Winkel model is prima en gebruikelijk. Wat je later nog gaat leren als je het volhoudt en meer gitaren wilt, is dat elke net anders klinkt en voelt. Je koopt dus degene die je daadwerkelijk bespeeld hebt.Frozen schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:28:
[...]
Dankjewel! Ik kom er zojuist ook achter dat de uit "china" afkomstige squiers gewoon uit de "yako" fabriek komen in Taiwan. Van Taiwan heb ik persoonlijk een hogere pet op dan China.
Nou @Ramzzz en @Vinnocchio, ik ben zojuist naar Scheveningen gegaan en goed geholpen door Jan. Hij heeft een blauwe squier affinity tele bespeeld uit Indonesië en een lichte en een donkere uit China (Taiwan). Uiteindelijk vonden we beiden die uit Indonesië veel slechter klinken dan die uit Taiwan, dus ben ik voor de donkere uit Taiwan gegaan. Het was wel een exemplaar wat in de winkel hing, maar zou dat moeten uitmaken? Of had ik toch voor een nieuwe uit doos moeten gaan, de prijs was hetzelfde. Heb daarnaast een muurbeugel gekocht en kreeg een setje Dunlop plectrums gratis. Al met al goede service en de gitaar klinkt naar mijn mening precies naar wat ik op zoek was. Vind je dat ik met het “winkel model” ben afgezet of is dat normaal?
Al mijn gitaren hebben in de winkel aan de muur gehangen, van 400 - 5000+ euro
Heb je nu alles? Dus naast de beugel en plectrum ook de mustang micro en een stemapparaat (die zit er niet op)? Setje reserve snaren?