Omdat ik het bestand niet kan vinden??Sluuz schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:09:
[...]
Als je dit moet vragen zou ik je afraden iOS 13 beta 1 te gaan draaien.
Bing
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Omdat ik het bestand niet kan vinden??Sluuz schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:09:
[...]
Als je dit moet vragen zou ik je afraden iOS 13 beta 1 te gaan draaien.
Bing
Ryan800 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:07:
[...]
Dat zou voldoende moeten zijn, ik heb de IPSW kunnen restoren met Mojave en de Xcode 11 beta.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Omdat je niet ziet dat het een typo is en IPSW moet zijn. En je dus geen ervaring daarmee hebt, en je een beta 1 versie gaat installeren die alleen voor dev's is. En je dus duidelijk geen developer bent. No offence, maar zie het als waarschuwing
PSN: Sluuz
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
copy en paste bovendien je trekt wel erg snel een conclusieSluuz schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:19:
[...]
Omdat je niet ziet dat het een typo is en IPSW moet zijn. En je dus geen ervaring daarmee hebt, en je een beta 1 versie gaat installeren die alleen voor dev's is. En je dus duidelijk geen developer bent. No offence, maar zie het als waarschuwing
[ Voor 5% gewijzigd door bing69 op 04-06-2019 14:33 ]
Bing
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 04-06-2019 14:33 ]
Niemand?Noctonix schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:43:
Kan iemand met iOS 13 beta checken of de "Niet storen/DND" melding nog aanwezig is op het lockscreen en of hij terug blijft komen als je hem wist?
Melding staat op lockscreen en komt na wissen niet terug.
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Volgens mij had Mark Gurman van Bloomberg het over een geheel nieuw homescreen dat aanvankelijk voor iOS 12 was bedoeld, maar nu een jaar later zou komen. Ik heb weinig redenen om aan zijn bronnen te twijfelen. Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat Apple een dergelijk project heeft geschrapt, zou niet voor het eerst zijn.Sluuz schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:42:
[...]
Het zijn ook vooral enthousiaste designers die op zoek zijn naar likes etc. Nooit echt volledig uitgedachte ideeen, die alle scherm groottes ondersteunen etc.
https://webcache.googleus...&cd=5&hl=nl&ct=clnk&gl=nlAs part of an annual release of new iPhone models, Apple also usually rolls out a major iOS update each year. The current software version, iOS 11, added augmented-reality features, a file management app and business-user enhancements for the iPad. For iOS 12, Apple has been working on additions like a redesigned home screen app grid, a multiplayer mode for augmented reality games, and a merger of the third-party applications running on iPhones and Macs, the people said, asking not to be named discussing information that isn’t public.
While core features like the combined apps platform are still on schedule to be introduced this year, some flashier changes like the redesigned home screen will likely be held back until the 2019 software update, a person familiar with the matter said. The company will also probably delay a revamped photo management application that used new algorithms to better automatically sort pictures, though some smaller upgrades to the Photos app will still appear this year.
[ Voor 50% gewijzigd door NotSoSteady op 04-06-2019 14:57 ]
Hence "vooral" en het feit dat Gurman geen mockups had. Mijn opmerking ging vooral over de filmpjes, mockups en dat soort "impressies".NotSoSteady schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:55:
[...]
Volgens mij had Mark Gurman van Bloomberg het over een geheel nieuw homescreen dat aanvankelijk voor iOS 12 was bedoeld, maar nu een jaar later zou komen. Ik heb weinig redenen om aan zijn bronnen te twijfelen. Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat Apple een dergelijk project heeft geschrapt, zou niet voor het eerst zijn.
De wat...en de wat?Dennisweb schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:03:
Jeetje. React Native is met iOS 13 een enorm slagveld geworden. Zelfs een nieuwe init werkt niet goed. De hele RCT Bridge ligt eruit.
Ik programmeer weleens apps en gebruik daarvoor het framework van Facebook, dat React Native heet. Deze kun je zowel op iOS als Android gebruiken. Heel handig, maar met de nieuwe iOS versie is het framework compleet naar de knoppen.
Je moet natuurlijk nu ook overstappen naar SwiftUIDennisweb schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:14:
[...]
Ik programmeer weleens apps en gebruik daarvoor het framework van Facebook, dat React Native heet. Deze kun je zowel op iOS als Android gebruiken. Heel handig, maar met de nieuwe iOS versie is het framework compleet naar de knoppen.
[ Voor 29% gewijzigd door Hackus op 04-06-2019 15:19 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik gok dat dat is vanwege SwiftUI..Dennisweb schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:14:
[...]
Nee dat is omdat het een beta is en React nog niet is geupdate.
[ Voor 7% gewijzigd door Sluuz op 04-06-2019 15:24 ]
Misschien allebei?Sluuz schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:23:
[...]
Nee dat is omdat het een beta is en React nog niet is geupdate.
Bij mij was het een kwestie van een paar instellingen aan en uit zetten. Bij mij is het opgelost, maar blijkt voor anderen niet te werken. Wat men eventueel nog kan proberen is vliegtuigmodus en anders netwerk herstellen.crypt0rr schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:39:
Hoe zit het met de 'gebeld worden' problemen bij mensen met KPN? Al een workaround kunnen vinden?
heb Airplane eens aan en weer uitgezet; nu van 14 binnenkomende gesprekken, komen er 12 door en 2 direct door naar Voicemail.Dennisweb schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:41:
[...]
Bij mij was het een kwestie van een paar instellingen aan en uit zetten. Bij mij is het opgelost, maar blijkt voor anderen niet te werken. Wat men eventueel nog kan proberen is vliegtuigmodus en anders netwerk herstellen.
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik heb geen enkele optie met NFC of tag in shortcutsxoniq schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 02:22:
Interessant! Binnen de shortcuts app kan je iets triggeren bij het aanraken van een NFC tag, dit werkt zelfs wanneer ik m'n id kaart tap
Dat is wel uitgebleven ja.Geert1976 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:37:
toch opmerkelijk dat afgelopen jaar de diverse message boards/fora/techsites vol stonden van de zware overtuiging van de grote aankomende overhaul in iOS13.
Niet om een discussie te starten of het wel of niet noodzakelijk is.
Maar lijkt me overduidelijk dat iOS13 alles is, behalve een overhaul van het OS.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Volgens mij kan @Donstil dat als TS ook doen. Kun je me anders vertellen welke producten precies niet kloppen?Hackus schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:58:
@Hoedje @Daedalus @Whieee Graag producten die niet 'meegaan' naar iOS13 verwijderen.
(tr heeft niet geholpen)
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik kan dat niet helaas maar kan mij ook niet herinneren dat ik deze hele lijst heb toegevoegd.Daedalus schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:09:
[...]
Volgens mij kan @Donstil dat als TS ook doen. Kun je me anders vertellen welke producten precies niet kloppen?
Alle iPhones vanaf 6S. iPad sowieso niet, die krijgt eigen 'iPadOS' misschien kan @Oscar the Grouch helpenDaedalus schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:09:
[...]
Volgens mij kan @Donstil dat als TS ook doen. Kun je me anders vertellen welke producten precies niet kloppen?
[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 04-06-2019 16:13 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kun je wat met https://gathering.tweaker...pdate_relations/1925854/0 ?Donstil schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:11:
[...]
Ik kan dat niet helaas maar kan mij ook niet herinneren dat ik deze hele lijst heb toegevoegd.
Ik zal de OP dit weekend even opfrissen, dan kan ik de ondersteunende devices wel even toevoegen.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Kan ze daar wel zien maar niet aanpassen helaas.Daedalus schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:14:
[...]
Kun je wat met https://gathering.tweaker...pdate_relations/1925854/0 ?
offtopic:
Altijd lastig om te achterhalen wat niet-mods eigenlijk wel of niet kunnen of zien
Waarschijnlijk kun je het dan alleen koppelen als je een nieuw topic aanmaakt. Ik zal het aanpassenDonstil schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:17:
[...]
Kan ze daar wel zien maar niet aanpassen helaas.
[ Voor 32% gewijzigd door _Bailey_ op 04-06-2019 16:25 ]
Tijdens de keynote had apple erover dat als je apps geen toegang gaf tot location services, de apps soms met bluetooth en wifi konden achterhalen wat je locatie was, door de apparaten in je omgeving. Hierdoor moet je nu apps ook expliciet bluetooth (en misschien internet) toegang geven.Geert1976 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:20:
ik merk dat bij veel apps die je voor t eerst opent, nu een pop up verschijnt met de vraag of de betreffende app gebruik mag maken van Bluetooth, zo ook Facebook.
Iemand enig idee waarom ik deze app toestemming tot Bluetooth zou moeten geven>
zie mijn edit aan mijn vorige postOguzhan58 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:23:
[...]
Tijdens de keynote had apple erover dat als je apps geen toegang gaf tot location services, de apps soms met bluetooth en wifi konden achterhalen wat je locatie was, door de apparaten in je omgeving. Hierdoor moet je nu apps ook expliciet bluetooth (en misschien internet) toegang geven.
Daarom moet je het dus ook weigerenGeert1976 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:20:
ik merk dat bij veel apps die je voor t eerst opent, nu een pop up verschijnt met de vraag of de betreffende app gebruik mag maken van Bluetooth, zo ook Facebook.
Iemand enig idee waarom ik deze app toestemming tot Bluetooth zou moeten geven?
Ja dat is nog een beetje onduidelijk idd. Ik heb Tidal ook toegang tot BT gegeven omdat mijn koptelefoon anders niet werkt alleen ik wil geen tracking.RnB schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:25:
En hoe zit dat dan met apps die audio doorsturen naar je AirPods (denk aan Tidal, Apple Music, Youtube)?
Ik heb Tidal bijvoorbeeld toegang gegeven tot Bluetooth met de gedachte dat deze audio via Bluetooth speelt. Had niet gedacht aan locatievoorzieningen.
Ik zou zeggen dat die muziek apps geen toegang moeten hebben tot bluetooth voor het afspelen op AirPods. Deze apps spelen gewoon wat af, je telefoon regelt hoe en waar. Dus ik zou voor de zekerheid even proberen met bluetooth uit.RnB schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:25:
En hoe zit dat dan met apps die audio doorsturen naar je AirPods (denk aan Tidal, Apple Music, Youtube)?
Ik heb Tidal bijvoorbeeld toegang gegeven tot Bluetooth met de gedachte dat deze audio via Bluetooth speelt. Had niet gedacht aan locatievoorzieningen.
Verwijderd
Waar denk je dan zoal aan?Geert1976 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 17:53:
[...]
Een afwijkend home screen voor de Xs Max zou ook een zeer logische keuze zijn.
De Xs Max is momenteel niets meer dan een blown up Xs.
Onbegrijpelijk dat na bijna 3 kwart jaar Apple werkelijk nog niets écht nuttigs heeft gedaan met 't grotere beeldscherm van de Xs Max.
Waarom zou je dat willen? Er was nagenoeg niets nieuw voor de Homepod toch?Toppe schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:03:
Ben toch benieuwd hoe je de HomePods kan voorzien van iOS 13. Voorheen kon dat alsnog met een profiel, maar die optie hebben ze nu volledig uitgeschakeld..?
Volgens The Verge wel https://www.theverge.com/...s-mouse-support-wwdc-2019.gunghir schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 01:18:
[...]
Gaaf!!
Dit miste ik nog.
Hopelijk werken alle bluetooth muizen.
Andere stem en ondersteuning voor radio stations en dat laatste maakt herb juist zo interessantDonstil schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:20:
[...]
Waarom zou je dat willen? Er was nagenoeg niets nieuw voor de Homepod toch?
... na de zomer
Radio luister ik al jaren niet meer eigenlijk en Siri gebruik ik alleen voor de kook wekker op de keuken HomePodToppe schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:35:
[...]
Andere stem en ondersteuning voor radio stations en dat laatste maakt herb juist zo interessant
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 04-06-2019 18:27 ]
Nice, die optie kan in wel waarderenGeert1976 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:26:
nieuw in iOS 13
- voelbaar signaal (haptic feedback dus) bij authenticatie
Activeer een voelbaar signaal wanneer FaceID de iPhone (Xr, Xs en Xs Max) ontgrendeld, Apple Pay wordt geautoriseerd of aankopen in iTunes Store.
Net ff getest met een Apple Pay betaling in een winkel, wel prettig middels een haptische feedback de betaling bevestigd te krijgen.
te vinden via: Instellingen -- Toegankelijkheid -- Face ID en Aandacht -- Voelbaar signaal bij authenticatie
ja, ook al is de grote overhaul van het OS uitgebleven, er zitten toch wel weer een aantal refinements en kleine handigheden in iOS 13 die typisch bij Apple horen qua finesse.
... na de zomer
[ Voor 15% gewijzigd door Menesis op 04-06-2019 20:09 ]
Mixed Reality dev
Yes.
[ Voor 28% gewijzigd door _Bailey_ op 04-06-2019 20:24 ]
Oei das lekker. Op 1 week gezet.Toppe schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:33:
Als je genoeg tabjes in Safari sluit dan komt hij met het voorstel om niet gebruikte tabbladen automatisch te sluiten na:
- 1 dag
- 1 week
- 1 maand
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Oplossing gevonden, wanneer je de mute switch gebruikt en deze naar de 'geluid aan' stand zet kan je snel je volumeknoppen gebruiken om het notificatievolume aan te passen.crypt0rr schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:43:
Hm, wat me opvalt is dat ik het notificatievolume niet meer aan kan passen met de fysieke knoppen, ook al staat de instelling in settings op 'change with buttons' ingeschakeld.
Iemand hier al tegenaan gelopen? Aka misschien een trucje
Toevallig via Windows naar de beta geüpdate?Snakefoodjah schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:50:
Lap hier is mijn face id/portret selfie stuk.
Face id werkt niet meer en kan ook niet meer instellen.
Als ik portret selfie wil maken is beeld extreem donker.
Op gewone selfie werkt alles perfect.
Inderdaad via Windows.Geert1976 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:57:
[...]
Toevallig via Windows naar de beta geüpdate?
Want dan sloop je hoogstwaarschijnlijk FaceID als ook andere functies in 't OS
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Geduld hebben. Duurde bij mij ook even, komt echt goedmprkooij schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:00:
Okééé, zet net de iPhone 7 iOS 13 update aan. Zie ik het Apple logo en al 15 minuten de balk eronder die niet gevuld wordt. Iemand anders dit ervaren?
Ik zou mooi terug gaan naar stable/public iOS12.3.1Snakefoodjah schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:00:
[...]
Inderdaad via Windows.
Dus niks meer aan te veranderen of gewoon geduldig wachten tot update?
Ja ik op de Xs gisteren. Heeft zeker 20 minuten geduurdmprkooij schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:00:
Okééé, zet net de iPhone 7 iOS 13 update aan. Zie ik het Apple logo en al 15 minuten de balk eronder die niet gevuld wordt. Iemand anders dit ervaren?
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 04-06-2019 21:04 ]
Heeel nice. Door die wallpaper raak ik wel even het overzicht kwijtDonstil schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:03:
Edit: damned dit ziet er toch wel lekker uit.
[Afbeelding]
[...]
Ja ik op de Xs gisteren. Heeft zeker 20 minuten geduurd
Haha dat kan overzichtelijker iddmprkooij schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:06:
Heeel nice. Door die wallpaper raak ik wel even het overzicht kwijt
Heel fijn dat de widgets nu op het springboard staan en functionaliteit is (voor mij) het belangrijkste, maar op een of andere manier vind ik het geheel niet mooi uitgelijnd.Donstil schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:03:
[Afbeelding]
[...]
Opkomende tv series, welke app is dat?Donstil schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:03:
[Afbeelding]
[...]
Serist icm Trakt. Erg fijn.
[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 04-06-2019 21:23 ]
Werkt niet als darkmode aan staatcrypt0rr schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:59:
Snel scrollen in Safari: druk op dat kleine pagina lengte balkje aan de rechterkant en sleep deze naar boven of beneden net wat je wilt
Hier wel, echter is het wel zoeken naar dat balkje. Bijvoorbeeld in dit topic is de achtergrond wit, het balkje ook dus je ziet hm vrijwel alleen als je helemaal boven of onderin bent.
[ Voor 9% gewijzigd door BleuZ op 04-06-2019 22:24 ]
Ow ja, maar ik ben kleurenblind 🤷🏻♂️crypt0rr schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:00:
[...]
Hier wel, echter is het wel zoeken naar dat balkje. Bijvoorbeeld in dit topic is de achtergrond wit, het balkje ook dus je ziet hm vrijwel alleen als je helemaal boven of onderin bent.
Nice! Kun je voor mij even het volgende testen?crypt0rr schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:05:
Het is nu ook mogelijk om per applicatie de taal aan te passen.
Instellingen > scroll naar onder en selecteer een app waarvan je dit wilt aanpassen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Check!Rivanov schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:08:
[...]
Nice! Kun je voor mij even het volgende testen?
System language iPhone op Engels, maar Google Maps in Nederlands?
Is dit mogelijk nu?
[ Voor 5% gewijzigd door Toppe op 04-06-2019 22:11 ]
Dat is top! Dat vond ik altijd irritant, want heb al mijn devices altijd in het Engels staan maar dan kreeg je in Google Maps / Apple Maps ook altijd Engelse navigatiestem. Maar daar wil ik dan wel de Nederlandse stem. Cool dat dit nu eindelijk kan.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zojuist getest, dit is mogelijk met Google Maps niet met Apple Maps. Ik draai system language default op Engels.Rivanov schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:08:
[...]
Nice! Kun je voor mij even het volgende testen?
System language iPhone op Engels, maar Google Maps in Nederlands?
Is dit mogelijk nu?
NopeYRH schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:09:
Is er al een fix voor die dubbele meldingen in Whatsapp?
Dat je soms alleen een melding ziet zonder inhoud of soms eerst zonder inhoud en daarna een melding met inhoud.
[ Voor 13% gewijzigd door crypt0rr op 04-06-2019 22:26 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq