Ik heb een Sugar Drive en een Dynacomp mini. Icm het distortionkanaal van mijn versterker heb ik eerst wel genoeg opties vind ik. Reverb heeft de versterker aan boord

.
Ik heb anderhalve week terug een paar PRS'en geprobeerd. De 245 vond ik te onhandig (dik, dikke nek), de 24 speelde als boter, maar het exemplaar dat ik in handen had had een scheve volumepotmeter. Vind ik voor die prijs niet echt acceptabel

. De hals is wel... lang, maar daar is vast aan te wennen. Nog een probeersessie is denk ik wel handig.
Nu ben ik vorige week bij een andere winkel geweest dan waar ik tot nu toe geweest ben. Die mensen waren superaardig en selecteren de gitaren zelf als de importeur langskomt. Hij vroeg wat ik graag wilde hebben en hij ging er wel even eentje uitzoeken, zonder aankoopverplichting

! Ik ben er nl nog niet uit of ik een SE Standard genoeg vind of dat ik de flinke meerprijs voor een SE Custom de moeite waard vind.
Geld wat ik niet aan pedalen uitgeef kan ik trouwens ook inzetten voor een andere versterker op termijn. Sowieso is het handig om boven en beneden eentje te hebben

, verder wil ik uiteindelijk graag een top + speakerkast en vooral iets dat zowel heldere cleans als high gain doet. Iets als een MT-15 ofzo

.
Trouwens een vraag: weten jullie goedkope poetsdoeken die goed werken? Ik wil eens nieuwe snaren plaatsen en m'n toets in de olie zetten

. Blijkbaar is een selling point van speciale gitaardoekjes dat er geen chemicaliën in zitten, maar dat kan vast ook wel goedkoper.