‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zelfde probleem hier... Ik heb IOS 13.1 Beta 1 met iPhone XS Max. Als ik de iPhone met zijn scherm aan laat staan werkt Spotify, totdat ik het scherm uitschakeld....Rivanov schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 19:50:
Carplay op m'n iPhone 7 met iOS 13.1 loopt niet goed. Iedere muziek app crashed direct. Zowel Apple Music, Overcast als ook TuneIn. Springt meteen terug naar homescreen van Carplay.
Flitsmeister start nu wel goed op vanuit Carplay, maar de muziek-apps zijn nu bugged.
Iemand met hetzelfde probleem? Heb al herstart en force reset gedaan.
Apple Music (alleen om te testen. Niet mijn favoriet)Rivanov schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:46:
[...]
Welk device gebruik jij en welke muziek app? CarPlay ansich werkt gewoon, enkel de muziek en podcast apps crashen.
Fm radio
Spotify
Als device Sync 3 van Ford
[ Voor 4% gewijzigd door Mack80 op 29-08-2019 10:04 ]
Klopt. Maar met Beta 1 t/m 8 in iOS 13 geen problemen gehad. Met iOS 13.1 wel.Vanitas1996 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:09:
[...]
Zelfde probleem hier... Ik heb IOS 13.1 Beta 1 met iPhone XS Max. Als ik de iPhone met zijn scherm aan laat staan werkt Spotify, totdat ik het scherm uitschakeld....Ach ja... Hoort bij de beta's he
![]()
Ben 'm nu opnieuw aan het installeren.. benieuwd of het helpt. En anders gaat die iPhone 7 gewoon weer netjes terug naar iOS 13 DB 8. Die iPhone is primair voor CarPlay in m'n auto en dan moeten Apple Music en Overcast wel goed functioneren.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ervaar juist het tegenovergestelde, loopt beter en pluspunt Flitsmeister.Rivanov schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 19:50:
Carplay op m'n iPhone 7 met iOS 13.1 loopt niet goed. Iedere muziek app crashed direct. Zowel Apple Music, Overcast als ook TuneIn. Springt meteen terug naar homescreen van Carplay.
Flitsmeister start nu wel goed op vanuit Carplay, maar de muziek-apps zijn nu bugged.
Iemand met hetzelfde probleem? Heb al herstart en force reset gedaan.
Op een gelockte iOS 13 is echter de share / export button verdwenen. Dit heb ik direct gemeld maar is helaas nog steeds niet gefixt. Wellicht is het geen bug maar zo bedoeld?
Ik heb er zelf nog steeds last van... Irritant als de app nog openstaat en ik een betaling moet doen...PhilipsFan schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:01:
Heeft iemand al kunnen controleren of de zwarte schermen in de ING-app zijn opgelost in 13.1? Of zou dat door ING moeten worden gefixed?
Nee, is nog steeds aan de orde. App een keer sluiten en opnieuw opstarten verhelpt dit. Maar het is wachten op de officiële release van iOS 13 zodat ING ook hun app officieel kan updaten.PhilipsFan schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:01:
Heeft iemand al kunnen controleren of de zwarte schermen in de ING-app zijn opgelost in 13.1? Of zou dat door ING moeten worden gefixed?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Lijkt me ook niet iets wat ze gaan fixen. Als je een screenshot maakt op het lockscreen terwijl het apparaat unlocked is werkt het namelijk wel.Cheesy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:01:
Ik maak regelmatig screenshots van meldingen op m'n locksreen, die ik vervolgens wil delen (via Whatsapp). In iOS12 kon dat gewoon.
Op een gelockte iOS 13 is echter de share / export button verdwenen. Dit heb ik direct gemeld maar is helaas nog steeds niet gefixt. Wellicht is het geen bug maar zo bedoeld?
Als het met een gelockte telefoon zou kunnen dan betekend dit automatisch dat kwaadwillende zaken in het share menu zouden kunnen zien. Niet wenselijk lijkt me.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Edit:
https://gadgets.ndtv.com/...from-facebook-reb-2090555
Komt er aan dus!
[ Voor 20% gewijzigd door amphora op 30-08-2019 17:37 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Dat zit er al in vanaf beta 1amphora schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:29:
In iOS 13 kan je nu je eigen Memoji gebruiken in bijvoorbeeld WhatsApp als sticker. Althans sticker, het is gewoon een lelijk plaatje geworden met witte achtergrond. Zou het ooit mogelijk worden dat dit in WhatsApp bijvoorbeeld wel een transparante plaatje wordt zoals andere stickers? Is dat iets wat Apple dan moet faciliteren of WhatsApp?
Edit:
https://gadgets.ndtv.com/...from-facebook-reb-2090555
Komt er aan dus!
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
In de standaard berichten app ja. Maar niet in Whatsapp. Althans niet mooi transparant
[ Voor 6% gewijzigd door amphora op 31-08-2019 00:29 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Dat zei je toch ookamphora schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 00:29:
[...]
In de standaard berichten app ja. Maar niet in Whatsapp. Althans niet mooi transparant
Ik kan vanaf het begin al in whatsapp die “stickers” sturen. En idd.vanaf het begin niet mooi transparant. Daarom nooit gebruikt
Vreemd, hier nergens last van....WhatsappHack schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:05:
Oh hell nah, op 13.1 zuigt de Apple Watch zichzelf weer helemaal leeg
Bing
Net thuis, heb hem vanaf 6h30 vanmorgen om (100%) nu om 18h45 zit ik op 74%. Alles op de laatste beta.antonief schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:36:
[...]
Bij mij trekt ie hem ook in een dag leeg.
Bing
bij mij trekt ie hem ook leeg met 13.1. kan net een dag met de apple watch(series 4) doen. voorheen 2dagen.antonief schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:36:
[...]
Bij mij trekt ie hem ook in een dag leeg.
Is het een series 4? Zo neen, dat kan kloppen - de drain bug is enkel op de S4.bing69 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 18:40:
[...]
Net thuis, heb hem vanaf 6h30 vanmorgen om (100%) nu om 18h45 zit ik op 74%. Alles op de laatste beta.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Sorry maar ik heb echt de S4WhatsappHack schreef op zondag 1 september 2019 @ 00:08:
[...]
Is het een series 4? Zo neen, dat kan kloppen - de drain bug is enkel op de S4.

Bing
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Zit nu op 77% sinds 8 uur vanmorgen met iOS 13.1 en watchOS 5.3.1 op AW4.Snakefoodjah schreef op zondag 1 september 2019 @ 11:49:
Hier ook geen problemen met de Apple Watch ookal zit ik op 13.1. :-)
Dat is gewoon zoals het hoort toch?
Mens, dit is toch een topic voor ervaringen met en discussie over beta software?Tylen schreef op zondag 1 september 2019 @ 18:54:
Mensen, het is een beta. Wil je dit niet. Verwijder dan de beta software.
[ Voor 53% gewijzigd door meesje op 01-09-2019 19:01 ]
Precies. Dus feedback inschieten en volgende bug zoeken.meesje schreef op zondag 1 september 2019 @ 19:00:
[...]
Mens, dit is toch een topic voor ervaringen met en discussie over beta software?
Bij het melden van de bug is het toch wel fijn om zo veel mogelijk extra info te verstrekken? Wellicht zijn er andere tweakers die hetzelfde ervaren en misschien heeft er al iemand de oorzaak van het probleem of een mogelijke workaround gevonden?Tylen schreef op zondag 1 september 2019 @ 19:10:
[...]
Precies. Dus feedback inschieten en volgende bug zoeken.
[ Voor 22% gewijzigd door meesje op 01-09-2019 19:50 ]
Ik had er bij de andere beta's geen last van waarom nu wel is mij een raadsel.meesje schreef op zondag 1 september 2019 @ 19:47:
[...]
Bij het melden van de bug is het toch wel fijn om zo veel mogelijk extra info te verstrekken? Wellicht zijn er andere tweakers die hetzelfde ervaren en misschien heeft er al iemand de oorzaak van het probleem of een mogelijke workaround gevonden?
Vreemd, want die ging juist helemaal perfect op 13.0.8
(zijn ook wel de nodige wijzingen, maar toch)
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Wat werkt er niet goed dan?paQ schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:43:
Dat snel 13.2 maar mag uitkomen... Homekit is echt een drama zo instabiel
Vreemd, want die ging juist helemaal perfect op 13.0.8
(zijn ook wel de nodige wijzingen, maar toch)
Hier ervaar ik eigenlijk geen problemen maar bedien het vooral via Siri.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Homekit werkt wel gewoon, maar de interfacing loopt steeds scheef.Famous schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:55:
[...]
Wat werkt er niet goed dan?
Hier ervaar ik eigenlijk geen problemen maar bedien het vooral via Siri.
Niet alleen met de Woning app, ook 3rd party.
Alles op rood geen reactie, of bijwerken, en als je er dan 1 minuut van af blijft is alles ineens weer up enzo.
Gewoon irritant.
Op de apparaten op 12.4 geen enkel probleem.
Maar op 13.0.8 dus ook niet. Dat was retestabiel.
[ Voor 9% gewijzigd door paQ op 02-09-2019 10:04 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
[ Voor 96% gewijzigd door CheopsChefren op 02-09-2019 14:42 ]
Dit ervaar ik niet.drusloos schreef op maandag 2 september 2019 @ 13:35:
Wat me opviel aan de beta’s van ios 13 was dat bij het inschakelen van bluetooth hij gelijk verbond met het apparaat die ik wilde. Omdat ik nogal vaak switch tussen airpods, beats, boombox en auto haatte ik het dat ik elke keer weer naar bluetooth moest gaan in instellingen om te verbinden met het apparaat die ik nodig had. Buiten dat dat nu via bedieningspaneel kan, deed hij het nu gewoon uitzich zelf. Echter, met 13.1 is her weer helemaal ruk. Is het gewoon zoals vroeger. Ik kan nergens vinden of apple wat heeft veranderd op dit gebied
Alles word netjes verbonden.
Airpods ,auto ect.
Ik hoef nooit via instellingen iets te verbinden
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
[ Voor 81% gewijzigd door MelvinW op 02-09-2019 14:49 ]
Vandaag Labor Day
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Het is Labor Day vandaag. Dus iOS 14.3 beta 1 zal later pas komen
Verwacht vandaag ook niets hoor.
[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 02-09-2019 20:17 ]
Dat mag ik hopen dat ios 14.3 beta 1 niet vandaag uitkomt, of morgen, of overmorgen, of volgende week, of volgende maand........Donstil schreef op maandag 2 september 2019 @ 20:09:
[...]
Het is Labor Day vandaag. Dus iOS 14.3 beta 1 zal later pas komen
Daar is nog geen duidelijkheid over, ik zou nog even op Public Beta 7 blijven op dit moment.Vizzie33 schreef op maandag 2 september 2019 @ 21:13:
Vraagje: ik heb ios 13 public beta 7. Nu is er al 13.1. Maar ik wil na de GM af van de beta’s. Kan ik dan nu beter op 13 public beta 7 blijven of kan 13.1 ook om dan de gm van de beta af te gaan?
Op mijn XS met 13.1 Dev Beta wil het niet meer werken, dwz de Marantz versterker wordt niet gevonden. Airplay werkt wel nog gewoon.
Nu is er onlangs een FW update voor de Marantz verschenen die ik heb geinstalleerd, zo rond hetzelfde moment dat 13.1 verscheen. Ik kan nu niet achterhalen waar het probleem 'm precies zit...
Misschien zou iemand eens kunnen testen met Spotify Connect icm 13.1? Mijn dank.
Spotify Connect werkt hier prima i.c.m. een Chromecast Audio. AirPlay heeft bij wel soms wat kuren.dafmay schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:36:
Gebruikt hier iemand Spotify Connect?
Op mijn XS met 13.1 Dev Beta wil het niet meer werken, dwz de Marantz versterker wordt niet gevonden. Airplay werkt wel nog gewoon.
Nu is er onlangs een FW update voor de Marantz verschenen die ik heb geinstalleerd, zo rond hetzelfde moment dat 13.1 verscheen. Ik kan nu niet achterhalen waar het probleem 'm precies zit...
Misschien zou iemand eens kunnen testen met Spotify Connect icm 13.1? Mijn dank.
Spotify Connect icm Sonos werkt hier ook gewoon prima op 13.1.dafmay schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:36:
Gebruikt hier iemand Spotify Connect?
'Let me just break down the theory of why we see 13.1 before the release of 13.0.
It's because of the trade war between the US and China. There are 10 - 15% of tariffs incoming. Now Apple is an american company and produces mostly in China so the tariffs would apply. Apple obviously doesn't want to pay that. A lot of iPhone 11 models have already been produced and Apple is trying to ship them into the US as fast as possible to avoid the tariffs. Now one of the last steps in the production of an iPhone is to flash the latest software onto the phone before the phone is packaged, sealed and ready for transport. That latest software is currently beta. Beta 8 to be exact. iOS 13 is not finished yet and we could see more betas. So that means that if Apple ships the finished phones now into the US the software will be beta. So Apple is just going to leave 13.0 as it is (in beta) and focus on 13.1. So they will carry all bug fixes and everything else to 13.1. And as soon as the iPhone 11 is released, Apple will release 13.1 as an update. So users don't have to deal with a beta version of iOS 13 when they unbox and set up their phone.'
Klinkt niet onredelijk, toch? Ben echt heel benieuwd.
Zal het de laatste voor het evenementje zijn?
(13.0 weet ik niet)
Update? Hier nog niet.Famous schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 19:03:
Toch nog een 13.1 update
(13.0 weet ik niet)
Nee, iOS 14.3 beta 1 v.a 20uFamous schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 19:03:
Toch nog een 13.1 update
(13.0 weet ik niet)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
⚠️ It seems that Apple has done a full rollback of basically all iCloud changes from Catalina / iOS 13.
— Max Seelemann (@macguru17) 3 september 2019
The sync agent “bird” is back, as is “brctl”. Gone is the new “iCloudDrive” agent. No folder sharing until at least iOS 13.2, it seems. Maybe even iOS 14?
Haal mijn update info altijd uit dit topic, zal vast niet de enige zijn

Was was die iCloud sync dan? Bepaalde folders ipv alleen bureaublad en documenten?
Want dat is precies wat ik wil
Donstil schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:36:
[...]
Was was die iCloud sync dan? Bepaalde folders ipv alleen bureaublad en documenten?
Want dat is precies wat ik wil
Interesting but unsurprising news: it appears most/all of the iCloud Drive improvements announced at WWDC (pinned files that remain downloaded locally, shared folders) will have to wait until iOS 13.2 at the earliest.
— John Gruber (@gruber) 3 september 2019
iCloud Drive is simply far too important for it to be buggy. https://t.co/6cSwMUOllQ
https://www.reddit.com/r/...have_been_will_be_rolled/
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 03-09-2019 20:38 ]

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 03-09-2019 20:41 ]
Blijf het raar vinden dat daar nog niks over is gezegd.
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Vaak ben je te bang Tylen.Tylen schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:46:
gelukkig hang ik nog op de laatste 13.0 beta.Ik wacht het wel even af.
Gewoon upgraden met die hap!
Deed je 4 jaar(?) geleden ook met CoC
Altijd volle bak MAXFamous schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:48:
[...]
Vaak ben je te bang Tylen.
Gewoon upgraden met die hap!
Deed je 4 jaar(?) geleden ook met CoC![]()
Maar nu even niet hahaha. Heb geen zin dat ik straks niet een icloud backup terug kan zetten op de officiele 13 release.
Haha ik ook. Geen zin in gelijk beta op mijn iPhone 11Tylen schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:46:
gelukkig hang ik nog op de laatste 13.0 beta.Ik wacht het wel even af.
Hoeven ze ook niet zo veel over te zeggen toch? Dat van backups is een van de bekende “nadelen” van bèta’s draaien, zal wel in de beschrijving staan enz.QempZoR schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:43:
ik hoop van harte dat ik straks gewoon mijn icloud backup kan zetten op de nieuwe, zonder eerst naar 13.1 te moeten...
Ehmm dit is ios13 topicraginus3 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:16:
34,7gb is in gebruik. Onder de noemer iPad staat 16gb. Als ik daarop klink zie ik drie app’s. Als ik per app kijk zitten er geen grote bestanden in. Wordt iPadOS ook onder de 16gb geschaard?
A person who never made a mistake never tried anything new.
[ Voor 89% gewijzigd door Nick25 op 04-09-2019 20:34 ]
A person who never made a mistake never tried anything new.
Hier werkt het ook ja.iGadget1962 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 19:32:
En het zwarte scherm bij het terugschakelen naar de ING app lijkt opgelost in 13.1 beta 2
Toch raar dat het eens is opgelost.
Swipe naar links is nu widgets sluiten, nog een swipe en je gaat pas naar homescreen 2
Edit: ooh nee vergeet dit, na de update stond “vastgemaakte widgets” ineens uit.
[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 04-09-2019 21:09 ]
Queu?Donstil schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:05:
Homescreen swipe met widgets is irritant geworden.
Swipe naar links is nu widgets sluiten, nog een swipe en je gaat pas naar homescreen 2
Edit: ik vind hem zelf een beetje laggy zo nu en dan (iphone x).
Zo eens rebooten, kijken of het helpt..
[ Voor 17% gewijzigd door Famous op 04-09-2019 21:23 ]
iOS bevat een techniek om een actie uit te voeren zodra een app naar de achtergrond gaat, ING gebruikt dit om de boel te blurren zodat je vanuit de taakswitcher niks zien qua rekening enz, pas zodra je terug gaat naar de app wordt alles weer zichtbaar.Famous schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:02:
[...]
Hier werkt het ook ja.
Toch raar dat het eens is opgelost.
Het lijkt mij dat die techniek een glitch had die nu op OS level is opgelost.
Dat doet de Regiobank ook maar die bleef perfect werken.xoniq schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:27:
[...]
iOS bevat een techniek om een actie uit te voeren zodra een app naar de achtergrond gaat, ING gebruikt dit om de boel te blurren zodat je vanuit de taakswitcher niks zien qua rekening enz, pas zodra je terug gaat naar de app wordt alles weer zichtbaar.
Het lijkt mij dat die techniek een glitch had die nu op OS level is opgelost.
Ach, ben blij dat het weer werkt!
PB2 is er ook.Tinxian schreef op woensdag 4 september 2019 @ 19:09:
iOS 13.1 Developer Beta 2 is uit!
https://9to5mac.com/2019/09/04/ios-13-1-developer-beta-2/
Zelfde hier! Slechts 10% in 5u na volledig opladen.WhatsappHack schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:02:
Ah joepie, 13.1 Beta 2 lijkt de watch drain weer op te lossen.
AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360
Mijn telefoon lijkt het ook langer vol te houden.WhatsappHack schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:02:
Ah joepie, 13.1 Beta 2 lijkt de watch drain weer op te lossen.
De lagg die ik gisteren had, heb ik niet meer gemerkt
De iOS versie van je nieuwe toestel zal altijd hetzelfde of hoger moeten zijn om een backup terug te kunnen zetten.QempZoR schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:43:
ik hoop van harte dat ik straks gewoon mijn icloud backup kan zetten op de nieuwe, zonder eerst naar 13.1 te moeten...
Altijd al zo geweest.
Ik denk dat veel betatesters er aan zijn begonnen om 13.0 te testen en straks met een backup op 13.1 wel terug zouden willen naar de public release van 13.0.iGadget1962 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:22:
[...]
De iOS versie van je nieuwe toestel zal altijd hetzelfde of hoger moeten zijn om een backup terug te kunnen zetten.
Altijd al zo geweest.
Klopt, maar elke app implementeert het anders, en gebruikt een ander filter. De andere toont een blur, de ander een Touch ID scherm, dus 1 van die technieken had een bug op OS niveau. Het was absoluut irritant.Famous schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:31:
[...]
Dat doet de Regiobank ook maar die bleef perfect werken.
Ach, ben blij dat het weer werkt!
Ik heb juist een "huge battery drain" met de nieuwe IOS 13.1 PB 2. Iemand anders last hiervan?Famous schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:13:
[...]
Mijn telefoon lijkt het ook langer vol te houden.
De lagg die ik gisteren had, heb ik niet meer gemerkt
Altijd een goede idee, ook met kleine bugs.Ronvgs schreef op donderdag 5 september 2019 @ 17:11:
Nee hier voelt hij aan als een gold master.
Ik zou hem even rebooten.
Hier loopt die inderdaad echt goed!
Lees net wel dat dit voor bluetooth gebruikers een probleem kan zijn. Straks eens testen.
Hier op de X voelt de laatste 13.1PB als een RC. Enige wat ik nog merk is dat de WeConnect-app van Volkswagen nog de verschijnselen van de ING-app laat zien. Maar die VW-app is altijd al buggy geweest, ook in normale omstandigheden. Zal me niks verbazen als dat niets met iOS13 te maken heeft.Famous schreef op donderdag 5 september 2019 @ 17:21:
[...]
Altijd een goede idee, ook met kleine bugs.
Hier loopt die inderdaad echt goed!
[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 06-09-2019 09:34 ]