Toon posts:

Het Grote Gitaartopic - deel 8 Overzicht

Pagina: 1 ... 59 60 61 Laatste
Acties:

• McLambo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07:15

McLambo

MTB Junky

Ik heb geen Strat, dus geen ervaring mee, maar als het zo hoort -> d:)b

• ZieMaar!
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 00:00

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ok, ik wil een looper pedal. Ik denk maar gewoon een simpele, maar hoe lastig/irritant is dat dubbelklikken om de loop te stoppen? Of went dat zo?

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 00:09

pinda powerrr

Slow down...

ZieMaar! schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:50:
Ok, ik wil een looper pedal. Ik denk maar gewoon een simpele, maar hoe lastig/irritant is dat dubbelklikken om de loop te stoppen? Of went dat zo?
Went wel, alles valt en staat met timing. Ik heb zelf een TC Electronic Ditto Looper. Supersimpel, maar werkt perfect. Nu nog gebruiken....blijkt dat ik er dus niks mee doe :')

Ik zou zeker niet gelijk voor de duurste Boss gaan, want die hebben nogal steile leercurve vanwege de vele mogelijkheden.

Twice as much ain’t twice as good

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter
Elk heeft zijn eigen timing/switch handigheid.

Ik heb heel ingewikkelde gehad, maar zweer bij de TC Electronic Ditto - de eenvoudige.

Maar er zijn inmiddels uitgebreidere versies van, met opnamemogelijkheid, etc.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• anie
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 26-11 05:56
Ik heb een Boss RC3, fijn apparaatje. Iets met een drumritme erin is wel fijn om de maat te houden. Echt uren speelplezier ermee!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Tnx. TC Electronic Ditto Lijkt idd een van de meest logische opties. Ik ga eens kijken, lijkt me wel handig om een beetje te improviseren.