pinda powerrr schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:05:
Iemand nog een Soldano versterker liggen?
Hou die even vast. John Mayer zijn nieuwe album komt binnenkort uit en hij heeft zich nogal laten inspireren op Eric Clapton uit de jaren '90. Dus Soldano en een chorus. Je weet niet wat je hoortje kan er dus op wachten dat die dingen flink in waarde gaan stijgen.
Gezien ik in de jaren '90 de Clapton cd's helemaal kapot heb gedraaid, ken ik die sound maar al te goed. Ben dus ook wel nieuwsgierig vanuit een "melancholisch" perspectief.
Matje in de nek, sigaret tussen de snaren op de headstock en een rode broek ofzo![]()
SRV speelde trouwens ook op Soldano, dat was vlak voor zijn dood, dus niet heel erg bekend.
[Afbeelding] [Afbeelding]

Alles dat sommige artiesten waarderen en verzamelen, wordt ineens (heel veel) geld waard.

In het voetbal hebben we het dan over belchinezen...
Ik vind en vond het nooit echt superbijzondere versterkers.MsD schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:14:
Ach, Soldano's waren al niet zo heel erg goedkoop. Ik denk dat de prijsstijging wel mee zal vallen hoor. Kost je gewoon nog een nier en extra hypotheek.
Net als altijd.
De meeste gewone stervelingen zullen het met de amp sims moeten doen, of gewoon een kemper kopen.
Goed? Zeker. Maar de laatste jaren zijn er zoveel goede versterkermerken bij gekomen, dat een Soldano... meh.
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 24-03-2021 00:49 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan