

Outer Wilds was vorig jaar ook een mixer cadeau en hij is vorige maand uitgekomen :P
Maar heeft wel een week na de E3 in je library gezeten meende ik.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee