Vinnocchio schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:02:
[...]
Voor 130€ zul je hem echt niet vinden, tenzij er wat mis mee is denk ik. Ik zou hem voor dat geld niet eens verkopen: mijn mustang micro kost al 100€ en die is echt niet zo veelzijdig als de Spark (duizenden models, effecten, meespelen met YouTube, meespelen met begeleiding, akkoorden vinden bij je favoriete muziek, direct te koppelen aan je PC als je wilt, gebruiken als BT speaker etc).
Er zit alleen geen looper op inderdaad…
Nee snap ik hoor, als ik jou was zou ik hem ook voor 200 te koop zetten. Zoals ik al zei, ik was verrast dat ze 2e hands nog voor meer dan 75 procent van de nieuwwaarde gaan. Dat zie je normaal alleen bij limited edition spullen. Ik dacht 50/60% ongeveer wel realistisch, maar zoals gezegd... Dat was een koude kermis.
Alleen vergelijken met een nieuwprijs van een mustang micro is natuurlijk niet fair. Compleet ander product ook.
Als mijn Gas weer terugkomt en de 2e handsmarkt nog steeds zo hoog is dan koop ik hem gewoon nieuw bij zo'n minimaal verschil. Ik heb ook gewoon een Katana 100 MK2 met footswitch, een waza air headphones, tonemaster amp, bassbreaker 15 en nog een kleine fender champion 600. Het was voor mij daarom ook een korte GAS aanval. Al denk ik dat hij leuk zou zijn voor bij mijn bureau thuis aangezien ik veel thuiswerk.
[
Voor 11% gewijzigd door
anie op 24-08-2021 06:26
]