Omgeving Utrecht, dus niet geheel naast de deur. Maar wel te overwegen om eens langs te gaan mocht ik hier in de buurt niets tegenkomen. Dank voor je suggestie.
Dankje voor je reactie. Ik ken niet echt iemand die ik mee kan nemen om het in te schatten. Opzicht ook niet erg omdat ik mij graag verdiep in de dingen die ik leuk vind. In de afgelopen 2 jaren heb ik al behoorlijk wat gezien en gelezen over alles wat komt kijken bij een gitaar. Alleen het gebied van electronica is wat minder bekend voor me.
Ik kan natuurlijk wel horen en voelen of iets kraakt dan wel minder goed functioneert alleen inschatten in hoeverre de electronica nog duurzaam is.. denk dat daar het grootste risico ligt. Wat dat betreft ben ik afhankelijk van de eigenaar, zijn ervaringen en gebruik en de eerlijkheid daarin.
Heb jij enig idee wat een goede prijs is voor zo'n Les paul studio 1995 (mits in goede staat)? (gaat om deze:
https://link.marktplaats.nl/m1475882215)
Haha dankje! Deze was ik inderdaad ook al allemaal tegengekomen. Heb ook alle Andertons filmpjes wel bekeken mbt de gretsch/epiphone modellen dus wat dat betreft heb ik al wat indrukken opgedaan.
Lastige nu is een definitieve richting/keus maken. Uiteindelijk zullen alle elektrische modellen wel even wennen zijn kwa feel, maar daar wen ik ook wel weer aan. Ik was eerst zeker van een semi hollow Epiphone maar die hebben verschillende modellen binnen dezelfde prijscategorie dat ik wat keuze stress begon te krijgen

.
Uiteindelijk zag ik die filmpjes van Gretsch en vond dat weer net even iets mooier klinken vandaar dat daar nu mijn interesse naar uit gaat. Met name de Gretsch G2622 streamliner of de G5220. Daarna zag ik die Les Paul studio op MP en die trok ook mijn aandacht. Haha en zo gaat het van de hak op de tak kwa interesses vandaar dat ik nu probeer wat meer richting te krijgen van mensen met ervaring.