Laatste kans! De meet is aankomende zondag al, dus als je je nog wil aanmelden, dan doe dat nu! Niet straks, maar nu, wanneer je dit leestWormaap schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:54:
Het wordt weer lente, de vogeltjes fluiten, het zonnetje schijnt én er wordt weer een Tweakers Gitaarmeet gepland! Kom op elkaars gear kwijlen (wel even afvegen!), kletsen, jammen en het gezellig hebben!
De datum is: Zondag 11 juni 2023 van 12:00 tot 17:00 (of later als mensen nog samen willen gaan eten ofzo).
De plek is: The Music Space in Utrecht. Vijf minuutjes van de A2 en er is gratis parkeerplaats.
Kosten: Enigszins afhankelijk van het aantal deelnemers, maar denk aan ongeveer 15 euro. Dit wordt gebruikt voor de huur van de ruimtes en iets te knagen
Klinkt goed, I'm in! Meld je aan door een DM naar mij te sturen. Ik zal een DM-groep aanmaken waarin we de verdere details bespreken
De meeting is voor iedereen, dus wil je heel graag komen maar zijn de kosten écht een probleem, dan laat me even wat weten en dan kijken we wat er geregeld kan worden
Ticking away, the moments that make up a dull day
/f/image/sHJU8hc4LpVQkiHCz73AOrp5.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/D5RXfNXTRDN0tu25hOXcPbeJ.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZBmz0KDn03nrh2Oloz2Nd3RQ.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/xDmDDEXeG9y4VMF3KySP0E0R.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iypTVmSF0a9fq0Dw1lsKTK8m.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/FRR0SOYqgx6OWXEpusMNelPD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZLdNUUvVXNRO4IW5OVgrTstR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4X6ixzSi8sIFWlnySyv4ALKd.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hrPscvpdI1765ZCo2zVC6FAf.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/JKS2FjhZa0WkxWW5gRxcpTLw.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ckad7M8kcCiiFWe6ztzDThxK.png?f=fotoalbum_large)