Ik zou gewoon naar een Squier gaan kijken. Of eventueel een Sire.R3m3d7 schreef op maandag 27 mei 2024 @ 17:59:
Vraagje voor de kenners, ik ben sinds kort mijn "carriere" as basgitarist weer begonnen met spelen op mijn bas die ik in 1993 gebruikt heb gekocht. Ik wil gewoon wat aanrommelen met Rocksmith op de pc en wellicht ooit met wat vrienden samen spelen maar niets serieus. Ik kan net Nirvana meespelen, alles complexer dan dit zal ik moeten gaan leren. Maar daar heb ik ook echt wel zin in. Ik wil dit doen op een betere bas dan mijn 40 jaar oude apparaat, vooral iets wat ik beter kan afstellen zodat de snaren niet zover van de frets afstaan en met hopelijk wat betere pickups. Ik zoek ik leuke 4 string om dit op te doen, ik ben 2 meter en heb een forse handen dus ik wil een bas die daar een beetje bij past, geen kleintje en geen super smalle nek. Ik heb een budget van rond de 300-350 max voor alleen de bas. Ik heb een lichte voorkeur voor PJ maar een P is ook okay. Wat zouden jullie adviseren?
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda